הסאנס נ' הפליקנס, הג'אז נגד הוולבס, הבאקס נ' המאבס וגם הלייקרס, דני אבדיה והקאבס ביום שישי הגדול! / דור בלוך

הסאנס נ' הפליקנס, הג'אז נגד הוולבס, הבאקס נ' המאבס וגם הלייקרס, דני אבדיה והקאבס ביום שישי הגדול! / דור בלוך

2:00 שארלוט הורנטס (18-7) – ניו יורק ניקס (13-12):

שארלוט הורנטס בהחלט עשויה להיות בסיום העונה אחת משלוש הקבוצות הגרועות בליגה, ולא מרגיש שזה היה במאה אחוז מכוון. שילוב של בניית סגל מחרידה עם המון פציעות (חלקן בהחלט צפויות) ובחירת מאמן תמוהה מובילות ההורנטס לירכתיי הליגה כשהם עם 4 הפסדים בחמשת המשחקים האחרונים.

הניקס ניצחו את שני המשחקים האחרונים שלהם כדי להתקרב בחזרה למאזן חיובי, אבל ככל והעונה הזאת מתקדמת זה נהיה יותר ויותר ברור שמדובר בעונת מעבר לניקס אחרי קיץ שבו הביאו שחקן משמעותי וצברו נכסים, עיקר העניין סביבם יהיה מה הם הולכים לעשות בקיץ כי כרגע הם מרחק שנות אור מהגולדן סטנדרט של המזרח.

הימור: הניקס ב-5

2:00 אינדיאנה פייסרס (12-13) – וושינגטון וויזארדס (14-11):

שתי הקבוצות היו בתקופה מעודדת יחסית אבל חזרו לקרקע המציאות בחמשת המשחקים האחרונים כששתיהן מנצחות משחק אחד בלבד מהחמישה.

הפייסרס ספגו כמה תבוסות מבישות כשהם מפסידים ב-16 הפרש ומעלה מול סקרמנטו, יוטה ופורטלנד, אפשר לקחת מהרצף הזה שני דברים – הראשון הוא שאינדיאנה מתקשה מאוד במשחקי החוץ, השני הוא שבנדיקט מתורין פגע בקיר הרוקי שלו. שימו לב למאזנים שלו בחמשת המשחקים האחרונים – 6 מ-17 3 מ-10 5 מ-15 4 מ-16 ו-5 מ-16 בהפסד למיניסוטה. הצורה שבה הוא ייצא מהרצף הזה תגיד הרבה על האופי והמשך הקריירה שלו.

הוויזארדס לעומת זאת הפסידו במשחקים צמודים לברוקלין, שארלוט ולשיקאגו, אבל אני בכנות חושב שאין שם את מה שנדרש והם הקבוצה אולי הכי תקועה בליגה מבחינת האפשרויות שיש לה להפוך לתחרותית ב-5 השנים הקרובות.

הימור: וושינגטון ב-3

2:00 אורלנדו מג'יק (20-6) – טורונטו רפטורס (12-13):

בפלורידה אין כל חדש, המג'יק עצרו את רצף ההפסדים שלהם עם ניצחון בהארכה על הקליפרס, אבל הם נמצאים בדרך הבטוחה לעוד עונה שבה הערב הכי חשוב שלהם יהיה הגרלת הלוטרי.

הרפטורס גם הם ממשיכים בסורם, בינוניות של ניצחון והפסד לסירוגין, המשחק האחרון ביניהן מייצג את המקום שהקבוצות נמצאות בו, כשהרפטורס קלעו רק 31% משלוש, מייצג את מוגבלות הכשרון שלהם בשלב הזה של העונה, אבל 56% מהשדה אפשרו להם לקלוע 121 נקודות ולהבטיח את הנצחון, קשה לראות תרחיש אחר הלילה.

הימור: טורונטו ב-12

2:30 ברוקלין נטס (12-14) – אטלנטה הוקס (12-13):

יש תחושה שדוראנט משחק על המורשת שלו וזה מרהיב. ברוקלין היא עדיין שיט שואו, וקיירי ממשיך להיות בעליל בינוני ובוודאי לא שווה את כל הבלגאן מסביב שהוא מביא עימו ובן סימונס, הוא, ובכן, בן סימונס. עם 8 נקודות למשחק ו-6 ריבאונדים, ותרומה הגנתית שבשקט בשקט היא לא מה שהיה פעם, הוא הופך את מה שהיה אמור להיות ביג 3 לביג 1, אבל איזה 1. הנטס מנצחים 4 מ-5 המשחקים האחרונים שלהם כשדוראנט מראה יכולת של על גבול ה-MVP. 30 נקודות למשחק ב-56% (!!!!) מהשדה, השאלה היא האם הוא יכול להחזיק בקצב הזה על גבי עונה שלמה וגם אם כן, מה מעבר להרבה מחמאות על יכולת אישית מזהירה זה בעצם נותן? להערכתי לא הרבה.

בינתיים באטלנטה, בשקט בשקט, הולך ונוצר בלגאן. ההוקס עם מאזן חיובי בקושי כאשר המעבר של מארי לא מניב את מה שקיוו שהוא יניב, ומתקרב הרגע שבו יצטרכו לשאול – כמה רחוק יכולה קבוצה שמי שמוביל את ההתקפה שלה הוא טריי יאנג יכולה ללכת?

הימור: ברוקלין ב-8

2:30 קליבלנד קאבלירס (9-16) – סקרמנטו קינגס (10-13):

הסיפור של קליבלנד הוא כל כך טוב, כל כך עיקבי, וכל כך צפוי שהוא פשוט הפסיק להיות סיפור. העובדה שהקאבס הם הקבוצה השלישית במזרח עורבת למצב שבו מילווקי או בוסטון יפצעו או יחלשו בדרך אחרת היא פשוט מהממת, והמהלכים שהקאבס עשו בשנים האחרונות הם ביה"ס לבנייה מחדש של קבוצה. עם מיטשל שקולע 30 לערב עם הגנה משופרת, הקאבס עם 3 נצחונות ב-4 המשחקים האחרונים וממשיכים להתגבש ולהתפתח כקבוצה שהיא עדיין בעיקרה צעירה.

מולם עוד סיפור טוב של העונה הזאת – הסקרמנטו הקינגס. אחרי שנים אם לא עשורים של יכולת מעליבה וכשלונות בדראפט נראה שהקינגס סוף סוף הצליחו להרכיב רוסטר ראוי ואפילו המהלך של סבוניס על הליברטון שזכה להרבה ביקורת נראה היום טוב בהרבה, כאשר פוקס משחק את הכדורסל הטוב ביותר שלו מאז הגיע לליגה וסבוניס משלים אותו היטב.

הימור: קליבלנד ב-12

2:30 פילדלפיה 76'ס (12-12) – לוס אנג'לס לייקרס (14-10):

ההפסד בשתי הארחות ליוסטון האיומה, היה השלישי ברצף עבור פילי שלא מצליחה להיכנס לשום סוג של קצב, והיא נמצאת בפוזיציה מזעזעת להיות בה עבור קבוצה ששואפת להיות קונטנדרית – לא ברור האם היא טובה יותר עם הכוכבים שלה או בלעדיהם, ותצוגה של 4 מ-19 להארדן במשחק הזה לא שיפרה את ההרגשה מסביבו כשהוא מוסיף גם 7 איבודים.

הלייקרס כבר היו במומנטום טוב, והנצחון על מילווקי בהרכב מלא נתן תחושה שהנה הנה – הפוטנציאל של הדואו לברון את דיוויס, כשדיוויס סוף סוף בריא ומשחק קרב לסל כפי שהוא צריך ומסרב לעשות, עתיד להתפוצץ. אבל אז דיוויס חלה, והלייקרס הפסידו את שני משחקיהם האחרונים לטורונטו וקליבלנד בפערים משמעותיים. דיוויס הוא הסיפור של העונה הזאת מבחינת הלייקרס ואם הוא ימשיך להיראות כמו MVP גבולי, יכול להיות שהלייקרס יהיו מהלך אחד מלהיות איום אמיתי במערב הסופר מוזר שמתגבש כרגע. אם לא, הלייקרס צפויים לחזור לתהומות בהם היו בתחילת העונה.

הימור: פילי ב-5

3:00 ממפיס גריזליס (9-16) – דטרויט פיסטונס (20-7):

ממפיס ממשיכים להיראות פשוט נפלא, והם בהחלט עשויים לעשות מהלך על המקום הראשון במערב, 4 נצחונות רצופים כבר יש להם, כולל על אותה דטרויט שיפגשו הלילה בבית. הבעיה העיקרית שלהם הן הפציעות כאשר ביין, מוראנט ו-JJJ כמעט ולא מצליחים להיות על המגרש ביחד לאורך זמן.

הפיסטונס הם, ובכן, איומים ואין הרבה מה להגיד עליהם מלבד לקוות שהם לא יבזבזו את הטאלנט הצעיר שיש להם, ויש להם, על יצירת תרבות מפסידה לאורך זמן.

הימור: ממפיס ב-15

3:30 ניו אורלינס פליקנס (8-16) – פיניקס סאנס (9-16):

הפליקנס רושמים 5 נצחונות רצופים שעליהם חתום ציון וויליאמסון. ב-4 מ-5 המשחקים הללו וויליאמסון הוביל את הקבוצה בנקודות, כאשר הוא גם מעמיד מספרי אסיסטים וריבאונדים מרשימים. ההתפתחות שלו נראית כמו כל מה שהיה אפשר לקוות כשהסרטונים שלו מדיוק חרכו את הרשת והיה ברור שהוא יהיה הנבחר ראשון בדראפט וניו אורלינס, אולי קבוצת הצמרת עם הכי הרבה מהלכים אפשריים שהיא יכולה לעשות הופכת לאיום אמיתי במערב, קונטנדרית? לא בטוח, אבל בוודאי איום בקונפרנס שבו אין פייבוריטית ברורה.

מי שהייתה יכולה להיות פייבוריטית כזאת היא הפיניקס סאנס, אבל 3 הפסדים ב-4 המשחקים האחרונים מלמדים שעדיין יש שם לא מעט בעיות, כולל הכשירות המפוקפקת של כריס פול, ובלעדיו הם יכולים בקלות ליפול אפילו מול קבוצות מול יוסטון, שלא נדבר על בוסטון שגמרה את המשחק מולם תוך פחות או יותר 5 דקות לאחריהן היה ברור שמשחק תחרותי לא יהיה פה.

הימור: ניו אורלינס ב-5

4:00 יוטה ג'אז (12-15) – מיניסוטה טימברוולבס (12-12):

כל פעם שנדמה לך שהנה יוטה תממש את התכנית של איינג', כמו שרבים הבינו אותה, לרסק הכל וללכת לבחור את וואמבי בדראפט, יוטה משיגה עוד ניצחון כך היה אחרי ההפסד לשיקאגו לאחריו ניצחו הג'אז את אינדיאנה והקליפרס, וכך אחרי ההפסד לפורטלנד שלאחריו בה ניצחון על האלופה, עם המון המון אופי ונחישות ודאנק ניצחון של פונטקו האיטלקי שמשום מקום הופך להיות עוד פרוספקט מעניין באוסף הרול פליירס שהתחבר לו ביוטה לקבוצה מסקרנת.

הצד השני של הטרייד הגדול של הקיץ מרגיש הרבה פחות טוב עם העתיד שלו. זה כבר דיי ברור שהכימיה בין טאונס לגובר לא ממש עובדת ושהיכולת לחלק את הדקות ביניהם היא מוגבלת ורוויית בעיות גם כן. זה ברור שהם נפרדו משחקנים משלימים שהם לא העריכו מספיק (ואנדרבילט בראשם) ושאדווארדס לא צריך לשחק בקבוצה שבה סנטר תוקע את הצבע בצורה כל כך אגרסיבית.

הימור: מיניסוטה ב-3

5:00 דאלאס מאבריקס (11-13) – מילווקי באקס (6-18):

שתי הקבוצות שיפגשו הלילה סופרות 3 נצחונות רצופים, ולשתיהן יש שאיפות גבוהות, אבל בעוד מילווקי בסה"כ מעבירה את הזמן ומנסה להביא את השחקנים שלה לכושר ברגע הנכון, סביב דאלאס יש המון המון המון סימני שאלה.

האם אפשר לנצח כאשר הקבוצה כל כך הוליוסנטריסטית (ממוקדת שחקן אחד?) זאת אולי הקבוצה שהכי עונה על ההגדרה בהיסטוריה של המשחק.

על מי מהשחקנים המשלימים שלך אתה סומך בקבוצה הזאת? דינווידי? טים הרדוואי? פיני סמית'?

האם כריסטיאן ווד יכול להפוך לשחקן חמישיה שישלים את לוקה לצמד גבוה נמוך מוביל בליגה? איך זה יגרום להגנה להיראות? עד כה ווד לא פתח באף משחק בחמישיה ובכל זאת הוא תורם כמעט 17 נקודות ו-8 ריבאונדים לערב. אולי הלילה נקבל לפחות רסיסי תשובות.

הימור: מילווקי ב-5

לפוסט הזה יש 110 תגובות

  1. מחזיק אצבעות לשקץ מדלאס שיצליח להדביק ליאניס 7 פאולים במהלכי צעד וחצי תימניים ושלא ינגר אותם מהקו המקווקו.

  2. תודה גור אחלה קדימון.
    בשקט בשקט הנטס כבר במקום 4 לוטשים עיניים למקום 3. נראה שמקומות 2-1 במזרח סגורים.
    דוראנט מוביל די לבד קבוצה אפורה עם הרבה פצועים. אחרי התחלה איומה קיירי והאריס חזרו, עכשיו גם וורן. זה עדיין לא מספיק נגד האריות כי חסר עדיין בשר בצבע אבל אפשר להיות קצת יותר אופטימיים. באשר לסימונס – מאוד מאכזב, בעיקר כי הוא כל הזמן פצוע אבל ממילא אף אחד לא ציפה ממנו ליותר מדי (טוב אולי רק אברי ואנכי).
    איך אמרה השמיכה לכרית… למה ציפית?

  3. פריוויו מעולה דור. אטני לא כל כך בטוח בקשר להימור על קליבלנד – בסקרמנטו. וואללה איזה לילה של משחקים!!! (והפריוויו שלך מעולה כפי שמגיע לסידרת המשחקים הזאת!

  4. פריוויו מעולה, עם המון תובנות. מצייד אפילו רפה הבנה שכמוני בהבחנות מעניינות לשיחות ברזייה בשבוע הקרוב ('שמתם לב לכושר של דוראנט? וציון?').
    תודה רבה ושבת שלום to all

  5. ג'א, JJJ וביין עוד לא שיחקו משחק אחד ביחד העונה. ביין נפצע משחק לפני ש-JJJ חזר.

    אבל איזה כיף לראות את ממפיס ואת ניו אורלינס מצליחות, ועוד עם כל הפציעות ששתיהן סובלות מהן העונה.
    ממש מגיע להן להגיע לגמר המערב, היריבות שהתפתחה ביניהן כל כך חיובית (בניגוד ליריבות שנוצרה מול דאלאס או גולדן סטייט).

  6. אחלה פרוויו ומשחקים משובחים
    השאלה הגדולה היא הארדן… האם מופע האימים ביוסטון היה שילוב קטלני של התרגשות וחלודה?
    היום נדע…..
    🤣

  7. פוקס משחק כבר שבועיים עם רגלים נפוחות ילא מצליחים להוריד לי את הנפיחות הוא מאד ירד בשבועיים האלה ולא אתפלא אם היום ישב. לקינגס יש מצאפ טוב מול הקבלירס היו טובים מאד 3 רבעים במילווקי ביום קליעה רע ויאניס טרף את הקלפים. מאמין שהיום ינצחו בקליבלנד

  8. הדבר הכי טוב שקרה לדני זה שביל לא עושה יוגה ונפצע.
    ליבי עם ביל אבל הוא ישן בכל מקרה אז זה לא באמת משנה. יש לו מיליונים להתנחם בהם

  9. אההה חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    בלוכר טוב לכול כול כולם פאדי ושות.
    בן שימוש הוביל ריצה של אטלן-טה אבל כשירד והמחליף שלו דוראנט עלה בשביל לתת לו מנוחה המגמה השתנתה וברוקלין חוזרת להוביל.
    ללא ספק בן שימוש השחקן המשפיע במיגרש…
    דברי הוצאו מהקשרם.

      1. הם קנו בהתחלה את ההצגה אבל המוניטור הראה שסת שפיספס בעצם נפל על שחקן של אטלנטה לפני ש"הופל".
        לפעמים הצדק רואה אור.

  10. 19-0 בחמש הדקות האחרונות בקליבלנד לא הרבה קבוצות יכולות לעשות את זה. הקינגס שיחקו ללא פוקס הפצוע ונצחו ממש כמו שאמרתי. אחלה נצחון קבוצתי. קיגן מארי נראה כמו וטרן.

  11. קיירי ודוראנט בעניינים נותנים בראש לכל המלעיזים אם בן סימונס ישחק כמו החוזה שלו אולי יש להם סיכוי למשהו.

  12. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    איזה מאמן זה ריברס, מסכנים האוהדים של פילי

    1. יש הארכה אין בכלל הערכה, בטח שלא לגבהבוביק שהיה צריך להכניס עכשיו עונשין ולסגור את הקאמבק של הלייקרס.
      קיבלנו OT

      1. לא אבל אתה יכול לשאול את המלצרית במסעדה אחרי שאכלת אם אפשר לא לשלם? גם צארלי צאפלין הגדול לא שילם בסרט במסעדה.

  13. מסכן
    מסכן אמביד, אני מרחם עליו שאין לו כושר ל 40 דקות.
    כמעט כל מה שהוא אושה עכשיו לא טוב כי אין לו מספיק חמצן ויותר מדיי חומצת חלב. פשוט מסכן.

  14. זה היה משחק של המחלקה הגריאטרית טאקר לברון ראס והארדן נגד מחלקת קטועי גפיים אמביד ודייויס עם הופעת אורח של אין לי מח טוביאס

    כל הרווחים לקיבוץ בית הלוחם ושקיות ההקאה לצופים

    1. אפשר להפסיק עם הכינויים המוזרים לציון.
      הוא נותן משחק ענק, הן בהתקפה והן בהגנה –
      הוא הסיבה היחידה שהפליקנס ביתרון 4 למרות שהסאנס קוליים בלי הכרה מהשלוש ברבע האחרון (8 מ-8)

    1. מה מתחרז עם נעור?
      אולי חמור?
      אינגרם בנגב, מצא דילר על הכיף כיפאק.
      עשב טוב שי וגם בלוכר טוב

  15. מרשל עם השלשה חתם את המשחק.
    הפליקנס רציניים, וזה בלי אינגרם שמוסיף להם המון אופציות ושחקן שמסוגל ליצור יש מאין.
    .
    בוקר בערב שהוא לא פוגע והסאנס תלויים בו במשחקים כאלה

  16. הפליקנס קבוצה מעולה. יש להם הכל,
    הם צריכים בריאות והם יכולים לצמוח להיות קונטנדרית.
    .
    הסאנס צריכים טרייד דחוף, ואחד כזה שהוא "אחד על אחד" של קראודר, אלא קראודר + סאריץ' + בחירות דראפט תמורת שחקן שיחזק את הקבוצה בעמדות הכנף.

      1. אצלו זה היה יוצא קצת יותר צבעוני
        זה היה יותר מסתם דאנק חביבי, זו היתה הצהרת כוונות.
        גריפין יושב בבלקון מחכך ידיים ממש כמו ביום שבו לקח את ציון דנדש מהניילונים.
        מתנה מהקומיש'

        1. שתהיה הצהרת כוונות, לבריאות.
          כל מי שקופץ משטות כזו, מה יש לומר?
          שיהיה גם לו לבריאות.
          דאנק מרשים שלו משנה כלום לסאנס או לפליקנס, רק לאוהדים ולציון עצמו שהרוויח הלילה ביושר את הזכות לסיים את המשחק בצורה כזו.

          1. שמע, זה בידור, לפחות ככה אני מתייחס לזה. לא אוהד של הפליקאנס אבל הדאנק הזה כן משנה בשביל ציון ובירידה למטה בקצה הפרוזדור הוא נתן היי פייב מיוחד ובהתלהבות עם אחד הסדרנים. במשחק הזה הוא קנה עוד ביטחון שאולי יעזור לו גם בסדרת המשחקים הבאים. יש לזה יותר מאשר משמעות כלשהי לסאנס.

  17. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    הראו את השאגלוקה מלפני כמה דקות בשידור חוזר

  18. המאבריקס נראים אחלה בהגנה אבל לפחות בקאלץ' רובם די מפוחדים בהתקפה. הזיופים מהעונשין (החטיאו את 5 הזריקות האחרונות), חוסר הנכונות להחזיק בכדור ולמסור ישר חזרה ללוקה.

  19. איזו עצלנות של קיד. כל ההתקפה של הקבוצה בנויה על "תעבירו ללוקה" וכשאתה עושה את זה ככה 2 שניות לסוף מול קבוצה של הבאקס זה לא באמת לאמן. ציפה לנס עם שלשה מהלוגו…
    סחטיין על לופז.

      1. זה לא לוקה, זו הליגה. קל יותר לתת את המפתחות לכוכב ולהתבונן מהצד
        (בטוח כאשר בקבוצה כישרון על כמו לוקה).
        אני רק מזכיר כמה ביקורת כתבו על לברון בצעירותו בכל פעם שמסר בסיטואציות כאלו.

        1. לא יודע אם זו הליגה. לא הייתי מצפה מג"ס, הבאקס או הסאנס להיות כאלה שקופים.
          ברבע האחרון היה ברור עד כמה המאבריקס תלויים בלוקה – והחלק הגרוע מבחינתם זה שהאפקטיביות שלו יורדת בחדות ברבע האחרון. אולי בגלל עייפות ואולי בגלל שקבוצות יודעות להדק הכל סביבו.
          על הנייר מבחינתי הם עדיין אחת הקבוצות הכי חזקות בליגה.

          1. דאלאס אכן שקופה במצבים כאלו (לוקה לקח 7מ-8 ניסיונות הקליעה של דאלאס העונה כאשר המשחק ב-10 שניות לסיום (או פחות) ודאלאס בפיגור עד 3 או שיוויון.
            לצורך השוואה, בגולדן אלו קרי (1) וקליי (3) שזרקו לסל בסיטואציה דומה,
            בסאנס זה בעיקר בוקר (6 מ-9 ניסיונות הקליעה של הקבוצה. לי (2) וברידג'ס(1) הם הנוספים,
            בבוסטון אותו טייטום ובראון (2 כל אחד),
            בדנבר זה מורי (3) שמוביל אחריו גורדון (1).
            ורק הבאקס מפתיעים עם איזון בין הולידיי, לופז וקארטר.
            כאמור,
            מבלי להיכנס יותר מדי לעובי הקורה,
            נראה לי שבודנהולצר הוא היוצא מן הכלל.

            1. כנראה שאצל הבאקס זה אילוץ כי יאניס הוא לא הבחירה הראשונה לזריקות רחוקות…
              העניין הוא ש-10 שניות לסיום יש למאמן זמן לבנות תרגיל שמארגן לכוכב מבט טוב לסל ובצד השני ההגנה צריכה לנסות להבין מה אתה עושה. 2.4 שניות לסיום ולכולם היה ברור מה קיד יעשה.

            2. אצל הבאקס זה ככה כי יאניס נגר מבחוץ אם היה לו קליעה גם אצלו הכדור היה כל הזמן לסוף

  20. קבוצה בעייתית מאוד מהקו, היום זה שבר שיאים, אבל כפי שאמרו בשידור אין להם שחקן אחד לרפואה עם אחוז בסביבות 88-90 מהקו כדי למסור לו כדורים בסיום משחקים. קבלת החלטות מזעזעת בסיום מתחרה רק בקבלת ההחלטות בסיום המשחק של פילי והלייקרס . לוקה מאוהב מדי בווי אר אול , וגם הקטע שזעם בסיום התקפה על חבר לקבוצה כל כך לא במקום..

  21. מת על יאניס.
    לא מבין איך אפשר לא לאהוב את השחקן הזה –
    הוא עבד עובד הכי קשה בשביל להיות במצבו הפיזי,
    הוא נתן ונותן שיפור מטורף ביכולותיו מעונה לעונה,
    הוא נותן הכל על הפרקט, התקפה והגנה,
    וזה פשוט תענוג להקשיב לו מדבר.

        1. חשב שמגיע לו יותר זריקות מהקו. השמירה ההדוקה שקיבל בסוף וחוסר התגובה מהשופטים הוציאו אותו מהבלאנס, בקיצור, היה ההיפך מציון בירידה לחדר ההלבשה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט