אירועי דיומא – 18.11.2022 – טניס

גמר הסבב בטניס / עמיחי קטן:

15:00 דניל מדבדב – נובאק דג'וקוביץ':

דג'וקוביץ' הבטיח את המקום הראשון ומדבדב לא ימשיך הלאה בטורניר, אבל ניצחון כאן שווה עוד 200 נקודות דירוג שהן לא מעט, ואם דג'וקוביץ' יפסיד בגמר המשחק הזה יתברר כזה שהכריע מי מהם סיים את השנה מדורג גבוה יותר. גם המאצ'-אפ האישי מסקרן, כשהם נפגשו בשני גמרי גראנד סלאם ב-2021 (אוסטרליה שם דג'וקוביץ' ניצח ובתואר היחיד של מדבדב בארה"ב), והקרב היחיד ביניהם בטורניר הזה היה ב-2020, אז מדבדב ניצח את דג'וקוביץ' בשלב הבתים בדרך לזכייה בטורניר, כשנולה הפסיד לדומיניק תים בחצי הגמר.

22:00 סטפנוס ציציפאס – אנדריי רובלב:

קרב ישיר על המקום השני בחצי הגמר ומפגש עם קספר רוד, שנמצא אמנם בכושר מצוין, אך ודאי נחשב כיריב פחות קשה מדג'וקוביץ' שיחכה בחצי הגמר השני. בכל הנוגע לדירוג, ציציפאס יודע שמקומו בטופ 4 העולמי מובטח, אך הוא חייב לנצח כאן ואת רוד בחצי הגמר על מנת לסיים במקום טוב יותר, ובתרחיש כזה הוא יעבור גם את נדאל ויסיים את השנה שני בדירוג העולמי. כלומר – אין שום תרחיש שבו הוא מסיים את השנה במקום ה-3. לגבי רובלב, נכון לתחילת היום הזה הוא מוביל ב-10 נקודות על דג'וקוביץ', כאשר הוא יצטרך להעפיל לגמר כדי לעבור את מדבדב בדירוג, ואולי גם את אוז'ה-אליאסים, בהתאם לתוצאות של הקנדי.

לפוסט הזה יש 6 תגובות

  1. בינתיים אני מאה אחוז הניחושים.
    היום מדבדב וטיטיפאסס ינצחו אבל יותר חשוב קיריוס ינצח וייתן לי חצי גמר עם קוקינאקיס.

    היום יצאה השמש לאחר שבועות ארוכים של חרא מזג אוויר. אבל המועדון שלי היה תפוס בצלמידים אז הלכתי לשחק בפארק על אספלט. איזה משחק מהסרטים! הכדור קופץ כל כך גבוה!
    אבל מה שיותר מעניין הצטרפו למשחק 2 אחיות איראניות שחשבו שטניס זה כמו בדמינטון והיה מאד נחמד. מה שהיה יותר מעניין שהם בדיוק ביום הרביעי באוסטרליה אחרי שהיו במעצר פליטים במשך חמש עשרה שנה וקיבלו את הויזה השבוע. שיהיה להן בהצלחה בחיים החדשים שלהן.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט