מעורב הופס ליום ד': האם מאמן הוא מין 'קדוש' שלשחקן אסור להמרות את פיו? / מנחם לס

1.מי יהיו 4 השחקנים – מלבד טייריס הליברטון כמובן – שיעשו את האול סטאר העונה?

בעונה שעברה היו ארבעה שחקנים מלבד ג'ה מוראנט שעשו את האול-סטאר לראשונה: דריוס גרלנד, פרד ואן-וליט, דג'ונטה מוריי, ואנדרו וויגינס. מי יעשה זאת העונה מלבד הליברטון? (כשאני כותב 'מלבד' אפילו שימון מבין שהשם שבא אחרי המילה 'מלבד' הוא האחד שאני הכי בטוח שהוא בפנים. נכון שימון?

אם כך, אז 4 השמות שקופצים לי לראש אחרי הליברטון הם אנטוני אדוורדס, ג'יילן ברונסון, טייריס מקסי וקולין סקסטון (או אחד הוואגנרים מהמג'יק).

להיות 'אול סטאר' זה לא סתם להשתתף במשחק האול סטאר. זו עלייה בסטטוס. מהרגע שנבחרת לאול סטאר אתה 'אול סטאר' ואף אחד לא יכול לקחת ממך את ה-CAREER MILESTONE. זה שווה בוודאי כמה מיליונים בחתימת החוזה הבא. אז אל נא תחשבו לרגע שלשחקנים לא ממש איכפת אם הם 'אול-סטארס' או לא. זה איכפת להם מאד.  

2. האם מאמן הוא מין קדוש שלשחקן אסור להתווכח איתו (או להמרות את פיו)?

טריי יאנג דיבר היום על ה-DISAGREEMENT בינו לבין המאמן נייט מקמילן. נייט מקמילן הגיב בקשר לפציעה (המינורית) של יאנג בשתי אופציות: 1)לא יעלה בחמישייה אלא יישב על הספסל ויחכה לתורו, או למה שיקרה. נייט, המאמן, יקרא לו לעלות לשחק או לא יקרא לו, תלוי כיצד המשחק יתפתח, או, 2) להופיע ב'אזרחי' ולשבת על ספסל הקבוצה. טריי, אדם בוגר בן 24, בחר באפשרות השלישית: להישאר בבית ולחזות במשחק בטיווי. הוא לא מיהר למועדון חשפניות כמעשה ג'יימס הארדן, או משהו אחר נורא ואיום כמו לבלות את הערב עם נקבות בחוף 'אאוטריץ' בפייר איילנד שבמזרח לונג איילנד (שעה ורבע נסיעה ברכבת לונג איילנד ריילרוד, הקו הדרומי) שהוא, במקרה, חוף הערומים והערומות, במקום לשבת על ספסל המחליפים עד שתישמע שריקת הסיום.

טריי הגיב היום על 'הקרע הנוראי' בין המאמן והשחקן בכמה מילים נבונות: "אנחנו אנשים מבוגרים שלא תמיד מסכימים אחד עם השני".

ישנם כמה סוגי מאמנים. כמה מהם דיקטטורים שבנו לעצמם דמות של אלוהים עצמו. וינץ לומברדי בפוטבול היה אחד מהם. פעפ ג'ק קרמר, אחד משחקני הגרין-ביי פקרס נשאל אם לומברדי מתנהג אחרת עם לבנים ושחורים. הוא ענה: "אתה רציני? הוא מתנהג עם כולנו שווה: כאילו אנחנו כלבים. פט ריילי היה קשוח אבל לא 'אלוהים' כמו לומברדי. בובי נייט היה מין אלוהים, אבל היה משהו מצחיק בשליטה שלו על שחקניו. תמיד גיליתי מין חיוך מסויים בפרצופו הזועף. רד הולצמן מאמן הניקס בשתי האליפויות ב-1970 ו-1973 היה מין 'מענש' יהודי שעשה מעצמו לא מבין ביותר מימינו ומשמאלו ושמעתי אותו לא פעם ולא פעציים אומר לשחקניו בטיימאאוט, "חברי, הם קורעים לנו את הצורה ואין לי מושג כיצד עוצרים אותם. למישהו יש איזה פתרון?", ואז הייתה מתפתחת שיחה קצרה ומחליטים מה שמחליטים. הוא היה כמו מין סבא חמוד שכולם אהבו ורצו בהצלחתו, וכך הוא השיג את רצונו, ואת האליפויות. הוא היה מאמן גדול שעשה מעצמו מין 'אנא עזרו לי', ואז היה מוציא משחקניו בדיוק מה שרצה להוציא מהם. הם קראו לו 'רד', ואף פעם לא 'COACH'.

אני הייתי מין וינס לומברדי בתקופות מסויימות ובדמנים מיוחדים ורד הולצמן בתקופות אחרות וזמנים אחרים. היו הרבה גורמים שקבעו כיצד אני עומד לשחק אותה. פעם אחרת אדבר על פילוסופיית האימון שלי. אבל כששחקן שהייתי מוציא היה צורח אלי, "קוץ', מה אתה עושה? אין לך מושג!", הייתי עובר על כך ללא תגובה. אבל אם שחקן היה צורח לעברי, "קוץ', אתה אידיוט חסר מושג" הוא היה חוטף אותה ממני בצורה שאף אחד אחר לא היה מעז לפנות אלי כך יותר.

אילו הייתי מאמן את טריי יאנג ונותן לו ברירה (1) או (2) והוא היה בוחר ב-(3) הייתי עובר על כך לסדר היום ולא מזכיר זאת אפילו. ההבדל בין אז (כשאני אימנתי) והיום (כשמקמילן מאמן) הוא שאז ברירות 1 ו-2 היו רק ביני לבין טריי, ובחירתו בברירה 3 הייתה רק ביני לבין טריי. היום, בגלל סושיאל מדיה, כל עולם הכדורסל מדבר 'על העימות' בין מקמילן וטריי יאנג. כאן נכנסים עתה גורמים ככבוד עצמי, 'מה יגידו עלי', או 'מה יחשבו עלי' שגורמים גם למאמן וגם לשחקן להגיב על מה שהיה לציבור, ולא בפרטיות 'ביני לבינו'.

בגלל הסושיאל מדיה הזבוב הפך לפיל, והיום תגובתו של יאנג שהייתה "שנינו אנשים מבוגרים שלא תמיד מסכימים אחד עם השני" כוונה גם למאמן וגם לציבור בעת ובעונה אחת. אולי בפרטי הכל היה ניגמר אחרת, לטוב או לרע.

ובקשר לשאלה שבכותרת, "האם מאמן הוא מין קדוש שלשחקן אסור להתווכח איתו (או להמרות את פיו)?" התשובה היא לא. אבל כמובן שזה לא כל כך פשוט…(תלוי, ותלוי, ותלוי…)

3. אם אנטוני דייויס לא נוקע את העקב, הוא חוטף שפעת וקולע נקודה אחת

הלילה דונובן מיצ'ל הראה ללברון ג'יימבס מהיכן – ומאיזה צד – משתין הדג. 43 נקודות ושליטה מחלטת בעניינים.

פתחתי את הערוץ לחזות בעיקר בקבלת הפנים ללברון. היא הייתה מעורבת: מחיאות כפיים לגבור שהביא אליפות, ושריקות בוז לגבור שזנח את קבוצתו. הייתי אומר שוויון.

אנטוני דייויס שיחק איזה 7-8 דקות והיה ברור שמשהו לא בסדר איתו. שפעת. חום. הוא יצא ויותר לא ראינו אותו.

כולנו יודעים שהלייקרס REIGNITED תקוות לעונה זו במשחקיהם האחרונים כשהם מתאדרים מחדש ב-ANTHONY DAVIS-LED JUGGERNAUT בתחילה נגד קבוצות פחותות לפני שעשו זאת נגד מילווקי ואז בגדול נגד וושינגטון.

אבל הערב בקליבלנד הכל היה שונה. אולי הם היו צריכים לשנות דברים ON THE FLY כמו שאומרים. AD – השחקן הטוב ביותר ב-NBA בשלושת השבועות האחרונים עזב בגלל מה שנראה כשפעת אחרי 8 דקות ונקודה אחת מ-3 זריקות פאול. זה השאיר דברים ללברון ג'יימס וראסל ווסטברוק לעשות, ושניהם כבר לא יכולים לעשות זאת. היה זה ההפסד השני העונה לקליבלנד.

מה שלא היה להם זה את AD וה-55 שלו נגד הויזרדס:

מנגד, למקומיים, היה את דונובן מיצ'ל – 43 חיצים – ואני בטוח שקריאות ה-"M-V_P" צרמו לאוזניו של לברון פי כמה כי את אותן קריאות הוא שמע על אותו פרקט מאות פעמים מאז שהגיע לשם כצעיר בן 18.

ה-ACQUISITION של דונובן מיצ'ל היה הדגה הטובה העונה מכל השחקנים האחרים. בגללו (ובגלל ג'רט אלן שצלף את כל 19 זריקותיו הראשונות בדרך ל-24 נקודות, ו דריוס גרלנד שקלע 21) קליבלנד היא קבוצת הבית הטובה ביותר ב-NBA.

לברון קלע 21 עם 17 ריבאונדים – הישג מצויין נגד חבילת הגבוהים של הקאבס.

cored 16 each.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
70 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
shadow
shadow
07/12/2022 5:06:04

תהייות לרביעי בבוקר
.
האם כשחקני כדורסל עושים מתיחות של יוגה הם משתמשים במזרן עם הדפס של עצמם או הדפס של דמיאן לילארד אוכל סלט טבעוני?
.
לאיזה אוניברסיטה הולכים עצי המנגו כדי ללמוד לגדל פירות? אחרת ברור שהיו מתבלבלים ומגדלים בננות.
איזה מחקרים פורצי דרך עשו הציפורים כדי ללמוד לעוף? כל בולבול דוקטור לאווירונאוטיקה.
.
האם יכול להיות שה"רפואה המודרנית" משקיעה הכי הרבה משאבים ב"טיפול" במחלות "כרוניות" שרובן תוצאה של תעשיית אוכל "מודרנית" אורח חיים "מודרני"? מה פתאום אין מצב, זה שהם מקבלים כסף זה כי הם צדיקים. הם דואגים לכם. גם תעשיית האוכל הרעיל בכלל לא רוצה שתתמכרו לזה, הם עוסקים ביצור אוכל בעיקר בשביל תרומות.
.
אנטוני דיוויס בטוח מודה ל"רפואה המודרנית" אם ככה הוא נראה עם פאר הטכנולוגיה והמדע, כנראה שבלעדייהם הוא היה מתנפץ לרסיסים או הופך לעיסה.
.
נו טוב עדיף לישון😴😴
.
נ.ב
.
לגבי השאלה האם שחקני אנביאיי עושים יוגה התשובה ברורה. הם מתרגלים יוגה כמו שאני מתרגל בלט. והם יוגיסטים כמו שאני מדען גרעין.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
07/12/2022 8:51:47
Reply to  shadow

נו, בלי משחקים של ילדים קטנים. תן רק שם אחד של שחקן nba שעושה יוגה שעומדת בסטנדרטים שלך.

Avri
Avri
07/12/2022 8:52:34
Reply to  shadow

והזוכה בפרס התגובה-ההזויה-שבאמת-אף-אחד-כבר-לא-מצליח-לעקוב-או-להבין-מה-הוא-רוצה-מחיינו….. הוא…

abc
abc
07/12/2022 9:08:49
Reply to  shadow

עצי מנגו וציפורים עושים יוגה?
אתה ישן ידידי 😴😴

עגל
07/12/2022 13:08:29
Reply to  shadow

האם אתה אומר שלא צריך ללמוד בצורה פורמלית?
תעודה לא מעידה על ידע באופן ספציפי, לאיש מסוים. אבל היא כן מעידה על ידע באופן סטטיסטי – אם תיקח את בעלי תואר ראשון בביולוגיה נניח, הם יודעים בממוצע יותר מהאיש ברחוב.
במקצועות יותר "קשים" כמו פיסיקה, התעודה היא gold standard כמעט, לא תמצא מי שהגיע להישגים בתחומים אלה ללא לימוד פורמלי קשה וסיזיפי.

ברוך רובין
ברוך רובין
07/12/2022 17:11:53
Reply to  shadow

שדו הרופאים מקבלים כסף כיוון שהם למדו שנים איך לטפל באנשים בצורה יעילה וטובה הנסיון לצייר אותם כקצבים רודפי בצע הוא רחוק מהמציאות, האם יש כמה תפוחים רקובים? ברור אבל זה בכל תחום.
.
אם היינו מסתמכים רק על מה שלומדים בעצמנו ולא על ידע של אחרים לא היה לך שום התקדמות טכנולוגית…
.
בקשר לפציעות בnba העומס ששחקן כדורסל ברמה הגבוהה היום צריך לשים על עצמו הוא עצום מהירות המשחק שינוי הכיוון, כל אלה גורמים לפציעות שלא היו נמנעות אילו היו משחקים יחפים מתאמנים כמו שצריך לדרכך (יש בעיית אימון בליגה וכמה עצלנים אבל זה המיעוט).

הפתרון הנכון בעולם אידאלי היה להוריד את כמות המשחקים כיוון שהגוף לא בנוי לשחק 82 משחקים בעונה בעצימות כזאת אבל אלמנט הכסף משחק תפקיד חשוב. מה שקורה שקבוצות העונה לקחו את המנוחות היזומות כדי למנוע פציעות לצד הרחוק והמוגזם של הסקאלה.
.
לגבי נעליים המחקרים של ללכת יחף לא תומכים בטענה שלך שזה מונע פציעות, גם אבות אבותינו לבשו נעליים (התחילו לפני 6000 שנים ללבוש נעליים כהגנה על כף הרגל מהסביבה, לפני שהבינו את העניין של בלימת זעזועים…

סוסמעץ
סוסמעץ
07/12/2022 5:16:16

תודה רבה דוק
==
"שנינו אנשים מבוגרים"
אמר מולטי מליונר בן עשרים וטיפה
שמתנהג כמו ילד קטן
וזב חוטם.
==
עכברוש?
מה פתאום
תינוק בלי חיתול

Kobv
Kobv
07/12/2022 12:40:51
Reply to  סוסמעץ

לא יודע, דווקא טרי כמעט ולא מחסיר משחקים גם שהוא לא 100%, הוא גם לא עושה מהסיפור יותר מדי כמו ששחקנים אחרים היו עושים.

gogo
gogo
07/12/2022 5:27:06

בוקר טוב
תודה על המעורב
הייתי בהחלט שולח לאולסטאר את מרקנן וברידגס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  gogo

אין להם מקום שם

Smiley
07/12/2022 5:29:02

הליברטון כרגע בדיבורי האול סטאר, כל השאר לא קרובים לשם השנה.
ברונסון בניקס והם גרועים. מקסי לא משחק מספיק וא נותן מספרים. סקסטון, אם כבר, יעודד את מרקנן, שגם הוא לא יגיע כי הג'אז מתחילים להפסיד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

לא מגיע והוא לא קרוב לשם גם לדעתי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הגארדים הפותחים במזרח יהיו טריי יאנג ודונובן מיצל. עכשיו יש עוד 3 מקומות שעליהם יתמודדו גיילן בראון דרוזן ביל ומבחינת השמות הארדן וקיירי. אני לא רואה את הליברטון נכנס לשם ובצדק.

Smiley
07/12/2022 7:10:07

בגלל שמדובר בהצבעות של הקהל, קיירי הולך לקבל כנראה את הכי הרבה כי הוא הכי פופולרי, למרות השטויות.
בגזרת המגיע, ג'יילן בראון אמור להיות לפני טרה יאנג כי הוא פשוט יותר טוב ממנו העונה עד כה

Jonathan
07/12/2022 7:44:21
Reply to  Smiley

קיירי כנראה פופולארי גם בגלל השטויות ולא רק למרות…

Avri
Avri
07/12/2022 10:58:56
Reply to  Jonathan

היה פופולרי להחריד גם הרבה לפני שהתחיל עם כל השטויות. מה ששלו שלו.

shadow
shadow
07/12/2022 15:32:09
Reply to  Avri

🤣🤣🤣🤣🙊🙈🙉😴😴

Jonathan
07/12/2022 15:59:12
Reply to  Avri

עד לברון הוא לא היה מאוד על הדאר שלי.
אחר כך הערכתי אותו (הוא היה אצל היריבה אז "פופולארי" פחות מתאים).
אחרי זה קצת התפדחתי שחטפנו סל כזה כואב ממישהו שמאמין שכדור הארץ שטוח.

Li Ming
Li Ming
07/12/2022 7:53:04

הליברטון יותר טוב העונה מדרוזן (שהוא בכלל פורוורד) מהארדן (שכמעט לא משחק) ומביל, אם יאנג, מיטשל ובראון יהיו באולסטאר, נשאר איתו או עם קיירי למקום הרביעי שנשאר לגארדים. לדעתי מגיע לו לפני

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

במערב עמדות הגארד הפותח בטאבו לסטף ולוקה. בוקר וגה יהיו שם בטוח ללא פציעות.

ואז יש לך תחרות יפה בין שגא סיימונס ופוקס ששגא ינצח כנראה ויערוך הופעת בכורה

Smiley
07/12/2022 9:23:13

סימונס לדעתי לא יראה אול סטאר לצד לילארד, בדיוק כמו מקולום

Avri
Avri
07/12/2022 10:59:26
Reply to  Smiley

מי מבטיח לך שלילארד רואה פלייאוף?

א. מנור
07/12/2022 23:09:05
Reply to  Smiley

מה עם ג'רמי גראנט? 23 למשחק ב- %46 משלוש.
הוא או אנפרני .

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Warrior

חחחח אבל חלק שם לא צעדים מותר בהסיטיישן להזיז 2-3 צעדים אם אתה עושה אותם מהר מספיק. זה סוג של משיכה אבל היום זה חוקי בליגה.
תראה את גורדן פול תצחק הרבה כל מהלך שלו זה כמעט צעדים חחח ויש לו מוב של 2-3 צעדים לכיוונים שונים באין אן אאוט 🙂

shadow
shadow
07/12/2022 15:33:58

אולי כדאי לשלוח את השופטים לאוניברסיטה שיעשו תואר בשיפוט. בנתיים שיעברו על כמה מחקרים.
🤣🤣🤦‍♂️😴😴

אשך טמיר המקורי
07/12/2022 9:16:37
Reply to  Warrior

העיקר ששורקים אוטומטי לכל טמבל שתופס כדור בחוץ ומייד חודר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רק אם מדובר בגבוה במיוחד סנטר עם עגיפות לזר ולבן חחחחח. הם מניחים שסנטר כמו סטיבן אדמס לא יודע לעשות פייק אן גב ולחדור 😁.

אשך טמיר המקורי
07/12/2022 11:18:31

זה התרחב השנה. הם מניחים שהשחקן עשה שני צעדים מהירים עם הרגל לפני שכדרר בלי שראו (בלי פייק – תפיסה ומייד חדירה).
שורקים את זה מלא, זה סוגר להם את הפינה של "אנחנו כן שורקים צעדים".
פיגור מוחלט הליגה הזאת

אור
אור
07/12/2022 11:27:07

אין מה לעשות, תפיסה ומיד חדירה זה פשע חמור

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אבל גיא אמר לי שזה חוקי והביא ציטוט מהcba. הוא אמר מותר להזיז 2 רגליים לפני שמכדררים. מלא עושים את זה ולא נשרק כולל גה יקירי. שינו את החוקים?😁

דוקטור רזי הופמן
07/12/2022 13:53:21

שינו ולא ידעתי?
אני ידעתי שלא תדע מזה חביבי.

דוקטור רזי הופמן
07/12/2022 7:02:28

אם JB לא יהיה שם עם JT זה יהיה פשע נגד האנושות…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יהיה אל תדאג

Zvika Bar-Lev
07/12/2022 8:31:37

איזה עונה לתפארת הם נותנים עד עכשיו, תענוג.

דוקטור רזי הופמן
07/12/2022 11:14:35
Reply to  Zvika Bar-Lev

+1966
זה הדואו הכי טוב בליגה כיום.
עוד מעט יצטרכו לדבר עם ג'יילי על הארכת חוזה…. משהו מעל ל 250 מליון ל 5 שנים?…………………………………………….
בעוד שנתיים שלוש החוזים של בראון וטייטום יהיו כבדים כמו שני לוויתנים כחולים שבלעו את כל הקירל בים הצפוני חחחחחחחחחחחחחחחחחח.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

לאורי מרקנן ושרגא בפעם הראשונה, ג'יילן בראון (אולי כבר נבחר פעם? אם לא, אז השנה). בכלל, צריך להתחיל לתת עדיפות לצעירים, כמה אפשר עם כל הסטפים, הלברונים והדוראנטים האלה? זה רק גורם לאירוע משעמם להיות עוד יותר משעמם.

עידו גילרי
07/12/2022 8:18:43

מארקנן על העמדה הנכונה במערב שתאפשר לא להיבחר על ידי המאמנים. לשג"א תחרות קשה אבל הוא חייב להיכנס ובראון כבר היה.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
07/12/2022 8:38:05

בהחלטה אחת, יאנג הבהיר לכל מי שמעוניין שהוא מעל הקבוצה שלו, ושהוא בלתי ניתן לאימון. מאמן הוא לא אלוהים, אבל אם הוא אומר לשחקן לעשות משהו, השחקן עושה זאת. זו שרשרת פיקוד, או ניהול אם אתם לא מעוניינים במינוחים צבאיים. שחקן, גדול ככל שיהיה, לא קובע מה הוא עושה, ויאנג עדיין ינוקא עם כל הכבוד.
תודה רבה על מעורב מעולה

Smiley
07/12/2022 8:59:47

זה קורה בכל קבוצה, עם כוכבים ושחקני משנה, ההבדל פה שהיה חשוב למישהו להדליף את זה החוצה, ובגלל שזה יאנג זה צבר הד תקשורתי

האווי לאסוף
האווי לאסוף
07/12/2022 10:16:36
Reply to  Smiley

יכול להיות, אבל זה שכולם עושים את זה לא הופך את זה לנכון יותר, או ללגיטימי (לפחות בעיניי)

abc
abc
07/12/2022 15:40:17

למה זה לא לגיטימי לא להגיע לעבודה אם אתה חולה (או פצוע)?
המאמן יכול להחליט על האימון או על המשחק.
אם השחקן על אזרחי, ולא עומד לרשות המאמן, מה זה עניינו מאיפה הוא יראה את המשחק?
.
גם אם לא היה מדובר בכוכב, לא ברור מה לא לגיטימי פה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא מסכים. אם מאמן רפה הבנה השחקן לא צריך להקשיב לו.
אם שחקן אומר שהוא פצוע והמאמן לא מאמין לו יש פה בעיה.
טריי בדכ לא עושה לואד הוא עוד לא שם.
גימי באטלר משחק משחק 1 ו3 נח זורמים איתו מה שנקרא😁

ארז
07/12/2022 8:38:43

שאלה טובה דוק. כפי שציינת אתה, לגבי איך שהיית כמאמן, אין תשובה אחת מוחלטת. בכדורגל הישראלי ברור שהתשובה היא שהמאמן חייב להיות אלוהים עלי אדמות, ורצוי שיהיה עם מניות בקבוצה, שרק ככה השחקנים יבינו שהוא לא הולך גם אם הם ישחקו ברברס. במציאות שבה השחקנים זורקים על המגרש אבל המאמן הולך, למה ששחקן ישחק? אין פה את המנטליות שגורמת לכל מני מליונרים באירופה להקיז דם על המגרש למרות שהם מרוויחים יותר מכל צוות האימון ביחד, ואז מאמן יכול להיות סוג של קואוץ׳ כזה שנותן לכולם לרוץ. בNBA הקלאסי המאמן היה צריך להיות שילוב של השניים, מישהו שהשחקנים ילחמו בשבילו, אבל שיודע לשחרר מתי שצריך, שיודע לתת ריספקט לפרנצ׳ייס שלו, אבל לתת ציונות שצריך, ומצד שני להחזיק את הפועלים השחורים בסיפור, אבל שיזכרו שיש שווים ויש שווים הרבה יותר. פיל ג׳קסון למשל. בקולג׳ים כמובן שצריך דמות הרבה יותר סמכותית, במיוחד שמדובר במישהו שגילו לפחות פי שניים ויותר מכל השאר. בבייסבול בכלל המנג׳ר עדיף שיהיה מה שפחות עם השחקנים.
לדעתי באופן עקרוני השחקנים צריכים שהמאמן יהיה דמות שהם מוכנים/רוצים לשחק ״בשבילה״. אם זה בקטע של אלוהים, דמות אב, סחבק, לא ממש משנה, מה שעובד. אם זה אומר לתת להם להתנהל איך שבא להם או שזה אומר לכלוא אותם כל היום בחדר הלבשה שיבינו מי הבוס פה, או כי הם חושבים שאתה גאון טקטי, או כי היית המאמן שלהם מגיל אפס או מה שלא עובד, העיקר שיעבוד כי אם השחקנים לא משחקים בשבילך, מאיזו סיבה שלא תהיה, אז שום דבר לא יגרום להם להצליח, לא טקטיקה, לא מערכים, לא חילופים, לא עונשים, לא טריידים, לא ציונות ולא משמעת.

יהלי אולמר
07/12/2022 9:06:53
Reply to  ארז

דווקא במכללות הרבה מאמנים צעירים מתחילים את דרכם. למשל בראד סטיבנס שהביא את באטלר לגמר הטורניר.

אשך טמיר המקורי
07/12/2022 10:56:12

אני מסכים, דווקא בקולג' לא צריך מאמן סמכותי, כי מדובר בילדים שיעשו מה שאומרים להם, ובלי הבדל במשכורות.
מה שכן קורה זה ששם אפשר להיות מאמן סמכותי, בדיוק בגלל התנאים האלה, וזה פתח לאגומניאקים ורס"ר משמעת להשליט טרור כרצונם, מה שאי אפשר לעשות ב-נבא.

ארז
07/12/2022 15:30:31

השאלה מה זה ״צעיר״. בחור בן 35 הוא אולי ילד במושגים של הnba, במושגים של בן 18 הוא קשיש כפול מהגיל של השחקן.

Berch
07/12/2022 8:49:15

אחלה מעורב
כשאני הולך למקומות כמו מחלקת הארנונה בעיריה, היכן שהפקידות רגילות שצועקים עליהן, אני כמו רד הולצמן.
במבט עצוב, מעט לחלוחית בעיניים, אני מבקש את עזרתן.
עובד תמיד
🤣

עגל
07/12/2022 11:42:25
Reply to  Berch

חחח ברץ'.
גישה נכונה.
זה מה שעשיתי כשחייתי בצרפת.
הפקידים שם לא אוהבים שבאים אליהם בטענות ולא עוזרים. מה שעשיתי שם זה להציג בעיה שלא ניתנת לפיתרון, ומרים להם להנחתה.

Avri
Avri
07/12/2022 14:32:19
Reply to  עגל

'הפקידים שם לא אוהבים שבאים אליהם בטענות' – זה לא רק צרפת, זה די גלובלי העניין הזה. איפה חיית בצרפת?

עגל
07/12/2022 16:23:33
Reply to  Avri

בפאריס (למעשה קצת מחוץ לה), ועבדתי/למדתי באוניברסיטאות )ESPCI, College de France, Institut Curie).
הקושי עם הצרפתים היא שהם גם די פורמליסטים, לא כמו בארץ.
המזל הוא שהם לא בוקים כמו האמריקאים, יש להם קומון סנס.

דוקטור רזי הופמן
07/12/2022 17:06:35
Reply to  עגל

+12
פקיד או שוטר אמריקאי =….

אור
אור
07/12/2022 17:18:13
Reply to  עגל

לא בדיוק הבנתי מה עשיתם שעבד חח

Jonathan
07/12/2022 10:06:26

תודה מנחם

Zivke
Zivke
07/12/2022 10:24:11

תודה מנחם!

מכל השמות שרשמת (אנטוני אדוארדס, ברונסון, מקסי וסקסטון) נראה לי רק אדוארדס (אם מינסוטה לא ידרדרו בקרוב) ואולי ברונסון בגלל ניו יורק. מקסי – פציעה + פילי לא שווה 2 אולסטארים כרגע, סקסטון – ביוטה מס' 1 זה מרקנן בינתיים, והוא גם בעמדת פורוורד שהרבה יותר דלילה במערב

לדעתי SGA מהת'נדר צריך להיות בפנים, וגם לסאנס מגיע אול-סטאר שני (וזה לא יהיה CP)

אשך טמיר המקורי
07/12/2022 10:57:12

תודה דוק
שרג"א חייב להיות בפנים

דוקטור רזי הופמן
07/12/2022 11:17:28

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח, הזכרת לי את נחש המים הראשון שהחזקתי בביתי, שמו היה שרגא, הברקה של חבר אולי אחרי שאביו (שייקה אופיר) לקח אותו להקרנת הבכורה של הסרט שרגא קטן.

אשך טמיר המקורי
07/12/2022 11:24:44

אז לנחש שלך קוראים שרגא הקטן? מה פרויד היה אומר על זה…

עגל
07/12/2022 11:42:57

🙂

עגל
07/12/2022 11:44:47

זה מזכיר לי איזה משחק בבלוג החי מלפני שנים רבות, כששי בן צור הגיב לבדיחות/שטויות שלך ב- "אשך אתה קורע אותי כל הלילה", ואני הערתי לו בנימוס

דוקטור רזי הופמן
07/12/2022 13:41:01

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הנחש שלי לא נחש מים, יותר צפע.

Avri
Avri
07/12/2022 14:30:55

נחשים עוד מכישים בגילך?

דוקטור רזי הופמן
07/12/2022 17:09:13
Reply to  Avri

אם מדברים על צפעים אז האהבה שלי לצפעים היתה אהבה מהכשה ראשונה בערך בגיל 16.
מאז אחזתי הרבה צפעים בידיי אבל לא הוכשתי יותר.

אשך טמיר המקורי
07/12/2022 15:01:20

יש התרעת צבע לבן לפני הפגיעה?

דוקטור רזי הופמן
07/12/2022 17:10:00

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אחרי

birdman
birdman
07/12/2022 12:34:03

הציטוט על לומברדי ענק.

ירון, החלום
ירון, החלום
08/12/2022 9:04:35

בס"ד
תודה מנחם. מעורב מרתק.