תחילת הסיבוב השני בפלייאוף בערב העצמאות (עם תוספת של הדוק) / רון טחן

 

 

הסיבוב הראשון, אולי הטוב ביותר בתולדות הפלייאוף, ובטח הטוב ביותר מאז שעברו לפורמט של הטוב משבעה משחקים בסיבוב הראשון, הגיע לסופו אתמול.

בשמחה וגאווה רבה, אנו מכריזים בזאת, על תחילתו של סיבוב ייחודי ב NBA, הוא הסיבוב השני בפלייאוף.

הכרזה חשובה יותר

אני מתכבד לפתוח את הסיבוב השני של הפלייאוף, שייצא לדרכו היום לפנות בוקר, עם פריוויו מקוצר (ניסיתי) לסדרות ארוכות.

אינדיאנה פייסרס {1} נגד וושינגטון ויזארדס {5} –    2:00  (אין שידור)

מאזן עונתי (1-2 לזכות אינדיאנה)

מה הן עשו בעונה הסדירה?

לאחר פתיחת העונה המדהימה וההשתלטות הזמנית על צמרת הליגה, אינדיאנה הפכה לאחת הקבוצות המסוקרות בליגה. אחרי פתיחת העונה המדהימה וההשתלטות הזמנית על צמרת הליגה, פול ג'ורג' הוזכר כמועמד ל MVP, היברט נחשב למועמד הוודאי לתואר שחקן ההגנה של העונה, וסטיבנסון נחשב למועמד לתואר השחקן המשתפר של העונה, ולאולסטאר עתידי. ההמשך ידוע. קריסה פיזית ובעיקר מנטלית כמעט ועלו באובדן יתרון הביתיות במזרח, אך האלופה האדיבה סייעה  לה מפגש עם אטלנטה.

וושינגטון הוזכרה בתחילת העונה כאחת הקבוצות שיפרצו השנה במזרח, ועם הטרייד שהביא את גורטאט במקום אוקאפור הפצוע, היה ברור שהם לא יסתפקו השנה בפחות מפלייאוף. לאחר התחלה חלשה, הויזארדס סירבו להפוך לקליבלנד מס' 2, השתפרו ככל השהתקדמה העונה, וערב המחזור האחרון בעונה הסדירה, פשוט שיחקו כדי לנצח, ובאדיבות ברוקלין סיימה במקום החמישי במזרח, וסידרו לעצמם מפגש מול שיקגו הלוחמנית בהנהגת שחקן ההגנה של העונה ג'ואקים נואה.

 מה הן עשו בסיבוב הראשון?

שתי הסדרות התפתחו כנגד מרבית התחזיות.

מול קבוצה טובה יותר מאטלנטה המוגבלת אשר חסרה את שחקנה המוביל (אל הורפורד), אינדי הייתה מודחת בבושת פנים. לאחר הניצחון במשחק מס' 4, בפעם המי יודע כמה, כשחשבנו שהנה, אינדיאנה יוצאת מהמשבר, אך במשחק מס' 5, אינדיאנה התבזתה בביתה מול אטלנטה פעם נוספת. ההוקס לא הצליחו לסגור את הסדרה בביתם, בעיקר בגלל פול ג'ורג' שרשם מספרים נהדרים בסדרה עם כמעט 24 נק' למשחק ולא פחות מ 10.7 כדורים חוזרים למשחק ו דיוויד ווסט שהיה ענק ברבע הרביעי.

היה קשה. ג'ורג' מול אטלנטה.
היה קשה. ג'ורג' מול אטלנטה.

אל המשחק השביעי אטלנטה הגיעה כבר עייפה, ולראשונה בסדרה הופיע לעבודה רוי היברט, השחקן המושמץ בליגה, שבניגוד לכל דולר שהוא מקבל, הצדיק את כל ההשמצות, כששבר שיאים שליליים של עצמו וסיים שני משחקים ברצף עם 10 נק'. אינדיאנה ניצחה סוף סוף דרך ההגנה, ומי יודע, אולי הפעם הם באמת ייצאו מהמשבר

וושינגטון שהגיעה כאנדרדוג לסדרה, חשפה שיניים כבר במשחקם הראשון של צמד הגארדים הטוב במזרח, ג'ון וול את בראדלי ביל, וטרפה את הקלפים כאשר ניצחה פעם אחר פעם את שיקגו ביונייטד סנטר. לאחר הפסד ביתי במשחק מס' 3 והרחקה מיותרת מהמשחק הבא של ננה ששכח לרגע שהוא לא עוד לוחם UFC  מברזיל, והחליט לריב עם ג'ימי באטלר הקשוח.

וושינגטון מחתה על ההרחקה וננה אף זכה לתמיכה מבעלי הקבוצה, טד לאונוסיס, שהופיע למשחק הבא עם גופיית המשחק של הברזליאי, והקבוצה ניצחה פעמיים ברצף כדי להשלים 1-4 גדול על הבולס.

ככה תומכים בקבוצה.
ככה תומכים בקבוצה.

מה הן יעשו היום?

קל יותר לנבא מהו הקעקוע הבא של כריס "בירדמן" אנדרסון מאשר את עתידה של אינדיאנה. לכל משחק מופיעה קבוצה אחרת, כאשר פרנק ווגל ממשיך לעשות ניסויים בפלייאוף  חוץ מג'ורג' שהוכיח שניתן לסמוך עליו בפלייאוף כספק נקודות ודיוויד ווסט הותיק, אי אפשר לבנות על אף אחד בקבוצה.

ג'ורג' היל אינו רכז, סטיבנסון אינו שפוי, ופרנק ווגל אינו מאמין שהיברט הוא 2.18 .

וושינגטון? הקבוצה נראית מגובשת ומאוזנת, וכל שחקן חמישייה יכול לתת את הטון בהתקפה.

הקו הקדמי חזק, הקו האחורי יעיל, ומשלים את החמישייה טרבור אריזה.

פול ג'ורג' שנאלץ להתמודד עם ההגנה האישית של דמאר קארול מצד אחד ולשמור את ג'ף טיג מהצד השני, יזדקק להמון אנרגיות מול טרבור אריזה. אריזה, שיש שיאמרו שהיה המצטיין בסדרה מול שיקגו, נמצא בעיצומה של עונת חוזה (כלומר,הופך לשחקן חופשי בסוף השנה) נהדרת. עוד לפני שהפך לצלף שלשות אדיר, הוא פרץ בפלייאוף האליפות הראשונה של בראיינט וגאסול כשומר אישי וקבוצתי נהדר. מדובר בשחקן שנחשב כבר לכמה שנים לכישרון מבוזבז בליגה, כאשר השנה כבר צפו שהרוקי המבטיח והמאכזב אוטו פורטר יתפוס את מקומו בחמישייה. אריזה יעמוד במבחן הרציני ביותר שהיה לו בשנים האחרונות, כאשר יידרש לעצור את כוכבה של אינדיאנה למשך סדרה שלמה.

ג'ון וול? כוכב הקבוצה נותן פלייאוף שקט עד כה, אך זה בסדר גמור כשגורטאט ננה וצלף חצי המרחק, בראדלי ביל (מוביל את הקבוצה בנק' עם 19.8 למשחק), מסייעים לו.

היום, כשרוי היברט ייכנס לאולם וישים לב לענק בעל פדחת מבריקה ומבטא מוזר, הוא בוודאי ייכנס לחרדות, אך הוא יכול להירגע. מדובר במרצ'ין גורטאט הפולני ולא בפרו אנטיץ' המקדוני.

תירגע, זה לא אותו שחקן. הסיוט נגמר.
תירגע, זה לא אותו שחקן. הסיוט נגמר.

היברט הרבה יותר אפקטיבי מול סנטרים עם משחק פנים כמו גורטאט, ולכן הפעם נראה אותו ללפחות 30 דק' למשחק (כל עוד לא יסתבך עם עבירות). ננה שיחק מצוין מול שחקן ההגנה של העונה, יגלה שקשה יותר לדחוף את דיוויד ווסט, ולמרות שג'ורג' היל שהתקשה מאוד מול טיג, יתקשה עוד יותר מול ג'ף טיג משודרג בדמותו של וול, אני מצפה שפול ג'ורג' וסטיבנסון ימנעו זריקות נוחות מבארדלי ביל וטרבור אריזה, בדרך לניצחון.

אינדיאנה ב 5

מי ירקוד בסוף הסדרה? פול ג'ורג' וג'ון וול בתחרות ההטבעות מסופ"ש האולסטאר
מי ירקוד בסוף הסדרה?
פול ג'ורג' וג'ון וול בתחרות ההטבעות מסופ"ש האולסטאר

אוקלהומה ת'אנדר {2} נגד לוס אנג'לס קליפרס {3} – 4:30 (אין שידור)

מאזן עונתי (2-2)

מה הן עשו בעונה הסדירה?

אוקלהומה רשמה עוד עונה סדירה טובה מאוד בצמרת המערב החזק, כאשר הספיקה לאחוז במאזן הטוב בליגה בעזרת הופעות מטורפות של ה MVP  הנכנס של הליגה בהיעדרו של ווסטברוק. מספר הפסדים ויציבות אדירה של  סן אנטוניו הרחיקו את הקבוצה מצמרת המערב, ואילולא עוד החטאה של ברנדון ג'ניגס מדטרויט עם הבאזר במשחק האחרון של העונה הסדירה, הקבוצה עוד הייתה מאבדת את המקום השני במערב ל…

לוס אנג'לס קליפרס.

בעונתו הראשונה של דוק ריברס על הקווים, הקליפרס נתנו עונה סדירה מעולה, בה סיימו במקום השלישי. דיאנדרה ג'ורדן הפך לסנטר עליו חלמו בקבוצה, אך גולת הכותרת של העונה הייתה פריצתו המיוחלת של בלייק גריפין, שקיבל את מושכות הקבוצה לידיו בזמן פציעתו של כריס פול, והמשיך להיות השחקן המוביל בקבוצה גם כשזה חזר.

עונת שיא לשניהם. מי יודח ראשון?
עונת שיא לשניהם. מי יודח ראשון?

מה הן עשו בסיבוב הראשון?

אוקלהומה פגשה את הקבוצה השנואה עליה ועל הקליפרס, ממפיס גריזליס, לאחת מסדרות הסיבוב הראשון הטובות ביותר בעשור האחרון אם לא הטובה מכולן. ממפיס שהדיחה את אוקלהומה נטולת ראסל ווסטברוק רק בעונה שעברה, נענתה לאתגר להדיחה גם העונה, עם ווסטברוק, ופעם נוספת, בלי יתרון הביתיות.

לאחר הפסד ביתי של אוקלהומה במשחק החמישי בסדרה, התגברו השמועות לגבי החלפתו של המאמן סקוט ברוקס בסוף העונה, אך מי שספג את הביקורות הקשות ביותר מהתקשורת המקומית, היה קווין דוראנט.

הגדיל לעשות עיתון מקומין, בו בעל הקבוצה מחזיק מניות, שכינה אותו "מר לא אמין" (נשמע טוב יותר באנגלית, אבל בכל זאת, מחר יום העצמאות).

בא'מא שלכם?
דוראנט בתגובה: בא'מא שלכם?

דוראנט לקח ללב והוביל את הקבוצה לניצחון חוץ גדול שהעביר את ההכרעה למשחק השביעי בסדרה בה יתרון הביתיות לא היה משמעותי במיוחד.

במשחק מס' 7 היה תורה של ממפיס לשחק בלי שחקן, זאק ראנדולף, שחבט בפניו של סטיבן אדאמס במשחק מס' 6 והושעה. אוקלהומה עם משחק אדיר נוסף של דוראנט וטריפל דאבל שני בסדרה של ווסטברוק, התגברה סוף סוף על הדובים ונמנעה מהדחה מוקדמת.

הקליפרס פגשו את גולדן סטייט שחסרה את אנדרו בוגוט. בהיעדרו, צפו שהקליפרס יחגגו בצבע על חשבונם של דיוויד לי השומר הסביר ועל ג'רמיין אוניל. אם בפלייאוף שעבר היה זה האריסון בארנס שפרץ לפתע בשורות הלוחמים, השנה זה היה דריימונד גרין, שבנוסף להיותו ריבאונדר טוב הפגין יכולת קליעה טובה מבחוץ. בלייק גריפין, בפלייאוף הראשון שלו בו ציפו ממנו לגדולות, אמנם התקשה מעט מול גרין, אבל באופן כללי, עשה סל מתי שהתחשק לו, והגיע לשיאו במשחק מס' 3.

על חגיגות ניצחון החוץ העיבה תפנית דרמטית ומצערת.

הקלטה של שיחה בין הבעלים של הקליפרס לבין "ידידתו", ואשר כללה התבטאויות שאינן ראויות להישמע בציבור, גרמה לסערה של ממש בארה"ב וב NBA  בפרט. שחקני הקבוצה ששקלו בכובד ראש אם להופיע למשחק, הגיעו בסופו של דבר כשהבינו שאין להם ממש ברירה, והפסידו את המשחק הרביעי לאחר התחלה רעה.

עם תמיכה מכל עבר, הקבוצה התעשתה כאשר כריס פול חזר להנהיג את הקבוצה, אך לדעתי מי שהכריע את ההתמודדות היה דיאנדרה ג'ורדן, שניצל עד תום את היעדרותו של בוגוט, ושלט מתחת לסלים כשתרם 12.1 נק' ב 75%, 15 ריב' ו4 חס' למשחק, וזה כולל את משחק 4 בו לא הופיע להתמודדות.

מלך הריבאונדים.
ג'ורדן בפוזה אופיינית במהלך הסדרה

מה הן יעשו היום?

שתי הקבוצות עבדו קשה, קשה מאוד, כדי להגיע למעמד זה.

ככל הנראה, מדובר בסדרה המצופה ביותר של הסיבוב השני בפלייאוף.

מצד אחד אוקלהומה, שמאמינה ביכולתה לזכות באליפות כבר השנה, ומצד שני, הקליפרס שעשו הכל השנה כדי להתחזק ומחזיקים בסגל העמוק בליגה.

אוקלהומה מציגה לראווה את קווין דוראנט. אם בסדרה הקודמת הוא נאלץ לראות את טוני אלן בפרצוף שלו בכל משחק, הפעם זה אמור להיות קל יותר. בארנס הוא אמנם שחקן קשוח מאוד, אך אם מול קארי הוא ניצל את גודלו, הרי שמול דוראנט אין לו שום יתרון. אם בארנס ייקלע לבעיית עבירות, הקליפרס בבעיה עוד יותר רציני, שכן ג'רארד דאדלי מחוץ לעניינים כבר תקופה, וגם בשיאם (והם לא בשיאם), גריינג'ר וטורקוגלו לא היו ידועים כשומרים אישיים מצטיינים.

מי לוקח את מס' 35?
מי לוקח את מס' 35?

בנוסף, ווסטברוק עדיין כאן. הדעה הרווחת בליגה היא שכריס פול הוא הרכז הטוב בליגה, אך האם הוא השחקן הטוב ביותר שמשחק בעמדת הרכז? לא בטוח. לווסטברוק יש כאן הזדמנות ענקית להוכיח שהוא הגארד הטוב בסדרה. הוא יותר גבוה, יותר חזק, יותר מהיר, וקופץ הרבה יותר גבוה מכריס פול. ההבדל הוא בראש.

פול חכם ואחראי יותר בפער ניכר מווסטברוק, וכמה עקיצות של מלך החטיפות של הליגה יכולות להוציא את ווסטברוק מדעתו.

מוכנים?
מוכנים?

את גריפין מנסה להטביע מעל איבקה זה תמיד כיף לראות, אך גריפין כבר הוכיח את יכולתו לקלוע מבחוץ. אם יעשה זאת, הוא ירחיק את איבקה מהצבע וישאיר את האיזור לקרב נגרים בין ג'ורדן לפרקינס, בו ג'ורדן אמור לשלוט. איבקה מצד שני יכול גם להיות שחקן המפתח של אוקלהומה בסדרה, אם יצליח להצר את צעדיו של גריפין ולקלוע מבחוץ.

מבחינת השחקנים המשלימים, הקליפרס ביתרון. בנוסף לצלף הדייקן מדיוק, ג'יי ג'יי רדיק, מחכים על הספסל הרכז המחליף דארן קוליסון (טריוויה יומית: ווסטברוק היה המחליף של קוליסון ב UCLA) והשחקן השישי של העונה, ג'אמאל קרופורד שיכול לקלוע מכל טווח ובכל עת.

אוקלהומה תציג בעיקר את השחקן השישי שלה, רג'י ג'קסון שהשאיר אותה בחיים עם התצוגה מול ממפיס, ואת קארון באטלר, אקס הקבוצה,  ששיחק פצוע עבור הקליפרס בפלייאוף שעברה רק כדי לעבור תחילת השנה  בטרייד לפיניקס כחלק מעסקת אריק בלדסו, וזכה לחתום פעם נוספת בקבוצה עם שאיפות לטבעת אחרי שהעביר את הזמן במילווקי.

היום, אוקלהומה תשחק אותה עם הצהרת כוונות, ותנצח את הקליפרס שיבצעו ניסויים בהגנה על קווין דוראנט, לקראת המשך סדרה מרתקת.

אוקלהומה ב 10

חג עצמאות שמח לקהילת הופס

**************************

(תוספת של מנחם לס שניכתבה בשדה התעופה בפילדלפיה על אינדיאנה)

*האם מעז ייצא מתוק?

אינדיאנה כמעט הפסידה לאטלנטה האוקס ובכך יכולה היתה להפוך בס"ה לקבוצה הששית בהסטוריה שהיא מס' 1 המפסידה למספר 8, ולאחת הנפילות הגדולות ביותר בתולדות הכדורסל!

אבל היא ניצחה, ואם תאמין לכמה משחקני אינדיאנה, הסידרה הזאת נגד ההאוקס עשתה להם רק טוב.

הסידרה חישלה אותם. הסידרה החזירה אותם מתחתית הבאר לרמה של תחילת העונה. הסידרה שכמעט חיסלה אותם נטעה בהם עתה בטחון חדש, וחדוות משחק חדשה.

עתה שהם ניצחו, הם ממש שמחים שהיתה להם סידרה קשה בה כמעט הפסידו. "אני לא אתגעגע לאטלנטה ולסגנון המשחק שלה", אמר דייויד ווסט. "למדנו כיצד להסתדר עם קלעי כקייל קורבר, והפיק-אנד-רולס הרחוקים של ג'ף טיג. יצאנו מהסידרה הזאת מחושלים הרבה יותר, ושחקני כדורסל טובים יותר. אנחנו היום קבוצה הרבה יותר טובה משהיינו כשהסידרה נגד אטלנטה החלה".

הסידרה הזאת נותנת לפייסרס מומנטום רב לסידרה נגד וושינגטון שאף היא מתבססת על פוינט גארד דומה מאד לטיג (ג'ון וול), וקלעי דומה מאד לקורבר (בל). הסידרה הזאת בסופה גם הולידה מחדש את רוי היברט, שללא לידה מחודשת היה גווע נגד מרסין גורטאט.

 

במילים אחרות, הסידרה נגד אטלנטה שכמעט העיפה את אינדיאנה, רק חישלה אותה והפכה אותה מוכנה להגיע עד משחק הגמר של המזרח!

לפוסט הזה יש 224 תגובות

  1. סיקור מצוין

    אני די משוכנע שאוק' יאכלו את הקליפרס חיים.

    בנוגע לאינדיאנה, זה כבר יותר קשה. אני מעריך שאם ושינגטון ישארו מפוקסים כמו שהיו נגד הבולס, הם ינצחו לבסוף את הסידרה הזאת.

  2. וושנגטון נראו ממש טוב, ואסור להמעיט בערך של הסדרה מול שיקגו. מישהו האמין מראש שככה זה יגמר? כ"כ חד משמעי? וושנגטון חמה ואינדיאנה עדיין צולעת. ג'ורג' נהדר, אבל אני לא מאמין שהיברט יוכל לתת סדרה שלמה טובה, ובלעדיו הם לא ינצחו. לוושנגטון יש הכל והם ינצחו אתצ אינדי.
    מול מיאמי זה סיפור אחר. לא בלתי אפשרי, אבל אתגר הרבה יותר גדול. אני מאמין שהנסיון של מיאמי יכריע בשלב הזה.

  3. מה שקורה בספורט בימים האחרונים זה בלתי נתפס כל מח שמספידים קם לתחייה והפוך .
    1. על אוקלהומה ואינדיאנה כולכם יודעים .
    2. ברצלונה עם סיכוי תיאורטי חטפה שער שוויון דקה 90.
    ופרדוקסלית שיפרה מצבה לאור הפסדה של אתלטיקו והתיקו של ריאל … אם ריאל הייתה מפסידה ברצלונה הייתה תלויה רק בעצמה .
    3. היום ליברפול אותה הקבוצה שמחקה 3-0 בגמר צ׳מפיון 2005 מאבדת יתרון שכזה ב 11 דקות הסיום .. אני מקווה שבכי העצב היום יהפוך לבכי שמחה ברביעי ( מזכיר להבדיל אלפי הבדלות את יום הזיכרון ואז העצמאות ).

  4. אני עדיים לא מעכל מה שקרה בליברפול.
    אני בשוק…

    עונה כזו גדולה בשביל סיום כזה עצוב.
    כאילו לא מספיק שלא שיחקו על תיקו נגד צ'לסי – איך ג'רארד שחקן אחרון איך??????
    לחטוף 3 שערים ב9 דקות ?!?

  5. יאללה שאינדיאנה-וושינגטון יתחיל. אני אחרי 2 שעות מדלת לדלת מהוד השאון לגרינוויל והעיניים נעצמות. נראה אם אוכל להישאר ער למשחק השני.
    שלשה לוושינגטון. 3-0

    1. אני לא יודע כמה הם התחילו נפלא וכמה פשוט אינדיאנה החלה ממש גרוע. הם גם מחמיצים מצבים קורצים ועושים שטויות.

  6. אנחנו פה מנחם. אני רציתי לישון במשחק הזה ולקום לשני, אבל המשחק של וושנגטון מחזיק אותי בינתיים. הם משחקים יפה.

    1. ולהיפך…
      ברגע שאינדיאנה החלו לשחק – וושיגנטון הלכו הצידה והתביישו…וושינגטון הופתעו שפתאום שחקני אידיאנה החלו לרוץ ואפילו להתאמץ !!

  7. אחת הבעיות המרכזיות של ווגל היא שהוא מקובע.
    הוא לא נוגע בחמישייה אלא אם כן יש פציעה, בניגוד למאמנים כמו פופ ספולטרה וגם גייסון קיד שלא מתביישים לבצע התאמות

  8. ההבדל הוא בין קבוצה שעשתה את שלה ומשחקת משוחרר לבין קבוצה לחוצה ותקועה.
    אבל אל תספידו אותם זו סידרה ארוכה

  9. אינדיאנה פשוט בושה. בלי סקולה וכמה אופנסיב מקריים זה כבר היה 20.
    שום לכידות קבוצתית, שום עבודת צוות, היברט צללית ענקית בלי תוכן… כל מהלך בהתקפה נראה כמו חמישה זרים בצהוב שנפגשו בחניה אתמול.
    וושינגטון תענוג. אריזה נראה כמו עצמו לפני חמש שנים, וול וביל קטלניים יחד.. גורטאט וננה חיות… פשוט כיף לראות אותם יחד.

      1. יא אללה איך אני מת לראות טיפול קבוצתי של הדבר הזה.

        12 ענקים וגמד בחליפה יושבים במעגל ומחכים שמישהו יהיה הראשון שידבר.
        הייתי צולה אותם רבע שעה בדממה מטורפת עד שלסטיבנסון היה קופץ הפיוז ודברים היו מתחילים לצאת.

      1. אריזה הכניס כמה שלשות כמו שהיה עושה בימים הטובים.
        כל מה שדרוש כדי שיחזור להיות שחקן התקפה בינוני הוא ארבע זריקות שיילכו עשרה סנטימטר הצידה.

  10. מחצית. 13+ לוושינגטון. אינדיאנה הצליחו לעשות משהו בהתקפה ברבע השני, אבל ההתקפה של וושינגטון הרבה יותר מחודדת.

    ביל, וול ואריזה הם אחלה חברה לנצח את המלחמה. מעל כולם גורטאט ששולט בצבע.

  11. לא ברור איך אינדיאנה מצליחים להיות ככ גרועים. היברט נראה חסר ישע ממש. מסכנים סקולה וסטיבנסון שנשארו לבד.

  12. וושנגטון פשוט משחקת טוב. תענוג לראות. וזה עוד כשביל וול לא פוגעים טוב. אבל מה הם מחלקים כדורים. 19 אסיסטים עד עכשיו,מתוכם 7 לוול ו-6 לביל. ממול יש לאינדי כולה 8 אסיסטים.

  13. לא מבין את וושינגטון בדקות האחרונות, כל כך הרבה כלים התקפיים והלכו בעיקר על גורטט וגודן הרבה יותר מדי פעמים.

  14. משחק ראשון של וושינגטון.

    כמה דברים חיוביים שאפשר לקחת מהמשחק לאינדיאנה.
    ההגנה שלהם עבדה ועצרה את וושינגטון על פחות ממאה. אז הבעייה זה ההתקפה.

    אני מקווה שווגל יסתכל בוידאו ויראה שהבעייה שלו זה שהרכז הלא נכון משחק יותר מידי דקות וייתן ל CJ אוויר.

    עוד פוינט גארד כמו אבן . ולעזאזל תן לקופלנד לעשות את הקטע שלו…

    סקולה בחצישייה ולאנס שחקן -6. והוראה מאלוהים, למור למסור למסור.

  15. אם שתי הקבוצות ימשיכו לשחק בקצב הזה הקליפרס יקרעו אותם… יש להם במחסנית את קרופורד שרק מחכה שהמחליפים יעלו…

  16. טוב זה לא משחק שאפשר ללמוד ממנו כלום. הקליפרס פשוט רותחים. לא משנה מה יעשו ומאיפה יזרקו הכדור יכנס לטבעת

  17. זה פשוט לא יאומן. אוק שולטים בריבאונד 14-23 אבל לעומת זאת מאבדים המון כדורים (10 לעומת 3) בנוסף הם לא מצליחים לשים יד בשמירה, וקליפרס קולעים באחוזים אדירים – 56% מהשדה ומהשלוש.

  18. הספסל של אוק לא מייצר נקודות כמעט בכלל (4 של קוליסון), ואצל קליפרס כולם קולעים ואפילו שקרופורד פושר מקבלים 17 נקודות עד עכשיו מהספסל.

  19. אני חולה על כריס פול, אני יודע שהדעה הכללית כאן היא שהוא לוזר, אבל פשוט השחקן האהוב עלי, פויינט גארד גאון.

    1. שום לוזר ושום נעליים.
      הפוינט גארד הכי טוב בליגה.
      אנשים חושבים שפרקר טוב יותר כי זכה באליפויות ושוכחים איזה קבוצות ומאמנים היו לכל אחד מהם.
      השנה מתחילה ההזדמנות של פול, כשהעיניים מכוונות לשנה הבאה.
      כשהסגל של הקליפרס ישמור על יציבות ושנה שנייה של ריברס כמאמן

  20. ווסט קולע באחוזים טובים היום, אבל הוא לא מנהל את המשחק. יש לו 6 איבודים ורק 4 אסיסטים. לעומת זאת פול, שקולע פנטסטי היום, חוץ מזה חילק 9 סוכריות ואיבד רק שני כדורים.

  21. אוק קבוצת הגנה מעולה. אבל שום דבר לא עובד להם. לספוג 104 נקודות בשלושה רבעים? נראה לי שלא היה להם מעולם דבר כזה.

  22. אם אני לא טועה בכל אחד משלשות שפול קלע, שמר עליו מישהו אחר: בראשונה ווסטברוק, אח"כ איבקה, דוראנט, ג'קסון, אדאמס, פישר, פרקינס, באטלר….

  23. אשר לפול …לא רוצה לקלקל אך הצגות כאלו הוא יודע לעשות במשחק 1.
    בואו ונראה אותו עושה זאת במשחק 6 או 7.
    בכל אופן פתיחה מדהימה לקליפרס אל חזון למועד .
    אשר להיברט הוא צריך דחוף פסיכולוג ( כנראה ).
    אם מול אטלנטה חשבו שאולי זה מאת אפ בא המשחק הראשון והוכיח שזה משהו בראש .
    ואותי העניין מעורר הרבה תהיות על השיטה .
    בא ארגון ונותן לשחקן חוזה מקסימום ארוך טווח .
    והשחקן תורם 0עגול והארגון לא יכול לפטרו ואנו לא מדברים כאן על 4.009 ש״ח ל

    1. שליימה אתה פה בשביל להעליב את הדוקטור ולרדת עליו? אין לך חיים?
      תת רמה של תגובה, באמת. בלי שמץ של תרבות דיון וכבוד לזולת.
      ואם אתה רוצה לרדת עליו אל תהיה פחדן ותן שם מלא כמו שמנחם נותן

    2. נכון שמנחם לא יודע להודות בטעויות,אבל הדיבור שלך נגוע,
      בן-אדם מבוגר ממך וככה אתה מדבר,כנראה לא קיבלת חינוך בבית,

כתיבת תגובה

סגירת תפריט