קליבלנד יפגשו את אטלנטה והפליקנס את הווריורס בליל שני עמוס במשחקים / עומר בקאל

קליבלנד קאבאלירס (6-10) – אטלנטה הוקס (6-10) 2:00

אחרי פתיחת העונה המושלמת של הקאבאלירס הגיעה ירידת המתח הצפויה. קליבלנד רשמה שישה הפסדים רצופים, בהם הדירוג ההגנתי שלה היה נמוך במיוחד והיא התקשתה למצוא תוספת התקפית נוספת לשני הכוכבים שלה. בקבוצה איזנו את המצב עם שני ניצחונות רצופים והם יקוו למצוא את השלישי הערב נגד ההוקס. למרות שדג'ונטה מארי מוסיף הגנה נחוצה מאוד לקו האחורי של אטלנטה, נייט מקמילן יצטרך למצוא דרך להחביא את טריי יאנג בהגנה כי מצב של שמירה אישית על גארלנד או על מיטשל לא יהיה חיובי לאטלנטה. קווין לאב ולוורט נמצאים בספק למשחק.

ההוקס רשמו ניצחון גדול על טורונטו במשחקה האחרון כשהריצה תרגיל קבוצתי נהדר בשניות האחרונות, שנגמר באלי אופ של הרוקי איי ג'יי גריפין. עם מיטשל, ג'ארט אלן ומובלי קליבלנד הולכת להפעיל לחץ רב על הטבעת של אטלנטה, שתצטרך את קלינט קאפלה בשיא כוחותיו. למרות שטריי יאנג רושם מעל 27 נקודות ותשעה אסיסטים למשחק, הוא עדיין עומד על 31% מחוץ לקשת ו39% מהשדה, ההתקפה של ההוקס, מקום 16 בליגה, תוכל למצוא את עצמה במעלה הטבלה אם יאנג יחזור לאחוזים שקלע בעונה הקודמת.

הימור: שני קבוצות שמחזיקות בצמד אדיר של גארדים, רק שאני סומך יותר על הקו הקדמי של אחת מהם. 110 – 106 לקליבלנד.

אינדיאנה פייסרס (6-9) – אורלנדו מג'יק (12-5) 2:00

הפייסרס ניצחו בשישה משבעת המשחקים האחרונים שלהם כשדווקא מיילס טרנר מוביל את הדרך לצד האליברוטן ומאת'ורין. הסנטר שרק מחפש למצוא דרך להחליף סיטואציה קולע מעל 20 נקודות, ביחד עם 2.7 חסימות, על אחוזי יעילות מגוחכים של 62% מהשדה ו47% מחוץ לקשת בשבעת המשחקים האחרונים. הפייסרס ניצחו את המג'יק בשבת בלילה הודות לזריקות עונשין מדויקות של אארון ניסמית', אחרי ריבאונד התקפה. כריס דוארטה (קרסול) יישאר בחוץ גם הערב כשאנדרו נימבהארד (ברך) צפוי להצטרף אליו.

אורלנדו העבירו את ששת המשחקים האחרונים שלהם בלי באנקרו, שייעדר גם הערב עקב נקע בקרסול. באותם משחקים (מאזן של 3-3) פרנץ ווגנר היה המוציא לפועל העיקרי של הקבוצה, 21.5 נקודות ו4.5 אסיסטים כשנקודת האור הגדולה ביותר היא האחוזים מחוץ לקשת, 45% באותם משחקים לעומת 31% לעונה. בול בול ממשיך לרשום מספרים נהדרים כסנטר הפותח של המג'יק, בעשרת המשחקים האחרונים הוא רושם 15 נקודות על 60% מהשדה ו50% מחוץ לקשת ביחד עם 1.7 חסימות למשחק.

הימור: אחרי הניצחון הדחוק של הפייסרס, המג'יק ישוו את הסדרה הקטנה ביניהם. 108 – 100 לאורלנדו.

שיקגו בולס (10-6) – בוסטון סלטיקס (3-13) 3:00

ווצ'ביץ' החטיא שתי זריקות עונשין חשובות, סאגס קלע שלשת ניצחון אדירה ורצף ההפסדים של שיקגו גדל וכעת עומד על ארבעה. בעוד דרוזן סיים עם 41 נקודות, זאק לווין סיים עם 4 נקודות ו1/14 מהשדה. שיקגו עומדת לפגוש את שתי היריבות שבראשות המזרח, בוסטון ומילווקי ותקווה לחלץ לפחות ניצחון אחד בשביל לא לחפור לעצמה בור עמוק מדי ולהתרחק מהפלייאוף. לאור העובדה שהחיסרון הגדול ביותר של ווצ' הוא היכולת שלו להגן על הטבעת, שיקגו תצטרך לקבל את משחקו הטוב ביותר של פטריק וויליאמס העונה במצ'אפ עם טייטום, בזמן שלווין וודאי ישמור על בראון.

עם תשעה ניצחונות רצופים בוסטון לקחה פיקוד על ראשות המזרח ובעוד ההתקפה עדיין נמצאת במקום הראשון בליגה, ההגנה של הסלטיקס התייצבה במרכז הטבלה. טייטום אמור להוביל כל דירוג MVP מוקדם, בוסטון נמצאת בראש הליגה והוא עומד על 30.3 נקודות לצד 7.4 ריבאונדים ו4.5 אסיסטים. ההפתעה של בוסטון העונה היא סאם האוזר, שנכנס לתפקיד הסטרץ' 4 עם כמעט 48% מחוץ לקשת ופלוס מינוס של 7.4, בין הגבוהים ביותר בליגה עד כה.

הימור: שיקגו מעולם לא הייתה קבוצה טובה נגד יריבות מצמרת המזרח. 120 – 108 לבוסטון.

טייטום מסיים מעל לווין

מילווקי באקס (4-11) – פורטלנד טריילבלייזרס (6-10) 3:00

אחרי שהם שיחקו את רוב המשחקים האחרונים שלהם בסגל חסר (יאניס שיחק רק ארבעה משבעת המשחקים האחרונים, ג'רו שלושה וגרייסון אלן חמישה), מילווקי צפויים לקבל בחזרה את הכוכבים שלהם לסגל הפותח. ערב רע של יאניס מהקו (4/15) נתן את הניצחון לפילדלפיה, ההפסד הרביעי של מילווקי בעשרת משחקיה האחרונים, והרחיק את הבאקס מבוסטון שבמקום הראשון. הערב נגד קבוצה שלא מחזיקה בהגנה מיוחדת מתחת לטבעת, יאניס יחפש להוציא עצבים על פורטלנד עם ניצחון.

דמיאן לילארד ישב בחוץ ולא ייקח חלק במשחק עקב מתיחה בשוק. למרות שהייתי שמח אם שאיידון שארפ הנהדר היה מקבל את המקום בהרכב הפותח, ג'וש הארט ככל הנראה יוסט לעמדת הגארד וג'סטיס ווינסלואו יפתח בשביל שחקן הגנתי נוסף כנגד הגריק פריק. אנפרני סימונס, 22.5 נקודות וארבעה אסיסטים, יהיה המוקד ההתקפי העיקרי של פורטלנד לצד ג'רמי גראנט ולאור החיסרון של לילארד יאלץ להתמודד עם ההגנה האישית של ג'רו הולידיי לאורך כל המשחק.

הימור: חיסרון של לילארד בצד אחד, סגל מלא בצד השני. 115 – 102 מילווקי.

מינסוטה טימברוולבס (8-8) – מיאמי היט (10-7) 3:00

הטימברוולבס מנסים להתאושש מפתיחת העונה הנוראית שעברה על הקבוצה, הם רושמים כבר שלוש ניצחונות רצופים ויקוו להשיג את הרביעי הערב מול מיאמי. את הניצחון האחרון הם השיגו למרות משחק נהדר של אמביד ובזכות החטאת לייאפ של דיאנתוני מלטון וזריקות עונשין של אדווארדס בצד השני. העומק של מינסוטה צריך להתבטא הערב נגד הסגל החסר של מיאמי, אני מקווה שדווקא מול אריק ספולסטרה פינץ' ידע לעשות את הרוטציות הנכונות ולא לשחק עם גוברט וטאונס ביחד על המגרש לדקות ממושכות.

עם ניקולה יוביץ' בהרכב הפותח והייוואד הייסמית' בתור המחליף המוביל מהספסל מיאמי הייתה רחוקה מאוד מניצחון מקליבלנד וככל הנראה תתקשה גם הערב. טיילר הירו (קרסול), באטלר (ברך), אולדיפו (ברך), האסלם (אישי) לא צפויים לשחק הערב כשגם גייב וינסנט ודאנקן רובינסון שנקע את הקרסול נגד קליבלנד נמצאים בספק. קייל לאורי סיים עם 2/10 מהשדה נגד קליבלנד, לאור כל הפצועים שנמצאים בסגל של מיאמי הוא חייב לקחת יותר על עצמו מבחינה התקפית.

הימור: אני לא רואה את מיאמי מנצחת בהרכב חסר כל כך. 118 – 112 מינסוטה.

תמיד מככב מול הניקס

אוקלהומה סיטי ת'אנדר (9-7) – ניו יורק ניקס (9-8) 3:00

שג"א רושם העונה מעל 31 נקודות ושבעה אסיסטים על אחוזי יעילות היסטוריים, בעיקר מתוך הצבע. הוא יקווה להתאושש הערב אחרי שרשם את משחקו החלש ביותר העונה, בהפסד נגד ממפיס בשישי האחרון, אותו סיים עם 15 נקודות על 6/18 מהשדה. הת'אנדר יעלו הערב לשחק ללא דאריוס ביזלי (קרסול), אייזיאה ג'ו (ברך), טרה מאן (גב תחתון), פוקו (קרסול) ואוסמן דג'אנג הרוקי שיהיה חלק מקבוצת הג'י ליג. לינדי ווטרס השלישי, קנריך וויליאמס ואארון וויגינס צפויים להיות חשובים במיוחד מהספסל וג'רמייה רובינסון ארל יפתח בחמישייה.

הקשיים של אר ג'יי בארט נמשכים. את המשחק המוקדם של ראשון בערב הוא סיים עם 3/11 מהשדה והאחוזים השנתיים שלו מחוץ לקשת צנחו כל הדרך ל25%. ברונסון וג'וליוס רנדל מהווים צמד סולידי מאוד שמסוגל להשלים אחד את השני מבחינה התקפית אבל בלי הנוכחות של סקורר אמיתי על המגרש הניקס יתקשו להתאים את קצב הקליעה שלהם ליריבה. קוונטין גריימס ימשיך לאייש את תפקיד הגארד הפותח לצד ברונסון, למרות העול ההגנתי שהגארד הצעיר מהווה הוא עדיין כלי חשוב בהתקפה.

הימור: גידי ושג"א תמיד נראים נהדר נגד הניקס. הת'אנדר מנצחים 130 – 123.

ניו אורלינס פליקנס (7-9) – גולדן סטייט ווריורס (9-8) 3:00

ניו אורלינס יקוו לקבל בחזרה את זאיון להרכב, הפורוורד החמיץ את שלושת המשחקים האחרונים עקב פציעה בכף הרגל נמצא בסבירות גבוהה למשחק הערב, טריי מרפי (כף רגל) נמצא בספק. אם יש דבר אחד שיכול לשחק לטובתה של ניו אורלינס הערב, הוא העומק שלה. לארי נאנס, חוזה אלוורדו, טריי מרפי ואפילו נאג'י מרשל חווים עונה הפוכה מהספסל של האלופה המכהנת והם יהיו חייבים לעשות את ההבדל הערב. בהובלת ולנצ'יונס הפליקנס היא אחת מקבוצות ריבאונד ההתקפה הטובות ביותר בליגה, מצ'אפ מסקרן מול הווריורס שלא מצליחים לתפוס את הכדוריים החוזרים באופן עקבי העונה.

האם זה היה המשחק שישחרר את קליי תומפסון? אחרי פתיחת עונה מסויטת בה היה נראה כמו הצל של השחקן שהכרנו תומפסון התפוצץ על יוסטון עם 41 נקודות כולל 10/13 מחוץ לקשת בזמן שסטף סיים עם 33 נקודות ו15 אסיסטים. וויגינס ופול הולכים להיות השחקנים החשובים ביותר של הלוחמים הערב, כמו בסדרת הגמר האחרונה וויגינס חייב לקחת את נושא הריבאונדים באופן אישי ופול, שחווה עונה מאכזבת בכל קנה מידה, יהיה חייב להוביל את היחידה השנייה נגד קבוצת המחליפים הטובה ביותר בליגה.

הימור: רק ערב דומה של סטף וקליי ישאיר את הווריורס בעניינים הערב. הפליקנס מנצחים 121 – 113.

לוס אנג'לס קליפרס (7-10) – יוטה ג'אז (6-12) 5:30

האם קוואי סוף סוף ישחק יותר מ25 דקות? כחלק מתהליך השיקום של הסופרסטאר הוא מקפיד לקחת את הדברים לאט ועומד רק על 10 נקודות למשחק, הערב פול ג'ורג' נמצא בספק עקב כאבים בברך ויוכל לשבת בחוץ לצד לוק קנארד (שוק). הקליפרס מחזיקים בהגנה השנייה בטובה בליגה אבל גם מחזיקים בהתקפה ה29 בטיבה והמחסור בקוואי בתור שחקן נוסף שיוכל להפעיל לחץ על הטבעת, להניע כדור ולקלוע מחוץ לקשת מורגש לחלוטין.

החיסרון של מייק קונלי (מתיחה ברגל) ישאיר את הג'אז עם קו אחורי של קולין סקסטון וג'ורדן קלארקסון ויכריח את הגארדים הצעירים, שהובילו את הג'אז לניצחון על הקליפרס מוקדם יותר העונה, לפנות למשחק קבוצתי יותר. לאורי מרקאנן ממשיך להיות הכוכב הגדול של הג'אז, הוא קלע 38 נקודות, כולל סל ניצחון אדיר על דווין בוקר בניצחון ששמר את יוטה במקום הראשון במערב. גם רודי גיי ייעדר מהמשחק הערב עקב פציעה ביד ויפנה יותר מקום לטיילן הורטון טאקר וניקיל אלקסנדר ווקר מהספסל.

הימור: החיסרון של קונלי יפגע בג'אז נגד אחת ההגנות הטובות ביותר בליגה. הקליפרס מנצחים 108 – 105.

לפוסט הזה יש 173 תגובות

  1. קליי לא משחק בק-טו-בקס. זאיון אמר שהוא definitely playing,
    מעניין איך זאק לאבין יתפקד אחרי הספסול המתוקשר.

  2. מה זה אומר על משבץ המשחקים ,העובדה שגולדן סטייט משחקת בניו אורלינס פעם שניה העונה בבק טוב בק . ויותר מזה , גם בעונה הקודמת אותו סידור ..

  3. מחר בן סימונס חוזר לראשונה לשחק בפילדלפיה , שידור חוף לחוף ב TNT
    מקסי פצוע
    הארדן פצוע
    טוביאס פצוע
    אמביד פצוע
    אף אחד מהם לא ישחק וכולם זה פציעות אמיתיות ולא איזה לוד
    הנטס ישחטו את שייק מילטון ופול ריד ובן סימונס יסביר לכולם איך הוא הגיבור שחזר לנצח

  4. אחלה פריוויו תודה עומר.
    משחק קשוח ללוחמים קליי לא ישחק לדעתי כי הוא בלואוד וזה מפנה את הבמה לג'ורדן פול חוזה מקס. מאמין שנראה אותו מתפוצץ היום עם 8 נקודות לפחות וחמישה אסיסטים (הימור: שמעון יכתוב לפני ואחרי המשחק שפול לא שווה מקס). יש שם בעיה בערבוב של החמישיות. מאוד נהנתי מהטוסטר אתמול היום יש לי הרגשה שמי שיתן את ההצגה בלוחמים זה
    ויתר המשחקים :
    הקאבס אמורה לתת בראש להוקס לדעתי זה משחק חשוב להוקס נלמד ממנו להמשך.
    אינדי תכה באורלנדו
    שיקגו תובס
    ינצחו:
    מילווקי
    מיני
    אוקלהומה
    יוטה.
    יתר המשחקים קשה להמר.
    עוד הימורים :
    וואו איזה גול יפה של ארהב. אין יותר מגיע מזה.
    טוב ביי בנתיים.

  5. אחלה פרוויו
    1. אני אוהב את בול בול. נהיה שחקן "הבן של". הגגות זה גנטי, כל השאר כישרון. כל הכבוד.
    2. הלוחמים משחקים בחוץ. לא חוכמה להמר על הפסד שלהם
    🤣

  6. הסלטיקס פתחו רע, בעיקר בראון
    מה יהיה עם כל איבודי הכדור המטופשים האלה.
    טוב שהמרגרינה לקח מיד פסק זמן.
    צריכים לכוון לסלים בצבע.

  7. סלטיקס עם 8 מה 10 של טייטום. כל השאר דופקים תעסק, חוץ מגראנט.
    אולי יכניסו את ברוגדון במקום סמארט?

  8. בראון עם 0 מ 5, ממשיך לזרוק לבנים במקום לתת אסיסטים. יש ימים שהאחרים צריכים לתת עבודה ולא צריך להכריח קליעה.

  9. טייטום עם חצי מהנקודות של הסלטיקס. הורפורד בראון וסמארט עם 0. ברוגדון מהמחליפים עם 6. אם היו פותחים אתו…

  10. הסלטיקס לא עושים נקודות בצבע, זה פאתטי. אין משחק פנים!
    כרגע זה נראה אבוד. גם ההגנה על הפנים.

      1. נחיה ונראה
        תזכור שאמרתי שתהיה מסיבת עיתונאים והשקץ יגיד בדמעות חנוקות, אימאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא אני חוזר הביתהההההההה…

            1. מחקים מהקלמר כמובן

  11. גובר מספק למיני בדיוק מה שהיה חסר להם – הגנת צבע וריבאונדים
    איתו, הם קונטנדרים מס' 1 מהמערב.
    אדוארדס פרנצ'ייז ברור, לברון החדש עם מוח של ילד בן 4.
    קבוצה מופלאה
    קאט מנצח על הכל בחובט זבובים.

  12. סמארט חזר לשחק אחרי פציעה, על פניו הייתי מצפה שיהיה רסטריקטד מינוטס.
    האלו מרגרינה, שישב קצת בחוץ, יש וויט על הספסל.

  13. אם יש ברוגדון אז הוא צריך לעבוד היום הרבה יותר מסמארט ובמיוחד כשהוא ביום טוב.
    אבל מרגרינה

  14. איזה אידיוט סמארט עם האיבודים האלה. למה להחליף את וויט שהוריד כבר ל 8 עם סמארט שעושה כל כך הרבה שטויות במגרש? למה מרגרינה? למה?

    1. +1966
      לא יודע אם ביתי אבל טייטום הוא הסופרסטאר שמקבל הכי פחות יחס מהשופטים, זה לא מהיום ולא מהשנתיים האחרונות.

      1. לפעמים במכונה ישנם ברגים שאם הם מתקלקלים אי אפשר לתקן אותה. דריי הוא בורג כזה. תוציא אותו ולסטף יש אולי אליפות אחת.
        אבל התייאשתי ממך.

  15. להוקס אען עוצה סופט בייבי סופט לא יכולים לנצח שום קבוצה רצינית פיזית. מעניין מתי יקלטו שצריך להעיף משם את כל הרכים האלה האנטר קולינס קאפלה. עוד מעט בוגדן הרך יחזור בכלל יהיה צחוקים.

    1. עזוב
      השופטוטים באמת מצאו דרך להחזיר לטייטום על עבירות ברורות על טייטום שלא שרקו לחובת קארוסו.

  16. ילה שיגמר כבר
    לא נורא, עדיין מקום ראשון בליגה וחוזרים ל 5 משחקי בית. נהייה בסדר.
    ההגנה של הסלטיקס לא היתה טובה היום והורפורד לא הגיע למשחק הזה. יש ימים כאלה.

    1. יש לי בעייה עם שני שחקני בוסטון שאוהבים לעשות שטויות ומאבדים המון כדורים שמוליכים למתפרצות נגד הסלטיקס. השניים האלה סמארט ובראון.

  17. חחחחח פיליפינו הריטג נייט טונייט בקליפרס חחחחחח הדי גי צועק להם קאם און פליפינוס מייק סומ נויז 🤣🤣🤣🤣🤣
    מהאינדיאנדים של הסאנס לפליפינוס של אל איי השלב הבא תורה נייט פור גואיש חרדים אחכ מוסלימ נייט אינדיאן נייט גיי נייט טרנס נייט בלאק נייט וויט נייט אזיאן נייט גירלס נייט וומן נייט פאת נייט שורט נייט טול נייט מיקס נייט בהנחיית סטף קליי לאבין ובוקר עם אהרון גורדון בתפקיד אורח

  18. ודעה לכל שחקן בהגנה:
    כששחקן יריב רץ למתפרצת ועולה ללייאפ האפשרויות הן כדלקמן:
    א. תוריד את האמאמא שלו (אבל באופן שיחשב עבירה רגילה)
    ב. אל תיגע בו

    כל דבר אחר זה אנד-וואן

    תודה

  19. השארתי את הגננת למשחק המסכם ורק עכשיו חזרתי.
    רואה פער גדול.
    הגננת: "אין להם סיכוי."
    אני: "מה, הקליפרס כאלה טובים?"
    הגננת: "לא. אין להם שום סיכוי כשהם מחופשים לטושים זוהרים."

  20. חברים אני בדרך החוצה ליום קשה בשווקים נתתם כמה יציאות בבלוג חבל״ז שמעון על ״הערבים״ הרגת אותי אני רואה בין לבין שהטושים הזוהרים (חחחחח) עושים בעיות רק שלא יהרסו את הרצף מנחוסים אלה…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט