הקליפרס והמאבס מנצחות בשיניים בסיקור שלישי/ צ'יקו

דטרויט (18-5) – ניו יורק (11-10): 140-110

ניו יורק מתחילה את המשחק טוב ועולה במהירות ליתרון 8-2, דטרויט מתחילה לקלוע והרדיפה מתחילה. לקראת סוף הרבע ריצת 10-4 סוגרת את הרבע ביתרון 8 של הניקס. ברבע השני דטרויט מתחילה לחזור ואחרי 4 דק' סל של דורן הרוקי מעלה את דטרויט ליתרון ראשון (ואחרון) במשחק. 44-45, ברונסון מגיב בסל ועבירה והניקס יוצאים לריצה ארוכה עד סיום המחצית, 70-56 במחצית לניקס.
אם אוהדי הבוכנות ציפו לקאמבק מרגש, ניו יורק הבהירה לכם כבר בתחילת הרבע השלישי לאן פני המשחק מועדות – גריטה. הפער הלך וגדל מרגע לרגע עד סיום המשחק שנגמר ב-30 הפרש.

רנדל עם 36 נק', ברונסון בארט וגרימס עם 16 כ"א, קוויקלי הוסיף 15 מהספסל. אפילו ארצ'ידאכנו שיחק דקה וחצי!
בדטרויט – סטוארט 19, בוגי ובאגלי עם 13 כ"א הייז וביי 11

דאלאס (10-10) – גולדן סטייט (11-11): 113-116

דאלאס התחילה חזק את הרבע הראשון ובמהלכה כבר הגיעה פעמיים ליתרון 17. בסיום הרבע רק 12 הפרש, ברבע השני ריצת 10-0 הורידה את הפער ל-4 בלבד, ולקראת סיום הרבע קאמינגה משווה ועם הטבעה נוספת הוא מעלה את ג"ס ליתרון, דונציץ מהקו החזיר את היתרון לכחולים. 54-55 במחצית.

ברבע השלישי דאלאס מצליחה לברוח ליתרון 8, אך הלוחמים הדביקו אותם ורדפו אחריהם לאורך כל הרבע בפער שנע בין 2-7, בסיום הרבע – 5 לדאלאס. בפתיחת הרבע הרביעי המחליפים של האלופה לוחצים חזק ומצליחים להשוות ולעלות ליתרון שמוכפל אחרי חטיפה גדולה של דיווצנזו. פסק זמן קיד. דונציץ חוזר ותופר שלשה ואז הוא מוסר להארדווי שקולע חצי מרחק והיתרון שוב מחליף ידיים. דונציץ עם סל נוסף מגדיל את הפער, אך קאמינגה ותומפסון מחזירים את היתרון. סל רודף סל עד הדקה האחרונה, לוקה מוסר להארדווי שלשה, ולאחר מכן קולע חצי מרחק בעצמו, ומשאיר את הפער על 3, דקה לסיום. הלוחמים לא מצליחים לקלוע וגם דאלאס, ואז שריקה מפוקפקת לצעדים של קרי והכדור עובר לצד השני, עבירה על פיני סמית שקולע את הראשונה ומחטיא את השניה. תומפסון מקבל הזדמנות להשוות משלוש אך זה פוגע בטבעת ויוצא החוצה. דאלאס מנצחת.

לוקה הוביל את המנצחת עם 41 נק' (9 מהן ברבע האחרון, גם 3 חט' ברבע האחרון) 12 רב' 12 אס' ו-4 חט'. טים הארדווי עם 22 נק', דינווידי 14 ג'וש גרין 13.
32 לקרי, 14 לקמינגה, גרין 12, לאמב ולוני 11 כ"א, וויגנס 10 וקליי רק 5.

פורטלנד (10-11) – קליפרס (9-13): 118-112

מחצית ראשונה צמודה עם לא מעט החלפות יתרון נגמרת ביתרון 7 לפורטלנד, ברבע השלישי ריצה של פורטלנד נותנת לה יתרון 17 בחצי הרבע, שמצטמצם מעט לקראת סיום הרבע, 13 הפרש אדום.
הקליפרס לא אומרים נואש ויוצאים לריצת 19-5 כדי להפוך את כיוון המשחק. סל ועבירה של פאוול נותנים יתרון נקודה לקליפרס. גרנט מגיב בשלשה ואז מדייק מהקו. סימונס תופר שלשה ומשלים ריצת 2-8 בדקה. הקליפרס אומרים "אהבתי, די" ויוצאים לריצת 10-2 נגדית שמחזירה את היתרון אליהם, 3 הפרש, 2 דק' לסיום. הארט מצמצם זמנית אך האיש הלוהט של המשחק, נורמן פאוול, קולע לייאפ והיתרון חוזר ל-3, סימונס מחטיא ופאוול מדייק אחת מהקו. סימונס עם הזדמנות נוספת מחטיא שלשה והקליפרס סוגרים ניצחון נוסף.

בקליפרס – פאוול קלע 22 ברבע הרביעי, מתוך 32 שלו במשחק. ג'קסון 24 לצד 12 אס'. קובינגטון 15, זובאץ חזר לממדים אנושיים עם 12 נק' ו-13 רב'. מאן 11.
בבלייזרס – סימונס קלע 37 (16-9 משלוש), גרנט 32 נק' לצד 3 רב', 2 אס' 2 חט 2 חס' ו-2 איבודים. נורקיץ 13 עם 10 רב' ושבעה אס'. ווינסלו 10 נק' 13 רב' וג'וש הארט עם 9.

לפוסט הזה יש 22 תגובות

  1. תודה שחר.
    כמה דברים לגבי המשחק של דאלאס-גולדן:
    1. הפער בין היכולת של המאבס עם לוקה ובלעדיו היה עצום, עד כדי כך שהחמישייה של גולדן סטייט הובסה ודווקא הספסל החזיר אותם לתמונה.
    2. הווריורס קלעו כמעט רק בצבע בחצי הראשון (15/18 במחצית לעומת 0/3 לחצי מרחק ו-6/26 לשלוש), ועדיין סגרו אותו בפיגור נקודה בלבד כשההגנה הראתה שיפור משמעותי ביחס לשבועות הקודמים.
    3. היו כמה שריקות נוראיות לצעדים משני הצדדים, וגם ההרחקה של דינווידי הייתה מיותרת. פלגרנט 1 היה מספיק.
    4. ניחסתי את קליי…

  2. תודה שחר. הקליפרס אף פעם לא מתים – זה בדי אנ איי שלהם – מדהים.
    ג'ורג', קאוואי ו-וול לא משחקים – בדיחה.
    אני חושב שבכל קבוצה יש לפחות שני שחקני חמישייה שהחסירו השנה משחקים. אנחנו ברבע הדרך.
    בדיחה.
    .
    מסי בגיל 700 ורונאלדו בגיל 800 באים ומשחקים 90 דקות (רונאלדו הוחלף פחות מרבע שעה לסיום נגד רצונו כדי להגן עליו להמשך). הם בקושי זזים אבל משאירים הכל על המגרש. גם דוראנט וסטף עושים הכל כדי לשחק ולתת הכל בכל משחק שבו הם יכולים לעלות למגרש. הם אף פעם לא עושים ולא עשו לואוד.
    לואוד זה לא גזירת גורל, זה שם אחר לבטלנות וחוסר מחוייבות. זה גם שם אחר לחוסר רצינות וחוסר מקצוענות – שמביא לכך שהשחקנים לא מוכנים לעונה ולעומס (חחחח ממש עומס, משחקים חצי קלאץ' עם 6000 מנוחות והפסקות).
    מוזר שזה עובד להם.

    1. אתה צודק באופן כללי.
      אבל – אצל קוואי זה כבר לא לואד.
      הוא לא בריא, לא החלים לגמרי (זה הופך לבעיה כרונית אצלו).
      נוט הלת'י מאן

        1. אולי אני צודק – כשאני מרגיש שהשחקנים לא מכינים את עצמם לעונה כמו שצריך.
          אני בטוח צודק בכך שלפחות שני שחקנים מרכזיים בכל קבוצה בליגה (כמעט) הפסידו משחקים מתחילת העונה.

  3. תודה, סיקור מצויין
    מהלך טוב, חבל שקליי לא קלע, אבל רואים שהם מאומנים היטב, מכירים אחד את השני ומאמין שבפעם הבאה זה יכנס.
    לגביי הפציעות – כשמשחקים כ"כ הרבה יהיו פציעות. כשמישהו ששוקל מעל 100 קילו נוחת עליך לא נכון – אתה תפצע, כמה מוכן שלא תהיה.
    אם נחתת על רגל של פצוליה וסובבת את הברך, אתה תקרע רצועה. אם השיקום שלך לא עבד 100% יהיו לכך השלכות.
    לא ניתן לתת לשחקן את הזמן להחלים ללא ניתוח (זה יקח לו לפחות שנתיים )
    קל מאוד לשלוח אותם לשחק. אבל אם הם לא יהיו בריאים או שיגררו פציעה ולא יהיו במיטבם מגיבים יתלוננו שמי שפצוע לא משחק.
    העובדות הן ששחקנים נפצעים פחות מבעבר, מחלימים יותר טוב ויותר מהר ומשחקים יותר שנים,
    וזה לא קשור רק להתקדמות הרפואה. זה מכלול, כשקבוצות מתייחסות לזמני השינה, לתזונה, חלק מזה קשור גם לשיפור בנעליים.
    לצל אני אגיד שהוא לא בדק את הפציעות שנגרמו לאדם הקדמון טרום הנעליים של נייקי והוא גם לא נדרש לאותם סוגי מאמצים, אז הוא לא ממש רלוונטי. למרות שבערך כל יומיים מסבירים לנו שכן.

    1. איזה ככ הרבה דיחקו אנחנו מחזור 18 והם אחרי מנוחה של חצי שנה. כמו כן פחות מחצי מהליגה רק שיחקה את כל המחזורים ורוב ממי ששיחק לא מגיע אפילו ל30 דק משחק ואיש ממי ששיחק כמעט לא עושה הגנה 🤣🤣🤣 על איזה עומס מדובר אפשרי הסבר?
      אולי עומס מהבחורות וללכת לישון ב8 בבוקר לעשן ולשתות

  4. יום גרוע ללוחמים עם אחוזים נוראים מהשלוש לכולם חוץ מסטף ועדין דאלאס עם לוקה ביכולת שיא כמעט ולא ניצחו.
    נותן תקוות לעתיד.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט