לוקה בבוסטון בראש תריסר משחקים – פריוויו למשחקי רביעי / עמיחי קטן

יממה לפני חג ההודיה המוקדש לפוטבול, ובו לא מתקיימים משחקי NBA כלל, הפעם מצפה לנו ערב של 12 משחקים, כאשר 16 מתוך 24 הקבוצות שתעלינה על הפרקט מחזיקות במאזן חיובי, ובסך הכל 18 מתוך 30 הקבוצות של הליגה מחזיקות בינתיים ביותר ניצחונות מהפסדים, ועוד אחת במאזן של 50% בדיוק, כך שברוקלין הם היחידים שנמצאים בטופ 10 של קונפרנס על אף מאזן שלילי.

2:00 שארלוט הורנטס (4- 14) – פילדלפיה סבנטי סיקסרס (9- 8):

ההורנטס עם 3 הפסדים רצופים ו-11 מתוך 12 המשחקים האחרונים, ואפשר לומר שהם כבר חלק מחבורת התחתית של המזרח יחד עם דטרויט ואורלנדו. לאמלו בול הספיק לשחק ב-3 משחקים לפני שנפצע שוב, רוזיר והיוורד החמיצו גם הם כבר כמה משחקים כל אחד, והתוצאה היא שההתקפה של שארלוט הפכה רשמית לגרועה בליגה, אפילו יותר מזו של הלייקרס שהיו אחרונים עד עכשיו.

בפילדלפיה יכולים קודם כל לשמוח על השיפור ההגנתי שמגיע במקביל לפציעה של הארדן, כך שהמאזן שלהם הוא 4- 5 עם הארדן לעומת 5- 3 בלעדיו. למעשה, ב-9 המשחקים הראשונים של העונה (עם הארדן) פילי ספגו 109.6 נקודות למשחק, לעומת 103.1 נקודות ב-8 המשחקים האחרונים (בלי הארדן). מצד שני, ההתקפה נחלשה וירדה מ-110.4 נקודות למשחק ל-107.4 נקודות. הם יהיו שוב בלי אמביד, הארדן ומקסי, אבל טוביאס האריס והאחרים הראו שגם הם מסוגלים לייצר התקפה.

רמת עניין של משחק: C- – כמעט כל השחקנים המעניינים ב-2 הקבוצות פצועים.

הימור: פילדלפיה ב-8, על אף החסרונות.

2:00 קליבלנד קאבלירס (11- 6) – פורטלנד טרייל בלייזרס (10- 7):

העונה של קליבלנד נעה ברצפים, כאשר אחרי הפסד הפתיחה הם ניצחו 8 ברציפות, מיד אחר כך הפסידו 5 ברציפות, וכעת הם שוב עם 3 ניצחונות רצופים והמקום השלישי במזרח, לפחות בינתיים. קליבלנד עדיין בצמרת בהתקפה (מקום 6) ובהגנה (מקום 3), וכתוצאה מכך מקום שני בנט רייטינג, אבל הם מתקשים בקלאץ', בעיקר בהגנה, פעם אחר פעם, וזה היה גורם משמעותי ברצף ההפסדים שלהם.

פורטלנד פתחו נהדר את העונה, בעיקר ברגעי הקלאץ', אבל כמה הפסדים צמודים לאחרונה קצת פגעו בהם והורידו אותם לשוויון במקומות 5-7 במערב כשהם עם 3 הפסדים רצופים. החמישייה של פורטלנד מאוד מאוזנת ומגוונת, אבל הספסל לא יציב ומתקשה לספק תרומה קבועה, כשאפשר גם לומר שלילארד נראה הרבה יותר טוב מאשר בעונה שעברה, אבל קצת פחות טוב מאשר בעונות שקדמו לה.

רמת עניין של משחק: B+ – שתי קבוצות שפתחו טוב את העונה, ורוצות להוכיח שהן יכולות להמשיך את קו השיפור שלהן.

הימור: ביתיות וספסל. קליבלנד ב-11.

2:00 אינדיאנה פייסרס (10- 6) – מינסוטה טימברוולבס (9- 8):

ההתקפה של הפייסרס מרשימה מאוד העונה ומדורגת במקום ה-7 כרגע, כשהיא זו שמובילה את רצף 5 הניצחונות הנוכחי של הפייסרס ששם אותם פתאום בצמרת המזרח. האליברטון מוביל את הקבוצה, בעיקר בעזרת מאת'ורין הרוקי, מיילס טרנר ובאדי הילד, וכשמדובר באחד ממנהלי המשחק הטובים בליגה כבר בשלב הזה של הקריירה שלו, יחד עם 3 קלעים טובים מאוד, זו הופכת להיות התקפה שקשה לעצור.

מינסוטה נראים טוב יותר לאחרונה עם 4 ניצחונות רצופים, ואלו בעיקר אדוארדס וטאונס שמוצאים יותר את מקומם ההתקפי ביחס לפתיחת העונה הרעה, וכך הנוכחות של רודי גובר מסייעת להגנה ומפריעה פחות להתקפה מאשר בתחילת העונה. מדובר עדיין באחת מקבוצות הקליעה הפחות טובות מחוץ לקשת, אך מצד שני מדובר באחת מקבוצות הקליעה בצבע הטובות בליגה, וזה מאזן את המצב ההתקפי.

רמת עניין של משחק: B – אינדיאנה מתפתחת לקבוצה מאוד מסקרנת ומינסוטה הפכו לכאלה עם הטרייד על גובר בקיץ. שתי הקבוצות גם עם רצף ניצחונות.

הימור: רצף הניצחונות של אחת מהן ייקטע, ואני מהמר על משחק קליעה רע של האורחים. אינדיאנה ב-10.

2:30 אטלנטה הוקס (10- 7) – סקרמנטו קינגס (10- 6):

ההתקפה של ההוקס מדורגת 19, ההגנה מדורגת 15 והקבוצה עם נט רייטינג שלילי, אך כל זה לא מונע מהם להיות עם מאזן חיובי ובעמדה טובה לקראת ההמשך, לפחות בכל מה שקשור לכמות הניצחונות וההפסדים. אחת הסיבות לכך היא שההתקפה משתפרת מאוד ברגעים המכריעים, כך שהניצחונות הם בהפרש ממוצע של 10.9, ואילו ההפסדים הם בהפרש ממוצע של 17.1.

סקרמנטו עם 7 ניצחונות רצופים, הארוך ביותר שלהם ב-18 השנים האחרונות, כלומר מאז שהם היו קבוצת פלייאוף קבועה, ואם הם ינצחו שוב זה יהיה רצף 8 ניצחונות או יותר ה-13 בלבד בתולדות המועדון, כאשר שיא המועדון עומד על 15 מעונת 1950, ומתוך 7 רצפי 9 ניצחונות ומעלה, 4 היו עד 1950, עוד אחד בשנות ה-60, ורק שניים בראשית המאה ה-21. מדובר כרגע בהתקפה השנייה בטיבה בליגה, וההגנה השתפרה מספיק כדי לצאת לרצף הניצחונות הזה.

רמת עניין של משחק: B – הקינגס הפכו לקבוצה מאוד מעניינת עם הרצף הנוכחי שלהם, ואילו אטלנטה הפכו לכאלה כשהביאו את מארי בקיץ.

הימור: משחקי חוץ כאלה הם הזדמנות קלאסית לגמור רצפי ניצחונות. אטלנטה ב-12.

2:30 בוסטון סלטיקס (13- 4) – דאלאס מאבריקס (9- 7):

רצף 9 הניצחונות של בוסטון נקטע נגד שיקגו, אך הם עדיין מחזיקים במאזן הטוב בליגה עם יתרון של 2 משחקים לפחות על כולן חוץ ממילווקי. ההתקפה הטובה בליגה קיבלה גם שיפור הגנתי אחרי פתיחה עצלה קצת בתחום הזה, וג'ייסון טייטום מתקרב להיות מועמד שצריך להילקח בחשבון במרוץ על תואר ה-MVP. אם מחפשים בכוח חסרונות אצל בוסטון, אז הם ממעטים לחטוף (מקום אחרון בליגה) וממעטים לקחת ריבאונד התקפה (רק ב-22.5% מהמקרים – גם כן מקום אחרון).

נעבור עכשיו לקבוצה שהרבה יותר קל למצוא אצלה חסרונות, על אף שמדובר בקבוצה טובה. ההתקפה של המאבס בנויה על היכולת שלהם לנצל את המבטים הפנויים שלוקה מסדר לחברים, אבל הם לא קולעים טוב מחוץ לקשת (מקום 19), ובעיקר לוקה עצמו מתקשה מאוד בקליעה מבחוץ. ווד ודינווידי הם היחידים שפתחו טוב את העונה מבחינה התקפית חוץ מדונצ'יץ', ואולי קצת ג'וש גרין בהרבה פחות דקות וזריקות, אבל לפחות ההגנה נשארה מצוינת ומדורגת רביעית.

רמת עניין של משחק: A – לוקה אוהב לשחק נגד בוסטון, ואם נוריד את עונת הרוקי שלו הוא עומד על ממוצעים של 32 נקודות ב-55.2% מהשדה, 51% לשלוש, 68.3% אפקטיבי ו-82.9% מהקו נגדם. מדובר גם בקרב בין ההתקפה הטובה בליגה ובין הגנת צמרת.

הימור: דאלאס טיפה מגמגמים התקפית בינתיים. בוסטון ב-9.

2:30 מיאמי היט (7- 11) – וושינגטון וויזארדס (10- 7):

מיאמי הפגינו שיפור מפתיחת העונה הרעה והגיעו למאזן חצוי, אבל אז נכנעו לגל פציעות יוצא דופן שהשאיר אותם עם 7-8 שחקני סגל בלבד, כך שהם מגיעים למשחק הזה עם רצף חדש של 4 הפסדים. בינתיים באטלר ורובינסון הם היחידים שלא ישחקו באופן רשמי, אבל סביר להניח שעוד כמה שחקנים יצטרפו אליהם בהמשך לאור הדיווחים הנוכחיים.

וושינגטון ניצחו 6 מתוך 7 הניצחונות האחרונים שלהם, ואת השביעי הפסידו בנקודה, אבל שני הניצחונות האחרונים הגיעו בקושי נגד יריבות פצועות מאוד, אשר אחת מהן תפגוש בהם שוב הלילה. דני אבדיה ממשיך בתקופה הטובה יותר שלו, כשב-5 מתוך 6 המשחקים האחרונים הוא קלע בספרות כפולות, ובשישי הוא שיחק רק 14 דקות בגלל פציעה באצבע, ובאותם 6 משחקים הוא עומד על ממוצע של 12.2 נקודות, 6 ריבאונדים ו-3 אסיסטים ב-46.6% מהשדה, 42.9% לשלוש, 54.3% אפקטיבי ו-76.9% מהקו, והמספרים העונתיים שלו כבר נראים פחות גרוע מאשר לפני שבועיים.

רמת עניין של משחק: C+ – מיאמי פצועים מאוד, וזו אולי הזדמנות טובה לאבדיה להמשיך במומנטום החיובי שלו.

הימור: וושינגטון ב-3 אחרי הארכה.

7:30 טורונטו ראפטורס (9- 8) – ברוקלין נטס (8- 10):

טורונטו בינתיים מסתדרים בלי סיאקם ושומרים על המאזן החיובי שלהם, וכעת גם פורטר ואצ'יווה פצועים, כך שהעומק של הראפטורס עומד למבחן. ההתקפה מדורגת תשיעית וההגנה 13, והנתון שבולט במיוחד הוא השמירה על הכדור – 12.9 איבודים בלבד לטורונטו (מקום שני) לעומת 10.4 חטיפות (מקום ראשון) ו-17.5 איבודים של היריבות (מקום ראשון).

ההפסד אמש לפילדלפיה קטע רצף של 2 ניצחונות של ברוקלין, אך עדיין ניתן להצביע על קו שיפור משמעותי מאוד בחודש נובמבר. אחרי ה-1/11, עמדו הנטס על מאזן של 2 ניצחונות ו-6 הפסדים, רייטינג התקפי של 111.6 (מקום 19), רייטינג הגנתי של 118.3 (מקום 28) ונט רייטינג של 6.7- (מקום 28). מאז, הנטס עם 6 ניצחונות ו-4 הפסדים, רייטינג התקפי של 112.9 (מקום 11), רייטינג הגנתי של 108.3 (מקום 10) ונט רייטינג של 4.7 (מקום 6). על הגורמים לזה נדבר כבר בהזדמנות…

רמת עניין של משחק: B+ – שתי קבוצות שרוצות להוכיח שצריך לקחת אותן בחשבון בצמרת המזרח.

הימור: בן סימונס נראה טוב לאחרונה, אבל ההגנה של הראפטורס מכירה אותו היטב. טורונטו ב-5.

3:00 מילווקי באקס (12- 4) – שיקגו בולס (7- 10):

מילווקי ממשיכים להיות טובים בעיקר בזכות ההגנה הטובה בליגה, כשההתקפה עדיין מגמגמת ומדורגת 22 בלבד בליגה, כולל מקום בתחתית באחוזים מכל הטווחים. עדיין בלי מידלטון הפצוע, יש לבאקס את הסיבות להאמין שהחזרה שלו תפתור חלק מהבעיות ההתקפיות, בזמן שאת הבעיות האחרות אפשר לפתוח בנחת ובלי לחץ בזכות ההגנה האיכותית.

שיקגו עצרו רצף של 4 הפסדים עם ניצחון על בוסטון, אבל 2 המשחקים נגד הסלטיקס היו היחידים עד כה בנובמבר בהם הבולס עברו את ה-111 נקודות, ובקבוצה שנקודות החוזק שלה על הנייר הן התקפיות בעיקר זה סימן מדאיג. ההגנה דווקא ממשיכה להפתיע לטובה ושומרת על מקומה בטופ 10, אבל אחוזים די טובים לשלוש לא עוזרים כשרק הלייקרס וההוקס קולעות פחות שלשות, וגם ריבוי האיבודים מקשה על ההתקפה של שיקגו ומראה שחסר להם רכז (לונזו בול פצוע…).

רמת עניין של משחק: B- – ההגנה של שיקגו דווקא יכולה להפתיע נגד ההתקפה הלא כל כך טובה של מילווקי, ואז אולי יתפתח משחק צמוד.

הימור: צמוד מהצפוי על הנייר, אבל לא מספיק. מילווקי ב-5.

3:00 אוקלהומה סיטי ת'אנדר (7- 10) – דנבר נאגטס (10- 7):

הת'אנדר חזרו למסלול ההפסדים עם 2 רצופים והרגיעו מעט את פרסטי ובחירות הדראפט העתידיות שלו, אבל אוקלהומה מפגינים ניצנים של משהו מסקרן מאוד, כשהם משלבים משחק מהיר עם הרבה ריצה יחד עם משחק חכם ומיעוט איבודי כדור. הקבוצה שם עוד לא בשלה להתקדם כנראה, אבל אולי פתיחת העונה הנוכחית לימדה אותנו שהפריצה הגדולה שלהם קרובה יותר משחושבים.

דנבר הצליחו להחזיק מעמד בשבוע ללא יוקיץ', ואפילו ניצחו את דאלאס, אבל אז הפסידו לדטרויט דווקא כשה-MVP ומארי חזרו לשחק. בהנחה הסבירה שמארי לא ישחק הפעם בגלל שהוא שיחק אתמול, בונז היילנד יקבל יותר הזדמנויות ויקווה להמשיך בכושר הנהדר שלו, שהופך אותו למועמד פוטנציאלי לתואר השחקן השישי של העונה.

רמת עניין של משחק: B- – דנבר היו מועמדים לגיטימיים לאליפות לפני הפציעה של מארי, ומסקרן לראות אם הם מצליחים לחזור לשם, ואילו אוקלהומה שואפים להיות שם בעתיד הרחוק, או שאולי כבר לא כל כך רחוק.

הימור: הנאגטס לא יכולים להרשות לעצמם הפסדים לדטרויט ואוקלהומה בהפרש של יממה. דנבר ב-17.

3:00 סן-אנטוניו ספרס (6- 12) – ניו-אורלינס פליקנס (10- 7):

הספרס פתחו את העונה טוב מהצפוי, אבל דואגים כעת לאזן את זה עם 5 הפסדים רצופים שמייצרים את רצף ההפסדים הפעיל הארוך ביותר בליגה. הספרס הצליחו לעבור את יוסטון בדרך לתואר ההגנה הגרועה בליגה, וגם בצד ההתקפי יש רק 4 קבוצות מתחת, אבל הם יהיו מרוצים מהנעת הכדור (כשהם לא מאבדים אותו) ומהאופן שבו השחקנים הצעירים נכנסים לעניינים.

הפליקנס קיבלו כבר פעמיים העונה משחק בית נגד גולדן סטייט בלי סטף, קליי, וויגינס ודריימונד, והפעם הם ניצלו את זה לניצחון קליל ב-45 נקודות, בניגוד למשחק הקודם בו זה קרה, אז ההפרש היה 20% מהמספר הזה. ההתקפה שלהם מדורגת חמישית, ההגנה מדורגת חמישית והם מקום רביעי בנט רייטינג, אבל קצת מתקשים בינתיים במשחקים צמודים, מה שמונע מהם להיות עוד יותר גבוה בצמרת.

רמת עניין של משחק: C – לכאורה, זה אמור להיות ניצחון קל של הפליקנס.

הימור: אחת מביסה הרבה ואחת מובסת הרבה. ניו-אורלינס ב-25.

4:00 יוטה ג'אז (12- 7) – דטרויט פיסטונס (4- 15):

הג'אז נראים קצת פחות טוב אחרי הפתיחה המטורפת לעונה, ועדיין הם בשוויון עם פיניקס על ראשות המערב, אך ביתרון של 2 משחקים בלבד על מינסוטה שבמקום העשירי, כך שהתרחיש שבו הם צונחים למטה חזר להיות הצפוי יותר, למרות שהמודל הסטטיסטי של 538 נותן להם 80% לעלות לפלייאוף (הוא לא לוקח בחשבון טריידים עתידיים). בכל מקרה, לאורי מרקאנן מיצב את עצמו כמועמד מסקרן לאולסטאר, ויהיה מעניין לראות איך העונה שלו תמשיך.

דטרויט מגיעים אחרי ניצחון מפתיע על דנבר, וכעת יוסטון הם האחרונים שעוד לא הגיעו ל-4 ניצחונות העונה. קייד קנינגהם וסאדיק ביי סובלים מפציעות כרגע, מה שבטח לא משמח את אנשי הפיסטונס, אבל מגדיל את הסיכוי שלהם להישאר בתחתית עוד עונה ולזכות בעוד בחירת דראפט גבוהה, שאולי יכולה להיות האחת שתתחיל את החזרה שלהם לעניינים.

רמת עניין של משחק: C – יוטה ומרקאנן קצת מסקרנים.

הימור: הפיסטונס יתקשו לנצח פעמיים ביממה. יוטה ב-10.

5:00 גולדן סטייט ווריורס (8- 10) – לוס אנג'לס קליפרס (11- 7):

החמישייה של גולדן סטייט היא החמישייה הפותחת הטובה בליגה, כשאת 198 הדקות שלה הווריורס מנצחים 566- 451 עם רייטינג התקפי של 130.4, הגבוה ביותר להרכב ששיחק 75 דקות או יותר העונה. למעשה, הרייטינג ההתקפי של כל שחקני החמישייה הזאת נמצא בטווח שבין 116.3 (וויגינס) ובין 120 (סטף) ועם נט רייטינג חיובי בטווח שבין 4.8 (וויגינס) ובין 9.6 (לוני). לעומת זאת, כל שחקני הספסל של גולדן סטייט מחזיקים בנט רייטינג שלילי וברייטינג התקפי של לא יותר מ-105, ואפילו בהגנה החמישייה הפותחת די טובה, לעומת הגנה רעה מאוד של כל המחליפים למעט מוזס מודי.

הקליפרס נמצאים במומנטום נהדר וניצחו 9 מתוך 12 המשחקים האחרונים שלהם, והגורם העיקרי לזה הוא ההגנה שמדורגת שנייה אחרי מילווקי, בזמן שההתקפה מדורגת 28 בלבד. קוואי לנארד שיחק רק ב-5 משחקים ו-112 דקות העונה, וגם הפעם הוא לא ישחק, כך שמצבו הרפואי מעורר סימני שאלה בנוגע לעתיד הקליפרס כקבוצה שיכולה לייצר גם התקפה ולא רק הגנה.

רמת עניין של משחק: B – התקפה טובה נגד הגנה מצוינת והתקפה רעה נגד הגנה רעה עוד יותר.

הימור: צמוד, ובסוף פול ג'ורג' יעשה את העבודה. הקליפרס ב-4.

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.

לפוסט הזה יש 99 תגובות

  1. הערה לגבי ההערכה במשחק של קליפרס נגד ג"ס – פול ג'ורג' לא משחק לכן לא יכול להיות פקטור בניצחון.
    השערה שלי היום קליי ממשיך בהתפוצצות שלו וסטף נשאר מדהים כתמיד וג"ס מנצחים.

  2. במשחק של הקינגס באטלנטה הקינגס בצד הרע של של הבאק טו באק בפחות מ24 שעות) המשחק של הקינגס נגמר ב6.00 שעון ישראל וטסו ממפיס לאטלנטה אחרי המשחק.

  3. מקווה שלוקה ימשיך לקלוע מולנו בצרורות, רק שישאיר את הנק' בעיר השעועית.
    תודה רבה על פריוויו משובח

  4. לדעתי לספרס יש כבר לוקר מוכן עם שם צרפתי ארוך ותחילתה של שושלת נוספת
    איזו ליגה מאוזנת השנה…טירוף
    שווה להמר על הפתעות

    1. T&L עפים מהצוק תוך כדי שדה שוט נותן מסג׳ לשי והקהל מעודד עם הרגליים
      קפלד +קסדה בדואר אקספרס בדרך לדה שוט
      שי מקבל מצנח
      חחחחחח דה שוט מקבל נאדה

  5. אחלה פריוויו תודה עמיחי אני מצפה לנצחון של הלוחמים הערב עם התפוצצות של ג'ורדן פול שהוא הרבה יותר טוב מקלקסון ומקלרקסון… מאמין שיקלע 11 נק ויתן 5 אסיסטים בדרך לקריסה של הקליפרס. אם יתר התחזיות אני באופן מפתיע די מסכים

  6. המצב עם קבוצות מסויימות והטאנקינג לויקטור יכל בקלות להיכנס ל"מלכוד 22":
    "יוטה פתחו גרוע את העונה ומחזיקים כרגע במקום השני במערב. שארלוט, שפתחו גרוע עם כמה נצחונות, התעשתו וכרגע לשמחת אוהדיהם משחקים גרוע ממש טוב ומפסידים בצרורות. גם הספרס בדרך הנכונה – ניכר שיפור ביכולתם להפסיד כל משחק ולהתקרב לאור הזרקורים בתחתית הליגה".

  7. פריוויו עילאי, תודה רבה עמיחי. יש כאן מספר משחקים מעניינים.
    .
    שרלוט ממש מדאיגים אותי, חשבתי שמייקל כבר יצא מהדפוס, אבל אולי לא, ואולי אלו הנעדרים. מקווה שהם ישתפרו בהמשך.
    .
    אם בסוף פולטל מגיע ללוחמים, (כמו שהצעתי, נימקתי, פרטתי, והסברתי), אני מבקש לקבל אחוזים מהעסקה – זה המינימום שמגיע לי. ומעניין מה נקבל בתמורה. אני זומם על וייצמן, אבל האשך מסתייג, אז אולי קומינגה?

  8. לפני 3 ימים מת הגיטריסט הכי משפיע בסצנת ה R&B של אירופה, Wilko Johnson או בשמו האמיתי John Peter Wilkinson.
    היה הגיטריסט, מחבר שירים וזמר שהקים ב 1970 את להקת Dr Feelgood, להקה לבנה כמו חלב בעולם הבלוז השחור כמו שוקולד מריר.
    למי שקרא את מלודי מייקר, סאונד והניו מיוזיקל אקספרסס בשנות השמונים, הלהקה הזאת היתה מאד מוכרת בסיגנון הבלוז האנגלי, קצת מקוסח שהיה גם מקושר לפעמים לפאנק, טוב, רק קצת. הלהקה הזו היוותה השראה להקמת עשרות אם לא מאות להקות R&B באירופה וייולקו שימש האור המוביל עבור הגיטריסטים-זמרים שלהם.
    יהי זכרו ברוך.

  9. טייטום הוא מיוחד
    זה הסופרסטאר היחידי בליגה שהשופטוטים מקפחים כשזה נוגע לשריקות לעבירה במגע. לפחות חצי מאיבודי הכדור שלו בכניסות לסל לא נשרקות וחלק נכבד מההחטאות שלו בכניסה עם מגע הן עבירות. לברון, לוקה, יאניס ועוד מקבלים הרבה יותר שריקות ממצבים כאלה.

  10. ברוגדון שווה לסלטיקס 20 הפרש, איך שהמרגרינה החליף אותו בסמארט ההפרש קוצץ כמעט ב 10.
    לא מבין למה להרוס מה שעובד?
    בכלל האמריקאים חושבים שהשמז זורחת להם מהXXת

    1. ברגע שהחזיר את ברוגדון עם סמארט קיבל גארבג' טיים.
      ברוגדון זה וואחד שחקן משנה משחק בבוסטון.

  11. דני משחק מעולה, הבעיה שפורזינגיס במשחקים האחרונים לא פוגע, מחטיא ווייד אופן שוטס.
    קייל לאורי לא בהכרה, לא מחטיא מהשדה וכבר עם 22 נקודות

    1. מעולה
      במשחק הקודם הורפורד שם 0 מ 5 או 6 ל 3, משחק לפני זה 4 מ 5 ל 3, בממוצע זה עדיין בערך 40%
      לא רע חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

  12. מחצית בבוסטון והמשחק נראה דיי גמור.
    ברוגדון זה השחקן הכי חשוב על המגרש וזה לא ה 6 נקודות שלו אלא כל מה שמסביב.
    שחקן שיכול עם בראון וטייטום לקחת את הסלטיקס לשתיית שמפניה מהבאר. זו קבוצה שכשהפצועים יחזרו, ובהנחה שכולם יהיו בריאים בפלייאוף, צריכה לקחת את האליפות השנה ואולי גם בשנה הבאה לפני שלאיינג' תהיה יוטה חדשה מעולה. רק לא צריך לשים משקולות על הרגליים ולתת להם לפרוח.

  13. חחח יאניס קולע כל התקפה או על הקו הגנת הבולס שערורייה כל הזמן יאניס עושה את אותו היורוסטפ ונופלים במלכודת כל הליגה חחחח אם אתה עומד לו בדרך זה עונשין חייב לברוח הצידה ליגה של בדיחה מי נופל בהטעייה הזאת של יאניס כל פעם חחח הוא כל הזמן עושה יורוסטפ חחחח ונכנס במגינים זה מטעה כמו הפייק של אמביד🤣🤣
    שחקנים ומאמנים מפגרים לגמרי בליגה הזאת.
    נותנים ליאניס לרוץ ולקבל כדורים כמו אייל בשדות

  14. קארוסו נהדר נכנס 2 מהלכי הגנה נהדרים מנע כדור יפה מיאניס ועצר את הולידיי שנפל לידו והפתיע שאין שריקה. לאבין זה מחבל קלוריות ריקות לא יכול לעשות סל םעם היה תופר גאמפים. דרוזן זה מפלץ איזה מיד ריינג

  15. קלרקסון מנגב וגם קווין נוקס מהקבר עם משחק שני רצוף טוב. לא ברור מה הייז עושה בnba לא קשור לענף כל דקה איתו על המגרש הוא מחרב לפיסטונס. ברקס וגוזף כמה רמות מעליו. אבל בwwe חייבים לתת בכוח לחלק

  16. גורדן FOOL רבע רביעי כבר על 6 נק עם 2 מ11 מהשדה 🙂
    140 מיליון השודד הזה שדד מהם. ביום שאחרי סטף גס יחדלו מלהתקיים יהפכו לדטרויט. ואז יהיה לקר ויתר הנגרים תירוצים של אנחנו זקנים ועייפים….
    סטיב קר יחשף יותר מכולם בלי סטף ותגלו שהוא לא שונה בהרבה מסילי בילי

    1. די אחי, תירד מזה. פול זה ברור לכולם לא יהיה אף פעם סטף החדש גם לא תומפסון החדש וכו.
      שחרר
      בוא נדבר על מרגרינה…
      החחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
      הזעם… הזוהמה…

  17. טוב, ילה נשברתי ג"ס לא יכולים להפסיד כשכוכבי הקליפרס בחוץ. שקר יעלה עם הקאדר השלישי ויתן ללא חוזה מקס לנפח וזהו.

  18. לראות את מסי לבנדובסקי אמבפה דה בריינה וכל שחקני נבחרת אנגליה משחקים 90 דקות אחרי שכיווצו להם את שלב הבתים באלופות לתוך חודש – ואז לראות את כל החבר'ה ב-wwe נותנים לואודים כאילו אין מחר – מה אני אגיד לכם… לא נורא לפחות מיני והנטס ניצחו, מיני כבר עם 5 W רצופים.
    נ.ב. קליי עם 0 ריב' ו-0 אס' ב-26 דקות. נייס

כתיבת תגובה

סגירת תפריט