אירועי דיומא – 19.11.202 – טניס

טניס / אלכס דוקורסקי

טורניר 'גמר הסבב' בטורינו- שלב חצי הגמר

15:00: נובאק דג'וקוביץ' (סרביה) – טיילור פריץ (ארה"ב): על פניו, כושרו של הסרבי, שניצח בכל שלושת משחקיו בשלב הבתים, יחד עם המאזן הפנימי בין שני הטניסאים (נובאק ניצח בכל חמשת המפגשים ביניהם), מעידים כי זוכה 21 הגרנד סלאמים מועמד לנצח ולהעפיל לגמר, שם ינסה לזכות בפעם השישית בטורניר זה ולהשתוות לפדרר. עם זאת, פריץ בן ה-25 נהנה משנה מצוינת, בה השיג ציוני דרך מרשימים: זכיה ראשונה בטורניר מסבב המאסטרס (באינדיאן וולס), העפלה לרבע גמר ווימבלדון, כניסה לעשרת הראשונים בדירוג העולמי וכעת גם עליה לחצי הגמר, כאמור, בטורניר היוקרתי. אם פריץ יהיה בשיאו, יגיש היטב וישתמש ביעילות ובעוצמה בחבטות כף ידו, הרי שגם דג'וקוביץ', שמצטיין במשחק ההגנה ובתנועה שלו, יצטרך בעצמו לשחק לא פחות טוב משעשה זאת בשלב הבתים כדי להגיע למשחק על התואר.

22:00: קאספר רוד (נורבגיה) – אנדריי רובליוב (רוסיה): רוד העלה את רמתו השנה, מה שבא לידי ביטוי בתוצאות מעולות וחלוציות בקרב בני ארצו: העפלה לשני גמרים בטורנירי גרנד-סלאם, על משטחים שונים, ברולאן גארוס ובאליפות ארה"ב. יריבו הרוסי, שחקן יציב, אשר מצטיין על החימר והמשטחים הקשים (בדומה לרוד), הפך ל"דייר של קבע" בעשיריה הראשונה. יתרה מכך, הוא אף מחזיק במאזן חיובי מול הנורבגי בן ה-23, אך נראה כי נתון זה הינו בעל משמעות זניחה בטורניר זה, היות ורוד השתפר במידה רבה השנה, כאמור.

לפוסט הזה יש 3 תגובות

  1. אתמול 0/3 ניחושים.
    מדבדב אומנם הפסיד אבל נובאק נפל מהרגליים והיום עומד מולו פריצי.
    פריצי אחד החכמים בסבב ויש לו את הצלפת השוט שצריך. זה בדרך כלל לא צריך לדגדג את הטוב בכל הזמנים שבדרך כלל ישים קיר מול פריצי וייתן לו להרוג את עצמו. אבל לא היום. אני לא מאמין שלנובאק יש רגליים. וכאן נכנס השייק המיוחד.
    אני רושם הפתעה. פריצי בשלוש
    ראד רובלוב. התקפה מול הגנה. משום מה יש לי חזון ברור שרובלוב מניף את הגביע. אז רובלוב בשתיים.
    בזוגות הקרואטים.

    1. היי עידו, נובאק, שראוי להערכה על הספורטיביות שהפגין, אכן יגיע אחרי משחק מתיש מול מדבדייב. חושב שכושרו הגופני יסייע לו להתאושש כראוי, אך משחק ההגנה שלו יעמוד למבחן, כמו שציינת, מול המטחים של פריץ.
      חצי הגמר השני מסתמן גם כפתוח למדי. רובליוב אכן יתקוף ורוד יצטרך להחזיר.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט