הסלטיקס נ' ההיט, הנטס נ' הרפטורס, הלייקרס נ' הבאקס, פילי נגד ממפיס וגם ציון, גולדן סטייט, יוקיץ', הסאנס ודני אבדיה ביום שישי הגדול! / דור בלוך

הסלטיקס נ' ההיט, הנטס נ' הרפטורס, הלייקרס נ' הבאקס, פילי נגד ממפיס וגם ציון, גולדן סטייט, יוקיץ', הסאנס ודני אבדיה ביום שישי הגדול! / דור בלוך

2:00 שארלוט הורנטס (15-6) – וושינגטון וויזארדס (11-11):

באופן יחסי לאנדר פרפורמנס של וושינגטון בשנים האחרונות העונה הזאת שלה דווקא סבירה, פורזינגס מראה ניצוצות של הגנה לא רעה ומצליח להישאר בריא, בראדלי ביל נותן את המספרים שהיית מצפה ממנו, והקבוצה עומדת על 50% הצלחה.

להגיד שזה משהו לבנות עליו את העתיד, זה לא, ולא ברור בכלל לאן מוביל המצב שבו אין לך בחירת דראפט גבוהה מצד אחד ומצד שני אתה לא נראה כבעל פוטנציאל להתחרות גם אם תצליח לפתח את השחקנים שלך עם סיבוב או שניים בפלייאוף, אבל זאת העסקה שוושינגטון עשתה כשחתמה על החוזה עם ביל ולפחות את זה היא משיגה בינתיים.

שארלוט לעומת זאת בסחרור מוחלט כאשר הפציעה של בול הורידה גם את הסיבה היחידה שעוד נותרה לצפות בקבוצה הזאת או לדבר עליה.

הימור: וושינגטון ב-8

2:30 אטלנטה הוקס (10-12) – דנבר נאגטס (7-14):

הסיפור של אטלנטה הולך ומתקרב לנקודת ה-אנחנו חייבים לעשות מהלך ועכשיו. מארי ויאנג נותנים את התרומה המקווה ביניהם אבל בקבוצה הזאת אין מספיק קליעה וכל הסטטיסטיקות מגבות את זה. במזרח שהולך להישלט העונה אם לא בשנים הקרובות על ידי מילווקי ובוסטון אטלנטה צריכה הרבה יותר כדי בכלל להיות רלבנטית, ויש להם לא מעט אפשרויות לעשות מהלך כזה כשהם מחזיקים נכסים מסקרנים על הנייר כמו קלינט קאפלה וג'ון קולינס שנדמה שנמצא בטרייד בלוק כבר עשור.

הנאגטס מנגד ניצלו את הלוח הדיי נוח שלהם כדי לחבר 4 נצחונות רצופים. יוקיץ' הוא כזה כישרון דורי שהשאלה היחידה לגבי הקבוצה הזאת היא בריאות. מארי שיחק עד כה 17 משחקים ו-MPJ 16 על 29 דקות בממוצע לערב, אם הם יצליחו לשמור על כמות הדקות ושיעור המשחקים האלה (סביב ה-80%) זאת תהיה חדשה נהדרת עבור הקבוצה הזאת.

הימור: דנבר ב-5

2:30 בוסטון סלטיקס (4-18) – מיאמי היט (12-10):

מיאמי הייתה רחוקה מרחק זריקה או החלטה אחרת של באטלר מלהדיח את אותה בוסטון ולהגיע שוב לגמר ה-NBA, אבל הכדור של באטלר לא נכנס ופחות מחצי שנה מאוחר יותר ההיט נראים כמו קבוצה שאין לה מה למכור. לוח המשחקים לא האיר פנים להיט כשדווקא אחרי 3 נצחונות רצופים הגיע צמד משחקים מול הקבוצה הטובה בליגה נכון לחודש נובמבר.

הסלטיקס ניצחו ב-13 את המשחק הראשון מבין השניים, במשחק שהיה מעט צמוד משהתוצאה הסופית מראה, אבל בכל פעם שההיט התקרבו באיזשהי רמה לסלטיקס טייטום היה שם וסיים את המשחק עם 49 נקודות כשהוא משחרר הצהרה לפיה הוא מסוג הכוכבים שלוקח אכזבה של הפסד בגמר ה-NBA ומתעל אותה למקומות הנכונים.

זה היה משחק התקפי יוצא דופן של שתי הקבוצות כאשר שתיהן קולעות מעל 45% לשלוש ומעל 52% ל-2, האם הן מסוגלות לספק עוד תצוגה כזאת הלילה?

יהיה ללא ספק מעניין לראות.

הימור: בוסטון ב-5

2:30 ברוקלין נטס (11-12) – טורונטו רפטורס (10-11):

מאז הפיטורים של נאש קווין דוראנט סוחב את הנטס על הגב כשהוא נותן את העונה הסטטיסטית הגדולה ביותר שלו מאז שעזב את אוקלהומה. השאלה הנשאלת היא האם אחרי החזרה של קיירי, וכאשר קארי יחזור מהפציעה שלו זה יספיק כדי להפוך את הנטס לקונטנדרים?

הנטס סופרים 3 נצחונות רצופים אבל אני חושב שכמו בשנה שעברה גם השנה, הסלטיקס יהיו גדולים על הקור הזה של ברוקלין, ויש להם רק שתי אפשרויות להימלט מגורל של הפסד מוקדם בפלייאוף – שסימנס יעשה קפיצת מדרגה מטורפת בשני צידי המגרש או שהם יעשו מהלך כדי להתחזק.

הרפטורס מנגד ממשיכים לשייט במרכז הטבלה של הליגה, הקבוצה שאף קבוצה לא ממש פוחדת ממנה אבל גם לא ממש נהנת לשחק נגדה, נראה שזה הגורל של הקנדים העונה.

הימור: הנטס ב-7

2:30 קליבלנד קאבלירס (8-14) – אורלנדו מג'יק (17-5):

המג'יק כבר עם 6 הפסדים רצופים ואולי זאת חדשה טובה. אם המג'יק ימשיכו להצליח לפתח את בנקרו, בול בול, וווגנר שמראים יכולת טובה תוך שהם שומרים על מקומם בירכתיי הליגה הם עשויים להרוויח מכל העולמות, הגמילה מלכוון ללוטרי היא גמילה קשה וראינו קבוצות שהתקשו לעשות את המעבר, אבל עם בנקרו ובחירה גבוהה בשנה הבאה למג'יק בהחלט יהיה את הטלנט לעשות את זה.

מי שהצליחה לעשות את המעבר מבלי להתרסק שנה אחרי שנה היא הקאבס, כמעט ללא בחירות ממש גבוהות הקאבס פשוט דייקו בכל בחירה, וכשהוסיפו את המהלך של שליחת אחד מהם – קולין סקסטון עם נכסים נוספים ליוטה, הקאבס אמורים לראות בעצמם קונטנדרים, הם מתקשים לייצר רצף נצחונות לאחרונה בעיקר בגלל הפציעה של מובלי, אבל כל התקופה הזאת היא תקופת פיתוח והרצה עבורם. כשנגיע לפלייאוף נראה האם מדובר בקונטנדרית, או עוד קורבן לעוקץ של דני איינג'.

הימור: קליבלנד ב-20

2:30 מילווקי באקס (5-15) – לוס אנג'לס לייקרס (12-8):

הלייקרס חזרו לנצח אחרי הפסד סופר מאכזב מול אינדיאנה שגם היווה החמצת הזדמנות. כשלברון נרדם ולא שמר על הרוקי של הפייסרס שעמד חופשי לשלשה מנצחת, הלייקרס הפסידו הזדמנות לייצר רצף נצחונות על רקע של לוח משחקים סופר נוח. יש לכך חשיבות כפולה – הראשונה היא כמובן התרחקות מהתחתית בשנה שבה אין להם את הבחירה שלהם. השניה היא העלאת הערך של הנכסים שלהם, יש הבדל בין קבוצה שהולכת למהלך במטרה להתחזק אבל שהסגל שלה גם כך בדרכו לפלייאין.

הלילה החגיגה הזאת נגמרת, כשהלייקרס יגיעו למילווקי לשחק מול הבאקס שסופרים 3 נצחונות רצופים ומחזיקים במאזן ביתי של 2-11, כשהם בהחלט יכולים להתפאר בכך שיש להם את השחקן הטוב בליגה ואת התיקרה הגבוהה ביותר בה, כבר מעכשיו אני מחזיק אצבעות שמילווקי ובוסטון יגיעו לפלייאוף כשירות, זאת תהיה חתיכת סדרת גמר איזורית לפנתאון.

הימור: מילווקי ב-20

3:00 ממפיס גריזליס (9-12) – פילדלפיה 76'ס (10-12):

אם היה מגיע חייזר וקורא את הדיעות של האוהדים בפילדלפיה ובממפיס, הם לא היו משערים לעצמם שלשתי הקבוצות יש את אותו מספר נצחונות.

הוייב סביב הגריזליס הוא מצויין ובמידה לא מועטה של צדק. בסה"כ המאזן שלהם אף שאינו מרשים נובע גם מפציעות ומהעובדה שהשלישיה המובילה שלהם – מוראנט, ביין ו-JJJ כמעט לא שיחקו ביחד, כשזה יקרה הם צפויים להיות כוח להתמודד איתו במערב.

גם לגבי פילי הסיבות ברורות – שנים של under performance לעומת הציפיות והשמדה של השנים הטובות ביותר של אמביד שהוא באמת אחד השחקנים הדומיננטיים בהיסטוריה של הליגה. גם פילי סבלה מפציעות מפה ועד הודעה חדשה אבל אני חושב שהבעיה היא שלא ברור האם בלי הארדן כשהכדור בידיים של מקסי זה טוב יותר או טוב פחות וזה אולי מספר את הסיפור כולו.

כמו כן דוק ריברס חייב ללכת הביתה.

הימור: גריזליס ב-5

3:00 סן אנטוניו ספרס (16-6) – ניו אורלינס פליקנס (8-13):

תגידו מה שתגידו על פופ, הוא עושה דברים עד הסוף, כשצריך לבנות קבוצה שתתמודד אליפות במשך 15 שנה הוא עשה את זה טוב יותר מכל אחד אחר אולי בהיסטוריה. וכעת כשצריך לפרק את העסק ולהפסיד כמה שיותר משחקים כדי לבחור את וומבניימה או לפחות להגדילאת הסיכוי, הספרס בנו במוהק את הקבוצה הכי פחות מוכשרת בליגה שבהחלט מרשימה כרגע ביכולתה להפסיד משחקים מדי ערב.

הלילה הם יפגשו את הפליקנס, הקבוצה שהתיקרה שלה היא אולי המסקרנת בליגה, כי הפליקנס אף שנראים טוב בינתיים, ועל אף היכולת המרשימה במחצית השנייה של העונה שעברה עדיין לא שחררו את מלוא הפוטנצאיל של ציון וכשזה יקרה השמיים הם באמת הגבול. הפורוורד (אם בכלל אפשר להגדיר אותו במונחי תפקיד) קולע נכון להיום 23 נקודות למשחק ב-60% מהשדה, במספרי יעילות כאלה אם הפליקנס יצליחו להעמיד את וויליאמסון מספיק פעמים במצבים מספיק טובים הם יהיו באמת בלתי עצירים בהתקפה, השימוש בוויליאמסון בשני צידי המגרש הוא מהנראטיבים המעניינים ביותר העונה. מומלץ להמשיך לעקוב.

הימור: פליקנס ב-20

4:00 פיניקס סאנס (6-15) – יוסטון רוקטס (16-5):

מי שלא מדברים עליו מספיק לדעתי נכון להיום במירוץ ה-MVP הוא דווין בוקר. עם 30 נקודות לערב ועם כריס פול הרבה פחות זמין ואפקטיבי מהעבר, אחרי סיום עונה מאוד קשה בעונה שעברה בוקר פשוט העמיס את ההתקפה של הקבוצה על גבו, הוא מגלה מנהיגות ולוקח את הסאנס למאזן הטוב במערב שנשען כרגע על רצף של 6 נצחונות רצופים.

הרוקטס לעומת זאת, אינם קבוצת כדורסל טובה.

הימור: פיניקס ב-15

4:00 יוטה ג'אז (11-13) – אינדיאנה פייסרס (9-12):

זאת תהיה קלישאת הקלישאות אבל אי אפשר לברוח ממנה – שתי הקבוצות היו אמורות להגיע למשחק הזה ביניהן כשהן מתחרות על המקום האחרון בליגה, במקום זה שתיהן מגיעות עם מאזן חיובי כשלא ברור האם יש להן שאיפות פלייאוף אמיתיות, או שהן בסה"כ מעבירות זמן עד שיעשו טרייד נוסף שיאפשר להן באמת להתדרדר.

ההסבר למה שקורה כאן הוא שונה בשני המקרים.

באינדיאנה יש כישרון צעיר גולמי מזהיר, שגם יכול להתפתח להרבה יותר מאשר מה שאנחנו רואים היום, וברגע שזה נהיה ברור פתאום טרנר והילד כבר לא היו רק טרייד צ'יפס הם היו שחקנים מועילים לקבוצה מנצחת ויחד עם מת'ורין והליברטון הם שלד שאפשר לבנות מסביבו קבוצת פלייאוף לשנים, כל עוד לא יחליטו באינדיאנה לשלוח את הילד או טרנר או שניהם ללייקרס.

ביוטה לא מדובר בכישרון גולמי יוצא דופן אם תשאלו אותי, אלא בסט כישורים שמאוד מאוד מתאים לכדורסל מצוין, שהמאמן החדש שלהם, שהגיע מביה"ס הגבוה לאימון של הבוטסון סלטיקס, הצליח לחבר בצורה מבריקה. הדוגמא הטובה ביותר לכך היא לאורי מארקנן שמשחק את הכדורסל הטוב בחייו ביוטה, יוטה נמצאת בדעיכה בתקופה האחרונה שבהחלט יכולה להיות סוף הסיפור הנחמד הזה של תחילת העונה וחזרה לטנקינג המקווה, ואם אני צריך לשים את הכסף שלי על מי הקבוצה שתסיים עם המאזן הטוב ביותר מבין השתיים בסוף העונה, אני הולך עם אותה קבוצה עליה אני הולך במשחק הזה.

הימור: אינדיאנה ב-5

5:00 גולדן סטייט ווריורס (11-11) – שיקאגו בולס (12-9):

הווריורס ממשיכים להיות התעלומה של העונה הזאת. האם ההפסדים הם שכר לימוד לצעירים מחד, ולהנהלה כדי להבין על מי אשפר לסמוך מאידך? האם אלה שאריות של החיכוכים מהקיץ שילכו וידעכו ככל שתתקרב העונה? או שיש בעיה יסודית בגולדן סטייט. החטאת השלשה של קליי בהפסד לדאלאס שקצת קיבלה פחות תשומת לב בגלל שריקת הצעדים לקארי (צעדים??? ב-NBA??? ממתי???) הייתה סימבולית לשאלה גדולה – האם הווריורס שמיהרו לאותת לגרין שעתידו לא כאן לאורך זמן טעו ומי שלמעשה הם היו צריכים לנסות לקבל נכסים עליו הוא קליי? סנטימנטלית זה נשמע כמעט בלתי נתפס, אבל בהסתכלות כדורסל מפוכחת על שתי העונות האחרונות זה בוודאי לא מופרך.

שיקאגו לעומת הווריורס היא קבוצה ללא סימני שאלה, הם כנראה הקבוצה המצב הגרוע בליגה למעט הלייקרס, הם תקועים ללא תקווה אמיתית, אין להם נכסים משמעותיים שהם יכולים לנייד למעט קארוסו, וזה לא נראה שהם יצליחו לעשות פלייאוף העונה או אפילו פלייאין.

הימור: גולדן סטייט ב-15

לפוסט הזה יש 73 תגובות

      1. זה דוגמא לאיך לוגיקה שבורה נראית? כי אין פה באמת כלום חוץ מנקודת המבט שלך אבל אתה מרגיש שהיא חלשה אז בנוסף הכנסת את עצמך לקבוצה מדומיינת.
        מזכיר את פיסטונס בעניין הזה.
        .
        זה שאני "חופר" יכול לגרום לחלק מהאנשים להקשיב פחות. להגיד שאפשר לעשות מזה כלל, זה אנטי לוגיקיה, בדיוק הפוך מהשיעור.
        בדרך כלל אנשים שזה מערר להם את הנרטיב והאגו שלהם גדול בסיכויים גבוהים יקשיבו פחות.
        .
        במבחן המציאות נראה שדווקא יותר ויותר אנשים הצטרפו לדיון גם אם חלקם מנסים להגחיך אותו🤷‍♂️
        .
        העתיד יביא איתו תובנות

        1. הוא לא הכניס את עצמו לקבוצה מדומיינת. אני מסכים איתו וגם אחרים שעשו ממך שטיח רצפה בימים האחרונים, מסכימים איתו.
          השתדלתי לא להגיב בימים האחרונים למרות שקרעו אותך (כל הכבוד ת'אג) אז תשתדל לא להכניס אותי לתגובות שלך. עכשיו תחזור למערה שלך, ישנוני.
          ——
          אני יודע שאתה תחפור עכשי. אני לא מתכוון לענות לך.

    1. אם לוגיקה כל כך חשובה לך אולי תלמד קצת להפסיק עם הכשלים הלוגים הקבועים שלך (מוט אנד ביילי, נו טרו סקוטסמן,אקוויבוקציה וכו').
      על מי אני עובד. לוגיקה לא באמת מזיזה לך או מעניינת אותך. חצי מהפעמים שאתה מצביע על מישהו וצועק לוגיקה בכלל אין שם כלום.

  1. קשה לנצח קבוצה פעמיים רצוף, בטח שאחת כמו ההיט.
    כיף לקרוא שהסלטיקס היא הקבוצה הטובה בליגה, עד שמסתכלים על התאריך. נקווה שישמרו קצת מאגרים להמשך.
    תודה רבה על הפריוויו המצויין, שבת שלום לכולם, ויאללה סלטיקס

  2. אמרתי שאחד משני המשחקים הסלטיקס יפסידו למיאמי ולפי מה שקראתי באטלר צפוי לחזור היום אז אני מהמר שהסלטיקס יזרקו משחק.
    נראה

  3. בינתיים ההוקס לאט לאט עושים כל מצה שאעמרתי לפני כשנתיים. רדיש עף, הוארטר עף, גאלו עף, מנסים להעיף את קולינס ובוגדן 🙂

    שלנק כנראה קורא פה בהופס ועושה מהלכים נכונים רק מה קצת באיטיות. יאללה תביא את מיילס טרנר נכון לטריי יהיו פחות לובים אבל הקבוצה תשתפר 🙂

    גם את האנטר להעיף מהר, זה לא זה.

  4. מצוין דור. פריוויו מאוד ברור והחלטי, לא מבזבז זמן על קבוצות שלא שוות את הזמן הזה.
    מידלטון חוזר והלייקרס היא יריבה בהזמנה לזה.
    ואגב וויל הארדי הוא מבית הספר הגבוה לאימון של הספרס, הסלטיקס הם רק תו תקן בהשוואה אלינו.

  5. ג"ס. בהרכב הנוכחי לא תצליח לנצח את הפלייאוף השנה. ההרכב של הותיקים לא מצליח בדקות המשחק האחרונות להכריע משחקים. אין עומק מספיק ובניגוד לעונה שעברה שבה הקבוצה הצליחה לשרוד כמות גדולה של שחקנים פצועים (קלי, קרי, גרין, GP2, OPJ) לתקופות של מספר שבועות, העונה כל שחקן שיפצע מוריד את מספר הנצחונות שגם כך אין בו עודפים. אף אחד מהצעירים לא מסוגל להכריע משחק.
    .
    זה מביא אותנו לאורנים קטן ואורנים גדול
    .
    אורנים קטן: גיימס ויזמן תמורת שחקן שיתרום כבר השנה. הבעיה, ג"ס לא רוצים לבזבז את המעט שנשאר מערכו של ויסמן על השכרה לשנה אחת.
    .
    אורנים גדול זה קלי. 43 מיליון הדולרים שהוא אמור לקבל בשנה הבאה הם הוצעה של בערך 250 מיליון כולל תשלומי מס. אם הוא נשאר, גרין הולך וגרין תורם יותר. אם לפני העונה חשבתי שהדילמה תדחה לקיץ נראה לי שיש מצב שבג"ס יחליט לחתוך ולנסות לקבל על קלי ערך עתידי פלוס חיזוק משמעותי לספסל השנה. זו דילמה קורעת עבורם. אבל העובדה שאין שום דרך להקטין את גובה התשלום לקלי בעונה הבאה מחייבת.

    1. יכול להיות שאתה צודק, אבל לדעתי אתה לא לוקח בחשבון דבר אחד שלאורך שנים מתרחש ב-NBA וזה תרבות ארגונית ומחויבות ל"שחקני מועדון"
      לא "זורקים" שחקנים שגדלו במועדון או הפכו לחלק מהמועדון, אלא אם הם מבקשים (למשל פרקר הספרס רצה לעבור להורנטס אחרי שהספרס יעדו לו תפקיד מופחת כגיבוי למארי).
      ככה שקשה לי לראות את תומפסון וגרין עוברים בטרייד (ללא הסכמתם), למרות שמקצועית, ביחס לחוזה, זה מתבקש (מצד שני, מי ישלם עליהם הרבה עם השווי הכספי שלהם גבוה לעומת התרומה?)
      יותר סביר לי להאמין ששניהם יקחו חוזים נוחים כדי לסיים קריירה בווריורס, כחלק מהמורשת שלהם ושל המועדון.
      .
      יותר קל לי לראות את זה קורה עם תומפסון, שיש לו עוד שנה בחוזה עתק, מאשר אצל גרין שחתום עם קלאץ'.
      .
      עכשיו נניח שתתן את הדוגמא של איינג' והסלטיקס עם תומאס, שהפך ל"סמל" במועדון.
      הייתה שם אפשרות להביא את קיירי, שהיה בזמנו אחד הכוכבים העולים בליגה, טופ 10, שבדיוק הכריע אליפות.
      אני לא רואה את הווריורס מקבלים שדרוג רציני על תומפסון/גרין.
      אולי ההוקס עם קולינס, אבל לא בטוח שהוא מסוגל לעשות את מה שגרים עושה במערכת של הווריורס. הוא צעיר עם פוטנציאל, אבל בספק עם הוא יכול לנהל התקפה והגנה כמו גרין.

      1. ג"ס היו שמחים להחתים את קלי לחוזה נוסף בסביבות 20 מיליון אבל זה לא פותר את הבעיה של השנה הבאה. אין אופציה אחרת. השאלה אם זה יקרה השנה או בשנה הבאה.

    2. אני חושב שזה ממש מוקדם ועשו מתומפסון הרבה יותר גרוע ממה שהוא משחק בפועל, ובקלאץ אני עדיין סומך עליו יותר מרוב השחקנים בליגה. במיוחד בפלייאוף.
      אף קבוצה במערב מלבד פניקס לא פתחה באמת את העונה טוב ודברים יכולים להשתנות בין כמה משחקים.
      חוץ מזה שקאמינגה נראה טוב באופן מפתיע במשחקים האחרונים אז צריך לחכות לאמצע העונה לפחות כדי לראות לאן הרוח נושבת לדעתי

    3. תודה רן אני לא מסוגל להאמין בשום תרחיש שהלוחמים עושים טרייד על גרין או על קליי לא השנה ולא בשנה הבאה. לא יקרה. לא נוגעים בשלישיה הזאת לא חשוב כמה זה יעלה במיוחד שהבעיה מתרכזת בשנה אחת. הם יסיימו את הקריירה במפרץ. ויצמן זו אכזבה אבל הוא יכול להפציע פתאום.
      זה הימור גדול אבל יש מגמת שיפור אצל הלוחמים ולכן אני כן חושב,שהם לא אמרו את המילה האחרונה השנה. הם קונטנדרים. יש יותר ויותר משחקים טובים.

  6. קלוריות ריקות כמו של ברדלי ביל לא ראיתי הרבה זמן. כל פעם שהוא על המגרש זה אחד על חמש. מעולם לא ראיתי שחקן שהורס כל כך את השחקנים מסביבו. משחק נוראי לתלוש את העיניים. בנוסף, כל התקפה זה או נקודות או זריקות מהקו אין דבר כזה להחטיא.
    *דני אבדיה לא נגע בכדור בהתקפה מתחילת המשחק עד סוף הרבע השני. מקבל כדור ראשון ומחטיא. המאמן מתבאס עליו ולא נותן לו דקה במחצית השנייה. יכולת אימון מהטופ של הטופ.
    *לפעמים הקשר בין NBA לכדורסל הוא מקרי בהחלט.

      1. חחחחחחחח ברדלי ביל 3 התקפות אחרונות: מאבד פעמיים את הכדור ומחטיא ווינר שוט. הקבוצה לא תגיע איתו לכלום מנצח משחק אחד מפסיד להם 10.

  7. ג'ורדן פול (לא קלרקסון) נותן היום בראש. אני אשמח לגלות שמאיירס,שבוא המנהל הכללי הכי טוב בליגה לא טעה שוב למרות שאפילו גאונים כמטהו טועים פרום טיים טו טיים.

  8. הלייקרס הפתיעו מאד היום בחוץ נגד יאניס והבאקס
    דייויס ראס ולברון הלילה 26 אסיסטים 0 איבודים!
    AD עם 44 נק' 10 ריבאונד 66.7% מהשדה וגם מהשלוש
    לברון וראס במשחק טוב עם כמעט טריפלים כשלברון שם 28 נק' וראס נלחם בהגנה!
    מה זה, מאיפה זה בא?

  9. חחחח אשך אתה רפה הבנה אם עושים יורוסטפ המגן חייב לזוז הצידה אם המתקיף מצליח להיתקע בך זה עבירה ברורה שלך והוא הולך לקו.
    היורוסטפ אגב עובד בצורה מטורפת רק בnba. בליגות שכונה ונוער כמעט לא תראו אותו. בישראל בליגה בוגרים ויורוליג הוא קורה פעם ב. וקורה יותר בסיומת של פלוטר מעל המגן אם כבר.
    רק בnba כל שחקן שעושה אותו ישר סל קל. יודעים למה זה? נחשו חחחחחח
    שריקות אוויר בnba אם עשית יורוסטפ ונתקעת בשחקן אתה הולך לקו אז הרבה בורחים לצד וזה מצליח לשחקן יעני. זה הסיגנטור מוב של יאניס דוהר על כולם עושה את זה 200 פעם במשחק למגן אסור שיקרה שום מגע אז הוא בורח לצד יעני אוכל את ההטעייה 🤣🤣

    1. אני רואה עכשיו את המשחק.
      כל הכבוד למיאמי שהורידו קצת לטייטום ולמרגרינה את האף אבל המפלה הזו היתה דיי צפוייה.
      צפה לעוד נפילות בשבוע וחצי הקרובים….

  10. זה לא יהיה ההפסד האחרון של הסאנס בתקופה הקרובה –
    אין לנו שחקני כנף כשירים.
    יש רק את ברידג'ס בריא ומשחק (טפו, טפו, טפו).
    קמרון ג'ונסון פצוע, טורי קרייג פצוע, קראודר לא משחק.
    נוסיף למשוואה את העדר העומק בעמדת הרכז,
    ונקבל מרשם למעידות כמו זו של הלילה.
    .
    לא נורא, זה חלק מהמשחק.
    טרייד, אם וכאשר, יתן לקבוצה את הדחיפה הדרושה להמשך העונה.
    .
    בוקר, דרך אגב, יכל לנצח את המשחק. החמיץ, קורה.
    .
    השורה התחתונה?
    אחלה בוקר!
    (מה רע? להתעורר בבוקר בלונדון פותר בקלות בעיות של מצב רוח אחרי הפסד…)

    1. לונדון אהובתי.
      זה לא רק אתם. ג'יילן גרין אמר לפני שבוע שלשחקני הרוקטס נמאס להפסיד. לא יודע כמה כשרון וניסיון יש שם כדי באמת להתרחק מהתחתית אבל המוטיבציה במקום הנכון.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט