מעורב הופס ליום שני / מנחם לס

1.קצת באחור (שלי): אורן מנור שלנו מראיין בפורטלנד

2. האם המאמן סטיב קאר נתפס בטמפרינג?

לא צריך להיות מומחה בקריאת שפתיים לגלות שקאר אמר לאלכס קרוסו הסיום המשחק בסיום המשחק של ווריורס נגד שיקגו בולס "I'D LOVE TO HAVE YOU WITH US". זה לבד ניכנס להגדרה של טמפרינג. מה שמוחו חשב והוא לא אמר היה "במקום ג'יימס ווייסמן"

3. מיאמי היט תצא עם הצעה גבוהה עבור גראנט וויליאמס מהסלטיקס

גראנט ויליאמס יהיה שחקן חופשי מוגבל שמיאמי היט תלך אחריו עם הצעה כספית כזאת שאולי הסלטיקס תסרב להשוות. גרג סילבנדר מה-FIVE REASONS SPORTS https://twitter.com/5ReasonsSports/status/1599135981545828352 מדווח שהוא על הרדאר של מיאמי כשחקן ראשון שהם רשמו בפנקס תחת הכותרת "שחקנים שאנחנו רוצים". גראנט בן ה-24 היה קרצייה שההיט לא הצליחו להיפטר ממנה ושהוא אוהב להיכנס תחת עורם ולהטריד להם את הנשמה. מאז פיג'יי טאקר עזב שחקן מסוגו חסר לספואלטרה, וגראנט, הגבוה מטאקר ב-5 ס"מ (הוא 1.97 מ') יתאים להם כמספר 4. גרנט הוא פייטר מממלכת הפייטרים ויש לו פרצוץ שאתה רוצה למחוק בשעה שהוא לוחם על עוד ריבאונד שהוא כובש או סל שהוא קולע, ואז תוקע בך את המבט שבא לך לרסק. ורק להזכיר שהבנזונה קובר העונה את הטרייז ב-45.8% דיוק.

(נ.ב: אם הסלטיקס לא יוותרו עליו, ההיט לפחות תרושש אותם)

4. קליי ת'ומפסון: "הריבאונד הגדול ביותר של דריי גרין מאז שאני משחק איתו"

דריי גרין עושה זאת שוב. עם ויכוח קטן אחד או שניים ריב' זה היה הריבאונד מהגדולים ביותר שלו. לפי דעתו של קליי ת'ומפסון. "הגדול ביותר, WITHOUT A DOUBT".

*******

הערה: הסיבה לפוסט זה היה מאמר שקראתי על דריימונד גרין הבוקר. רשמתי לי הערות והעתקתי כמה משפטים, וכשמצאתי עכשיו זמן לכתוב אותו, אני לא מוצא את המקור. הכותרת דומה לשלי ונדמה לי שזה היה ב-THE ATHLETIC אבל אני לא מוצא אותו שוב, אז רק שיהיה ברור שאני מסכם מאמר שנכתב על גרין

*******

כמעט חודשיים אחרי שרוב כתבי הכדורסל היו מוכנים לארוז את דריימונד גרין ולשולחו לאיזו קבוצה כמו אורלנדו, אם לא לשנחאי, הוא פתאום התרומם שוב לגבהים שהוא היה בהם כשהיה AT HIS BEST. לפני שלוש שנים הכתובת "סין" הופיעה ליד שמו, והעונה – עד לפני שבועיים או משהו כזה – סין הופיעה שוב כשם היעד (היו אפילו כמה שהיו מוכנים לשלוח אותו לביירות, LEBANON, לסיים שם את הקריירה.

קרה משהו. גרין נראה AS VALUABLE AS EVER. הוא נראה REJUVENATED. הכל אצלו מתחיל עם ההגנה, ואז משחק ההתקפה שלו משתפר מאד אף הוא.

הדעה היא שהלידה מחדש היא לא מפתיעה: דריימונד גרין עשה זאת מאז הגיע לליגה ממישיגן סטייט, והנה עתה הוא עשה זאת שוב – ללמוד משגיאותיו ולצאת מהן בגלימה חדשה, צחה כשלג. במחנה האימונים היו לו טאקלים עם שחקנים (ואפילו עם המאמן קאר) שכמה מהם נראו עמוקים מדי מכדי לצאת מהם שלמים. ובכן, גרין יצא מכולם כאילו לא היו. הם עתה לא יותר מזכרון מעורפל. הענן החשוך בקשר ל-TENURE שלו בקבוצה התבהר, וכולם מרגישים עתה ויודעים כמה דמותו ואישיותו הם ציר שאין לו תחליף בקבוצה.

They don’t have four titles without Green. And the first quarter of the season has made it clear they don’t get another one without him.

כל השאר – 6 עמודים – הם פרושים והסברים שכמעט כולנו יודעים ומכירים!

5. זהו. ג'ורדן פול לא יכול להסתיר זאת יותר. עכשיו השאלה היא כיצד הוא יסתדר עם 'להיות מוכר ככוכב-על'?

ג'ורדן פול הוא על THE VERGE להפוך לסופרסטאר. לדעתי חצי העונה הבאה היא הזמן של ג'ורדן פול לעשות את הצעד הבא ולהפוך לסופר-סטאר. מה זה סופרסטאר? האמינו לי שמאומה לא כתוב על מצחו.

סטפן קרי הוא סופרסטאר. קווין דוראנט הוא סופר סטאר. ג'ימי באטלר, פול ג'ורג', קוואי לנארד, כריס פול (עד עונה זו), דמאר דרוזן, דמיאן לילארד. כולם סופרסטארים. זאק לווין הוא ON THE VERGE להפוך לסופר-סטאר. אותו דבר פרד ואן-וליט. ג'וליוס רנדל, טרי רוזייר, כריס מידלטון יישארו כוכבים, אבל לא יהפכו לסופר-כוכבים.

ג'ורדן פול הוא ON THE VERGE להפוך לסופרסטאר.

מה זה סופר-סטאר? סופרסטאר הוא השחקן שאתה שם עליו תמיד את השומר הטוב ביותר שלך. השחקן שלפני המשחק המאמן הנגדי מדבר עליו כנושא. מתכנן הגנות עליו. מחליו איך ומתי עושים עליו דאבל-טים

שחקנים כגון קולינס, באם אדאביו, ובינתיים דיאנדרה אייטון או אבן מובלי עדיין לא גורמים למחשבות הגנה כאלה.

ג'ורדן פול כבר גורם למחשבות כאלה. במשחק האחרון נגד שיקגו השומר האישי שלו כל שאימת ניכנס לשחק היה אלכס קרוסו, שבאמת גרם לו לסיים משחק עם 19 נקודות אחרי סידרת משחקים של בסביבות 30.

פול אומר:

How people are guarding Steph in the first unit is how they’re guarding me in the second unit,” Poole said last month, days before playing in Phoenix and being hounded in the second quarter by Mikal Bridges, another Curry defender. “When we’re not on the court together, I get the same coverage as he gets.

מאמנו סטיב קאר אומר על ג'ורדן פול:

. Blueprints on how to deal with him have been created and uploaded for the whole league to use.

ישנם שחקנים שהגיעו עד הנה. אבל ברגע שהם החלו להופיע בראש הכותרות הם נעצרו. משהו באישיות שלהם סרב – פחד? בושה? ANXIETY? אי-מוכנות לשאת את הציפייה – חובה! – לקלוע 30-35 כל משחק.

ג'ורדן פול נראה כאחד שיש לו את הבטחון, אאורה, סוואגר, צורך, וכן, – חוצפה – להיות האיש. הוא עדיין האיש של החמישייה השנייה אבל יש לו את הכל להוביל את החמישייה הראשונה.

הבה ונכנה את החלק הראשון של העונה, וחצי העונה השני אחרי האול-סטאר כתקופת GROOMING.- טפוח – של ג'ורדן פול להפפכו לסופרסטאר עם קבלות. אולי לא סטפן קרי כי סטפן קרי כזה לא היה לפניו מעולם והסיכוי שג'ורדן פול יהיה סטפן קרי מספר 2 לא קיים. אבל הוא יכול להיות "ג'ורדן פול, סופרסטאר" בזכות עצמו, ובכך לעזור להמשיך את מסורת הגדולה (עם שורוק), והדיינסטי, של הגולדן סטייט ווריורס.

ישנה מילה מושלמת באנגלית לתאר את מצבו של ג'ורדן פול: הוא עתה BURGEONING לסופרסטאר – ב'שלב התפתחות' להפוך לסופרסטאר!

6. הבקשה של לוקה מאדם סילבר לשחק כמה שיותר ב-12:30 בצהריים הולכת ויירל

המשחק האחרון בין הניקס ודאלאס נערך ב-12:30 בצהריים. דאלאס ניצחה בקלות. ללוקה היה יום בינוני של 30 נקודות (הגיעו זמנים טובים כש-30 של לוקה מוגדר כ'בינוני').

בסיום המשחק לוקה שלח מסר לאדם סילבר בו הוא מבקש 'כמה שיותר משחקי צהריים "כדי שאוכל לשחק הכי טאוב שאני יכול; כדי שגם ילדים יוכלו לראות אותי ואת שאר כוכבי הליגה, וכמובן משחקי צהריים נותנים לנו זמן להתקלח, להירגע, ולצאת לערב של בילויים".

מה שהוא לא מבין זה ש-א) רוב שחקני ה-NBA כשנשאלו בחרו בשעה 20:00 כ"השעה הטובה ביותר למשחקים", והסיבה הייתה ש-'מתקלחים, מתלבשים, ויוצאים לבלות'.

לוקה לא מבין שאדם סילבר בוחר את שעות המשחקים לפי נתוני הציפייה. למשחקים ב-12:30 (14:30) אולי יהיו הרבה ילדים שייצפו אבל הרייטינג יהיה על הפנים.

אבל לוקה לא יכול לעבוד עלי: אני יודע שבקשתו היא בגלל דבר אחד בלבד: 12:30 בצהריים זה 6:30 בערב בסרביה (או בחור אחד שממנו הוא הגיע לארה"ב), וכל אירופה תוכל לצפות בו 'LIVE'. כל שאר 'הסיבות' אינן אלא סתם תירוצים.

7. טריי יאנג החמיץ משחק בגלל "סכסוך" עם המאמן מקמילן

למרות פתיחת עונה סולידית, אטלנטה האוקס נראית כקבוצה העומדת להתפורר מיסודה.

שמס צ'רניה מ'האתלנטיק' מדווח שטריי יאנג החמיץ את המשחק נגד דנבר נאגטס ביום ששי. טריי יאנג נכנס לויכוח מילולי לפני אימון ה-SHOOTAROUND של הקבוצה לפני המשחק שאחרין טרי לא השתתף ב-שוטאראונד וכן במשחק עצמו, שאטלנטה ניצחה בלעדיו.

לפי צ'רניה, טרי סובל מפציעה בכתף והחליט לא להשתתף ב-SHOOTAROUND ולהחליט לפני המשחק אם לשחק או לא. נייט מקמילן לא הסכים ללכת עם החלטתו של טרי יאנג, ואמר לו שישנה לו ברירה, א) להיות בחמישייה השנייה ואז יוחלט אם הוא משחק או לא, או, ב) להופיע באזרחי ולשבת על ספסל הקבוצה.

טרי יאנג – כנראה נעלב – לא הגיב למשמע דברי מאמנו, ופשוט לא הופיע למשחק.

ככה התחילו כמה וכמה סיכסוכים עם מאמנים שהביאו בסופם להתפטרות המאמן.

Atlanta went on to win the game against Denver 117-109 to improve to 13-10 on the season (fourth in the Eastern Conference). It was just the second missed game of the year for the two-time All-Star Young, who leads the Hawks with 27.8 points and 9.6 assists per game.

McMillan is in his 19th career season as an NBA head coach. He took over for Atlanta in 2020 and has gone 83-60 (.560), leading them to the Eastern Conference Finals in 2021. But it is probably worth noting that Young, the Hawks’ franchise player, had issues with McMillan’s predecessor too.


מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
120 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
05/12/2022 4:47:28

תודה מנחם
העכברוש הוא דוש מקצועי הוא מעליב את המילה שיקוץ
דה שוט הקסדה נוחה?איך הצנטרישוט? שיפצנו לכבודך ובנינו תא אכסון זוגי

סוסמעץ
סוסמעץ
05/12/2022 6:15:15

עכברושים הם חיה חכמה ומיוחדת
לא להעליב אותם עם היצור המדובלל

אשך טמיר המקורי
05/12/2022 6:35:24
Reply to  סוסמעץ

היצור הוא מה שנקרא "פרצוף בעיטה"

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
05/12/2022 9:49:04

פרצוף נוגרה או וולה

אשך טמיר המקורי
05/12/2022 6:34:37

אני ודה-שוט מנסים להחליט על סידור השינה
https://tenor.com/view/squished-justin-gif-10467796

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
05/12/2022 8:43:42

😂😂😂

דה שוט
05/12/2022 9:59:52

😂😂😂😂😂😂😂
שמע ג'ורג' וקאוואי (בוני וקלייד) עשו לנו תרגיל. איתם בריאים הקליפס עוברים את המערב. מצד שני, זה היה צפוי אז זה עלינו. לגבי הנטס – אללא ירחמו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

לפחות הטראקרס מסבים לך נחת

דה שוט
05/12/2022 11:55:37

וויי וויי עושים מסע צלב במזרח כולם בכוננות ספיגה הסלטיקס כבר עושםי במכנסיים שבוע הבא זה נוחת להם על הראש דיוויס מראה לאמביד מי הסנטר הטוב בליגה. בקרוב יעבור לו חחחח… בינתיים עשו את הבלתי ייאמן – הוציאו את ברוך מהמחילה
(ברוך שובך ברוך – ביחד איתך גם ניימאר חוזר חחחחחחח)

דה שוט
05/12/2022 9:56:51

אני עמוק עמוק בצנטרישוט העגלות שלי קורסות זו אחר זו, כולל בכדורגל, שום קסדה כבר לא תעזור. אני שוקל התפטרות. אם אתה יכול רק בבקשה להתקין חימום בצנטרישוט, אני כבר לא צעיר ויש שם הרבה רוח…

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
05/12/2022 9:58:12
Reply to  דה שוט

דיברתי עם שי,הוא הבטיח לספק הרבה פוקים,יהיה רותח בצנטרישוט

אשך טמיר המקורי
05/12/2022 10:15:43

האפקט הכפול, רוח + חימום ביחד

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
05/12/2022 10:52:42

שי אתה חיה רעה ואני מאחל לך ולדה שוט הרבה סנגיליז וחם ונעימות רטובה ויבשה

אשך טמיר המקורי
05/12/2022 12:15:40

יש סאונה יבשה, ורטובה.
תלוי מה אוכלים

דה שוט
05/12/2022 11:56:00

נוכלים בוזזים שודדים

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
05/12/2022 11:57:07
Reply to  דה שוט

מייאו

דה שוט
05/12/2022 12:00:34

חכה חכה יום רביעי הבא אתם באל איי דיוויס יכניס אותכם לסל חחחחח תרענן את הקסדה חחחחחח

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
05/12/2022 12:01:42

חחחחח שמור לי כמה פוקים לחימום דה שוט,הקסדה מלוקקת

shadow
shadow
05/12/2022 5:28:27

שאלות הגיון להיום.
.
האם הוכחה מתמטית זקוקה למחקר בשביל להוכיח את עצמה?
האם הוכחה כל שהיא מהלוגיקה זקוקה למחקר בשביל להוכיח את עצמה? האם זה לא דבר והיפוכו?
.
אם כל המחקרים הומצאו מהלוגיקה האנושית איפה המחקר שקובע שהלוגיקה האנושית "נכונה" מלכתחילה בשביל להמציא מחקרים "נכונים"? האם הצורך במחקר בשביל להוכיח משהו לא מבטל בעצם את הלוגיקה עצמה?
.
יש לכם זמן לכל זה? איףףףף יש שבוע שלם על הראש. עדיף לישון😴😴

סוסמעץ
סוסמעץ
05/12/2022 6:17:12
Reply to  shadow

יש מצב שזריקה היתה עוזרת לחפירות בוקר?

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
05/12/2022 7:45:18
Reply to  shadow

אם ניסית להראות סופית שאין לך מושג מה זה לוגיקה אז הצלחת

עגל
05/12/2022 13:24:09

הוא סתם מטריל אותך

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
05/12/2022 19:51:36
Reply to  עגל

הוא גם עושה את זה כדי להטריל אבל הוא גם לא באמת מבין לוגיקה.

שי אבן צור
05/12/2022 8:42:52
Reply to  shadow

זה בקטע של "האם אלוהים מסוגל ליצור סלע כ"כ כבד שאפילו הוא לא יכול להרים" וכאלה?

שי אבן צור
05/12/2022 9:39:10

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

דוקטור רזי הופמן
05/12/2022 10:44:15
Reply to  shadow

בהמשך לשיחה הפילוזופית שהייתה לנו בנושא בוקר טוב, בוקר אור+חיוך
אני מזמין אותך למשחק כדורגל פילוסופי
https://www.youtube.com/watch?v=LfduUFF_i1A

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
05/12/2022 11:58:40

"Socrates scores! But a beautiful cross from Archimedes. The Germans are disputing it! Hegel is arguing that the reality is merely an a prioriadjunct of non-naturalistic ethics. Kant, via the categorical imperative, is holding that ontologic exists only in the imagination, and Marx is claiming that it was offside."

דוקטור רזי הופמן
05/12/2022 12:14:22

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ווואיפה איפה הן הבחורות ההן עם הקוקו והסרפן?

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
05/12/2022 14:15:12

אחד האהובים עליי –

https://youtu.be/Q1sXeUHBHgk

דוקטור רזי הופמן
05/12/2022 14:18:08

הסיומת לפנתיאון, רק לא ברור אם זה שי או אבו פופי.

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
05/12/2022 18:32:22

A shroe, a shroe, my dinkgom for a shroe

סוסמעץ
סוסמעץ
05/12/2022 6:14:01

תודה רבה דוק
==
יהיה מעניין לראות את ההתקדמות של ג'ורדן פול
וגרין? זה חתיכת שיקוץ שנפל על הקבוצה הנכונה

רן הנרגן
רן הנרגן
05/12/2022 6:34:26

מנחם בכבתבה על גרין אני מניח שאתה מתיחס לכתבה של טים קוקאמי באתלטיק על גרין.

רן הנרגן
רן הנרגן
05/12/2022 6:36:53

אל תופתעו עם סילבר יקבל את הבקשה של לוקה. אם מפרסמים ישימו לב לכמות הצופים באירופה יש מצב לריכוז של פרסומות שמיועדות לקהל האירופאי שלחברות אמריקאיות לא קל להגיע אליו במרוכז.

דוקטור רזי הופמן
05/12/2022 7:32:44

זה יכול להיות מעניין, זה רעיון לא רע בכלל, לפחות לנסות ולראות אם יש עלייה במכירות לאירובה. בטוח שיותר ילדים יחשפו לאין בי איי ביבשת הישנה.

אשך טמיר המקורי
05/12/2022 6:40:58

כתבת יפה דוק. פול לעולם לא יהיה סטף (אף אחד לא יהיה), אבל בהחלט יכול להיות "בייבי סטף" וסופרסטאר בפני עצמו.
אני מתפלא שמקמילן בכלל החזיק עד עכשיו בלי לחטוף את החררה.
מבין שהוא ממש רוצה לשמור את מקום העבודה שלו (לא נראה לי שמישהו ייקח אותו כמאמן ראשי יותר לאחר האפיזודה באטלנטה, יחזור להיות עוזר מסתובב בליגה), אבל לראות את הכוכב שלך עומד כמו נציב מלח על קו החצי כל פעם שהכדור לא בידיים שלו? זה מרתיח מדי לכל מאמן כדורסל באשר הוא.

אשך טמיר המקורי
05/12/2022 6:42:25

אלברדו תקע 38 נק' בפחות מ-27 דק'

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לפי אברי זה בגלל ציון 😁

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

קרוסו עבור וייסמן נשמע לי מצוין לשתי הקבוצות.

אשך טמיר המקורי
05/12/2022 7:55:16

למה זה טוב לשיקגו?

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

כי הם בדרך לשום מקום, ומוייצמן, אולי, יצא פעם משהו. דרוזן לא מספיק טוב כדי למשוך קבוצה עד הסוף, וכך גם ווצ'ביץ' וזאק לווין. הם פשוט צריכים למכור את מה שיש להם לכל המרבה במחיר וללכת לריבילד. זה כמובן לא חייב להיות עבור וייצמן, אבל הם כן צריכים ללכת על צעירים עם תקרה גבוהה, והוא, אולי, כזה.

אשך טמיר המקורי
05/12/2022 8:35:50

מוייסמן לא ייצא כלום, וקרוסו הוא שחקן טוב ומועיל שחשוב להם ויש לו ערך טוב בשוק. ויש להם כבר סנטר דומיננטי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מסכים גס חיסלו אותו

אשך טמיר המקורי
05/12/2022 9:32:38

חיסל את עצמו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נכון בזה שהסכים להגיע לידי סטיב קר 🙂
אתה לא מלמד בחירה 2 להיות גאבל מגי. בשביל זה יש בחירה 32.

אשך טמיר המקורי
05/12/2022 10:08:54

הוא סתם פלופ

שי אבן צור
05/12/2022 10:49:01

שמעון, אז עכשיו סטיב קר מחסל שחקנים א-לה ת׳יבודו?
🤦🤦🤦

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סטיב קר לא ייצר שחקן אחד בליגה. הוא הכל חוץ ממפתח שחקנים. רוכב על הגב של סטף. ושוב יש לו קרדיט על 2015 אבל מאז כלום.

אבג
אבג
05/12/2022 13:58:42

חייב להסביר לי פעם לפי מה אתה מחליט מי רכב על הגב של מי, ולמה מאמנים או שחקנים אחרים לא הציחו לרכב על הגב של אותו שחקן או מאמן.

אשך טמיר המקורי
05/12/2022 13:59:31

פול. לוני. דמיאן לי. ןןיגינס. גרין. פייטון.
כולם שחקנים שהתפתחו תחתיו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פול נזקוף לך למרות שהוא בכלל התאמן בגי ליג אצל מישהו אחר 🙂

לוני אותו נגר שהיה תמיד לא הבנתי במה השתפר? כנ"ל דמיאן לי.

וויגינס זה אותו השחקן של יניסוטה רק שפה הוא ליד סטף אז הוא יותר "יעיל". במיני הוא היה הכוכב והאופציה מס1 ששמרו עליו. זה עולם אחר. אין שום שיפור או קשר כלשהו לקר.

פייטון היה בולדוג לפני קר וגם אחריו.

במה הוא שיפר את דריימונד?

קיצר 0 שחקנים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סטיב קר יחשף שסטף יפרוש/יזדקן. יש גם מצב שקר יפרוש עם סטף שלא יעלו עליו

אשך טמיר המקורי
05/12/2022 15:35:47

לוני שחקן שלא היה בליגה במקום אחר. הפך לסנטר מעולה וסולידי בשני הצדדים בקבוצה אלופה.
גרין נגר מוגבל שהפך לבורג מרכזי באלופה.
פייטון לא היה קיים ואף אחד לא נתן לו צ'אנס.
לי שחקן רוטציה מצוין ולגיטימי שלא היה בליגה אם לא היה מתחיל שם.
וויגינס הכי לא וויגינס של מינסוטה, הפך לשחקן הגנה מעולה, סקורר יעיל, שלשלן, ופיתח אופי של אלוף.

thetroll
thetroll
05/12/2022 20:49:59

+30 לתגובה האחרונה בשרשור הזה של אשכוס כל מילה.
במסגרת פיתוח השחקנים אני לגמרי לא אתפלא אם בדומה לפול ויצמן יחזור מהג'י ליג השנה לקראת הפליאוף או בשנה הבאה כשחקן מקס.
זה נשמע הזוי כרגע אבל זה בדיוק מה שהלוחמים יודעים לעשות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דיוויס הפך את פורזי לנייר טואלט שזורקים לתוך האסלה מה שעשה לו חחחח כמה בלוקים דפק לו וניגב אותו בהתקפה

ברוך רובין
ברוך רובין
05/12/2022 7:50:41

הריצה של הלייקרס היא בגלל שדיוויס נראה כמו השחקן הטוב בעולם, מאז 2020 לא ראינו אותו מתקרב ליכולת הזאת.

asaf
05/12/2022 8:11:20

תודה מנחם על המעורב. בתור אוהד לייקרס חייב להסכים אתך ברוך. הבעיה עם דיוויס שאין לדעת כמה הוא יכול למשוך את זה ומתי קרסולי החרסינה יבגדו בו שוב… בעיניי ראוי לאזכור גם ווסטברוק שככל שהעונה מתקדמת מפנים את השינוי הרשמי במעמדו ועושה עבודה לא רעה בכלל כשחקן שישי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איפה נעלמת? חשבתי חגגת יותר מידי במקסיקו 🤣🤣
היה נדרש 55 ו44 של דיוויס להחזיר אותך לפה אה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ימיו של מקמילן ספורים ובצדק מאמן חלש. גם שחקנים חלשים. גריפין מראה ניצוצות מקווה שיקבל יותר דק. שלנק לאט לאט מפרק הכל ובונה מחדש. פעיל מאד ופועל נכון

gogo
gogo
05/12/2022 7:53:42

אחלה מעורב
דיוויס חבל על הזמן, אבל ייעלם לגימלים בקרוב.
הגיע זמנו של בריגס מהסאנס לאולסטאר- שיפור משנה לשנה והשנה הגורם הכי יציב פיניקס.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  gogo

הוא נהדר ואחלה אבל אין שום קשר לאולסטאר

asaf
05/12/2022 8:15:32

לגמרי , אי של יציבות וגם יעילות. האיש עומד על Efg% 60 ו-42% אחוז מחוץ לקשת העונה. מתקדם מעונה לעונה, תענוג לראות אותו ואיך הוא עושה הכל למען הקבוצה בשני צידי המגרש.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
05/12/2022 8:18:52

מעורב מעולה, תודה רבה

יהלי אולמר
05/12/2022 9:26:15

מעורב נפלא מנחם, בין הטובים שלך.
קארוסו יכול להיות סוג של שון ליבינגסטון מודרני בגולדן סטייט ומאוד מתאים בכללי. אבל אולי שיביאו גם את גבונטה גרין או את דרק ג'ונס ג'וניור.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הקצבים של שאדו מככבים😂😂
https://news.walla.co.il/item/3544265

אגב הקצב לא היה פה באתר תיבודו?

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
05/12/2022 9:36:09

קיבל שידרוג לנקרומנסר

shadow
shadow
05/12/2022 13:24:16

עזוב את זה ראית את זה?
.
https://news.walla.co.il/item/3544249
.
אפשר להמשיך לחשוב שקצבים הם מלאכים אבל הם בסך הכל בני אדם עם כל הבעיות ומחלות הנפש ואהבה עזה לכסף, שמסתתרים מאחורי איזו תעודת נייר, כאילו שזה נותן להם איזו שהיא אוטוריטיה. מסתבר שעל רוב המהופנטים בפורום זה עובד😴😴🐑🐑

אבג
אבג
05/12/2022 14:08:13
Reply to  shadow

אם אתה לא מבדיל בין עובדים סיעודיים לרופאים המצב שלך באמת קשה..
חוץ מזה אף אחד לא חושב שהם מלאכים. פשוט מבינים קצת יותר בגוף האדם כי הם למדו את זה במשך הרבה שנים.
חוץ מזה עדיין מחכה לתמונת הזברה בתנוחת לוטוס אחרת אסיק ש
או שיוגה זה לא בריא
או שלא צריך לחכות את החיות בכל דבר.

בנימה רצינית – חלק מהדברים שרתה רושם הגיוניים, חלק לא.
הבעיה העיקרית היא הביטחון שלך בדברים ללא שום הוכחה. אולי אנשים אחרים יפגעו אם ינהגו כמוך? הרי לא כולם בנויים אותו דבר

shadow
shadow
05/12/2022 14:40:38
Reply to  אבג

אל תתפס לקטנות יש מספיק דוגמאות גם לדוקטורים. עדיין מדובר בעובדים של בית חולים. גם הם למדו איך "לטפל" באנשים. זה לא משהו ספציפי. אתה טועה להגיד שאף אחד לא חושב שהם מלאכים. אתה לא יכול להתעלם מהתדמית שיש לרופאים.
אין שאלה שאני טועה לפעמים. לא מבין מה הבעיה עם הביטחון שלי? אתה אולי עדיין לא משוכנע או שמנקודת המבט שלך לא הוכחתי את טענותי עדיין אבל לעצמי כבר הוכחתי, אז אני בטוח במה שאני אומר. ביטחון בידע שלך זה עניין פנימי. זה מערער אותך? איך אנשים אחרים יפגעו? תעזור לי פה עם הלוגיקה? אם כל מה שאני אומר זה שטויות איך מישהו אמור להשתכנע? אם שנתיים כמעט אני רושם על זה פה ואף אחד לא השתכנע ובטח שלא התחיל לעשות דברים דומים אז מה בדיוק יפגע פה במישהו? כמה אנשים נפגעים בתאונות דרכים כל יום? וכולם עם תעודות ממשרד הרישוי שמאשר שהם "מוכשרים" לנהוג. אתה רואה את חוסר הרציונאליות?

אבג
אבג
05/12/2022 14:56:44
Reply to  shadow

אתן לך דוגמא:
יש לי בעיה בכתף. רופא המליץ על ניתוח.
לא הקשבתי לו, בצעתי פיזיותרפיה במשך כמה חודשים שעזרה מאוד. בהמשך ראיתי רופא נוסף, המצב שלי היה קצת יותר טוב, אז הוא אמר בינתיים להמשיך (גם בגלל שדיווחתי על שיפור) ולשקול בעתיד הזרקות של פלזמה או ניתוח פשוט יותר (שבינתיים לא עשיתי שום דבר מאילו).
חזרתי לשחק כדורסל למרות שעדיין יש אי נוחות מסויימת בכתף אבל הרבה פחות מגבלות בתנועה או כאבים.
1) אולי אעשה ניתוח בעתיד אם אחשוב שהמצב מספיק גרוע.
2) ודאי שאני לא פוסל כל טיפול רפואי באשר הוא או כל רופא. לדוגמא כשלבן שלי היה בקע, אפילו לא שקלתי לא לנתח.
3) אני לא ספורטאי מקצועני, וברור שהאופציה לראות מה קורה לא תמיד קיימת אצל מקצוענים.
4) בטוח שלא אראה בעצמי מומחה לתחום עד כדי כך שאמליץ לאנשים אחרים. אני לא יודע מה הם מרגישים, כמה המצב שלהם חמור, מה יעזור להם וכו'. זה שלי זה עזר לא אומר כלום על אנשים אחרים, גם פיזיותרפיה זה שם קוד להמון דברים שלא בטוח שכולם זהים, וגם בזה כמובן, אין לי מומחיות.
אתה מבין את ההבדל בין האינטואיציה שלי, שהיתה נכונה לגבי (בינתיים), לבין הסקה מזה שאף אחד אף פעם לא צריך לפנות לשום איש מקצוע

shadow
shadow
05/12/2022 16:56:42
Reply to  אבג

אינטואיציה משתפרת עם נסיון. לכן פיזיותרפיסט בתחילת דרכו הוא לא בעל אותו נסיון שיהיה לו בעוד כמה שנים. כנל כל מקצוע.
.
אבל אני מעוניין לחזור לנקודה איך מה מהדברים שאני אומר יכול לפגוע במישהו? כל הדוגמאות שמביאים פה אינן קשורות לשום דבר מהדברים שאני אומר. איך לאכול לא מתועש יפגע בך? איך ללכת יחף יפגע בך? איך לתאמן ולעשות יוגה כמו "שצריך" יפגע בך?
ושוב מה יספק לך הוכחה שאני "מבין" בדברים שאני משתף פה? תגיד ללמד אנשים אחרים כדורסל אתה חושב שאני מסוגל? נגיד לכדרר או לזרוק לסל?

shadow
shadow
05/12/2022 14:46:32
Reply to  אבג

שאלה מה כן יספק אותך כהוכחה?

אבג
אבג
05/12/2022 14:59:11
Reply to  shadow

מחקר על מספר רב של אנשים עם בעיות שונות תוך נסיון לנטרל גורמים אחרים שמשפיעים (נניח משקל כדוגמא מובהקת, אבל יש עוד).
גם מחקר כזה הוא בעייתי כמו שרשמתי בעבר, כי לנטרל גורמים אחרים לחלוטין זה כמעט בלתי אפשרי.
כל דבר אחר הוא נכון לגביך, אבל לא לכלל האנשים.

shadow
shadow
05/12/2022 17:01:34
Reply to  אבג

האם אפשר להגיע למה כן דומה באנשים ולעבוד על זה? האם אני יכול להתאים אימון לפי משקל אבל עלצפי אותם כללים "בסיסיים"? האם צריך מחקר בשביל ללמד כדורסל או כל ספורט אחר? שום נייר בעולם לא ילמד אותך ללכת לרוץ או לזרוק.
החיים לא תלויים בשום מחקר. ההורים שלך לא חקרו איך להביא ילד לעולם הם פשוט. איך "ידעת" איך לעמוד, ללכת כשהיית תינוק? קראת איזה שהוא מחקר? אתה לא מאמין בחוכמה הפנימית שלך וביכולות שלך להבין דברים מנסיון? מעשייה והתעסקות בהן?

אבג
אבג
05/12/2022 17:14:25
Reply to  אבג

ברור שיש דברים שהאינטואיציה עובדת. אבל זה שמשהו הוא טעים לא אומר שהוא בריא.
לדוגמא האינטואיציה שלי היא הפיזיקה של ניוטון. אם אני נוסע 50 ומעש ו עוקף אותי במאה אז אני אראה אותו מתרחק ממני ב 50.
תורת היחסות הוכיחה שזה לא נכון. אי אפשר להתעלם מהידע האנושי ולהגיד שהכל זה אינטואיציה

shadow
shadow
05/12/2022 17:53:12
Reply to  אבג

לא אמרתי שהכל אינטואיציה ושוב זו דוגמא לא רלוונטית אני מדבר על הנושא הספציפי שבו אני מתעסק. בוא נתרכז בדברים הספציפים שאני מדבר עליהם.
אני שואל שוב אפשר להגיע להסכמה על כללים בסיסיים שעל פיהם אפשר להסכים שיש דמיון בין אנשים? האם על פי הדמיון הזה אפשר להגיע למסקנות מסויימות ללא מחקר? נניח שיש דמיון בין אנשים בסה שכולם צריכים לנשום גם אם כל אחד נושם קצת אחרת? האם מפה אפשר להניח שיש דרך לנשום בצורה יותר או פחות "אופטימלית" בתוך ספקטרום מסויים? האם אפשר לעשות אותו הדבר עם יציבה של כף הרגל?

אבג
אבג
05/12/2022 18:12:04
Reply to  אבג

אם המסקנה היא שרופאים לא עזרו לאף אחד אף פעם אז אין ממש בסיס, כי יש הרבה דוגמאות הפוכות.
אם אתה טוען שצריך להתאמן כך או אחרת, לדוגמא יחף, לא חושב שיש לך ויכוח עם הרפואה, פשוט לא בטוח שהמסקנה שלך היא מוכחת ועובדת תמיד על כל האנשים.
אתן לך עוד דוגמא
סבתא של אמא שלי עישנה עד גיל 90.
הפסיקה לעשן, ונפטרה תוך כמה שנים. יכולת להסיק מזה שעישון הוא סגולה לחיים ארוכים. כמובן שיש מחקרים שמראים ההיפך

shadow
shadow
05/12/2022 18:29:05
Reply to  אבג

אתה בכוונה לא עונה לשאלות וממשיך עם דוגמאות שלא קשורות לעניין?
אני שאלתי להסכים על דמיון בין אנשים אתה ענית על רופאים שלא עזרו לאף אחד.
מי אמר שיש לי ויכוח עם הרפואה? יש לי ויכוח איתך ועם עוד אנשים בפורום.

אבג
אבג
05/12/2022 18:34:02
Reply to  אבג

שמע, רשמת פה הרבה פעמים שהרפואה המודרנית לא פתרה שום בעיה אף פעם. ברור שיש דמיון, אבל הסקת מסקנות היא מהכלל אל הפרט ולא מהפרט אל הכלל. זה מה שהדוגמא אומרת

shadow
shadow
05/12/2022 22:21:33
Reply to  אבג

איך נתקדם בדיון אם אתה עונה לי על דברים מפעם ולא על השאלות הספציפיות שעלו עכשיו. קשה להגיע להבנות ותובנות ככה.
שוב האם כשאתה מלמד כדורסל מישהו אתה משליך מהכלל אל הפרט. אני לא מבין את הדוגמאות מעבר להקשר הכללי אבל מה שה רלוונטי למקרים הספציפים שאני מעלה? אתה לא סבור ששיפור היציבה של הגוף תעלה את החוסן שלו כנגד פציעות? איזה כלל צריך להוסיף פה? זה הכלל מהפרט אל הכלל ובחזרה.🤷‍♂️

אבג
אבג
05/12/2022 22:26:47
Reply to  אבג

לא חושב שמישהו התווכח איתך שיוגה או פילאטיס זה בריא.
הויכוח העיקרי הוא על הרפואה באופן כללי, שבדרך כלל חקר של עשרות שנים הוא יותר מדויק ממחשבה של אדם יחיד, ועל ההנחה שלך שיש לך איזה דרך פלאית למנוע פציעות בספורט שאף אדם אחר לא חשב עליה.
בסופו של דבר, ספורטאים מקצוענים משתדלים לשמור על גופם, מתאמנים כולל אימוני יציבות ועדיין נפצעים. הטענה שאתה טוען ללא הוכחה על מדגם גדול היא בעייתית

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
05/12/2022 23:59:33
Reply to  אבג

הטענה שהוא טוען היא לא בעייתית, היא פנטזיה. בגלל זה הוא מסרב לנקוב באפילו שם אחד של שחקן nba שמתרגל יוגה על פי הסטנדרטים שלו(שספק אם באמת קיימים וניתן לבחון אותם ו/או לעמוד בהם)
על פי הסטנדרטים שלו מבחן התוצאה הוא שקובע אם שחקן מתרגל יוגה או לא ואם הוא נפצע אז הוא לא באמת מתרגל יוגה.
אני מעריך שכאשר הוא עצמו יפצע בין אם במהלך תרגול יוגה(ומדובר בתופעה לא מבוטלת) או במצב אחר בחיים הוא פשוט יבין מזה שהוא לא ביצע את הפרקטיקה של היוגה (וכל השילוב של ווטאבר שאר הדברים שהוא כביכול מדבר עליהם) כמו שצריך ולכן הוא נפצע ולא במקרה יחשוב שאולי המתכון להמנעות מוחלטת מפציעות ע"י תרגול xyz כלשהו לא באמת קיים.

אשך טמיר המקורי
05/12/2022 9:40:57
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

השייח מנגב עם הקלפים האלה וגם פיפא

דוקטור רזי הופמן
05/12/2022 11:00:55

תודה רבה שי, לא הייתי מודע אבל זה לא יחזיר את האנשים האלה למשפחותיהם.
המונדיאל הזה הוא חטא של FIFA והיה צריך לבטל או להעביר אותו למען יראו ויראו.
לגמרי מסכים עם שימון, את פיפא וקוקה קולה לא שמים קצוץ על האנשים שמתו. כאילו לא נוגע להם.

shadow
shadow
05/12/2022 14:14:12

שאלה רזי מונדיאל במקסיקו ארהב וקנדה זה עובר לך?

פיני
05/12/2022 14:18:45
Reply to  shadow

מה הבעיה בארה"ב וקנדה?

shadow
shadow
05/12/2022 14:53:18
Reply to  פיני

ארהב זו המדינה הכי רצחנית במאה ה20.
ניקו את המדינה מאינדיאנים.
בנוסף פה בפורום טענו לפכות בתקופת טראמפ שהיא גזענית לשחורים שכחת כבר ביאלאמ ואנטיפה?
שחיתות. זו המדינה המושחתת בעולם.
על מקסיקו לא מעניין אותך לדעת? שם הנרטיב כבר מהונדס.

פיני
06/12/2022 0:22:13
Reply to  shadow

חשבתי שהנושא הוא הקמת האיצטדיונים.
האומות הכי קטלניות במאה העשרים, הן סין ורוסיה

גיא רוזן
05/12/2022 9:46:40

עד כמה ש-"דיוני" הלוגיקה מעניינים
(הרג אותי הטיעון על הבעייתיות בנכונות מחקרי תוחלת החיים. עם תחילתו של העידן התעשייתי, הדבר הראשון שהאנושות בנתה זה את הבירוקרטיה. לצד כסף, בחינת תוחלת חיים היה מהדברים הראשונים שתועדו בקפדנות. דרך אגב, רגע לפני הפריצה הרפואית של העשורים האחרונים, המספרים היו 5, 50, ו-55
50% סיכוי לעבור את גיל 5, אם עבר את גיל 5, קצת יותר מ-50% יגיעו לגיל 55
טיעון תוחלת חיים של 30 או 40 הוא נכון רק בגלל תמותת ילודים גבוהה. מי ששרד את הילדות, לרוב הגיע לגיל 55
שזה עדיין 30 שנה פחות מהמצב כיום במערב, שלא לדבר על הצניחה הקריטית בתמותת ילודים)
(אופס)
.
הסאנס.
בעוד 3 משחקים נגיע לתעודת שליש.
שליש עונה כבר מספקת מדגם מספק של משחקים לגבי הקבוצה.
היה ויצליחו לעבור את המכשול הקשה במיוחד ללא הפסדים,
הסאנס יהיו על קצב של 60+ ניצחונות,
וזה בהחלט מרשים לאור החיבורים המרובים מהם סובלת הקבוצה.
המכשול הצפוי:
דאלאס בחוץ מחר (החלק הלא נעים של באק-טו-באק של משחקי חוץ),
יומיים אחר כך מארחים את הסלטיקס (משחק 3 ב-4 לילות),
ולבסוף משחק חוץ מול הפליקנס המצטיינים.
.
מחזיק אצבעות לתעודת שליש מרשימה!
.
בינתיים הלילה הושגה משימה משמעותית –
לנצח מבלי להסתבך עם דקות עודפות לשחקנים המשמעותיים. בוקר עם 28 דקות הוביל את רשימת הדקות במשחק, אייטון דומיננטי כרגיל לאחרונה סיים לילה של 25 נקודות (כולל שלשה) 10ריבאונדים, 25 דקות, ומספר סלים עם תנועות שממש מזכירות את דייויד רובינסון האדיר.
ברידג'ס להט עם 6 שלשות,
ואילו סאריץ' נתן תפוקה משמעותית.
(רק להזכיר – הסאנס הלילה, שוב, כרגיל, ללא ג'ונסון, פול, קרייג וקראודר שבחר העונה להמתין לטרייד מחוץ לסגל)
.
בוקר טוב!

דוקטור רזי הופמן
05/12/2022 11:01:52

טוב, עברנו את 55, בוא נגיע ל 75, כמה סיכוי יש לנו?

אור
אור
05/12/2022 13:54:03
Reply to  מנחם לס

אתמול שמעתי איפשהו שאם הגעת לגיל 100 הסיכוי להגיע ל-110 הוא 1 לאלף

Alex Rabino
05/12/2022 12:11:48

ראשית לוקה דונציץ' הוא מסלובניה לא סרביה.
מישהו מוכן להסביר לי למה כתוב ליד שמו של ג'יימס וויסמן בטבלת הקולעים On assignment to G League ? אז הוא ב NBA או ב G League ?

עידו גילרי
05/12/2022 13:27:01
Reply to  Alex Rabino

he is on assignment

shadow
shadow
05/12/2022 14:18:36

לכל המהופטנים והישנים.
.
https://youtu.be/nq5YB0CdsPU
.
האם אתם מצליחים לראות איך מנהיגי העולם עבדו עליכם? מככבת קמלה האריס.
.
סרטון של 4 דקות בשביל להתעורר מהשינה העמוקה. כל כסיל ורפה הבנה מסוגל להבין ולראות מה קורה פה.
עכשיו תשאלו את עצמכם למה החליטו לעבוד עליכם. 🤷‍♂️
.
בפרצוף🤦🏻‍♂️🙈🙉🙊😴😴🐑🐑

thejanitor
thejanitor
05/12/2022 16:44:49
Reply to  shadow

שדו יקירי, הסרטון אכן מעורר דאגות, אך מניין ביטחונך שהוא לא ערוך בצורה מגמתית כדי להעביר את הנרטיב שאתה מאמין בו? ואני שואל אותך בתור אחד שיחסית בצד שלך בנושא הזה ספציפית. אני עדיין הולך ברחוב עם סנדלים ולא יחף, שזה נושא אחר שאתם מספים כאן, ולענייות דעתי בצורה מוגזמת. אסייג את הביקורת כלפיך בזה שאומר שאני לחלוטין מסכים איתך בנרטיב הכולל שלך שנעליים מערפלות את חושי כפות הרגליים שלנו מלמטה עד למעלה וגורמים לפציעות, יחד עם זה, אני די בטוח שאי אפשר לשחק כדורסל תחרותי יחף.

thejanitor
thejanitor
05/12/2022 16:47:42
Reply to  thejanitor

כותב בתור אחד ששיחק כדורסל יחף בפיליפינים ודפקתי דאנק

shadow
shadow
05/12/2022 17:05:34
Reply to  thejanitor

מה ערוך? זה סרטונים מהחדשות כשעשו לך הצגה איך מחסנים פוליטיקאים. אם אתה חושב שזה ערוך תעשה קצת עבודה, גש למצוא את הסרטון המקורי ותבדוק בעצמך.
אני משקיע פה לא מעט זמן במלא נושאים ועונה לכל המגיבים לפעמים גם לאלה שמטרילים ומגחיכים. תעזור לי קצת🙂

Jonathan
05/12/2022 16:46:42

תודה על המעורב מנחם.

Pistons
Pistons
05/12/2022 17:28:50

שרת, לא רק לדעתך הוא מספים בצורה מוגזמת. מספר רב של אנשים העיר לו על זה, אבל זה לא מעניין אותו.
מנהלים יקרים, עם כל הכבוד לחופש הביטוי, הדבר הזה לא עובר בשום אתר אחר. יש לי שאלה אליכם, אם אני מחליט מחר לקחת סתם ערך ראנדומלי (ולא קשור לכתבה) מויקיפדיה, נניח על קיפודים ומעתיק אותו ומפרסם ב-50 הודעות שונות בכל כתבה, האם גם אז תחליטו לא לעשות כלום? מה קורה אם 10 משתמשים יחליטו לעשות את זה?

shadow
shadow
05/12/2022 18:21:41
Reply to  Pistons

אם תפסיק לשקר ולהביא דוגמאות שמראות שאתה לא מתקדם בשיעורי הלוגיקה אולי יקשיבו לך.
הדוגמא שהבאת לא רלוונטית. אני לא מעתיק שום ערך משום מקום. אני משקיע זמן רב בכתיבת כל תגובה, זה שאתה לא אוהב את מה שאני כותב זה לא אומר שאני עושה העתק הדבק לשום תגובה. אתה לדוגמא לא שם לב שכל התגובות שלך אליי הן חסרות שום ערך לדיון. אין בהן כלום. שום מידע שום טענה שום כלום רק תלונות ילדותיות של מוג לב על חוסר היכולת שלו לקבל דברים שסותרים את השקפת עולמו. אתה בוכה כמו איזה ילד קטן לאבא ואמא שיגנו עליו מפני העולם המסוכן והאכזר. לא פלא שאתה עובר מסך בתור נרפה חלש ופחדן.
אין לך כבוד לחופש הביטוי. חופש הביטוי מבחינתך זה רק מה שנעים לך לשמוע על פי התנאים שלך. לא פלא שאתה כל כך עורג לכוח וסמכות, אחרי זה תפגע שאני קורא לך פשיסט כשאתה מנסה להשתיק אחרים אבל לא תעשה זאת בעצמך אלא תפנה לכוח חיצוני אחר שיעשה את העבודה בשבילך וזה למה אתה מוג לב. אתה תחכה שמישהו אחר ילכלך את הידיים בשבילך.
.
אבל שלא תחשוב שאבדתי תקווה לגבייך מכיוון שאתה קורא אדוק של הדברים שלי, זה מחלחל לך לתודעה גם אם אתה לא מבין את זה עדיין. להיפך ככל שההתנגדות שלך חזקה יותר ככה זה נצרב לך יותר בתודעה. האינטואיציה שלי אומרת שאתה תגלה לא מעט דברים בהמשך שיפתיעו אותך, בעיקר על עצמך.
.
נ.ב
.
תחשוב מה לא בסדר איתך שמשהו שמישהו רושם בטקסט באינטרנט מוציא אותך מאיזון ברמה כזו? זה עולם וירטואלי ואתה אפילו לא מכיר אותי. אתה מתווכח עם מישהו מדומיין בראש שלך ואתה אפילו לא שם לב. אם לא היית טורח לקרוא כל פעם את מה שאני כותב כמו לא מעט אנשים פה זה לא היה מטריד אותך בכלל. אדם קצת יותר בוגר היה מסוגל לקרוא בלי שזה מעורר בו שום רגש. יום אחד תבין שזה הכל פרספקטיבה והחוויה שלך שונה לחלוטין משל שמעון כשהוא קורא את הדברים או כל אחד אחר.
.
אל תתייאש לפעמים החיים שמים אותך במקום נמוך בשביל לבחון אותך זה לא אומר שהחיים רעים זה אומר שאם תגדל מאותה נקודה רק תוכל להיות גירסא טובה יותר של עצמך. וזה רווח נקי לחוויה שלך.
.
הנה וידאו קצר שאולי יעזור לך יותר כי לא אני אומר את זה, אולי מפי מישהו אחר זה ישמע טוב יותר כדאי להקשיב עד הסוף. שיחה מרתקת.🙂
.
https://youtu.be/pBMEaBP7ohs
.
הכותרת קצת מטעה למרות שהיא קשורה אבל התוכן זה מה שמשנה

Pistons
Pistons
05/12/2022 18:33:25
Reply to  shadow

תחשוב אתה מה לא בסדר איתך שאתה חופר כבר שנתיים על אותו נושא.
אידיוט

shadow
shadow
05/12/2022 18:37:39
Reply to  Pistons

אני יודע מה לא בסדר איתי ועובד לתקן את זה.
אם זו בעיה שלי, למה זה כל כל מפריע לך?
.
אם אתה עוצם עיניים איפה אני עדיין קיים? רק במחשבות שלך בתוך הראש. אתה מתבלבל, זה לא אני בתוך הראש שלך אלא רק המחשבות שלך עליי וזה לא אותו הדבר.
.
תראה את הסירטון מומלץ ביותר זה רק 10 דקות.

A Ljos: Resurrection
05/12/2022 18:24:57
Reply to  Pistons

למיטב הבנתי, גם אם תתחיל לפרסם פה לפי הסדר כל יום חלק מ"מיין קמפף", את ספר השירים של ד'נאנזיו ואת הדרשה היומית, המדויקת והמלאה של אלכס ג'ונס – לא יעשו כלום.

Pistons
Pistons
05/12/2022 18:29:25

וזה חבל. מדברים על החפירות שלו והוא שוב שם חפירה.

shadow
shadow
05/12/2022 18:33:43

אחלה, זה בניגוד למה שפיסטונס חווה הוא לזכות האתר ולא להיפך.
.
אם פיסטונס היה קצת יותר מפוקס ועירני הוא היה מבין את זה לבד וזה עוד אחרי שהסבירו לו משהו על הכפתור המגוחך שהוא התעניין בו.
.
כל אחד בקצב שלו🤷‍♂️

Pistons
Pistons
05/12/2022 18:36:01
Reply to  shadow

אם שאדו היה קצת פחות טיפש ועם קצת יותר הבנה, הוא היה מבין שלא רוצים את החפירות המטופשות שלו.
ואני לא מתכוון להמשיך לנהל איתך דיון. אתה יכול לחפור מהיום ועד עוד שבוע מהשעמום שלך.

shadow
shadow
05/12/2022 18:38:40
Reply to  Pistons

מה שעושה לך טוב רק אל תתעצבן חבל על הבריאות

Jonathan
05/12/2022 18:50:43
Reply to  shadow

אבל נגיד כשמתעצבנים, עדיף לעשות את זה יחפים או עם נעליים? כי יש סיכון לבעוט בכיסא מרוב עצבים.

shadow
shadow
05/12/2022 18:54:41
Reply to  shadow

כל אחד ומה שעושה לו טוב.
נניח במקרה שתארת יש כמה אופציות אבל אתמקד בשתיים.
אתה לוקה מאוד בקשר רגל מוח עין וגם כנראה מאבד שליטה.
מצד שני אם עבדת טוב על כף הרגל שלך אתה גם יכול לבעוט בכיסא בלי לעשות לעצמך נזק. יש אפילו כיסאות שתוכל לשבור בבעיטה.

shadow
shadow
05/12/2022 18:56:32
Reply to  shadow

אולי בהזדמנות אני אראה לך איך עושים את זה כדי שלא תפגע בעצמך ואתה בתמורה תראה לי איך העולם הוא כדור, מה אומר?😅

Jonathan
05/12/2022 18:58:40
Reply to  shadow

כסאות איכותיים של פינת אוכל. לא כתר.

shadow
shadow
05/12/2022 19:31:50
Reply to  shadow

ברור. כסא כתר גם אתה בועט בלי בעיה

thetroll
thetroll
05/12/2022 20:46:18

מנחם איזה מעורב מעולה. המון תודה. אני כידוע חזק על העגלה של פול והיה לי ברור שהוא בדרך למקס. הוא הפך את הלוחמים לקונטנדרים אמתניים כי למעשה יש להם כרגע ארבעה שחקנים שיכולים לקלוע 25 פלוס נקודות למשחק ולהמטיר אש מכל עבר. אני לא יודע כמה הוא יהיה סטאר מחוץ למערך של הלוחמים אבל להם הוא מתאים כמו כפפה ליד.
גרין בעייני זה הסיפור הכי מדהים השנה בליגה. אני הייתי בטוח שאיש הפודקסטים איבד את זה לגמרי שהחיים שלו כבר על איזו פלנטה אחרת שהוא יכנס למשחקי כבוד וכ' … שום דבר. אפילו נראה שהוא נרגע קצת עם הויכוחים עם השופטים. הוא כמובן זה שמנהל באמת את המשחק של הלוחמים יחד עם סטף מוסיף מימד הגנתי וקצת כמו פול נראה שמתאים להם כמו כפפה ליד לא יודע אם היה יכול לבוא לידי ביטוי באותה צורה בקבוצה אחרת.
טריי אם הסיפור הזה נכון זה פשוט לא יאומן.
ולוקה צודק.
מיאמי הולכת על גארנט ווליאמס נראה לי סוג של מהלך גאוני מבחינתם הוא בולדוג שיושב להם מצוין על המנטליות של הקבוצה ומקסימום יגרמו לבוסטון לשלם יותר.
מעורב תענוג תודה מנחם.

ירון, החלום
ירון, החלום
06/12/2022 8:19:25

בס"ד
תודה רבה מנחם.
לגבי הלייקרס, השאלה כמה הם ימשיכו ביכולת כזו ובריאים..