וול חוזר לוושינגטון, הקרב על המקום הרביעי במזרח ושחזור גמר העונה שעברה ביום שבת מרתק / עידו רבינוביץ

וול חוזר לוושינגטון, הקרב על המקום הרביעי במזרח ושחזור גמר העונה שעברה ביום שבת מרתק / עידו רבינוביץ

מיאמי היט (14-12) – סן אנטוניו ספרס (18-7), 00:00

הדורבנים מגיעים לוייס סיטי לאחר שטעו רצף של 11 הפסדים במשחק נגד הרוקטס, ההיט שמחים לקבל קבוצה קלה כמו הספרס בעת שמכת הפציעות הפכה להיות כמעט בלתי אפשרית.

אם האורחים מטקסס רוצים להפתיע במשחק המוקדם של הלילה, הם צריכים את קלדון ג'ונסון בכושר טוב. שחקן הכנף המוכשר של פופוביץ' צלף 32 נקודות ביעילות גבוהה ביום חמישי, מה שקטע אצלו רצף רע מאוד של משחקים עם אחוזים מחרידים מהשדה. כאמור, הוא עשה זאת נגד קבוצה רעה מאוד ללא שומרי ווינג חזקים. הלילה נגד ג'ימי באטלר וההגנה הקבוצתית החכמה של מיאמי, יהיה לקלדון קשה יותר להשתלט על המשחק עם הפיזיות העליונה שלו כפי שעשה נגד הרקטות. ההיט נמצאים במקום ה-28 המצוין בהרשאת זריקות בתוך הצבע, יהיה לג'ונסון קשה לדרוס את דרכו לטבעת.

בצד השני, האקס פקטור יהיה באם אדביאו. ללא יאקוב פלטל הפצוע, מספר 13 במיאמי צפוי להשתלט על המשחק שקרוב לטבעת. הוא קולע 26.9 נקודות ב-58.9% מהשדה בשבעת המשחקים האחרונים, הוא גם ישמח לסחוט הרבה עבירות וללכת לקו העונשין, מקום בו הוא נהנה לקלוע העונה ב-85.8%.

עבור מיאמי, זה יהיה לילה מעניין. אף אחת מהקבוצות במקומות 6-9, שכעת מקדימים את ההיט שבמקום העשירי, לא משחקת. ניצחון של ההיט יקרב אותה חצי משחק מהמקום השביעי ומשחק וחצי מהמקום החמישי אותו תתפוס המפסידה בין ברוקלין לפייסרס. הקבוצות של אריק ספולסטרה נוטות להגביר עוצמה ככל שהעונה מתקדמת.

מבחינת הספרס, הפסד יוריד אותה זמנית למקום האחרון במערב, חצי משחק מתחת ליוסטון אותה ניצחו ביום חמישי.

אצל הספרס, יצטרפו ליאקוב פלטל על הספסל גם ג'רמי סוהאן, דווין וואסל, בלייק ווסלי, קייטה בייטס-דיופ ודומיניק בארלו.

במיאמי רשימת הפצועים ארוכה גם כן: גייב וינסנט, עומר יורצבן, ג'מאל קיין, ניקולה יוביץ' ודויין דדמון לא ישחקו. ג'ימי באטלר, וטיילר הירו, מקס שטרוס, ויקטור אולדיפו ודאנקן רובינסון סוחבים כאבים אל כנראה יהיו פעילים.

הימור: מיאמי לוקחים ב-12 הפרש בתוצאה שתורמת לשני הצדדים.

אינדיאנה פייסרס (12-14) – ברוקלין נטס (12-15), 02:00

משחק בו המנצחת תתייצב במקום הרביעי והמפסידה במקום החמישי במזרח – הפייסרס מקבלים לידיהם את הרשתות מברוקלין לאחד מהמבצרים החזקים ביותר בקונפרנס המזרחי.

שתי הקבוצות מגיעות למערכה הזו לאחר ניצחונות חשובים. הנטס גברו על האטלנטה הוקס מה שסגר רצף של שבעה משחקי בית רצופים עם הפסד אחד בלבד. קיירי אירווינג וקווין דוראנט נתנו תצוגות ענק עם 67 נקודות משותפות, בנוסף לתצוגה מעודדת של טי.ג'יי וורן מהספסל עם 14 נקודות ב-19 דקות. הוא לא ישחק הלילה נגד אינדי, אבל חזרה טובה שלו לעניינים אחרי הפציעות הארוכות תוכל לעשות את ההבדל עבור הנטס.

"אנחנו יושבים על הספסל ואומרים, בן אדם, הוא פשוט מוצא את הדרך שלו לכדור ולטבעת. מרגיש שהוא תמיד בעמדה הנכונה בצד ההתקפי. בצד ההגנתי, הוא טוב בשמירה על השחקן עם הכדור ויצירת איבודים. הוא נראה נהדר הלילה" שיבח דוראנט את וורן אחרי המשחק האחרון.

הפייסרס גברו על יריבה מזרחית נוספת, הוושינגטון וויזארדס, בתוצאה 121:111. זה משחק שהתחיל רצף של ארבעה משחקים ב-"באנקרס לייף פילדהאוס".

באדי הילד נתן את המשחק הטוב ביותר שלו העונה עם 28 נקודות (13 מהם יצר לעצמו ללא אסיסטים), 4 אסיסטים וגם 3 חטיפות. טייריס האליברטון הפנטסטי נתן עוד דאבל-דאבל בשגרה עם 23 נקודות ב-14 זריקות (כולל 3/4 מעבר לקשת) ו-11 אסיסטים.

המשחק הזה יסיים את הסדרה העונתית בין הפייסרס לנטס, כאשר החבורה מברוקלין יקוו להשוות את התוצאה ב-2 ניצחונות לכל אחת. זה יכול להיות קריטי למיקומי הפלייאוף בסוף העונה.

כריס דוארטה, דניאל ת'ייס ואיזייאה ג'קסון לא יעלו לפרקט אצל ריק קרלייל.

מנגד, רק יוטה ואטאנאבה יחסר אצל ז'ק ווהן.

הימור: נטס ב-6.

וושינגטון וויזארדס (15-11) – לוס אנג'לס קליפרס (13-14), 02:00

המכשפים מהבירה האמריקאית מקבלים את המהדקים מעיר המלאכים למשחק החזרה של ג'ון וול לאולם בו שיחק שנים רבות.

אחרי שני משחקי חוץ רצופים, הוויזארדס חוזרים הביתה למשחק הראשון בו ג'ון וול יכול לשחק מולם מאז שעזב. הוא לא אותו שחקן שקיבל חוזה עצום מהוויזארדס והוביל אותם לכמה סדרות פלייאוף מרתקות יחד עם בראדלי ביל, שלא ישחק הלילה בשל פציעה. אולם, הוא נראה כשחקן ספסל איכותי באחת מהקבוצות העמוקות ביותר בליגה. יחד איתו, גם קוואי לאונרד ופול ג'ורג' צפויים לשחק, מחזה נדיר לראות את שניהם על הפרקט בעת ובעונה אחת.

למרות שיתוף הפעולה בין לאונרד וג'ורג', הקליפרס נמצאים בשפל נוראי. הם הפסידו ארבע מחמשת משחקיהם האחרונים, כאשר הניצחון היחיד היה קאמבק קשה מול ההורנטס החלשים. הם נחלו הפסד במשחקם האחרון למיאמי היט על אף 29 נקודות גדולות מפול ג'ורג'.

הוויזארדס יקוו להמשיך את המפלה של יריבתם הלילה למרות החוסר בבראדלי ביל ורוי האצ'ימורה. פורזינגיס וקוזמה ככל הנראה ישתלטו על הנטל ההתקפי, אך וושינגטון יהיו חייבים לקבל תפוקה טובה יותר מדני אבדיה, שישמור על פול ג'ורג' רוב הזמן.

רג'י ג'קסון ונורמן פאוול בחוץ סופית, טרנס מאן עדיין בסימן שאלה למשחק אצל טיירון לו.

יחד עם ביל והאצ'ימורה, דלון רייט יהיה על אזרחי ו-וויל בארטון בספק בצד המארח.

הימור: הבריאות תנצח, קליפרס ב-11.

קליבלנד קאבלירס (10-16) – אוקלוהומה סיטי ת'אנדר (14-11), 02:30

שיי גיליג'יוס אלכסנדר ישמח להמשיך את העונה העצומה שלו נגד הקאבלירס, שחסרים את הסופרסטאר שלהם בקו האחורי, דונובן מיטשל.

תוצאת המשחק תיקבע על ידי קצב המשחק. הקאבס משחקים בקצב האיטי ביותר בליגה ומציגים את הדירוג ההגנתי הטוב ביותר בליגה, ג'יי.בי ביקרסטאף משחק כדורסל אולדסקול כאשר אוון מובלי יקבל אפילו יותר תשומת לב בשל החיסרון של מיטשל. מובלי, יחד עם ג'ארט אלן, הטביעו את הכדור 99 פעמים העונה – הנתון הטוב ביותר לצמד אחד עד כה העונה.

הת'אנדר הצעירים של מארק דייגנולט כמובן משחקים בקצב מהר משמעותית, החמישי במהירותו בליגה. הם ניצחו שלושה מארבעת המשחקים האחרונים שלהם, כאשר ההפסד היה נגד ג'ה מוראנט והגריזליס האדירים. כמובן שגיליג'יוס אלכנסדר היה הכוכב של רוב המשחקים האחרונים, במשחק שהוא החמיץ נגד הסן אנטוניו ספרס, הת'אנדר קיבלו תצוגה פנטסטית מהרוקי ג'יילן וויליאמס.

מספר 8 בכחול קלע 27 נקודות ב-11/15 מהשדה בניצחון 119:111 על הטקסנים שהגיעו לבקר באוקייסי.

בצד השני, דאריוס גארלנד ייקח את המושכות בצד ההתקפי. כבר ראינו אותו שובר את שיא הקריירה הקודם שלו פעמיים העונה עם 2 התפוצצויות נגד הטימברוולבס (51 נקודות) וההורנטס (42 נקודות) שבוע לאחר מכן.

יחד עם מיטשל, גם קווין לאב, ריקי רוביו, דין וייד ודילן ווינדלר לא ישתתפו הלילה אצל קליבלנד.

מאידך, קנריך וויליאמס בחוץ כאשר לו דורט בסימן שאלה לאחר שפספס את המשחק הקודם עם פציעה בברך.

הימור: קליבלנד ב-4 לאחר משחק קשה.

שיקגו בולס (14-10) – דאלאס מאבריקס (12-13), 03:00

לוקה דונצ'יץ' יקווה לשמור על הקבוצה שלו במאזן חיובי כאשר הוא מגיע ליונייטד סנטר למפגש מסקרן עם השיקגו בולס.

השוורים מאילינוי גדעו רצף של שלושה הפסדים עם ניצחון דחוק על הוויזארדס הפושרים בתוצאה 115:111. משחק טוב של השלישייה הגדולה באדום, דרוזן-לווין-ווצ'ביץ', שהשתלבו ל-77 נקודות יעילות עשו את ההבדל לטובת הבולס.

החבורה של בילי דונובן כעת במקום ה-12 במזרח, בשוויון עם הוויזארדס אותם ניצחו לפני יומיים. אמנם, הם רחוקים רק שלושה משחקים מהמקום החמישי, יש עוד הרבה מאוד כדורסל לשחק.

בדומה לבולס, גם המאבריקס תקועים במרכז החבילה כמו רוב קבוצות המערב. הם ממוקמים כרגע במקום ה-7, משמעותית יותר טוב מהבולס, אך הווריורס שבמקום ה-11 רק חצי משחק מאחוריהם, הפרש דק כדף נייר.

מתלמדיו של ג'ייסון קיד נמצאים במומנטום טוב יותר משל יריבתם הלילה עם שלושה ניצחונות בארבעת המשחקים האחרונים, כאשר ההפסד היחיד היה נגד הבאקס בהפרש נקודה אחת. דונצ'יץ' צריך ניצחונות בשביל קמפיין ה-MVP שלו, כי את הנתונים היבשים יש לו: 32.9 נקודות, 8.8 אסיסטים, 8.5 כדורים חוזרים ו-1.8 חטיפות לערב, פשוט יחיד סגולה.

הבולס ניצחו ארבע מתוך חמשת המפגשים האחרונים שלהם מול המאבריקס, אך אלה היו המאבס שניצחו במפגש העדכני ביותר עם טריפל דאבל ענק של לוקה שהעמיד שורה סטטיסטית של 22 נקודות, 14 ריבאונדים ו-14 אסיסטים.

לונזו בול וג'וונטה גרין משיקגו הם השחקנים היחידים שיהיו על אזרחי הלילה בין שתי הקבוצות.

הימור: דאלאס ב-3 לאחר מהלך קלאץ' של דונצ'יץ'.

גולדן סטייט ווריורס (13-13) – בוסטון סלטיקס (5-21), 03:30

שחזור הגמר של השנה שעברה, כעת הירוקים ממסצ'וסטס מגיעים עם הרבה יותר ביטחון וגם המאזן הטוב ביותר בליגה – הלוחמים מהמפרץ יקוו להימנע מחזרה למאזן שלילי כאשר הם מארחים את הלפרקונים מהמזרח לראשונה מאז הזכייה בטבעת הנשחקת.

הסלטיקס מגיעים למשחק הזה רעבים לנקמה, ובכושר היסטורי. הניצחון האחרון שלהם היה נגד הפיניקס סאנס, שעד לא מזמן הוליכו את הקונפרנס.

כצפוי ובהתאמה לאישיות היהירה של אוהדי בוסטון, צוות המשחק ששידר את המערכה האחרונה מול הסאנס שם לג'יילן בראון את הנתון "0 זיעה" באינפו-גרפיקה בסיום המשחק. הביטחון העצמי של הסלטיקס טוב להם כרגע, אבל הכל יכול להתפוצץ להם בפנים, בל נשכח שבקושי עברנו רבע עונה.

הווריורס יהיו ללא אנדרו וויגינס הלילה, אז השחקן שיהיה מוכרח לקחת אחריות לשמירה על עמדות הכנף של בוסטון יהיה ג'ונתן קומינגה. יש לו את כל הנתונים הפיזיים לעשות כן, אך ג'ייסון טייטום וג'יילן בראון אלו שני שחקני שמעטים יכולים להאט אותם כאשר הם שועטים לעבר מטרתם בפול גז.

הווריורס הפסידו את משחקם האחרון בנקודה בלבד ליוטה ג'אז למרות התפוצצות התקפית של ג'ורדן פול עם 36 נקודות קריטיות. סטף קרי לא שיחק אך יחזור הלילה, לשמחתו של סטיב קר וכל אוהדי הווריורס.

בנוסף לוויגינס, עם אנדרה איגודלה ימשיך לשבת על הספסל. הוא טרם עשה את הבכורה שלו העונה עבור קבוצתו.

הסלטיקס יהיו ללא אל הורפורד ורוברט וויליאמס, שיצטרפו לדנילו גאלינרי ברשימת המושבתים.

הימור: הווריורס מפתיעים ולוקחים את הניצחון ב-8.

דנבר נאגטס (10-15) – יוטה ג'אז (13-15), 04:00

קרב אירופאים מרתק כאשר ניקולה יוקיץ' הסרבי יפגוש את לאורי מקרנן האיסלנדי בקולורדו הקרירה, כיאה למפגש בין שחקנים גדולים מהיבשת הישנה.

זהו המשחק השלישי בין שתי הקבוצות הללו העונה, כאשר כל אחת ניצחה את משחק הבית היחיד ששיחקה. האחרון מביניהם היה ניצחון של דנבר דווקא ביום בו ניקולה יוקיץ' קלע 3/10 מהשדה. כוכב הערב אז היה בונז היילנד, שצלף 7 שלשות והיה הקלע הפרוליפי ביותר בין שתי הקבוצות בלילה ההוא בסוף אוקטובר.

ניצחון של דנבר יהיה מתוק עבורה, בשל כך שהסאנס הפסידו שלוש ברציפות, זו הזדמנות נהדרת בשבילם לדלג מעליהם למקום השלישי.

הג'אז מאידך, שפתחו את העונה בסערה וכבשו את הפסגה לזמן קצר אך נרגעו מאז, נמצאים כעת במקום הפלייאוף המובטח האחרון. ניצחון הלילה יקרב אותם למרחק חצי משחק מהסקרמנטו קינגס שבמקום החמישי.

יהיה מעניין לראות איך דנבר, ששוב תשחק ללא ג'מארי ומפ"ג', תגיב להתאמות של וויל הארדי על הקווים של הג'אז.

הימור: הג'אז גונבים ניצחון חוץ ב-7 הפרש.

פורטלנד טרייל בלייזרס (12-13) – מיניסוטה טימברוולבס (12-13), 05:00

שתי קבוצות עם מאזן זהה בבטן המלאה של הקונפרנס המערבי – גובר בצבע מהצד הכחול נגד מטר השלשות מלילארד וסיימונס בעבר השני.

לילארד החליט במשחק הקודם שהוא ממוקד מטרה, זה נגד הנאגטס שלא הצליחו לעצור את מספר 0 שצלף 40 נקודות והשווה את השיא העונתי שלו עם 12 אסיסטים. לדאבונו, זה לא הספיק נגד הנאגטס שגברו על הבלייזרס בנקודה בלבד לאחר שלשת קלאץ' צורבת של ג'מאל מארי עם 9 עשיריות על השעון.

"נלחמו והתמודדנו, אך לפעמים אתה חייב לשחק חכם יותר ולפעמים אתה צריך לעשות עבדוה טובה יותר בשליטה על הדברים שאתה יכול לשלוט" הצהיר לילארד המאוכזב במסיבת העיתונאים לאחר ההפסד לדנבר.

הטימברוולבס ניצחו את חמשת המשחקים האחרונים שלהם נגד הבלייזרס, והם יקוו להמשיך את הרצף הזה למרות העייפות מהמשחק אמש, ניצחון על היוטה ג'אז בתוצאה 118:108, המשחק הראשון של רודי גובר בחזרה לסולט לייק סיטי.

הסנטר הצרפתי נתן הצגה מול האוהדים הישנים שלו עם 22 נקודות ו-13 כדורים חוזרים בניצחון החשוב. "כמובן, חזרתי למקום שקראתי לו בית במשך 9 שנים מהקריירה שלי, ממש רציתי לקחת את הניצחון הזה", אמר בחיוך.

טוריאן פרינס וקארל אנטוני טאונס פצועים אצל כריס פינץ'.

נאזיר ליטל, גארי פייטון, ג'סטיס ווינסלו, ג'וש הארט ודרו יובנקס מרכיבים את דו"ח הפציעות עבור צ'ונסי בילאפס.

הימור: מיניסוטה ב-15 הפרש.

לפוסט הזה יש 57 תגובות

  1. תודה רבינוביץ, הטבעת שחוקה.
    מסכים עם הכל אבל חושב שהסלטיקס יקחו גם את זה.
    מצפה לראות אם גריפין יכול לתת שני משחקים טובים ברצף. באמת מקווה שמרגרינה יפתח איתו.

  2. תודה עידו אחלה פריוויו.
    קשה לי מאוד לראות את החונקים מבוסטון מפסידים ללוחמים בלי וויגינס לכן ההימור שלי הוא על בוסטון ב 37 נק' טייטום מתפוצץ עם 62 נק. הקלע המוביל של הלוחמים הוא פול עם 15. סטף קולע 2 מ 20 והרצף של 3 הנק' שלו נקטע. קליי מסיים עם אפס מ12.
    לגבי יתר המשחקים יש יותר מידי קבוצות שעסוקות בטנקינג השנה לטעמי – הופך את הליגה לפחות מעניינת.

      1. חחחחחחחחחח כולם קיבלו גימלים מהרופא. עייפים ומותשים החברה במיוחד קיירי וסימונס ששיחקו העונה מלא מלא. קומדיה דל ארטה
        לא מבין איך אוהדים מוכנים לשלם להיות נוכחים שם וואלה אם מציעים לי עכשיו טיסה כניסה וישיבה חינם על הפרקט למשחק בלבד אני לא הולך לחרא הזה

  3. לגבי וושינגטון… גם מונטה מוריס לא ישחק.
    יש מצב שדני יהיה PG בהרבה מקרים
    ולעזאזל… איפה ג'וני דייויס בכל הסיפור הזה?!?!

  4. בכמה הימים האחרונים הפסיקו לעדכן באפליקציה את מצב השחקנים בבוקס-סקור. מישהו יודע אם זה באג או שפשוט המצב נהיה כזה מגוחך שהם ויתרו על זה לגמרי?

  5. בנתיים המשחק הולך לפי מה שכתבתי למעלה. קליי רותח עם 12 נק סטף שתי שלשות (הרצף לא נשבר) והלוחמים מובילים כמו שחזיתי בדיוק. פול יופי של שחקן הוא לא קלרקסון.

    1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
      בדיוק כמו שחזית….
      כוכבים ומזלות.
      אתה כמו העתידות של מסטיק בזוקה, פוגע ב 50%

  6. התוכנית עובדת, הסטייקים יצאו עכשיו לסטריק של 10 ניצחונות רצופים שבסופם יתמקמו באחד מ 3 המקומות הראשונים במערב וישייטו בשאר הזמן שנשאר עד לפלייאוף. נראה אותם בגמר האין בי איי גם השנה עם סטף ודריי בריאים.

  7. גריפין ובראון עם משחק טוב עד כה, לגבי השאר הרבה פחות. טייטום לא במשחק. קישקש כל השבוע על תואר 18 וראפטר של הגארדן במקום לבוא במוד של נקמה על הכישלון בשנה שעברה.

  8. כשנותנים לסטף סקרין חופשי הוא אף פעם לא מפספס, זה אומר שההגנה של הסלטיקס לא באה לעבוד היום. ברוגדון פשוט לא מצליח לעמוד מול סטף בדרך לסל.

  9. השאריות של ברוקלין ניצחו את אינדיאנה ולא סתם נצחו קלעו עליהם 136 נקודות, סה"כ הגיוני🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️

    1. גאון, הלכת לבוקס סקור?
      חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח, איפה מבחן העין?
      תכין ביצה לילדה. תכין סנדביץ וגם שקית נחשים להפסקה.

  10. מוג עדיין ירוק וזה לא כוחות מול קר. לא יודע לקחת טיימאאוט.
    הסלטיקס פשוט עובדים טוב בפרקטיקה אבל כשהכסף באמת על השולחן מגלים שהשועל יותר חכם מהמרגרינה.

  11. קר חתיכת שועל, לא ייאמן איזו השפעה יש לו כשהוא נכנס למוד, כן אני יודע G ליג שג"ס פתחו לא טוב את העונה ולא מתעלם מזה. קר באיסלנד?

  12. ככה צריך להיות מאמן, חטף 2 רצופות, 2 של גראנט ושלשה של בראון, זיהה מגמה?
    STOPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP
    ככה עובדים מאמנים אמיתיים ככה עובד אחד שעבד אצל פופ או הסתכל ולמד. לא מחכים שבוסטון יורידו ל 2 או 4, עושים סטופ למגמה.
    אולי המרגרינה ילמד, הוא בשנה הראשונה שלו אז יש הנחות.

  13. סלאש בראדרס ניגבו את רזיאל היום יאללה עברתי חראות את גורדן האמיתי קלרקסון אבל מה גיליתי שהוא כבר כוכב ועושה לואד בחיגת הwaaw 😂😂😂 גם מארקנן חש כוכב וכבר בלואד כמה משחקים ברור שדנבר יגמרו את זה עם נצחון למרות הפיגור אז עכשיו עבדכם הנאמן עם גורי הזאבים

  14. הסכמות ההגנתיות של אינדיאנה היום התקשו מאד מול הגאונות של זאק וואהן שתכנן סכמות התקפה מטורפות שגרם להרכב ג שלהם לשים 136 נק.
    שחקני אינדיאנה בתגובה: זה לא אשמתנו התכוננו לפרטי פרטים איך לנטרל את קיירי דוראנט סימונס קרי הכנו את עצמנו מנטלית ולפצע עלתה מולנו קבוצה אחרת שאלנו במזכירות אמרו לנו שאלה הנטס למרות שלא האמנו להם לא ידענו מי השחקנים ולא זיהינו אותם.

  15. חחח שיוויון 110 יוטה דנבר כדור אצל יוקיץ פתאום ברוס בראון מגיע קליר פאת מוחלט קו ישר באמצע בלי שומר ומקבל כדור לליאפ שכל האמצע ריק 🤣🤣🤣🤣
    ממש מתאמצים החברה יש להם חוש תחרותיות מטורף וגאווה 😂😂😂
    ניקייל ווקר הזה דרעק רציני

  16. שתי הדקות האחרונות של מינסוטה:
    אפס יכולת לסגור את הקלעים של הבלייזרס.
    איירבול של אדווארדס ואז מסירה שלו לאלי-אופ לגובר שמוצאת רק אוויר.
    שלשה של דיאנג'לו ראסל אבל אז עבירת תוקף של גובר.
    כמו לראות שאקטין-א-פול.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט