מעורב הופס ליום ראשון / מנחם לס

  1. האם לברון ג'יימס מתכונן לסיים את הקריירי כאייקון הגנתי?

לברון ג'יימס חזר לשחק בליל ששי נגד סאן אנטוניו בספארס אחרי שהחמיץ 5 משחקים בגלל מתיחת שריר האיליו-פסואס (מבטאים 'איליוסואס), והתחבר לאנטוני דייויס ברבע האחרון לקחת את המשחק. "הרבה הרביעי תמיד היה הפייבוריטי שלי" הוא אמר בסיום. "זה הרבע בו אתה משחק לנצח את המשחק, וכן, אני יודע, לפעמים גם להפסידו" הוא אמר אחרי שקלע ברבע זה 8 מ-21 נקודותיו לנצחון 105-94.

בגלל עונש ההרחקה ל-3 משחקים של פטריק בברלי, דניס שרודר עלה במקומו, והתחבר לאנטוני דייויס, לברון, לוני וולקר IV, וטרוי בראון לנצחון החוץ הראשון העונה של הלייקרס.

"לברון הוא INCREDIBLE בהגנה", אמר שרודר בסיום על לברון שקטף גם 8, חילק 3, וגנב 3 במשחק ההגנה הטוב ביותר שלו מזה זמן רב. הוא הוסיף: "

Defensively, he was amazing – Schroder said of James. Switching, holding off players and not letting them get to the rim. … If we got him and AD committing on the defensive end like that, then we're going !"to go a long way.

"אדווארד ניומן מיו אס איי טודיי היה הראשון שניבא שלברון – שישבור את שיאו של קרים עבדול ג'אבר בקרוב – ימשיך לשחק עוד כמה שנים כשהוא יתרכז בעיקר בהגנה, החלק במשחקו שתמיד היה החלש ביותר בגלל, כנראה, שכל כולו היה מרוכז בהתקפה. כשחקן בן 40+, משחק הגנה יאפשר לו לשחק עד גיל 45 לפחות.

2. גורדון הייוארד ייעדר לתקופה בלתי מוגבלת בגין סדק בכתפו השמאלית ורעייתו רובין מאשימה את הצוות הרפואי של ההורנטס בדיאגנוזה שגוייה

הצוות רפואי של שרלוט הורנטס הגדיר את פציעת הכתף של גורדון כ-"חבטה בעצם הסקפולה" והוא היה מסופסל 'שבוע לשבוע', עד שהותר לו לשחק שלושה משחקים, האחרון שבהם נצחון 101-107 על פילדלפיה סיקסרס ביום רביעי, משחק שהחמיר את פציעתו עד שדיאגנוזה נוספת פסקה לחלוטין – "סדק דרגה 2 בעצם הסקפולה; גורדון הייאורד מושבת INDEFINITELY"

אשתו רובין הייתה זו שפירסמה ראשונה שבעלה משחק עם כתף סדוקה. היא אמרה:

He actually has a fractured scapula … that they had him play with last game … that’s why he couldn’t move his arm up in the last game. Everyone who knows Gordon knows he has one goal and that’s to win and play the right way. He’s the most truthful person you’d find. If he’s not gonna play it’s for something more than a bruise.”– Robyn Hayward on Hornets injury report (via Ryan McDonald)

פציעה שתיקח שבועות רבים להחלמה לשחקן הסימפטי הזה שפציעות אינן מפקירות אותו משך כל הקריירה!


3. אם הוא יתפוס כדור, אז הוא יקלע"

כשדאנג'לו ראסל אמר זאת, הוא התכוון לכפות הידיים הקשוחות של רודי גובר שלעתים מתקשה בתפיסת כדור פשוט או ב-'מייקל ג'ורדן', כמו בטוויטר הבא:

4. יאניס: "אבן מולבי יכול להיות שחקן טוב ממני!"

הוא אמר ל-CLEVELAND.COM (ttps://www.cleveland.com/cavs/2022/11/giannis-antetokounmpo-gushes-over-evan-mobley-following-cavs-bucks-matchup-he-can-be-better-than-me.html)

"הוא צעיר. הוא גבוה ממני. (מולבי הוא 0'7). הוא מהי, זריז, וחזק, ויש לו שתי ידיים. הוא פיקח מאד ומאד COACHABLE. הוא בן 21 וטוב ממני כשאני הייתי בן 21. יש לו הכל כבר עכשיו והוא מוכן לעשות הכל כדי להשתפר"

5. עוד זוג שפציעות מחפשות – קוואי לינארד ופול ג'ורג'

מתי קוואי לינארד ופול ג'ורג' ימצאו איזה 3, 4 שבועות שהם יכולים לשחק ללא פציעה לאחד מהם – או שניהם? (או שלושתם. גם לוק קנארד פצוע)

לינארד נקע את עקבו, ופול ג'ורג' סובל ממתיחת גיד שריר ההמסטרינג. הראשון החמית שניים והשני החמיץ כבר 3 משחקים. קנארד החמיץ 5 בגין מתיחת שריר הגסטרוקנימאוס

"We want to be as cautious as possible with injuries – אומר המאמן – – so that they can have their best players available for the postseason. (Leonard missed all of last season after tearing his right ACL in (Game 4 of the second round against Utah in 2021.

"We're not the only team who's going through it," Lue said of injuries. "The guys [are] getting better, they're progressing pretty well and that's all we can worry about. We gotta worry about [Denver]. And the guys we got on the floor and trying to get a win and so our guys are scrapping, they're playing hard, they're trying to hold the fort down and it's tough right now. But it is just part of the league right now."

6. גם אחרי הפליקנס רודפות הפציעות

הפעם ברנדון אינגראם הוא הקרבן עם נקע לבוהן השמאלית. מאז תחילת העונה, Valanciunas הוא השחקן היחיד ששיחק את כל 19 המשחקים של הקבוצה.

7. קווין דוראנט: "זה PRETTY COOL לראות את לברון ב-CUSP (הקצה) של ההיסטוריה

כשקווין דוראנט ממשיך בעצמו לעלות גבוה יותר ויותר ברשימת הקלעים הגדולים בכל הזמנים, הוא מצא זמן להודיע לעולם שהוא – אישית – לא מעוניין יותר מדי בשבירת שיאים, אבל באותו זמן הוא מעריץ את לברון ג'יימס שעומד לשבור את שיא הקליעות של עבדול ג'אבר.

הוא אמר אחרי הנצחון על הפייסרס: "ישנם מעל 8 ביליון (מיליארד) נפשות בעולם ולעשות דבר שאיש לפניך לא עשה זה PRETTY COOL". הוא דיבר על שיאי קליעה אחרי שהוא עצמו הגיע ל-26,074, ששבר את המקום ה-18 של קווין גארנט. ה-37,311 של לברון הוא שני רק ל-38,387 של קארים..

Durant says he has never focused on becoming the all-time scoring king, even as he climbs to a higher place in basketball history each night.

"I never really thought of it," Durant said. "I heard the talks, especially early on in my career when I was doing stuff the LeBrons, the Michael Jordans have done in the league as far as scoring, but I know how tough it is to consistently do this year in and year out, day in and day out. A lot of stuff is out of your control. But I just try to come in and be the best version of myself I can be, and whatever happens, happens."

8. לוקה מגיב על החלק שהוא (שהיה???) החלש – היחיד – במשחקו

"אני חושב שאני משחק העונה PRETTY DECENT DEFENSE. אני מרגיש שההגנה שלי היא הטובה ביותר שהייתה בארבע השנים הקודמות!" – דברי לוקה דונצ'יק על הגנתו העונה.

בן ה-23 הזה הואט אחד השחקנים המושלמים ביותר בהווה, או שהיו בהתקפה. אולי הדבר היחיד שאין לו הן תעופפויות למעלה התקרה כמו שלמייקל היו. מצד שני ללוקה יש זריקה מרחוק טובה מאשר למייק.

אותו דבר אין לומר על הגנתו. חוסר מהירות רגליים עשה ועושה אותו קרבן לעתים OFF THE DRIBBLE ע"י שחקני התקפה מהירים וקלי רגליים. העונה לוקה השתפר מאד – הוא עבד במיוחד על זה – בדברים שכן יש לו בהגנה: ראיית משחק מעולה המאפשרת לו ציפייה וגניבת כדורים; כוחו וגובהו העוזרים לו להגן בפוסט; CRASHING THE BOARDS לריבאונדים.

התוצאה?

As a result, Doncic is posting the highest defensive box score plus-minus of his career (per Basketball Reference), and the Mavericks as a whole have the ninth-best defensive rating in the NBA this season.

גורם נוסף לשיפור ההגנה הגדול שלו?

 Luka made a big personal change

כגון?

כגון להוריד משקל, לשמור על דיאטה מוכתבת ע"י מאמני הכושר שלו, ולהתאמן במשקולות.

הוט טוען שהוא היום בכושר הגופני הטוב ביותר שהיה בו מאז היה בן 16, והוא עומד להמשיך בשמירה על משקלו ולשמור על כושר גופני מעולה.

9. לברון, אוהד אוהיו סטייט פוטבול עוד מימיו באקרון, שולח טוויטר אחרי ההפסד הביתי היום למישיגן 45-27

10. טוויטרים מההאוקס ואז מהרוקטס אחרי ש-44 נק' של טריי יאנג ו-39 של דג'ונטה מוריי לא עזרו להם בהפסד 128-122

קודם יאנג ומוריי TAUNTING THE ROCKETS:

ואז הקרב מתחמם ברבע השלישי, במיוחד עם מוריי ה-X-רוקטס

ובסוף זה 'צוחק מי שצוחק אחרון':

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
41 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
shadow
shadow
27/11/2022 5:13:24

אז מה, עוד סיפור על רשלנות של קצבים? אבל הם יודעים הכי טוב לא? אין מצב שיש ידע אחר, הכי טוב לישון, החורף בפתח אין כמו שנת חורף טובה😴😴
.
פציעות פציעות ועוד פציעות העיקר שיש להם נעליים גלאקטיות עם כריות שקר כלשהו בשביל לשמור על זעזועים ופציעות בכיס של היצרנים🤦🏻‍♂️

IDO
IDO
27/11/2022 5:25:41
Reply to  shadow

אולי תנוח…. כדורסל זה ספורט מגע.
אתה משחק מול ענקים שריריים, רץ, קופץ, משנה , כיוון, זורק תוך כדאי נפילה . פלא שהם פצועים כל כך מעט.
אולי הספורט השני אחרי פוטבול אמריקאי מבחינת הסיכון שלו לשחקנים.

shadow
shadow
27/11/2022 5:40:07
Reply to  IDO

אתה בסך הכל מתאר את המאמץ הנדרש, לקפוץ מפה לפציעות זו קפיצה לוגית שאין לה אחיזה במציאות.
יותר קל לתאר אנשים שלא מתאמנים נכון עבור המאמץ ובנוסף מגבילים את אחד האיברים הכי חשובים עבור יציבות והגנה מפציעות, כפות הרגלים, עם נעליים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  IDO

איפה יש מגע בwwe?

דוקטור רזי הופמן
27/11/2022 7:37:26

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

דוקטור רזי הופמן
27/11/2022 7:37:13
Reply to  IDO

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
27/11/2022 7:48:02
Reply to  IDO

אתה טועה הספורט בו הסיכון לפציעה הוא הכי גדול הוא ספורט שמתבצע במצב יחף ללא נעליים (טכנית זה שניים אבל אני לא הולך להחשיב פציעות בספורט שבו אנשים מכים אחד את השני).

עגל
27/11/2022 13:18:31

והוא?

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
27/11/2022 21:51:27
Reply to  עגל

התעמלות

סוסמעץ
סוסמעץ
27/11/2022 6:14:18

תודה רבה דוק
==
העכברוש מצא לו שותף ראוי
יפה שקיבלו בראש אחרי כל השוויץ שלהם.

אשך טמיר המקורי
27/11/2022 7:18:51
Reply to  סוסמעץ

מצא מין את מינו, הכי טוב לרכז שיקוצים יחד

דוקטור רזי הופמן
27/11/2022 7:38:34
Reply to  סוסמעץ

+1966
ואני בהחלט מתחבר לריכוז ה—-שי—-קוצים.

אשך טמיר המקורי
27/11/2022 7:14:55

תודה דוקטור על בחילת הבוקר מדברי השיקוץ ותמונתו
למזלי שתי כוסות של קפה שחור חזק עם מרווה הרגיעו את הבטן הרוגשת מדברי הבלע וההסתה.
רושם לך דחוף רצפט של 3 פעמים ביום התעמלות בבריכה עם בנות 30- ומדיטציה פעמיים ביום מול הטוסיק של סרינה

דוקטור רזי הופמן
27/11/2022 7:39:11

דרשת נכון מר תחכמון.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

וואלה, קפה שחור עם מרווה? לא הכרתי. טריה או מיובשת?

אשך טמיר המקורי
27/11/2022 8:37:09

טרייה. מצוין. פשוט מוסיף לפינג'ן.
בעיקרון הייתי מכין מלא קפה שחור פעם על בסיס צמחים שונים.
עושה תה עם צמח כלשהו (מרווה, זעתר, כל דבר שטעים לך), ובמקום לשים סתם מים לקפה משתמש במים של התה.
זה נקרא קפה בטעמים ואם הייתי יזם הייתי עושה דוכן כזה מזמן.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מעניין מאד, אבדוק את זה. גראסיאס.

סוסמעץ
סוסמעץ
27/11/2022 11:22:10

NICE
ננסה את זה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

תודה רבה מנחם אחלה מעורב. הרוקטס לוהטים, פרגון יפה מאד מצד יאניס, איזה אחלה גבר הוא, וחבל מאד על גורדון הייווארד, כשהיה בריא היה מצוין.

ירון, החלום
ירון, החלום
27/11/2022 8:12:57

בס"ד
תודה רבה מנחם.
יוסטון שלי יכנסו ישיבת הנהלה דחופה.
לאחריה אימונים של סיירת מטכ"ל, עד שיפצעו קודם.
מסכנים את ויקטור, חוצפה….

האווי לאסוף
האווי לאסוף
27/11/2022 8:18:52

מסכנה אשתו של גורדון. גם לסבול אותו בבית כל היום וגם לשמוע 'אבל הכתף, בחייאת', בכל פעם שאת מבקשת ממנו לשטוף כלים או לזרוק את הזבל. גם אני הייתי מתבאס על שארלוט (למרות שזה חלק מובנה בלהיות שחקן שארלוט, שמעתי שלהיות מבואס שם זה סעיף בחוזה).
תודה רבה על המעורב המעולה

אשך טמיר המקורי
27/11/2022 8:40:10

בכלל, מה פצצה כזאת עושה עם חנבץ כזה, בטח היא מייבאת ספורטאים מהאינסטגרם

דוקטור רזי הופמן
27/11/2022 9:37:38

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
צ"ל, וזאהההההה, אחרי 3 ילדים?
כמו אשתו של הפולני אבל הגברת הפולנייה קורעת אותנו במכות. מה זה מים קרים בשבילה?
https://www.youtube.com/watch?v=4xntEGrYTxU

דוקטור רזי הופמן
27/11/2022 9:41:17

ולמה היא לא מתעמלת יחפה? לא יפה מצידה וגם לא בריא, עם כל הכסף שתצטרך לשלם בעתיד לרופאים הקצבים..

אשך טמיר המקורי
27/11/2022 10:31:29

על זה אתה מסתכל במקום לראות מונדיאל?..

דוקטור רזי הופמן
27/11/2022 10:51:23

אין מונדיאל כשאנשים כה רבים מתו, אם היה רק שחיתות אז הייתי משקיע. חיי אדם זה סיפור אחר ולא משנה אם הם מבנגלדש או כל מקום אחר. אני מתעדכן בעיתונים ורואה שיש לא מעט קרחות ביציעים, זה קצת משמח אותי.

אור
אור
27/11/2022 8:42:08

יש להם איזה חמישה ילדים, אני בטוח שהיא שמחה ברמה כלשהי מזה שהוא בבית בזמן שהצ'קים ממשיכים להגיע

דוקטור רזי הופמן
27/11/2022 9:42:38
Reply to  אור

זה יגמר בקרוב. שני חוזים מצויינים היו לו, היה יכול להיות יותר כסף בבנק אם היה חותם ביוטה לדעתי.
החוזה הבא סיפור אחר לגמרי.

אור
אור
27/11/2022 10:59:04

בדוק

האווי לאסוף
האווי לאסוף
27/11/2022 10:11:21
Reply to  אור

צודק, אור. בכלל אני מקווה שהם מאושרים. אם כאלה עשירים, צעירים ויפים לא יהיו מאושרים, מה הסיכוי של כל השאר?

אור
אור
27/11/2022 10:59:47

חחחח, צודק

עגל
27/11/2022 11:55:23

טוב אתה האווי

Jonathan
27/11/2022 8:58:59

אחלה מעורב מנחם.
ספרס – לייקרס נגמר ב143-138 ללייקרס. זו תוצאה של משחק אולסטאר.
על איזו הגנה של מישהו בלייקרס שרודר מדבר?

jefffoster10
27/11/2022 9:27:28
Reply to  Jonathan

מסכים, אי אפשר לדבר על הגנה במשחק בו הלייקרס ספגו 138 נקודות בלי הארכה. זה כמו לדבר על הגנה של קונדום מחורר

Guy d
Guy d
27/11/2022 9:52:03
Reply to  Jonathan

הוא דיבר אחרי המשחק הראשון נגד הספרס.
במשחק הלילה AD לא שיחק, שרודר אמר: כדייויס ולברון מחויבים להגנה אז הם יגיעו רחוק.
לא צריך להוציא דברים מהקשרם, יש מספיק מה לצחוק על הלייקרס גם בלי

Jonathan
27/11/2022 10:03:21
Reply to  Guy d

לא צחקתי עליהם. קראתי בזריזות ומאחר והם שיחקו מול הספרס פעמיים אכן חשבתי שמנחם מתכוון למשחק הנוכחי.
אבל אם כבר אז כבר… זה אומר ששרודר עשה להם נאחס בהגנה?

Guy d
Guy d
27/11/2022 10:42:31
Reply to  Jonathan

יש עוד אחד בחמישי

Berch
27/11/2022 16:25:24
Reply to  Guy d

סגרת חוזה. הכסף בכיס
אין את הקטע שרק מהיום הרביעי אתה מקבל כסף מביטוח לאומי….
ג'ון וול עשה מזה קריירה
🤣