לוקה רוצה סוויפ על הקנדים, לברון ודייויס במשחק נוסף בטקסס ושיי גיליג'יוס אלכנסדר משתוקק לשבור שיאים ביום שבת מצומצם / עידו רבינוביץ

לוקה רוצה סוויפ על הקנדים, לברון ודייויס במשחק נוסף בטקסס ושיי גיליג'יוס אלכנסדר משתוקק לשבור שיאים ביום שבת מצומצם / עידו רבינוביץ

טורונטו ראפטורס (9-9) – דאלאס מאבריקס (8-9), 00:00

המאבס מחפשים לסיים את הסדרה העונתית נגד הקנדים בסוויפ על מנת להימנע מרצף של שלושה הפסדים. הראפטורס ישמחו לעלות חזרה למאזן חיובי אחרי ההפסד המכאיב לנטס.

ללא פסקאל סיאקם, לטורונטו יהיה קשה מאוד לגבור על לוקה דונצ'יץ' וחבורתו. גם עם הכוכב הקמרוני שלהם, הדינוזאורים נפלו לקבוצה של ג'ייסון קיד בתחילת החודש כשביקרו בטקסס. משחק סטנדרטי אצל הכחולים, שחיים "לה וידה לוקה". דונצ'יץ' קלע 35 נקודות ב-37 דקות כאשר כל שאר שחקני החמישייה שלצידו קלעו 42 יחדיו ב-119 דקות משותפות.

כריסטיאן ווד יהיה האקס פקטור החשוב של האורחים הלילה. הראפטורס לא נותנים ליריבות שלהם להיכנס לבקבוק הפנימי, רק 26.3 ניסיונות למשחק בעשרה האחרונים שלהם. יחד עם זאת, כאשר קבוצות מגיעות למקום הזה, הן קולעות ב-68.8%, הנתון השישי בגובהו בליגה. קליעות בצבע יכולות לפתוח את השלשות מהפינה, מקום שרג'י בולוק ודוריאן פיני סמית' אוהבים לצלוף ממנו. על הראפטורס קבוצות ממטירות 11.8 ניסיונות לשלוש מהפינה בעשרת המשחקים האחרונים, ווד ופאוול יהיו חייבים למשוך את ההגנה אליהם כדי לפנות מקום לשלשה היעילה ביותר בכדורסל.

מאידך, שחקן המפתח של הראפטורס יהיה דווקא ת'אד יאנג. ללא סיאקם ועם כושר ירוד של סקוטי בארנס, שלא ישחק הלילה, הג'ורני-מן הותיק הוא הפורוורד הבכיר בסגל. בהפסד להוקס לפני שבוע, הוא קלע 18 נקודות, קטף 9 קרשים, מסר 4 אסיסטים ושלק 4 חטיפות ב-35 דקות. הוא פתח לראשונה רק לפני שבועיים במדים הקנדים והשתלב נהדר, כמו ברוב הקבוצות שלו בקריירה עד כה.

בנוסף לסיאקם ובארנס, גם פרד ואן פליט, פרשס אוצ'וואה ואוטו פורטר בחוץ אצל ניק נרס.

לג'ייסון קיד יש סגל כמעט מלא, מקסי קליבה פצוע אך כנראה יעלה לשחק.

הימור: ההרכב המלא של דאלאס יגבור על הטלאים של הקנדים ב-14 הפרש.  

יוסטון רוקטס (14-4) – אוקלוהומה סיטי ת'אנדר (11-8), 03:00

הקבוצה מהמקום האחרון בליגה מארחת את הרעמים ב-"טויוטה סנטר" כאשר הת'אנדר רחוקים רק 2 משחקים ממיקום בפלייאין.

הרוקטס השיגו ניצחון מפתיע על האטלנטה הוקס עם רבע רביעי חונק בו הרשו להוקס רק 18 נקודות וסיימו את המערכה עם יתרון 31 כדורים חוזרים, בכללו 22 קרשים התקפיים שהניבו 37 נקודות מהזדמנות שנייה. הרקטות הטקסניות נלחמו כל העונה ובעיקר השיגו הפסדים מכובדים. הפעם, גם עם תצוגה מפלצתית של טריי יאנג ודז'ונטה מארי, הם לקחו את הניצחון בשיניים.

"הם התרגשו, כמובן. אני הייתי שמח בשבילם. יש לנו עוד משחקם מחר וזה היופי של הליגה הזאת. תמיד יש לך עוד אחד" אמר מאמן הרוקטס, סטיבן סילאס, במסיבת העיתונאים האחרונים.

גם עבור הת'אנדר זה הלילה השני בבק-טו-בק לאחר שגברו על שיקגו המאכזבים אמש, 123:119 לאחר הארכה. זה היה ניצחון שגדע רצף של שלוש תוצאות שליליות עבור הרעמים, הסטאר הקנדי שלהם הוציא אותם מהבוץ עם 30 נקודות, 8 קרשים ו-7 אסיסטים. שיי גיליג'יוס אלכנסדר נותן את העונה הטובה בקריירה שלו, ללא ספק.

נגד הבולס הוא קיבל עזרה עם עוד 4 שחקני חמישייה שקלעו בספרות כפולות, יחד עם 48 נקודות מהחולייה המשנית, כולל 17 מדאריוס באזלי שהוביל את הספסל של מארק דייגנולט.

הימור: ת'אנדר לוקחים ב-8 הפרש.

סן אנטוניו ספרס (14-6) – לוס אנג'לס לייקרס (11-6), 03:00

הלייקרס, שפתחו את העונה בכושר מחריד, ניצחו ארבעה מחמשת המשחקים האחרונים שלהם. מאידך, הספרס שפתחו בכושר טוב ומפתיע, הפסידו שבעה משחקים רצופים, כולל את האחרון שלהם שהיה מול הלייקרס שהגיעו לביקור כפול באלאמו.

לברון ג'יימס שב לפרקט לאחר שהחמיץ חמישה משחקים רצופים (מהם הלייקרס ניצחו שלושה, יותר מכל שאר העונה שלהם ביחד!), קלע 21 נקודות בניצחון על הדורבנים אך גם איבד 9 כדורים ונראה חלוד בצורה ברורה.

אנטוני דייויס בכושר פנטסטי, הוא קלע 25 נקודות ב-77% וקטף 15 קרשים במשחק האחרון נגד הגבוהים של הספרס. התקווה של הלייקרס היא שהוא יוכל לשמור על כושר המשחק גם לצד הקינג, שגם ימשיך להוריד חלודה מול שחקני הכנפיים החלשים של הספרס.

ניצחון של הלייקרס והפסד של הת'אנדר במשחק המקביל נגד הרוקטס יעלה את הקבוצה מלוס אנג'לס למרחק שני משחקים בלבד מהפלייאין, בשוויון עם אוקייסי. הספרס יקוו גם לניצחון של יוטסון על מנת לשפר את מעמדם לקראת ויקטור וומבניאמה בדראפט הקרוב.

דאג מקדורמוט וג'וש ריצ'רדסון בסימן שאלה, סלייק ווסלי בחוץ לפחות לשבועיים הקרובים אצל גרג פופוביץ'.

אצל הלייקרס לא נרשמו פציעות בסגל הנוכחי.

הימור: ל.א. מנצחים גם הלילה, 18 הפרש.

פיניקס סאנס (6-12) – יוטה ג'אז (9-12), 04:00

המשחק המאוחר של הלילה מציג את הג'אז שמדרימים לאריזונה למשחק עם הפיניקס סאנס ב-"פוטפרינט סנטר" שבפיניקס.

זהו מפגש שני בין שתי היריבות האלו בטווח של שמונה ימים, הג'אז גברו על הסאנס בסולט לייק סיטי עם שיא קריירה של לאורי מרקנן שתפר 38 נקודות ב-"ויוינט ארנה" מול הקהל הביתי המתרגש.

הג'אז מגיעים הלילה לאחד מהמבחנים הקשים ביותר שלהם העונה: הם הפסידו שישה משמונת המשחקים האחרונים שלהם, הם נמצאים כרגע במקום השישי במערב עם כמה שחקני מפתח שמושבתים בשל פציעות, מול קהל חוץ עוין שמאמין שהקבוצה שלו יכולה ללכת עד הסוף העונה. זו ההזדמנות, בעיקר של וויל הארדי המאמן ולאורי מרקנן שהפך לכוכב הבלתי מעורער של הקבוצה המורמונית.

הג'אז קלעו 11/45 מעבר לקשת מול האלופה היוצאת מהמפרץ במשחק מתסכל עבור הקבוצה מיוטה.

"אני מרגיש שברוב שלבי המשחק, שיחקנו בדיוק כפי שתכננו לשחק. כאשר אתה קולע רק רבע מהשלשות שלך, זה גורם ליותר מדי לחץ על השחקנים שלך. אנחנו כקבוצה חייבים להיות מרוכזים על הדברים הנכונים, לא להיתפס על ההפסד. אנחנו שיחקנו נגד קבוצה טובה ששיחקה משחק טוב ואנחנו פשוט לא קלענו את הכדור." אמר הארדי העצבני בסיום המשחק נגד הגולדן סטייט ווריורס.

יעילות התקפית הייתה שם המשחק בניצחון האחרון של הג'אז על הסאנס. מקרנן בעיקר היה יעיל בצורה בלתי נתפסת – 15/18 מהשדה ויחד עם שאר הקבוצה הג'אז סיימו עם 56% מהשדה וצלפו מעל מחצית מ-31 הניסיונות שלהם מחוץ לקשת.

הסאנס יקוו שהעייפות מהמשחק אתמול לא תהיה בעוכריהם. הם גירדו ניצחון קשה על הדטרויט פיסטונס הותצאה 108:102. הם הצליחו לצאת עם ידם על העליונה אף על פי שקלעו פחות מרבע מהשלשות שזרקו. משחק חייזרי של דיאנדרה אייטון בצבע, 11/13 קליעות בדרך ל-28 נקודות, הטה את כף המאזניים לטובת השמשות.

"למרות שלא קלענו את הזריקות שרצינו, האינטנסיביות ההגנתית הייתה שם, זה מה ששם אותנו בפוזיציה לנצח את המשחק הזה" אמר אייטון, כוכב הערב, בראיון לאחר המשחק.

כריס פול, קאם ג'ונסון ולנדרי שאמט בחוץ אצל מונטי וויליאמס הלילה.

מייק קונלי, רודי גיי, לאנדרו בולמרו וג'וני יוזנג לא ישתתפו אצל וויל הארדי.

הימור: פיניקס לוקחים, 9 הפרש.

לפוסט הזה יש 62 תגובות

  1. יוצאת מן הכלל, היעילות של אייטון בצבע. יש לו יד רכה שמאפשרת לו לסיים באחוז פסיכי גם כאשר יש עליו שומר.
    מול ההגנה הרכה זה סייע בידו לסיים עם כמה דאנקים מרשימים,
    אבל הלחם והחמאה שלו זה המידע ריינג' הקצר אותו הוא קולע כאילו הוא דוראנט.
    הבעיה של אייטון, עד כה העונה, זו צבירת עבירות שפעם אחר פעם צמצמה את הזמן שלו על הפרקט,
    ולאור כמות החיסורים העונה,
    כל דקה כזו בחוץ משמעותית מאוד
    (פול וג'ונסון ישבו בצד בחצי משחקי הקבוצה העונה, מה שהופך את המחסור של קראודר שבשנה שעברה היה שחקן חמישייה והשנה כלל לא משחק, למשמעותי בהרבה)
    .
    או במילים אחרות –
    באק-טו-באק בהרכב חסר = הפסד לסאנס.

            1. המונדיאל הזה מת מבחינתי.
              לא קיים!

            2. No way Hozay

  2. באופן לא מפתיע הייווארד עם פריקת כתף ואשתו מעוניינת שיעברו למקום חדש.
    משנה מקום משנה מזל?מסתבר שלא ומסתבר שהיווארד רחוק מאד מלהיות נאמן למקום העבודה.
    אמה-מה? החוזה הבא יהיה פחות מפרגן, אווץ, הרבה פחות מפרגן.

    1. אז 'מקום העבודה' מסכן את העובד (לכאורה כי זה בינתיים הגיע רק ממנה) ועכשיו העובד לא נאמן למקום העבודה?

      1. אולי כולם צריכים לדפוק את הקריירה בשביל 'מקום העבודה' כמו אייזאה תומאס ורוב וויליאמס. לפחות הנאמנות הזו השתלמה להם. אהה רגע…

        1. למה לדפוק את הקריירה? הקצבים לא עשו עליהם קסמים? אין איזה שיקוי זריקה כדור ניתוח? "רפואה מתקדמת" וכל זה

        2. רוב, קיבל הארכת חוזה למרות הוא אינג'ירה אז כן השתלמה לו הנאמנות.
          תומס? יש ביקורת על איינג' גם עכשיו, כבר מאוחר, ושם הוא גם נגמר…
          אהה רגע עם דודלי…

          1. הוא קיבל חוזה בהתאם לנטייה שלו להיפצע. ה'נאמנות' עלאק הייתה בפלייאוף האחרון שלהזכירך היה אחרי החתימה.

        1. כמה מפתיע שזה כל מה שיש לך להגיד. תן לנו עוד מפניני החוכמה שלך. רק אל תשכח לסיים בשאט אפ אנד דריבל.

      1. בקרוב הוא חזה (עוף) נגמר. מייק ישמח להיפטר ממנו למי שתיתן בחירות ושחקנים משלימים. אם קצת מזל יפול להם גם פריק צרפתותי לידיים.

  3. הגיע הזמן של פרסטי לפתוח את הכספת. פלוטל מסאן אנטוניו בסנטר ופוורד ברמה של אננובי ואולי אפילו קוודר יכניסו את אוקלהומה לפליאוף השנה. זה מגיע ל שגא וגם לאוהדים.

  4. זה לא שדונצ'יץ' מגן רע או קונוס. הוא פשוט לא מנסה לתת איזו טיפת מאמץ בחלק הגנתי.
    כי שהוא עצבני או שזה חשוב הוא קורא מהלכים הגנתית ומסוגל להזיז רגליים או לתת גוף

  5. חחחחחחחח איזה שריקת אוויר על ברידגס חחחחחחחחחחחח שמר מעולה את קחרקסון שסתם נפל חחחחחח והדביקו שריקה לברידגס איזה wwe בדיחה.
    אייטון עושה מעשים מגונים ביוטה הם לא מצליחים לקחת ריב הגנה חחח

          1. מה יקרה?
            כמו כל אוהד, אני יכול רק לקוות.
            אזכיר –
            באליפות זוכה רק קבוצה אחת.
            לפני שנתיים היינו קרובים,
            אבל יאניס היה פשוט גדול מדי עבורנו.
            אין פחיתות כבוד להפסיד לקבוצה מצויינת,
            מספיק להתבונן על הסלטיקס של השנה שעברה.

            1. כשאתה צודק, אתה צודק אבל אני חושב ש CP3 הוא המשקולת של אייטון כשהוא יעבור למקום הבא אייטון יממש אבל צריך להביא רכז טוב ובריא.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט