מילווקי נגד אטלנטה, אוקלהומה נגד בוסטון ועוד חמישה משחקים בערב שני / עומר בקאל

דטרויט פיסטונס (11-3) – טורונטו ראפטורס (7-7) 2:00

לפיסטונס יש מזל שהם חוזרים לשחק בבית כי למרות היכולת האישית הנהדרת של חלק משחקניה היא עדיין לא הצליחה לנצח בחוץ (7-0). קייד ימשיך לשבת בחוץ בגלל בשוק כשאת מקומו בתור הרכז הפותח ימשיך למלא קיליאן הייז. למרות יכולת ממוצעת בשני המשחקים האחרונים, 13 נקודות ושבעה אסיסטים, אני בספק אם יצליח להתמודד נגד טורונטו שמלאה במגינים עילאיים לקו האחורי. בוגדנוביץ' ימשיך להיות הקלעי המוביל של דטרויט אבל אלו יצטרכו להיות שחקני הקו הקדמי, אייזיאה סטויארט וסדיק ביי, שיצטרכו לקחת צעד קדימה בשביל שדטרויט תעצור רצף של שלושה הפסדים.

בצד השני טורונטו מתקשה מאוד בלי ספייסי פי שייעדר לזמן הקרוב עקב מתיחה בשרירי הירך. מי שצריך לקחת צעד קדימה ולתפוס את מקומו הוא סקוטי בארנס, רק שהשחקן הצעיר לא מצליח לצבור נקודות בצורה יעילה העונה והוא עומד על 13.8 על 43% מהשדה, בלי סיאקם ופרד וואן וליט (מחלה)ו גארי טרנט ג'וניור חייב לספק את הקליעה מחוץ לקשת ולשפר את האחוזים שלו, הוא עומד על 32.6% לעונה ו20% בחמשת משחקיו האחרונים. אוצ'וואה (קרסול) ייעדר מהמשחק וגם קאם בירץ' (ברך) נמצא בספק.

הימור: למרות שמדובר בקבוצה שמגיע מהמקום האחרון במזרח קשה לי לראות את טורונטו קולעים מספיק נקודות לאור מצבת הפצועים שלהם. 115 – 105 לפיסטונס.

אורלנדו מג'יק (9-4) – שארלוט הורנטס (11-3) 2:00

המג'יק לא התקשו לשחק בלי בנקארו (קרסול) במשחק הקודם נגד פיניקס מלאת הפצועים אך יקוו לראות את הרוקי הנהדר שלהם חוזר הערב, למרות שהוא בספק למשחק. ללא באנקרו אוקיקי ימשיך בהרכב הפותח וייתן הזדמנות נוספת לבול בול שממשיך לנצל את המקום שניתן בהרכב הפותח, בשמונה משחקים בהם עלה בחמישייה הוא קולע 12.5 נקודות למשחק על 70% מהשדה ביחד עם 8.5 ריבאונדים ו1.5 חסימות. ג'יילן סאגס יוכל לקנות את מקומו בצד ההגנתי של הערב, שכן מירב ההתקפה של שארלוט תגיע מטרי רוז'יר או לאמלו בקו האחורי.

ההורנטס יתארחו בפלורידה וינסו לסיים את רצף ההפסדים האקטיבי הארוך ביותר בליגה שכבר הגיע לשמונה משחקים. בלי גורדון הייווארד (כתף), מרטין קודי (ברך) ועם סיכוי נמוך לראות את דניס סמית' ג'וניור (קרסול). בזמן רצף ההפסדים של הקבוצה היא עומדת על 29.8% מחוץ לקשת כשגם החזרה של לאמלו בול למגרשים לא עזרה להתקפה. לאמלו סיים עם 15 נקודות ושישה אסיסטים אבל עמד על 6/17 מהשדה ו1/9 מחוץ לקשת וזה ניכר לעין שהוא עוד יצטרך זמן להוריד את החלודה מהמשחק שלו. 

הימור: לאמלו עוד יצטרך כמה משחקים בשביל לחזור לכושר משחק ודווקא נגד הקשיחות של אורלנדו זה לא הולך לקרות. 105 – 100 למג'יק.

בוסטון סלטיקס (3-10) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (7-6) 2:30

מרצף ההפסדים הארוך ביותר לרצף הניצחונות הארוך ביותר. בוסטון פשוט לוהטת, ג'ייסטון טייטום קולע 32.3 נקודות העונה על 50/38/87 מהשדה וביחד עם בראון שעומד על 25 הם נראים כמו הצמד הכי טוב בליגה. ברוגדון (האמסטרינג) יחמיץ את המשחק הערב ויותיר את תפקיד הרכז המחליף לדריק וואייט שביחד עם מרקוס סמארט יהיה אמון על המטלה החשובה ביותר של הסלטיקס, נמצאים רק במקום ה22 בדירוג ההגנתי, להצליח לעצור את שאי גילג'ס אלקסנדר. הת'אנדר מחזיקים בקו קדמי לא קונבנציונלי, פוקו וג'רמייה רובינסון ארל, מה שיכול להפוך את החדירה לסל לכלי הנשק העיקרי של בוסטון הערב, במיוחד בהרכב שקולע מחוץ לקשת עם סאם האוזר (45.6%) וגרנט וויליאמס (50%) בקו הקדמי.

145 נקודות. זה מה שאוקלהומה קלעה בארבעה רבעים בניצחון האחרון של הקבוצה במדיסון סקוור גארדן. שג"א הוביל את הדרך עם 37 נקודות, קולע מעל 30 נקודות לעונה, ושמונה אסיסטים ולצידו גידי סיים עם טריפל דאבל (שני באיצדיון הביתי של הניקס) אדיר של 24 נקודות, 10 ריבאונדים ו12 אסיסטים. בוסטון העונה פגיעה דווקא בחלק ההגנתי של המגרש וזה ההזדמנות הטובה ביותר של הת'אנדר לנצח, לכפות משחק מהיר, בעל תוצאה גבוהה, להחליף סל בסל, לבנות על דורט שיצליח להאט את טייטום ולסמוך על שאי וגידי שייקחו אותם קדימה. טרנס מאן (גב) מוגדר בספק למשחק.

הימור: אני לא אופתע אם נראה שידור חוזר של התוצאה מהמשחק של הניקס. 130 – 125 לבוסטון.

מיאמי היט (7-6) – פיניקס סאנס (4-8) 2:30

מיאמי מגיעה למשחק הזה אחרי שלא התקשתה לנצח את שארלוט בשני משחקים רצופים ולפני שהיא יוצאת למסע חוץ במזרח שיכלול את טורונטו, וושינגטון וקליבלנד. אולדיפו (ברך) ימשיך לשבת בצד גפ הערב כשדדמון (כף רגל) וטיילר הירו (קרסול) נמצאים בסכנה להצטרף אליו. באטלר הוא עדיין השחקן החשוב ביותר של מיאמי בשני צידי המגרש, כשמלבד יצירת הנקודות המתמשכת, 22 כאלה במשחק, ביחד עם שישה אסיסטים הוא גם יוצמד לדווין בוקר.

פיניקס מגיעים למשחק הזה אחרי הפסד כואב לאורלנדו אבל עדיין יכולים לעלות למקום הראשון במערב אם יצליחו לצאת מהאיצטדיון במיאמי עם ניצחון ביד. לאור החסרונות של קאם ג'ונסון (מיניסקוס) וג'איי קראודר (לא מתאמן עם הקבוצה) בקו הקדמי אייטון יצטרך להתמודד עם באם אדבאיו לבדו. כריס פול (עקב) סביר להיעדר מהמשחק ולהשאיר את בוקר להתמודד עם ההגנה האיזורית של מיאמי לבדו, הכוכב של פיניקס קולע כמעט 27 נקודות העונה על אחוזים נהדרים מהשדה אך הוא יהיה תלוי בקליעה של חבריו מחוץ לקשת הערב.

הימור: הסגל החסר של פיניקס ישאיר אותם מאחור. 110 – 97 למיאמי.

יוסטון רוקטס (11-2) – לוס אנג'לס קליפרס (6-7) 3:00

יוסטון מחזיקה כרגע במאזן הגרוע ביותר בליגה אבל ניצחון הערב ישנה את תמונת התחתית. ג'יילן גרין פתח את העונה מצוין עם כמעט 22 נקודות למשחק ביעילות גבוהה, הוא עשוי להחמיץ את המשחק הערב בשל כאבים בכתף ביחד טייט (קרסול), מה שיקשה על הקבוצה להתמודד עם העומק של הקליפרס. אריק גורדון צפוי לתפוס פיקוד בהיעדרו של גרין לצד קווין פורטר ג'וניור כשקניון מרטין ג'וניור וטארי איסון צפויים לקבל מקום בהרכב הפותח בשביל המצ'אפ עם פול ג'ורג'.

פול ג'ורג' ומרקוס מוריס יצטרכו להמשיך לסחוב את הקליפרס כשגם הערב ג'ון וול (ברך) וקוואי לנארד (ברך) לא ישחקו. הקליפרס הפסידו את המשחק האחרון לברוקלין כשג'ורג' ניסה ללכת ראש בראש עם דוראנט אבל סיים עם 5/21 מהשדה. נורמן פאוול צפוי לתפוס פיקוד בכנף, השחקן המנוסה קולע 14 נקודות למשחק על 52/46/84 מהשדה והוא צפוי להיכנס לחמישייה הפותחת ביחד עם רג'י ג'קסון שיחזור להיות הרכז המוביל של הקבוצה.

הימור: גם בלי וול וקוואי הקליפרס לא צפויים להתקשות ביוסטון. 114 – 103 קליפרס.

מילווקי באקס (2-10) – אטלנטה הוקס (5-8) 3:00

מילווקי ירצו לנצח את אטלנטה בבית בשביל לשמור על המקום הראשון במזרח. אחרי שמילווקי ספגה את ההפסד הראשון של העונה באטלנטה הגיע הפסד נוסף לספרס ביום שישי במשחק בו היא שיחקה בהרכב חסר מאוד. גם הערב מצבת הפצועים של מילווקי תכלול את ג'רו הולידיי (קרסול), ליד מידלטון וקוננטון שעדיין לא פתחו את העונה רק שיאניס (ברך) וגרייסון אלן (מחלה) צפויים לחזור להרכב. ג'בון קארטר, קולע כמעט 20 נקודות בחמשת משחקיו האחרונים על 57% מחוץ לקשת, צפוי להמשיך לפתוח בהרכב ולשמור על טרי יאנג במקומו של הולידיי.

טרי יאנג כנראה נושם לרווחה לאור העובדה שג'רו לא ישחק הערב אבל אטלנטה, שלא הצליחה לעצור את אמביד שסיים עם 42 נקודות במשחקם האחרון, תצטרך למצוא דרך לעצור הערב את יאניס בצבע, במידה והיווני ישחק. המסע של ההוקס במזרח התחיל במפגש כפול נגד פילי (1-1) ואחרי המפגש הערב מול מילווקי היא תפגוש את בוסטון, קליבלנד וטורונטו במטרה להישאר בפסגת המזרח בסוף סדרת המשחקים הקשוחה. בוגדנוביץ' (ברך) ייעדר גם הערב.

הימור: במידה ויאניס משחק, ההגנה של אטלנטה לא תצליח להתמודד איתו. 112 – 108 מילווקי.

גולדן סטייט ווריורס (8-5) – סן אנטוניו ספרס (7-6) 5:00

מה קורה בגולדן סטייט? אחרי שסטף סחב את הקבוצה לניצחון קשוח נגד קליבלנד הם לא הצליחו לעצור את הקינגס שסיימו עם 51% מהשדה ו46% מחוץ לקשת בדרך להפסד נוסף בדרבי הקטן של קליפורניה. קליי תומפסון צפוי לא לשחק הערב בשל הרצון לא לשתף אותו בback to back מה שיגביר את הלחץ על ג'ורדן פול כקלע השני של הקבוצה, פול קולע רק 15.6 נקודות העונה על 41% מהשדה ו33% מחוץ לקשת והוא מחזיק בפלוס מינוס של 7.5-, הגרוע ביותר בסגל כולו.

בניגוד לווריורס סן אנטוניו לא שיחקה מאז יום שישי האחרון והיא מגיעה בכוחות מלאים. קלדון ג'ונסון קלע 29 נקודות בניצחון על מילווקי וצ'ארלס באסי, הסנטר המחליף שהגיע מפילדלפיה, סיים עם שורה סטטיסטית של 5 נקודות, 14 ריבאונדים וארבעה חסימות. זאק קולינס (פציעה בראש) ורומאו לאנגפורד (פרוטוקול קורונה) צפויים להיעדר גם הערב. הדרך של הספרס לניצחון הערב תהיה על טהרת הנעורים והרצון, האתלטיות והאקטיביות של סוהאן, וואסל, טרי ג'ונס ופואלטל יכולה לתפוס את הסגל המבוגר של גולדן סטייט עם המכנסיים למטה.

הימור: משחק צמוד, שיוכרע על ידי סטף בעצמו. 122 – 120 לגולדן סטייט.

לפוסט הזה יש 106 תגובות

  1. אחלה פריוויו תודה רבה עומר.
    .
    יש סיכוי לנצחונות של דטרויט ואורלנדו, משפט שלא נזכה לומר אותו הרבה במהלך העונה, אז סבבה. יוסטון ימשיכו להפסיד, ואני חושד שננצח את הלוחמים. אם אוקלהומה העייפים יצליחו להתמודד מול בוסטון זה יהיה מכובד מאד, אבל להערכתי יפלו מהרגליים.

  2. ראיתי את ההתפרעות של אוקלהומה אתמול, אין דרך אחרת לקרוא למשחק שלהם מלבד התפרעות, נקווה שהם רוקנו את המחסניות בניו יורק.
    תודה רבה על הפריוויו המצויין ויאללה סלטיקס

  3. תודה רבה עומר אחלה של פריוויו וחתכת עבודה אתה נותן העונה
    .
    טריי עם פתיחת עונה מהגיהנום וההוקס עם מאזן חיובי. זה לא מעט בזכות ההגנה שנראית הרבה יותר מחוייבת השנה ועם השדרוג של מארי והיכולות של ג׳ונסון ואוקונגוו נעשית יופי של עבודה

    1. דבר אלי ב…דברים, דדי
      דבר אלי בדברים (ואם זה בחירת סיבוב שני, שזה המקסימום שאפשר להוציא על החוזה הנגמר שלו, אני חותם)

      1. אין לי מושג יותר מזה – אפשר רק לנחש.
        לדעתי הקליפרס די מוגבלים מבחינת בחירות סיבוב ראשון שהם יכולים להטריד.

  4. יה אללה איזושופטוטה מטומטמת.
    גראנט וויליאמס כועס שלא קיבל פאול ומקבל מיד עבירה טכנית, עד מתי יהיה זרבבבבב?
    זה לא ייאמן איך השקץ ודריי תמיד יוצאים נקיים אבל גראנט עם טכנית כזו כמעט כל משחק.

      1. ממש
        אתמול דריי צרח על שופט ולא היתה טכנית
        מביך שאין אחידות. אולי השופטוטים פחות רגישים מהשפטוטות

  5. ווואו, או קי סי עושים שמות במחלקת הירקות של הסלטיקס.
    לירוקים אין בכלל הגנה שזה מביך.
    אוק נראים מעולה. שרגא עושה מגראנט פורפרה עם רגל ציר
    ימינה שמאלה למעלה למטה הטעיה ושם לו 12 צ'ול בפנים.

  6. הסלטיקס 2 מ 11 ל 3 ואוק עם 4 מ 8, זה כל הסיפור.
    לא היום של סלטיקס מה 3 נ-ק-ו-ד-ה אז שיעשו דברים אחרים ולא יזרקו את עצמם לדעת.

  7. יש ימים שהלשלשה לא נכנסת מקסימום לשלשת. היום טייטום עם 1 מ 8 בחצי הראשון, מי יגיד לו שיפסיק לזרוק כי זה לא היום שלו מהשלוש?
    הוא יכול לעשות 40 גם בתוך הצבע ואת התחמושת מרחוק יזרוק במשחק הבא! זילזל יכול לעשות אותו נזק של סקאד עם הסקאד לא פוגע במטרה….

  8. אשוס, ראית? טייטום כעס על השופטוטה ולא קיבל טכנית כי הוא על תקן דרג וגראנט קיבל על אותו הדבר טכנית, WWA

  9. המרגרינה מול מאמן אוק כמו סוסיתא מול למבורגיני, אי אפשר להשוות בכלל. גידי עשה עבירה ברורה על וויט וקיבל אנד וואן, במקום לבקש צאלאנג קיבל 3 על הראש. התקפה הבאה מאמן אוק ביקש מיד צאלאנג על רגל של הסלטיקס, נראה אם יקבל כדור מהצד

    1. גימי זה ערך מוסף. היום הייתי נותן את בראון ופריצארד בשבילו.
      עם טייטום הם יעשו טרור בכל מקום שאליו יגיעו.

  10. איזו עבירה מוגזמת של דיווינצ'נזו בגארבג' טיים.
    RUN TMC בעמדת השידור ושטפו אותו.
    איזו נוסטלגיה לשמוע אותם משדרים.

  11. שי, בטח זרקת את השלט על הטמבלוויזיה או שנתת בוקס והרסת את המסך של הלפטופ.
    ס"א הולכת או לא הולכת לתנקינג?

    1. הספסל היה בסדר גמור היום. מודי וקאמינגה הם פוטנציאל הגנתי לא פחות מהתקפי, לדעתי מודי יש לו קצת יותר רגש למשחק, וקאמינגה יותר טכני.
      גם גרין שיחק הגנה טובה היום ופול לדעתי חטף כמה כדורים.
      וייזמן נראה כאילו הוא דפק באנג לפני המשחק, לא מבין מה נסגר איתו

      1. וייזמן עבר קולג' מלא מהמורות (3 משחקים) ועונה ראשונה עם פציעה שהשביתה אותו להון זמן.
        אני מבין מה נסגר איתו – לא מבין איך פותחים מחדש.
        בסוף היו להם מספרים יפים יחסית והם היו בסדר חלק מהמשחק – אבל במשך כמה דקות הם רק עשו טעויות, חששו לחדור וכן הלאה. אולי באמת מרגע שוייסמן נכנס.

        1. ברור שיעשו עוד הרבה טעויות, אבל שוב אני מרגיש שהיום הגישה של כל הקבוצה השתנתה. יותר מכילים את הטעיות של הצעירים ולא הורגים אותם

          1. לא אומר את זה רק בקשר לצעירים אלא בכלל לגבי הבעיות של הווריירס: כשהקבוצה ממול מתפרקת אז הכל מרגיש יותר טוב. אבל נקווה שכן נראה מגמה חיובית מעכשיו.

            1. לאורך העונה זה בהחלט נכון, אבל הלילה הספסל של גולדן סטייט נראה טוב מאוד

            2. כן. ההערה די הייתה בכמה דקות שלא היה ברור להם מה הם עושים.
              אני עדיין מודאג מהיכולת של השחקנים שם ליצור בשביל עצמם – בכדרור או מסירות.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט