גולדן סטייט בפיניקס וקליבלנד במילווקי – פריוויו למשחקי רביעי / עמיחי קטן

10 משחקים יש לנו הלילה ב-NBA, ומתוכם 3 שנראים לי בולטים במיוחד – אטלנטה נגד בוסטון, מילווקי נגד קליבלנד ופיניקס נגד גולדן סטייט. חוץ מהמשחקים האלה, לאמלו והאליברטון ייפגשו בקרב הרכזים של 2020, ההרכב הגבוה בליגה של אורלנדו יפגוש את "מגדלי התאומים" של מינסוטה, שג"א יעברת את שמו לשרגא בערב מורשת יהודית בוושינגטון, טורונטו ומיאמי ייפגשו לקרב בין קבוצות דומות אבל שונות, הפליקנס ושיקגו ייפגשו באמצע, ולוקה ויוקיץ' יקוו לחגוג נגד הרוקטס והניקס בהתאמה.

2:00 שארלוט הורנטס (4- 11)– אינדיאנה פייסרס (6-6):

לאמלו בול הביא לחבריו בשארלוט ניצחון ראשון אחרי 8 הפסדים רצופים, והם עלו למקום ה-14 במזרח. פער של 3.5 משחקים מהפליי-אין בשלב כל כך מוקדם של העונה זה הרבה, אבל עם לאמלו ורוזיר ההתקפה אמורה להראות קווי שיפור, כך שההורנטס יכולים לקוות שיחד עם ההגנה הסבירה תחת סטיב קליפורד (שיפור גדול מהעונה שעברה) זה יספיק כדי לשפר את המאזן.

טייריס האליברטון מוביל את ההתקפה השביעית בטיבה בליגה כרגע, וכך הפייסרס מחזיקים במאזן חצוי ובנט רייטינג של 0.1- למרות הגנה רעה מאוד (מקום 27). הבעיה מבחינת הפייסרס היא שגם ההגנה נראית טוב יותר בלי האליברטון, ככה שהדקות איתו ובלעדיו הן די מאוזנות בשקלול, אבל אולי זה גם מושפע מכך שהמחליף העיקרי שלו הוא מקונל שמשפר את ההגנה של אינדיאנה. בכל מקרה, זו הופכת להיות קבוצה ששווה לעקוב אחריה.

רמת עניין של משחק: B – שני רכזים מצוינים, שהם הרכזים הטובים ביותר מדראפט 2020 ככל הנראה, בקרב ראש בראש, כשפתיחת העונה הנוכחית מעניקה להאליברטון יתרון משמעותי על לאמלו בול, או לפחות סוגרת את הפער שהיה ביניהם בשנתיים הקודמות.

הימור: הפייסרס התחברו יותר מהר. אינדיאנה ב-7.

2:00 אורלנדו מג'יק (4- 10) מינסוטה טימברוולבס (6- 8):

הרביעייה של פאולו באנקרו, פרנץ ואגנר, וונדל קרטר ובול בול היא הבולטת באורלנדו עם פלוס 34 ב-117 דקות (עם שחקנים שונים שמשלימים לחמישייה), ומדובר בעיקר ברביעייה גבוהה במיוחד – בול בול בגובה 2.18 ו-3 האחרים בגובה 2.08 – מה שמוביל לכך שאורלנדו היא מקבוצות הריבאונד המובילות בליגה וקולעת באחוזים טובים בצבע, אך גם מאבדת הרבה כדורים, משחקת בקצב איטי יחסית ומתקשה מחוץ לקשת. באנקרו ופרנץ ואגנר מתפתחים כצמד איכותי ביחד, אבל יהיו חייבים לשפר את הקליעה מחוץ לקשת בהמשך (25.6% לבאנקרו ו-24.5% לואגנר העונה). מעניין שאורלנדו עם 4 ניצחונות העונה – על שארלוט, גולדן סטייט, פיניקס ודאלאס.

גם למינסוטה יש צמד גבוה שאמור לשלוט בצבע, אבל בפועל מדובר בקבוצה שמאפשרת ליריבות לקחת 12.6 ריבאונדים בהתקפה, הכי הרבה בליגה, ובעיקר קבוצה שמשחקת מהר כמו בעונה שעברה, ולא כל כך מסתדרת בינתיים עם השילוב של רודי גובר. גובר בינתיים תוקע את ההתקפה של מינסוטה (רייטינג של 103.9 בדקות איתו לעומת 117.7 בדקות בלעדיו), וגם השיפור ההגנתי שהוא מביא לא שווה את זה מבחינת הטימברוולבס כרגע.

רמת עניין של משחק: B- – מוקדם להספיד את מינסוטה, וייתכן שהם ילמדו את גובר בהמשך העונה, ואורלנדו מחזיקים בכמה צעירים מסקרנים מאוד.

הימור: רודי גובר מצא יריבה שאיתה הוא אמור להתמודד. מינסוטה ב-15.

2:00 וושינגטון וויזארדס (8- 6) אוקלהומה סיטי ת'אנדר (6- 8):

וושינגטון עם 4 ניצחונות רצופים, דני אבדיה עם 46 נקודות ב-3 המשחקים האחרונים אחרי 46 נקודות ב-10 המשחקים הקודמים (ו-50 בסך הכל בעונה עד ל-3 האחרונים), והקבוצה כולה נראית הרבה יותר טוב לאחרונה, בעיקר בהגנה, אבל כל זה הולך להסתיים כי בראדלי ביל צפוי לחזור הלילה אחרי שנעדר מ-5 המשחקים האחרונים של הוויזארדס. אם הוא יוכיח שהוא יכול להיות חלק מכדורסל קבוצתי, אולי תהיה לאוהדי וושינגטון סיבה לאופטימיות.

אוקלהומה היא הקבוצה שמשחקת בקצב הכי מהיר בליגה כרגע, וזה לא מפתיע בהתחשב בסגל הצעיר של הת'אנדר. מה שאולי כן מפתיע זה התוצאות הטובות יחסית, אבל אולי הפעם זה אומר שאנחנו נוכל לראות את שג"א בפעולה בלי השבתה מתוכננת שלו, ואולי אפילו הוא יצליח להשיג מקום באולסטאר. אחד הדברים הבולטים אצל אוקלהומה זה שהם מייצרים הרבה איבודים של היריבות, מה שמאפשר להם להשיג סלים קלים, כשבשאר הזמן הם די מתקשים.

רמת עניין של משחק: B – ערב מורשת יהודית בוושינגטון ואבדיה מגיע לכאורה בכושר טוב, אבל יש תרחיש סביר שבו דני נוגע בכדור רק בטקס של המורשת היהודית.

הימור: נדמה לי שכבר ברור מה עמדתי לגבי ההשפעה של ביל על וושינגטון. אוקלהומה ב-11.

2:30 אטלנטה הוקס (9- 5) – בוסטון סלטיקס (11- 3):

טריי יאנג פתח את העונה ביעילות מופחתת ביחס לעונות הקודמות, אבל דווקא מארי השתלב די טוב, ויחד הם מובילים את ההוקס לעמדה טובה בצמרת המזרח. ההגנה של אטלנטה גם כן מפתיעה לטובה בינתיים, הרבה מזה בגלל שהיריבות מדייקות ב-32% בלבד מהזריקות שלהן מחוץ לקשת. בהנחה הסבירה שהנתון הזה קצת יתאזן בהמשך, אטלנטה יצטרכו לשפר את ההתקפה כדי לשמור על המקום בצמרת.

בוסטון מציגים בינתיים את ההתקפה הטובה ביותר בליגה, ואחרי שני ההפסדים האחרונים של מילווקי הם גם מחזיקים במאזן הטוב ביותר. הפציעה של רוברט וויליאמס פוגעת בהם הגנתית, אבל הם מספיק טובים כדי לתת להתקפה שלהם להוביל אותם לרצף הנוכחי של 7 ניצחונות. טייטום פתח מצוין את העונה, ומתקרב לרגע שבו הוא ייחשב מועמד לגיטימי ל-MVP, סמארט מנהל היטב את המשחק, בראון קולע היטב והורפורד עושה כל מה שצריך.

רמת עניין של משחק: A- – קרב צמרת בין שתי קבוצות טובות במומנטום חיובי.

הימור: הסלטיקס בכושר התקפי שאמור להספיק. בוסטון ב-9.

2:30 טורונטו ראפטורס (8- 7) – מיאמי היט (7-7):

בהיעדרו של סיאקם הפצוע, ואן-וליט ואנונובי הם שני השחקנים המובילים של טורונטו ואלו ששומרים את הראפטורס בינתיים עם מאזן חיובי. הקבוצה טיפה נחלשה בלי השחקן המוביל שלה, אבל הראפטורס משחקים חכם וממעטים לאבד כדורים, כך שהם שומרים על המקום ה-6 במזרח, והאחרון במאזן חיובי, נכון לרגע זה. הנתון המעניין הוא שהראפטורס מאבדים 12.7 כדורים למשחק (מקום ראשון), חוטפים 10.7 כדורים (מקום ראשון) וכופים על היריבות 17.3 איבודים (מקום ראשון).

אצל מיאמי, העונה נפתחה רע, אבל עם 3 ניצחונות רצופים ההיט חוזרים לעניינים. האחוזים מחוץ לקשת התחילו להשתפר אחרי פתיחת העונה הרעה, ובאחוזי עונשין הם מובילים את הליגה. מדובר עדיין בקבוצה שמתקשה בצבע, גם בהתקפה שם האחוזים נמוכים יחסית וגם בהגנה שם ההיט חוסמים הכי מעט זריקות בליגה כולה (3 בלבד למשחק). אם המשחק האחרון רומז על התעוררות של אדבאיו, זה יהיה סימן חיובי משמעותי מאוד עבור מיאמי.

רמת עניין של משחק: B+ – שתי קבוצות שמשחקות חכם ומבוקר בדרך כלל, ושואפות בערך לאותו מקום בצמרת הליגה.

הימור: סיאקם חסר. מיאמי ב-7.

3:00 מילווקי באקס (10- 3) – קליבלנד קאבלירס (8- 5):

עד לפני כשבוע, הבאקס היו עם מאזן מושלם ופתיחה מסחררת לעונה, אך פציעה קלה של יאניס גרמה להם לאבד את המומנטום ולאבד לבוסטון את הפסגה של המזרח והליגה. עם זאת, מילווקי מציגים את ההגנה הכי טובה בליגה והתקפה מספיק טובה גם בלי מידלטון שעוד לא שיחק העונה, ואלופת 2021 מזכירה לנו מדי פעם שמדובר עדיין בקבוצה שחייבת להילקח בחשבון כמועמדת מרכזית לאליפות.

גם אצל קליבלנד ראינו פתיחה נהדרת וירידה קלה לאחרונה, כאשר רצף 8 הניצחונות נענה ברצף הנוכחי שעומד כבר על 4 הפסדים, רובם צמודים אחרי איבוד יתרונות משמעותיים. נדמה שהבעיה העיקרית של קליבלנד כרגע היא קבלת החלטות ברגעי ההכרעה, שם מיטשל וגארלנד עוד לא לגמרי מסונכרנים. בצד החיובי, הקאבס נראים טוב בשני צידי המגרש, ויש להם זמן ללמוד את הפנים החדשות ולגבש מחדש את ההיררכיה.

רמת עניין של משחק: A – משחק מבטיח בין 2 קבוצות טובות מאוד שמחפשות לעצור רצף הפסדים.

הימור: ההגנה של מילווקי מאפשרת העונה ליריבות הרבה פחות שלשות מבעבר, אבל הקאבס חזקים דווקא בצבע. קליבלנד ב-5 אחרי קרב צמוד.

3:00 ניו-אורלינס פליקנס (8- 6) – שיקגו בולס (6- 8):

הפליקנס פתחו היטב את העונה ומדורגים במקום ה-8 גם בהתקפה וגם בהגנה, למרות שגם זאיון וגם אינגרם הספיקו להיעדר מכמה משחקים ומקולום עומד על אחוזים רעים מאוד העונה (39.8% מהשדה, 31.3% לשלוש, 45.8% אפקטיבי ו-47.8% טרו שוטינג). כן כדאי לציין לזכות מקולום את ניהול המשחק עם שיא קריירה של 6.5 אסיסטים למשחק ויחס אסיסטים-איבודים מרשים מאוד של 3.03, בזמן שמבין שחקני הרוטציה הקבועים של ניו-אורלינס, רק מקולום ונאג'י מרשל עומדים על פחות מ-50% אפקטיבי.

אצל שיקגו, הרצף הנוכחי של 2 הפסדים הוריד אותם למאזן שלילי. ההגנה שלהם ממשיכה להפתיע לטובה, אבל ההתקפה של הבולס ממשיכה בפתיחת העונה הפחות טובה שלה, כאשר רק ההוקס והפליקנס לוקחים פחות שלשות מהם בממוצע למשחק. היעילות ההתקפית של דרוזן ולאבין קצת נפגעה, ווצ'ביץ' לא מביא ערך מוסף מספק, וזה עוד בלי להזכיר את קובי וויט (38.2% מהשדה, 29.4% לשלוש, 55.6% מהקו, 47.3% אפקטיבי ו-48.3% טרו שוטינג) ואת קארוסו (4.4 נקודות, 3.3 ריבאונדים ו-3.8 אסיסטים ב-32.1% מהשדה, 30.3% לשלוש ו-41.1% אפקטיבי).

רמת עניין של משחק: B – שיקגו מקבלים מבחן מעניין להגנה המפתיעה לטובה שלהם, וההגנה של הפליקנס מקווה לא להיות זו שתשקם את ההתקפה של שיקגו.

הימור: הפליקנס משחקים יומיים רצוף וזאיון בספק למשחק. שיקגו ב-8.

3:30 דאלאס מאבריקס (8- 5) – יוסטון רוקטס (2- 12):

פתיחת העונה המצוינת של לוקה דונצ'יץ' נקטעה עם שני משחקים רעים שהספיקו להפסדים מפתיעים לוושינגטון ואורלנדו, אבל הוא התאושש בשני המשחקים האחרונים ועדיין עומד על נתונים אישיים נהדרים בכל מה שלא קשור לקליעה מחוץ לקשת. כקבוצה, דאלאס מדורגים 9 גם בהתקפה וגם בהגנה, וזה למרות שהם מוסרים הכי מעט אסיסטים, לוקחים הכי מעט ריבאונדים ומחזיקים באחוזי קליעה די בינוניים כקבוצה. מיעוט האיבודים הוא הגורם העיקרי לזה, ובצד השני הם כופים על היריבות די הרבה איבודים.

יוסטון ממשיכים להוכיח שמדובר באחת מהקבוצות החלשות ביותר בליגה, כשאפשר למצוא אותם ואת דטרויט בתחתית של כל נתון סטטיסטי, אבל ההבדל הוא שדטרויט ניצחו פעם אחת יותר. ג'יילן גרין ושנגון נותנים סיבות לאופטימיות לקראת העתיד, אבל הרוקי ג'בארי סמית נראה בינתיים כמו בפתיחת עונת הרוקי של גרין, כלומר אחוזים מזעזעים.

רמת עניין של משחק: C+ – תלוי בשאלה עד כמה אתם נהנים לצפות בלוקה.

הימור: אני אלך על הקיצוני, וזה יהיה משעשע אם אני בכלל לא אהיה בכיוון. דאלאס ב-40 הפרש.

5:00 דנבר נאגטס (9- 4) – ניו-יורק ניקס (7-7):

פורטר ומארי חזרו מהפציעות שהשביתו אותם בעונה שעברה די טוב, ובמיוחד פורטר שעומד על 18 נקודות למשחק ב-63.4% אפקטיבי, נתונים די דומים למה שהיה לו ב-2021, בזמן שמארי עוד זקוק לקצת התאקלמות עם 16.2 נקודות ב-49.2% אפקטיבי, אבל גם הוא מגלה מגמת שיפור מאז תחילת העונה. יוקיץ' מנצל את ההזדמנות כדי לרדת ל-31 דקות ו-13.1 זריקות מהשדה (הכי מעט שלו מאז 2017), אבל שיפר עוד טיפה את היעילות שלו, למרות שהשלשות עדיין לא נכנסות לו.

הניקס מאפשרים ליריבות לקחת הכי הרבה שלשות העונה, אבל הן לא מנצלות את זה מספיק ומדייקות רק ב-35.2% מהטווח, אם כי בתחילת העונה המצב של הניקס היה יותר טוב מהבחינה הזאת. התקפית מדובר בקבוצה די ממוצעת, כשהאחוזים שלהם מחוץ לקשת די נמוכים, אבל הם מגיעים לקו די הרבה ומקזזים את הפער הזה, כשברונסון ובארט עומדים על 27% מחוץ לקשת, מה שמקל על היריבות להתמודד איתם.

רמת עניין של משחק: B – דנבר קבוצה מאוד מסקרנת שפתחה טוב את העונה, והניקס יכולים ללכת העונה לכל כיוון.

הימור: דנבר ב-10.

5:00 פיניקס סאנס (8- 5) – גולדן סטייט ווריורס (6- 8):

פיניקס פתחו מעולה את העונה עד שהגיעו פציעות של כריס פול וקאם ג'ונסון, וגם כתוצאה מכך הפסדים לאורלנדו ומיאמי. הם וקליבלנד היחידים בטופ 5 גם בהתקפה וגם בהגנה, אך בדומה לקאבס, גם פיניקס קצת מתקשים במשחקים צמודים בפתיחת העונה הזאת. דווין בוקר ממשיך להשתפר עוד קצת ולנסות אולי לאיים על מועמדות ל-MVP, אבל לאור מאורעות הקיץ האחרון, יש מי שעדיין מחכה להתפוצצות בפיניקס.

גולדן סטייט כופים די הרבה איבודים ומאפשרים ליריבות לקלוע באחוזים נמוכים יחסית מהשדה ומחוץ לקשת, ועדיין ההגנה שלהם נראית נורא, וזה בעיקר בגלל ריבוי עבירות (23.4 למשחק – מקום ראשון בפער) שמאפשרות ליריבות ללכת הרבה לקו העונשין (27.7 זריקות למשחק – מקום שני לשלילה), ואפשר להוסיף לזה גם 11.9 כדורים חוזרים בהתקפה של היריבות. התקפית הם דווקא בסדר גמור כמכלול, בעיקר בזכות פתיחה טובה מאוד של סטף, אבל זה לא מספיק אם לא עושים הגנה.

רמת עניין של משחק: A – לפני שנה זה היה משחק העונה של הליגה, ועכשיו מדובר על אחת שרוצה לעצור רצף של 2 הפסדים נגד אחת שרוצה לרשום ניצחון חוץ ראשון העונה.

הימור: הווריורס נראים רע מאוד במשחקי חוץ. פיניקס ב-15.

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.

לפוסט הזה יש 221 תגובות

  1. תודה רבה,פרויוו מעולה ומלא משחקים מעניינים יש הלילה.
    יוקיץ לא ישחק היום בגלל פרוטוקול קורונה וכנראה יהיה בחוץ גם בצמד המשחקים נגד דאלאס

    1. דרך אגב הנאגטס מקום ראשון בליגה באחוזים לשלוש עם 42%,יהיה מעניין לראות מה קורה כשהם ישחקו מול הקבוצה שמאפשרת הכי הרבה שלשות בליגה

    2. 😂😂😂 פרוטוקול קורונה בסוף 2022, מה עם השיקויים לא מחסנים? על אלה אומרים הטופ של הטופ. לא יאומן איזה כסילים.🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️
      "לילה לילה מסתכלת הלבנה" על כל הישנים, החולמים והמהופנטים😴😴

      1. ועל זה נאמר – "מַה שֶּׁהָיָה הוּא שֶׁיִּהְיֶה וּמַה שֶׁנַּעֲשָׂה הוּא שֶׁיֵּעָשֶׂה וְאֵין כָּל חָדָשׁ תַּחַת הַשָּׁמֶשׁ"

  2. תודה

    אני חושב שדווקא היום הסלטיקס יפסידו. החולדה ינשוך את טייטום בתוחעס לשמחת זקנתי ושימון כמובן.
    טז"מ, אתה בא לעזור לעכברוש?

  3. משחק קשה לסלטיקס הערב, אבל כל רצף דינו להיגמר מתישהו, לא? מחזיק אצבעות.
    תודה רבה על הפריוויו המשובח

  4. אחלה פרוויו
    עד כמה שכיף לראות את לוקה מככב המצב של דאלאס נראה לי לא מזהיר לקראת הפלייאוף.
    בסדרה השמירות חזקות ומכווננות יותר ואם שאר הקבוצה לא תיכנס לקצב הם לא יגיעו רחוק….
    אבל הללוקה
    🕺

  5. פריוויו מעולה ללילה מעולה כמה נתונים מאוד מעניינים נתת שם אבל: מיני מקום ראשון בליגה בכמות ריבאונד ההתקפה שלוקחים עליה???
    זה ברמה של הזיה. איפה גובר? טאונס?
    הלוחמים בשלושת המשחקים האחרונים פיקסו את ההגנה ומצאו את האשם ויצמן שירד לג'י לי לעת עתה. אני חושב שיש להם סיכוי מול פיניקס היום.
    בגזרת הרוקיס – KIA ROOKIE LADDER הבחירה השישית בנדיקט מתורן עולה השבוע למקום הראשון וזה נחמד כי אני חשבתי שהוא יכול לזכות בתואר ה ROY. בנתיים זה נראה כמו קרב בינו לאייבי ובנקרו כשבנקרו כנראה יזכה. ג'ברי סמית לא בתמונה בנתיים וחווה קשיי התאקלמות כל הכבוד לאורלנדו שהעדיפו לקחת את בנקרו על פניו בניגוד לרוב המוקים.
    אטלאנטה נראית לי מסוכנת אבל מה שקורה בבוסטון השנה זה מדהים הרביעיה המובילה במזרח בוסטון באקס אטלנטה ופילי כנראה.
    דוראנט אחרי ההפסד אתמול וכמו שחשבו בבלוג החי החליט לא לשתוק וירד על חבריו לקבוצה אין לי מושג איך הבן אדם הזה מתנהל… הוא סבבה בדרך כלל אבל יש לו יציאות מידי פעם ש… נו טוב.
    תודה עמיחי פריוויו מעולה באסה שביל חוזר.

  6. פריוויו משובח עמיחי, שרג"א אחלה כינוי, נראה אם יתפוס פה כמו כל מיני אחרים…אולי לתאר ערב פחות מוצלח שלו…משחקים מטורפים הערב, אולי יש פה 3 חצאי גמר איזוריים בסוף העונה, הקבוצות יראו להראות עליונות על היריבות הישירות שלהם ולכן אני מעריך שההפרשים יהיו קצת יותר צמודים ממה שאתה חוזה….אף אחת לא הולכת לוותר

  7. תודה על הפריוויו, בהחלט ערב שיכול להיות מהנה. ווש פתחו עם אחד הרבעים הטובים שלהם העונה, דני עם כמה שלשות וחסימה מצויינת נכנס לזון.

            1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
              יחי ההבדל הקטן
              מה הייתי עושה עם 200 מליון?
              כל החיים חופשה בקאריביים ויאכטה ב 30 מליון, יד שנייה ממיליארדר.

  8. הסלטיקס יפסידו בסוף בגלל כל הזריקות המטומטמות מ 3.
    גם היום לא הולך, שיתמקדו בנקודות בצבע!

  9. הסלטיקס מנגבים את העכבשוש (ר במקור) עושים ממנו שווארמה בלאפה וזה ביום איום של טייטום….
    גייסון חייב להתאפס ולהבין שכשלא הולך מהשלוש לא צריך להכריח משחק שני ברצף שהוא לא פוגע. הוא צריךלהבין שביום כזה עושים נקודות בצבע. שלושת רבעי משחק ואין לו קליעה אחת מהקו….

            1. שקלתי להוריד את הסימן שאלה לפני ששלחתי חחח

            2. בסוף יגידו הוא גאון אחרי 200 בחירות דראפט. כבר יש לו שחקן םרנצייז ביד. במקום לבנות קבוצה סביבו הוא מחפש כל מיני בדראפטים חחח
              צט הולמגרן הזה הולך להיות פלופ רצח מה הוא יתרום לאוק

  10. בראדלי ביל השיקוץ ששווה מיליונים.
    קרע אותי.
    נוגע לדני בגב "אני לוקח את שיי" במקומו, אחרי ההגנה המעולה של דני עליו כל המשחק.
    (ניצל בנס מהטמטום שלו ושיי נבלם)
    ואז נשאר לעמוד כמו גבר "עצרתי את שיי!" ולא עולה להתקפה.
    כשסוף סוף מצטרף עושה הירו בול ושוב יש לו מזל, והפעם נכנס.
    ואז עושה פוזות.
    4 סממני שקצת ברמה ממארת ברצף

  11. טיטום ובראון עם 24 משותפות בלי סמארט ברוגדון וטיים לורד ועדיין טוחנים את ההוקס. לסלטיקס יש ספסל ללכת עד הסוף השנה.

  12. פינת ג"ס:
    לבעיה ושמה קלי יש כמה הבטים:
    .
    השכר שלו (40 מיליון) חנק בקיץ את יכולת התמרון של ההנהלה. בגלל המס הוא גורר הוצאה של כ 200 מיליון ולכן לההנהלה שחררה את OPJ ו GP2 (שעדין לא שיחר השנה אם שמתי לב) וובמידה מסויימת גררה גם את הויתור על ביאליצה. נכון שאפשר היה לותר על ויסמן למשל ולהשאיר את שני הראשונים אבל.
    .
    היכולת ההגנתית שלו על הקשת חלשה וגורמת לעירעור כל המערך ההגנתי שמסתכם בחורים בצבע או פינות פנויות לקליעות משלוש
    .
    גורדן פול הרבה יותר טוב כשהוא פותח. אפשר להפיל את התיק על פול (השנה הוא מרוויח 4 מיליון) אבל תחילת שנה שעברה הראתה שעם פול וקרי בחמישיה ג"ס טובה מאד.
    .
    הלהיטות שלו לחזור ליכולת הקליעה מהעבר גורמת להרבה התקפות קצרות וריבאונדים ארוכים גוררים סלים קלים בהתקפות מעבר.

    1. פול הזה מכונה תמיד חשדתי בו. הוא שחקן מעולה. הוא מאותת לקר שהוא רוצה לעלות בחמישיה. כשהוא בחמישיה משחק מעולה . מהספסל גרוע. זהו. רוצה לקחת את המקום של קליי אני במקום גרין הייתי נותן לו עוד אחת.

      1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
        אכן
        תגיד, מתי השרוך של בוסטון השחיל 25 נקודות?
        זה לא היה בבוסטון.

  13. גמיקל גרין הוא אפילו לא צל חיוור שך OPJ. ג"ס עדין לא למדו שאסור להקשיב לדרימונד גרין כשמדובר בהערכת שחקנים?

    1. סטף אלוהי.
      ג'ורדן פול מגעיל. משחק את המשחק הכי מסריח שיש הוא לא מוכן לשבת על הספסל ומאותת לקר להוריד את קליי ולתת לו את המקום. כשהוא פותח הוא משחק מעולה. כשעולה מהספסל משחק גרוע. איכס.
      זה שקליי לא פוגע זה נכון אבל הוא שחקן מוכח ויש לו גם משחקים טובים.
      לקר יש בעיה בקיצור.
      נראה איך יפתור אותה.

  14. פרשנים בכמה שפות חוזרים על המנטרה "איך מסבירים את הפער ביכולת מהשנה שעברה הרי זו אותה קבוצה".
    צריך לפרק את זה כדיי להבין שזה חרטא.
    למעט קרי וויגנס, כל הסגל חווה ירידה העונה.
    פול- יום האסל חמישה ימים באסל, יכול להיות שזה משבר זמני אבל אם זה בגלל שההגנות התחילו להתייחס אליו אז הוא חוזה פשוט גרוע.
    קליי- לא רק לא השחקן שהיה, הוא גם פחות טוב מעונה שעברה. קר חייב לסמן איזשהו קו אדום בעונה שבו מפסיקים לנסות להכניס אותו בכח לכושר.
    גרין- כל יום שעובר הוא יותר מוגבל התקפית והאיי קיו כדורסל שלו בעיניי לא מה שהיה.
    (המון איבודים) לא זוכר מתי פעם אחרונה לא קיבל טכנית במשחק.
    לוני-ירידה מינורית, אבל פחות טוב מהעונה שעברה.
    הספסל:
    וייזמן כבר שחקן גי ליג, בצדק.
    מודי-שוקיסט.
    גמייקל גרין- קיירי אירווינג יעשה קידוש לפני שהוא יקלע לייאפ.
    נקודת האור היחידה-דיוזנצו, וגם הוא עוד לא יציב.

  15. סטף מסיים משחק של 50 נקודות, מגוב 1.88 מוביל את הווריירס בריבאונדים עם 9 ווסיף 6 אסיסטים. מפקד שמסתער לבד בלי החיילים שלו.
    .
    בשחק הזה ה+/- הכי נמוכים היו של החמישיה: בעיקר של דריימונד (19-). אפשר להגיד שקליי מחרב אבל הוא עם 8- שזה הכי נמוך כל החמישיה. והטענה שפול מחרב בכוונה כשהוא עולה מהספסל גם לא נכונה, לפחות לא ביחס להלילה. זרק מעט ופספס הכל אבל מסר 8 אסיסטים והתוצאה לא נפגעה הרבה כשהוא על המגרש 2-. אבל הוא באמת פחות טוב כשהוא לא פותח.
    .
    הווריירס נראים ממש אומללים. ההגנה לא מתפקדת.
    אלמנטים פסיכולוגיים של "מי עולה מהספסל" ו"יתרון ביתיות" התנפחו בקבוצה מעבר לכל פרופורציות (לפחות לכאורה). לא מזלזל בחשיבות של איך תחושה משפיעה על הביצוע אבל אם זה העניין אז זה כבר מוגזם לחלוטין.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט