אחד עשר כוכביא – פריוויו למשחקי רביעי / עמיחי קטן

אחד עשר משחקים יש לנו הלילה, ובשיר הידוע של פסח "אחד מי יודע" המספר 11 מיוחס לכוכבים. לכן, הפריוויו של היום יעסוק בכוכב אחד מכל קבוצה שתוזכר, כשבמרכז העניין הערב יהיה הקרב בין מוליכת המערב פיניקס ובין מוליכת המזרח בוסטון.

2:00 אורלנדו מג'יק (5- 20) – לוס אנג'לס קליפרס (14- 11):

אורלנדו – הכוכב הוא כמובן ברוקי פאולו באנקרו, שמוביל את הרוקיז עם 21.7 נקודות למשחק, והוא גם שני בריבאונדים (6.8) ושלישי באסיסטים (3.8). אחוזים של 44.9% מהשדה, 24.6% לשלוש, 47.6% אפקטיבי ו-73% מהעונשין כבר פחות מרשימים, אבל זו תופעה טבעית בשלב מוקדם כל כך של הקריירה, ויש סיבות לאופטימיות סביבו באורלנדו.

קליפרס – הסיכוי של הקליפרס לשוב להיות מועמדים לאליפות תלוי בעיקר בקוואי לנארד, ובשאלה האם הוא יכול לחזור לעניינים עד הפלייאוף, אליו הם כנראה יכולים להגיע גם בלעדיו. קוואי עומד על 11 נקודות, 4.3 ריבאונדים ו-3.2 אסיסטים ב-23.3 דקות של 6 המשחקים שלו העונה, אבל סל הניצחון במשחק הקודם נתן תקווה שהוא יוכל להיכנס לעניינים לאט לאט. בינתיים פול ג'ורג' הוא זה שמוביל את הקבוצה, כשזובאץ', רג'י ג'קסון, באטום ומאן הם היחידים שהגיעו למשרד בכל המשחקים העונה.

רמת עניין של משחק: C – הקליפרס פייבוריטים ברורים בכל סגל שבו הם יגיעו כמעט.

הימור: הקליפרס ב-12.

2:30 ברוקלין נטס (13- 12) – שארלוט הורנטס (7- 17):

ברוקלין – קווין דוראנט עם האחוזים הכי נמוכים לשלוש מאז עונת הרוקי שלו, ועדיין בעונת קליעה מצוינת של 29.9 נקודות באחוזים טובים מאוד. דוראנט קלע 30 או יותר ב-5 מתוך 6 המשחקים האחרונים של הנטס, בכולם הוא קלע מעל 50% מהשדה, והוא מוסיף לזה גם 9 משחקים רצופים עם 5 אסיסטים או יותר. גם כתוצאה מכך, הנטס השתפרו מפתיחת העונה הרעה, וכעת הם שוב עם מאזן חיובי ובעמדה טובה לפחות להעפיל לפלייאוף.

שארלוט – לאמלו והיוורד פצועים, אז נשארנו עם קלי אוברה בעונת שיא, ובעיקר עם טרי רוזיר שמוביל את הליגה בדקות למשחק (37.3) ומנסה להציל את המולדת, מה שמוביל ל-21.3 נקודות שלו ב-44.5% אפקטיבי, אבל לפחות יחס טוב של 5.8 אסיסטים על 2.6 איבודים. רוזיר הוא שחקן טוב מאוד, אבל קבוצה שמקבלת אותו בתור השחקן המוביל שלה יודעת שחסר לה לא מעט.

רמת עניין של משחק: C – הנטס צריכים לקחת את זה בקלות.

הימור: ברוקלין ב-14.

2:30 ניו-יורק ניקס (11- 13) – אטלנטה הוקס (13- 11):

ניקס – רנדל וברונסון קולעים כמות כמעט זהה של נקודות (21.1 ו-21 בהתאמה), ושיתוף הפעולה ביניהם מוציא מרנדל יותר מאשר בעונה שעברה, בזמן שברונסון עצמו מראה שהוא יכול להיות מוביל הכדור העיקרי של קבוצת NBA. שניהם גם קולעים מחוץ לקשת טוב יותר מהממוצע הקבוצתי (31.3% – מקום אחרון), מה שאומר שהניקס אולי יכולים לקוות לשיפור קבוצתי מבחוץ שיוביל ליותר ניצחונות בהמשך.

אטלנטה – מלבד סל הניצחון של טריי יאנג במשחק הפלייאוף הראשון שלו בגארדן, הוא עומד שם על ממוצע של 27.3 נקודות, 3.4 ריבאונדים ו-7.8 אסיסטים ב-43.7% מהשדה, 36.8% לשלוש, 50.5% אפקטיבי ו-87.7% מהקו ב-11 משחקים. כרגע הוא מגיע אחרי דיווחים על מחלוקת עם נייט מקמילן שבגללה, או בגלל פציעה שהוא סוחב, הוא לא התלבש למשחק, ויחד עם הפציעות של האנטר וקולינס זה מאיים לעצור את המומנטום החיובי שההוקס ניסו ליצור.

רמת עניין של משחק: B+ – שתי קבוצות שהביאו חיזוק לקו האחורי אחרי עונה מאכזבת, ומקוות לחזור לאיפה שהן היו ב-2021.

הימור: יאנג יסתדר בניו-יורק. אטלנטה ב-7.

2:30 טורונטו ראפטורס (12- 12) – לוס אנג'לס לייקרס (10- 13):

טורונטו – פסקל סיאקם הוא האיש המרכזי של טורונטו העונה, והוא מוביל את הקנדים גם בנקודות, גם בריבאונדים וגם באסיסטים. הראפטורס אמנם עומדים על מאזן חצוי גם במשחקים איתו וגם במשחקים בלעדיו, אבל הנוכחות שלו חשובה לקבוצה שמתקשה בקליעה, ומצליחה לשמור על המקום הנוכחי שלה בעיקר בגלל שמירה על הכדור, כפיית איבודים וריבאונד התקפה.

לייקרס – השחקן הטוב ביותר של הלייקרס העונה, ובפרט בתקופה האחרונה, הוא אנתוני דיוויס. לפני המשחק אמש בקליבלד, הלייקרס היו עם רצף של 8 ניצחונות ב-10 משחקים, כשבריצה הזאת דיוויס קלע 35.3 נקודות למשחק עם 15.6 ריבאונדים, 2.7 אסיסטים, 1.2 חטיפות ו-2.9 חסימות ב-64.8% מהשדה, 45.5% לשלוש ו-88% מהקו. נגד וושינגטון ומילווקי הוא אפילו רשם 49.5 נקודות ב-40/57 מהשדה, 4/6 לשלוש ו-15/16 מהקו. אתמול הוא עלה לשחק נגד קליבלנד על אף שהוא היה חולה, אבל לא תפקד היטב ונשלח לנוח אחרי דקות בודדות עם נקודה אחת בלבד, והלייקרס הפסידו לקליבלנד.

רמת עניין של משחק: B- – לברון נתן כמה משחקי קליעה טובים לאחרונה, וחזרה לטורונטו לא תפריע לו ככל הנראה, אבל סביר להניח שדיוויס לא ישחק, מה שיקשה על האורחים.

הימור: טורונטו בינוניים מדי והלייקרס במומנטום חיובי. הלייקרס ב-10.

3:00 שיקגו בולס (9- 14) – וושינגטון וויזארדס (11- 13):

שיקגו – בזמן שלאבין פתח את העונה בהתמודדות עם פציעות, דמאר דרוזן שמר על מקומו כשחקן המוביל של שיקגו, אבל הבולס לא מצליחים להתרומם ולהתאושש מהפתיחה הרעה של העונה. דרוזן קולע 25.5 נקודות ב-50.2% מהשדה, אבל זה לא מספיק לשיקגו כדי לייצר התקפה מספיק טובה, וההתקפה שלהם מדורגת 25 בלבד בליגה. השילוב של דרוזן, לאבין, ווצ'ביץ' והחברים לא עושה את זה בהתקפה, בניגוד לעונה שעברה, והמחסור ברכז זועק.

וושיגנטון – הוא לא הכוכב של הקבוצה, אבל כן השחקן שהכי מעניין אותי, אז אני אתייחס לדני אבדיה. ב-6 משחקים בלי ביל העונה הוא עם 10.8 נקודות, 6.2 ריבאונדים ו-4.3 אסיסטים ב-10.2 זריקות מהשדה, כולל שיא קריירה של 10 אסיסטים במשחק נגד מיאמי. לעומת זאת, ב-18 המשחקים של ביל העונה המספרים של אבדיה יורדים ל-6 נקודות, 4.7 ריבאונדים ו-1.6 אסיסטים ב-5.7 זריקות מהשדה. נראה שוושינגטון נזכרים שיש להם שחקן שיכול לעשות יותר מאשר לעמוד בפינה רק כשאין להם ברירה. החדשות הטובות מבחינתו הן שביל שוב יהיה בחוץ לשבוע לפחות.

רמת עניין של משחק: B – יש אמת בביקורת על אבדיה, גם מבחינת היכולת וגם מבחינת התפקיד השולי שלו, אבל שחקנים צעירים עם פוטנציאל צריכים לקבל מהקבוצה את ההזדמנות כדי לנצל אותה וזה לא קורה מספיק. כאמור, כשביל לא משחקים הם בדרך כלל נותנים לאבדיה יותר, והוא יודע לקחת לא רע כשנותנים לו.

הימור: המשחקים בין הקבוצות האלה היו צמודים בשנים האחרונות. שיקגו ב-2 אחרי הארכה.

3:00 ממפיס גריזליס (15- 9) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (11- 13):

ממפיס – ג'ה מוראנט נע בין פציעות קטנות ובין התעופפויות עוצרות נשימה, אבל ממפיס כקבוצה מנצחים גם איתו וגם בלעדיו, והם שומרים על מקום בצמרת המערב. מוראנט עומד על 28.5 נקודות ו-7.5 אסיסטים ב-46.4% מהשדה ו-37% לשלוש, ועל אף ירידה קלה ביעילות בצבע ומהעונשין ביחס לעונה שעברה, מדובר עדיין בסקורר מהטובים בליגה.

אוקלהומה – שיי ג'ילג'ס אלכסנדר מדורג רביעי בליגה בנקודות למשחק עם 31.3, ויש לו חלק מרכזי בהצלחה היחסית של אוקלהומה העונה. החבורה הצעירה ביותר בליגה כנראה מתחילה להבין שהגיע הזמן להפסיק להפסיד בצרורות, ולפחות להתחיל את המסע למעלה, כשהשלב הבא בהתפתחות של הרכז המוכשר הזה יהיה לשפר את הקליעה מחוץ לקשת.

רמת עניין של משחק: B – לפני ימים בודדים ציינו שנה למפגש בין הקבוצות שהסתיים בשיא כל הזמנים של 73 הפרש – 152- 79. מאז, דברים קצת השתנו אצל שתי הקבוצות, כשאוקלהומה שואפת קצת פחות להפסיד בעונה הסדירה, וממפיס הפכה לקבוצה שבעיקר מקווה שכולם יגיעו בריאים ושלמים לפלייאוף.

הימור: ממפיס ב-10 (7+3).

3:00 מילווקי באקס (17- 6) – סקרמנטו קינגס (13- 9):

מילווקי – יאניס אדטוקומבו חגג 28 השבוע, וכוכבים צעירים חדשים כבר נושפים בעורפו של ה-MVP ב-2019 ו-2020 ואלוף 2021. כרגע הוא שני לדונצ'יץ' בנקודות למשחק, על אף שפל באחוזים מחוץ לקשת ומהעונשין, כשהוא יקווה לתוצאות יותר טובות בתחומים אלה בפלייאוף, ובעיקר לכריס מידלטון שיעזור לו בשלבי ההכרעה של העונה. בינתיים הבאקס מתמקדים בעיקר בהגנה הטובה בליגה, וזה הזמן מבחינתם להתחיל לשפר את ההתקפה.

סקרמנטו – עם 5 שחקנים שלוקחים בין 8.4 ל-11.5 זריקות למשחק, דיארון פוקס שזורק 5 פעמים יותר מהבא בתור ברשימה הוא השחקן המוביל של הקינגס, ועם עונת שיא אישית שלו בכל התחומים הוא מוביל את ההתקפה הנהדרת של סקרמנטו שקולעת 119.6 נקודות למשחק (מקום 2) ושמחזיקה ברייטינג התקפי של 115.9 (מקום 4). הקבוצה משלבת אחוזי קליעה מצוינים מכל הטווחים עם שמירה טובה על הכדור והגנה מפתיעה בבינוניותה, וכרגע הם במקום הרביעי במערב.

רמת עניין של משחק: A- – ההגנה הנהדרת של מילווקי נגד ההתקפה הנהדרת של סקרמנטו.

הימור: הבאקס עוד בתהליך של שילוב מידלטון חזרה בעניינים. סקרמנטו ב-7.

3:00 מינסוטה טימברוולבס (11- 12) – אינדיאנה פייסרס (13- 11):

מינסוטה – אנתוני אדוארדס קולע שיא קריירה של 23 נקודות למשחק ושיפר במעט את האחוזים, אבל כמות זהה של אסיסטים עם עלייה בכמות האיבודים היא רק סימפטום לזה שדברים פחות עובדים למינסוטה העונה. הטרייד על גובר החליש קצת את הספסל, שגם ככה לא היה מהמובילים בליגה בעונה שעברה, ושיתוף הפעולה בין גובר לאחרים עוד לא עובד כמו שמינסוטה היו רוצים.

אינדיאנה – טייריס האליברטון פצוע ולא ישחק, וגם מדברים עליו הרבה, אז היום נתמקד באנדרו נאמבהרד. הרוקי הזה קלע 31 נקודות עם 13 אסיסטים במשחק שובר שיאים מבחינתו נגד הווריורס, ובדיוק שבוע קודם לכן הוא קלע שלשת ניצחון נגד הלייקרס. נקודת המפנה של העונה שלו הייתה בדיוק 3 שבועות נגד השלשה נגד הלייקרס (המוטיב של הלילה שבין שני לשלישי…), אז הוא קלע שיא קריירה של 15 נקודות בניצחון על הפליקנס. מאז, הוא עם ממוצעים של 11.8 נקודות, 3.5 ריבאונדים, 4.9 אסיסטים ו-1.2 חטיפות ב-54.3% מהשדה, 48.9% לשלוש, 66% אפקטיבי ו-85.7% מהקו ב-11 משחקים.

רמת עניין של משחק: B- – שתי קבוצות שקרובות מאוד למאזן חצוי, כך שמאוד מסקרן לראות איפה נמצא אותן בהמשך העונה.

הימור: בלי טאונס במינסוטה, עיקר העניין יתנקז לקו האחורי של הקבוצות, ושם החיסרון של האליברטון יכריע הפעם. מינסוטה ב-6.

3:00 ניו-אורלינס פליקנס (15- 8) – דטרויט פיסטונס (7- 19):

פליקנס – היכולת ההתקפית הטובה של קבוצה של זאיון, אינגרם ומקולום עם סנטר התקפי טוב כמו ולנצ'יונאס לא צריכה להפתיע אף אחד, אבל בלי ששמנו לב (או לפחות בלי שאני שמתי לב), ההגנה שלהם מרשימה לא פחות ומדורגת כרגע שלישית לקליבלנד ומילווקי. מי שהכי מפתיע מהבחינה הזאת הוא זאיון וויליאמסון, שמפגין שיפור הגנתי מרשים אחרי יכולת הגנתית פחות טובה בעונות הקודמות, וזה בא לידי ביטוי בעיקר בשמירה האישית שלו, בה הוא מצליח לנצל את היכולות הפיזיות והאתלטיות שלו כדי להתמודד עם מגוון שחקנים.

דטרויט – בויאן בוגדנוביץ' הוא סקורר מעולה, והוא מראה את זה גם העונה וגם כשדטרויט בלי קייד קנינגהם הפצוע, כשהוא קולע 21 נקודות ב-51.9% מהשדה, 44.1% לשלוש ו-87.7% מהקו. יחד עם 6 קלעי דאבל-פיגרס נוספים בממוצע ב-10 המשחקים מאז שקייד נפצע, ההתקפה של הפיסטונס מפגינה שיפור נאה שהספיק להם כדי להשיג כמה ניצחונות ולפתוח פער של משחק וחצי על אורלנדו שבמקום האחרון במזרח.

רמת עניין של משחק: C+ – הפליקנס אמורים להסתדר די בקלות.

הימורים: ניו-אורלינס ב-22.

4:00 יוטה ג'אז (14- 12) – גולדן סטייט ווריורס (13- 12):

יוטה – יש לג'אז 6 סקוררים איכותיים, אך 2 הבולטים הם לאורי מרקאנן וג'ורדן קלארקסון, שניים שקיבלו שדרוג משמעותי במעמד ביחס לעונות הקודמות שלהם. בזמן שההגנה של יוטה היא בין החלשות בליגה העונה, ההתקפה ממשיכה להיות מצוינת ומדורגת שלישית, והיא זו ששומרת עליהם במאזן חיובי בינתיים, על אף הירידה ביכולת מאז הריצה הגדולה של פתיחת העונה.

גולדן סטייט – בתחילת השבוע פורסם סרטון של סטף תופר 5 שלשות רצופות ממגרש שלם, ואחרי שהתברר שמדובר בפייק סטף הוכיח את זה ורשם את המשחק הכי חלש שלו העונה עם 12 נקודות ב-3/17 מהשדה ו-2/10 לשלוש. עדיין, סטף רושם ממוצעים של 30 נקודות למשחק כשחסר לו סל שדה אחד לאחוזי 90-50-40, והוא גם מלקט שיא קריירה של 6.6 ריבאונדים ומחלק 7 אסיסטים, הכי הרבה מאז עונת הבכורה של סטיב קר בווריורס.

רמת עניין של משחק: C – סטף, וויגינס ודריימונד לא ישחקו.

הימור: יוטה ב-25.

5:00 פיניקס סאנס (16- 8) – בוסטון סלטיקס (20- 5):

פיניקס – דווין בוקר מחזק את מעמדו כאחד מהשחקנים המובילים בליגה ומועמד לגיטימי ל-MVP, בזמן שהוא רושם עונת שיא נוספת בקליעה ושומר על היעילות הנהדרת שלו, תוך כדי שהוא מוביל את פיניקס לראשות המערב. הסאנס סובלים מלא מעט אתגרים מחוץ לפרקט, אבל ההצלחה של בוקר והחברים בזמן שמשחקים כדורסל נותנת להם קצת זמן לנסות לפתור את מה שצריך.

בוסטון – הסלטיקס מחזיקים במאזן הטוב בליגה ובהתקפה נהדרת שקולעת יותר מ-120 נקודות בממוצע למשחק. מי שמוביל אותם הוא ג'ייסון טייטום שקולע 30.8 נקודות למשחק, בזמן שג'יילן בראון מתקרב לזה עם 26.7 נקודות ועוד 5 שחקנים אחרים קולעים בין 9 ל-14 נקודות. בעונות קודמות, טייטום פתח חלש והשתפר בהמשך, כך שהפתיחה הטובה הפעם יכולה לסייע לו להביא את הסלטיקס למקומות טובים ואולי גם להיות מועמד משמעותי ל-MVP.

רמת עניין של משחק: A+ – הקבוצה הטובה בליגה כרגע באחד ממשחקי החוץ הקשים יותר בליגה, נגד מוליכת המערב, שנמצאת בעצמה בכושר די טוב, ואפילו השעה נוחה לישראלים. אולי המבחן הכי קשה של כל אחת מהן עד כה העונה.

הימור: אני אלך כאן עם ההתקפה הנהדרת של האורחים. בוסטון ב-12.

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.
Subscribe
Notify of
174 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דוקטור רזי הופמן
07/12/2022 17:53:54

בוקר טוב
🙂

האווי לאסוף
האווי לאסוף
07/12/2022 18:46:21

וואחד משחק יש בפיניקס, סוג של גמר פלייאוף נכון לעכשיו. לא יהיה קל לסלטיקס הערב, נחזיק אצבעות.
תודה רבה על הפריוויו המשובח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סלטיקס מנגבים

עידו גילרי
07/12/2022 18:47:34

cp3 כנראה חוזר הלילה.

גיא רוזן
07/12/2022 18:49:48

טפו, טפו, טפו . . .

NBA בדם
07/12/2022 19:29:39

הרסת לאייטון את היום. מה שלא יודעים לא כואב.
איש רע שכמותך.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

🤣🤣

שדות פופ לנצח
07/12/2022 23:19:42

יוחזר טז"מ לאלתר!

וניל טרופי
וניל טרופי
07/12/2022 18:48:18

יופי של פריוויו ליופי של לילה. הימורים מוזרים לקחת הפעם, לייקרס בלי גבון בקור של טורונטו? קינגס תנצח במילווקי? יוטה ב 25 נגד האלופה…. ואולי ההימור הכי פרוע, קליפרס מנצחת באורלאנדו, הזוי.
אוקיסי יכולה להחזיר על ההשפלה הקודמת וגם הניקס.לא שוכחת ליאנג את ההשפלה הקודמת במס"ג
בקיצור יופי של לילה שמסתיים בקול גדול
סאנס סלטיקס יכול להיות הגמר השנה

גיא רוזן
07/12/2022 18:49:21

טפו, טפו, טפו . . .

עידו גילרי
07/12/2022 19:47:47

אבל עם ווייזמן… היכנעו ללא תנאי!

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מצוין עמיחי, תודה רבה. המשחק האחרון דובדבן אמיתי.

Berch
08/12/2022 0:20:23

תודה על הפרוויו המושקע
🙏

SWIv
SWIv
08/12/2022 0:25:53

מעולה,
תודה רבה

דוקטור רזי הופמן
08/12/2022 3:49:43

רואה מילווקי נוגחים בעגבניות.
איפה ה G? נוחרים קשות…

דוקטור רזי הופמן
08/12/2022 3:50:57

ועלי עלי עלי הווווו

דוקטור רזי הופמן
08/12/2022 3:52:15

אנטה קמפופון עם 16

דוקטור רזי הופמן
08/12/2022 3:57:16

ספוניס ינוקא צריך לקבל מכות בטוצ'יק מאבא ארווידיס

דוקטור רזי הופמן
08/12/2022 3:57:35

האריסון בראנס אכל קבנוס

דוקטור רזי הופמן
08/12/2022 4:03:39

ברגע שאנטהקמפופו נכנס מילווקי שוב נגחו את סאק

דוקטור רזי הופמן
08/12/2022 4:04:41

אני רואה אני סוליקו פה איום, מסכנים ה G ליג שקוראים הכל, מסכנים.

דוקטור רזי הופמן
08/12/2022 4:11:54

הניקס עושים שמות באטלנטה

דוקטור רזי הופמן
08/12/2022 4:14:10

איזה באסט יצא פה בארט.
איך הניקס בזבזו את הבחירה על שחקן כזה?

דוקטור רזי הופמן
08/12/2022 4:18:48

שיטת ההלוואות של טיבס לא עוזרת, בטח לא כשהוא לווה רק מהחלק הקדמי של הפדחת לאחורי.
חבל שהוא לא שם פיאה, אני שם כובע וזה עושה את העבודה.

דוקטור רזי הופמן
08/12/2022 4:20:48

הניקס עושים מהעכברוש סנאקס

דוקטור רזי הופמן
08/12/2022 4:23:52

בשניות האחרונות יש פה נגרייה שאלוהים ישמור…

דוקטור רזי הופמן
08/12/2022 4:26:15

הניקס מובילים ב 18, סוף סוף בארט הכניס שלשה פנוייה לגמרי

דוקטור רזי הופמן
08/12/2022 4:27:12

אורלנדו סגרו על הקליפרס אני עובר לשם

דוקטור רזי הופמן
08/12/2022 4:32:02

כרגע שוויון באורלנדו מעונשין אחד של הפלוץ.
פלוץ החטיא את הראשונה.
לו הזעיק מייד פס"ז כי אנחנו בשניות האחרונות.
האם זורז יעשה פווק?

דוקטור רזי הופמן
08/12/2022 4:34:01

יש הארכה אחרי שמרקל עשה פלוץ
ואחרי ש………….. ז'ורז' עשה פוווווווק
קומדייה

דוקטור רזי הופמן
08/12/2022 4:34:56

אני לבד מחזיק את הבלוף הזה על הגב עד שהכלבים יעירו את שי והילדה תיתן בעיטה לשימון.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

🤣🤣🤣 אתה הmvp של העונה ללא ספק עושה מספרי לוקה

דוקטור רזי הופמן
08/12/2022 4:35:34

זה לא בלוג חי אלא בלוג למת מהלך

דוקטור רזי הופמן
08/12/2022 4:36:39

אמדדה זו צרה צרורה, מנסה לנפח סטט אבל זה לא כל כך הולך.

דוקטור רזי הופמן
08/12/2022 4:39:11

מרקל פלוץ כזה אפס מאופס שלא ברור איך בחרו אותו לפני טייטום ומיטצל….

shadow
shadow
08/12/2022 4:40:07

שיר הלילה או הבוקר
.
הדג נחש "חליפות"
.
20 שנה לך תזכור, עדיף לישון😴
.
אחת, שתיים, עשר ערוץ מקומי
יושב מול המסך ותוהה מה מקומי במארג
אפילו זה שבחרתי בו
לא נראה מודאג מזה שאין לי בכלל על מי לסמוך
בטח לא עליו אבל כאן רק מתחיל הברוך
כי כל הנבחרים ייאוש אחד ארוך
חבריו לכיסא לא יותר טובים ממנו
שיבוט של אופורטוניסטים שרגש אצלהם איננו
קרח במקום לב
צבע גועש במקום דם
שכחו מהו כאב
מדי יום הופכים עורם משל היו זיקיות
איש מהם אינו רוחץ ידיים נקיות
אולי אני האידיוט
שלא מבין איך מעשים פחות חשובים מתדמית
שמתקשה להירגע על מכסה חבית הדינמיט
ושלא מצליח לזכור אך מנסה מתי הפך בית הנבחרים לבית הכיסא

shadow
shadow
08/12/2022 4:42:19

כסילים רציניים בלייקרס. בלי דיוויס ולברון ממשיכים לעלות את ראס מהספסל

דוקטור רזי הופמן
08/12/2022 4:50:39
Reply to  shadow

אכן דמבלות, הקינג עושה לואוד אבל יבוא עם הגבבוביק למשחק מול הסלטיקס בשבוע הבא כי סדרו לו בק טו באק של הסלטיקס.

דוקטור רזי הופמן
08/12/2022 4:46:35

איזה נחש יש לבולבול

דוקטור רזי הופמן
08/12/2022 4:47:15

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח למרקל שוב יצא פלוץ

דוקטור רזי הופמן
08/12/2022 4:51:41

פיייייייייייייייייייייי, פאולו בנקרו ניצח את המשחק הזה

Dipsy
Dipsy
08/12/2022 4:54:28

באנקרו מדהים בהגנה ובהתקפה. גם בול בול נתן הצגה

דוקטור רזי הופמן
08/12/2022 4:54:48

פאולו ניצח את המשחק הזה למרות כל הפלוצים והבולבולים באורלנדו
הוא דפק את אמדדה ופול עשה כזה פוווווווווווווווווווווווק שלא נדע.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

המדדה שיחק הארכה צריך לואד חודש עכשיו

דוקטור רזי הופמן
08/12/2022 4:55:46

עובד עם 8 נקודות ב 31 דקות משחק, מה הוא עושה שם?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאללה הצטרפתי חקרב גורדן נגד גורדן הfool מנגב בינתיים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחח איך השקץ ברח שדיוויס נפצע חחחחח אמר חעצמו מה אני צריך את הנגרים האלה עכשיו שיציקו בלחץ וכאלה נלך לנוח נשלח את ראס 🤣🤣🤣🤣🤣

shadow
shadow
08/12/2022 5:07:16

מה פתאום הוא פצוע

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  shadow

התייעץ עם רופאי הקבוצה וצוות האימון ואמרו לו שחייב מנוחה. מה זה נראה לך שכונה ליגה מקצוענית כזאת ששחקן פתאום לא מופיע כי לא בא לא?
זה לא השכונה פה

shadow
shadow
08/12/2022 5:15:23

בדוק. נראה לי היו צריכים כמה אנשים מההנהלה בשביל להחזיק אותו שלא יעלה למגרש מרוב שהוא היה להוט.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בן שימוש בלואד ארוך אני רואה והנטס לא מפסיקים לנצח😁

shadow
shadow
08/12/2022 5:09:18

כואב לו הגב מה לא קראת את המחקר מהאוניברסיטה לנגרות ?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאללה מאני טיים בשוורים נגד המכשפים המשחק הצמוד היחיד יאללה דני נותן תכף מהלכי מאני טיים. Nfs עם תחתונים מס 9

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דני ישר מחפש למסור איך שמקבל כדור חחח מחפש להיפטר מהכדור במקום להסתכל על הסל הוא לא מחפש waaw. הוא בגישה הלא נכונה

shadow
shadow
08/12/2022 5:13:20

כנראה לעולם לא יגמרו השחקנים האלה שמקבלים כדור ליד קו החוץ ושולחים רגל אחורה כשהם מתחילים לרוץ ומקבלים שריקה לחוץ.🤦🏻‍♂️

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דה ביל התחיל גם לעשות לואד כל משחק שלישי 😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דני מתלונן על מרפק של דרוזן חח הוא חושב זה אכפת למישהו השופט יגיד סית דאון זרג

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

התפקיד של דני בהתקפה זה לתת לדרוזן לנוח בהגנה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דני פשוט אין רצון לwaaw דרוזן מנגב אותו

shadow
shadow
08/12/2022 5:18:33

תם הטקס בשיקגו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דני סה ניצב מלח בוויק סייד כל התקפה רץ בקו ישר כמו השקץ אבל מפינה לפינה צד לצד ובלי הכדור 🤣🤣🤣 כל היתר מכדררים מקפיצים ועושים מה בא להם 🤣🤣

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אם הייתי במקום דני הייצי זורק 30 זריקות כל משחק 🤣🤣🤣 מה היו עושים לי פחחח החוסר רצון שלו מדהים. אני לא רואה אצלו רעב טו בי גרייט כמו שמנחם אומר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מאני טיים במיניסוטה שם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גובר עם בלוק הניצחון על הילד חחחח

דוקטור רזי הופמן
08/12/2022 5:29:03

ציפי לא לדאוג, טוני בראדרס יעשה את העבודה, חכו לסוף

אשך טמיר המקורי
08/12/2022 5:36:54

וואו בוסטון!
השיטה של פיניקס, של תנו את הכדור לבוקר בכל מחיר, תעלה להם.

דוקטור רזי הופמן
08/12/2022 5:43:14

יש טוני בראדרס במגרש

דוקטור רזי הופמן
08/12/2022 5:42:51

לא יפה גייסון להתעלל בפיניקס
שימון, מתי פאול ציפי 3 יעשה לואוד?

אשך טמיר המקורי
08/12/2022 5:45:08

ג'ייסון בא במוד קובי?

אשך טמיר המקורי
08/12/2022 5:47:15

השריקה על ווייט… 🤢🤮

אשך טמיר המקורי
08/12/2022 5:49:49

פשש הזרג הלבן פעיל, קשוח וטוב!

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
08/12/2022 5:49:53

בוקר מזו דוקי ושי
מי חייב טיטול טרי או משומש?

אשך טמיר המקורי
08/12/2022 5:51:34

העכברוש

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
08/12/2022 5:52:11

לעכברוש רק משומש חום

דוקטור רזי הופמן
08/12/2022 5:53:44

מה יש לך להציע?
יש חידושים בממלכת הטיטולים?
ויצא בחרוזים

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
08/12/2022 5:55:09

יש עם חרוזים
או קינקי עם אבל ללכת בלי,שקוף

אשך טמיר המקורי
08/12/2022 5:58:15

מזמין טיטול חוטיני, כמו חוט דנטלי

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
08/12/2022 5:59:24

הוהוהו אתה באמת הולך חזק שי,זהר למודל הזה יש תאונות החוט נתקע בחריץ

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
08/12/2022 6:10:34

בוראט חיה רעה😂😂😂

אשך טמיר המקורי
08/12/2022 5:51:08

איזה שחקן זה ווייט. שמח שהגיע למקום שמעריך אותו ומשתמש בו כראוי.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
08/12/2022 5:51:14

דני שיגדל בייצים

דוקטור רזי הופמן
08/12/2022 5:52:09

קודם דניל'ה יאכל בננה

דוקטור רזי הופמן
08/12/2022 5:51:38

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח יייההההההההההההההההההההההההההההההה, חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח, גרנט וויליאמס, גרם לי לצחוק עכשיו מול כל חבורת הקפוצים, כמה צחקתי, דמעות שמחה בעיניי

אשך טמיר המקורי
08/12/2022 5:53:25

יש לכם חבורת גברים שם בקבוצה, מקבץ מיוחד במיוחד.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
08/12/2022 5:51:40

וויט אחלה

אשך טמיר המקורי
08/12/2022 5:52:31

בוסטון מרשימים מאוד, כמעט לא ראיתי אותם השנה.

דוקטור רזי הופמן
08/12/2022 5:54:51

ככה אתה עושה לוויט? הזנחת אותו.

אשך טמיר המקורי
08/12/2022 5:58:47

נמאס מליגת ה-waaw

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
08/12/2022 5:53:47

ציפי הגמדה צריכה טיטול?

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
08/12/2022 5:55:59

למה שמעון החליף כינוי?

אשך טמיר המקורי
08/12/2022 5:56:08

דרק ווייט עם ביטחון, שיודע את מקומו בעונה שנייה, זה תוספת אדירה.
אחד השחקנים החכמים בליגה ועושה את כל הדברים הקטנים לנצח בלי פלאברות.
כמעט אין כאלה בליגה.

דוקטור רזי הופמן
08/12/2022 5:56:24

אחחחחחחח, אני מת על בלייק גריפין, הוא פשוט נחת בפוףףףףף כזה בבוסטון על גרושים ועושה שמות במחלקת הירקות.

אשך טמיר המקורי
08/12/2022 5:59:27

לא היה לי מושג שהגיע אליכם לפני משחק קודם.

דוקטור רזי הופמן
08/12/2022 5:57:36

הסנטר של בלוכררררר עשה פאול על בראון?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קומינגה מפלץ הפוטנציאל שלו יותר גבוה מהרבה מפול. אם יתנו לו לשחק ולא בתור קונוס הוא אש. עוד אחד שנרקב תחת קר. האיטלקי פונטקיו גם מנגב והאיש שלי קלרקסון ניגב רבע 3. רודי גיי נהיה גופה בקושי זז והשמין

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
08/12/2022 5:58:03

גריפין עוד נושם?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גורדן פול עם הקפיצות קארטה קיד שלו פצע גם את ססקסטון חחח

אשך טמיר המקורי
08/12/2022 6:00:27

דו-קרב הכפילים?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כן והקרב מרתק הרבה יותר מעניין מבוקר מול טייטום. גס הובילו וקלרקסון ניגב רבע 3 נתן את ההובלה מעניין שם. קומינגה משחק ממש טוב. יש לבחור פוטנציאל אבל הוא חייב לשחק חא חעלות לתת הגנה ל3 דקות 😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

Cp3 טו אולד פור דיס שייט 🤣

אשך טמיר המקורי
08/12/2022 6:03:52

טייטום מנגב רבע ראשון, בראון עושה פוליש בשני.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה לא כוחות בוסטון והבאקס נראים מעל כל הליגה כרגע

אשך טמיר המקורי
08/12/2022 6:06:52

אתה אשכרה עוד עוקב אחרי ליגת ה-waaw?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יפ יש waaw מהלכים

דוקטור רזי הופמן
08/12/2022 6:04:27

טוני ברודרס לטובת בוסטון?
חברים נתראה במחצית השניה, יש רכבת לתפוש.
ביי בינתיים

אשך טמיר המקורי
08/12/2022 6:05:38

וואי וואי איזה ניגוב

אשך טמיר המקורי
08/12/2022 6:06:04

פיניקס על הקרשים, שמישהו יזרוק את המגבת הלבנה, נוק-אאוט בסיבוב שני

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
08/12/2022 6:06:46

שחיטה כשרה של הירוקים,מתנת חזרה לגמד.
שולח אקספרס טיטולי גוף לכל הסאנס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גורדן פול מנגב בשביל הטרול שיוויון 3 דק

אשך טמיר המקורי
08/12/2022 6:11:50

אתה תתפכח לגביו, הוא סופרסטאר מבחירה 28

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הוא לא סופרסטאר ולא יהיה כזה. הוא שחקן טוב אבל הוא לעולם לא יהיה שחקן טופ בליגה הזאת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רזי הפך את טנש למטלית

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ניקייל ווקר הזה שחקן לנס ציונה פעם חזו לו כשרון

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
08/12/2022 6:12:11

למדתי לתעב את בוי ג'ורג' והמדדה
נשבר הזין משני היוצמחים

אשך טמיר המקורי
08/12/2022 6:14:28

אמת

thetroll
thetroll
08/12/2022 6:37:37

יפה אמרת. המדדה השחקן הכי מגעיל בליגה (טוב מקום חמישי). ג'ורג' סתם שחקן של כמעט כל הקריירה. זהו.

Smiley
08/12/2022 6:13:57

דקה לסוף הווריורס עם מלא הזדמנויות מריבאונד התקפה ופול ותומפסון עושים בינם תחרות מי יהיה פחות אחראי עם זריקה מהירה במקום להריץ תרגיל ולהוריד שניות מהשעון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ההגנה של יוטה בדיחה גס לוקחים כל התקפה 8 ריב עד שקולעים חחח יש קרב צמוד גורדן מול גורדן בקלאץ. רק קליי מחרב

thetroll
thetroll
08/12/2022 6:29:38

חחחחחח קליר פאת.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא הוגן על קלרקסון שומר קומינגה ועל פול שומר ניקייל ווקר חחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה הרחקה שכונה חחחחח בזיון איבד כדור ועשה עבירה ישר והורחק חחחח

thetroll
thetroll
08/12/2022 6:25:28

לא פלגרנט ולא 2 . סתם הרחיקי את קלרקסון .
ג'ורדן (לא קלרקסון) פול (בייבי סטף) השכיח את זה שסטף לא שיחק. הוא הוביל את הלוחצים לניצחון בלי סטף גרין וויגינס שחקן מעולה ויש לו בייבי פייס כזה (ג'ורדן פול בייבי פייס אססין).

thetroll
thetroll
08/12/2022 6:28:19
Reply to  thetroll

כלומר ל… הפסד… איזה סיום עלוב ללוחמים. חחחח קליר פאת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thetroll

חחחח

Smiley
08/12/2022 6:25:48

יוטה עם תשע נשמות

Smiley
08/12/2022 6:27:42

לא יאמן!!! יוטה פאקינג ג'אז!!!

thetroll
thetroll
08/12/2022 6:29:08
Reply to  Smiley

מה לא יאמן? לוחמים שיחקו את זה גרוע לא קשור ליוטה… (סתאם… כל הכבוד).

Smiley
08/12/2022 6:30:40
Reply to  thetroll

נו באמת… אהוב לבך איבד כדור וממשיך להראות חוסר יציבות, וחוסר ניסיון בניהול משחק.
ג'ורדן פול שחקן סופר כשרוני, אבל רכז הוא כרגע ממש לא. סקורר טוב מאוד – כן (גם מונטה אליס היה סקורר עילאי)
.
הפסקתי לספור מדקה לסוף את כמות השטויות שהווריורס עשו (ועוד קיבלו מתנה עם ההרחקה של קלארקסון). פול ותומפסון בתחרות זריקות משוגעות ואיבודים שטותיים

thetroll
thetroll
08/12/2022 6:35:34
Reply to  Smiley

נו באמת משום מה אתה מתרכז בדברים השליליים ושוכח שמדובר בילד צעיר וחסר נסיון שלפני שנה שיחק בג'י ליג. זה שהם שיחקו היום בלי וויגינס סטף וגרין ובכל זאת הוא במו ידיו הביא אותם לעמדת נצחון את זה אתה לא סופר הא? רק את השטויות בסוף?

Smiley
08/12/2022 6:47:43
Reply to  thetroll

להפך, אני מודע לזה שהוא צעיר וחסר ניסיון ואין סיבה לעוף עליו כאילו הוא קארי.
הוא סופר כשרוני וסקורר מחונן, אבל הוא ממש לא עקבי והוא צריך רכז לידו כי הוא חושב קודם זריקה.

הג'אז שיחקו בלי קונלי, שמאז שנפצע הם התחילו לחזור לגודל שחזו להם בתחילת העונה. וגם השחקן הכי טוב של הג'אז העונה לא שיחק, פיני אחד בשם מרקנן, ככה שהג'אז היו בלי שני השחקנים הכי חשובים שלהם, ובנוסף קלארקסון הורחק.
לפני המשחק, במהלך המשחק, עדיין הווריורס היו צריכים לנצח את זה ובטח לא להפסיד כמו שהם שיחקו בדקה האחרונה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thetroll

בוא חביבי הוא חגג על ניקייל ווקר קונוס על 2. תן לנייקל לשמור 1 על 1 על סטף הוא חוטף 93 נק ממנו. שפול יקבל שמירה רצינית שמתייחסים אליו ככוכב הוא יקלע 5 נק

Smiley
08/12/2022 6:29:11

Bleacher Report
@BleacherReport
·
Follow

Official
Kyrie Irving covered up the Swoosh on his Nike Kyrie 3 with some messages following his official split with the company.

Irving is a sneaker free agent
https://twitter.com/BleacherReport/status/1600692264774287360?s=20&t=Yzvz1y5tJTwoVK4Q_p9isg

שי אבן צור
08/12/2022 6:35:17

הספציאליטה של הסאנס זה להישחט בבית במשחקים חשובים

שי אבן צור
08/12/2022 6:51:09

והקהל חוגג כאילו כלום (אבל זה אופייני לכלל הליגה)

Smiley
08/12/2022 6:55:01

אם חוטפים 40 בבית, לפחות תן להנות ולתפוס איזו חולצה

שי אבן צור
08/12/2022 7:01:39
Reply to  Smiley

חחח
זה כזה – "בחולצה הזאת זכיתי במשחק שהקבוצה נשחטה בבית. היה ערב מדהים!"

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הם יודעים שזה בידור מתייחסים בהתאם

שי אבן צור
08/12/2022 8:00:34

חאליק אחי, זה מוגזם ברמת המגוחך
נכון שספורט זה בידור וזה. עדיין, כשהקבוצה שלך נשחטת זה אמור לבאס אותך. בדיוק כמו שכשהקבוצה שלך מנצחת אתה שמח

Guy d
Guy d
08/12/2022 6:35:55

איזה סיום ביוטה! שמו 5 נקודות ב8 שניות אחרונות לנצחון בנקודה אחרי ששמטו הפרש של 10 עם 5 דקות למשחק.
מה הולך בפיניקיס? 40 הפרש לפני רבע אחרון…

Dipsy
Dipsy
08/12/2022 6:36:32

איזה חרבון של גולדן ומה קורה בפניקס??? 44 הפרש

thetroll
thetroll
08/12/2022 6:41:46
Reply to  Dipsy

אני אסביר לך מה הולך. הם נתקלו בחומה של בוסטון. לא דבר נעים להיתקל בו בטח לא אם אתה מסתובב בסמטה חשוכה לבד באמצע הלילה. ההגנה של בוסטון רוצחת זה מה שהולך. ראיתי שני משחקים שלהם השנה וזה הספיק לי. צריך להעריך מאוד את הלוחמים שהצליחו לנצח שנה שעברה את הדבר הזה בהרכב מלא. השנה יהיה יותר קשה.

thetroll
thetroll
08/12/2022 6:48:52
Reply to  thetroll

הכונה שהם נתקלו בחונק מבוסטון. זה מה שקרה להם. כמו שאמרתי לא נעים להיתקל בו לבד באמצע הלילה זה יכול להיות פטאלי.

שי אבן צור
08/12/2022 6:58:57
Reply to  thetroll

אתה טועה thetroll, העניין פשוט בהרבה:
פיניקס פשוט מומחים בלהישחט בבית במשחקים חשובים וזה משחק הצהרה מול היריבה הכי חזקה במזרח שמשודר מחוף לחוף

תעשה אחד ועוד אחד

דוקטור רזי הופמן
08/12/2022 7:01:16

5.5?

דוקטור רזי הופמן
08/12/2022 7:01:39

זה בניחוש, סתם.
אני צודק?

שי אבן צור
08/12/2022 7:02:51

טעית
2.89

דוקטור רזי הופמן
08/12/2022 7:10:50

תמיד הייתי חלש במטימטיקה, גם בלשון עיוורית.

דוקטור רזי הופמן
08/12/2022 7:11:13

בתושב"ע הייתי לא רע.

שי אבן צור
08/12/2022 7:12:38

בשביל זה אני פה
😜

thetroll
thetroll
08/12/2022 8:42:13

דוק אתה דוקא נראה לי טיפוס שהיה גרוע בתושבע ובסדר כזה במטמתיקה. שי ברור שפיניקס קבוצה נחנקת במשחקים חשובים אין בזה שום חדש והוסף לכך את הפגישה עם החונק לבוסטון והרי מתכון לדיזאסטר 🙂

דוקטור רזי הופמן
08/12/2022 9:10:32

בתושבע הייתי בינוני + למען האמת ומתמתיקה סבבה, לא יותר.

Dipsy
Dipsy
08/12/2022 6:52:31

ואגב פול חייב לתת קפיצה בניהול משחק שלו, ולהעלות מסת שריר. חושב שדווקא המשחק הזה יכול לתת דרייב לצעירים של גולדן.

Smiley
08/12/2022 6:53:59

אשכרה הסלטיקס היו מסוגלים לנצח פה ב-100 הפרש

דוקטור רזי הופמן
08/12/2022 6:55:10

הנה חזרתי
בלוכר טוב לכולם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה waaw גס חטפו 🤣🤣🤣🤣 לא אשקר שלא שמחתי שfool איבד את הכדור בסוף 😁

דוקטור רזי הופמן
08/12/2022 7:00:11

אתה פנאט, אמרו לך את זה? מילא אני, אבל אתה?

דוקטור רזי הופמן
08/12/2022 6:57:52

טוני בראדרס מרחם על ילדי הגן

דוקטור רזי הופמן
08/12/2022 7:04:50

מהיום הניק ניים של סם האוזר זה מאוזר
למי שלא יודע, זה אקדח גרמני.

Jonathan
08/12/2022 7:09:26

מודה שאני מעדיף את הסלטיקס על הסאנס… אבל זה פשוט עצוב

דוקטור רזי הופמן
08/12/2022 7:10:02

אחיות הרחמים ירדו על האולם בפיניקס.
בלוכר טוב לכולם.

דוקטור רזי הופמן
08/12/2022 7:12:57

ואני לא יכול להאשים את טוני בראדרס אז זה בלוכר לא ב 100% טוב.

Jonathan
08/12/2022 7:17:29

ג"ס לא בכיוון של אליפות עם הסגל התומך הזה. נראה לי עדיף לנוח שנה מהפלייאוף ולא להפסיד לאיזשהם נאגטס בסיבוב הראשון.
אז מי עוד זמין בדראפט הזה?

שי אבן צור
08/12/2022 7:27:22
Reply to  Jonathan

נו באמת, נראה לך שהם לא יעשו פלייאוף?

Jonathan
08/12/2022 7:32:13

מקום 10 במערב כרגע.
זה כמו עם הלייקרס בעונה הקודמת שרוב האנשים השתכנעו שיש בעיה רק אחרי פגרת האולסטאר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

אתה טוען שבלי GTA ו-GP2 ו-OPJ לא היו לסטף טבעות? שהם הלב והמנוע?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

תהיה רגוע המאבס וממפיס האיום היחיד עליכם במערב

Jonathan
08/12/2022 7:37:09

לגביהן אני רגוע כרגע. צריך להיות בפלייאוף כדי להילחץ מהן.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

נו באמת חחח

דה שוט
08/12/2022 8:41:56

שכחת את מיני – גמר מערב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

3 המשחקים הקרובים של הקליפרס הם בסדר הבא
מיאמי ווש בוסטון

יש הימורים איפה קאווי ישחק?
אני מזכיר שהיום הוא שיחק הארכה 🤣🤣🤣🤣

דוקטור רזי הופמן
08/12/2022 9:11:35

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הוא למד מילה חדשה משימון

צפנת פענח
צפנת פענח
08/12/2022 8:17:52

קוואי כבר הודיע לבאלמר שהוא נשאר באורלנדו עוד שלושה ימים כדי למצות את דיסנילנד .
נגד בוסטון הוא ינוח בגלל הסחרחורת מהרכבת הרים