You are currently viewing חוזה לך ברח 7/ עוקב אחרי הימורי הפריוויו + חידות nba

חוזה לך ברח 7/ עוקב אחרי הימורי הפריוויו + חידות nba

שבוע סטנדרטי של 58.5% הצלחה בניחושי הפריוויו ותוצאה מצטברת של 18:31 לטובת חזאינו אל מול כוכבי הNBA. מי הצליח יותר ומי פחות? מה המצב בטבלאות (יש מהפכים) , מדור החידות החדשות והמקוריות (שתוכלו לקרוא רק כאן!) מארח הפעם את אחד מטובי גולשינו…אבל קודם כל אני חייב לכם פתרון של חידה מהשבוע שעבר שנותרה סתומה בפעם הראשונה….

8. שמעתי שהכינוי של השחקן הזה מרמז למפרצים עתידיים בשערו? (4)

זוהי החידה שניתנה בשבוע שעבר ונותרה לא מפוצחת.

ובכן התשובה היא : "גבחת"

ולטובת אלו שעדיין מגרדים בראשם בסלידה וממלמלים (WTF…) הסבר קצר – גבחת נשמע כמו גבה אחת, נכון? (עגל אתה איתי?) , וזהו כמובן הכינוי של AD הידוע והטוב… (לפעמים מכנים אותו חד-גבה אני יודע אבל ת'כלס זה אותו דבר). מסתבר שהמילה גבחת היא גם כינוי להתקרחות באזור המצח או כמו שנהוג לכנותה – מפרצים.

כדי לחסוך לכם את הבדיקות הכינותי מראש :

עד כאן ומעללי הגבחת מקווה שלא מרטתם שערות מצחכם בייאוש… ועכשיו בוא נחזור למעללי החוזים

עדכון שבועי – day by day

  • 22/11, אינדיאני פותח את השבוע עם גיטרה מנסרת וארבעה הימורים, פוגע ב-2 תוכם וצובר מדלית כסף בעזרת פיניקס (8~10) על הלברונים האומללים. מדד 75.
  • 23/11, עמיחי קטן, מתמודד מול 12 משחקים , פוגע נכונה רק ב-5 מתוכם אבל ממתיק מעט עם 3 מדליות אחת מהם מכסף (בזכות אטלנטה 9~12) ושניים מארד . מדד 58 (שבוע שני רצוף שעמיחי קובע שיא מדד שלילי עבורו)
  • 25/11, אחרי ערב מנוחה שבו השחקנים הודו לתרנגולים (וינק וינק) , עלה דור בלוך השיאן המכהן של כמות המשחקים הנסקרים רענן מתמיד להתמודד לבדו מול 14 משחקים (שיא עונתי לערב בודד), דור כמו צלף מיומן הצליח להוריד 9 מטרות בהצלחה כאשר על כל פספוס הוא מחפה בהשגת מדליה – 3 מכסף! (הלוחמים שדדו לו את הזהב בנצחון 11 כאשר הימר 12) ועוד 3 מארד ….96 נקודות מדד וזה אומר שיהיו שינויים בטבלה השבועית . כדי שבלוך לא יתהדר כטווס על השגיו אזכיר תרנגול הודו שמרט את נוצותיו (ממפיס שנצחה 21 כאשר הוא חזה לה הפסד של 14 לשקנאים).
  • 26/11 , עידו רבינוביץ הלא יציב פותח קלפים ל-4 משחקים, ב-2 הוא מדייק בתחזיותיו וב-2 לא, בלי מדליות. מדד 50 – הכי נמוך השבוע אחרי שבשבוע שעבר רבינוביץ עמד בפסגה עם 110 נקודות שבועיות.
  • 27/11, תומר שנאן , קיבל 9 משחקים ונתן כמה הימורים נועזים (נצחון של וושינגטון בחוץ מול בוסטון, אורלנדו בבית מול פילי) , אז הפתעות הוא לא תפס מה שהשאיר אותו עם 5 תחזיות מדוייקות ועוד 2 מדליות ארד חביבות. מדד 67.
  • 28/11, ואל הערב האחרון בסבב עולה רוקי בשם יונתן שנותן יו ! הופעה מהממת עם 8 מדויקות מתוך 10 ועוד 2 מדליות ארד נחמדות למדד 90. נחכה ונראה אם יונתן הוא late bloomer או רופא שיניים (סתם חור…למי שתהה)

W/L %

יציבות בשני המקומות הראשונים , רותם ודור עולים מקום אחד בעוד עמיחי שהחל חזק מאבד גובה שבוע שני ברציפות למקום החמישי

מדליות

שבוע בלי מדליות זהב, סטטוס קוו בצמרת

MVP

מהפך נוסף בפסגה , דור מוסיף 2 נקודות למדד המצטבר ועולה למקום הראשון , מחליף מקומות עם עמיחי שאיבד 6 נקודות השבוע….

חידות אתגר – אביתר "השומר"

"השומר" , מהנדס מים (ואשתו ,אשת מהנדס, שגם תרמה למדור) בן 30 מיסוד המעלה מהפותרים המצטיינים נענה לאתגר שהצבתי בסוף המדור הקודם ושלח לי שלל חידות מצויינות , היום כל המדור מוקדש לו. תודה לאביתר ולכל מי שעוד שלח חידות שימצאו את מקומם בשבועות הבאים.
  1. ארבע מילים אנגליות שמתארות תפקיד מפתח (7)
  2. קץ הקריירה של מובלי נקבע באן-דן-דינו 2008 (6,2,3)
  3. שחקן יורוליג ספרדי מנצח שחקן NBA צרפתי (4,4)
  4. בקיצור, הקליעה האופיינית של נוביצקי (3,3,2)
  5. זכה בצדק אחרי שריברס עזב (2,4)
  6. סימן שהשבת יצאה על פי מייקל, לברון וקובי למשל (6,5)
  7. מה ריצמונד עשה לרשתות אחרי אליפות תאורטית שגם ארנבים אוהבים (3,3)
  8. הלהקה שואלת היכן השחקן ואינדיאנה עונה – אצלנו! (4,4)
  9. הקשר בין סרטן השד לקליעה של ווסטבורק משלוש (4,3)
  10. מטרידים, אבל רק כל 4 שנים (3,4)

אם גם אתם רוצים לשלוח לי חידות או רעיונות לחידות (אני טוב בשיפצורים)

אתם יכולים! שלחו לי וואטסאפ ל – 0502081921 ונמשיך משם.

לפוסט הזה יש 30 תגובות

כתיבת תגובה