חם מהתנור: יום שבת/רועי ויינברג

מכה לממפיס: לאחר שהכה את סנטר אוקלהומה סיטי, סטיבן אדאמס, בלסת, פורוורד הקבוצה, זאק רנדולף מושעה, ולא ישחק במשחק השביעי בין הקבוצות, אשר יכריע זהות העולה לסיבוב השני. 6:42 לסיום המשחק השישי, בו הת'אנדר ניצחו, 84-104, התפתחה קטטה בין רנדולף ואדאמס, אשר הסתיימה באגרוף ללסתו של שחקן הת'אנדר. בסדרה, רנדולף קולע 18.1 נק' עם 8.2 ריב' ו-2.33 אסיסטים למשחק. למרות זאת, במהלך הסדרה, כאשר רנדולף על המגרש ה- +/- הממוצע של ממפיס הוא 6.6-, ובלעדיו הוא 3.3+. מי שצפויים לקבל דקותיו במשחק הם קוסטה קופוס ואד דיוויס.

***

למרות סירובם של מאמן מישיגן סטייט, טום איזו, ומאמן איווה סטייט, פרד הויברג, למאמן במינסוטה, הטימברוולבס עדיין מעוניינת ב-2 המאמנים הללו.

***

שמועות טוענות כי ג'קסון עלול להיות מפוטר מהווריורס, אפילו אם יעבור את הסיבוב הראשון. לפחות שחקן אחד בג"ס מרגיש כי יהיה שינוי מאמן בלי קשר לתוצאת הסיבוב הראשון, על סמך המקור.

***

עדכון בקשר לחיפוש המאמן בלייקרס: הקבוצה מעוניינת, כידוע, בקווין אולי (למרות שלא ברור רצונו לאמן את הלייקרס), ופנתה לשיקגו בבקשה לשוחח עם טום ת'יבודאו על אפשרות מעברו לעיר המלאכים. הקבוצה, כמו הניו יורק ניקס, לא מעוניינת בבריאן שואו, למרות שהוא הוזכר כמועמד ל-2 הקבוצות.

***

סטיב קר צפוי לפרסם החלטתו בקשר לאימון בניקס (כזכור, בעבר דווח כי אם ירצה בכך, התפקיד שלו) לאחר סוף השבוע. דווח כי ג'קסון נפגש עם כרמלו אנטוני ביום שלישי, ואמר לו כי הוא מתכנן לשכור את קר כמאמן ראשי. ייתכן ובמידה והווריורס תפטר את ג'קסון, וקר יהיה אחד המועמדים להחליפו, הוא יעדיף לאמן שם, משום שמשפחתו גרה בסן דייגו.

***

אורלנדו מג'יק: הקבוצה האריכה את חוזיהם של המנג'ר, רוב הניגן, ושל המאמן, ג'ייקוב וון, עד לסוף 2015/16. כמו כן, יש שמועות שהקבוצה מעוניינת בצ'נדלר פרסונס, שחקן הרוקטס, שיהיה פרי אייג'נט בסוף העונה.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 34 תגובות

  1. לא רוצה להישמע רע, אבל אין מאושר ממני שרנדולף הורחק. אוקלהומה סוגרים את העניין ובתקווה גם גולדן סטייט יעברו( לא ממש סביר, אבל אפשר לחלום). סדרה בין okc לבין ג"ס היא חלום של כל אוהד.

    1. אל תשמח מהר כל כך, ממפיס האלה יש להם שבע נשמות
      ויכול להיות ש-OKC יחשבו שהמשחק בכיס שלהם לאחר שזיבו הורחק ויהיו שאננים.

  2. רועי, כל קשר בין מה שכתבת בקשר לזיבו ולמציאות מקרי בהחלט.
    קטטה? אגרוף ללסת?
    החליפו דחיפות בריבאונד וזה המשיך תוך כדי ריצה (אדאמס התקיל אותו וגרם לו להתפרץ בדחיפה).

    מישהו רואה את דוראנט מורחק לאחר דחיפה כזאת?
    אגב, אם זה היה לברון במקום זיבו, מי שהיה מורחק ממשחק 7 זה אדאמס.

    1. אם זה היה לברון במקום אדאמס הוא היה נשכב על הפרקט ל 20 דקות . יכול להיות שהיו מפנים אותו במסוק ממקום האירוע והוא היה תובע את זיבו על ניסיון לרצח

    2. זה היה אגרוף מכוון, אפשר לראות את זה בבירור, לא מבין למה בוכים על ההרחקה הזאת. זה אגרוף סטייל רון ארטסט ישר לפנים של הבחור, אם זה היה לברון זה היה פותח את כל מהדורות הספורט, אחרי שהוא היה נשלח לבית חולים. זאת מכה נורא מסוכנת…
      לאדאמס זה פשוט לא הזיז…

  3. ולא יאומן זיבו איזה מהלך מפגר אם (וכנראה כאשר) נפסיד האשמה תהייה על כתיפך לא יאומן

    חוץ מזה זה לא פוסל את העניין שאם זה היה פול גורג׳ או כל כוכב אחר הוא לא היה מורחק ואם זה לא היה מול קבוצת הmvp שרוצים בהצלחתה אז הוא גם לא בטוח היה מורחק

    ביאוס רציני לכל אוהדי ממפיס

    1. רק לציין שעם כל הכעס על זיבו זה נעשה בקרב ריבאונד בלהט הפלייאוף ואפשר להבין אותו רק הוא צריך להבין שהוא צריך לשמור על עצמו

  4. שיקגו כבר אמרה שהיא מסרבת לדיבורים עם תיבודו.
    לא חושב שזה בכלל ראלי.

    בכל אופן אני מקווה מאוד שזה יהיה קווין אולי וכמה שיותר מהר.
    שמועות מתחזקות שקונטיקט בדרך להציע לו חוזה חדש וגבוה מאוד(החוזה הנוכחי שלו הוא קצת פחות מ-2 מיליון דולר לעונה).
    צריך למהר.

          1. מאמן שעושה עבודה גדולה מהרגע שקלהון פרש.

            לקח אנרדדוג מארץ האנדרדוג ולקח איתה אליפות כשעל הדרך עשה בית ספר למאמנים שמולו(וחלקם שועלים ותיקים) גם בהגנה וגם בהתקפה.

            וחוץ מזה שהוא המאמן החביב ביותר על דוראנט.
            תקרא קצת על טיב היחסים ביניהם.

            אההה ועוד פריט "לא חשוב"- הוא מאוד אוהב את LA, הוא שיחק בעיר בתיכון ואפילו שקל לשחק בעיר במכללות עד שקיבל סקולרשיפ מקלהון.

  5. החלטה עלובה של הליגה, אחת הסדרות הטובות של השנים האחרונות (לא להאמין שזה סיבוב ראשון), ועכשיו היא איבדה הרבה מהערך הספורטיבי שלה.

  6. די די… תראו את הוידאו.
    אגרוף מכוון ללסת באמצע ירידה להגנה.
    לא מאבק על מיקום
    לא ניסיון לעצור סל

    רצו השמן והניוזילי, פנה אליו זיבו והכניס לו אגרוף.

    חוסר בגרות חוסר אחריות וטמטום.

  7. בדיוק, הוא לא צריך לבוא בטענות לאף אחד פרט לעצמו.

    כששחקן מאבד עשתונות ורץ סתם ככה לשחקן(גם אם זה נתן לו קטנה במאבק על ריבאונד כשהיה על מה לשחק) הוא צריך לבוא בטענות רק לעצמו ובטח לא לתת פתח לשופטים ולליגה להרחיק אותו(וכשהוא יודע מה המשמעות של הרחקה כשיש אפשרות למשחק 7).

    אף אחד פה לא יצא להגנת ננה כשזה החליט לשחק אותה פסייכו שברח מהאגף לחולי נפש באוז, מהסיבה הפשוטה שאין דרך להצדיק את זה.

    חוץ מזה שאני שמח שסוף סוף, זיבו חוטף אותה ובצורה הכי קשה שיש.
    שנים הגוש שומן הזה, 300 פאונד של בשר נע, מחלק מרפקים חופשי והליגה שותקת.
    הוא כנראה לא היה מספיק חכם כדי לשלוט בכעס או בשגעון במשחק פלייאוף כל כך חשוב אז עכשיו שיאכל אותה.

    ובעצם מי שאוכלת אותה פה בגדול זה הקבוצה שלו כי לOKC פשוט אין תשובה לנוכחות שלו בסדרה הזאת.

  8. עכשיו מעניין אותי שקראו לדוראנט מיסטר unreliable במקומון של אוקלהומה (במיוחד אחרי ההופעה האחרונה שלו). בעצם זה מצחיק כי אם הם חושבים שאי אפשר לסמוך עליו, על מי כן אפשר לסמוך?
    למעשה העבירו לו מסר אחר: אי אפשר לסמוך על האוהדים והתקשורת שלך. סדרה אחת לא טובה וקוראים לך בשמות. מעניין איך זה ישפיע עליו כאשר יצטרך לחשוב על הארכת חוזה….

    1. דוראנט חופשי ב-2015/16 נכון?
      אז וויד יהיה אחרי 12 שנה בליגה+בעיות ברכיים+בן 35.
      עכשיו תארו לכם מצב שבו ג'יימס ובוש חותמים על חוזים נמוכים כדי לתת אופציה לחוזה מקסימום בדוראנט.
      זאת פנטזיה, אבל אם היא תקרה אפשר לסגור את הליגה.

      1. למה להסתפק בזה? תעשו טרייד האסלם במקום הווארד ותביאו את אולדרידג' שמסיים חוזה גם בשנים הקרובות. נראה לי יהיה לכם חור בעמדת הרכז אותו תוכלו למלא ברונדו שירצה להוכיח שהוא לא לקח אליפות רק בזכות השלישייה הגדולה של בוסטון ושהוא מסוגל לעשות את זה בכוחות עצמו.

        1. אולי לא, אבל זה מעלה שאלה מעניינת, מה יקרה אם דוראנט יחתום בקבוצה עם עוד סופרסטאר או שניים, נגיד, פורטלנד. גם אותו ישנאו?

  9. אם יקרה דבר כזה שניהם מונעים מעצמם את האפשרות להכנס אי פעם ל-10 הכי טובים בהיסטוריה(ועם כמה שלברון פחדן הוא לא כל כך רחוק משם עכשיו, צעד כזה יחסל לשניהם את האופציה להלקח בדיון).

כתיבת תגובה

סגירת תפריט