אירועי דיומא – 27.11.22 – מונדיאל 2022

כדורגל / עמיחי קטן:

מונדיאל 2022:

12:00 יפן – קוסטה ריקה:

שתי הנבחרות מגיעות בסיטואציה ומצב רוח הפוך לחלוטין אחרי המחזור הראשון, שבו קוסטה ריקה חטפו את ההשפלה הגדולה ביותר במונדיאל מאז 2002, ואילו יפן רשמו הפתעה מרשימה מאוד נגד גרמניה. ניצחון יפני יבטיח להם כמעט בוודאות את המקום בשמינית הגמר, ואילו קוסטה ריקה חייבים ניצחון כדי לשמור על סיכוי מינימלי, ובעיקר יחפשו להחזיר חלק מהכבוד האבוד.

15:00 בלגיה – מרוקו:

אחרי תיקו עם סגנית אלופת העולם, ינסו המרוקאים להראות שגם עם הנבחרת שסיימה במקום השלישי במונדיאל הקודם, שגם מדורגת שנייה בדירוג פיפא הנוכחי, הם מסוגלים להתמודד. הבלגים מגיעים אחרי ניצחון קשה מאוד על קנדה, במשחק בו הקנדים הגיעו להרבה יותר מצבים, אך ההגנה הטובה של בלגיה הצליחה למנוע מבוכה, והיא תחפש לעשות זאת גם הפעם.

18:00 קרואטיה – קנדה:

משחק קריטי ל-2 הנבחרות האלה, כשהפסד מדיח באופן מעשי את קנדה, ואילו קרואטיה יפגשו את בלגיה במשחק הבא, כך שזו ההזדמנות הטובה יותר מבחינתם להשיג נקודות. בינתיים הקנדים שומרים על מאזן של 0 נקודות ו-0 שערים בהיסטוריית המונדיאל שלהם (1986 ו-2022), ואולי המשחק הזה יהיה זה ששובר את הבצורת של אחת ממארחות המונדיאל הבא.

21:00 ספרד – גרמניה:

המשחק הגדול ביותר של שלב הבתים בכל מה שנוגע לשמות הנבחרות והשחקנים הפך לחשוב הרבה יותר עבור הגרמנים שזקוקים להתאוששות אחרי ההפסד נגד יפן. הספרדים זכו לעדיפות על הגרמנים במפגשים החשובים ביניהם בדור הקודם – גמר יורו 2008 וחצי גמר מונדיאל 2010 (פעמיים 1- 0), אבל המשחק היום יהיה שונה לחלוטין וכנראה שגם פתוח לחלוטין.

תוצאות אתמול:

פולין – ערב הסעודית 2- 0 – זיילנסקי כבש ראשון מבישול של לבנדובסקי (39) ומלך שערי פולין בכל הזמנים הכפיל בעצמו (82).

ארגנטינה – מקסיקו 2- 0 – אחרי כשעה של מאבק מאופס, ליונל מסי הכריע את ההתמודדות עם שער (64) ובישול לאנסו פרננדס (87).

אוסטרליה – תוניסיה 1- 0 – מיטשל דיוק כבש בדקה ה-23 את השער היחיד של המשחק וסיבך את טבלת בית ד'.

צרפת – דנמרק 2- 1 – קיליאן אמבפה כבש צמד (61, 86) וגבר על שער שוויון זמני של אנדראס כריסטיאנסן, כך שהצרפתים הם הראשונים שהבטיחו את מקומם בשמינית הגמר.

לפוסט הזה יש 69 תגובות

      1. גם אם גרמניה מפסידה הערב היא בעמדה טובה, ניצחון שלה בשני שערים על קוסטה ריקה ושל ספרד על יפן יבטיח לה את העלייה

  1. קרואטיה חסרה את מנדוקיץ היה נותן מחץ בחלק הקדמי ומקשה על ההגנות
    קנדה זה הפתעת המונדיאל משחק שני כבר שנים משחקים ממש טוב בניגוד לכל המפתיעות לטובה במשחק הראשון…
    לפחות הם מצדיקים את האירוח עוד ארבע שנים בניגוד למארחת אחרת

  2. וניל טרופי

    קנדה משלמת עדיין את מחיר הצעירות, אבל מי שראה אותם בשנים האחרונות ובעיקר במוקדמות קונקאקאף יודע שהם עוד ישאירו אבק לאמריקאים ולמקסיקנים.

כתיבת תגובה