סקירת משחקי יום חמישי הגדול/דור בלוך

הליגה קיבלה בדיוק את מה שרצתה, שלושה משחקי 7, מתח גואה והסחת דעת מקסימלית מסיפור דונלד סטרלינג, יש שיגידו מקריות, יש שיגידו לא כל כך…

גולדן סטייט, אוקלהומה ואינדיאנה חזרו לחיים וכפו משחק שביעי, אז בואו ניגש לאקשן.

אטלנטה הוקס 88 – אינדיאנה פייסרס 95 (3-3 בסידרה)

השורה התחתונה היא שאינדיאנה נשארת בחיים, אבל הדרך לא נותנת יותר מדי אופטימיות לקראת המשך העונה של הפייסרס.

המשחק היה צמוד לכל אורכו כשאף קבוצה לא מובילה ביותר מ-10 בשום שלב של המשחק. אינדיאנה נתנה ריצה ברבע השני, אטלנטה בשלישי, אבל הריצה המכריעה הייתה של אינדיאנה ברבע הרביעי כאשר ההגנה שלה סוף סוף סוף נראתה כמו ההגנה שלה כאשר שורה של חסימות ושינויי זריקות מתחת לסל מול אטלנטה שפשוט לא הצליחה להיכנס לקצב בקליעות מ-3 הובילו לריצת 4-16 ברבע האחרון שגמרה את העונה של אטלנטה, עם 12 נקודות של דיוויד ווסט שהתעלה.

פול ג'ורג' לא פגע בכלום מהשדה (7 מ-18) אבל שמר על קור הרוח מהעונשין עם 9 מדוייקות מתוך 10 ל-24 נקודות ו-8 ריבאונדים במשחק כולו. ווסט הוסיף 24 לדאבל דאבל ושהוסיף גם 11 ריבאונדים ו-6 אסיסטים (שיא לאינדיאנה הערב) באחוזים טובים ולאנס סטפנסון נתן משחק שקט ומצויין של 21 נקודות ו-9 ריבאונדים.

היברט? MIA, פתח בחמישיה אבל שיחק רק 12 דקות, זרק פעם אחת וירד עם 12- במדד +/-, היחיד בחמישייה של אינדיאנה עם מאזן שלילי.

באטלנטה זה היה בעיקר ג'ף טיג עם 29 נקודות, וויליאמס תרם 16 ב-50% מהשדה, אבל אחוזי השלוש הרגו את אטלנטה כשסקוט, כוכב הניצחון במשחק 5 זורק 0 מ-6 מחוץ לקשת ובסה"כ ההוקס עם 9 מ-35.

תמונת מצב כשהולכים למשחק מספר 7: אף אחד לא סומך על הספסל שלו (באינדיאנה 4 מ-5 שחקני החמישיה עם מעל 37 דקות, באטלנטה שלושה כאלה ורק שני שחקני ספסל שמשחקים מעל 10 דקות), אף אחד לא מוסר (15 אסיסטים לאינדיאנה, 14 לאטלנטה) ואף אחד לא קולע מבחוץ (30% לאינדיאנה, 25% לאטלנטה, אינדיאנה יכולה לחיות עם אחוזי שלוש נמוכים בסידרה הזאת, אטלנטה לא).

במילים אחרות, משחק 7, לא יהיה יפה, תהיה מלחמה.

ממפיס גריזליס 84 – אוקלהומה סיטי ת'אנדר 104 (3-3 בסידרה)

דוראנט ראה את המקומון האוקלהומי שקרא לו mr unreliable, והנחית תגובה ציונית הולמת על ראשה של ממפיס שהייתה אומללה היום בהגנה ובהתקפה. הגריזליס לא הובילו מהדקה הראשונה כשיתרון השיא של אוקלהומה מגיע ל-22 נקודות, במשחק חריג בסידרה הצמודה הזאת, האם זה מסמל לנו משהו לקראת משחק 7?

עד סוף הרבע השני זה עוד היה צמוד, אבל שלשה של רג'י ג'קסון הציתה ריצת 4-14 ומשם אוקלהומה לא הסתכלה עוד לאחור.

ממפיס הייתה איומה מכל הטווחים עם 37% מהשדה, 21% משלוש ו-67% מהעונשין, והיא תצטרך למצוא את הכלים ההתקפיים שלה מחדש מול קהל עוין במשחק השביעי כשהרבה מהפוקוס הולך למייקל קונלי שירד עם פציעה קלע אחרי ערב מחריד. מחריד לא פחות מאחוזי הקליעה היה המצב של ממפיס בריבאונד עם יתרון של 10 ריבאונדים לאוקלהומה, קשור כמובן גם לאחוזי הקליעה.

דוראנט עם דאבל דאבל שכולו נחישות, מאחר ואחוזי הקליעה שלו שוב לא היו שם עם 0 מ-6 מהשלוש, אבל 36 נקודות ו-10 ריבאונדים בהחלט כיפו על כך. ווסטברוק הוסיף 25 הפעם באחוזים סבירים, ותרם 9 ריבאונדים בעצמו. דוראנט ווסטברוק היו הריבאונדרים המובילים של הת'אנדר במשחק הזה. ג'קסון ביום מעולה של 16 נקודות כולל 4 מ-5 מחוץ לקשת.

בצד השני רק רנדולף וגאסול תרמו עם 16 ו-17 בהתאמה, פשוט כי הם לא נדרשים לזרוק מ-3. ג'ונסון הוסיף 15 מהספסל שלא עזרו הרבה. דווקא מילר קלע ב-2-4 מהשלוש ויכול להיות שאם יותר כדורים היו הולכים אליו ופחות לקונלי שקלע ב-2 מ-10 או לי שקלע ב-2 מ-7, מצבם של ממפיס היה מעט טוב יותר.

גולדן סטייט ווריורס 100 – לוס אנג'לס קליפרס 99 (3-3 בסידרה)

משחק צמוד לכל אורכו כשלא זכינו לראות בשום שלב יתרון של מעל 10 לאחד הצדדים, והיתרון עבר מצד לצד פעם אחר פעם.

שתי הקבוצות לא הצטיינו בקליעה מבחוץ במשחק שהצטיין בהמון עבירות, והמון עצבים משני צידי המתרס, כאשר גולדן סטייט שומרת קצת יותר טוב על עצביה, הולכת פנימה ושולטת בנקודות בצבע ועל הדרך מראה גיוון כלים מסויים במשחקה מעבר לספלאש בראדרס.

הרבע הרביעי היה צמוד במחציתו הראשון כאשר גולדן סטייט מצליחה לפתוח פער של 9 נקודות בדקות האחרונות. גמור? לא אם תשאלו את הקליפרס שצמצמו בהדרגה עד לנקודה הפרש בדקה האחרונה, אבל הסיומת של גריפין והחברים לא הייתה מספיק טובה, ולאחר 3 החטאות בהתקפה האחרונה בפיגור 4 קוליסון קלע שלשה משוגעת -0.4 שניות לסיום שצמצמה לנקודה. קרי החטיא את הראשונה, החטיא את השנייה בכוונה (וכמעט עשה איירבול שהיה נותן לקליפרס את הכדור) ושלח את הסידרה למשחק שביעי.

רדיק היה חלש מאוד עם 2 מ-10 מהשדה אבל שאר שחקני החמישיה של הקליפרס וקרופורד, השחקן השישי של הליגה, נתנו את התרומה המצופה מהם. הקליפרס עדיין לא מצליחים למצוא את הקליעה מ-3 שהייתה הבעיה הגדולה שלהם ואמורה הייתה להיפתר עם הטריידים של השנה.

גולדן סטייט מצליחה לנצח משחק כשקארי ממשיך להיות בינוני (24 נקודות ו-9 אסיסטים ב-25% מהשלוש), תומפסון היה חלש מאוד עם 9 נקודות, ובדקות רבות מי שסחב את הווריורס על הגב היה איגודלה שקלע 15 ב-50% מהשדה והיה מצויין.

 

וזה נכתב לפני המשחק:

נתחיל עם שאפו לערוץ הספורט שמשדר את משחקי יום חמישי הגדול (שניים מתוך השלושה) בערוץ הבסיס ולא בערוצי הפרימיום, לא מובן מאליו בימים אלו.

ולעניינינו, שלושה משחקים בשלוש סדרות שכל אחת מהן שווה סרט, מה זה סרט, 3 שעות בבימוי של סקורזה ובכיכובו של ליאונרדו די קאפריו (בתור פרנק ווגל/ סקוט ברוקס/ אדם סילבר תלוי על איזה סידרהמדברים) במאמץ נואש לסחוט דמעות ואוסקר.

אטלנטה וממפיס ינסו לגמור את הסיפור ולקבוע הפתעות ענק בביתן (שלא ממש היה מבצרן עד כה) בעוד גולדן סטייט תנסה להישאר בחיים ולכפות משחק שביעי (אמן אמן אמן) מול הקליפרס המתאוששים מטראומת סטרלינג.

אז בואו ניגש לאקשן.

2:00 אטלנטה הוקס – אינדיאנה פייסרס (2-3)

(שידור ישיר בערוץ 5)

הסידרה שמובילה את מגמת הטירוף בסיבוב הראשון של פלייאוף 2014 מגיעה לנקודת רתיחה באטלנטה ג'ורג'יה.

בוא נתחיל מחידון קצר:

מי הוא המאמן של אטלנטה?

חוץ מקורבר, מילסאפ וטיג?

אם אתם לא יודעים את התשובה לאחת או שתי השאלות אל תרגישו רע, אני לא חושב שיש איזשהו אוהד שלא קם לראות משחקים בשעות מוזרות ויודע את התשובות בוודאות, אטלנטה היא קבוצה כמעט אנונימית.

ועם כל האנונימיות הזאת ולמרות הפציעה של ביג אל הארפורד, ההוקס לא רק מובילים בסידרה הם ממש שולטים בה. בכל חמשת המשחקים הראשונים אטלנטה בנתה יתרון דו ספרתי כולל יתרון 30(!!!) הפרש בחוץ (!!!) במשחק מספר 5 לפני הסמול בול של אינדיאנה שצימק ל-10.

אטלנטה עשתה זאת, ותמשיך לנסות לעשות זאת, ע"י הפיכה למיני-ספרס בהובלת עוזר המאמן של הספרס לשעבר, מייק בונהולצר, שהתקין את עקרונות החדירה והנעת הכדור הסבלנית שהחיו את הקריירה של קייל קורבר, והפכו את ג'ף טיג לחלק מהשיחה על הרכז הטוב בליגה (אם אתם הת'אנדר, ומציעים לך טרייד ראש בראש טיג תמורת ווסטברוק, פייר, לא לוקחים?).

פול ג'ורג' אמר זאת בכנות ובפשטות: "אנחנו רגילים לפוצץ את הצבע והם מרווחים את המשחק וקולעים שלשות". במשחק האחרון זה היה מייק סקוט שהתפוצץ לפתע עם 6 שלשות מתוך 7 בסידרה כולה, אם אטלנטה תצליח להפעיל את הקלעים שלה כך שוב, היא תסגור הפתעה גדולה ראשונה בפלייאוף הזה.

הימור: אטלנטה סוגרת את זה, 8 הפרש.

3:00 ממפיס גריזליס – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (2-3)

מהפתעה להפתעה, אנחנו עוברים לממפיס שם הגריזליס ינסו לסגור סיפור מול אוקלהומה המבולבלת ומאמנה המבולבל עוד יותר.

אולי הסידרה הצמודה ביותר בהיסטוריה, עם כי הרבה הארכות בהיסטוריה מגיעה למשחק מספר 6 ואתם לא רוצים להחמיץ אותו. להזכירכם במשחק מספר חמש הגריזליז ניצחו 100-99בסופר דרמה כשדוראנט מחטיא עונשין מכריע (וסודק את המורשת שלו, בנושא שנידון בהרחבה ברשתות החברתיות ואתרי הספורט ביומיים האחרונים), קונלי מאבד כדור שמוביל להארכה, איבקשה קולע סל ניצחון אבל עשירית שנייה מאוחר מדי וממפיס מתקרבת מרחק משחק אחד מהפתעה.

זאת הייתה ההארכה הרביעית הרצופה, גם כאן כמו בסידרה הקודמת ממפיס הובילה ביתרונות גדולים בכל המשחקים רק כדי למצוא את אוקלהומה חוזרת לקרב חפירות בדקות האחרונות שב-3 מ-5 המקרים הסתיים בניצחון לגריזליס.

מה שממפיס עושה פשוט מדהים הוא להוריד את אחוזי הקליעה של אוקלהומה, שקולעת בסידרה הזאת מתחת ל-40% מהשדה ב-4 משחקים רצופים, משחקי ההארכה, דוראנט זורק הרבה וקולע הרבה, אבל גם מחטיא הרבה יותר מדי, והדברים נכונים אף יותר לגבי ווסטברוק. מי שמקבל את מרבית הקרדיט הוא טוני אלן שעושה עבודה מדהימה על דוראנט, אבל מה שמאפשר את זה לטעמי הוא השיתוק המוחלט של הצבע של אוקלהומה. פרקינס הוא לא פקטור ובמשחק מספר 5 היחיד משחקני הפנים של אוקלהומה שקלע בצבע הוא ניק קוליסון (!!!).

האם היא יכולה לעשות זאת שוב במשחק מספר 6 כשאוקלהומה עם הגב לקיר?

הימור: אני אומר לא, עם הגב לקיר, דוראנט יתעלה. אוקלהומה בהארכה, איך לא.

5:30 גולדן סטייט ווריורס – לוס אנג'לס קליפרס (3-2)

(שידור ישיר בערוץ 5)

גבירותיי ורבותיי קבלו את סיפור הספורט של השנה, הדחתו (דה פקטו) של דונלד סטרלינג מהקליפרס הוא לא פחות ממהפך שפתח דיון על הזכות לפרטיות, גבולות חופש הביטוי, לגיטימציה לגזענות ואפילו זכות הקניין בחברה האמריקאית כשהמתח הגזעי בארה"ב מתנגש בעוצמה עם העקרונות הקפיטליסטים שעליהם בנויה הכלכלה במדינה. מסתבר שגם כשאתה מאוד מאוד עשיר אתה לא יכול לעשות הכל.

עושה רושם שההחלטה של הקומישנר לא עשתה טוב רק ליחסי גזע בארה"ב אלא גם לקליפרס שהתאוששו מההפסד במשחק ללא הגנה במשחק מספר 4 כדי לחזור וליטול את ההובלה במשחק מספר 5 וישאפו לסגור את הסידרה במגרש חוץ עוין מאוד בקליפורניה.

ההתאוששות של הקליפרס נעזרה במשחק קטסטרופלי של סטף שאיבד 8 כדורים וניסה רק 10 זריקות במשחק מספר 5 וככה הווריורס לא יכולים לנצח את הקליפרס, או כמעט אף קבוצה בעצם.

הסידרה הזאת היא חריגה בכך ששתי הקבוצות שומרות על אחוזי הקליעה מהשדה שלהן, בניגוד למרבית הסדרות בהן האחוזים ירדו בסדר גודל של 5% לקבוצה, העובדה הזאת מעידה גם על האיכות הנהדרת של ההתקפות בסידרה הזאת של הספלאש בראדרס מול לוב סיטי, יותר מאשר על היעדר הגנה שכן ראינו לפרקים משחק אגריסיבי מאוד משני הצדדים, והלילה לא צפוי להיות שונה.

הימור: הקליפרס יסגרו עניין ב-5.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 199 תגובות

  1. שלום לכולם,
    לפי מה שהבנתי מדובי צריך שתהיה לך תמונה כדי שיצחקו עליך, אז הוספתי תמונה!
    קוראים לי ב (שם בדוי) ואני אוהד טורונטו, כן כן, טורונטו.
    לא רק זה, אני מעודד את לברון ומיאמי ומקווה לת'ריפיט.
    מקווה שתהיה לי מלחמה עם עצמי בסיבוב הבא – שטורונטו יכסחו את חבורת הליגיונרים מברוקלין (גרנט השחקן השנוא עליי בליגה!)
    ולסיום, מקווה שפלייאוף הזה ימשיך כמו שהתחיל, פשוט מצויין!

    נ.ב. תודה רבה על פריוויו מצויין היום ולאורך כל העונה, המון המון תודה!!

    1. קודם כל ברוך הבא,ומשום מה שמתי לב לעובדה מוזרה שכל מי שמזדהה עם אות אחת אוהד את לברון יש אותך יש P ,S ועוד כל מיני אותיות בודדות שאוהדות את לברון,מוזר.
      ותהיה בטוח שלפחות באתר הזה תגלה בסיבוב הבא הרבה מאוד אוהדי טורנטו 🙂

        1. תודה רבה אבל אני חייב לציין שאני לא כזה חדש כאן, עוקב באדיקות הולכת וגוברת כבר כשנה וחצי שנתיים.
          ואולי עלית על משהו, אולי אנחנו לא ממש מפותחים ומנסים להשתמש בכמה שפחות הברות.
          ואם לחזור לענייני כדורסל: http://imgur.com/V1vWUx0

  2. יש באג באתר. ברגע שמכניסים הודעה עם שורה ארוכה שחורגת מתיבת הטקסט, זה משבית לי את האפשרות להכניס תגובות מטלפון אנדרואיד. כל העמוד ננעל ואני לא יכול ללחוץ על שום לינק.

    אתמול אהרון שמח על גול בכדורגל וגרם לי לבדדידות בזמן הצפייה במשחקים.

      1. אני לא מדבר על האפליקציה אלא על האתר הרגיל. אני גולש אליו מטלפון אנדרואיד. תיכנס לעמוד של משחקי אתמול ותבדוק אם אתה יכוללהכניס הודעה מטלפון אנדרואיד

  3. אצל אינדיאנה בכל משחק יש לי את התקווה שהנה היום הם יחזרו לעצמם. מישהוא יודע אם יש קבוצה עם מאזן גרוע יותר מאטלנטה שהעפילה לחצי הגמר?

  4. הדיון על סטרלינג באמת מרתק, אני הייתי שמח אם הליגה לא הייתה מענישה אבל האוהדים והשחקנים והמדיה היו ממררים לו את החיים עד שהוא היה נאלץ למכור. באנשים דוחים אך לא פליליים צריך לטפל בהוקעה חברתית ולאו דווקא בענישה מוסדית. לגבי הפריוויו נהדר כרגיל, הפליאוף הזה מקצר לי את החיים

  5. רק אני שמתי לב שמשדרים אטלנטה-אינדי ולא ממפיס -okc. אם נעשה סקר מה האנשים מעדיפים לראות, 90% יראו את המשחק השני וזה כולל את פרנק ווגל שכבר לא יכול לראות את אינדיאנה משחקים. פשוט קבוצה רעה שאני מקווה שתעוף היום.

  6. בתור אוהד אוקלהומה אני כמובן לא אובייקטיבי, אבל אין דבר מרגש יותר בפלייאוף מגיים 7. שיא המתח, לנצח או למות. הכול או כלום. בפריוויו אתמול חזיתי שלפחות 2 סדרות ילכו למשחק 7, ואני עומד מאחורי התחזית הזאת.

  7. חכם מאוד פרנק קמינסקי(חוזר לעונה נוספת בוויסקונסין):

    Frank Kaminsky explained his decision to return to Wisconsin in a blog post Wednesday, writing that although it's always been his dream to play in the NBA, the pros can't match the excitement he expects to experience with the Badgers during his senior season.

    "I am at the pinnacle of my basketball playing career, at least in my eyes. I know the NBA has their crazy fans and all, but if you look at all of their games, there are games when teams like the Bobcats get hardly any fans, and it looks flat out boring," he wrote.

    "At the Kohl Center, we play in front of nearly 17,000 fans every single time we step onto the court. When we travel, we play in front of sell out crowds who absolutely hate us. Not because of who is on the team, but because of where we go to school. Who could leave that?"

    צודק!

  8. איזה יום פלייאוף מטורף!

    וההחלטה לא לשדר את OKC…
    טוב הם איבדו את ההכרה ממזמן.

    ניחושים:

    OKC ב 10 דוראנט 33 נק'
    אטלנטה ב 15
    קליפרס סוגרים עניין ב 2

  9. ווסט מזמזם/ שר בעונשין,
    ואינדיאנה מאבדים כדורים/אטלנטה בשתי חטיפות
    אטלנטה נראית יותר טוב, מי היה מאמין,
    קללת גריינג'ר (זעפרני 2014- אם אני לא טועה)

  10. תכננתי לראות את המשחק בבוקר, ולא בהילוך מהיר שרוצה להסביר לנו מה ראינו, אלא כדי לקבל עוד חומר ליומן אינדיאנה סופי שיסכם את העונה ההזויה. עקב כאבים איומים עקב נקע רציני בקרסול, התעוררתי בדיוק ב 2 לפנות בוקר, ואז החלו כאבים אחרים, כאבי ראש…

    התעצבנתי לראות שווגל העקשן המשיך לסמוך על היברט ולעלות איתו בחמישייה. היברט הגיב עם עוד 0 ו 0 ויכולת קבוצתית איומה כשהוא על המגרש.
    ראו הפלא, כריס קופלנד נכנס, ואנחנו במשחק.
    מאוד מאוד מקווה שזה לא ייגמר היום.

  11. שתרפא מהכאב מכל הלב למשגיח.
    משכריס קופלנד נכנס מי שיקליט שימו לב מיד אינדי קולעים והם הורידו 10 הפרש, לאו דווקא המשחק שלו אלא ההשפעה של האנרגיה שלו, חייך לפני שנכנס, ונראה שחסר אגו לעומת היברט.
    אני מאמין בהשפעות אנרגטייות של אנשים גם עם תגידו שאני משוגע זה בסדר בכיף

  12. חדשות טובות לאינדיאנה. הם נראים היום טוב מאד!

    פול ג'ורג' מטריד אותי, לטעמי הפייסרס שחקו יותר טוב כקבוצה בדקות שהוא לא היה על המגרש. אבל, הם זזים מחפשים את הקליעה הנכונה.

    אטלנטה לעומתם במומנט והאינדיאנה תצטרך לקרוע את המשחק מליבם. טיג ואנציץ כבר בקצב.

  13. שופטים ממש דפוקים. לא מפתיע כשמדובר בקרופורד בצוות. פאול ברור על סקוט. אם רוצים אפשר לתת דו צדדי. אבל אין שום הגיון לשים פאול רק על סקוט.
    לגבי המשחק – איך שאינדיאנה נראית, אטלנטה חייבת לנצח. אינדי כמובן נלחמת, אבל היא לא שווה לעבור שלב.

  14. אינדיאנה מרביצים, היל התחיל וקיבל חזרה מכות מסקוט
    היל נגש לעונשין והחטיא בצדק את השתיים.
    יתכן ואתה צודק עידו הוא נראה כבוי וכמעט דומע בראיון איתו במחצית,

    והמשגיח (שגם הצחיק אותי)צודק לגמרי היברט כנראה הרעל של הקבוצה.

    כן עידו יודע כי באוסטרליה הוא רואה 20 שעות לפני (בדיחה של מישהו אחר פה באתר)

  15. מי שלא יודע לסגור את הסדרה במשחק השיש אצלו בבית,למיטב הבנתי הסיכוי שלו לנצח את השביעי בצד השני. אטלנטה חייבים לנצח היום אחרת נקבל משחק 7 והם יעופו…

  16. דוראנט הגיע לחסל. ממפיס לא מתרגשת מי יודע מה, וזאת קבוצה כ"כ קשוחה שגם וידוי הריגה לא עובד עליה. אוקלהומה תצטרך לירוק דם כל הדרך עד לשריקת הסיום, בעז"ה אחרי הנצחון היום, הם גם יצטרכו לירוק דם בכל המשחק הבא.

  17. החדשות הרעות הם שאם ממפיס לא יתחילו לקלוע מהקו, הם יפסידו. במשחקים בהם הם באזור ה50%- הם הפסידו. החדשות הטובות- OKב לא ברחו, ואין מצב שהדובים ימשיכו בקצב הזה של 1/3

  18. ערב צח.
    נראה לי שהכתבה הזו בעיתון באוקלהומה עשתה רק טוב לדוראנט. ככה כל הקבוצה משחקת בשבילו, חזרה ההיררכיה האמיתית.
    ואינדיאנה זה סיפור השנה בספורט, יותר מהטריפיט של מיאמי

  19. אם היברט גבר הוא צריך לעורר איזו מהומה, איזה פלייגרנט 2 על טיג להכניס רעל בקבוצה. בכדורסל הם לא ינצחו אז שיתחילו לפוצץ

  20. למה לרחם על אינדיאנה? אני גאה באטלנטה שנותנת משחק חזק, לוחמני ולא מתפשר. טיג ומילסאפ אולסטארים לכל דבר.

  21. כל הכבוד לאטלנטה שעומדת בלחץ. טיג ומילסאפ ענקים. מי יודע, עם אל הורפורד שנה הבאה אל תתפלאו לראות אותם בגמר המזרח.

  22. ווסט נהדר. אבל אם אינדי מנצחת זה בזיון לאטלנטה. המשחק היה שלהם. בכל מקרה מי שלא עולה תפסיד לוושינגטון.

  23. שי, זה יהיה מעניין. הם נתנו רבע טוב. אני בהחלט מאמין שעכשיו הם מנצחים את הסדרה. אבל כמו שוושנגטון נראתה נגד שיקגו – היא נראית עדיפה בהרבה על אינדי כרגע.

    1. אחרי הניצחון במשחק מס 2 – צפינו שאינדי תשתלט על הסדרה
      אחרי הנצחון במשחק מס' 4 – אמרנו שהנה, אינדיאנה יוצאת מהמשבר ותשתלט על הסדרה

      אחרי משחק 6 עם ניצחון בשיניים – אני אומר שננצח את משחק מס' 7 עם המון מזל.
      על גמר מזרח כרגע אין מה לדבר.

    1. רק בן 24. עם עוד זמן שבו הוא יתייצב בהתקפה וידע ללכת על הנקודות החזקות שלו, הוא יכול להיות שחקן ענק. את ההגנה כבר יש לו

  24. דיוויד ווסט ופול ג'ורג' עדיין שווים חצי גמר. אם שאר הקבוצה תגיע אולי היא תהיה שווה גמר מזרח. אבל מיאמי יחסלו אותם.

  25. צביקה, אינדי הוכיחו השנה שהם שווים משהו.
    אף אחד לא יודע מה קרה להם אבל במשחק הזה הם הוכיחו שהניצוץ עדיין קיים למרות הכל.
    אם הם יציתו את הלהבה מחדש, לך תדע איך זה יגמר.
    וושינגטון לא יהיו אלה שיעצרו אותם.

    1. לא בטוח. הם חייבים את היברט בכושר טוב כדי להיות פאקטור.
      ניצוצות בעיניים או בתחת, וושינגטון יאכלו אותם . לא כל מה שעובד מול אטלנטה ידפוק כמו שצריך מול קבוצה סבירה

  26. בשליפה מהזיכרון יותר סדרות הולכות למשחק 7 מאשר נסגרות ב 6.
    כנראה שירידת המתח אצל המובילה מקשה על הניצחון

  27. הפלייאוף הזה ממשיך להיות מעולה! סדרה אחת כבר הולכת למשחק 7, מסתמן שגם אוקלהומה ממפיס. (אבל נזהר עם זה, הכל יכול להיות שם..)
    הלוואי שגם קליפרס גולדן סטייט יגיע למשחק 7..

  28. למה להכניס את קונלי למשחק ב 18 הפרש 8.5 דקות לסיום עם פציעת המסטרינג? מסכנים אותו עוד יותר לקראת המשחק הבא.

  29. אי אפשר לעצור את דוראנט, או כל שחקן עלית בליגה הזאת. אתה יכול מינימום לצמצם קצת את הנזקים בכך שאתה פוגע לו באחוזים. לעצור? בלתי אפשרי.

  30. קלטתם את קרופורד?????

    הבנאדם כל כך שונא לשחק הגנה שהוא מחליף חולצה כל פוזשן כדי לשחק רק התקפה!

    צורה לליגה שזה השחקן השישי שלה בחיי

  31. מקווה שהקליפרס יסגרו את זה היום – הם פשוט נראים לי קבוצה יותר טובה ומחוברת שיכולה לתת פייט גם בשלבים המתקדמים

    בכל מקרה, הסיבוב הראשון במערב ממש אכזרי – כי כמה קבוצות מצויינות יצטרכו לעוף כבר בשלב הזה…

  32. שימו לב שעם כל ההאדרה שעושים לממפיס בתקשורת, הם עוד לא ניצחו אף משחק ב-48 דקות. כל שלושת הניצחונות שלהם באו בהארכה.
    זה, והעובדה שהשביעי ב-OKC, אומרים שהם כנראה יודחו.

    1. היי צביקה,
      לצערי לא אוכל להגיע
      אבל שווה לארגן לחבר'ה את הערב בג'יימס כמו שדברנו
      מהר מאוד הם יהפכו אותו למשכננו הקבוע.

  33. אבל עכשיו פרסמו את השעות. זה 12:30, 03:00, ו05:30. תכל'ס אין משחק מוקדם. אני מאוד בעד אפילו בשביל המשחק הראשון (אינדי-אטלנטה) אבל נראה לי שזה יהיה קשה לאנשים.

  34. שמתם לב לסדרה של גרין? שחקן צעיר ומשובח, שנותן כזאת סדרה חזקה וזה מול ג'ורדן וגריפין, קו פנים חזק ביותר!.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט