ניצחונות, הפסדים, חסימה וקדושה בסיקור משחקי שני / דובי עופר

שבעה משחקים הלילה מעבר לים בNBA, ובהם דרמות, ניצחונות, תבוסות, קדושה נוצרית אחת ומדים… ירוקים? של הפיסטונס?? תתפלאי. תקראו ותבינו.

דטרויט פיסטונס (12-3) 111 – טורונטו ראפטורס (7-8) 115

הרפטורס הגיעו למישיגן בהרכב חסר כדי לנצח סוף סוף את מאמנם לשעבר, דווין קייסי, לו הפסידו בששת המפגשים האחרונים. ככה חיכו להם המקומיים:

לא בסלון, בירוק

למה ירוק? כי ססיליה הקדושה, דא. הנוצרייה האדוקה אולצה להתחתן, שומו שמיים, עם פגאני. אז בחתונה היא זמזמה מזמורים נוצריים, ולכן היא הפטרונית של המוזיקאים, וזאת לידיעתכם. לא עזר, התחתנו. אז היא אמרה לבעלה הטרי בסדר, אני אשתך, אבל בלי סקס. אבל למה, הוא שאל. כי מלאך שומר לי על מה שצריך לשמור, היא ענתה. תראי, הוא אמר, ואני אאמין. לא ברור מה הוא רצה לראות, אבל פתאום בא מלאך. cool, התנצרו. השלטונות המקומיים היו פחות ליברליים ולכן טבלו את ססיליה בשמן רותח, כמו שנהוג היה אז, במאה השנייה, לעשות לנוצרים, בקטע של שכנוע מה היא הדת הנכונה. לא עזר, שרדה. הביאו חרב להוריד לה את הראש, כדי לשכנע כמובן, וגם זה לא עזר. האומללה שרדה עוד 3 ימים מלאים. תחשבו שאתם מתים למות כבר, אבל נאלצים לצפות שלוש יממות מלאות בשידורים חוזרים של הניקס נגד אטלנטה. אתם מבינים למה היא קדושה.

אבל מה הקשר ירוק בנאדם??

תראו את הקירות של הג'ים של הכנסיה שלה בדטרויט. ירוקים.

ובג'ים של הכנסייה דייב בינג התאמן כמה פעמים, ואחריו מישיגנים מפורסמים כמו אייזיאה תומאס ומג'יק ג'ונסון וכו', ומהון להון זה נהיה סוג של מכה. זה למה הפיסטונס עלו בצבע ירוק. סוף סיפור, סיפור אמיתי.

ובמשחק עצמו, אתם שואלים, ובמשחק עצמו, אני עונה. צמוד צמוד צמוד, הרפטורס פותחים פער, הפיסטונס מצמצמים, וברבע הרביעי, הרואי מאוד, אפילו משווים, והאם לזכרה של ססיליה המקומיים יתגברו על חסרונו של קייד קאנינגהאם וינצחו בפעם השביעית ברצף את האורחים מקנדה??

אנונובי ובאנטון פותחים פער 6, 95-101, עם קצת פחות מחמש דקות על השעון, ליוורס מצמק, בוגדנוביץ' וזה 101-103…. בנטון ובארנס מטביעים ברינה, תד יאנג הוותיק ובנטון שומרים על היתרון, בוגדאנוביץ' משלוש מוריד לשלוש…. בקיצור, זיג זג לכל צד, ובנטון קר רוח מהקו. בסיום צמוד, אבל טורונטו. 111-115, רפטורס.

בנטון שהוזכר כאן למעלה, יליד טורונטו הראשון שמשחק ברפטורס, הוביל את המנצחים עם 27, וצירף 3 חט' ו-2 חס', ובושה, בסגול ולא בקמץ, עלה מהספסל עם 20. אנונובי אמנם דייק רק ב6-1 משלוש, אבל צבר 19. חסרונם של ואנווליט, סיאקאם וטרנט ג'וניור הורגש, אבל לא מנע את הניצחון.

בצד השני אייבי המשיך שנת רוקי נאה עם 21, 8 אס' ו-4 ריב', ובוגדנוביץ' היה המבוגר האחראי לצידו עם 18, 5, 5. באגלי חגג חזרה עם 16.

אורלנדו מג'יק (10-4) 105 – שארלוט הורנטס (11-4) 112

למרות ההפרש הקטן, המג'יק לא ממש היוו תחרות בביתם להורנטס, ולאמלו בול חוגג ניצחון ראשון העונה, במשחקו השני מאז חזר מפציעה. האורחים חותכים רצף שמונה הפסדים, המקומיים מתגעגעים לבאנקרו, שקרוב לחזור לשחק. הצרעות לקחו את ההובלה מוקדם ברבע הראשון, ולמעשה לא פיגרו החל מבעיטת הפתיחה. בסיום 105-112 סולידי, וההורנטס חוזרים לביתם מרוצים.

פלאמלי עם 18 הוביל להק של 7 צרעות בספרות כפולות, לאמלו קלע 17, כמו רוזייר, ומסר 9, וההורנטס התגברו על אחוזי שמנת חמוצה משלוש, כלומר 35-7, 20%.

בצד השני ואגנר עם 23 וקרטר 20 היו בחצי טפח מעל השאר. ואגב טפחים, בול בול שבע טפח שתיים קלע 14, קטף 9 וחסם 2. גאווה לאבא במרומים.

בוסטון סלטיקס (3-11) 126 – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (8-6) 122

אוי, זה היה קרוב למדי. הת'אנדרז הצעירים איבדו רק שישה כדורים במחצית הראשונה, הובילו 73-88 בשלהי הרבע השלישי, ובאמת הרגישו על הגל. אבל בצד השני הירוקים עשויים מחומר קשוח, ושיחקו בביתם החם.

הסלטיקס חוזרים למשחק, לוקחים חזרה את ההובלה, האורחים לא מוותרים, ו-2:41 דורט עם סל ובונוס מהקו משווה על 115. החטאות משני הצדדים ואז האיש עם השיער הירוק לוקח אחריות מחוץ לקשת, בום, 115-118, סלטיקס, 1:48 לסיום… דורט מחטיא, סמארט נכנס, מסתבך, מוציא למיסטר ווייט לשלוש… דאגר. שג"א עןד מצמק, אבל סמארט שוב עושה את זה, נכנס עד הסוף ועושה את זה פלוס 5, 37 תיקים לסוף. נדנדת סלים, קצת מתח אבל לא יותר מזה. בסיום 122-126, סלטיקס. הכבוד לאורחים, הניצחון למארחים.

טייטום עם 27 נק' ושלוש בחסימות וחטיפות היה הכי ירוק מכולם, ובראון עם 26, 6, 6, בתפקיד הרגיל של הסגן. סמארט קלע 22, מסר 8 וקטף 5. ווייט עלה מהספסל עם 16, 5 אס' ו-4 חט'.

בצעד הרעמים גילגוס אלכסנדר עם 37 ו-8 פינוקים לחברים הוביל חמישייה בספרות כפולות, ודורט עם 21 מסייע לצידו. פוקושבסקי עם 16 ו-14 ריב' היה האיש הרזה הגבוה המוכשר במקום הולמגרן הפצוע.

מיאמי היט (7-7) 113 – פיניקס סאנס (5-8) 112

שניות לסיום, אייטון על כדור חוזר בהתקפה. עכשיו בוקר עם הכדור. הסאנס כבר הובילו ב-11 ברבע הרביעי, ולמרות חסרונו של כריס פול נראו על הגל בדרך לניצחון חוץ במיאמי. ההיט לא ויתרו, רצו, חזרו, הישוו, הובילו… 1:21 לסיום בוקר צלף שלשה והאורחים שוב ביתרון, 109-110. אדבאיו… פיין… אדבאיו מהקו, ועכשיו ההיט בפלוס 1, 112-113, ושעון החול ממשיך לתקתק… 9 שניות… 8… בוקר נכנס , עולה, זורק…

רק יד… באטלר לא מרפה… נועל את בוקר על הקשת, זריקת ייאוש, טבעת, באזר, היט ווין. 112-113.

אדבאיו היה אדיר עם 30 ו-10 ריב' הוביל את ההיט, באטלר עם 16, 13 קטיפות ו-7 מסירות תרם לא פחות, ובתוספת חסם לניצחון. 33-15 משלוש היו 45% מצוינים.

בפיניקס בוקר לקח אחריות לאור חסרונם של כריס פול וקאם ג'ונסון, אבל ה-25 שלו היו קצרות בשתיים מלהושיע. דווין וושינגטון הפתיע מהספסל עם 21, כולל 8-5 מהשלוש.

יוסטון רוקטס (12-2) 106 – לוס אנג'לס קליפרס (6-8) 122

הקליפרס הגיעו ליוסטון מעודדים מנוכחותו של קוואי, על הספסל כמובן, לא להגזים, אבל למען האמת לא נזקקו ליותר מדי מאמץ כדי להנחיל למקומיים הפסד שלישי ברצף, ותשיעי בעשרת המשחקים האחרונים.

האורחים העבירו הילוך לקראת סיום הרבע הראשון, ומאז הובילו בבטחה עד לסיום. 87-108 ברבע הרביעי היה השיא, ובסיום 106-122, קליפרס.

פול ג'ורג' עם 22 נק', 8 ריב' ו-5 אס' ב-29 דק' היה סירת המפרש בראש, רג'י ג'קסון ונורמן פאוול מהספסל תרמו 17 כל אחד.

גרין עם 25, 7 אס' ו-6 ריב' הוביל את הרוקטס, קווין פורטר עם 20 ניסה להועיל לצידו. ג'בארי סמית שוב היה חיוור, והרוקטס אמנם חטפו יותר, 11 לעומת 6, אבל קיבלו בראש. וזה כושל, כמשחק מילים ומשחק כדורסל כאחד.

מילווקי באקס (3-10) 106 – אטלנטה הוקס (5-9) 121

הבאקס עם הפסד שלישי בארבעה משחקים מאבדים את ראשות המזרח לסלטיקס שפגשנו למעלה, ההוקס לעומתם מתאוששים מההפסד לסיקסרס ועולים למקום השלישי לקונפרנס. מה אתם יודעים, השילוב בין יאנג ומאריי עובד.

המקומיים עלו בהרכב חסר, ללא מידלטון, קונאטון והולידיי, ואטלנטה חסרה רק את בוגדנוביץ' שטרם שיחק העונה. זה השאיר את יאניס להתמודד לבד, כשרק הרוקי בוצ'אמפ מסייע בצידו. עם 29-6 משלוש, כשבצד השני חמישייה מאוזנת בספרות כפולות, זה לא הספיק.

ההוקס הובילו כמעט מהפתיחה ובמשך כמעט כל המשחק, פתחו פער בטוח ברבע השלישי, וכשקאפלה עשה את זה 91-108 עם 5:51 על השעון, זה נסגר סופית. בסיום 106-121, הוקס.

האנטר 24, יאנג 21 ו-9 אס', קאפלה ומאריי עם 19 לראש וקולינס 16 היו החמישייה של האורחים המנצחים.

יאניס קלע 27 ובוצ'אמפ 20, אבל עם האחוזים שציינתי קודם, וכשגרייסון אלן לא מחזיק מעמד יותר מ-10 דקות על הפרקט, הבאקס היו קצרים מלהושיע את עצמם.

גולדן סטייט ווריורס (8-6) 132 – סן אנטוניו ספרס (8-6) 95

אחד הפרקים האהובים עליי בסדרת שר הטבעות, הספר, הוא זה שבו מגיעים גיבורי המלחמה כמנצחים אל שערי אייזנגארד החרבה, ומוצאים שם בין ההריסות צמד הוביטים שאנן, מעשנים את מקטרותיהם וממתינים להם בשלווה. הפרק נקרא "שברי כלים צפים", וככה נראתה החמישייה של הספרס.

כמה זמן החזיקה מעמד חמישייה שבה דווין ואסל וקלדון ג'ונסון הם מובילי הכדור, ומהספסל תומכת בה אושיית הכדורסל ג'ורדן הול? היא לא.

הרבע הראשון הסתיים 26-33, ולקראת סופו עלו המחליפים המיובשים של הווריירס, קאמינגה, מודי וג'מייקל גרין, ששמחו לנצל את ההזדמנות להראות שהם דווקא כן שווים משהו. 26 דקות למודי, 24 לקאמינגה וגרין, 36 נק' לג'ורדן פול, והווריירס, סוף סוף, שומרים יריבה על פחות ממאה, ומנצחים בפעם השישית משבע בבית. בחוץ, וזה מדהים, האלופה עדיין לא ניצחה. רוצים עוד מדהים? הווריירס והספרס באותו מאזן, 8-6.

בקיצור, המארחים משייטים לניצחון, ובדרך רק דיוינצ'נזו עושה לריצארדסון גרייסון אלן ומורחק.

בסיום 95-132, ווריירס.

פול עם אותן 36 הוביל את המנצחים, אנתוני למב המפתיע הוסיף 17 עם 6-5 משלוש, וקארי הסתפק ב-16 עם 5 באס' וריב', ב-27 דקות רגועות. 23-45 ל51% היו ההישג העיקרי של הווריירס.

בסן אנטוניו קלדון ג'ונסון עם 15 וסוהאן וקייטס דיופ עשו קולות של שטיח עם 12.

דובי

אנטומולוג, עובד סוציאלי ומטפל.. גר בערד וגם במייל dubiduofer@gmail.com

לפוסט הזה יש 100 תגובות

  1. אחלה סיקור על הבוקר כולל הוביטים וטבילה בשמן רותח….
    אהבתי ממש
    גם את מייסון פלאמלי אני משום מה מאוד מחבב, שמחתי לראות שהיה הדבור בלהקת הצרעות.
    והגג של באטלר…. ואו
    ועל כל זה הסיקסרס והניקס לא הפסידו, דני אבדיה שוב לא במשחק נפל.
    סה"כ
    A good day to die
    🙂

  2. דובי תודה רבה. מעולה. טוב סיימתי לראות את הלוחמים העברתי הרבה גארבג' טיים. סוף סוף הליגה מתחילה להסתדר התוצאות מתחילות להיות הגיוניות והספרס נראים כמו שהיו אמורים להראות מהתחלה שזה אומר כלום ושום דבר אין לי מושג איך הקבוצה שראיתי היום מחזיקה ב 6 נצחונות סו פאר.
    קליי לא שיחק בגלל האכילס לואד וזה פינה מקום בחמישיה לפול שהוכיח שוב שהוא לא קלרקסון משופר. הוא שווה את החוזה שלו. יש לו רגעים שהוא מזכיר את וורדל קרי. לא הייתי אומר עדין שאת סטף אבל את וורדל הוא כבר ממש מזכיר לעיתים. משום מה נראה לי שהוא עסוק באיתותים לכל העולם לאשתו ולאחותו (או במילים אחרות לסטיב קר) שמקומו בחמישיה. כמובן שהוא יכול לאותת חופשי לפחות עד העונה הבאה סטיב לא יזיז משם את קליי. ענייני אגו מורשת ושאר ירקות.
    וויסמן (יאללה שיהיה… ויצמן) .. ובכן.. אההממ.. ויצמן… אההממ…ובכן… מדאיג. אבל אני עדין נותן לו הנחת צעיר במיוחד לאור העבדה שאת רוב הזמן שלו בליגה העביר פצוע. לא יזרקו אותו לג'י ליג לשפשוף מטעמי כבוד אבל שם הוא צריך להיות בתקופה הקרובה. סוף סוף היו קצת ניצוצות מקומינגה לאמב מודי וגרין.
    יום שלישי פעמיים שמח לכולם.

      1. שמעון הוא זרקן (זורק דברים פה ושם).
        כמו כולנו לפעמים זריקה טובה לפעמים זריקה לא משהו ולפעמים ממש אייר בול.
        לא צריך להתייחס ברצינות יתר לזריקות שלו כמו לאף אחד פה. כמו לרוב פה יש לזריקות שלו אחוזים לא רעים מהשדה אפקטיבי די נחמד אבל אף אחד פה לא פוגע ב 100% אז אני עושה לו הנחת שמעון ואומר את מה שאני רואה.
        שיהיה יום מעולה.

        1. בכללי אתה צודק כאן, אבל אני עדיין לא מצליח להבין את הצורך במאות ריפליים לכל זריקה. מה ההסבר לזה?

          1. גם אני לא אבל יש עוד מלא דברים בעולם שאני לא מבין אז תייגתי את זה ככזה.. איפסנתי וזהו. זה המצב. הכל טוב.

          2. אם נמשיך באותה אנלוגה הוא כמו האליל שלו קובי ווליום שוטר לא יעיל תמיד אבל תורם את שלו ויש לו כמובן את היוסג' הכי גבוה פה באתר. יש אנשים כאלה. זה בסדר וכל עוד יש להם אפקיטיבי סביר(יש לו) זה בסדר בעייני. המאמן פה (מנחם) נותן לכל אחד לשחק כמה שבא לו אין פה מגבלת דקות וזה סבבה בעייני. טוב זזתי.

      2. חחח חיכית 12 משחקים לזה אה? לא נורא תן לו 140 מיליון בערך כמו לתת לך :). לחגוג על קבוצות טנקינג אולי יתן 40 מול דטרויט. נגד בוסטון בקושי הצליח להוציא זריקה שנה שעברה בגמר חחח
        גם הנגר שלך האנטר מצא גרגיר היום.

        קלרקסון מיוטה מנגב נגד חמישיות וששומרים עליו. גורדן פול חוגג בעיקר על שחקני ספסל שאיש לא שומר עליו.

        סטף הבא

        1. קיבל 140 מיליון קצת אחרי החוזה שטיילר הירו קיבל – והוא הגירסה נטולת האליפות של פול…
          לא יודע אם יש הרבה שחקנים ששווים את החוזים האלה (עזוב מספר, בעיקר במחיר שמשלמים בתקרת השכר זה לא שווה)

        2. תודה שמעון נחיה ונראה.
          תזכור שקשה להביא את כל האיכויות כשעולים מהספסל ואני מסכים גם שהוא לא יציב אבל כשאתה רואה הבלחות כמו הלילה אתה מבין את הפוטנציאל שיש שם. תזכור שהוא עדין צעיר השלב הבא בהתפתחות זה להביא את הדבר הזה באופן קבוע. ודרך אגב מסכים שהספרס זה לא מבחן קשה מידי נכון לעכשיו אבל שנה שעברה הוא נתן משחקים כאלה מול לא מעט קבוצות.
          עזוב זה ויכוח לגיטימי נחיה ונראה.
          וכן לי הוא מזכיר קצת את מספר 30.
          אני בכל מקרה הייתי הראשון שהימר שנה שעברה שהוא הולך לקבל סוג של מקס ואני שמח שמאיירס חשב כמוני. זו חברה טובה להיות בה.
          אני לא מתחרט על המקס הזה כחובב לוחמים ואני די משוכנע שגם מאיירס לא. טוב יאללה מתחפף מפה אחלה יום.
          🙂

    1. הנתון הכי מעודד לגבי וייצמן – ומאוד בקטנה – זה 2 האסיסטים – כולל התרגיל היפה עם מודי. הוא התאמן עם מילושביץ' שאימן את יוקיץ' וזה נראה כמו תוצאה ישירה:
      https://www.youtube.com/watch?v=XHaQGPbkqto
      אז מאוד בקטנה אבל בעונה הראשונה שלו משחק בלי אסיסטים היה בשיגרה.

      1. נכון.. נק השיא שלו במשחק. לא ידעתי על מילושביץ'. בכל מקרה הפוטנציאל קיים שם אבל התעוררו אצלי אי אילו ספקות לגביו בגלל הצורה שבה פתח את העונה. מזכיר לעצמי שהילד היה פצוע ובסקטבול לוקח זמן ללמוד. יסודות יש שם. נראה.
        🙂

            1. חשבתי שאם זה לא אתם ברוגז. שמח לגלות שיש היכולת להכיל את המורכבות הזו

            2. טוב

      1. ++ קר מבין את זה גם לדעתי אבל הוא לא יתן לו. עניין של ניהול אגואים (זה גם מרכיב חשוב למאמן במיוחד בעולם המליונרים הזה).

  3. ראיתי את הסוף של בוסטון מורידים מגף על הראש של אוקייסי. לא נורא זה יעשה להם טוב להבין מה הולך נגד החברה הגדולים.
    גידי שיחק היום?

    1. מה קורה איתך אחי?
      לא אמרת פעם שאתה מתעורר רק לקראת הפלייאוף?
      העונה הזאת אתה בשיא, כמו שחקן לקראת חידוש חוזה.
      🙂

  4. אחלה סיקור דובי, תודה רבה.
    הלוחמים נותנים לצעירים לשחק וזה ישתלם להם בעתיד.
    חוץ מויסמן – הוא לא מתאים / לא משולב נכון וכדאי לחשוב על העברתו תמורת שחקן עם ניסיון.

  5. סיקור משעשע.
    ראיתי את מיאמי פיניקס.
    באם היה הרבה יותר טוב מאייטון. אייטון צריך להיות אגרסיבי יותר. נכון שבלי כריס אין מי שייתן לו כדורים אבל עדיין צריך ללכת לריבאונד ולחסום והתגלגל.
    למיאמי נכנסו הרבה שלשות שלא בטוח שיכנסו תמיד
    ולאורי בדרך לפרישה. עדיין יודע ליפול כשעוברים לידו ולשכנע את השופטים שהיה תוקף, אבל זה בערך כל התרומה שלו. חבל, אבל זה מה שיש.

  6. איבקה כבר לא קשור לענף, הבנאדם נראה שאיבד כל יכולת כדורסלנית שהייתה לו. מה לעזאזל הבאקס חשבו שהביאו אותו?!?!
    .
    ג'ימי קשוח בן-ז**ה , והיום גם אדבאיו החליט להופיע
    .
    לבוסטון מספיק כמה דקות טובות של הגנה כדי להפוך ו/או לגמור משחק.

  7. Five-star basketball recruit D.J. Wagner announced his commitment to Kentucky on Monday afternoon.
    .
    The No. 1 ranked player in the Class of 2023, according to 247 Sports, chose between Kentucky and Louisville. He has family ties to both programs and was heavily recruited by both.
    .
    Wagner’s father, Dajuan, was the nation’s No. 1 prospect in 2000 and chose to play for John Calipari while he coached at Memphis.
    .
    Wagner’s grandfather, Milt, was on the 1986 Louisville title team. Now, he works as the team’s director of player development and alumni relations.

    1. מליטון ואגנר איזה שחקן הוא היה.יאללה מכבי ר"ג שלו ושל סימפסון(נדמה לי שזה היה הוא לא בטוח)ץאיזה קבוצה!!!

  8. "תחשבו שאתם מתים למות כבר, אבל נאלצים לצפות שלוש יממות מלאות בשידורים חוזרים של הניקס נגד אטלנטה".
    BOOBIK, ZO HAYEZIAH HACHI TOVA SHEYAZAH MIMCH BAZMAN HAACHARON

  9. אוקיסי שיחקו היום מצוין והסלטיקס שיחקו רע, רע מאד עם כל הזריקות הטפשיות ל 3.
    כשלא הולך צריך איזה בעלבית שיגיד סטופ! ואין כזה בנמצא.
    עם זאת פערי הרמות בכל זאת ניכרים והסלטיקס כיום במקום הראשון בליגה עם הסטריק הזה.
    משחק הבא לוקח את הסלטיקס לשחק מול העכברוש, מקווה לטוב.

    1. שמע בוסטון מועמדת מספר אחת כרגע לאליפות.ראיתי את המשחק של פיניקס-מיאמי ובצד כל הזמן עדכונים מהמשחק שלכם,כל המשחק אוקלהומה מובילים באזור הדו ספרתי ולרגע אחד לא היה לי ספק מי תנצח את המשחק

      1. התגובה מתחת אומרת הכל.
        בהנחה שכולם בריאים, רוב, ברוגדון וגאלו וכל השאר, גמר המזרח זה בוסטון מילווקי.
        זה לא שולל את הביקורת שיש לי על הסלטיקס והזריקות המוגזמות כשלא הולך.
        דווקא סמארט נראה במשחק הלילה כמו המבוגר האחראי.

    2. כבר סגרת ביומן מילווקי – בוסטון גמר המזרח?
      משם לדעתי גם תצא האלופה.
      אם לא יהיו פציעות ומילווקי בהרכב מלא, קשה מאד להמר מי תיקח.

  10. אולי זה ענין של לוח משחקים, אבל בוסטון מעבר לזה שהמאזן שלה הוא 3-11, היא ברצף של 7 נצחונות, כאשר הרצף הבא אחריה זה ה4 של וושינגטון שזה יש להניח יותר מקרי, ואם נדבר על קבוצות רציניות, אז הרצף הבא זה ה3 של מיאמי.
    בוסטון ממש נראית טוב.

  11. טנש מסתובבים ברשתות גם בארהב ראו הוזרתם

    מי ששידרו את המשחק באופן חד-פעמי וחגיגי היו שלישיית RUN TMC – שלושת שחקני העבר האגדיים של הווריירס – טים הארדוויי, כריס מאלין ומיץ' ריצ'מונד, אך לצערם, זה לא עבר חלק. במהלך הרבע השני אמר הארדווי את הדברים הבאים, אחרי חטיפה של דריימונד גרין: "חשבתם שזו היתה הגנה מצוינת, אני חשבתי שהוא פשוט אנס אותם. צריך לקרוא למשטרה".

    מיותר לציין שהרשת געשה, ורכז העבר, שנבחר להיכל התהילה, נאלץ להתנצל במהרה, בשידור חי בטלוויזיה: "זו היתה בחירה אומללה של מילים, ואני רוצה להתנצל".

      1. השאלה על מה הוא היה צריך להתנצל ולמה.
        זה מעניין לו את הביצה. הוא מנגב עם ההתנצלות בשירותים זה סתם בשביל הpc שהכת לא תמנע ממנו לפרשן בעתיד 😂😂
        העיקר שהם בעד הבעות דעה ודיבור חופשי שם בwwe
        😁
        צייניס דמוקרסי

    1. שמעון אל תהיה סנואופלייק, זאת הערה לא במקום שיכולה להציף טראומות אצל צופים תמימים שבסך הכל רוצים לראות משחק. שידור של משחק זה לא קפה וסיגריה ברובאית אלא פורום ציבורי. דיבור כזה לא מתאים שם.

      1. לא הבנתי מה הבעיה בדיבור הזה ואצל מי זה מציף טראומות ואיזה טראומות בדיוק?
        על מה הכריחו אותו להתנצל? כל אחד כמעט מדבר ככה.
        אם כבר טראמות כל ההתחזויות והרמייה לא גורמים לטראומות לצופי המשחק? דאנס קאם ופסקי זמן גורמים ליותר חוסר נוחות וטראומות😁

        1. שלא נדבר על זריקות ראש לאחור ומעקבים אחרי שיאי קליעה :)))
          אבל ברצינות, אונס זה לא נושא לבדיחות בפורום ציבורי. יכול היה למצוא דימוי אחר, מדוייק ופחות פוגעני. אף אחד לא רוצה לשמוע על עבירות מין בזמן משחק כדורסל.
          אני לא מעריץ של תרבות הביטול והתקינות הפוליטית אבל בגלל אמירות כאלה אני מבין את הצורך.

          1. זה לא הגיע לאיזושהי "תרבות ביטול". הייתה לו פליטת פה, העירו לו (כנראה שדי הרבה אנשים – והוא חזר בעצמו. בטח יהיו כמה שיחליטו לא לשכוח לו את זה אבל חושב שהרוב המכריע פשוט ימשיך הלאה….
            צד שני, אולי באמת לא יהיו לנו יותר שידורי Run TMC משותפים, וזה חבל, היה נחמד.

            1. לא הגיע לתרבות ביטול אבל הארדווי בחיים לא ישדר משחק יותר.

            2. אני מקווה שכן.
              זה נראה אבל יותר בגלל חוסר רצון של הליגה להסתבך – אולי גם שלו. זו לא פליטת הפה הראשונה שלו. מעבר לזה שאולי לא כדאי שיידבר יותר מידי בשידור חי בהחלט לא נפסיק לשמוע ממנו, גם כמרואיין, ובכלל.

            3. ככה נראה פשיזם למתחילים.

            4. וככה נראית אובר דרמטיזציה שמובילה להקצנה

            5. ברור שזה תרבות ביטול. מצחיק שהם משתפים פעולה עם זה במקום לתת בראש לאנשים האלה

            6. למה זה פשיזם למתחילים?
              אני מת על טים והייתי שמח לשמוע אותו משדר קבוע רק על עצם הנוסטלגיה למשחק שלו. אני מתעכב על הדיון רק בגלל זה.
              אבל איכשהו נראה לי שאם הוא יישלח קו"ח לתפקיד שדרן ספורט פחות יילך לו. אבל לא צריך לעשות מזה יותר – יצאה לו פליטת פה, התנצל. אנשים שיחליטו שאסור להתנצל או ששום התנצלות לא תספיק זה אותם השטותניקים רק משני צדדים שונים.

            7. גם קובע מה מותר להגיד וגם קובע מה "אובר" דרמטיזציה. יורד במדרון.
              עזוב שזו מחשבה טיפוסית של מנטליות עבד שזה מה שממליך מלכים ושליטים. יש לא מעט אנשים ששילמו בחייהם על דברים שאתה מגדיר "אובר" דרמטיזציה.
              זה מראה על בורות בהיסטוריה וגם בורות בהווה.

            8. גם קובע מה פאשיזם וגם מכריז על מנטליות של עבד, וכמובן מי שלא איתו הוא בור. הדרמה קווין של הטוקבקיסטים

            9. המפלצת מבטלת את הנתין כי הוא לא זורם עם הנרטיב, מה זה אם לא פשיזם?
              התגובה שלך פוגעת בי, מה אתה אומר? אם אני מושחת כשהיה לי מספיק כוח אני אבטל אותה ואותך. סה"כ נשמע מבטיח בטווח ה"ארוך"

            10. *הסר

            11. פשיזם זו לא הגדרה שלי, יש לך מספיק מקורות באינטרנט כדי לבדוק ואפשר בכיף לעשות דיון על פשיזם ודיקטטורה ואז נבחן אם הקביעה שלי היא אובר דרמטיזציה.
              עכשיו לגבי אובר דרמטיזציה, כשאתה אומר דבר כזה למישהו מה אתה בעצם עושה?
              מנטליות של עבד זה בין השאר מישהו שחושב שיש מערכת מעליו שיודעת יותר טוב ומשתעבד עליה. יש משהו שאתה לא מסכים איתו מהקביעה הזו?

            12. תודה אך אני איני מעוניין בהמשך הדיון

            13. הכי טוב לישון😴

            14. גונתן למה זה פליטת פה אתה יכול להסביר לי?
              אין פה שום פליטת פה לדעתי או משהו להתנצל עליו.
              כמו ששאדו אמר זה מערכת שמכתיבה לך מה נכון ומה לא😉
              השאלה זה אם זה מתאים לך.

            15. אני מסכים לגמרי עם החלק השני. יש מערכת חברתיות ו/או רשמית שמכתיבה לנו שהתבטאויות שהוגעות לאונס או אקט מיני שמוצאות מהקשרן הן לא מתאימות.
              ואני חושב שגם הארדאוויי מבין את זה וגם אתה.
              כל אחד יכול להחליט אם העללים החברתיים מתאימים לו – וכל אחד יכול להחליט אם מתאים לו להיות ליד מישהו שהכללים לא מתאימים לו.

            16. יונתן מה זה לא "מתאימות"? למי? לאוזן הרגישה שלך? לתודעה המזדעזעת מהדימיון שלך למשמע הדברים?

            17. כתבתי איפשהו שזה מתאים או לא מתאים לי או שהזדעזעתי?
              למה להמציא? ולמה הדרמה?

            18. למה? כי הוא יכול. כי זה בחינם. כי הוא בטוח שהוא מיוחד.
              (להמשיך?)

            19. אתה או כל אחד אחר לצורך העניין יונתן. לא אתה בהכרח. אולי נשחרר את הדרמה שאתם היחידים שעוסקים בה.
              שאלתי מי קובע מה מתאים? מי בערכת קובע? בסוף זה אנשים.

            20. אני או כל אחד אחר מה שדואו?
              כן, "פשיזם למתחילים" ואחרים הם אלה שדרמטיים…

            21. איפה אמרתי שאחרים דרמטים? אתה מתחיל עם הגזלייטינג?
              רוצה להתחלף עם שיבומי שפרש? הוא לא היה בעניין, אולי אתה. למרות שאני זוכר שאפילו את ההוכחה שאנחנו על כדור לא סיימנו פעם שעברה.

        1. זו הערה כללית ולאו דווקא לך שי:
          כשאתה רושם +1 או "נכון" או לחילופין "לא מסכים" אחרי כל כך הרבה תגובות שהתפתחו מעליך (אפילו, ובעיקר, אם זה ת'רד פנימי יותר שכנראה נוגע לנושא אחר) – אז קשה מאוד לחזור אחורה ולהבין על מה ולמי התגובה הלאקונית הזו מתייחסת.
          .
          סתם עניין של הבנת הטקסט ושיטת התגובות

            1. חחחחחחחחחחחחחחחח.
              הפעם ממש צחקתי אפילו יותר מהלוח מודעות…
              קבל
              פלוס
              אחד.
              חחחחחחח

  12. תודה דובי על סיקור משובח (וגם למדנו קצת על הדרך).
    המהלך ההגנתי של באטלר עם החסימה על בוקר – אדיר, פשוט נפלא. בעיני זה יופי בהתגלמותו לראות מגן חזק, מהיר ואגרסיבי שכמעט ואין מה לעשות מולו.
    גם אם היתה עבירה (קשה לי להחליט, הוא דחף את בוקר במרכז הגוף) זה לא חשוב, המהלך הוא מרשים מאוד.

  13. לך תסמוך על דטרויט ואורלנדו…. הן בכל זאת הצליחו להפסיד, אבל לפחות גם אנחנו התחכמנו לנו והובסנו. יצאנו פיטים.
    .
    סיקור מעולה דובי, תודה רבה, ממש מיוחד ומלא פנינים, לא פלא שהתחילו למכור חולצות שלך ברשת.
    https://imgur.com/eg1qZAg
    🙂

  14. סתם שאלה מה קרה לפאולו? קרס בעומס המטורף של 10 משחקי ליגה? הפגיז ונעלם
    מה קרה לסקוטי בארנס האם הוא גירסה של דוארטה וכל קרטר וויליאמס וכאלה? הפציץ ברוקי ודורך במקום?
    מישהו פה בכלל רואה ראפס?

    1. הייתי שמח לערוך השוואה רצינית אם באמת השחקנים בהווה יותר פריכים משחקני עבר, נגיד סקירה של מספר משחקים ומספר דקות ממוצע לשחקן בכל שנה מ1980 ואילך. אין לי את הידע לעשות את זה אבל אם יש אי שם עכבר שיכול להרים את הכפפה זה יכול להיות אחלה פוסט

כתיבת תגובה

סגירת תפריט