חם מהתנור: מייקל קרטר וויליאמס רוקי העונה/רועי ויינברג

מקור דיווח להופס כי מייקל קרטר וויליאמס, הרכז הפותח של פילדלפיה 76', נבחר לרוקי העונה של עונת 2013/14, למרות העונה המזוויעה שעברה על הקבוצה, בדמות 63-19, כלומר, 19 ניצחונות בלבד.

ההודעה הרשמית צפויה להתפרסם בשבוע הבא. קרטר וויליאמס, הבחירה ה-11 בלבד בדראפט, העמיד העונה ממוצעים של 16.7 נק', 6.2 ריב' ו-6.3 אסיסטים, אחד מ-3 הרוקיז היחידים בהיסטוריה עם ממוצעים של 16-6-6. השניים האחרים, אשר רק אחד מהם נבחר כרוקי העונה, הם אוסקר רוברטסון ומג'יק ג'ונסון (אשר הפסיד הפרס לבירד).

לא ידועות חמישיות הרוקיז או נתוני ההצבעה, כרגע. שחקן מכללת סירקיוז זכה 4 פעמים בתואר רוקי החודש מהמזרח טרם זכייתו בתואר. הוא השחקן הראשון בפילדלפיה מאז 1996 שזכה בתואר (האחרון היה אייברסון), ואחד מ-5 השחקנים אשר זכו בתואר במדי הקבוצה, יחד עם וודי סולסברי (1958), וילט צ'מברליין (1960), פול אריזין (זוכה לא רשמי, 1953), ואייברסון עצמו.

***

שמועות חזקות על זכייתו הצפויה, לדעת רבים, של קווין דוראנט בפרס ה-MVP הראשון שלו. ההודעה צפויה להגיע בהמשך השבוע.

***

לאחר הסיבוב הראשון הן הווריורס והן הרוקטס שוקלות להחליף מאמנים, אך למרות המצב בג"ס, בו ג'קסון כפה משחק שביעי אך לא בהכרח הציל משרתו, כרגע אין מחשבות רציניות על החלפת המאמן ביוסטון.

***

סקרמנטו קינגס-שמועות בקשר לדחיית ההסכמה על בנייה מחדש של האולם, שנבנה כדי להשאיר הקבוצה בסקרמנטו. עדיין לא הושג אישור מעיריית הקינגס, שצפויה לשלם 255 מיליון דולר על האולם, למהלך. האם זה יוביל להתפתחות נוספת בקשר למעבר אפשרי של הקבוצה לעיר אחרת? נעדכן.

***

דווח כי אטלנטה רוצה לחזק את הקו הקדמי, למרות המצאות פרו אנטיץ', אל הורפורד הפצוע ופול מילאספ, על ידי החתמת גרג מונרו בקבוצה. הגבוה של הפיסטונס יהיה שחקן חופשי מוגבל בעונה הבאה, מה שאומר שדטרויט תוכל להשוות כל הצעה עליו, אך הקשר בין סוכנו של מונרו, דיוויד פאלק, למנג'ר אטלנטה ומיוצגו של פאלק בעבר, דני פארי, מחזק אפשרות מעבר מונרו להוקס.

***

ישנו חוסר ודאות בקשר לעתידו של זאק רנדולף בממפיס גריזליס. הפאוור פורוורד צוטט כרוצה לפרוש במדי ממפיס, אך יכול להפוך לשחקן חופשי בקיץ, וייתכן שיבקש התשלום הגדול ביותר שהוא יכול לקבל.

***

כנראה גם אייברי בראדלי יכנס לשוק השחקנים החופשיים, מפני שבוסטון לא צפויה להאריך חוזהו. קרסולו הבעייתי של השחקן (עדיין לא הצליח לשחק יותר מ-60 משחקים בעונה) יעמוד לו כרועץ בשוק השחקנים החופשיים.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 30 תגובות

  1. למקהייל חוזה לעונה נוספת בקבוצה עם אופציית יציאה ליוסטון. כל הסיכויים הם שיוסטון לא יממשו את היציאה ומקהייל ימשיך לעונה נוספת. חבל, הגיע הזמן להיפרד. עכשיו שבלאט יגיע כבר כמאמן הגנה ויתן בראש להארדן

  2. MCW should not have won. First, he played for a Euro league team, so no wonder he got those averages. Second, after this shameful season, no award should be given to any representative of this team

  3. זה לא נכון בכלל,
    MCW קיבל ובצדק.

    לא אשמתו שהחליטו לעשות טנקינג כל כך מטונף מול העיניים שלו.

    תלכו שנה אחורה עוד לפני הדראפט אמרתי שהוא יהיה השחקן הכי מיוחד וזה שינצוץ מהרגע הראשון.

    שמח שפגעתי בול איתו 🙂

      1. הא, כי אולדיפו, בארק, גריק פריק, דיאנג ואוליניק שיחקו באריות הליגה.
        אולי בכלל ניתן את הפרס למייסון פלאמלי?

          1. K700, no one asked you to comment on my words, and I do apologize for wasting your time. Generally speaking, I think you and Dedi should hire a room together, and make sweet love to each other, or to yourselves. I am sure you'll find it very satisfying

    1. מסכים עם אברי. אין שום משמעות למספרים שהקבוצה רק מפסידה וכל הפרוז שנס הולכים עליו.

      לדעתי לילארד פעם נוספת רוקי השנה מרגיש יותר נכון

      1. אם ככה אז בואו נשלול מדוראנט את רוקי העונה ב-2008.
        הקבוצה שלו סיימה את העונה עם 20 נצחונות והוא היה ה=- GOTOGUY.

        ערימת שטויות

  4. אם ככה תתכוננו לזה כי אני רוצה לקחת לעוד 10 שחקנים לפחות את תואר רוקי העונה שלהם(ובכללם גם טייריק למשל שנתן עונה היסטורית במונחי רוקי).

    אתם לגמרי לא מעריכים את העובדשה שהבחור הצעיר הזה שהוא רוקי, שהיה צריך להבחר גבוה הרבה יותר בדראפט המוזר הזה, הגיע לליגה ולמרות שעשו שם ממש טנקינג נפשע ועם שחקני ההגנה הכי גרועים בליגה ואוסף של שחקנים שבכלל לא נבחרו בדראפט הוא עדיין ניסה להניע את העסק ולא משנה מה היה ההפרש, לא משנה איפה שיחקו, לא משנה איזה צעדים מסריחים מן היסוד ההנהלה שלו עשתה תוך כדי העונה(העיפה משם את האוס, שפרח לידו, ואת טרנר בשנת חוזה).

    לבחור הגיע התואר בעונה מצוינת מבחינתו,
    אני יכול להגיד שכבר ראיתי עונות של רוקי עונה הרבה פחות מרשימות והרבה "יותר מנופחות" סטט'.

    המשחק הראשון שלו בעונה היה אולי המשחק הראשון הכי מרשים שאני זכיתי לראות אי פעם מרוקי כלשהו.

    שנתיים אני מזיין את המוח כמה הוא הולך לשלוט בליגה בתחום של החטיפות וכמה הוא מנהל משחק מרשים מאוד בגובה שהוא די נדיר לPG.
    המשחק הראשון שם מול מיאמי שהוא חטף קרוב ל-10 כדורים זו הייתה הצהרת הכוונות הטובה ביותר שיכול היה לתת.

    הוא פוטנציאל לא קטן הילד הזה, למזלם הם הרוויחו בדראפט הזה עוד אס שעם ליטוש טוב יכול להתגלות כגניבה אמיתית, אבל הצורה שבה מנוהל העסק שם מטריד יותר מדי ויש קבוצות שפשוט תקועות יותר מדי בקונספציה של הבנייה ופשוט לא מצליחות להשתחרר מזה, במקרה הזה אני רק יכול לאחל לאותן קבוצות לאבד כמה שיותר מהר את האסים שהן מחזיקות.

    1. כן ראיתי את המשחק הראשון ונשארתי עם לסת פעורהץ לילד יש כדורסל.

      אבל מה שנעשה אח"כ באירגון שלו היה פשוט מזעזע…
      השורה שלו 16:6:6 באה מ-70 משחקים 35 דקות למשחק ו14 זריקות שלקח למשחק. במחצית השנייה של העונה אחרי שפילי נפטרו משאר השחקנים הוא גם היה ה GO TO GUY וקיבל עוד יותר זריקות.
      זאת הסיבה שהסטטיסטיקה שלו מוטה. כי האחוזים שלו זה 25%:40%:70%

      עדיין אני לא מסוגל על שום רוקי אחר העונה שהיה יותר טוב….

  5. אחרי הפשעים נגד האנושות שפילי עשו בחצי השני של העונה, כששיחקה לידו חמישיית די לי פר אקסלס+תדיוס יאנג(אולי השומר הכי גרוע בליגה בתפקיד שלו העונה) הסטט' שלו ירדה ובאופן טבעי.

    זה שהוא זרק יותר לא צריך לבוא לגנותו. הוא שיחק ליד שחקנים שלא יכולים וצריכים לשחק ברמות האלה.

    אני מאוד אופטימי לגביו והוא נתן עונת רוקי מצוינת מאוד(להזכיר לכם, בדראפט החלש הזה, היו 10 בחירות גבוהות ממנו).

    מהPG המעטים שמשחקים בגובה כזה(של 6'6 לפחות) הוא פשוט נראה כמו הפוטנציאל הכי גדול כיום.
    לבינגסטון וג'רווין ואזקס הם הPG האחרים בגובה הזה.
    שחקנים סבירים לא יותר.

    העונה צריכים להגיע עוד 2 PG גבוהים לליגה, אחד מUCLA והשני מאירופה. שניהם מייצרים אניגמה מאוד גדולה.
    אצל MCW אני לפחות זוכר, מהמון משחקים שלו שראיתי במכללות, פשוט לא היה לי את הספקות שהוא הולך להיות אחד מ-3 השחקנים הכי טובים בדראפט הזה.

    1. אני מודה שהעניין שלי בפילידלפיה אחרי השבוע השני לעונה הפך לאפסי אז לא ממש עקבתי אחריו. ובכל זאת בגלל הערה כאן של משהו בדקתי את השורה של KD,
      20:4:2
      ב43% דיוק. אז על הנייר MCW צריך להיות פרוספקט מאד מעניין. ושוב מה שמוריד מהעניין זה הקבוצה האיומה מפילי.

  6. כל העניין פה זאת פרספקטיבה, כי קשה לבחור פרסים אישיים במשחק קבוצתי. אם רוקי העונה היה השחקן הצעיר הטוב ביותר שמשחק בקבוצת פלייאוף, לדעת חלק מהאנשים, זה פלאמלי. אם זה השחקן הטוב ביותר בלי קשר לקבוצה, MCW. יש פה 2 השקפות עולם, כל אחת לגיטימית.

  7. ממש לא לגטימית.

    פרס רוקי העונה מחולק לשחקן הטוב ביותר, סוף פסוק.

    פלאמלי היה בערך שחקן 7-8 ברוטציה(בימים טובים).

    בפלייאוף הוא בעיקר נכנס לתת מנוחה לגארנט אבל ברוב הסדרה הוא מקבל עבירות מהירות.

    הוא אפילו לא מעומד לגטימי לפרס הזה.

  8. בתור אחד שרק עקב אחרי הסטטיסטיקאות ותקציריםה(אין מה לעשות צריך לישון במהלך העונה הרגילה), די ברור שלפחות מבחינת המספרים היבשים אין שום רוקי שמגיע לו יותר מMCW. זה לא אומר הרבה כי זה מחזור די עלוב, אבל גם ראש לשועלים זה משהו.

    מה שכן האחוזים הנוראים מטרידים, רק צריך לקוות שהוא לא יתרגל יותר מדי לשכונה שיש שם אחרת הוא יכול לקבל כמה הרגלים מאוד לא טובים להמשך הקריירה (ראה ערך טייריק אוונס).

  9. מה מקור הידיעה שבוסטון לא צפויה להאריך את החוזה של בראדלי?
    כאשר תמות 4 שנים של רוקי, והוא הופך להיות שחקן חופשי מוגבל, הסוכן שלו מרים טלפונים ל-29 מנהלי קבוצות, ואז חוזר עם ההצעה הגבוהה ביותר לקבוצה אשר בה הוא משחק, לה זכות ההשוואה.

  10. מסכים עם k700,
    מייקל קרטר וויליאמס היה הרוקי הטוב ביותר השנה מהתחלה ועד הסוף ואין לו יותר מידי תחרות.[דראפט חלש]

    לאורך זמן יהיו עוד כמה שחקנים שיהיו טובים מהדראפט הזה.
    אודליפו- כמובן
    גאורגי דיאנג ממש הרשים אותי מול סקרמנטו ולדעתי מדובר בשחקן שחקן.
    מייסון פלמלי כמו שציינו פה.
    מקלמור הוא בגרף שיפור יפה מאד ושנה הבאה הוא כבר יהיה משמעותי.
    נרלס נואל.
    ריי מקהלום של סקרמנטו- שחקן לא רע בכלל ויכול להתפתח לשחקן חמישייה משלים טוב.

    1. שחכתי את ארצי גודווין של פיניקס,
      הוא צעיר והוא לא קבל הרבה דקות בגלל שיש להם עומס בגארדים, אבל אין לי ספק שמדובר בשחקן. אתלטי מאד , אנרגטי ומשחק ללא פחד.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט