המאבס התעללו בניקס, מינסוטה ממשיכה בחוסר היציבות ופורטלנד חזרה לנצח / אור ילובצקי

ניו יורק ניקס (13-10) 100 – דאלאס מאבריקס (11-11) 121

עוד הפסד ביתי טיפוסי לניקס. ניו יורק פתחה את המשחק חזק והובילה 5-14 כבר אחרי 3 וחצי דקות, דאלאס צמצמה את ההפרש ל-7 לפני ההפסקה. לרבע השלישי הגיעה רק קבוצה אחת והמאבס יצאו לריצת 17-0 ועלתה ליתרון 68-85 לפני הכניסה לרבע האחרון, שהיה לפרוטוקול בלבד.

דונצ׳יץ׳ קלע 30 אליהם הוסיף 8 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, THJ סייע לו עם 28 נקודות (8 מ-13 מהשלוש).

אצל הניקס שסופרים הפסד חמישי רצוף בגארדן, ג׳וליוס רנדל קלע 24 נקודות, עמנואל קוויקלי הוסיף 23 מהספסל.

שארלוט הורנטס (16-7) 96 – מילווקי באקס (6-16) 105

הבאקס עלו למשחק מול שארלוט ללא הביג 3 שלה ויצאה עם נצחון מול שארלוט החלשה. המשחק היה בשליטה ירוקה ברובו, כששארלוט לא מצליחה להחזיר אליה את היתרון (הובילה רק פעם אחת 15-16).

את מילווקי הוביל בובי פורטיס עם 20 נקודות, 8 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, ג׳ורדן נוורה הוסמף 17 נקודות.

אצל שארלוט הובילו טרי רוז׳ייר עם 26 נקודות וקלי אוברה עם 20, פי ג׳יי וושינגטון סיים ערב מחריד של 0 נקודות ב 33 דקות (0 מ-13 מהשדה).

טורונטו ראפטורס (11-12) 121 – אורלנדו מג׳יק (19-5) 108

טורונטו שהפסידה אמש לברוקלין קיבלה יריבה הרבה יותר נוחה בדמותה של אורלנדו, שלא ממש מהווה פאקטור העונה ורושמת הפסד שמיני ברציפות. טורנטו סיימה את הרבע הראשון ביתרון 22-36 ועלתה ליתרון 33 באמצע הרבע השלישי, מה שהותיר את שאר המשחק להיות גארבג׳ טיים.

או ג׳י אנונובי סיים כהקלע המוביל עם 32 נקודות ב-70% מהשדה, פסקל סיאקם סייע לו עם 26 נקודות ו-10 אסיסטים.

אצל המג׳יק, בול בול וטרנס רוס קלעו 18 כ״א, הרוקי באנקרו סיים עם 9 בלבד.


לוס אנג׳לס קליפרס (11-13) 96 – סקרמנטו קינגס (9-12) 123

מאבק בין שתי קבוצות קליפורניה הסתיים באופן חד-צדדי לטובת הקינגס, שמראים שהם באו להילחם. הקינגס עם ההתקפה הטובה בליגה סיימו את הרבע הראשון עם 38 נקודות לעומת 24 של הקליפרס, ולא ממש אפשרו להם לחזור.

דומנטס סאבוניס סיים עם 24 נקודות (10 מ-11 מהשדה), קיגן מארי הוסיף 23 ו-7 ריבאונדים.

אצל הקליפפרס נטולי הכוכבים, בראנדון בוסטון ג׳וניור (לא בטוח מי זה) קלע 18 נקודות מהספסל, זובאץ׳ סיים עם דאבל דאבל של 13 נקודות ו-15 ריבאונדים.

מינסוטה טימברוולבס (12-11) 128 – אוקלהומה סיטי ת׳אנדר (10-13) 135

רודי גובר הפיל בכוונה את קנריץ׳ וויליאמס והועף מהמשחק רק אחרי 9 דקות, והשאלה היא האם הטרייד עליו היה באמת שווה את זה. המשחק היה צמוד ברובו כשאוקלהומה ירדה ביתרון 57-63 למחצית. מינסוטה יצאה לריצת 8-0 בסיום הרבע השלישי בו קלעה 44 נקודות סה״כ ונכנסה לרבע האחרון ביתרון 4. יכולת טובה של קנריץ׳ וויליאמס לעומת איבודים של מינסוטה בצד השני נתנו לת׳אנדר יתרון 113-125 4 דקות לסיום, ממנו הוולבס לא הצליחו לחזור.

גילג׳ס אלכסנדר שוב היה האיש של אוקלהומה וסיים עם 33 נקודות ו-6 אסיסטים, ג׳וש גידי הוסיף 21 ו-12 ריבאונדים ולו דורט סיים עם 18 נקודות.

אצל הוולבס העצבניים, דיאנג׳לו ראסל שגם הועף לקראת הסיום קלע 27 נקודות, אנת׳וני אדוורדס הוסיף 26.

גולדן סטייט ווריורס (11-13) 120 – יוסטון רוקטס (17-6) 101

גולדן סטייט שניצחה את הבולס במשחק צמוד אמש פגשה את יוסטון וגם פה הרבע הראשון כבר הכריע את ההתמודדות. גולדן סטייט ירדה ביתרון 23-39 אחריו והיתרון לא ממש ירד מהדו-ספרתי לאורך שלבי המשחק.

אנדרו וויגינס לקח את המושכות עם 36 נקודות ב 14מ-19 מהשדה, סטף קרי הוסיף 30 ו-10 אסיסטים.

יוסטון שרשמה נצחון מפתיע על הסאנס אמש לא הצליחה לשחזר את אותה יכולת. קווין פורטר ג׳וניור קלע 20 נקודות, שלושה שחקנים נוספים קלעו 13 כ״א.


יוטה ג׳אז (12-14) 111 – פורטלנד טריילבלייזרס (11-12) 116

יוטה ממשיכה להדרדר במערב, דווקא אחרי שרשמה 2 נצחונות רצופים. פורטלנד סיימה את רצף שלושת ההפסדים שלה בעזרת הצמד חמד שלהם (שלא כולל את דמיאן לילארד) – ג׳רמי גרנט ואנפרני סיימונס. פורטלנד כבר הובילה ב-15 באמצע הרבע השני, וירדה ביתרון 9 במחצית, 60-69. יוטה חזרה יותר טוב ברבע השלישי וירדה לרבע הרביעי בפיגור 2 בלבד. דקה לסיום יוטה הובילה 110-111 עם הכדור ביד של מרקאנן, אך רשם שני איבודי כדור רצופים שאפשרו לפורטלנד לנצח מהעונשין.

סיימונס להט עם 45 נקודות בשביל הבלייזרס, גרנט הוסיף 33.

אצל הג׳אז, ג׳ורדן קלארקסון סיים כהקלע המוביל עם 24 נקודות, מרקאנן הוסיף 21 נקודות אך גם 5 איבודי כדור.

Subscribe
Notify of
133 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דוקטור רזי הופמן
04/12/2022 7:35:44

גולדן כבר מקום שישי, למי שדאג…
אם לא יהיו פציעות של הקור שלהם, סביר שבסוף העונה יהיו באחד מ 3 המקומות הראשונים וכמובן נונטיינדרים כמו כמעט תמיד.
תודה על הסיכום.

bobby
bobby
04/12/2022 9:53:28

אין שום סיבה לדאגה כשקבוצות בקושי עברו 20 משחקים לתוך העונה. מי כמוך בתור אוהד בוסטון יודע זאת, עם איך שהתפתחה העונה הקודמת שלכם 🙂

thetroll
thetroll
04/12/2022 10:49:21

לא דאגתי למה אתה מאשים סתם דוק 🙃🙃🙃🙃. סתאםםם…לדעתי הם אכן יסיימו אחד משלןשת המקומות הראשונים הם נכנסים לאט לאט לסינכרון אבל יהיה להם קשה בגמר מול בוסטון. טייטום מפחיד.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
04/12/2022 11:18:14
Reply to  thetroll

ראשית ששתי הקבוצות ישמרו על בריאות טובה ובייחוד הסלטיקס שפצייות פגעו בהם שגצר האחרון. אמנם לא בטוח שהיו זוכיםנבאלטפטת אם לא היו סובלים מפציעות יותר מהלוחמים אך במצב כזה הגמר היה צמוד יותר והסלטיקס היו יכולים לנצח.

דוקטור רזי הופמן
04/12/2022 13:42:57
Reply to  thetroll

+1965
אני עד שלא פחדת אבל קצת חששת.

thetroll
thetroll
04/12/2022 19:02:15

חחח

Zvika Bar-Lev
04/12/2022 7:37:35

תודה רבה על הסיקור היפה והמהיר!

הזיעה המטפטפת של פט יואינג
הזיעה המטפטפת של פט יואינג
04/12/2022 7:37:51

רצוי לראות תקצירים לפני שכותבים פה סיכום.
המשחק של גולדן סטייט להגיד שהוכרע בראשון ולא ירד מדו ספרתי אחרי שברביעי ירד ל4 הפרש זו חובבנות וחוסר רצינות שלא הולמים את האתר.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

זה אתר של מתנדבים שכותבים בזמן שאין להם. באופן טבעי לעתים נופלות טעויות. לא חושב שזו אינדיקציה לחוסר רצינות. בכל מקרה, אתה מוזמן להצטרף לשורות הכותבים והמסקרים ולהיווכח בכך.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
04/12/2022 9:42:33

חחחחחח עם כל הכבוד לזיעה של יואינג ,שהאמת הוא לא טיפטף הוא השפריץ זיעה דוחה כל לילה.
אל תהיה דוש באג

רן הנרגן
רן הנרגן
04/12/2022 18:16:41

+1 לדוש באג. דרך מסך הטלויזיה שלי בשנות השמונים אי אפשר היה לראות את אגלי הזיעה של יואינג שלא לדבר על להריח.

Yinon Yavor
04/12/2022 7:39:50

תודה רבה.
מודה שלא ראיתי, אבל כאשר באופן עקבי אתה רואה שג'ורדן קלארקסון מוביל את רשימת הקלעים שלך – אתה יודע שאתה בבעיה

שדות פופ לנצח
04/12/2022 8:18:46

תומר, הימורי פריוויו משובחים, פגע ב-6 מתוך 7. דווקא בפורטלנד – יוטה כשסייג את הנצחון בנוכחות של לילארד קרה ההפך…לילארד לא שיחק, ופורטלנד התגברה על יוטה בכ"ז.

Amitlahev
04/12/2022 8:19:47

סחתיין על הזריזות! תודה רבה
לופז הגאון עם 6 חסימות. סופר מרשים.
פי.ג'יי וושינגטון כמעט מצליח לעשות טום צ'יימברס ורחוק החטאה אחת משחזור החרפה.
בפורטלנד מתהווה שלישייה התקפית קטלנית ושאר הסגל גם כן תורם.
אם/עם לילארד בריא אולי יתקדמו יפה בפלייאוף.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

תודה רבה אור, אחלה סיקור לערב נטול הפתעות. לא שחשבתי שמיני יפסידו, אבל זו בכל זאת מיני, אז לא ממש מפתיע. מה שכן – פסימי ככל שהייתי בנוגע לטרייד על גובר התוצאות, לפי שעה, גרועות מכפי שהערכתי. הייתי אומר שאם זה ימשך ככה הם יאבדו את קאט, אבל לא ברור לי שזה יצא בהפסדם, אז בעיקר צריך לראות איך הם שומרים על אדוארדס. אם אני בוסטון אני לא הולך על קאט, אבל אם אני מיני אני בהחלט מגשש איתם, ועם אחרות. מועדון במשבר מתמשך.

Jonathan
04/12/2022 9:07:29

😍

עגל
04/12/2022 13:05:49

חחח
קליר פאת'

עגל
04/12/2022 13:05:59
Reply to  עגל

קלוריות

עגל
04/12/2022 13:06:07
Reply to  עגל

ריקות

עגל
04/12/2022 13:06:18
Reply to  עגל

חוזה מקס?!

עגל
04/12/2022 13:06:25
Reply to  עגל

חחח

האווי לאסוף
האווי לאסוף
04/12/2022 9:16:25

תודה רבה על הסיקור המצויין

Jonathan
04/12/2022 9:18:14

אחלה סיקור אור.
מי זוכר כמה זלזלו בויגינס במינסוטה? אפילו לא הכניסו אותו לטופ 100 של השחקנים בNBA במשך כמה שנים.
עכשיו מגיע אליהם רודי גובר.
שחקן שאולי נחשב אוברייטד גם לפני ועדיין יופי של מגן בצבע.
איך הוא נראה במינסוטה? חתול בשק. סטטיסטיקות של מחליף ולכלוכים של גרייסון אלן. ביחס למחיר ששילמו עליו הוא אולי הטרייד הכי גרוע שהתרחש לאחרונה – וזה בעידן שבו קרה הטרייד של ווסטברוק ללייקרס.
לא יודע מה יש להם שם במינסוטה, זה אולי משהו בתמי 4 של משרדי הGM.

עידו גילרי
04/12/2022 9:24:11
Reply to  Jonathan

אני סגרתי עליו את ארון הקבורה כבר.

Jonathan
04/12/2022 9:36:16

דני איינג' הפעיל סינון שיחות על טלפונים ממינסוטה ולא עונה למספרים לא מזוהים

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
04/12/2022 9:43:39
Reply to  Jonathan

חחחחח נראה לי שדני צריך גם הגנה נגד התנקשויות

thetroll
thetroll
04/12/2022 9:57:29
Reply to  Jonathan

נפלא

Berch
04/12/2022 9:22:01

תודה על סיקור משובח.
אותי מעניין מתי יתחילו לדבר על חוסר היציבות של בול בול.
שבוע אחד הוא עומד. בציפיות. עושה הגנה כמו אבא שלו וגם תורם משמעותית בהתקפה.
שבוע אחר הוא רך. בהגנה. וגם בהתקפה לא פקטור משמעותי.
לי הוא נראה צעיר מדי שהגיל ישפיע על חוסר היציבות.
נראה האם הקבוצות הבאות תצלחנה להוציא ממנו את המיטב, לזקוף את רוחו ולהעמיד אותו, היכן שהפוטנציאל שלו מכוון. או שיצטרך חיזוקית.
אני מתנצל מראש על ההומור הירוד והדלוח והפיסוק הקלוקל שהתלווה לזה
🤭🤣🤣

עידו גילרי
04/12/2022 9:36:20
Reply to  Berch

דווקא הוא מראה יציבות וקשיחות מרשימות שלא היו שם כשהוא היה צעיר יותר. גם מצליח לא לסיים משחקים בשלב מוקדם ונשאר הרבה יותר זמן בפנים (ולא רק בגלל שאין מישהו אחר שייכנס במקומו).

אשך טמיר המקורי
04/12/2022 9:38:21
Reply to  Berch

זה הכל תלוי במי הוא פוגש

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Berch

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
04/12/2022 9:45:51

אוי מיני מיני
הם במיץ של הצרות.
חחחחח הם קבורים לכמה שנים טובות.הם בעצם תמיד היו,אבל תמיד היתה תקוות שוטים
עכשיו גם זה התאדה

thetroll
thetroll
04/12/2022 10:03:11

אחחחחחחח סיימתי לראות את הלוחמים ללקק את האצבעות. קודם כל ג'ורדן (לא קלרקסון) פול (בייבי סטף) פתח ונתן עוד משחק סולידי וויגינס היה מעולה וסטף כרגיל. אבל מעל כולם שוב זה היה דריימונד עם טריפל סינגל מדהים של 2 2 ו 2 (בערך משהו כזה לא בדקתי). חחחחחח קליר פאת.
בכל מקרה (אההה זה יוסטון קליר פאת חחחחחחח) נהנתי מאוד. לדעתי יוסטון עוד רחוקה מהעניינים אבל יגיע הרגע בסדר גודל של שנתיים שהיא תדבר. הייתי שמח לראות את הלוחמים פעם מול הגנה רצינית של קבוצה מהיורו ליג מאמין שהם יתקשו מאוד וינצחו בפחות מ 50 הפרש.

רפיקי
04/12/2022 10:18:03
Reply to  thetroll

דריימונד אימת הליגה.
וברצינות גם לי בתור אחד האוהדים הגדולים שלו נמאס.
מה שמדהים הוא החילוף תפקידים בינו לבין סטף, אחד מתנהג כאילו הוא סופרסטאר שכבר השיג הכל והשני משחק כאילו נלחם על דקות משחק.

עידו גילרי
04/12/2022 10:23:22
Reply to  רפיקי

ממה בדיוק נמאס לך? הוא משחק מצוין השנה ועושה כל מה שמבקשים ממנו.

רפיקי
04/12/2022 13:56:30

מהגישה.
זה התחיל בירידה באחוזי קליעה,
(אי עליה אפשר לתרץ, ירידה באחוזים זה חוסר מקצוענות).
המשיך בזה שכל משחק שני מקבל טכנית.
ונגמר באגרוף לפנים של שחקן חשוב לעתיד של המועדון.

גם שחקנים הרבה יותר טובים ממנו לא הייתי רוצה עם גישה כזו.
אני מאמין שהוא עדיין שם רק סטף וקר מגינים עליו.

עידו גילרי
04/12/2022 14:01:36
Reply to  רפיקי

לאגרוף אין שום הצדקה וזה בהחלט שערורייתי.
אבל דיברתי על מה שקורה על המגרש.
לגבי הטכניות – זה הרבה פחות ממה שנראה לך וגם די מחפשים אותו (ראה הטכנית האחרונה שהאוהד השווה את הקנס לדוגמה).
לגבי האחוזים – כדאי שתבדוק שוב.

thetroll
thetroll
04/12/2022 10:47:17
Reply to  רפיקי

אני עדין בעדו 🙂 וגם בעד קליי

רפיקי
04/12/2022 13:58:52
Reply to  thetroll

קליי ודריי עולמות שונים.
1.קליי מראה ניצוצות של חזרה ליכולת בניגוד לדריי שבגמת ירידה קבועה.
2. קליי נפצע כי הקריב את עצמו בשביל הקבוצה, דריי לא מקצועי ונראה שבע.

Dipsy
Dipsy
04/12/2022 14:14:06
Reply to  רפיקי

דריימונד השנה דווקא מצוין וגם זורק שלשות כאילן זה 2016, לא מבין על מה אתה מדבר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Dipsy

חחח אמת השנה הוא קולע דאבל פיגרס וכאלה ועושה הגנה הוא כנראה ממש צריך את הכסף 😉

ירון, החלום
ירון, החלום
04/12/2022 10:08:20

בס"ד
תודה רבה חברים.
בינתיים הטרייד על גובר נראה זוועה, אבל זה עוד מוקדם מדי לשפוט.

thetroll
thetroll
04/12/2022 10:09:05

אני זוכר שהדעה הכללית באתר המשובח הזה היתה שהטרייד של מיני הוא גרוע ביותר מהגרועים בהיסטוריה ושדני השחיל אותם אז נראה לי שצדקנו.
כל הכבוד לכולם.

Yinon Yavor
04/12/2022 12:05:43
Reply to  thetroll

אני זוכר שאני דווקא הגנתי על הטרייד הזה. בינתיים יוצא לא משהו, אבל אני עוד לא שם על זה פלומבה.

עגל
04/12/2022 13:13:19
Reply to  Yinon Yavor

גם אני הגנתי וגם אני לא נואשתי עדיין

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עגל

😂😂😂 בחיים לא היית מאשר טרייד כזה היום

עגל
04/12/2022 18:11:14

עכשיו זה נראה נורא וגם בלייב הייתי די חצוי.
ועדיין, יש סיכוי שהם יראו הרבה חותר טוב בהמשך

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עגל

אני חושב שאם היו נשארים עם מה שהיה להם היו מצליחים יותר בברלי שם הרגיש מוערך לב ומנוע כמו דריי. ונדרבילט אחלה מגן אם השופטים לא מנטרלים אותו. ביזלי יודע לתת נק. הם נתנו סידרה לא רעה מול ממפיס. הבעיה שם בכלל הייתה דיאנגלו לדעתי או קאט בהגנה. היו צריכים להישאר התקרה שלהם הייתה סיבוב שני כמו היום עם גובר. הטרייד הזה היה מפגר בכל מצב גם אם יסיימו 1 בסיום העונה. בסוף אתה צריך לפרוע שטרות בפלייאוף. המחיר עליו היה מוגזם כאיחו כל הליגה עמדה בתור. וזה מבלי להתייחס לבעיות המקצועיות והשכר העצום

רן הנרגן
רן הנרגן
04/12/2022 18:22:19
Reply to  Yinon Yavor

תתפקח. גם אני הגנתי על הבחירה בוויסמן

thetroll
thetroll
04/12/2022 19:04:42

חחח

thetroll
thetroll
04/12/2022 10:15:45

אור תודה על הסיקור המשובח. אני זוכר ששמתי את סקרמנטו בפליאוף אז אני לא מתפלא אבל הגיע הזמן שגם אני אתפלא. (להרגיע… הם יאבדו אויר באיזה שהוא שלב ומקסימום יסיימו בפליאין אבל בנתיים זה יפה מאוד).
ודרך אגב אפרופו תחזיות אני לוקח בחזרה את כל ההתנצלויות מפופ. לא מגיע לו. הוא עושה טנקינג מגעיל. ושוב אני בספק אם הם יגיעו ל 10 נצחונות השנה כמו שהייתי לפני שהעונה הזאת התחילה.
לא יפה פופ (למרות פרימו)

zivovivo
zivovivo
04/12/2022 10:19:52
Reply to  thetroll

סקרמנטו פור ריל. לא יאבד גובה יסיימו 4-6 במערב

thetroll
thetroll
04/12/2022 10:45:36
Reply to  zivovivo

הלוואי. אני בעד. הם פשוט טובים השנה סוף סוף

Yinon Yavor
04/12/2022 16:27:45
Reply to  thetroll

הם אמנם טובים אבל בעיקר נהנים מחולשת המערב. לפני 5-6 שנים לא מאמין שהיו בתמונת הפלייאוף. המערב ממש בינוני בשנתיים האחרונות. מבחינת קונטנדריות מובהקות יש רק שתיים ושתיהן במזרח.

אור
אור
04/12/2022 14:20:16
Reply to  thetroll

פופ היה צריך לעשות את זה מהרגע שקאווי עזב

asaf
04/12/2022 10:26:42

תודה אור על הסיקור. נכון שזה עדיין בקבוצה שלא במוד תחרותי אבל המספרים של שג"א העונה מטורפים.

עידו גילרי
04/12/2022 10:41:54
Reply to  asaf

יהיה אולסטאר השנה (רק שלא יפצע).

asaf
04/12/2022 15:25:18

אין ספק. והמאזן לא יאפשר מועמדות לתואר MVP אבל יש מצב למשתפר אולי??,

עידו גילרי
04/12/2022 15:50:30
Reply to  asaf

אם הוא יתחזק ממוצעים כאלה או טיפה נמוכים יותר לאורך כל העונה אז קשה לי לראות מישהו לוקח אותו (כמו ג'ה בשנה שעברה). אבל זה באמת משהו שיהיה לא פשוט להחזיק. אם הוא יורד לסביבות ה-27 למשחק ובאחוזים דומים לשגרתי שלו אז כבר יכולה להיות לו תחרות קשה מיוטה ומפילדלפיה או אפילו מאינדיאנה.

Dor
Dor
04/12/2022 17:11:57

מרקנן, מקסי ו…?

עידו גילרי
04/12/2022 18:22:12
Reply to  Dor

האלי-מאמי2

golan
golan
04/12/2022 11:48:27

תודה רבה על הסיקור

דה שוט
04/12/2022 12:56:31

תודה אור אחלה סיקור. אני קצת עייף מהמונדיאל אז צופה פחות ב-wwe
ועדיין,
מיני תתאושש. יש שם חומר מספיק טוב בשביל לתת ריצת פלייאוף יפה. הטרייד על גובר עוד יוכיח את עצמו. חכו בסבלנות.

אבג
אבג
04/12/2022 14:18:16
Reply to  דה שוט

איזה כיף זה שזה לא על גמר הנבא
שתמיד יהיה בנובמבר

דה שוט
04/12/2022 16:04:42
Reply to  אבג

ביוני הם יהיו בגמר המערב (אוי אוי הם הפכו אותי לטרול 😬😬😬😬)

אבג
אבג
04/12/2022 16:09:57
Reply to  דה שוט

התכונתי כמובן שהמונדיאל תמיד יהיה בנובמבר

NBA בדם
04/12/2022 14:26:38
Reply to  דה שוט

אין ספק שהטרייד יוכיח את עצמו.
בזכותו ויקטור וומבריאמה יגיע למיני😂😂

Jonathan
04/12/2022 14:32:29
Reply to  NBA בדם

זה יהיה הקטע הכי מצחיק. שמינסוטה ייבחרו בויקטור. כי הבחירה שלהם ב-2023 הועברה לג'אז.

NBA בדם
04/12/2022 16:44:42
Reply to  Jonathan

אה שכחתי.
אכלו את כל הלקרדה מיני.

Jonathan
04/12/2022 17:10:17
Reply to  NBA בדם

דני איינג' שדד אותם לאור יום

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

תבין כמה מפגר צריך להיות לתת את בברלי ונדרבילט ביזלי ובחירות על פאקן גובר. גם נניח שזה היה מצליח והיו נראים טובים לאיפה זה כבר יביא אותם בפלייאוף? סיבוב שני? בשביל זה נותנים בחירות על כזה נגר. זה לא שהיה איזה ביקוש מטורף לגובר וכל הליגה רדפה אחריו😁

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

🤣🤣🤣🤣🤣 בטח איינג חשב מסתלבטים עליו תכף יגאל שילון היה יוצא לו שם

אוהד ס"א
04/12/2022 19:34:37
Reply to  דה שוט

מילא אתה, אבל הקטע שברוב האתרים המקצועיים גובר היה ונשאר מ5 הסנטרים הטובים בליגה.
מה זה בדיוק אומר על האתרים האלה, מה זה אומר על התרומה של סנטרים בליגה הזאת
גובר הוא מפגע בצבע ויחד עם קאט זה אסון.
מעניין איך סמסון וחאקים היו מסתדרים בימינו?
טימי והאדמירל?

דני האדום
04/12/2022 14:41:37

בהמשך העונה ..גולדן נותנים למיניסוטה את קומינגה וייסמן מודי וכל הכנופיה ומקבלים חתול אחד בשק .הולך ? יש היתכנות? או שווגינס מטיל וטו ?

Jonathan
04/12/2022 16:20:51

ג"ס זו קבוצת NBA, לא גמ"ח

רן הנרגן
רן הנרגן
04/12/2022 18:26:32

אין מה להכנס לזה כי אין היתכנות כספית לעסקה על חוזה בגובה של גובר. אתה צריך לתת את אחד מדרימונד, קלי או וויגיס.

shadow
shadow
04/12/2022 14:53:49

עושה רושם שמיני לא שמו לעצמם מקל בגלגלים אלא ירו לעצם בראש.
הם די היו גופה גם לפני זה אז אולי זה בעצם וידוא הריגה?

shadow
shadow
04/12/2022 15:14:17

שיעור לוגיקה ליום ראשון
.
"אם רופא מקבל כסף בשביל לטפל בכם אז הוא בניגוד עניינים קשה ורוב הסיכויים שהוא קצב ולא "באמת" רופא"
.
"זה שהרגילו אותך לנעליים או כל מוצר אחר לא אומר שאתה "באמת צריך" נעליים או כל מוצר אחר."
.
"אם אתה צריך נעלי עבודה למפעל שהמציאו בני אדם זה לא אומר שאתה צריך אותן לפעילויות אחרות"
.
שאלת בונוס בהגיון
.
בני אדם ממציאים מוצרים ש"מחזקים" או "מחלישים" אותם? פרט, נמק והבא דוגמאות.

עגל
04/12/2022 15:24:06
Reply to  shadow

לגבי הריצה היחפה, המשך מפוסט קודם–>
– כל מה שראיתי זה שכתבת שכשהיית צעיר רצת 2000 מ' ב 6:40 דקות.
לא זכור לי (הזיכרון לא משהו) שכתבת על איזה משטח אתה רץ (חוף ים/כביש/אחר), מה המרחק, וכמה פעמים בשבוע.

shadow
shadow
04/12/2022 17:43:46
Reply to  עגל

עגל אני רץ על כל משטח מהסיבה הפשוטה שאני תמיד הולך יחף אז גם כשאני רץ זה יחף ואין לי תמיד פריביליגה לבחור את המשטח. אמרתי לך שאני לא מודד אבל אין לי בעיה למדוד בשביל הכיף אם זה מסקרן אותך. אני עוד לא מאה אחוז כי אני עדיין בשיקום וכף הרגל וחלקים אחרים בגוף עדיין לא באיזון אופטימלי אבל אני בדרך לשם בצעדי ענק, כל יום משתפר. אני כרגע יותר מתרכז בשחייה בים, יוגה וקליסטניקס.

עגל
04/12/2022 18:18:46
Reply to  shadow

הבנתי, אז למעשה אתה לא כל כך רץ.
השאלה שלי היא לא על שיאים אלא זמנים ומרחקים ממוצעים.
גם אני רחוק ממאה אחוז, נראה לי שפעם אחרונה שהייתי מאה אחוז היתה לפני 30 שנה 😂
החכמה לדעתי היא לדעת לחיות ולהתקדם גם עם כאב (מתון).
במקרה היום גם היתה לי שיחה קצרה עם פיזיותרפיסט על ריצה בלי נעליים.

shadow
shadow
04/12/2022 19:24:39
Reply to  עגל

במקרה שלי אני כבר בשיא שלי ביחס לעבר אבל לא איפה ששיא הפוטנציאל נמצא ולשם אני הולך (יחף 😉). אם מעניין אותך תהליך השיקום שלי אני אדווח לך כשאתחיל לרוץ באופן סדיר כי אתה מעוניין במרחקים וזמנים.
.
בניגוד למה שאתה אומר בתחילת תהליך השיקום שלי ניסיתי לרוץ יחף כי האמנתי כמוך שצריך לדעת לחיות עם כאב הרי כאב זה מה שידעתי כל חיי אז במצב שינה מתקדם כמו שהייתי ברור שהמסקנה שלי היתה שצריך ללמוד לחיות עם הכאב. אתה בוודאי מבין שהבנתי שטעיתי כי הרגליים שלי לא היו מוכנות למשימה אחרי שנים בנעלים ואין ספור פציעות.
עם הזמן הבנתי שלא צריך להתרגל לשום כאב. הכאב זה מסר של הגוף שלך לאיפה צריך לטפל ולהבין הבעיה ולא איפה צריך להתרגל.
שנים של כאבים יכולים לייאש כל אחד ולגרום לו לאבד את עצמו ולאבד תקווה בחיים, אבל חשוב לזכור שלמרות מה שמספרים לך בתנאים "הנכונים" הגוף שלך יכול להבריא בצורה שנראית לאדם "הרגיל" מדהימה, מלא מעט מצבים שאנשים הורגלו שרק ל"רפואה המודרנית" יש פיתרון.
זה עוד דיון שלם שמתחיל בכלל בכמה אדם יכול להיות חסין או "חזק" בכל המובנים לפני שקובעים ממה צריך בכלל להגן עליו או "להבריא" אותו, ואני רוצה לענות בהרחבה לג'ון אז עוד נחזור לזה בהמשך.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  shadow

אתה בעצם נזיר שאולין😁

shadow
shadow
04/12/2022 21:33:04
Reply to  shadow

הכל קשור אז בהחלט יש אלמנטים גם משם😉
אבל חכה צריך מחקרים על זה.
.
אם לא הוכיחו במחקר שאתה נזיר שאולין אז אתה לא עד שיוכח אחרת.
אם זה פייזר אבל אז יש אישור חירום😅

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
04/12/2022 22:53:17
Reply to  shadow

אתה כאילו מודע לזה שהיוגה שאתה עושה היא ברובה המוחלט המצאה מודרנית?

אבג
אבג
04/12/2022 15:34:00
Reply to  shadow

השאלה העיקרית זה אם ראית פעם אריה או זברה עושה יוגה

shadow
shadow
04/12/2022 17:44:58
Reply to  אבג

אם היית "מבין" ביוגה היית מבין שכל התנוחות שם כמעט לקוחות מחיות.

אבג
אבג
04/12/2022 18:49:52
Reply to  shadow

מבקש תמונה של זברה בתנוחת לוטוס

shadow
shadow
04/12/2022 19:32:06
Reply to  shadow

נראה לי שפיספסת את הנקודה אבל תנסה קוברה, יונה, כלב מביט מטה כלב מביט מעלה וכו יש גם תנוחות מעולם הצומח. זה הכל ספקרטום של אותו הדבר מה שמשתנה היא נקודת המבט שלך.
.
עוד לא "התחלנו" לדבר על animal flow. קוף דוב עקרב סוס ועוד

אבג
אבג
04/12/2022 20:48:26
Reply to  shadow

זה שהתנוחות בשמות של חיות לא אומר שחיות מבצעות אותן.
בכל מקרה זו היתה בדיחה.
זברות לא מבצעות יוגה

shadow
shadow
04/12/2022 21:35:34
Reply to  אבג

הבנתי שזו בדיחה אבל יש לה בסיס באמונות שלך או הרווחת אחרת היא לא תצחיק.
תשקיע יותר זמן בלצפות בחתולים כלבים ציפורים וכו ואולי תגלה כמה דברים. נשמע שאתה לא חובב חיות ואולי מכאן המחסור בפרספקטיבה בנושא.

אבג
אבג
04/12/2022 21:42:12
Reply to  אבג

פרה זה החיה האהובה עלי.
אבל יש חלקים שאני מחבב יותר מאחרים.
למה לא אוהב חיות?

shadow
shadow
04/12/2022 21:53:17
Reply to  אבג

ככה נשמע מדברייך.🤷‍♂️

דה שוט
04/12/2022 16:06:16
Reply to  shadow

שאדו אח יקר האנשים הטבעיים שלך הלכו יחפים לא התחסנו ולא אכלו מקדונלדס… ומתו בגיל 37
🙂

shadow
shadow
04/12/2022 17:50:00
Reply to  דה שוט

דה שוט אח יקר לא חבל להמשיך להפיץ נרטיב שיקרי?
מתי בעבר אנשים חיו עד גיל כזה ואם אתה כבר הולך לשם אם תוכל להביא תוחלת חיים לפי מאה מתחילת האנושות. אני בספק גדול אם יש מידע ואם הוא "אמין".
מכיר גובלקי טפי בטורקיה? ממליץ לבדוק ולהבין
.
נעזוב לרגע בצד שתוחלת חיים ואיכות חיים זה לא אותו הדבר.

אבג
אבג
04/12/2022 19:13:31
Reply to  shadow

https://he.m.wikipedia.org/wiki/%D7%AA%D7%95%D7%97%D7%9C%D7%AA_%D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D

50 בתחילת המאה העשרים אלרי עלייה תלולה

shadow
shadow
04/12/2022 19:27:48
Reply to  אבג

מהלינק שהבאת ויש עוד הרבה.
.
תוחלת החיים אינה משליכה בהכרח על הגיל המקסימלי. גם בתקופות בהן תוחלת החיים הייתה נמוכה מאוד, היו שהגיעו לגילאים מופלגים. כתבים ממצרים העתיקה מציינים גיל של 110 שנה כמשך חיים אידיאלי. בתנ"ך מדובר על דורות ראשונים בהם חיו קרוב ל-1,000 שנה. פרשני המקרא המסורתיים מבינים מספרים אלו כפשוטם, אך חוקרי המקרא המשתמשים בשיטת ביקורת המקרא מתייחסים למספרים אלה כאל מיתוס, או מפרשים שהחישובים נעשו לפי שיטת חישוב שונה מזו של היום. לפי חלק מהפרשנויות, הבורא קצב את חייהם של בני האדם לאחר המבול ל-120 שנה, למעט חריגות בודדות, כגון יוכבד אם משה[5]. מהפסוק בספר תהילים, פרק צ', פסוק י' ”ימי שנותינו בהם שבעים שנה ואם בגבורות שמונים שנה”, ניתן להבין שהיו שהגיעו לגילאים אלה כבר אז. עד היום ידוע בוודאות רק על אדם אחד שהגיע ועבר גבול זה והוא הצרפתייה ז'אן לואיז קלמן שהגיעה לגיל המופלג של 122 שנה[6].

אבג
אבג
04/12/2022 19:43:18
Reply to  shadow

סבבה. יש אחד שחי מאה שנה והשאר מתו בגיל עשרים. מה המסקנה שלך? שהיום חיים יותר?

אבג
אבג
04/12/2022 19:44:08
Reply to  shadow

וזה עם כל הכבוד לדמויות בדיוניות כמו יוכבד אם משה

Pistons
Pistons
04/12/2022 19:47:51
Reply to  shadow

אבג, אתה לא רואה שהוא מנסה לטרלל אותך?
בהתחלה הוא רושם לך:
"אם אתה כבר הולך לשם אם תוכל להביא תוחלת חיים לפי מאה מתחילת האנושות. אני בספק גדול אם יש מידע ואם הוא "אמין"."
אחרי זה כשהנתונים לא מסתדרים לו:
"תוחלת החיים אינה משליכה בהכרח על הגיל המקסימלי"
פשוט בדיחה.

נ.ב.
מספרי הארי פוטר ניתן ללמוד שניתן לעוף על מטאטא. זה בערך אותה רמת מהימנות של כאלה שחיו מאות שנים

shadow
shadow
04/12/2022 21:49:50
Reply to  shadow

המסקנה היא שאין באמת מידע אלה הערכות שאתה מוכן להאמין להן. אחלה הכל טוב יש אנשים שמאמינים שהארץ הזו נתנה להם על ידי איזה דמות מדומיינת בשמיים. חלק טוענים שבגלל זה אתה פה. אתה יכול להאמין במה שבא לך.
מסקנה נוספת היא שזה שאנשים מתים סביבך כמו זבובים זה לא אומר שגם אתה חייב. וגם שאפשר לעשות את זה בלי "רפואה מודרנית" ההבדל הוא שאני חושב שיש הרבה יותר קשר לאורח החיים שלך מאשר ל"רפואה מודרנית". שוב לא נראה לי שזו קביעה מרחיקת לכת. נראה שזה כבר יותר עניין של להתנגד לעניין לשם ההתנגדות מאשר להבין אותו.
.
גובלקי טפי מכיר? מה אתה חושב על זה שעכשיו לקחו את תחילת הציביליזציה אלפי שנים מוקדם יותר? אתה לא רואה את הבעיתיות בהסתמכות מוחלטת על מה "שיודעים" עכשיו כאמת מוחלטת? כמה עוד הפתעות כאלה אתה חושב שיש? אין סוף

shadow
shadow
04/12/2022 21:56:53
Reply to  shadow

נ.ב
.
לגבי אחד שחי מאה שנה זה רק האחד שמספרים לך. אל תהיה נאיבי. היו מלא, סיפרו לך רק על זה שחי הרבה שכותבים "יודעים" מכיר blue zones? תבדוק, קהילות שלמות, שנים רבות. מה משותף להן?

shadow
shadow
04/12/2022 21:57:30
Reply to  shadow

צ"ל הכי הרבה שהכותבים

Pistons
Pistons
04/12/2022 16:41:33
Reply to  shadow

מה זה הקשקושים האלה? נהיית עוגיית מזל?
אני אתקן קצת את מה שהטרול הקשקשן רשם. קודם כל זה לא שיעור לוגיקה אלא שיעור טרולוגיקה.
המרצה הוא קשקשאדו (קשקשן+שאדו)
עכשיו שימו לב לדבר הבא:
שיעור לוגיקה ליום שבת:

"אם אתה עושה שיעורי שחיה זה לא אומר שאתה יודע לשחות"
זה כנראה אומר שאתה לא יודע, בגלל זה אתה הולך לשיעור.
——–
יומיים לפני כשת'אג חיסל אותו הוא רשם לו:
אני הולך לשיעור יוגה ניפגש בהמשך
🙂

shadow
shadow
04/12/2022 17:56:38
Reply to  Pistons

ממשיך עם הפתטיות. זו מנטליות של עבד שרק מוגי לב מתגאים בה.
.
את החידה "מנכ"ל של איזו חברה אני?" כבר פתרת?
.
תגיע יותר לשיעורים זה חשוב מאוד במיוחד עבור מהופנטים ישנים כמוך. תמיד יש תקווה.
.
בנתיים, איך אתה אומר? "התרגלנו" אבל "כולנו" תקווה שתתעורר בעתיד הקרוב.🙂🧘‍♂️

Pistons
Pistons
04/12/2022 18:02:19
Reply to  shadow

שקט טרול. תפסיק לבלבל את המוח.

shadow
shadow
04/12/2022 18:20:42
Reply to  Pistons

לא נראה לי שאפשר לבלבל לך את המוח יותר משהו כבר מבולבל
.
המצב בטטה 🤦🏻‍♂️

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  shadow

אני מוסיף למדורה פה 😁
https://news.walla.co.il/item/3544083

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה מזכיר לי שהתווכחו איתי בתחילת הקורונה פה שהמחקרים מראים שזה לא הונדס גנטית ובא מהאוויר ככה פתאום 😁 זה כנראה אותם המחקרים שמראים שבשנות ה60 שרקו אותם שריקות בwwe והכמות לא השתנתה אפילו בשנות ה50 וה60 היו שורקים יותר לגורג מייקן ווילט😏

Pistons
Pistons
04/12/2022 16:57:30

שמעון, אינני יודע אם הונדס גנטית או לא, אבל כבר ב-2020 היו דיבורים בנושא. סתם מחיפוש זריז בגוגל:
https://www.mako.co.il/hix-history/conspiracy-theories/Article-709c36603129471026.htm

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Pistons

היו דיבורים כן אבל פה קראו לזה תיאוריות קונספירציה והביאו לי מחקרים שמראים שאין סיכוי שזה הונדס גנטית וכו.
לי היה ברור מהשנייה הראשונה שזה מהונדס ולדעתי גם הודלף בכוונה.
מן ניסוי שעשו עלינו לראות איך מגיבים.

shadow
shadow
04/12/2022 18:00:51

שמעון אתה מצליח להבין את מצב השינה הקשה?
אם זה הגיע לערוצי הפרופגנדה של וואלה אז תחשוב כמה זמן כבר מדברים על זה. בארץ אנשים נמצאים תחת היפנוזה קשה מאוד. בכל זאת מעבדת השיקויים הגדולה בעולם מכרו אתכם בנזיד עדשים והשחירו ל30 שנה. דמוקרטיה.😴😴🙈🙉🙊🐑🐑

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  shadow

אמת

John
04/12/2022 17:37:47
Reply to  shadow

אני אתייחס רק לחלק הראשון בדבריך:
.
לגבי השאר בעיני זה דיון פילוספי מעניין ולא מזיק על איכות חיים ותפיסות של אושר ושלווה. האם נעלים מבטיחות קריירות נטולות פציעות? קראתי (בעקבותיך), מחקרים שמחזקים את העניין תאורטית (בעיקר על ריצות) וחלקם שמחלישים. אין מספיק אוכלוסיית ספורטאים ממדגם מייצג שהתחרו ברמות בגבוהות יחפים. ישנו גם העניין הבטיחותי. בדיק כמו במפעל, משחק הכדורסל לא משוחק על דשא, חול או אדמה. הוא משחק על משטח סינטטי המאפשר מקדם חיכוך כמעט בלתי קיים בטבע (שהוא לא קרח). הוא מצריך משחק במהירות ובצפיפות ודורש משחקנים התעופפויות ונחיתות המוסיפות חיכוך בשחקנים אחרים ושינויי מסלול באויר, או אפילו פגיעה בספסלים או או כסאות ברזל בשורה הראשונה. אני לא שולל אפשרות לקיים משחק כדורסל בו כולם יחפים, אך בניגוד למחקרים על ריצה בטבע אין אף מחקר על הסכנות במשחק כדורסל 5 על 5 שישוחק ללא נעלים. בפועל אין חוק בליגה האוסר משחק יחף.
.
עכשיו לעניין שבאמת מציק. עכשיו אני אגיב להשחרה האובססיבית שלך לרופאים מומחים על כך שהם לא מרפאים והם בעיקר קצבים בעלי צמא לחתוך.

"אם רופא מקבל כסף בשביל לטפל בכם אז הוא בניגוד עניינים קשה ורוב הסיכויים שהוא קצב ולא "באמת" רופא"
לגבי הכסף: כל בן אדם שלוקח ממך כסף על כל שרות או מוצר נמצא בניגוד עניינים לדידך. גם מה שמשולם דרך המיסים. כל מי שאי פעם העביר סדנה לשיפור עצמי או לרפואה אלטרנטיבית או אפילו סדנת יוגה, הוא בעל אינטרנס שתחזור לכמה שיותר טיפולים שיכניסו לו כמה שיותר כסף. בעיני להיות מבוגר זה גם להבין איפה נמצאים האינטרסים המשותפים. זה שיש לצד אחד אינטרס לא אומר שבצד השני נמצא אדם המנוגד לאינטרס. אז עיניים פקוחות זה לא דבר רע. אבל לחשב הכול באבסולוטיות במשחק סכום אפס בעיני חוטא למציאות.
.
רופא מומחה מקבל כסף פר ניתוח רק בשר"פ. רופאים שמקבלים חולים לשר"פ חייבים להיות סופר מבוקשים, אחרת לא שווה להחזיק אותם. רופא כזה בונה את השם שלו בזיעה וברקורד שמצריך מקצועיות מטורפת. עדיין מדובר על בני אדם שטועים. ובדיוק כמו טייסים לדוגמא, כל טעות היא יקרה מנשוא. האם חלקם מושחתים? בוודאי. האם חלקם לוקחים סיכונים מיותרים? כן. האם לחלקם יש אגו מופרז? בטח. אבל כמקשה מנתחים נותנים חיים חדשים למאות אלפי אנשים שבלעדיהם היו הופכים לנכים, צולעים או סתם אנשים ללא יכולת אתלטית להתחרות. רוב המצבים הקשים קורים כאשר הסיטואציה היא על הגבול בין ניתוח לשיקום ארוך. לכן תמיד שווה לקבל דעה שנייה או שלישית במקרה של ניתוח. אותם רופאים "מושחתים" אפילו מעודדים לעשות זאת. רבים מהם בעצמם מתייעצים ויש קהילות סופר גדולות עם מיטב המומחים המהווים מקור סמכותי לשאלות והתלבטויות של רופאים.
.
נכון שלא כולם באותה הרמה. בדיוק כמו בטיסה, אין דרך להפוך לטוב בזה בלי כישרון, השכלה ומבלי עשרות, מאות ולפעמים אלפי התנסויות. יש שתי קיצוניות שמקשות על מנתחים לקבל החלטה (מה שאתה קורה ניגוד עניינים). הראשון הוא בפועל הרבה יותר נפוץ מהסיטואציה שאתה תיארת. אלו מנתחים שלא מוכנים לנתח חולה כאשר סיכויי ההצלחה נמוכים מדי וזה עלול ל"הכתים" להם את הרקורד או לגרור סיכון משפטי מיותר. לעיתים זה לא רק פחד מרקורד כמו תיעדוף של חולה אחר בעל סיכויי הצלחה גדולים יותר הנמצא ברשימת המתנה. העניין אותו אתה מביא הוא של מנתחים המעדיפים לתת ליד המנתחת הבטוחה שלהם סיכוי גבוה יותר מהסיכוי לריפוי טבעי. במיוחד כשהמקרים גבוליים. זה שאדם בסוף הצליח ללא ניתוח לא אומר שהניתוח היה יוצר מצב רע יותר. בדוגמא שלי, המנתח שלי לא מוכן כרגע לנתח אותי כל עוד המצב שלי ממשיך להתקדם ולהשתפר לבד מכיוון שאני כבר לא צעיר ואני גם לא ספורטאי מתחרה שצריך לחזור למצב הקדום שלי. גם אם ייקח שנה וחצי. לעומתי כשאנדי רודיק עמד לאבד את קריירת הטניס שלו הוא עבר החלפת מפרק וחזר להתחרות בסוג של נס רפואי. כך להקשר יש משמעות. יכול להיות שאילו הייתי מבצע החלפת מפרק ניתוח בעל שיעורי הצלחה מאוד גבוהים כיום, אצטער על כל דקה שחיכיתי ועברתי לשווא. אבל הרופא שלי מאוד זהיר לגבי ומרגיש שיש המון אפשריות שכדאי לבדוק לפני שרצים לשולחן הניתוחים.
.
בינתיים לא הצלחת להוכיח לאף אחד כאן כיצד ניתן לתקן קרעים ברצועות או שבירת עצמות (לא שבר קוי) ללא ניתוח לאיחוי וחיבור. אין שום מחקר מדעי שאתה יכול לצטט אף פעם מכיוון שבגלל החשיבה הקונספירטיבית שלך אין לאף מחקר אקדמי ערך מכיוון שתמיד מישהו משלם עליו ואף אחד לא עובד חינם וללא הכרה. לכן נשארת עם החוויות האישיות שלך מהם אתה משליך על הכלל וכמו ילד על גדת הנר מלפני 30,000 שנה יכול להאמין רק למה שמשפחתו, ראש השבט אמרו לו או שעיניו רואות. כן אותם אלו שמתו בגילאי 30-40 ממוות "טבעי".
.
לגבי רופאים ברפואה הציבורית, יש כול מני סוגי חוזים. חלק עובדים באופן עצמאי מול הקופה, חלק על תקן בבית החולים או בקופה. רופאי ילדים העובדים באופן עצמאי מקבלים שכר פר חולה רשום במערכת שלהם פר רבעון. זה לא משנה אם באת פעם או עשרים פעם. רופאים בתקן מקבלים משכורת. כל בית חולים או מרפאה יודעים בדיוק מה טיב הרופא ומה שביעות הרצון ממנו. לפעמים ישנם שיקולי תקציב. במיוחד מול העצמאיים. רפואה דחופה ובתי חולים ציבוריים גם מתוקצבים כך שגם להם יש אינטרס לטפל בך טוב ולשמר את שמו הטוב של המחלקה. אך עדיין ברור שיש כסף מעורב, תקציב ואנשים העובדים בתנאים בלתי אנושיים כדי לבנות את עצמם מקצועים וגם לתת מעצמם לריפוי אחרים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  John

שאדו לא באמת מלכלך על כל הרופאים אל תיקח רציני הוא פשוט עושה קצת טראש טוק גם על הדרך.
בסוף שלווה פנימית היא שונה אצל כל אדם. יש גם שטענו שאורן זריף ריפא אותם אז מה.
אני באמונה שכל הכלים קיימים טבעי בטבע אבל לא הכל יודעים כי גם זה דורש מחקרים וניסויים ושנות אבולציה הרגילו את האדם לדבר מסויים. קשה לחזור אחורה בזמן. מי שבדרך כלל מנסה לחזור זה מישהו שעבר כנראה חוויה לא נעימה ויש כאלה לא מעט.
רוב מוחלט של האנשים יתקשה לסגל לעצמו חיים בריאים מה שנקרא כי אנחנו מורגלים לדבר מסויים ויש הרגלים שקשה להימנע מהם.
יש יתרונות וחסרונות בכל דבר.

shadow
shadow
04/12/2022 18:45:39

שמעון תאמין לי מסתבר שיש פה אנשים שכן מבינים מה אני אומר. תודה
.
בהזדמנות זו אני מתנצל שבימי דה באזר עלבתי בך כשעוד הייתי ישן עמוק. הייתי מושחת ומושפע מהתיכנות שעברתי בילדותי. גם אם אתה לא תמיד "צודק" בעיני בדברים, אתה רוב הזמן "צודק" בגישה ולמדתי ממך לא מעט דברים במרוצת השנים שהיו חלק מתהליך ההתעוררות שלי🙂✌🏼
.
אחד הדברים שהשפיע עליי הוא שלמרות שספגת אש, לעיתים ניבזית, רוב הזמן אם לא כולו הגבת בקלילות בטח ביחס למתקפות והשתדלת לא להתייחס ולא לאמץ לך מנטליות של קורבן.

Pistons
Pistons
04/12/2022 19:32:16
Reply to  shadow

"הייתי מושחת ומושפע מהתיכנות שעברתי בילדותי."
לול. אני מתגלגל על הרצפה.
תמיד חשבתי שאתה סוג של בוט

shadow
shadow
04/12/2022 21:28:54
Reply to  Pistons

למה שלא תסתכל סביבך ותקח דוגמא יותר טובה? למה אתה בוחר בדרך המשפילה הזו עבורך? אתה נהנה שמצליפים בך? אתה לא חייב להיות מזוכיסט.
יש לך פה לא מעט דוגמאות קצת יותר טובות מתוג. זה עניין של בחירה. עוד לא עבדה תקוותינו.
.
נ.ב
.
לא בקטע רע אבל כשתפתור את החידה לגבי המנכלות שאתה בכלל הכנסת לדיון הרבה דברים יתבהרו לך.
אולי תשאל את עצמך למה כוח ומעמד הם דברים כל כך חשובים לך.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  shadow

עלבת בי? וואלה לא זוכר חחח.
אני זוכר רק שניים שם מכת הpc פעם שלחו לי מייל אזהרה בגלל שאמרתי את המילה נגר 😂😂😂 כתבו לי זה לא הולם את רוח האתר ואת תרבות הדיון פעם הבאה נרחיק אותך 🤣🤣🤣
אתה לא יודע כמה צחקתי מהמייל הזה בקולי קולות יצא לי צחוק.
אני לא אדם נעלב גם בכללי בטח שלא באינטרנט. וואלה אנחנו פה בגלל הבידור ובאים לצחוק. אני לפחות.
אבוי לי אם אתייחס לwwe ברצינות

shadow
shadow
04/12/2022 21:25:29

הסיבה שאתה לא זוכר היא כי יש לך גישה נכונה ואתה לא נעלב.
בוא נגיד שהייתי חלק מהעדר וזה עליי.
אני זוכר וזה מספיק טוב בשביל להתנצל

shadow
shadow
04/12/2022 18:33:38
Reply to  John

תודה על התגובה ג'ון מעריך את ההשקעה למרות שאני לא מסכים עם חלקה ובסוף גם הלכת למקומות פחות "טובים" שלא יקדמו את הדיון יש פה עדיין דברים שאנחנו דווקא מסכימים אבל לא עוברים מספיק טוב במדיום הזה.
אני אענה לתגובה אבל ייקח לי קצת זמן כי נגעת בלא מעט נושאים ואני מעוניין לענות ברצינות והשקעה שאתה נתת.

shadow
shadow
04/12/2022 21:21:34
Reply to  John

אני אשתדל לענות על הכל.
.
אתחיל עם הנושא של המחקרים. זו רק אחת מהבעיות בהתבססות על מחקרים שלפעמים אין כאלה אז מה תעשה? תשב ותחכה למחקר? אני עושה כי זו הבריאות שלי ואני משתף כי אני חושב שאני לא איזה גיבור על או מוטנט בעל יכולות יוצאות דופן אני מבין שיש דברים בסיסיים שיש בהם דמיון בין בני אדם. זה לא אומר שיש התאמה של מאה אחוז, ואין התאמה כזו, אבל כל אחד יכול להשתמש באותו אלמנט על עצמו, להתקדם בקצב של עצמו ולשפר את מצבו. ברור שהדרך שאני עושה לא מתאימה לכולם כמו שדרך של מישהו אחר לא מתאימה לי, אבל זה לא אומר שהוא לא יכול להשתמש בידע ובטכניקות על עצמו.
אני באמת לא מבין את הנקודה הזו באתר של כדורסל? כשאתה "מלמד" מישהו לשחק כדורסל אתה מראה לו מחקר או שאתה פשוט מראה לו איך מכדררים איך זורקים איך מגנים וכו? בשביל ללמד אותך ללכת יחף אני צריך להראות לך מחקר או פשוט להראות לך איך עושים את זה ושאתה תיתן את הפידבק אם זה עובד או לא מאיך שאתה מרגיש על הגוף ובנפש? מכיוון שכל אחד שונה אז צריך להתאים את התהליך לכל אחד בנפרד שזה בדיוק הפוך ממחקרים שמחפשים את המכנה המשותף בשביל לייצר טיפול זהה לכולם. אחרת איך ייצרו את הדבר ביצור המוני שהוא בסיס הקלקלה שתמיד נמצאת בסוד העיניינים.
בנוסף אני לא המצאתי כלום, אין פה חומר "אקטיבי" או חומר בכלל, אני לא מזריק כלום ולא שותה כלום אני מדבר על איך להפעיל את הגוף שזה כל אחד יכול בקצב שלו אז לאיזה מחקרים אנשים מחכים? החוקרים המדוברים בבואו היום ישתמשו באנשים כמוני כקבוצת ביקורת. אני הניסוי אם זה לא ברור ואתה גם יכול להיות הניסוי או לחכות עד שאנשים אחרים יתעוררו כמו בכתבה ששמעון הביא ואז משם להתקדם. יש אנשים שמבינים דברים לפני אחרים בתחומים מסויימים ויש כאלה שמחכים שכל העדר יגיע כדי להרגיש בטוחים למרות שעם עדר או בלי עדר אין קשר ל"נכונות" הדברים. מי ש"באמת" נמצא בחזית המדע או המחקר אין לו בדרך כלל על מה להתבסס כי הוא זה שמייצר את פריצת הדרך במחשבה בהבנה בנרטיב בדוגמה וכו. דברים חדשים "מתגלים" כשלא הולכים בדרך הרגילה יחף או עם נעליים.
לגבי משטחים זה כבר עניין פרקטי שתלוי באם אתה בוחר בבריאות השחקנים כדבר ראשון ומתקדם משם. אני מאמין שאם המטרה היתה משטח ש"מתאים" למשחק יחף כבר היו ממציאים משהו אבל אז אי אפשר היה למכור נעלי "ספורט". בכל במקרה אני מסתכל על זה ממקום אחר. אתה יכול להתאים את הרגל שלך כמעט לכל משטח זה רק שאלה של אימון והסתגלות.
גם התאור של פגיעה מספסלים או כיסאות זה אותו הדבר כמו המשטח. בכלל לא הייתי שם ספסלים וקהל כל כך קרוב אם יש סכנת פציעה גם עם נעליים וגם עם קסדות אבל שוב ניגוד עניינים עם הכסף.
.
בקשר לרופאים עם כסף, לא נכון להשוות לדברים אחרים לדוגמא מישהו שבא לתקן לך את המזגן או כשאתה קונה פטיש כי פה מדובר בבריאות הנפשית והגופנית שלך ואתה נמצא בנחיתות משמעותית. למרות זאת אתה צודק וכל מי שלוקח ממך כסף נמצא בניגוד עניינים ברמה מסויימת. לכן אתה צריך דווקא להעריך את העובדה שאני חוזר ואומר שאני לא רוצה מאף אחד כסף ושאני לא ממליץ לשלם לאף אחד על כלום, להיפך עושה את זה מהלב כי אני יודע כמה סבלתי וכמה זה עזר לי ואם זה יכול לעזור לעוד מישהו עצם זה שעזרתי לו זה די והותר בשבילי אני לא צריך את הגמול הכספי.
בנוסף מבחינה מנטלית כשאתה לוקח מאדם כסף עבור משהו אתה נותן לו את האשליה שהפיתרון אצלך כשלמעשה במקרה הזה את רוב העבודה הוא יצטרך לעשות בעצמו אני רק יכול להנחות אותו אבל זה הגוף שלו. כשאתה הולך ל"רופא" אתה רוב הפעמים משלם לו במחשבה שהוא יתקן אותך כלומר שהפיתרון לבעיה שלך נמצא אצלו ולא אצלך.
דבר נוסף לגבי תשלומים אני מבין שבארץ זה עובד טיפה שונה אבל ברוב העולם אין "באמת" "רפואה" ציבורית. כשאני מדבר על "רפואה" אני מדבר בכללי ולא על ישראל. מצד שני גם בארץ זה לא "באמת" ציבורי והכסף עדיין משחק תפקיד משמעותי גם עם זה פחות שקוף לאדם "הממוצע".
לגבי שאר הדברים שאולי הבנת מדברי לגבי כל הרופאים אז שמעון כבר ענה על חלק ועניתי לך על זה בעבר שזה לא כולם והסברתי. בנוסף הנקודה על ה"איכות" של בעלי "מקצוע" וההבדל ביניהם היא בדיוק הטענה שלי, אם יש דבר כזה פערי "איכות" בין בעלי "מקצוע" אז תעודה זה דבר מטעה שלא באמת מעיד על איכות הידע והביצוע שלך אלא רק על איכות האינדוקטרינציה שעברת.
וזה גם מתקשר לחלק הראשון, הכל קשור, שזה עוד פעם לקחת קבוצת אנשים ולנסות להקנות להם שיטה אחת לכולם ולא מותאמת אישית לכל אחד. שוב הפוך ממה שאני טוען. זה הנהג ולא סוג האוטו. כמובן שנהג טוב עם אוטו טוב יציג מערכת סינרגית והרמונית טובה יותר מאשר עם אוטו פחות טוב אבל נהג טוב יציג ביצועים טובים יותר מנהג רע על כל אוטו.
.
אני אתעלם ממה שכתבת בסוף על גדת הנהר כי זה פשוט לא נכון. גם לא הזילזול שלך באבות אבותייך שהיו לאין שיעור חזקים ושורדים ממך או מרוב בני אדם. היה להם ידע עצום בתחומים אקזיסטנציאלים ורוחניים. מה שהם ידעו על השמים והארץ שום ילד לא יודע היום וגם מבוגרים. וגם לגבי דרך החשיבה שלי. זה נושא שלם אם תרצה להיכנס אליו אז בכיף אבל בקטנה, בסוף כולם מתים ואף אחד לא יודע מתי, אפשר להניח שיש חשיבות קריטית למה שאתה עושה עד שאתה מת ולא לכמה אתה חי במספר שנים למרות שאכן אפשר למצוא ערך לאריכות ימים אבל זה לא עומד בפני עצמו. זה נובע מהלוגיקה שחשוב מה אתה עושה עד שאתה מת ואז אם תחשוב על זה לעומק באנגלית זה נשמע יותר טוב if you meditate on it, זה בעצם מבטל את מימד הזמן בעניין ולכן את הרלוונטיות של כמות השנים. אני גם אוסיף כשנעלם אלמנט השנים מהתודעה אז אריכות תהיה בהכרח שם, כמה ? כמה ש"צריך"😉
.
גם הנושא של כמה חיו בעבר הוא נושא בפני עצמו שגם אליו אפשר להיכנס אבל כמו שעניתי למעלה לדה שוט וגם לאבג. כדאי לקחת בערבון מוגבל מאוד מאוד מאוד את כל הסיפורים והשיערוכים ההיסטורים לגבי מלא דברים. ארכאולוגיה זה תחום מבוסס בערך כמו פסיכולוגיה. ממליץ להעיף מבט בגובלקי טפי ועוד מהשנים האחרונות ולהתעדכן בדף המסרים החדש לגבי כמה עתיקה הציביליזציה האנושית. מאורת הארנב שם עמוקה מאוד.
.
מקווה שעניתי על הרוב. אשמח לפרט עוד בהמשך ואם דברים באמת מעניינים אותך אולי עדיף שתשאל אותי שאלות ספציפיות על מה אני עושה או מה אני חושב שאני מבין ותבדוק בעצמך. אני חושב שזה יתן לך ערך יותר מכל מחקר שאני אביא לך שיכול להיות נכון או לא בדיוק כמו ביצים טוב או לא.
.
נ.ב
.
אפשר להוסיף גרשיים איפה שצריך.

shadow
shadow
04/12/2022 21:23:16
Reply to  shadow

נ.ב 2
.
אתה מספר על פציעה שהרופא שלך לא המליץ לנתח עדיין, אז קודם כל הרווחת ושנית אם אוכל לעזור לך במשהו בכיף.

John
04/12/2022 16:39:42

חזרתי מרומא הקרה! כמה כיף לחזור לאתר!
לגבי ברנדון בוסטון, הוא בעיני תמונת מראה לאימוני בייטס. בוסטון היה אמור להיות בחירת טופ 5 אחרי התיכון, אך היה צעיר מאוד, כחוש מאוד ולא לגמרי הבין איך מייצרים זריקה. הוא נראה אבוד בקנטקי. חברו לקבוצה ולחדר טארנס קלארק שהיה פרוספקט NBA מת בתאונת דרכים והשנה המסוייטת שלו הסתיימה בבחירת סיבוב שני והגעה לקליפרס העמוסה. הוא עובד מאוד קשה וכשהוא מקבל הזדמנות הוא מראה לא מעט ניצוצות. אני עדיין מאמין בו כשחקן רוטציה טוב בליגה הזאת.
.
לגבי הווריורס, הספסל עדיין מתקשה מאוד (למרות שהיה מצוין לפני 2 משחקים בהפסד לדאלאס). וויסמן למרות שנראה הרבה יותר טוב כרגע בג'י ליג, יחזור לקבוצה רק כאשר ילמד לעשות חסימות ולהתמקם בהגנה. יש מצב שהם ינסו לחטוף עוד סנטר זמני בטרייד דדן ליין. בנוסף, פול למרות היותו סקורר לא באמת פליימייקר יציב. הירידה של דריימונד לסייע לחמישייה השנייה והכנסת מחליפים אל תוך הצוות הבכיר (כמו ג'מייקל ואנטוני לאם) עושה שם בלגן. סטיב קר לא באמת מאמין בצעירים ומכניס אותם בעיקר בלית בררה. אני מאמין שאיגי קרוב מאוד לחזרה, ויש מצב שיתן יותר צ'נסים לרולינס שנראה לא רע בג'י ליג. כקבוצה הווריורס ככל הנראה תתמקם איפשהו בין 3-6. אבל האיבוד של פייטון ואיגי קשה להם הגנתית כאשר החמישייה הראשונה יורדת. בניגוד לקבוצות כמו הבאקס כוכבי הווריורס פחות מתפקדים טוב בהגנת דרופ דאון כמו הבאקס כך שהם יצטרכו גבוה נייד. משהו כמו שהיה רשון הולמס, לפני שנפצע. הלילה הם בנו יתרון מספק כדי לשרוד את החזרה של הבולס. אבל קבוצות טובות עושות להם קאמבקים די קלילים.
.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  John

איגי עוד חי? 🤣

John
04/12/2022 17:32:31

מוחזק בגוש קרח מחכה להפשרה. 10 דקות טובות בלילה. זה מה שקר צריך ממנו

אשך טמיר המקורי
04/12/2022 17:44:32
Reply to  John

הוא לא בקרח, הוא בפורמלין

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  John

איפה העבודה הזאת שצריך לעבוד בה 10 דק בחודש ועבודה מצויינת נחשבת ללמסור מהר לסטף או ליפול על הריצפה ומקבלים מיליונים?
אני גם רוצה. אני רב אומן במסירה מיידית לסטף מבטיח אפילו לא לגעת בכדור מוסר לו במבט בלבד ואני יכול ליפול על הפרקט כל הזמן אפילו לנקות אותו עם הגופיה בעת המריחות על הפרקט ואני גם גמד אז קל יהיה חי למכור עבירות שגבוהים דוהרים לעברי.
מי הסוכן שלי ומשיג לי דיל?
אני גם מביא אקסטרה מאחד מדביק ומבדר חדר הלבשה מומחה בשאגות וטראש טוק מנופף מהר במגבות אפילו בשני הידיים יכול לתת לסטף וקליי גם באמפים עם החזה.

רן הנרגן
רן הנרגן
04/12/2022 18:40:04
Reply to  John

אני מסכים עם הניתוח שלך לגבי ג"ס. לא חושב איגואדלה חוזר לפני פגרת אול-סטאר וכנראה רק חודש וחצי לפני הפליאוף. גמיקל גרין לא עונה על הציפיות (אם היו) של מיירס. אני עוקב אחרי ויסמן ומתקשה לראות אותו יוצא מהגולם והופך לפרפר שג"ס צריכה. הוא לא מבין איך לשחק בשיטה של קר שהיא למעשה קרי וגם לא מסוגל להנהיג את ההגנה בדקות של האין קרי. הפסקתי להאמין שאפשר ללמוד כדורסל בהתכתבות. הוא בחור נהדר עם הרבה יכולות אבל הוא יתאים לג"ס בשנים הקרובות. האם מיירס יפנה לשיקגו על קארוסו תמורתו? זה האיש שישכיח את GP2 מאוהדי ג"ס.