הווריורס עוצרים את הסחף על ניצחון ביתי על קליבלנד, הלייקרס שוב מפסידים, נצחונות גדולים לבוסטון על דנבר ואורלנדו על פיניקס והספרס מפרקים את מילווקי בלי הכוכבים ביום שישי הגדול / דור בלוך

בוסטון סלטיקס 131 (3-9) – דנבר נאגטס 112 (4-8):

בוסטון הראתה את מלוא הפוטנציאל ההתקפי שלה הערב כשדרסה את דנבר במשחק שהוכרע בריצת 2-11 של הסלטיקס בתחילת הרבע הרביעי כשהנאגטס פשוט לא מצליחים לקנות סל וההתקפה שלהם שאמורה להתבסס על הגאונות של יוקיץ' ההוצאה לפועל של מארי והאתלטיות של MPJ נראית כרגע לא מספיק טובה ומתואמת ושאלות גדולות עולות אודות מידת האפקטיביות של השניים אחרי הפציעות שעברו, בשלב המוקדם הזה של העונה.

יוקיץ' סיים עם 29 ב-30 דקות אבל רק 3 אסיסטים, דיברנו על זה בעבר, כשיוקיץ' קולע הרבה אבל מוסר מעט אסיסטים זה לרוב סימן רע לגבי סיכויי הניצחון של קבוצתו. פורטר היה איום ונורא וסיים עם 7 בלבד. גורדון הוסיף 17 ומארי תרם 14 באחוזים לא טובים.

טייטום שלט לחלוטין במשחק וסיים עם 34, בראון הוסיף 25, 8 ו-8 איכותיים, והורפורד כיכב עם 6 מ-8 לשלוש ל-21 נקודות.

אורלנדו מג'יק 114 (9-4) – פיניקס סאנס 97 (4-8):

ללא באנקרו, שחקנים אחרים היו צריכים להשלים את הפער, והם עשו זאת היטב עבור אורלנדו, שניצלה את ההיעדרות של כריס פול כדי לגבור על הסאנס ולהשיג ניצחון נותן ביטחון שלא ממש הוטל בספק כאשר המג'יק הובילו לאורך כל המשחק.

המג'יק עלו בחמישיה עם בול בול וונדל קארטר וזה היה נראה מוזר כמו שזה נשמע, אבל הסאנס לא הצליחו לנצל את היעדר המובילויות היחסית בהגנה ונטחנו לחלוטין בהגנה, המג'יק שלטו בצבע (38-50 בריבאונד) מה שסייע להם להשיג את הניצחון.

פיין קלע 22 למפסידים, בוקר היה חלש מאוד עם 17 נקודות ב-6 מ-19 מהשדה והיה מתוסכם. איטון הוסיף 14 ו-5 ריבאונדים בלבד וברידג'ס היה מזעזע מהשדה עם 3 מ-13. בסה"כ ערב שפיניקס תרצה לשכוח וערב שמדגיש את חשיבותו של כריס פול לכל מה שהקבוצה הזאת עושה.

בצד השני קארטר ג'וניור סיים עם 20 ו-10, ובול בול הוסיף 13 ו-15 ריבאונדים משלו. סאגס הוסיף 16 ווגנר סיים עם 17 למנצחים.

ניו יורק ניקס 121 (6-6) – דטרויט פיסטונס 112 (10-3):

הניקס הובילו לאורך כל המשחק במשחק שבו שתי הקבוצות השליחו לבנים לכ עבר (22-25 באחוזים לשלוש), והצליחו להדוף ניסיון קמבאק של הפיסטונס לקראת הסיום הודות ליכולת מצוינת של בראנסון ואר ג'יי בארט.

בוגדנוביץ' סיים עם 25 אבל 0 מ-5 משלוש הקשו על דטרויט לרווח את המשחק באופן סביר. אייבי קלע 10 וקייד לא שיחק עבור הפיסטונס שקיבלו 17 מבארקס מהספסל ודרישת שלום לניקס.

המארחים נהנו מערב מצוין של בארט שסיים עם 30 ובראנסון שהוסיף 26. ראנדל קלע 21 ומעבר לשלישייה הניקס לא ממש קיבלו משהו ממישהו נוסף, כשטופין וקוויקלי היו שקטים מאוד מהספסל.

אוקלהומה סיטי ת'אנדר 132 (7-5) – טורונטו רפטורס 113 (6-7):

הת'אנדר סיימו את המחצית הראשונה עם 70 נקודות וזה רק התדרדר עבור הרפטורס משם, וטורונטו פשוט התבטלה בהגנה באופן לא אופייני מול הת'אנדר שלא הציגו את הכשרונות ההתקפיים הגדולים בליגה ובכל זאת קלעו 56% מהשדה במשחק הזה.

בושר הוביל את טורונטו עם 20, בארנס וואן וליט קלעו 15 כל אחד למפסידים שחסרו את פסקאל סיאקאם.

SGA היה בערב שקט במונחיו עם 20, אומורויי (אין סיכוי שאני כותב את זה נכון) עלה מהספסל והפציץ 22 ב-5 מ-6 משלוש, וויגינס היה מצוין עם 17, ופוקו תרם 14 למנצחים. גידי נתן שורה סטטיסטית נאה משלו עם 15 9 ריבאונדים 5 אסיסטים ו-2 חטיפות.

סן אנטוניו ספרס 111 (7-6) – מילווקי באקס 93 (2-10):

הספרס ניצלו עד הסוף את היעדר הכוכבים של מילווקי והנחילו לבאקס הפסד שני השנה כאשר הם סוגרים למעשה עניין ברבע הרביעי בו עצרו את הבאקס על 17 בלבד, וכשנשמע הבאזר האחרון הבאקס נעצרו על 33% מהשדה ו-28% משלוש וכך קשה לנצח.

קארטר קלע 21 למפסידים, לופז הוסיף 19 ופורטיס קלע 16, איבקה הראה יכולת מעודדת מהספסל עם 11 ו-9 אבל ככלל זה לא היה ערב מעודד לשחקנים המשלימים של מילווקי שלא הצליחו לקחת את ההזדמנות של הדקות שקיבלו כתוצאה מהחיסרון של שלושת השחקנים המובילים של הבאקס.

בצד השני מי שנהנה מההזדמנות במלואה היה קלדון ג'ונסון שממשיך את העונה הנהדרת שלו עם 29 נקודות באחוזים מצוינים. סוהאן תרם 10 ו-7 ריבאונדים והיה יעיל, פולטל סיים עם 15 ו-10, ודריוס וואסל קלע 22 למנצחים.

ממפיס גריזליס 114 (4-9) – מיניסוטה טימברוולבס 103 (8-5):

אם מיניסוטה עם טאונס וגובר מפסידה לממפיס 33-46 בריבאונד, ומפסידים בלי קרב של ממש בערב שבו הגריזליס קולעים 21% לשלוש, אז יש בעיה רצינית עם התיאוריה של מה מיניסוטה אמורה להיות.

הגריזליס הובילו לאורך כל המשחק כאשר מיניסוטה חוזרת לרגע ברבע השלישי, אבל מוראנט החזיר ליתרון דו ספרתי שנשמר פחות או יותר עד סיום המשחק.

אדווארדס היה מצוין עם 28, הוא השחקן הדורי של הקבוצה הזאת והגיע הזמן שהיא תתחיל לחשוב במונחים של איך לבנות קבוצה מסביבו ולא במונחים של איך להביא את הכוכב הגדול ביותר שאפשר להביא למיניאפוליס. מקדניאלס וגובר סיימו עם 15 כל אחד בעוד טאונס קלע 13 כאשר שפת הגוף שלו לא ממש בישרה טובות.

בצד השני מוראנט עם 28 10 ו-8 אסיסטים למרות ערב של 2 מ-10 לשלוש היה מצוין. ביין היה ביין עם 24, וברוקס קלע 21. ברנדון קלארק האמין והסולידי הוסיף 15 מהספסל.

גולדן סטייט ווריורס 106 (7-5) – קליבלנד קאבלירס 101 (4-8):

כידוע אסור להפריז בחשיבותו של משחק אחד בעונה הסדירה אבל המשחק הזה הרגיש משמעותי, לאור הקשיים שגולדן סטייט חווה במהלך העונה, ולפחות בעת הזאת אפשר ללמוד ממנו שני דברים – 1. רוב הקשיים של גולדן סטייט הם במשחקי החוץ, במשחקי הבית היא ממשיכה להחזיק במאזן מעולה 2. כל עוד לגולדן סטייט יש את הגירסה הזאת של סטף קארי לעולם אי אפשר לפסול אותה.

קליבלנד הובילה לאורך רוב המשחק, אבל גולדן סטייט נשארה קרובה, 2:37 לסיום שני קליעות עונשין של מיטשל קבעו יתרון 3 לאורחים אבל שם משחק ההתקפה שלהם פחות או יותר נגמר. 5 רצופות של קארי העבירו את היתרון לצד של גולדן סטייט דקה לסיום. עוד שלשה של הפנומן 35 שניות לסיום סגרה למעשה עניין.

מיטשל קלע 29 לאורחים והוסיף 10 ריבאונדים ו-9 אסיסטים וניכר שהוא מבין את החשיבות ההצהרתית של המשחק הזה אבל הנחישות שלו לא הספיקה בערב שבו גארלנד קולע 5 מ-19 מהשדה. אסתכן ואומר שגארלנד לא צריך לזרוק 19 בערב וזה בעיקר מעיד שאם קליבלנד רוצה להשתפר המקום לעשות זאת הוא במשבצת הכריס לווארט שם היא צריכה שחקן שהוא לוקדאון הגנתי שמסוגל גם לזרוק 10-15 זריקות בערב ביעילות טובה. מובלי סיים עם 20 ו-12 והוסיף 2 חסימות וכהרגלו היה התגלות על מגרש הכדורסל.

בצד השני סטף היה סטף עם 40 ב-6 מ-11 לשלוש ב-34 דקות בלבד. מאוד מרשים איך הקבוצה הזאת מצליחה לתת לסטף את כל הבמה ועם זאת להגביל בצורה סבירה את הדקות שלו. וויגינס הוסיף 20, גרין תרם סטטיסטיקה גרינית של 2 נקודות 13 אסיסטים ו-10 ריבאונדים. לאמב הוסיף 10 מהספסל ופול קלע 18 כשעלה משם בעצמו, בעוד וייסמן ומודי לא שותפו וקאמינגה תרם 4, כאשר המעקב אחרי נסיונות הפיתוח של השלישיה הזאת תמשיך לעמוד במוקד סימני השאלה של הקבוצה.

לוס אנג'לס לייקרס 114 (10-2) – סקרמנטו קינגס 120 (6-5):

ללא לברון ג'יימס הלייקרס דווקא הובילו לאורך חלקים ממושכים מהמשחק ו-2:13 לסיום שלשה של ווסטברוק העלתה אותם ליתרון 2, אבל מהרגע הזה הלייקרס לא הצליחו לעשות ולו נקודה. בזמן הזה, החטאה של ווסטברוק החטאה של בברלי, החטאה של לוסי ווקר, החטאה של דיוויס ושתי החטאות של אוסטין ריבס היו הבציר של הלייקרס בעוד שני סלים של דרון פוקס ושתי הליכות מוצלחות של בארנס לקו מאפשרים לקינגס לקחת את היתרון ולהבטיח את הנצחון.

דיוויס סיים עם 24 ב-34 דקות על אף שמועות שלא ישחק במשחק הזה הוא שיחק לבסוף 34 דקות, כמוהו ראסל ווסטברוק שסיים עם 21 ב-6 מ-17 מהשדה (אם כי 4 מ-7 לשלוש), והוסיף גם 11 אסיסטים ו-5 איבודים. ריבס קלע 19 אבל התקרר לקראת הסיום, לוני ווקר תרם 19 משלו למפסידים.

פוקס הוביל את סקרמנטו עם 32 ו-12 אסיסטים, מארי היה חלש עם 2 בלבד, סבוניס הוסיף 21 למנצחים.

לפוסט הזה יש 93 תגובות

  1. בוקר טוב, הלייקרס העלובים הפסידו שוב. מקבלים מאה עשרים נקודות כל משחק ופה עוד שיבחו את ההגנה שלהם.
    דיוויס לא שחקן, לא היה מעולם שחקן וגם לא יהיה. אשפה.
    מאחל להם שימשיכו ככה עוד עשרים שנה. מי שמוכר את אמא שלו עבור לברון ואליפות בועה מגוחכת שלא יתפלא כשהשיקוץ מחריב את המועדון.
    יום נפלא, תודה ללייקרס

    1. ראוי לציין שבול בול הפך השנה מקוריוז לשחקן חמישייה לגיטימי. התרומה שלו היא לא רק הגנתית אלא גם התקפית. לראיה, אמש קלע 13 נקודות מתוכן 3 מ 3 מקו ה 3.

  2. סיקור מצוין דור, תודה רבה.
    .
    לא אסון, לנצח את מילווקי, אבל כן סוג של "בזבוז" כי אם הבאקס היו בהרכב מלא הצעירים שלנו יכלו להשתפשף קצת מול קבוצה ברמה גבוהה. נו טוף.
    .
    כמו הבאקס גם הקבוצה שתפגוש אותם בגמר השנה, פיניקס, לקחה יום חופש – להפסיד לאורלנדו זה מוזר, להפסיד לאורלנדו בלי באנקרו זה אומר שלא הגעת לעבודה היום.
    .
    אני מתחיל לחשוב שהדממה מצד הלייקרס עשויה לרמז שהם לא חושבים שהטרדת ווסטברוק תעזור, אלא הולכים על משהו יותר משמעותי. האפשרות הראשונה, לדעתי, היא להזיז את דייויס לאנשהו, לא יודע מה הם יקבלו בשבילו, אבל אם על גובר שילמו הרבה אז אולי גם על דייויס, לך תדע.
    האפשרות השנייה היא שללברון נמאס והוא רוצה למקום אחר. זה לא כל כך מתאים לבחור – בדרך כלל הוא מצליח להזיז את כולם אליו ולא ההפך, ואני לא חושב שהוא רוצה לגור במקום אחר, אבל יתכן שגם הוא הבין שאין ברירה. ואז, גם אם הלייקרס לא רוצים לוותר עליו, בכל זאת לברון בקבוצה שווה הרבה כסף, יתכן שיענו לבקשתו לפני שהוא יתחיל לעשות שרירים.
    .
    עם מצרפים לזה את תחילת העונה המגומגמת של מיאמי, אולי לברון יתאחד עם ריילי וספו? מיאמי+לברון, לדעתי, לא נופלת מבוסטון למשל. בקיצור, אני לא מאמין שהלייקרס ישתפרו משמעותית בסגל הקיים, ולא מאמין שהם ישלימו עם המצב הנוכחי למשך כל העונה. משהו יקרה שם.

            1. כן בגלל שזה מה שנקרא מעל המקסימום.

            2. כאילו זה שהשכר מעל המקסימום

            3. מה זה מעל המקסימום? אוקסימורון

            4. התוספת המקסימלית מעונה לעונה.
              לא נכנסתי לפרטים, אבל למיטב הבנתי לברון יקבל יותר מ-5%

            5. צודק גיא. גם הקפיצה היא ה-8% המקסימלי לשחקן עם זכויות בירד
              אור – המקסימום הוא ביחס לשחקן ללא זכויות בירד.

  3. תודה דור
    .
    אמנם ניצחון של הווריורס אבל סטף מהווה בעיה עבור הווריורס. הוא חוסם את הדרך בהתפתחות של הצעירים בקבוצה וכבר הוכח שסטף לא מביא את הווריורס לאף מקום משמעותי בכל השנים שלו שם. שחקן טוב לעונה הסדירה וגם זה על חשבון הקבוצה
    (תגובות של הרס האתר בעוד…)
    .
    הלייקרס כל כך מעוררי רחמים. כל כך נראים לא קשורים לכלום. וכל זה בלי בחירות דראפט מוגנות. איזה עונש על ההיבריס שפיתה את דיוויס להגיע לשם באמצע העונה.

    1. והנה עוד אחד אינטליגנט, הפעם בונובו שהוא מין של שימפנזה, נקראים גם בוש בייביז.
      הם יותר מתקדמים מאיתנו ויש נקבה שליטה במקום זכר רגזן. עושים סקס כל היום עם כולם. בדרך כלל פנים מול פנים ופחות דוגי סטייל.
      https://www.facebook.com/watch?v=1416623908866467

  4. ניצחון ללוחמים למרות השיפוט הביזארי בתוספת הצגות תיאטרון של מיצ'ל.
    אבל איזה כיף לראות את סטף קרי ! השחקן הכי מהנה לצפיה שהיה ועדיין פה .
    ואם כבר נהנים , אז אי אפשר להתעלם מהפייקרס שמשתדלים לספק בידור להמונים . כל הפסד יותר מצחיק מהשני

  5. 1. הסלטיקס היו צריכים טיפה לתת גז ברבע הרביעי וזה הספיק.
    יוקיץ כרגע לא מקבל מספיק עזרה ממארי ופורטר.
    2. דווקא בלי בנקרו המג'יק מחליטים לנצח את הסאנס. יש להם סגל טוב ורק צריכים לעשות טיפה סדר, בטח שכל הפצועים יחזרו.
    קרטר אנדרייטד, הבולס ויתרו עליו מהר מדי עבור ווצ'ביץ'.
    3. ברונסון זה השתלת מוח לניקס.
    4. OKC צעירים ומשחקים יפה מאוד. גידי מוסר על, ראיית משחק משובחת, כל הזמן מחפש את המסירה הנוספת ואת השחקן הפנוי.
    הראפטורס לא היו אמורים להפסיד את המשחק הזה.
    5. לספרס יש צמד מצויין עם ג'ונסון ו-ואסל. שני צעירים אתלטים שרק הולכים ומשתפרים.
    6. ממפיס טובים, כמה טובים? גם במשחק כזה הם מנצחים.
    הטימברוולבס בברדק עם גובר וטאונס. צריכים את אדוארדס במוד פלייאוף.
    7. קארי, קארי ושוב קארי!!! צריך לנצור את הרגעים האלה שרואים אותו בזון. גם גרין היה היום מצויין בשני הצדדים, נתן הגנה מצויינת וניהול את העניינים בהתקפה.
    8. הלייקרס בסוף ישיגו את וומבניאמה לפליקנס. 10 המשחקים הבאים יכולים לגמור להם את העונה מוקדם מאוד.
    מישהו צריך להחזיר לדיוויס את החשק לשחק כדורסל, ולא נראה שזה קורה בלייקרס.
    דארון פוקס הולך להרוויח מקום בעולם סטאר

            1. אז שיבוא איתו… השורשים שלו בלקסינגטון הרבה יותר עמוקים.

  6. תודה על הסיקור.
    לא חשבתי שהווריירס יינצחו – אבל ההגנה הקליקה. וסטף היה סטף.
    .
    הסלטיקס בעיני הקבוצה הכי מפחידה בליגה כרגע. לפחות עד דיאניס יחזור לבאקס… הסלטיקס היו פייבוריטים לפני שהבלגנים עם יודוקה התחילו, ונראכ שהם חוזרים למה שציפו מהם.

      1. כן.
        עם כל ההתלהבות מסטף במצב אווטאר אני מעדיף כדורסל קבוצתי. יכוך בכיף לחיות עם סטף קולע "רק" 25 נקודות למשחק כשהכל מסביב עובד.

  7. איזה משחק תעמוג היום

    כמה בשורות מהמשחקק הזה:
    ההגנה חזרה. ניצני השיפור מול סקרמנטו והיום היה מעולה. וויסמן לא שיחק דרך אגב. האם נכריז עליו כבאסט הגנתית. לדעצי מוקדם מידי הבן אדם עוד לא ממש חזר.
    2. רואים את טביעת היד של קר מתחילה להשפיע על השחקנים החדשים.המשחק היה הרבה יותר הרמוני.
    3. גורדן פול – הלוחמים יצאו בזול עם החוזה שלו הוא שווה מקס (תודה מררש על ההערה שמעון – לא מסכים איתך הוא לא קלרקסון משופר. כמובן שהגנה עדען אין שם אבל צעיר.
    4. דריימונד גרין. המשחק הכי טוב שלו השנה. למי שלא מבין הוא מנהל המשחק של הלוחמים הוא זה,שמניע את כל הקונצרט ההתקפי הזה. למי שלא מבין את – סטף רוב הזמן משחק לצידו כשוטינג גארד. עמדה 2. הוא השחקן הכי חשוב של הלוחמים אחרי סטף אם לוקחים גם את הההנגה של ההגנה פלוס הרומה בריבאונד. שמעון תידה על ההערה לא מסכים איתך. צפה ב 5 הדקות הראשונות של הנשחק ותבין.
    6. סטף. אני שוקל ברצינות להקפיץ אותו מעל מייקל אני צריך בשביל זה עוד שתי אליפויות.
    7 וויגינס והיצר
    הרבה דברים טובים.
    8. 12 זריקות עונשין מכל מיני טכניות ושטויות דומות קיבלו הקליבלנדים ובכל זאת לא הגיעו ל 100 והפסידו. זה מראה על שינוי בהגנה של הלוחמים. קליבלנד קונטנדרית. גם היום אני אומר אתזה. שבת שלום.
    3.

    1. אתה צודק הוא לא רלרקסון משופר כי קלרקסוטן טוב ממנו כיום. אולי קלרקסון עם פוטנציאל?
      עד שהחמאתי לדריי הוא קלע 2 נק 🙂
      הקאבס הפםסידו את המשחק יותר ממה שגס ניצחו והקסמים של סטף האדיר.
      שסטף יפרוש לא ישמעו על גס הם יהיו אורלנדו הרבה שנים. דריי קר כולם יחשפו

    2. +1966 על 4 שלך.
      ושימון יכול להשוות לביומבו עד מחר. בלי דריי, אין לסטף אפילו אליפות אחת, מצד שני בלי סטף אין לדריי גם עשירית של אליפות. הם משלימים זה את זה.

        1. לפעמים אתה יודע באמת יותר טוב מכולנו ולפעמים אתה רפה הבנה
          🙂
          הארס הזה מחזיק את כל ג"ס על הגב הרחב שלו.
          מרכוס סמארט צריך לראות וללמוד.
          זה שהוא פועל שחור של סטף זה הסיפור פה. אם אין לסטף את דריי שיעשה לו את הקסם, סטף לא היה הקוסם מארץ גוץ…

            1. נכון – אין אף אחת .
              נראה לי שאתה צופה עם עיניים מכוסות.

            2. אחינו צופה בטבלאות ומסתכל סלקטיבית רק על הנקודות.
              כל פעם שדריי חוסם או שולח אסיסט לניצחון לתומפסון לטז"מ בדיוק נופל השלט או שהילד נכנס למיטה של אמא ואבא.
              תמיד יש משהו בשביל שידידנו יפספס.
              🙂
              שימון זה באהבה, אבל טול קורה מבין עיניך.

            3. דוק מה ששמעון לא מבין שזה נכון שסטף עובד קשה מאוד כדי להשתחרר אבל בסוף צריך מישהו שימצא אותו או את קליי בחלקיק שניה הפנוי הזה. ואת זה דריי עושה. שמעוןמעשה טובה תראה את ה 5 דק הראשונות של המשחק . אתה בן עם יושרה אתה תבין. זהו.

            4. חחח דריי תמיד מצחיק אותי הוא קומדיה טובה אבל לא ברמת השקץ. גם אני וביומבו יכולים למצוא את סטף בחלקיק שנייה. במיוחד אם נתאמן בזה ונהפוך את זה למטרת המשחק שלנו 🙂
              אף אחד לא הכחיש שהוא מוסר סבבה

  8. אני רואה בעיות אגו בקאבס בין מיטשל לגארלנד כמו שחשבתי שיקרה, לקח לזה זמן. שהאחד מכדרר על 5 השני עומד בפינה עם ידיים על המתניים. מה שקרה ב3 המשחקים האחרונים זה שהקאבס הצליחו להפסיד 3 משחקים גמורים לטובתם. שהפער מבטיח גארלנד מנסה לשפר סטט ומחרב ואז הם בבור ומשחקים בתורות בלי שאף אחד זז.
    שמיצל עם הכדור בקלאץ השאר תמיד נעמדים סטטים בלי סיבה בניגוד למה שהם עשו בשאר המשחק, זה לא מובן. הם נראים כמו יוטה שאין שום סיבה שיראו ככה יש שם שחקנים שיודעים לקלוע

            1. לגמרי חחחח

    1. אני רואה את זה אחרת…. שהלוחמים הורידו עליהם את הפטיש, הם איבדו את הכיוון לחלוטין, והתדרדרו לבירור בול. אבל זה בסדר. ימים מוקדמים, הכל הכנה להגנות של הפלייאוף. יש לי אמונה בקליבלנד

  9. תודה על הסיקור המעולה.
    על סטף נגמרו המילים. ובכל זאת. מעבר ל-צ׳יט מהשלוש שכבר מוכר לנו, סטף קלע הלילה בערך 8-9 לייאפים מכל דרגות הקושי והוסיף גם מיד ריינג׳ אחד או שניים. מדהים השינוי במשחק שלו – בעיקרון זה הפוך למקובל לגבי גארדים – עם השנים הם הולכים פחות לטבעת (מייקל עבר לטרנטראונד ג׳אמפרס). סטף זה מסי. אם ייקח אליפות השנה – יהיה העז. לצערו ואולי גם לצערנו – קשה לראות את זה קורה. בשנה שעברה היה הרבה מזל. יאניס והסאנס הוזזו מהדרך בידי אחרים. השנה הדרך תהיה יותר קשה.
    .
    בלי קשר – היה פאול בחסימה של המאמי הלאומי על לאברט במהלך שגמר את המשחק. לא נורא. לאברט ניסה לעשות פלופ והמגן של תומפסון נרדם בחילוף – אז לא באמת הגיע להם.
    .
    מה ראס על הספסל מה? האם זה מטומטם

  10. אם במזרח חצי הגמר סגור. במערב, לא יוטה ולא פורטלנד יראו חצי גמר. פיניקס יהיו מקסימום טופ 4, לא יותר. גולדן סטייט מתפכחת משנת האליפות האחרונה וחילופי דורות לא מוצלחים כרגע (במיוחד בגלל שגיאת הנהלה בנושא גרין). גולדן תגיע לפליאוף, אבל לא תעבור סיבוב 2.
    ולבסוף, איזה כיף ל gm של ניו אורלינס.
    גם בחירת טופ 5 מהלייקרס, גם טרייד על ציון שיוכל להביא המון פוטנציאל ועוד בחירה ~ 15. תרשמו קונטנדרית עוד 3 שנים

כתיבת תגובה

סגירת תפריט