סיקור משחקי יום ראשון / צוות הופס

מולי סיקר את הפליקנס נגד פיניקס, שקד סיקר את פילי, ניקס ולייקרס ועמיחי קטן סיקר את היתר, ביום שבו קיבלנו שני משחקים עם הארכות, אבל היתר לא ממש היו צמודים, למעט הניצחון המפתיע של יוסטון על מילווקי.

ניו-אורלינס פליקנס (18- 8) 129 – פיניקס סאנס (16- 11) 124 (OT)

אני לא מאמין שהחלום נמשך. לא יודע כמה מכם אוהדים קבוצות שמעולם לא הגיעו לגמר, והנה כעת, בפעם הראשונה יש משחק בין הראשונה לשנייה בדיביזיה והקבוצה שלי, הפליקנס, הם עדיין במקום הראשון אחרי שניצחו, שוב, את השמשות מפניקס.

מה שכן, קל לפליקנס זה לא היה. עד המחצית היה משחק שפניקס הובילו ברוב שלביו, פניקס בורחים לפער של 5-9 נקודות, הפליקנס מצמצמים ופניקס שוב בורחים… כך זה נמשך עד שהפליקנס צמצמו לשתי נקודות עם הירידה להפסקה.

אחרי ההפסקה,   השקנאים חזרו עם תיאבון גדול, התנפלו על המשחק, ובאמצע הרבע השלישי כבר הובילו ב 15 הפרש.

אבל קל – כבר אמרנו – זה לא היה…  בתחילת הרבע הרביעי הפליקנס ניסו לברוח, אך השמשות לא ויתרו, ולקראת סופו השוו את התוצאה. הפליקנס ניסו לברוח ופניקס השוו, הפליקנס שוב ניסו אבל 4.1 שניות לפני הסיום כריס פול השווה ל 117:117.

הכדור אצל הפליקנס. שמעבירים לזאיון, שחצי שניה מהבאזר קולע ו… מחמיץ! והקבוצות יוצאות להארכה.

תחילת ההארכה לא בישרה את סיומה. קצת אחרי ההתחלה השמשות זרחו ליתרון, אבל אז נאג'י מרשל ומק'קולום נכנסו לפעולה והפליקנס הגיעו ל 9 הפרש ובסוף ניצחו  124:129.

אצל השמשות הצטיינו אייטון עם 28 נקודות,  12 כדורים חוזרים 5 אסיסטים וחסימה עד שיצא בשש עבירות,  וברידג'ס (27 נקודות, 5 כדורים חוזרים, שלושה אסיסטים ושתי חטיפות.

אצל הפליקנס ציון היה המצטיין במשחק עם 35 נקודות, שמונה כדורים חוזרים, שלושה אסיסטים וגניבה אחת. מק'קולום הצטיין אף הוא עם 29 נקודות, ארבעה כדורים חוזרים, שבעה אסיסטים ושתי חטיפות.

אבל, שוב, כמו במשחק הקודם, ההבדל האמיתי היה הספסל: הספסל של הפליקנס קלע 31 וזה של השמשות קלע 22.

ובשורה התחתונה: החלום של הפליקנס (ושלי) ממשיך, לעוד יומיים לפחות.

פילדלפיה 76' (14- 12) 131 – שארלוט הורנטס (7- 20) 113

לאחר ניצחון הבית המרשים על הלייקרס שקטע רצף של 3 הפסדים, ניסו הסיקסרס להמשיך את המומנטום ולהתרומם מעל ה-0.500. משחק מפלצתי של אמביד עם 53 נק' ו-12 ריב', בתוספת הארדן שפלרטט עם טריפל דאבל של 19 נק' 16 אס' 9 ריב', והאריס שקלע 17 לא הותיר להורנטס סיכוי. מן העבר השני 29 נק' 8 ריב' 6 אס' של רוזיר בתוספת ל-29 נק' של אוברה לא הספיקו עבור ההורנטס אל מול פילי שלא איבדו את היתרון מאמצע הרבע השני.

ניו-יורק ניקס (14- 13) 112 – סקרמנטו קינגס (14- 11) 99

ראשון בלילה אירחו הניקס את סקרמנטו המפתיעה ללא כוכב הקבוצה דיארון פוקס. משחק מצויין של בארט ורנדל (27 נק' כ"א) הגדיל את רצף הנצחונות של הניקס ל-4 ברציפות והעלה את החבורה מהתפוח הגדול למאזן חיובי. 3 דק' לסיום הרבע השלישי הורחק רנדל עם שתי טכניות כשהתעמת עם צוות השיפוט. ברונסון הוסיף 18 נק', כאשר מן העבר השני סאבוניס קולע 20 נק' 12 ריב', קיגן מרי קולע 18 נק' וקווין הרטר מוסיף 17 משלו.

לוס אנג'לס לייקרס (11- 15) 124 – דטרויט פיסטונס (7- 22) 117

דווקא אחרי שבועיים מצוינים, נקלעו הלייקרס לרצף של 3 הפסדים שנקטע הלילה בניצחון על הפיסטונס. לברון ודיוויס במשחק מצויין סיכמו 69 נק' ב14-24 מהשדה ו- 12-18 בהתאמה. למרות 38 נק' של בוגדנוביץ' ביום בו שני הכוכבים מ-LA קולעים באחוזים כאלו לא היה לפיסטונס מה להציע. הלייקרס הובילו לאורך כל המשחק וגם בסיום הרבע השלישי כשריצה של דטרויט הורידה את היתרון לנק' אחת בלבד, הלייקרס לא התבלבלו ,הפכו את המומנטום וסגרו עניין בתחילת הרבע הרביעי.

אורלנדו מג'יק (8- 20) 111 – טורונטו ראפטורס (13- 14) 99

המג'יק ממשיכים במומנטום ורושמים ניצחון שלישי ברציפות, שהוא גם השני ברציפות על טורונטו איתם הם נפגשו גם שלשום, יחד עם מפגש ביניהן בטורונטו, אותו דווקא הראפטורס ניצחו, לפני שבועיים. הפער המשמעותי היה בקליעה מחוץ לקשת, כשהקבוצה הביתית קלעה 14 שלשות ב-45.2% לעומת 6 שלשות ב-24% של האורחים מקנדה.

פרנץ ואגנר קלע 23, באנקרו רשם 20, 12 ו-5, במבה קלע 18 עם 9 קרשים ו-2 בלוקים ואנתוני רשם 14, 6 ו-6.

אצל טורונטו, טרנט קלע 24, ואן-וליט קלע 20, חילק 7 וחטף 4, סיאקם רשם 19, 6 ו-7, בושה קלע 12 ובארנס קלע 11.

אטלנטה הוקס (14- 13) 123 – שיקגו בולס (11- 15) 122 (OT)

טריי יאנג ממשיך בכושר קליעה לא מרשים במיוחד, אבל הפעם בוגדנוביץ' היה חד בקליעה מרחוק ותפר 6/14 מחוץ לקשת, כך שההוקס הובילו לאורך רוב המשחק. עם זאת, שיקגו מחקו את פיגור ה-7 שבו הם היו בסוף הרבע השלישי ולקחו את היתרון לרגע לפני שהאנטר ויאנג החזירו אותו לקבוצה הביתית. דרוזן צמצם לנקודה וג'ונס קלע רק 1/2 מהקו, מה שקבע הארכה צמודה, שבסיומה יאנג קלע והשאיר שנייה עם יתרון 2, דרוזן העלה את שיקגו ליתרון נקודה בחצי שנייה, אבל איי ג'יי גריפין קלע עם הבאזר וסידר להוקס ניצחון.

בוגדנוביץ' קלע 28 עם 7 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, יאנג קלע 19 עם 14 אסיסטים ב-5/18 מהשדה, גריפין קלע 17, האנטר קלע 16, קאפלה רשם 15 ו-4 ואוקונגו רשם 14 ו-9.

אצל שיקגו, דרוזן רשם 34, 13 ו-8, לאבין קלע 21, ג'ונס ודראמונד (9 ריבאונדים ו-5 חטיפות) קלעו 14 כל אחד, ווצ'ביץ' רשם 13 ו-8 וקובי וויט קלע תריסר.

יוסטון רוקטס (8- 18) 97 – מילווקי באקס (19- 7) 92

מילווקי פתחו טוב והובילו ב-9 ברבע הראשון, אבל פציעה של מידלטון שיצא בתחילת הרבע השני ולא חזר שיבשה את העניינים מבחינתם, וקיבלנו משחק צמוד. הבאקס הובילו רוב המשחק, כולל יתרון 89- 83 עם 5 דקות לסיום, אבל ג'יילן גרין הוביל את הריצה של יוסטון שהייתה למעשה 14- 3 עד לסיום. יאניס עוד קבע שוויון 92 בדקה האחרונה, אבל גרין החזיר ליוסטון את היתרון, גרייסון אלן איבד ויאניס החטיא, וזה אפשר לרוקטס לסגור עניין מהקו.

גרין הוביל את הרוקטס עם 30 נקודות ו-7 ריבאונדים, פורטר קלע 18 עם 7 אסיסטים ומרטין קלע 10.

אצל הבאקס, הולידיי רשם 25, 6 ו-8 עם 3 חטיפות, פורטיס קלע 17 עם 15 ריבאונדים, יאניס קלע 16 עם 18 ריבאונדים,

לפוסט הזה יש 90 תגובות

  1. תודה לצוות המסקר. ראיתי רק את המשחק המוקדם של פיניקס מול ניו אורלינס , זאיון מראה העונה יותר ויותר את מה שפנטזו עליו שבחרו בו, רק שיישאר בריא.

        1. להזכירך ליגת הנב"א היא הליגה הטובה ביותר עם האתלטיותמהגבטה היותר וציון הוא אתלט גדול שהיה עושה צחוק מכל השומרים ביורוליג ושם היה מגיע לממוצע של לפחות 30 למשחק די בקלות. אז מספיק עם השטויות שמתאימות לחסר הבנה בסיסית בכדורסל וביל מנת משכל של ילד מפגר!!!

  2. תודה חברים על הסיקור והמאמץ. דרק ג'ונס עלה לבולס במשחק עם החטאת העונשין ואחכ עם השמירה על גריפין.
    בפילי אמביד נכנס לשחק ברבע האחרון ולא החטיא מחצי מרחק. עכשיו שיבואו לו כאלה משחקים נגד הסלטיקס

      1. ההגנה של הסלטיקס הרבה יותר טובה. אמנם אמביד הוא שחקן גדול ויכול לתת משחקים נהדרים נגד כל קבוצה.

  3. תודה לצוות.
    איפה כל חבורת בכייני השיפוט על השריקה שהבולס קיבלו במתנה חצי שניה לסיום על כלום ושום דבר. אני לא שומע את הצעקות והיבבות שלכם.. איזו שריקה רעה. הפעם זה היה לרעתנו. אה ומקמילאן המקובע בונה תרגיל שבו רוקי זורק את הזריקה האחרונה אחרי שקיבל את המסירה משחקן שנה שניה.

  4. זאיון וויליאמסון נראה כמו מפלץ מבחינה כדורסלנית, אבל נראה לי שאתמול ניסו אותו קצת יותר מדי בתור מוביל הכדור והרכז, מה שהוביל ל5 איבודים לפחות (נראה לי שהסופרים העלימו עין מאחד שניים נוספים). זו כנראה האופנה החדשה בליגה, אם עדיין לא ניסו אותך בתור פוינט משהו, כנראה שאתה עדיין לא בדרגה של סופרסטאר. מחכה שיינסו גם את בובאן מרינוביץ' כמה משחקים בעמדה.
    תודה רבה על הסיקור המצויין

    1. דוקא אהבתי את הניסוי הזה. הראה יכולת מסירה, וזה הזמן להתאמן על דברים שיהיו קריטיים בהמשך. כוכב חייב לדעת למסור כדי להעניש דאבל טים

  5. מוריה, החזקת יפה בבלוג ונתת בראש, אני ושימון נשקול להכניס אותך לעמדת המחליפים בתנאי שתביא את תלמה ולואיז עם אבו פופי ושי…
    זיו, לדעתי המחשב שלך לא מאפשר צפייה עם קוקייז זו הבעייה. אם הייתי ער ובבלוג הייתי נותן לך את אותו הלינק שקיבלת כי שם יש הרבה לינקים לכל משחק אבל אתה כנראה צריך פעם אחת ראשונה לאשר את הפתיחות ופשוט לסגור כשמשהו שלא מתאים נפתח.
    מילווקי עם הפסד לא מובן. לכל כוכב יש גם ימים בהם הוא לא עושה את העבודה, אתמול זה היה טייטום והיום יאניס, NEXT…

    1. חחחחח תודה רזיאל אבל הגזמת לגמרי – לשים אותי באותו משפט איתך ועם שמעון בהקשר של הבלוג החי ״היא לא רציני״ אתם בליגה אחרת נותנים עבודה ערב אחרי ערב אני בא פעם במאה שנה אם אין כדורגל (גם אור הפציע שם לרגע כנראה נפל מהמיטה חחחח).
      מה שכן כל הכבוד לך על ההתמדה קשה שם לבד היו שלבים שהסברתי מהלכים וסכמות הגנתיות לחתול ולכלב. נראה לי שזיהיתי בנביחה של הכלב את. המילה ״לואוד״

        1. אני מוצא הרבה, כרגיל.
          ליבי עם לוקה הגדול, רוצה שיניף למרות שגם מחבב את ווארן וזירו.
          אם הוא לוקח עם קרואטיה גביע אני עושה טי שירט עם תמונה יפה שלו ולא מכבס עד שתסריח.
          בכלל, הוא נכנס לנעליים של ראול שניכנס לנעליים של זיזו שנכנס לנעליים של אמיליו. כל תקופה והגיבור שלה מבחינתי.

          1. תמיד אהבתי את מודריץ יותר מרונאלדו כי הוא משאיר הכל במיגרש. מי שראה את הפספוס מחלץ כדורים, לפעמים אבודים, יודע על מה אני מדבר. פיליפ לאם הגדול היה שחקן כזה שנותן הכל, גם פול סקול.

            1. אי אפשר לא למות על מודריץ׳
              שמעון על פניו זה גם ההימור שלי אבל יש תחושה שרשום על המונדיאל הזה ״מסי״

  6. זאיון מפלץ כמו שרשמו לפני. כל כך הרבה יכולות – חדירה, ניתור, סיומת מתחת לסל, והיום גם שלשות. צריך לשפר את העונשין.
    לפיניקס בסוף נגמרו השחקנים כשגם אייטון וגם פול יצאו בשש עבירות.
    זאיון הוא אולי השחקן שהכי מעניין לראות מה יעשה בפלייאוף. מניח שכמו יאניס, יקח קצת זמן עד שילמד לתרגם את היכולות המדהימות שלו לנצחונות בפלייאוף.
    ורק שלא יפצע

    1. חדירה ניצור וסיומת לא מביא אותך רחוק בכדורסל אמיתי אלא רק בליגת הקליר פאת שאיש לא שומר. שים את ציון באירופה הוא בוכה. שלשות אין לו קליעה אין לו הגנה אין לו פציעות יש לו בקרוב.
      מה אתה מציע עליו אני מוכן לטרייד

      1. ברור שעדיין לא יאניס, צריך ללמוד לנצל את היכולות שלו כמו שיאניס למד.
        דוקא אתמול שמר לא רע כולל על שחקנים נמוכים.
        אי אפשר לדעת לאן יתפתח אבל הבסיס שם

      2. אתה. פשוט ליצן חסר הבנה בסיסית בכדורסל!!! שחקני היורוליג הרבה פחות אתלטתיים מאשר בנב"א וציון הוא אתלט גדול שהיה עושה צחוק מכל שומריו ומגיע בקלות לממוצע של לפחות 30 למשחק באחוזים גבוהים.
        קליעה לא טובה מהשלושה לא צריכה להפריע בעמדה שלו כפי שלא הפריעה לבארקלי, דאנקן וגארנט, ועוד, ואף כוכבים רציניים לאורך השנים גם בעמדות 3-1 לא היו טובים מהשלוש.

      1. ציון דומה ליאניס כמו דמיון דומה ללברון ויש לא פוטנציאל להיות כוכב על ברמה דומה, אם לא יםצע בצורה רצינית.
        הוא שחקן גדול יותר מסימונס במידה משמעותית ועם אופי טוב יותר. הנתונים שלו הם נתונים שרק שחקן נהדר יכול להשיג וביורוליג עם שומרים שלרוב פחות אתלטיים ופחות פיזיים ממנו, היה משיג נתונים טובים יותר למרות שמשחק הוא דל 40 דקות.

  7. תודה לצוות על הסיקור.
    פניקס לא ממש הבינו את צורת המשחק של הפליקנס …
    ההגנה שלהם הפעם לא הייתה משהו בכלל, נפלו על אותו תרגיל של ציון כ"כ הרבה פעמים.

  8. זאיון התחיל לקלוע שלשות…
    פול ניסה פלופ ל 3 על הבאזר, וקיבל עבירה 6 במקום
    רנדל קלע 27 נק' במשחק בלי לשחק מחצית שניה (טכנית)

  9. תודה על הסיקור המשובח
    מי ייתן לנו עוד משחקי אול אראוונד כאלה של הארדן (16 פאקינג אסיסטים) ודומיננטיות א-לה חצי הצ'מברליין של אמביד.
    תענוג אמיתי
    ומה נהיה עם יוסטון קוטלת הענקים ? מוזר מאוד. כמו זיקית, הם מתאימים את עצמם לאיכות היריבה…
    🙂

  10. אני (עדיין) לא לוקח ללב את ההפסדים של הסאנס.
    אני מקווה שהם יהיו הטריגר לטרייד שיחזק את הקבוצה.
    .
    מה שאי אפשר לקחת ללב זה את היכולת של אייטון –
    בשקט בשקט מתפתח כאן שחקן התקפה יוצא מן הכלל.
    בשלושה השבועות האחרונים הוא קולע כמעט 22 נקודות למשחק ביותר מ-70% אפקטיבי לצד 11.5 ריבאונדים.
    מי שצפה במשחקו הלילה ראה מנעד יכולות אדיר שכלל יכולת לקחת שחקנים בכדרור לצבע ולסיים עם טאצ' רך לסלים קלים.
    .
    עכשיו חסר לנו קצת עזרה בעמדות הווינג,
    חזרה של קמרון ג'ונסון,
    ואנחנו מסודרים.
    .
    תודה, חברים. אחלה סיקור.

    1. ״בשקט בשקט״ כבר עונה חמישית… לי דווקא נראה שהוא לא מתפתח. בעונת הרוקי הוא שיחק הכי הרבה משחקים והדבר היחידי שהשתפר אצלו זה האחוז מהשדה.
      הוא קולע היום נקודה יותר מאז, לוקח טיפה פחות ריבאונדים, חוסם טיפה פחות וקולע פחות טוב מהעונשין. הוא משחק כמעט את אותה כמות הדקות וזורק את אותה כמות הזריקות מהשדה ומהקו.
      איפה ההשתפרות? חשבתי שאתה איש של מספרים…
      🙂

      1. נ.ב.
        במקרה צפיתי במשחק הלילה.
        כל הסלים שלו באו ממסירה או מקסימום אחרי כדרור אחד! וגם כולם בטווח של 4 וחצי מטר מהסל

          1. 13 סלי שדה
            2 עם כדרור אחד
            1 עם שני כדרורים 😱
            עוד החטאה אחרי שני כדרורים
            שאר הסלים ללא כדרור
            כל הסלים בטווח של 4.5 מטר או פחות
            🙂

            1. סופית יצאת הייטר.
              הסל שלו ב-1.22 מזכיר את יואינג,
              איזה רכות בסיומת.

            2. האמת איפהשהוא באמצע בין שניכם ורחוק משימון. חחחחחחחחחחחחחחחח

        1. 1.22 בסרטון.
          1.28
          1.40
          2.14
          2.56 (לא הוריד כדור לרצפה, אבל עדיין אחד היפים)
          3.20 (מיד ריינג' כאילו הוא דוראנט)
          .
          תתבונן שוב, הפעם עם משקפיים נקיות (תרתי משמע)
          לא היו לו סלים קלים. קלע את ההוק שוט שלו על 2 ו-3 שחקנים.
          .
          פרק באמינות, דה שוט. יש מצב שלא צפית במשחק…

            1. דוקי רזי תקרא שוב מה אמרתי ואל תהיה לי מהאו״ם שמום
              🙂
              הוא היום כמו שהיה בעונת הרוקי שלו.

            2. לא!
              הוא השתפר לטעמי וזה בסדר גמור. כמו שגיא אומר, האחוזים שלו פסיכיים והוא מקבל היום יותר, היה צריך לקבל מזמן אבל ציפי הוא קיפי. התקופה בלי הבוק הזה עשתה לאייטון רק טוב.

          1. אני אומר חתול אתה עונה בניין
            מה הקשר? אמרתי שהוא לא טוב? שהוא לא עושה סלים יפים?
            תקרא מה שכתבתי בתגובה הראשונה ותראה שהסרטון שהעלית תומך בדברים שלי אחד לאחד (למעט סל אחד עם שני כדרורים שחמק מזכרוני)

          2. כנס לבלוג החי
            🙂
            צפיתי, היה משחק מעולה של שתי קבוצות מצויינות עם שחקנים נהדרים ומאמנים טובים. מאוד נהניתי

            1. אההההה, מבחן העין מנצח הכל, גם את הטבלואידים וגם האקסלים וגם בבתי משפט אחרי תפירת תיקים….

      2. לי דווקא נראה שהוא לא מתפתח. בעונת הרוקי הוא שיחק הכי הרבה משחקים והדבר היחידי שהשתפר אצלו זה האחוז מהשדה.
        הוא קולע היום נקודה יותר מאז, לוקח טיפה פחות ריבאונדים, חוסם טיפה פחות וקולע פחות טוב מהעונשין. הוא משחק כמעט את אותה כמות הדקות וזורק את אותה כמות הזריקות מהשדה ומהקו.
        איפה ההשתפרות?
        .
        מילים שלך.
        .
        ב-3 השבועות האחרונים הוא קולע כמעט 22 נקודות למשחק ביותר מ-70% אפקטיבי לצד 11.5 רב'
        .
        אבל זה לא "כמה" זה "איך".
        תתבונן בו בעונותיו הראשונות,
        תתבונן בו בעונה וחצי הראשונות עם פול,
        ותתבונן בו השנה, בדגש על השבועות האחרונים.
        .
        הסל של 1.22 בסרטון.
        סל של יכולת גבוהה מאוד. התנועה, הסבסוב, הסיומת הרכה ליד הטבעת.
        ההוק שוט שלו על 2 ו-3 שחקנים.
        המיד ריינג' האוטומטי.
        .
        שמת לב שהמשחק האחרון לא היו סלים קלים בהטבעה על 0 שחקנים?
        כל הסלים על שמירה.
        .
        שוב –
        70%
        .
        כאמור –
        שמור לך מקום של כבוד בארגון להב"א

  11. אייטון שחקן מדהים עם פוטנציאל בשמיים, הדבר היחיד שייקח אותו לרמה הבאה זה אם הוא יחשוב ויתנהג כמו מספר 1.
    פול לא היה כזה ובוקר לא יהיה כזה.

    1. אין לו כדרור ואין לו טווח.
      תבדוק את הסנטרים המובילים בליגה – דייוויס, אמביד, יוקיץ', ציון, קאט – הוא לא שם (לדעתי).
      ובקו השני – לופז (תותח), אדבאיו (נתן פלייאוף נהדר), הורפורד (כנ"ל), גובר (עד השנה היה מצויין בעונה הרגילה). הוא יותר שם (לדעתי).

    1. טוב נצטרך לחכות ולראות אם השיפור שהוא מציג בשבועות האחרונים אכן יחזיק לאורך זמן. לא אמרתי שהוא שחקן לא טוב. אמרתי שהוא לא מתפתח – ואעדכן – לא מתפתח בקצב שאתה מציג את זה.

    2. +13
      אם האליברטון היה במקום פול ודרוזן היה במקום בוקר
      אייטון היה נכנס לאולסטאר.
      דרוזן לא אמן בקריאת משחק אבל הוא לא אנוכי כמו בוקר (בטח בשלב הזה של הקריירה לפחות), וחושב שהוא קובי כמו טייטום 😆
      פול לימד את בוק להיות מניאק, והסביר לו את רזי המקצוע ואייטון סובל מזה. (חלק מזה באשמתו כי הוא לא נלחם מספיק, אבל זה מתחיל מהם כמובן).
      מבחינת יכולת כרגע הוא בליגה של באם, רק שבאם הגיע לתקרה ואייטון יכול להיות הרבה יותר דומינננטי אם הוא יהיה אסרטיבי בנוסף שבוקר ופול יעופו.
      דיוויס, אמביד ויוקיץ' ליגה מעליו, אבל ה2 הראשונים פציועים כרוניים והאחרון גופה בהגנה.
      ככה זה שהוא במקום טוב מבחינת כישרון, רק שיהיה אסרטיבי יותר ושפול ובוקר יעופו מהראדר שלו אמן.
      מעבר לכך מי שחושב שציון הוא יהיה שחקן גדול הולך להתבדות בקרוב. ניו אורלינס לא תגיע לשום מקום עם הבטטה הזה.

      1. בוקר ופול הנוראים לקחו אותו לגמר הכללי ולמקום הראשון בעונה הסדירה. לאן דרוזן והאליברטון היו לוקחים אותו? ובאשר לבאם – יש לו קליעה מרחוק והוא הרבה יותר מהיר ו-ורסטילי

        1. היעילות של אייטון היא באזור חיוג אחר משל אדבאיו.
          תתבונן שוב הסלים שלו –
          על השומר, באחוז פסיכי.
          אני לא מדבר על ליי אפס, אלא על זריקות כאשר יש שומר בינו לבין הסל.

            1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחח תיארת היטב אייטון ילד טוב מידי הבעיה אצלו זה לא יכולות אלא הגישה. להיות סופרסטאר צריך להיות מניאק של החיים תראו את שאק בסידרה עליו חחחחחחחחח. הכל סבב אצלו סביב להיות מס 1. רק ככה הופכים למס 1

            1. יצא בעבירה שישית 2 דקות אחרי הסל שלו.
              חשבתי שראית את המשחק…

            2. חחחחח גדול אתה הוא יצא בעבירה שישית 36 שניות לסיום הרבע הרביעי
              🙂

            3. יצא בחמישית, חזר דקה וקצת לסיום ומיד אחר כך יצא השישית.
              לא הבדל באמת משמעותי…

            4. "קלע נקודות אחרונות 9:51 לסיום המשחק. מאז לא זרק לסל! במשחק עם הארכה וללא בוקר. חשבתי שראית את המשחק…"
              .
              או שאפשר לתאר את זה כמו שזה –
              קלע נקודות אחרונות.
              מאז עד לרגע בו יצא בעבירה שישית היה שותף ל-5! התקפות של הסאנס בהן לא קלע.
              .
              כאמור –
              חבר גאה בלהב"א…

            5. מאוד אחראי מצדו – זוכר מה אמר בוב גונן מאמן הנוער שלי על תירוצים?
              ״היא לא מעניין״

            6. זה התחיל ב-"מאז לא זרק לסל!"
              וכאשר העובדות מתבררות, זה הופך ל-"מאוד אחראי מצדו…"
              משעשע.
              .
              הוא גם לא כדרר בכלל למעט הפעמים שכן…
              .
              אתה בטוח שצפית במשחק?
              (לי זה מרגיש שהיית עסוק מדי בלבלות בבלוג החי…)

            7. "כל הסלים שלו באו ממסירה או מקסימום אחרי כדרור אחד! וגם כולם בטווח של 4 וחצי מטר מהסל"
              זה מה שכתבתי, כאן זה התחיל וכאן זה נגמר. פספסתי סל אחד מתוך 13 שלפניו הוא כדרר פעמיים. ואת זה כתבתי לפני הסרטון שהעלית ברוב חכמתך שתמך (כמעט) בכל מילה שכתבתי. לא רע מצפייה בלבד הייתי אומר, אתה לא חושב?

        2. אל תחמיא להם יתר על המידה.
          הם עברו את הג'וקר בלי מארי ופורטר את הקליפרס בלי קוואי והלייקרס בדיוק שדיוויס נפצע.
          יש עונות וואקום ופיניקס נכנסה לשם.
          מעבר לכך הסיסטם שלה בריא ועם הרבה שחקנים שתורמים ככה שעונה סדירה תלוייה הרבה בדברים הנ"ל.
          לא יודע לאן דרוזן והאליברטון היו לוקחים אותו, אבל איתם מקצועית הוא היה מתפתח טוב יותר זה בטוח.
          לבאם יש הגנה מטורפת אבל התקפית יש לו קליעה סבירה מרחוק, מהלכי האסל וזהו.
          לא יד רכה מתחת לסל לא הוקים ורגל ציר כמו סנטר מוכשר שעונה לאחד בשם אייטון.

            1. מבחינת כישרון אתה לגמרי צודק, אבל בת'כלס שניהם משפיעים בערך אותו הדבר.
              אייטון לא מספיק מעורב ולא משחקים מספיק סביבו ככה שהוא ובאם נותנים אותה תוצרת כתוצאה מכך.

  12. בס"ד
    תודה רבה.. ערב מעניין.
    יוסטון שלי ודעים את מי לנצח ולמי להפסיד.
    זאיון מעולה, אבל עדיין בוסרי.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט