מעורב פלייאוף ראשון משדה התעופה בפילדלפיה / מנחם לס

 

יהיה הרבה "BAD BLOOD" בסידרה היט-נטס

 

זהו. הגעתי ליונייטד סטייטס אוף אמריקה.  מחכה שעה וחצי לטיסה לגרינוויל. הגיע הזמן להתחיל בהפצצת הפלייאוף שלא תסתיים עד שהיפה מכולם והחכם מכולם, המלך בכבודו ובעצמו לברון ג'יימס, ירים את גביע האליפות.

אבל רגע. לפני זה יש את הברוקלין נטס, מחר ב-3 לפנות בוקר (למעשה יום רביעי).

ברוקלין נטס רצתה את מיאמי היט בפלייאוף והיא קיבלה אותה. זה COMPELLING MATCHUP. ללא DISRESPECT לטורונטו, מי רצה מץ'-אפ בין טורונטו למיאמי, כשיש נטס נגד מיאמי? פול פירס נגד לברון ג'יימס. קווין גארנט נגד כריס בוש. דרון ויליאמס נגד דוויין ווייד.

ברוקלין היא 0-4 נגד ההיט העונה. היא מרגישה שיש לה את המספר של הפרימדונות מסאות' ביץ'. הם חושבים שהם עוברים את מיאמי, ורבים וטובים חושבים כמוהם.

ישנם רבים החושדים שהנטס רצו את ה-SEED ה-6 ולא ה-5 בפלייאוף כדי שיוכלו לשחק נגד טורונטו ואז נגד מיאמי. יכול להיות, לך תדע. אז רצו או לא רצו, הם קיבלו, ומחר תהיה מלחמה במיאמי בין שחקנים השונאים אחד את השני עוד מהימים בסלטיקס. אני מתכוון לשנאה אמיתית. מי שלא מאמין שהנטס עשו זאת בכוונה, רק שיסתכל על סוף העונה כשהנטס הפסידו – בככונה??? – 5 מ-6 משחקיהם האחרונים כדי לסיים 6 ולא 5.

לברון גיחך הבוקר בתכנית ספורטסנטר שחזיתי בה לפני חצי שעה (עכשיו 7:30 בבוקר כאן). הוא אמר: "במשך העונה הפסדנו לנטס. אפילו לא חשבנו על זה. ואז בא משחק שני. היינו פצועים. הפסדנו שוב. אפילו לא חשבנו על זה. הגיע המשחק השלישי, ורק בבוקר לפני המשחק קוץ' אמר לנו שצריכים לנצח הערב את הנטס. לא לקחנו זאת ברצינות. ואז בא המשחק הרביעי ואיש מאיתנו לא זכר שהפסדנו שלושה קודמים. למי חשובה העונה הראשונה. הפעם הראשונה שאנחנו לוקחים משחק זה ברצינות הוא המשחק של מחר. ברוקלין נטס עומדת לפגוש מיאמי היט שהיא עוד לאפגשה העונה. העונה החדשה מתחילה מחר!".

לי יש דבר נוסף להוסיף: ארבעת ההפסדים של מיאמי לנטס היו בנקודה אחת: 101-100, 96-95, 88-87, ואת התוצאה של הרביעי אני לא זוכר אבל ההפסד היה בנקודה. תנו למיאמי 2 נקודות כל משחק והם 0-4 נגד הנטס.

אז מה כל הרעש והמהומה? שטויות במיץ עגבניות.

אני מנבא לכם –  מ-ב-ט-י-ח לכם – שמחר בוש משחק סנטר ולברון ג'יימס פאור פורוורד. כריס אוהב להיכנס לקווין גארנט אל מתחת העור, ולברון יכול לחסל אותם תחת הסל. דוויין אמר לספורטסנטר אחרי שלברון דיבר: "כשאני משחק מחר נגד ברוקלין אני רואה 'ירוק' בעיניים. אני משחק נגד הסלטיקס לפני שנתיים, לא נגד הנטס. מחכה להם הפתעה קטנה!".

איי קנוט ווייט. אך כמובן שהערב יש אינדיאנה נגד וושינגטון ואח"כ OKC נגד הקליפרס. זהו. נגמרה החו]שה. חוזרים לכדורסל אמיתי!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 25 תגובות

  1. כל עוד יש לו טבעות מאחורי מילות השחצנות שלו, כל מה שאתה יכול לקבל זו אצבע ארוכה באוזן (אצבע שלו או שלי – SAME THING!)

  2. ברוקלין חלשים. אין להם סיכוי. אין להם הגנה ויש להם שחקן שנראה כאילו פרש מזמן- דרון ויליאמס. לוזר מעצבן. לצערי מיאמי ייקחו 4-2.

  3. אתה טוען נגד הנטס שהפסידו ב"כוונה" בסוף העונה אבל למעשה מיאמי עשו בדיוק אותו דבר. כמובן שגם אא לומר שהנטס תכננו הפסדים כדי לפגוש את טורנטו ואחכ מיאמי אם בשלב של 6-7 משחקים לסוף עדיין לא היה ברור שמיאמי מפסידים את הבאים. אלא אכ זה היה ממש שקוף …

    1. ישנם יותר מדי משתנים בסוף העונה מלתכנן דברים כאלה עד הסוף, מלכתחילה. מיאמי? הפסידו סתם כדי לנוח (אבל ירו לעצמם ברגל בתהליך)

  4. ברוקלין בכלל לא כאלה טובים אבל הימרתי שהם מנצחים את מיאמי 4-2.
    הסיבות?

    1. פירס וגארנט. מסורת השנאה מהסלטיקס שתדביק את הקבוצה. פירס נראה מצוין לאחרונה וגם גארנט מאוד השתפר במשחקים אחרונים, קולע קצת וזז יפה בהגנה. חזר להיות גורם משפיע.

    2. מיאמי ממש גרועים.

    3. העזרה המסורתית של השופטים למיאמי תפעל נגדם כחרב פיפיות.
    שחקני מפתח של ברוקלין יכנסו לבעיית עבירות? סבבה, לברוקלין יש סגל מוכשר ובלתי נגמר, שבכל ערב נתון יכולים להצטיין בו שחקנים אחרים ולתת למיאמי בראש…

    1. נכון, השנאה של פירס וגארנט למיאמי עזרה להם המון בשנים הקודמות…
      שנאה מביאה אותך עד לנקודה מסוימת, אז הצליחו לסחוב סדרה למשחק שבע עד שלברון התעורר במשחק 6 להמטיר על פירס נקודות מכל מקום.
      שנאה עוזרת בעיקר לכתוב תגובות מטופשות בהופס…

  5. אני מהמר על וושינגטון לא יודע בכמה אבל בכושר הנוכחי של שתי הקבוצות, ידה של וושינגטון על העליונה.

    תלוי במצב הבריאותי של פול אבל גם הקלפירס פיבוריטת.
    הם נצחו סדרה שהרבה שחקנים טובים בקושי הגיעו לשחק ואם כל הבלאגן שהיה ניצחו.

  6. לצערי הרב אין תחרות למיאמי במזרח … הנטס לא בנויה נכון .
    אם לטפס היה בריא אז היה איזה פייט אבל לא במצב הנוכחי … מיאמי בחמש .

  7. קשה לי לקבוע בכמה, כי המוטיביציית על של ברוקלין מול מיאמי תיתן להם משהו, אבל ברור שמיאמי לוקחת. והם מתכוונים לעשות זאת בבית של ברוקלין. ז"א זה יהיה או 4-0 או 4-2

  8. מה שחשוב, אלא אם ברוקלין יתגלו כחלשים מאד, הוא שמיאמי תצטרך לשחק עם וויד ובוש במיטבם, לנצל את הספסל ולהראות את הכוח האמיתי שלה. זו תהיה סידרה שתראה אם הם יכולים לנצח גם את הקבוצות המוכשרות מהמערב.

  9. אני מאמין
    מיאמי ומטאטא אפשרי.
    רק שיגיעו מפוקסים (מקווה שלא שכחו איך משחקים כדורסל אחרי הקייטנה הארוכה)

כתיבת תגובה

סגירת תפריט