You are currently viewing הנטס יגיעו אל פורטלנד, הספרס יתארחו בבירת קליפורניה והקליפרס יפגשו את דטרויט בפריוויו ליל חמישי קצרצר / רותם אלרן

הנטס יגיעו אל פורטלנד, הספרס יתארחו בבירת קליפורניה והקליפרס יפגשו את דטרויט בפריוויו ליל חמישי קצרצר / רותם אלרן

מנת השף

5:00 – פורטלנד טרייל בלייזרס (4-10) VS ברוקלין נטס (9-6)

המשחק הבולט של ליל המשחקים הזה יתרחש באורגון, שם הבלייזרס יגיעו מהמקום הראשון במערב ויארחו את הנטס המאכזבים.

אצל הבלייזרס ג'סטיס ווינסלו ויוסוף נורקיץ' נמצאים בספק לקראת המשחק, אך ההשפעה של זה על סיכויי הקבוצה לנצח היא ככל הנראה מינימלית – אף אחד מהשניים לא נמצא בשיא יכולתו העונה, כשהאחרון מביניהם גם מתחיל לאבד רלוונטיות עבור הקבוצה, כאשר דרו יובנקס תופס יותר ויותר דקות משמעותיות בעמדת הסנטר. למרות שנורקיץ', אחד מהשחקנים הטובים ביותר של המועדון בשנים האחרונות, מראה ירידה משמעותית ביכולת, הקבוצה דווקא מצליחה להיות אחת מהטובות בליגה, כשהיא ממקמת את עצמה בראש הטבלה המערבית. יכולת נהדרת מצד דמיאן לילארד (27.9 נקודות בטרו שוטינג הגבוה בקריירה) מקבלת תמיכה ראויה, כששחקנים כמו אנפרני סיימונס (22.3 נקודות) וג'רמי גראנט (21.3) מתאימים מאוד בתפקידי הכוכבים המשניים, כשבנוסף לכך הקבוצה גם נהנית מאוד מהתרומה של האחרון בצד ההגנתי של הפארקט ומחזיקה ברייטינג ההגנתי השביעי בטיבו ב-NBA.

אין הרבה ביקורת להעביר על הבלייזרס לאור היכולת שלהם בפתיחת העונה, אבל זה לא אומר שהמשחק הלילה ייגמר בניצחון קליל מבחינתם – הנטס אמנם לא הצליחו להראות רמה גבוהה במיוחד ב-15 המשחקים הראשונים של העונה, והפסידו גם בשני משחקיהם האחרונים, כולל ספיגה של 153 נקודות מסקרמנטו במשחק ללא הארכה, אך עדיין יש להם את אחד מהשחקנים הטובים בליגה בקבוצה.

קווין דוראנט קולע 30.3 נקודות, קוטף 6.5 ריבאונדים ומוסר 5.3 אסיסטים למשחק, ואם זה לא מספיק הוא גם חוסם 1.9 זריקות למשחק, הנתון הגבוה בקריירה. איתו על המגרש ההתקפה של הקבוצה משתפרת ב-8.9 נקודות ל-100 פוזשנים, וכשקיירי אירווינג עדיין מושעה עקב אמירות אנטישמיות ברוקלין תלויה בדוראנט יותר מאי פעם. כל קבוצה זקוקה לקבוצה שלה במידה כזו או אחרת, אך מידת ההסתמכות של ברוקלין על יכולת של שחקן בן 34 שחווה לא מעט פציעות בעונות החולפות היא לא בריאה. אני מאמין שנראה את ברוקלין נותנת פייט ומראה תחרותיות בדקות בהן דוראנט ישחק הלילה, אך גם מנוחות קצרות שיקבל יפתחו חלונות לריצות מצד פורטלנד ויחתמו את התוצאה לטובת המארחת.

אני מהמר על ניצחון ביתי של הטרייל בלייזרס שימשיך לקבע אותם במקום הראשון במערב.

שאר המשחקים

5:00 – סקרמנטו קינגס (6-7) VS סן אנטוניו ספרס (9-6)

אחד משני המשחקים שיתרחשו ב-5:00 שעון ישראל הלילה יתקיים בסקרמנטו, שם הקינגס המלהיבים והמפתיעים יארחו את הספרס בהובלת קלדון ג'ונסון.

סקרמנטו לא הייתה קבוצה תחרותית ב-15 השנים האחרונות, אף על פי שכן התקרבה לכך בהובלת דיארון פוקס ובאדי הילד ותחת דייב ייגר לפני מספר עונות. היא עוד לא הצליחה לשחזר עונה כזו מאז, אך נראה שהשנה היא בכיוון לשם – לאחר 13 משחקים הקבוצה מחזיקה במאזן חיובי, כשפוקס מוביל אותה עם 24.6 נקודות ו-6.3 אסיסטים למשחק ב-59.3% אפקטיבי, כשהוא מקבל יד חופשית לעשות ככל העולה על רוחו והתוצאות בהתאם. לצידו דומנטאס סאבוניס מספק 17.8 נקודות ו-11 ריבאונדים למשחק, כשזריקות מועטות שלו מאפשרות פריחה לגארד שהגיע לקבוצה במהלך הקיץ – קווין הרטר, אשר הגיע בטרייד מאטלנטה, קולע עד כה 16.8 נקודות למשחק עם 3.8 שלשות ב-52.6% מהטווח, כשהוא מהווה לצד פוקס את מה שבאדי הילד היה באותה עונה מוצלחת. לא הכל עובד שם, ואחרי הכל מדובר בקבוצה שנמצאת במרחק נגיעה ממאזן חצוי, אך כשהיא מחזיקה ברייטינג ההתקפי השני בטיבו בליגה, ברור שמשהו בסקרמנטו מתחיל לעבוד טוב.

מנגד, הספרס מגיעים כשהם נוחלים פחות הצלחה מהמארחת העונה, אך גם בפני עצמם מראים יכולת לא רעה בכלל – עם הטרייד על דג'ונטה מארי וההחלטה לבנות סביב צעירי הקבוצה, היה נראה שסן אנטוניו הולכת לכיוון עונת טנקינג מובהקת, לראשונה מאז 1996/97, אך התוצאות בשטח מראות משהו אחר בינתיים. עם שישה ניצחונות ב-15 משחקים וכמות האסיסטים למשחק השנייה בגובהה ב-NBA, הקבוצה מתחברת, משחקת כדורסל מהנה ומבליטה את קלדון ג'ונסון, שחווה עונת שיא עם 22.7 נקודות למשחק ביעילות נהדרת.

הניצחונות כנראה לא ימשיכו להגיע בקצב גבוה לאורך זמן, ולא מדובר בקבוצה שתצליח להיות טובה באופן יציב, אך עם התקפה קבוצתית, אחד מהמאמנים המבריקים בהיסטוריה של הכדורסל ושחקנים צעירים ומלהיבים קשה שלא לאהוב את הגרסה הנוכחית של הקבוצה. אני מאמין שכל אלו לא יספיקו לניצחון הלילה, אך הם באמת יספיקו למשחק צמוד, מהנה ומלא בהתקפה איכותית משני הצדדים.

ההימור שלי הוא על ניצחון ביתי של הקינגס.

5:30 – לוס אנג'לס קליפרס (7-8) VS דטרויט פיסטונס (12-3)

המשחק שיסגור את הלילה המצומצם יגיע אלינו מעיר המלאכים, שם הקליפרס יקוו לשמור על מאזן חיובי בעוד הפיסטונס ינסו להשיג הפסד 13 ב-16 משחקים.

במשחק האחרון של הקליפרס, הם ספגו הפסד בהפרש 2 נקודות בלבד בדאלאס, כש-35 נקודות ו-11 ריבאונדים מצד לוקה דונצ'יץ' הספיקו כדי להכניע אותם. הלילה הם יפגשו ביריבה חלשה באופן משמעותי, כשדטרויט ניצחה רק בשלושה מ-15 משחקי פתיחת העונה שלה, כשבפרק זמן זה היא מספיקה להציג התקפה מזעזעת (רייטינג התקפי 108.0, מקום 26 בליגה) והגנה חלשה אפילו יותר (רייטינג הגנתי 117.6 – החלש ביותר בליגה). לוס אנג'לס מציגה התקפה מביכה משל עצמה, כשהיא נמצאת רק לפני הלייקרס במדד הרייטינג ההתקפי, אך מצליחה לפצות על החולשה הזו באמצעות הגנה מצוינת, שהשיגה לה את המקום השני בליגה ברייטינג ההגנתי. קשה להאמין שהקליפרס יצליחו לנצח את הפיסטונס דרך ההתקפה, אבל האחרונים מספיק חלשים בשני צידי המגרש בשביל שלוס אנג'לס תחזיק במעמד הפייבוריטית במשחק.

כפי שקרה בכל משחק העונה פרט לשניים, גם הלילה קוואי לנארד ייעדר משורות הקליפרס עקב פציעה בברך, כשמעבר אליו גם פול ג'ורג' ולוק קנארד עשויים להחמיץ את המשחק. למרות היעדרות פוטנציאלית של שני הכוכבים המובילים של המועדון, עדיין יש שם מספיק כישרון כדי להשיג ניצחון מול הפיסטונס החלשים. לא בטוח שזה יהיה קל, אך בהתחשב בכך שנראה שדטרויט בעיקר שואפת להשיג את ויקטור וומבנייאמה בדראפט הקרוב, סביר להניח שהפסד נוסף יהיה טוב גם למטרות של האורחת.

כפי שציינתי, הקליפרס מסוגלים להאט ואפילו לעצור את דטרויט דרך ההגנה המצוינת שלהם, אבל לא בטוח שזה בכלל יהיה נחוץ הלילה – חלק גדול מחוסר התפקוד ההתקפי שראינו מדטרויט עד כה מגיע מכושר התקפי מפוקפק של קייד קנינגהאם, אשר קולע עד שלב זה ב-27.9% משלוש ו-45.3% אפקטיבי. שחקן השנה השנייה של הקבוצה היה מרשים מאוד לקראת סיום עונת הרוקי שלו, כשהוא גם מצליח לשפר פלאים את היעילות מכל הטווחים, אבל השנה הוא לא מצליח למצוא את הזריקה שלו ובעיקר מחטיא. הלילה הגארד בכלל לא ישתתף במשחק עקב פציעה ברגל, ולאור מחסור בחלופות ראויות, גם עם הכושר בו פתח את העונה, הסיכויים של הפיסטונס להשיג ניצחון הלילה נמוכים אפילו יותר משהיו קודם.

ההימור שלי הוא על ניצחון של הקליפרס בהפרש קטן במידה וג'ורג' ייעדר, ובפער גדול אם יתלבש למשחק.

Subscribe
Notify of
247 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
סגן יו"ר נטולי ההבנה העולמי
Editor

תודה רותם על פריוויו איכותי ומעמיק, הלכת עם כל הפיבוריטיות והביתיות הערב…השנה הזו הרגילה אותנו להפתעות…ואני חושב שהיא תיפול בסקרמנטו, הפופים לא נצחו יותר מדי זמן…הם יבואו עם עודף מוטיבציה 129-118 לסאן אנטוניו

האווי לאסוף
האווי לאסוף
17/11/2022 19:10:52

פריוויו מצויין לערב מעט זניח, זו בהחלט עבודה קשה. תודה רבה רותם

אשך טמיר המקורי
17/11/2022 20:08:03

תודה.
אני חולק עליך בשני דברים – קיירי לא אמר אמירות אנטישמיות, וקייד לא הרשים מאוד באף שלב של העונה שעברה.

shadow
shadow
18/11/2022 2:09:25

https://youtu.be/_m-gO0HSCYk
.
דייב שאפל על קיירי וקנייה ווסט. אחד המצחיקים.
.

אשך טמיר המקורי
18/11/2022 6:16:37
Reply to  shadow

לא עובד בארץ

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

בחדשות הקריפטו:
קייד קאנינגהאם חתם שנה שעברה על חוזה עם הקריפטו "בלוקפי" כשכל מענק החתימה שלו הוענק לו בביטקוין. בלוקפי הגישו בקשה לפשיטת רגל והכסף הלך פייפן.
ג'יזס, טוב שהצילו בזמנו את דינווידי מלהפוך את כל החוזה שלו לדיגיטלי (או חדי קרן או כל דבר מומצא אחר שקריפטו אמור להיות) אחרת היום הוא היה בעצמו פיפן.
.
FTX, מי שניסו להתחרות עם Enron Fields כששמו את שמם על שם האולם של מיאמי, פשטו גם רגל לאחרונה. מיאמי יצאה מזה בקלות ופשוט הורידה את השם משם האולם. לעומתה, גולדן סטייט דווקא הסתבכה כששמו את שמה על משהו אחר. כתב תביעה.
גולדן סטייט נתבעת, ביחד עם טום בריידי, הטניסאית נעמי אוסקה, הערפד האנושי לארי דייוויד, על שהשתמשו בהטעיות כדי לקדם את תרמית הקריפטו FTX.
חשבתי כבר ששכחו לחלוטין מאדוניס האסלם, כמו כל העולם, אבל בתביעה אחרת בנושא דומה הצביעו בנוסף גם על סטף קרי ואדוניס האסלם, שאקיל וג'יזל, שוהיי אוהטני ודייוויד אורטיז.
כמו שסטף קרי אמר בפרסומת שלו "אני לא יודע כלום על קריפטו. למזלי, עם FTX, אני לא צריך לדעת". וול, אתה צריך לדעת, סטף. אתה צריך לדעת.
.
מקריפטו נעבור למשהו אחר חסר תועלת למרות שיש שהתעקשו בלהט שמדובר בעתיד של כולנו – בן סימונס.
אחרי ההפסד לאינדיאנה בברוקלין החליטו לעשות ישיבת שחקנים מיוחדת עם נושא אחד – בן סימונס.
למרות שהם קראו לה ישיבת שחקנים, הם הסכימו שבן סימונס ישתתף בה. הם עשו את הישיבה משום מה דווקא אחרי משחק השיא של סימונס – כמעט 10 נקודות! השחקנים, בראשות מרקיף מוריס רואים תוצאות כל יום, דיברו אל סימונס ועל איך הם צריכים שהוא יצליח ושהוא יגיב כשהוא נתקל בקשיים על המגרש, ולפי הדיווחים בן סימונס ישב שם והקשיב! ואז לא שיחק ארבעה משחקים…מי מהמר שהוא כבר מתכנן את הדרך החוצה?

Smiley
Editor
17/11/2022 22:16:37

ואז הגיע דוראנט וזרק את כל הסגל תחת גלגלי האוטובוס

דה שוט
דה שוט
17/11/2022 23:50:17

תודה רותם אחלה פריוויו.
לגבי קיירי – חוסר המוכנות שלו להתנצל על הציוץ זה לגמרי אמירה אנטישמית.
לגבי הערב – לילה שכולו תלמה ולואיז. לצערי הימים קשים בשווקים ואני מתקשה להופיע בבלוג החי. אני יודע שאני לטמיר מה שקיירי עושה לדוראנט ואין על זה מחילה. אולי בהמשך אוכל להפציע למרות שזה כבר יהיה מאוחר מדי. אף אחד לא לוקח אליפות ממקום 8 או 10. גם לא ממקום 7. זה נכון גם לקבוצת התחתית מהמפרץ שאוהדיה עדיין מדברים עליה במושגים של קונטנדרית.
נ.ב. הקמפיין שיביא את מיני לגמר המערב עדיין רץ. למי שמתעניין – אנחנו מגייסים.
🙂
נ.ב. 2.0 ראיתי בדיליי – אבדיה חיכה בצדק לאנד וואן ולכן עשה פלקס. השופטים קיפחו אותו. נוכלים בוזזים שודדים

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
18/11/2022 1:02:13
Reply to  דה שוט

חחחחחחח צא מהצנטרישוט לאפטר דה שוט
אתה הטייס שלנו

shadow
shadow
18/11/2022 2:15:22
Reply to  דה שוט

מה יש להתנצל? מתנצלים על טעות.
הטעות היחידה שהוא עשה זה להסתבך עם היהודים שידועים כ"עם" נקמן.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
18/11/2022 0:24:03

שירה לילה התגעגע, אז באתי.
הפעם She's a carnival של סיוקסי והבאנשייז
.
In the heart of the night
She smiles like Mardi Graaaas
Spinning in a dizzy haaaaze
Her circus head giggles
It's a friendly disease
Catching colors from the ae-ae ae ae aeeir
/
So with your hands upon the hips
Of the dancing fleeesh
She's a carnival
And when it's lip to lip
In a surprise-time kissssss
She's a carnival
She's a carnival, s a carnival
She's a carnival, s a carnival
/
Mosaic eye, gypsy eye
Glowing as it dazzles
She's a portrait of a poison
For you to quench your thirst
A portrait of a poisooooon

So with your hands upon the hips
Of the dancing fleeesh
She's a carnival
And when it's lip to lip
In a surprise-time kissssss
She's a carnival
She's a carnival, s a carnival
She's a carnival, s a carnival
/
She's a car-ni-val, she's a carnival
She's a car-ni-val, she's a carnival
She's a car-ni-vaaal-aaall, aaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
18/11/2022 0:26:04
mario
mario
18/11/2022 0:52:20

מישהו יכול לשלוח לי רשימת שחקני כוכב הלילה ?

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

תודה רבה רותם, אחלה פריוויו.

דה שוט
דה שוט
18/11/2022 5:40:52

האריס במשחק. חשוב מאוד. שלא יהיה רק דוראנט

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
18/11/2022 5:49:01

קצת עייף פה מאז התפרקה תלמה מלואיז….
אני עם מואיז ומושון הקטן.

דה שוט
דה שוט
18/11/2022 5:50:23

עוד מאמן גולם. סימונס נותן הגנה מעולה וריבאונד נותן שני סלים יפים רצופים! אז וואהן מהר מוציא אותו. לא יכולים להביא מאמן נורמלי?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
18/11/2022 5:52:22
Reply to  דה שוט

נו בחייך לואיז, בן שימוש?

דה שוט
דה שוט
18/11/2022 6:04:31

בן שימוש זה אחד הגרועים פה באתר

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
18/11/2022 6:14:20
Reply to  דה שוט

יודע שזה לא יפה אבל, ההיסטוריה שלו וההתנהגות שלו אחרי היחס הטוב שקיבל בתחילת הדרך מפילי והחוזה של אנחנו מאמינים בך….
עזוב, זה בן שימוש!

דה שוט
דה שוט
18/11/2022 6:17:46

אף אחד לא יודע כלום לגביו. אבל כולם מדברים. ראיתי גם לא מזמן את ההוא מהניקס (שחקן עבר ברח לי השם) מדבר עליו לא יפה. כולם גאונים

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
18/11/2022 6:19:42
Reply to  דה שוט

אתה יודע יפה מאד למה יורדים עליו.
אחרי החוזה הוא נעלב בקטנות? ראבק, קיבלת חוזה אז משתינה על מועדון?
אני לגמרי מבין את שימון ושות.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
18/11/2022 5:53:54

אוי ואבוי, הבננות הצהובות בפורטלנד זה אסון.

דה שוט
דה שוט
18/11/2022 6:03:28

סימונס נהדר. שומר, חכם, 8 נקודות ב-11 דקות 4 ריב 3 אס עם 100% מהשדה המאמן הגולם צריך לתת לו 48 דקות במקום זה מעלה אותו מהספסל. כמו האם – לא מבין לפי מה בוחרים שם מאמנים באנ בי איי
בינתיים ברוקלין בריצה יפה מצמצמים קצת. הייתה נקודת שבירה מסוכנת

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
18/11/2022 6:12:50

בן שימוש

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
18/11/2022 6:14:47

למי קראת בן שימוש?

דה שוט
דה שוט
18/11/2022 6:15:59

חחחחח הנה עוד אחד מה אתה עושה ער דוקי פופר? נפלת מהמיטה? חחחח שים קסדה סימונס במשחק טוב טים תלמה בדרך לשני W הלילה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
18/11/2022 6:17:11
Reply to  דה שוט

עוד תחזיות? הרי אתה גרוע כמו החזאי בץ…. מהטלויזיה לילדים

דה שוט
דה שוט
18/11/2022 6:18:35

אתם לוקחים השנה אליפות. זה סגור

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
18/11/2022 6:20:38
Reply to  דה שוט

ברור
בזה הרי לא תוכל לקלקל.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
18/11/2022 6:20:29
Reply to  דה שוט

לאאאאאאאאאאאאאא
Go תלמה Go לואיז

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
18/11/2022 6:23:00

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אבו פופי, אתה הרי לא באמת מאמין בשטויות האלה?
אם הסלטיקס יקחו אליפות על אפו של מוריה, תאמין שנישברה הקללה?
מוריה=בלעם? אולי חמורו?

אשך טמיר המקורי
18/11/2022 6:27:47

חחחחחחחחח הרוצח ירוק
הלך עליכם

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
18/11/2022 6:30:00

התכוונת, רוצח הירוק. הסלטיקס לא תלויים במורייה והקללה. תלויים רק בעצמם ובאיזה יאניס יגיע לפליאוף.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חח אם האשך ודה שוט על עגלת הסלטיקס הלך עליכם רזיאל. האכילס של טייטום מתחיל לרעוד

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
18/11/2022 6:15:58

אני כמובן מאד רוצה שברוקלין ינצחו ושיבוטלו הפסיקים והנקודות בכל משפט….

Smiley
Editor
18/11/2022 6:16:16

שיידון שארפ קפיץ רציני, לילד יש פוטנציאל. הבלייזרס הימרו עליו בדראפט וזכו

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
18/11/2022 6:18:14

אני רואה שדטרוייט עושים מפורטלנד איבכי עלייק זובאאאק.

דה שוט
דה שוט
18/11/2022 6:20:22

קאוואי משחק!

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
18/11/2022 6:21:27
Reply to  דה שוט

קוואקי אמדדה
שם אפריקאי עסלי ובסלי

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
18/11/2022 6:21:38

הרוצח בבלוג
ישששששש

דה שוט
דה שוט
18/11/2022 6:27:24

ששש לא לנחס

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
18/11/2022 6:22:10

המדדה ובן שימוש

אשך טמיר המקורי
18/11/2022 6:25:46

שניהם משחקים באותו לילה זה כבר תלמה ולואיז,

אשך טמיר המקורי
18/11/2022 6:22:55

איזה שחקן נהיה ואסל, משהו מפחיד
פיניקס פראיירים, נתתי להם את סבוניס על אייטון בטרייד דמיוני והם סירבו, היה פוקל פוינט בהתקפה + יוצר במקום העציץ, היה משדרג להם את הקבוצה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
18/11/2022 6:23:52

עצוב שהם לא קונים הברקות כאלה גאוניות
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חרגתי?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
18/11/2022 6:25:15

אהה נפלוני סימונס

Smiley
Editor
18/11/2022 6:26:38

דווין ואסל זה #מיניקוואי

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
18/11/2022 6:26:40

ברוקלין זו תאונת דרכים קטלנית.

אשך טמיר המקורי
18/11/2022 6:28:53

ברור, תלמה ולואיז על ההגה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
18/11/2022 6:34:48

דוראנט וקיירי על ההגה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הנה בן סימומס נכנס להביא את המהפך😉

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
18/11/2022 6:28:47

בדרך לבית שימוש

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
18/11/2022 6:28:26

דווין ווריד דם נותן עבודה בספרס. פופ עשה ממנו שחקן

דה שוט
דה שוט
18/11/2022 6:29:13

פופרס הרג אותנו הקלעים של פורטלנד גם הורגים אותנו

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
18/11/2022 6:31:15
Reply to  דה שוט

לא הגיע הזמן שתשנה אייקון? אולי תמונה של הקאפייק?

אשך טמיר המקורי
18/11/2022 6:30:17

התולעת 2.0 חטף פיצוץ לפרצוף תוך כדי הטבעה, אם זה היה השיקוץ היינו עדים פה למלודרמה היסטורית וענישה קולקטיבית לכל אירגון הקינגס

אשך טמיר המקורי
18/11/2022 6:30:39

התולעת בקושי מצמץ, סיים את ההטבעה, נחת והלך משם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מי זה התולעת? הקולור הד?

אשך טמיר המקורי
18/11/2022 6:41:28

כן. סוהאן. גם יש לו את הגופיה של התולעת וגם משחק כמוהו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בן סימונס בוער 100 אחוז אפקטיבי!!! ותכף מגיע לדאבל פיגרס שוב אולסטאר הנטס ינגבו בפלייאוף

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גג נקי של נורק. שריקת אוויר ליוטה ווא5נבה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
18/11/2022 6:33:54

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
נורק שואל את אלוהים, מהש'יתי?
חסימה יפה

דה שוט
דה שוט
18/11/2022 6:34:16

ריצה יפה הנטס יצאו מבור עמוק פורטלנד חזקים יש הרבה נשקים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

תזהר האשך כבר על העגלה של פורטלנד. אם אתה מצטרך גם הם חוזרים להיות לילי כריות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני רואה המדדה חזר לנחיתה רכה מול דטרויט 🤣🤣🤣
מה קרה לקייד חא עמד בעומס המטורף של העונה?
בהייז ננוחם.
המדדה בטח אחרי היום יצטרך שבועיים מנוחה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
18/11/2022 6:35:35

ילה יצאתי, נתראה בקליפרס חצי שני.

שי אבן צור
18/11/2022 6:36:03

סליחה מראש דה שוט
לקחו שחקן בלי קליעה ששווה במקסימום 5 מיליון לעונה (לדעתי, ואני נדיב), הרעיפו עליו את כל הכיבודים האפשריים שהשיא שלהם היה פאקינג חוזה מקס (לא הבנתי איך זה ייתכן לאור הביצועים) ואז, אחרי שחטף ביקורת על מהלך ביזיוני בגיים 7 מול אטלנטה בבית אז הוא
נעלב – אוי אוי אוי
נפצע – כמו שאומרים "הוא פצוע קשה, לא יודעים מה יש לו"
ובתכל'ס – יורק לבאר ששתה ממנה

אז כן – בן שימוש

נ.ב. עכשיו יותר ויותר אנשים מבינים שמדובר באחד האוברייטדים הגדולים בהיסטוריה

אשך טמיר המקורי
18/11/2022 6:43:58

הכי אוברייטד בהיסטוריה לדעתי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קל זה בלי תחרות

שי אבן צור
18/11/2022 6:50:28

מסכים

Smiley
Editor
18/11/2022 6:36:19

הקבוצת מכללות של הספרס לא פראיירים

אשך טמיר המקורי
18/11/2022 6:36:29

פולטל והתולעת עובדים מצוין יחד
ספרס טובים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יוטה וואטנבה>בן סימונס

אשך טמיר המקורי
18/11/2022 6:41:50

ברור. הוא שחקן כדורסל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סיימונס מנגב

דה שוט
דה שוט
18/11/2022 6:41:04

לגמרי. משחק שלו

אשך טמיר המקורי
18/11/2022 6:42:07

שחקן קטלני

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לגמרי רוצח כמה רמות על גורדן פול 😉

דה שוט
דה שוט
18/11/2022 6:40:39

סימונס של הבלייזרס גומר את המשחק דוראנט מוציא אותי מהכלים!!!!! די לכדרר כבר!!!!!! עוד איבוד ועוד איבוד.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

עובד על שיפור הכדרור חח הנה עוד איב
ווהאן עם טכנית רצה שריקת אוויר על דוראנט

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא נותנים לסימונס אפילו להעביר חצי כבר חחח הוא רק עושה סקרינס כמו סטיבן אדמס

דה שוט
דה שוט
18/11/2022 6:42:10

דוראנט 3 איבודים רצופים מכדרור. מאז בוסטון הוא מתעקש להוכיח. עכשיו גם טכנית לעציץ החדש

Smiley
Editor
18/11/2022 6:42:14

אנפרני סיימונס פשוט העביר למצערת מלאה וטס לסל במהלך הזה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סיימונס לוקח את יוטה לסלואו

אשך טמיר המקורי
18/11/2022 6:42:46

ג'וש ריצ'רדסון נולד מחדש בספרס. מי היה מאמין. מנהיג הקבוצה, קולע שלשות, יוצר ומוסר לובים. מדהים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נראה לי שהוא בשנת חוזה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בן סימונסססססבססס קלע לייאפ אחורי 5 מ5 100 אחוז אפקטיבי 10 נק יאללה איפה החוזה מקס הבא מי נותן? צריך משחק של איזה 25 נק מול דטרויט יוסטון או משהו להבטחת החוזה

דה שוט
דה שוט
18/11/2022 6:46:11

עדיף על מילס האריס וקרי הקלעים שלא קולעים

דה שוט
דה שוט
18/11/2022 6:45:24

סימונס על 12 5 ו-5 ו-100% מהשדה
בלי להזיע
אם וואהן לא מחזיר אותו לחמישייה אז אני לא מבין כדורסל

דה שוט
דה שוט
18/11/2022 6:47:26
Reply to  דה שוט

הוא גם מריץ יפה מתפרצות. יהיה כוכב אם רק יתנו לו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

🤣🤣🤣

שי אבן צור
18/11/2022 6:59:15
Reply to  דה שוט

תנו לו צ׳אנס, הוא שר מהלב

אשך טמיר המקורי
18/11/2022 6:45:29

ואסל פשוט מפחיד, קטלני.
דבר כזה מגיע לקונטנדרית ויש אליפות

Smiley
Editor
18/11/2022 6:47:51

דארון פוקס השתלט על סיום הרבע השלישי – מדד 21+

דה שוט
דה שוט
18/11/2022 6:49:07

קיידי!!!! שלשה ועכשיו אנד וואן. ואטאנאבי נהדר הנטס יצאו מהקבר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דוראנט מנגב

דה שוט
דה שוט
18/11/2022 6:53:13

לגמרי. מפלצתי

גיא הירוק
Admin
18/11/2022 6:50:15

הפעם הזו שהסאנס בחרו בג'וש ג'קסון במקום בפוקוס.
בכי לדורות.
.
(רגע, יש גם את הפעם שהמזל נתן לנו על מעש של כסף את הליברטון ומשום מה לקחנו עוד סנטר)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח לפחות לקחתם את בוקר

דה שוט
דה שוט
18/11/2022 6:51:15

סימונס דוחף נהדר ומוסר נהדר הנטס בריצת 0:11

דה שוט
דה שוט
18/11/2022 6:52:11

איזה ידיים בהגנה סימונס
וואט – א- נאבי!!!

Smiley
Editor
18/11/2022 6:54:36

בן סימונס מציג: הקאמבק של הרבע השלישי.
עכשיו הנטס רק צריכים לודא שיש להם בלון חמצן לדוראנט לקראת הרבע הרביעי

דה שוט
דה שוט
18/11/2022 6:56:15

בא רוקי שארפ נותן שלשות כמו משוגע

אשך טמיר המקורי
18/11/2022 6:57:11

יש קהל בסקרמנטו

גיא הירוק
Admin
18/11/2022 6:58:28

יש גם אחלה קבוצה.

שי אבן צור
18/11/2022 7:00:38

וואטאנבי הזה ממש אחלה

גיא הירוק
Admin
18/11/2022 7:00:52

ההילוך הנוסף של סקרמנטו זה משהו שיש רק לקבוצות רציניות.
נראה לי שהם השנה בפלייאוף.

דה שוט
דה שוט
18/11/2022 7:00:54

אין מי שיעשה סל 🤷‍♂️ הנטס פתחו נגריה הנה דוראנט חוזר מוקדם מדי אין ברירה

אשך טמיר המקורי
18/11/2022 7:01:00

יש גם הגנה בסקרמנטו.
מטו וליילס, שלא הצליחו לתקוע אצלנו יתד, פורחים אצלם. יפה.

דה שוט
דה שוט
18/11/2022 7:01:58

על לילארד אסור לשמור רק להסתכל ממרחק של מטר

גיא הירוק
Admin
18/11/2022 7:05:37
Reply to  דה שוט

זה מצחיק כאשר זה נכתב על ידי אוהד של דוראנט…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חח הוא צודק דמיאן מקבל הרבה יותר שריקות. דורטנט מכל הכוכבים מקבל הכי פחות אוויר

גיא הירוק
Admin
18/11/2022 7:15:05

מה לעשות, העובדות מלמדות שדוראנט מגיע לקו העונשין יותר מלילארד.

דה שוט
דה שוט
18/11/2022 7:16:06

דוראנט כל השנים היה הכוכב שקיבל הכי מעט כבוד מהשופטים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

לא נכון. הוא קיבל מה שצריך. פחות שריקות אוויר בצדק. הבעיה שבאחרים מקבלים הרבה אוויר

Smiley
Editor
18/11/2022 7:17:19
Reply to  דה שוט

מאיזה חשבון טוויטר פיקטיבי של דוראנט לקחת את זה?

דה שוט
דה שוט
18/11/2022 7:04:24

לילארד תותח (באמת!)

Smiley
Editor
18/11/2022 7:04:28

הקינגס פשוט סגרו את הסיפור בכמה דקות בתחילת רבע הרביעי

Dipsy
Dipsy
18/11/2022 7:06:29

דוראנט השחקן עם הזריקה הכי יפה הליגה

דה שוט
דה שוט
18/11/2022 7:09:59
Reply to  Dipsy

יפ

דה שוט
דה שוט
18/11/2022 7:09:15

שלושה שופטים שעה שלמה בודקים עבירה ברורה של וינסלו – לפחות הפכו לשריקה הנכונה

דה שוט
דה שוט
18/11/2022 7:09:35

צאלאנג מעולה של וואהן כל הכבוד לו!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דוראנט ברח לוינסלו כאילו הוא וואטנבה מדהים כמה רדומים שם בהגנה אשך עדיין יש שאריות מהכריות שם

אשך טמיר המקורי
18/11/2022 7:10:32

דווין ואסל ה-SG הטוב בליגה.
לפני בוקר, לפני מיצ'ל.

שי אבן צור
18/11/2022 7:10:43

פאשלונר הנורקיץ׳ הזה

שי אבן צור
18/11/2022 7:12:02

ועכשיו מחטיא 2 מהקו ..

Smiley
Editor
18/11/2022 7:11:23

דוראנט עבר ל-GOD MODE

Smiley
Editor
18/11/2022 7:12:56
Reply to  Smiley

ואז מקבל בלוק וכמעט מאבד…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אין מה לבנות על פורטלנד לפלייאוף

שי אבן צור
18/11/2022 7:15:25

חחח
קבוצה נחמדה, לא יותר מזה

שי אבן צור
18/11/2022 7:14:19

ווא-טא-נא-בה!!!

Smiley
Editor
18/11/2022 7:14:27

הג'י ליג של הראפטורס עושה חיים בברוקלין העונה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יוטה שואג פורטלנד בקבר

דה שוט
דה שוט
18/11/2022 7:14:38

יאללה וואטאנאבי מאיפה הביאו אותו?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

טורנטו

אשך טמיר המקורי
18/11/2022 7:16:36
Reply to  דה שוט

ראפטורס. היה סבבה שם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דה שוט האם תלמה ולואיז יעשו 2 מ2 הלילה 😲

דה שוט
דה שוט
18/11/2022 7:17:14

לגמרי

Smiley
Editor
18/11/2022 7:16:27

דלבדובה הלך לשנת שבתון בליגה האוסטרלית וחזר לקינגס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מנעו פוסטר מסיימונס

דה שוט
דה שוט
18/11/2022 7:18:28

אוניל יכל לגמור את המשחק סימונס הורג את לילארד כמה חבל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח התחיל האק א סימונס 🤣🤣🤣

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

עכשיו יהיה שעה פסקי זמן et שואל למה כל רגע יש הפסקה0😂

דה שוט
דה שוט
18/11/2022 7:21:20

סימונס מהקו!!!!! בקלאץ׳!
אין יור פייס הופס ניישן
🙂

אשך טמיר המקורי
18/11/2022 7:23:21
Reply to  דה שוט

תלמה ולואיז פורשות כנפיים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סימונס עםמ2 מ2 חחח

אשך טמיר המקורי
18/11/2022 7:22:39

עושים האק א סימונס. הוא הולך לקו ונראה כמו נידון למוות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

עוד האק א סימונס חחחל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רק לא הארכה. פורטלנד בלי דאבל על דוראנט בקלאץ לא חכם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

וואטנבהההנ

שי אבן צור
18/11/2022 7:25:14

הוואטאנבי הזה ממש ממש ממש אחלה!

דה שוט
דה שוט
18/11/2022 7:25:14

יוטההההההה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הגנה נוראית על דמיאן

Smiley
Editor
18/11/2022 7:25:35

דוראנט בלי חמצן ו-ווטאנבה לא מחטיא

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דמיאן מחפש ווי אר אול וויטנס חחח

דה שוט
דה שוט
18/11/2022 7:27:57

דמיאן תותח הולך לטבעת בלתי עציר

דה שוט
דה שוט
18/11/2022 7:27:12

התקף לב מובטח אוי אוי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

אם יהיה הארכה אני קונס אותך מחכה לקחת את הילדים לבהיס

דה שוט
דה שוט
18/11/2022 7:28:26

גם אני. יאחרו לא נורא חחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דמיאן כבר 6 התקפות הולך 1 על 5 הוא קולע חלק בגלל הגנה מחרידה ב1 על 1 עליו ומחפש ווי אר אול וויטנס בכוח

Smiley
Editor
18/11/2022 7:27:32

לילארד הלך פעמיים לסל מול ווטאנבה ושם סל, ואז החליט שלשה בסייד סטפ להחטיא

אשך טמיר המקורי
18/11/2022 7:27:43

דוראנט – אהבל נשאר אהבל
למזלו יוטה מנגב סושי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פלופ של וינסלו

Smiley
Editor
18/11/2022 7:29:24

איזה פלופ של ווינסלו

דה שוט
דה שוט
18/11/2022 7:29:42

טיים אאוט נוראי של וואהן חפר לנטס בור עם 5 שניות. הכדור היה אצל דוראנט לפני הטיים אאוט

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שריקת אוויר על סימונס

Dipsy
Dipsy
18/11/2022 7:32:06

השופטים רוצחים את הנטס כל המשחק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נורק המחרבן נראה אם יעמודהבלחץ

אשך טמיר המקורי
18/11/2022 7:31:31

דיים ודוראנט – שני הירו בולרס חסרי תקנה

דה שוט
דה שוט
18/11/2022 7:31:34

שריקה איומה מתנה לפורטלנד שופטים נוכלים בוזזים שודדים

Smiley
Editor
18/11/2022 7:31:55

שמגיע מגיע… וסימונס היה טוב מאוד היום, הגנתית והתקפית, ואפילו עונשין
👏👏👏

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תמה הטקסית נורק זה מחרבן עולמי חירב להם כל הרבע

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח איזה מפגרים סל ועבירה על נורק חחחחח . אבל נורק יחרבן

Smiley
Editor
18/11/2022 7:33:31

הנטס לא רוצים לנצח…

דה שוט
דה שוט
18/11/2022 7:34:33
Reply to  Smiley

לגמרי

דה שוט
דה שוט
18/11/2022 7:33:57

דוראנט לא יאמן שיהיה בריא החטיא אחת ונתן מתנה בצד השני כבר היה גמור

Smiley
Editor
18/11/2022 7:34:17

דוראנט חייב לנצח, אין לו אוויר להארכה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאללה שיוויון לא הארכה יא יארות. דוראנט תן לנו ווי אר אול וויטנס אחרי העבירה המפגרת

שי אבן צור
18/11/2022 7:35:01

סולח על המשחק המחורבן שלך נורקיץ׳

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה אומרים בילאפס יעשה דאבל טים על דוראנט דלא יזרוק או יתן וויא אר אול וויטנס לדעתי יתן

אשך טמיר המקורי
18/11/2022 7:42:04

בילאפס לא פראייר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רויס אוניל חחחחחח תודה

Smiley
Editor
18/11/2022 7:36:06

רויס אוניל מציל את היום!!!

Smiley
Editor
18/11/2022 7:36:29
Reply to  Smiley

ועל הדרך טריפל דאבל עם המהלך

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מזל טוב דה שוט

דה שוט
דה שוט
18/11/2022 7:40:48

חחחחח תביא עכשיו אחד בקריפטו טייק הים טו דטרוייט עושים צרות

דה שוט
דה שוט
18/11/2022 7:40:59

🙏🙏

דה שוט
דה שוט
18/11/2022 7:39:16

חחחחח איזה בדיחה בודקים אם נשארו דתי עשיריות הרגו את המשחק (בכללי) בעתיד יעשו הסכמי עודפים של עשיריות בין הרבעים ויתנו במצטבר בסוף המשחק

אשך טמיר המקורי
18/11/2022 7:40:55
Reply to  דה שוט

חחחחחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

🤣🤣🤣

דה שוט
דה שוט
18/11/2022 7:39:49

אני מתה…

אשך טמיר המקורי
18/11/2022 7:40:14

דוראנט אהבל כרגיל.
המסקנה שלי מהמשחק – יש ימבה שוות בפורטלנד.

שי אבן צור
18/11/2022 7:40:52

חחח

דה שוט
דה שוט
18/11/2022 7:41:39

גם אני ראיתי את הבלונדה עם הנייד מאחורי הסל טמיר החיישנים שלך עובדים טוב

אשך טמיר המקורי
18/11/2022 7:45:47
Reply to  דה שוט

היא הייתה וואוווו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

🤣🤣🤣 הולך לדוראנט או לדמיאן אחרי במשחק

Smiley
Editor
18/11/2022 7:40:27

ווטאנובה וסימונס עם 35 נקודות מהספסל. מי היה מאמין?!?!

שי אבן צור
18/11/2022 7:42:27

מסקנה שלי מהמשחק – צריך להגדיל את המקס לחוזה הבא של סימונס

דה שוט
דה שוט
18/11/2022 7:44:25

15 נק
12 ריב
7 אס
1 איב
13 +-
100% מהשדה
4/3 מהקו בקלאץ׳
🙂

שי אבן צור
18/11/2022 7:47:44
Reply to  דה שוט

לגמרי מקס🤣

היו לו משחקים כאלה למכביר בפילי וזה נחמד לעונה הרגילה, לא יותר מזה

דה שוט
דה שוט
18/11/2022 8:02:00

היה טוב גם לפלייאוף עמוק ב-2019

שי אבן צור
18/11/2022 9:27:33
Reply to  דה שוט

נמס בקראנץ׳

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
18/11/2022 7:54:49

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אמרתי לך שיקבל חוזה שמן חכה יריץ כמה משחקים של 20 נק מול דטרויט וכאלה עוד שנתיים ויקבל חוזה שמן. דה שוט היום נותן לו מקס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הסיכוי היחיד של סימונס לא לקבל חוזה שמן נוסף זה אם הוא יתפס במילה נגד יהודים שחורים היספנים דמוקרטים.
לגבי אסייתים זה תקף רק בארהב אסייתי לא אמריקאי אפשרי. הודו זה גבולי זה שוק חדש שהwwe מנסה לחדור אליו

דה שוט
דה שוט
18/11/2022 8:34:33

😂😂😂😂😂

דה שוט
דה שוט
18/11/2022 7:42:47

עם סימונס כזה וקיירי מוברג הנטס בדרך לגמר הכללי כמו שהבטיחה הנבואה
😂😂😂😂😂😂😂

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
18/11/2022 7:55:34
Reply to  דה שוט

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח100X

אשך טמיר המקורי
18/11/2022 7:44:13

קיליאן הייס מפגיז.
קוואי כמו זהבה גלאון. פנסיונר שעשה קאמבק, גופה מהלכת.

דה שוט
דה שוט
18/11/2022 7:44:48

חחחחח קאוואי גלאון
😂😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

🤣🤣🤣🤣

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
18/11/2022 7:55:58

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחXמליון

אשך טמיר המקורי
18/11/2022 7:46:32

תלמה חיה, מנסים להנשים את לואיז

אשך טמיר המקורי
18/11/2022 7:47:16

יש לנו דופק!
להמשיך עיסויים והנשמות

דה שוט
דה שוט
18/11/2022 7:53:10

😂😂😂😂😂
אל תדאג זה טייק הים טו דטרוייט

ברוך רובין
ברוך רובין
18/11/2022 7:47:07

קיליאן הייז מה הוא עושה על המגרש הוא לא מתאים לליגה הנכה הזה.

אשך טמיר המקורי
18/11/2022 7:48:04

הייז בזריקת כריעה, מעמדת חירבון

שי אבן צור
18/11/2022 7:52:37

קוואי בשיא עונתי של 22 דקות!!!

דה שוט
דה שוט
18/11/2022 8:00:22

חחחח

אשך טמיר המקורי
18/11/2022 8:04:06

וואו
אבל רק 5 דק' אפקטיבי בהן לא דידה

שי אבן צור
18/11/2022 8:06:42

😂😂😂

דה שוט
דה שוט
18/11/2022 7:54:05

ברוך וטמיר הרגתם

אשך טמיר המקורי
18/11/2022 7:55:16

זהבה הגיעה להציל את הקליפרס

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
18/11/2022 8:05:17

ושבעת הבובים.

אשך טמיר המקורי
18/11/2022 7:59:49

את הולכת להיות בסדר גמור, לואיז. כמעט איבדנו אותך שם

אשך טמיר המקורי
18/11/2022 8:02:28

כלל אצבע – אם נתקעת, מצא את השחקן הקרוב ביותר ותתנגש בו

אשך טמיר המקורי
18/11/2022 8:10:22

ואם עדיין לא שמעת שריקה, דפוק פזצט"א

שי אבן צור
18/11/2022 8:16:04

חחח

דה שוט
דה שוט
18/11/2022 8:35:05

😂😂😂😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קאאוי יכול לשחק רק 24 דק? הוא בסרגל מאמצים נראה כמו סימונס. סתם מכביד עליהם לזרוק מהר

אשך טמיר המקורי
18/11/2022 8:12:24

תלמה ולואיז שרדו את הלילה !!!
הצלחנו באתגר העגלה הכפול !!!!
https://tenor.com/view/baby-dancing-body-rolls-moves-happy-dance-gif-16140967

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דה שוט הולך לתת משולש הלילה. הטראקרס נגד דטרויט נצחון מובטח

דה שוט
דה שוט
18/11/2022 8:37:35

הלילה טראקרס ומחר מיני-גמר-מערב באים לעיר הרוחות. שים קסדה

דה שוט
דה שוט
18/11/2022 8:35:52

חחחחחח זה סרטון ישן שלי מימי אוק סיטי שדלף לרשת

Smiley
Editor
18/11/2022 8:14:08

קוואי עם 26+ ב-25 דקות

דה שוט
דה שוט
18/11/2022 8:42:15
Reply to  Smiley

מדהים. במשחק צמוד. כשהוא בריא הוא ברמת ההשפעה על המשחק של יאניס ולוקה.
קיידי בגיל 700 מוביל חבורה אפורה לשני נצחונות יפים במערב. הלילה 35 נק שקטות עם איזה 65 אפקטיבי. איזה שחקן

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
18/11/2022 8:14:14

רג'י ג'קסון מותק. לא הייתי מתנגד שיגיע לסלטיקס.

שי אבן צור
18/11/2022 8:15:52

אחלה שחקן

דה שוט
דה שוט
18/11/2022 8:36:11

אתם אלופים השנה תהיה רגוע

דה שוט
דה שוט
18/11/2022 8:44:12

בוסטון והבאקס סגורים ב-2-1 הקרב במזרח זה על מקומות 4-3 הבעייה שבסיבוב השני זו נבלה וזו טרפה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

https://www.youtube.com/watch?v=3YqD_Qeukko

דייב שפל קורע. נקרעתי מצחוק הקטע ששאדו הביא ולא עולה פה