You are currently viewing תחתית או צמרת? גולדן סטייט נגד קליבלנד, סיקור מהאולם / שגב מטוס

תחתית או צמרת? גולדן סטייט נגד קליבלנד, סיקור מהאולם / שגב מטוס

11.11.22, צ׳ייס סנטר, סן פרנסיסקו.

נתחיל דווקא מהתאריך, איזה יופי של מספר 11 11 22, האם יש לי משהו להוסיף מעבר למספר היפה ויזואלית? – לא (:

לפני שנדבר על המשחק הספציפי והמאוד מעניין שמגיע לפתחנו אספר לכם שאני כבר שבוע עובד מהבית ולא, אלו לא הפיטורים בפייסבוק וגם לא אופציה נוחה שהעבודה מאפשרת.

לצערי חליתי בשלבקת חוגרת, אם אתם לא יודעים מה זה – או שאתם צעירים או שהתמזל מזלכם אבל בגדול זהו הוירוס שנמצא אצל כל מי שחלה באבעבועות רוח כשהיה צעיר (בדרך כלל בילדות) ומתפרץ בדרך כלל בגילאי 60 וצפונה, יש גם מקרים בהם הוא מתפרץ לפני ולפניכם עבדכם הנאמן שמספק את הסחורה, נדבק בוירוס (הפנימי של עצמו) ויכול לספר לכם על החוויה.

אז ככה, קודם כל הכרתי את השם של הדבר הזה ולכן הנחתי שזה מה שחטפתי אחרי 3 אזורים סביב החזה שחטפו מן סוג של פריחה אבל מאוד נקודתית.

מה שבעצם קורה זה שהוירוס המורדם שנמצא בגוף עוד מהילדות מתעורר והתופעות שנכרות על הגוף זה כאמור הפריחה ממש כמו בכל מיני אלרגיות.

העניין המציק ממש הוא שהתופעה הפיזית הנוספת היא תחושה של כמו עקצוץ/גירוד/כאב/רגישות של כל צד מסויים בגוף (אזור החזה והידיים ובמקרים חמורים יותר בפנים – טפו טפו טפו, לא הגיע לי לראש). 

בכל אופן כל צד שמאל שלי אכן מרגיש את התחושה הלא ברורה והקשה להסבר, בגדול זה מרגיש כאילו כל העצבים שלי חשופים וכל מגע של החולצה גורם לתחושה לא נעימה, אבל היי! לפחות עבדתי מהבית שבוע שלם (:

על אף חוסר הנעימות, יש יתרון גדול בלעבוד מהבית, קודם כל – קמים כחצי שעה לפני העבודה ולא שעה וחצי לפני.

העבודה עצמה הרבה יותר קלילה, ארוחת הצהריים היא מה שאתה מכין לעצמך מהמקרר ואפשר להוציא את ברוני (הכלב האהוב שלי) לטיול בכל זמן שהוא צריך כמעט.

אז היה יחסית כיף (ומוזר כי בכל זאת מחלה) אבל אני שמח לעדכן שאני מרגיש קצת יותר טוב, התחושות לפי מר אינטרנט, אמורות לחלוף תוך שבועות-חודשים, אבל כנראה שמתרגלים להכל אז גם פה המקרה לא שונה והתחושה המוזרה כבר מרגישה יחסית סביר.

בקיצור, אני חוזר היום למשרד, אלך לעבוד 10:00 עד 18:00, הבוס ביקש שאבוא מ12 עד 8 בערב אך חברים, יש דברים חשובים יותר מעבודה כמו לראות ולסקר עבורכם משחקים של הווריורס, כאמור הבוס הנחמד מאוד יש לציין, נעתר לבקשתי ואני אצא למשחק הישר מהעבודה. 

לכן לצערי סביר שלא יהיו הרבה תמונות מלפני המשחק שאלו התמונות האהובות עלי אבל אשתדל לפנק בסיקור במקום.

אז, ווריורס – קאבלירס.

משחק מאוד מעניין.

גולדן סטייט, כמו שכבר כולכם יודעים, פתחה את העונה רע! אפילו רע מאוד.

מה זה אומר רע מאוד?

זה אומר שיש להם כבר 7 הפסדים אחרי 11 משחקים.

זה אומר שבדירוג האופנסיב רייטינג הם רק סבירים (מקום 15) ובדפנסיב רייטינג גולדן סטייט שידועה כל כך בהגנה קשוחה ומתואמת נמצאת במקום ה-27! טובים יותר רק מ-סן אנטוניו, דטרויט, ו-יוסטון, ולזה אני קורא – מביך.

אז נכון שהיה לנו את תקרית האגרוף של דריימונד ופול ונכון שהרבה השתנה, בעיקר בסגל המשלים ואפשר לזרוק תירוצים מפה ועד הודעה חדשה, אבל הווריורס צריכים להתאפס על עצמם ומהר.

מהצד השני של הפרקט יגיעו קליבלנד קאבלירס משודרגים בדונובן מיצ׳ל ואני חייב להודות – נראים מדהים!

גם כיף לראות אותם משחקים, הרבה היי-לייט, הרבה עניין וקבוצה מאוד מאוזנת ומעניינת גם לעונה הקרובה וגם לשנים קדימה.

אני אזכיר למי ששכח שקליבלנד כבר היתה קבוצה טובה מאוד עונה שעברה עד שהגיעה מכת פציעות שגמרה להם את הסוס ושלחה אותם הביתה בפלייאין.

רוביו ששנה שעברה שיחק מצויין וכאמור היה חלק מהנפצעים שגמרו את העונה מוקדם, במקומו הגיע מיצ׳ל שזה שדרוג שכל קבוצה היתה שמחה לקבל.

בואו נדבר רגע על העומק של קליבלנד.

יש להם גארד על, ילדון בשם גארלנד, לידו מיצ׳ל, בסמול יש להם אופציה ללכת עם כאריס לאברט המוכשר או צ׳די אוסמן, בפאוור פורוורד עומד אחד השחקנים עם העתיד המזהיר ביותר – אוון מובלי ובסנטר עוד כשרון אדיר בן 24 – ג׳ארט אלן.

מעל כל זה יש להם ספסל בו משחק קווין לאב שעדיין לא אמר את המילה האחרונה בעולם הכדורסל על אף גילו המופלג כשלצידו על הספסל יושבים גם אותו רוביו משנה שעברה וגם איזק אוקורו שיכול יום אחד אולי להפתיע.

אז בסך הכל הקבוצה גם חזקה מאוד וגם עם עומק יחסי בספסל.

איך הם בהשוואה לגולדן סטייט? – אופנסיב רייטינג מקום שלישי עם 115.8, שניים רק ליוטה (?!?!?) ובוסטון (לא אמרנו שאין מאמן והסנטר פצוע ויש בעיות?!).

בצד ההגנתי זה נראה לא פחות טוב עם דיפנסיב רייטינג שגם הוא מקום שלישי בליגה (שניים לפיניקס ומילווקי).

מה שאומר בגדול – המשחק לא יהיה קל.

קליבלנד מגיעה מהמקום השני במזרח (8-3) ועם נצחונות מרשימים במשחקים מותחים מאחוריה.

גולדן סטייט תהיה חייבת לתת את כל כולה במשחק הבייתי הזה ולנסות להשאיר את הניצחון בבית.

מה זה אומר בתכלס?

כנראה שסטף (32.6 נקודות ממוצע למשחק! שני ללוקה), בעונה מטורפת לחלוטין, יצטרך לשמור על גארלנד, קליי יהיה חייב להזכר בכל היכולות שלו מלפני כמה עונות ולהגביל כמה שניתן את דונובן מיצ׳ל (שגם הוא בעונה מטורפת) ובגבוהים וויגינס ודריימונד יהיו חייבים לנסות ולעצור את הגבוהים של קליבלנד שמצד אחד (מובלי) יודעים לזרוק מחצי מרחק ולהראות כאילו הוא במקסימום סמול פוורורדים ומצד שני (אלן) נותנים דאנקים ואלי הופים אחרי פיק אנד רול מושלם עם צמד הגארדים שלהם. כבר אמרתי, יהיה לא פשוט.

בצד ההתקפי הווריורס סבירים אבל יכולים הרבה יותר, העובדה שסטף נותן עונה מהאגדות מאפשרת להם את הדירוג הסביר של מקום 15 באופנזיס רייטינג אבל בינינו חוץ מוויגינס שבערך תורם את מה שהוא יודע לתת 15-20 נקודות למשחק, חסר לנו מאוד קליי שפתח את העונה מזעזע ונתן אולי משחק אחד באמת טוב, ג׳ורדן פול שקיבל שקים של כסף וכנראה הלך להינות מהם ושכח שהוא גם צריך להחזיר במגרש והספסל החדש שעדיין לא תורם מספיק.

לסטיב קר יש הרבה על מה לחשוב והרבה נסיונות לעשות עד שהוא ימצא את הנוסחה המנצחת.

אזכיר לכם שבעונה שעברה הוא הרבה להחליף חמישיות, וערבב דקות משחק בין שחקנים בהתאם לקבוצות איתן הוא התמודד. 

כרגע הוא שומר על הגישה הזו וכנראה שבכל זאת צריך עוד קצת זמן להכניס את הספסל והסגל החדש לחיבור אולטימטיבי ולראות את התוצאות, הבעיה מגיעה כשאנחנו באמת נזכרים בשנה שעברה ויודעים שהכל עבד כל כך טוב וכל כך מהר.

נקווה שזה יקרה במהרה כי אם שוב נזרוק את עצמנו לעונה הקודמת, לסטף לקח כמעט חצי עונה לחזור לכושר קליעה כמו שהוא נמצא בו עכשיו. 

יש לך כבר סטף בשיא הכושר, חייבים שזה יומר לנצחונות כדי לכפר על הימים הפחות טובים שיגיעו.

מספרים בקטנה:

10 – נצחונות רצופים של גולדן סטייט על קליבלנד במהלך העונה הסדירה, השוו לשיא המועדון לנצחונות רצופים על קבוצה מסויימת (שיקאגו). הווריורס ניצחו ב-18 מתוך 19 המפגשים האחרונים עם הקאבלירס.

32.6 – ממוצע נקודות למשחק שייכים לסטף קרי העונה, זוהי הפעם השלישית בקריירה של סטף בה הוא קולע מעל 300 נקודות בעשרת המשחקים הראשונים של העונה.

4-1 – המאזן הבייתי של גולדן סטייט העונה, הם יצטרכו להתחיל לנצח הרבה יותר משחקי חוץ.

199 – משחקים רצופים בעונה הסדירה בהם סטף קולע שלשה אחת או יותר, זהו שיא NBA והוא ממשיך לרוץ מאז הראשון בדצמבר 2018.

בשעה טובה הגעתי לאולם ב18:45 (תחילת משחק 19:10), מספיק זמן בשביל לרוץ לשרותים, להעמיס גלידה, פופקורן וקולה וישר למעלית שמובילה לכסא שלי.

הגעתי לקול תרועות לסטף שעשה משהו בחימום הקבוצתי המלא של לפני המשחק, לא ראיתי מה קרה, רק שמעתי את שאגות הקהל ומיד אחר כך סטף עבר שחקן שחקן ועשה איתו קפיצת כתף אל כתף (יש לדבר הזה שם?), כזה אדיר הסטף הזה, לא וויתר על אף אחד, עבר אחד-אחד וחגג עם כל הקבוצה.

היום נחגג יום הוטרן בארה"ב, יום הוקרה לכל אותם חיילים שמתגייסים לצבא ארה"ב ושומרים על המדינה שלהם (בתכלס נוסעים למדינות אוייב ומשאירים שם אבק אחרי שעוזבים אבל יש לנו מספיק פוליטיקה בעייתית בישראל מכדי שניפול עכשיו גם על האמריקאים.).

למה אני מספר לכם את זה? כי חיילים השתלשלו מתקרת הצ'ייס בחבלים לפני תחילת המשחק.

חמישיות:

גולדן סטייט: סטף, קליי, וויגינס, דריימונד, לוני

קליבלנד: גארלנד, מיצ'ל, לאברט, מובלי, אלן

מהלך המשחק:

רבע ראשון:

ג'ארט אלן, לייאפ קליל על קליי תומפסון שנמוך ממנו בהרבה פותח את המשחק.

אז קליי עונה בשלשה, יאללה משחק!

סטף מוסיף אחת משלו כי למה לעצור את רצף השלשות על 199?!

מיצ'ל עם שלשה משלו, 6-5 לווריורס, 2 דקות במשחק.

אוון מובלי עם סל יפה מקרוב אחרי אסיסט נפלא של גארלנד מעלה את קליבלנד ליתרון ראשון, 9-8.

7:18 לסיום הרבע הראשון, טיים אאוט קליבלנד, שוויון 12.

אני לא יודע איך יסתיים המפגש הערב אבל אני כבר יכול להעיד שמשהו "אוף" אצל קליי, הוא פתח את המשחק עם שלשה בזריקה הראשונה וזה גורם למחשבה שיאללה, הוא ניער מעליו את החלודה של האוף-סיזן, אבל לא, זה אינו המקרה, כרגע הוא עם 1/4 מהשדה ורוב הזריקות שלו היו פנויות ונוחות, כאלה שהוא לא היה מחטיא אפילו שנה שעברה. מקווה שמשהו שם יזוז קצת והוא יתאפס על עצמו כי גולדן סטייט צריכים אותו.

ג'ורדן פול נכנס, קוון לוני יורד לנוח, הרכב מחץ אבל יהיה להם קשה בהגנה והנה סל מהיר של אלן.

קליי ממשיך להחטיא.

סטף קרי אדיר! איזו פתיחת עונה. עוד שתיים בלייאפ יפיפה לצבע הגבוה של קליבלנד.

מיצ'ל בצד השני כבר עם 10 נקודות ב- 4/5 מהשדה, 2 שלשות.

סטף מחזיק אותם במשחק! 19-16 לגולדן סטייט, 5 דקות לסיום הרבע, סטף עם 9 נקודות.

קליי יורד לנוח, קומינגה, עוד שחקן מאוד מאכזב העונה, נכנס.

דונטה דיוינצ'נזו שחוזר מפציעה עולה לדקות ראשונות, הוא יקבל לא יותר מ-20 דקות הערב ובכללי אני גם לא מחזיק ממנו אבל בואו נראה, מישהו צריך להפתיע לטובה, לא?!

3:18 לסיום הרבע, 19-18 לביתיים, טיים אאוט ראשון של סטיב קר.

סטף סופג עבירה שניה ברבע הראשון וישר יורד לנוח במקומו של קליי תומפסון שנקווה ויצליח לעשות משהו חיובי.

אגב, פול כבר 6 דקות על הפרקט, יש לו ריבאונד 1 …..וזהו.

קליי מוסר מאחורי הגב, קומינגה לא מתואם עם המחשבות שלו והכדור פשוט יוצא החוצה.

סטף ירד לנוח וההתפרקות של גולדן סטייט ניכרת. דאנק של מובלי מחזיר את היתרון לקליבלנד, 25-23.

ברוך הבא ג'ורדן פול, נקודות ראשונות לכוכב הצעיר.

סיום רבע ראשון – 25-25.

נגמר הרבע, סטף בכל זרק מהחצי את הכדור שהגיע אליו, בפנים וכמובן שלא נחשב.

קל לראות כמה הווריורס אבודים בלי סטף, זה לא דבר שיכול להמשך עונה שלמה.

ווריורס יצטרכו לתת גז באימונים (שלא קורים הרבה במהלך העונה הסדירה) ולנסות לחבר שם משהו, אני מצפה מסטיב קר למצוא את הפתרון לתקלות האלו.

רבע שני:

בראנדון איוק ודיבו סמואל מסן פרנסיסקו פורטי ניינרז (קבוצת הפוטבול של העיר) הגיעו לצפות במשחק, הקהל (והעיתונאים שלידי) התלהבו.

הופה! שלשה של פול, הרבע השני התחיל עם החטאות בשני הצדדים, פול הגיע לתת שלשה.

קווין לאב עונה לו, הוטרן המצויין (לא, הוא לא היה בוייטנאם) עדיין נותן תפוקה נפלאה לשחקן ספסל, נכון זה ממש לא קיי לאב של פעם אבל כל קבוצה הייתה רוצה פורוורד שמוכן לעלות מהספסל לקלוע שלשות ולעשות הגנה.

8 דקות לסיום המחצית הראשונה, טיים אאוט נוסף של קר, 5 הפרש לקליבלנד.

סטף חוזר.

וסטף אדיר! חגיגה לראות אותו.

אוסמן הולך לקו לשתיים ומחטיא את שתיהן.

סטף מחטיא שלשה אבל ריבאונד התקפה של גולדן סטייט ועוד שתיים שלו, קרי כבר עם 15 נקודות ורק שלשה אחת.

אלן החטיא לייאפ ומהתנופה קפץ הרגע מעל שתי השורות הראשונות באולם! נראה שהוא בסדר.

גארלנד קולע וסוחט עבירה אבל הדבר הנורא באמת זה שהעבירה על הראש של סטף וזוהי השלישית שלו, 3:28 לסיום המחצית וסטף ירד בלית ברירה. 5 הפרש לקליבלנד.

זה מצחיק אבל אני דווקא מבסוט עד עכשיו מאנטוני לאמב, עושה הגנה, תורם בהתקפה ונראה טוב בקבוצה שכרגע לא נראית מדהים.

סיבוב של פול בהתקפה מסתיים במרפק לפרצופו של גארלנד שנשכב על הפרקט, עבירת תוקף, לגארנלד שלום.

איזה סקור נמוך! אנחנו דקה וחצי לסיום המחצית – 44-43! 

סטיב קר חוטף טכנית, יותר מידי שריקות שנויות במחלוקת היום בעיקר נגד הווריורס, צעקה אחת יותר מידי מצד הספסל של גולדן סטייט ויש לקליבלנד זריקה נוספת.

יופי ג'ורדן! שלשה, מורידה את ההפרש ל-1 בלבד.

פשששש אנטוני לאמב נראה טוב היום! דרך על הקו אבל כמעט שלשה מהפינה, יסתפק בשתיים.

יא אללה קליי כזה מבאס!

וואו שלשה של כאריס לאברט עם הבאזר של המחצית, לדעתי הכדור עזב את היד אחרי הבאזר אבל תיכף נראה.

טעיתי, השלשה נחשבת.

תוצאת מחצית: 52-48 לקאבס.

סיכום מחצית:

קודם כל על אף התוצאה היחסית נמוכה יש לנו אחלה משחק, הגנות חזקות ומהלכים התקפיים של מלחמה ותנועה רבה.

קליבלנד יורדת למחצית כשהיא מובילה בפער קטן אבל עדיין מכובד, נראה מה יקרה עם המחצית השניה והאם סטף יצליח להמנע מעבירה רביעית מוקדמת כדי לא לאבד עוד דקות שהוא לא על הפרקט.

אצל קליבלנד מיצ'ל מוביל את החבורה עם 15-7-5 ב-18 דקות משחק ו-60% מהשדה (טירוף!! כמה שנים מבוזבזות ביוטה האפורה!).

גארלנד, לאב ומובלי עם 8 נקודות כ"א עזרו להביא את הקאבס ליתרון.

אצל גולדן סטייט – סטף, 15-3-1 ב-15 דקות 6/9 מהשדה.

פול שהתעורר ברבע השני אחריו עם 12 נקודות ו-ווייגנס עם 9.

במחצית השניה סטף יצטרף גם כאמור לשמור על עצמו ולא לעשות עבירות מיותרות (מה שיהיה קשה עם התנועה המהירה של הגארדים מקליבלנד) ומעבר לזה לחלק יותר אסיסטים, אני יודע, זה קשה כשהקבוצה לא קולעת אבל זה מה יש (: 

מעבר לכל אלה, שכמובן יפיל כמה שלשות על הראש ואז לגולדן סטייט יש סיכוי.

הכל פתוח, מחכים למחצית השניה!

רבע שלישי:

סטף מחטיא את הזריקה הראשונה מחצי מרחק.

דריימונד נלחם בשיניים באלן בצד השני.

קליי מצליח לחדור ולשים שתיים עם לייאפ קל, נקודות ראשונות שלו מאז אותה שלשה שפתחה את המשחק.

לוני עם סל ועבירה, אסיסט של סטף, ויש לנו הזדמנות להפוך את היתרון שוב. לונייי…..פוגע!! 53-52 לווריורס.

גולדן סטייט עלו למחצית השניה עם משהו אחר בעיניים, מקווה שקר נכנס בהם כמו שצריך כי הם באמת היו צריכים שמישהו ינער אותם.

ריצת 7-0 לווריורס עם פתיחת המחצית השניה. 0 מהם שייכם לסטף וזה סימן טוב.

מובלי מהקו עוצר את הריצה.

גארלנד חודר על וויגינס שלא עומד במהירות שלו. שוויון 55.

איבוד של וויגינס, ניסה למצוא את דריימונד בפינה, דריימונד לא הגיע לכדור.

אוון מובלי ענק! הוא הולך להיות אחד הגבוהים הטובים בליגה בעונות הקרובות. כל כך הרבה כשרון.

גארלנד צולף שלשה שמעלה את קליבלנד ל- 62-55 ואחריה ישר טיים אאוט של סטיב קר.

פתיחה טובה של גולדן סטייט ואז עצירה וריצה מהצד השני.

סטף עם 2 החטאות, פול תורם את שלו בינתיים אבל הווריורס חייבים את סטף חד.

קליי ממשיך להחטיא, 2/11 מהשדה.

6:15 דקות לסיום הרבע השלישי אנטוני לאמב נכנס במקום קליי וזה חילוף טוב ובמקום!

אלן קולע על דריימונד, 11 הפרש.

ברוך הבא למחצית השניה סטף, 2 נקודות.

עוד שתיים מהירות של סטף. 66-59. יאללה תן לנו עוד כמה!

אלן מוצא את הפינה שלו בצבע בין הקו עונשין לסל, 4 נקודות רצופות גם שלו.

וויגינס צולף שלשה! חשוב. 68-62 קליבלנד.

3:18 לסיום הרבע, טיים אאוט קליבלנד, 70-62 לטובתם.

נתון שלא שמתי לב אליו עד עכשיו משום מה!! דריימונד גרין עם 0 נקודות (0/4 מהשדה) אבל עם 11 אסיסטים ו-10 ריבאונדים.

סטף פוגע בשלשה מהפינה לבד לחלוטין 72-65.

קליבלנד פשוט מגוונת מידי, לאברט נכנס בכל הכוח ושם שתיים משלו.

סטף עם עוד שלשה מנסה להשאיר את המשחק בחיים רק 6 הפרש.

בום! לאמב! שלשה מאסיסט של סטף! יופי! 75-71.

עוד שלשה!!!!! ג'ורדן פול! שוב אסיסט של סטף!

מובלי עם ריבאונד התקפה ודאנק מחזיר את הצבע ללחיים של קליבלנד שפתאום נעלמו.

סיום הרבע השלישי 77-74 לקליבלנד! וואו.

דיבו סמואל וברנדון איוק, החברים מקבוצת הפוטבול של העיר

רבע רביעי:

גארלנד פותח את הרבע האחרון עם 2 מהירות שלו.

וויגינס עונה עם שתיים מהצד השני. 3 הפרש.

מובלי פשוט טוב מידי, לקח החטאה של לאב משלוש ולא ראה בעיניים מול החמישייה הנמוכה של גולדן סטייט שפתחה את הרבע האחרון.

ג'ורדן פול! שלשה! 18 נקודות לילד העשיר (:

וויגינס בעבודה נהדרת על גארלנד בהתקפה, שוויון 81!!

איזו אווירה מחשמלת!

דיפנס!! דיפנס!!

קוון לוני בדאבל פס עם דיוי וגולדן סטייט עולים ליתרון!

משמח לראות שהם הצליחו לעשות את הריצה הזאת עם סטף על הספסל.

סטף ודריימונד חוזרים, 7 דקות לסיום המשחק.

הגנה מעולה, שעון 24 נגמר לקליבלנד, כדור של גולדן סטייט.

החטאה של לאמב אחרי אסיסט מעולה של דריימונד שבאמת על אף שלא קלע נקודה נראה מעולה.

איבוד של סטף לחטיפה של מיצ'ל ואחרי סל קל של מובלי ואנחנו בטיים אאוט של סטיב קר, 85-83 לקליבלנד, יא אללה איזה מתח !

וויגינס עם דאנק אדיר!

קליבלנד לא מוותרים, מיצ'ל עם שתיים ועבירה ללא כדור על מובלי ששולחת אותו לקו 89-85.

סטף עם עבירת תוקף, איבוד כדור, חבל.

עבודה מעולה של דריימונד גורמת לאיבוד של מובלי המצויין לא פחות.

5:15 לסיום המשחק, 4 לקליבלנד.

סטף מסתער על הסל ומשיג לייאפ שנראה קל אבל היה סופר קשה.

אוייי…איזו טעות של ניסיון, כאריס לאברט צולך שלשה וסוחט את העבירה מג'ורדן פול.

השופטים הולכים לבדוק האם באמת היתה עבירה אבל נראה לי שלאברט ילך לקו, אלא אם לא נעים להם מכל האוהדים באולם, מגע היה ללא ספק.

ואוו לזה לא ציפיתי! פלייגרנט לג'ורדן פול, לא רק שלאברט יזרוק מהקו, הכדור ישאר של קליבלנד.

אלן עם דאנק קל מתחת לסל.

סטף! שלשה! 95-90.

חייבים הגנה!

ווואווו! לא יאמן השופטים היום פשוט נוראיים לווריורס!

שלשה בלתי אפשרית של פול נכנסת, הוא זרק כי הוא ספג את העבירה, השופטים מבטלים את הסל, כדור מהצד.

דריימונד גרין נקודות ראשונות הערב! אסיסט של סטף.

עבירה טכנית שנשרקת לרעתה של גולדן סטייט אחרי דיליי אוף גיים שני הערב וזה כבר מגוחך!

הקהל פה בשריקות בוז מחרישות אוזניים לשופטים.

3:36 לסיום המשחק, טיים אאוט קליבלנד, 96-92 לקאבלירס.

השופטים מוציאים את הרוח מהמפרשים של גולדן סטייט ןכל הקהל שואג "רפרי סאק!" או בעברית צחה – השופט מסריח! וזה נכון ממש.

כמה פעמים אפשר לקחת שריקת ספק ולהעניק אותה לאותה הקבוצה?!

צעדים של מובלי!!

איייי….החטאה של סטף בניסיון שלשה מהפינה.

קליייייי תומפסוןןןןן! שלשה בזמן הנכון! נקודה אחת הפרש לקליבלנד.

מיצ'ל חודר ומחטיא אבל מוציא עבירה וילך לקו לשתיים.

ראשונה בפנים….שניה……בוז מכל כיוון…….חלק בפנים. 98-95.

החטאה נוספת של סטף מאסיסט אדיר של דריימונד, חבל!

כמה בלאגן! קליי מחטיא שלשה לשוויון, כדור של קליבלנד.

סטף! שוויון! שלשה! איזה טירוף!!

מיצ'ל מחטיא, לוני עם ריבאונד שולח את סטף לרוץ כל הדרך ללייאפ קל ויתרון לווריורס!!!

54 שניות לסיום, טיים אאוט קליבלנד! 100-98 לגולדן סטייט! ווואוווו!

עבירה של דריימונד על ג'ארט אלן, עבירה טובה ואלן ילך לקו ל-2 אבל לפני כן נראה שהוא צריך טיפול, חטף פיצוף לפנים מדריימונד שניסה לחטוף וכמעט הוציא לו עין.

אלן לקו……זריקה ראשונה….הקהל שורק בוז מקצה לקצה….בחוץץץץץ

שניה של אלן……האם הוא עומד בלחץ….השניה נכנסת.

נקודה הפרש

סטף פאקינג קארי! שלשה! יא אללה! 103-99 לווריורס!

34 שניות לסיום, מעניין לראות אם קליבלנד מצליחים להפוך.

מובלי עם הכדור, מוציא למיצל, שלשה קשה מאוד שנופלת לידיים של וויגינס!

19 שניות לסיום וכדור מהצד של גולדן סטייט.

עבירה מהירה על סטף שילך לקו לשתי זריקות.

סטף מחטיא את הראשונה! לא מתאים חביבי! השניה….בפנים. 5 הפרש.

מיצ'ל נפצע בניסיון חדירה לסל והוא נאנק מכאבים על הפרקט.

השופטים שורקים לעבירה של גרין וסטיב קר מבקש צ'אלנג' לבדוק את העניין.

בינתיים מיצ'ל מתאוש, קצת מדדה על הרגל אבל נראה שהוא בסדר.

הצ'אלנג' לא מצליח, היתה נגיעה קטנטנה בין דריימונד למיצ'ל שילך לקו ל-2 זריקות וניסיון לצמק את היתרון לפוזשן אחד בלבד.

פוגע בשתיהן, טיים אאוט אחרון של סטיב קר מנוצל, 13.8 שניות לסיום. 104-101.

מניח שהכדור יצא לסטף או פול שניהם קלעים מחוננים מהקו, ההחטאה של סטף מהקו היא לא הראשונה העונה ובכל זאת, הוא מהמובילים בתחום.

עבירה מהירה על סטף, 13 שניות לסיום ועכשיו הלחץ עולה.

ראשונה…..בחוץ! אוי ואבוי! שניה בפנים. 4 הפרש.

החטאה של גארלנד בניסיון שלשה אבל הכדור נשאר שלהם, חטיפה של קליי מהוצאת החוץ והוא ילך לקו ל-2 שיסיימו סופית את המשחק הערב. ניצחון מדהים של גולדן סטייט במשחק כדורסל נפלא.

הראשונה של קליי בפנים! השניה….בחוץ, מה יהיה חברים? קליבלנד מרימה ידיים!

סיום המשחק!

תוצאת סיום: 106-101 לגולדן סטייט.

סיכום המשחק:

וואו! באמת וואו! איזה כיף ענק!

משחק שעבר מצד לצד ונראה היה שהולך הרבה יותר בכיוון של קליבלנד עם משחק חלש נוסף של קליי.

אבל, ואיזה אבל זה, גם וויגינס היה טוב, דריימונד במשחק דריימונד כמו שאנחנו רוצים לראות המון ריבאונדים ואסיסטים ומעט נסיונות לקלוע.

ג'ורדן פול שעולה מהספסל ותורם את הבוסט שלו.

הכל טוב ויפה, סטף יש רק אחד ובלי סטף זו קבוצת תחתית.

סטף ממשיך בעונה מטורפת לחלוטין שלו – 40 נקודות ב-34 דקות, 15/23 מהשדה, 6/11 משלוש רבע אחרון מדהים ופשוט וואו.

וויגינס מסיים עם 20 נקודות וג'ורדן פול עם 18 עזרו לשמור על הניצחון.

דריימונד הצליח להשיג את השתיים שלו אבל בעיקר תרם מסביב עם 13 אסיסטים ועשרה ריבאונדים.

אצל קליבלנד קיבלנו עוד תצוגה מרשימה של דונובן מיצ'ל שסיים עם 29 נקודות, 10 ריבאונדים ו-9 אסיסטים

 ב-50% מהשדה.

גארלנד פחות פגע היום, מסיים עם 15 נקודות בלבד ו- 5/19 מהשדה שלא הספיק לקאבס.

20 נקודות ו-12 ריבאונדים למובלי ששוב, יהיה אחד הסנטרים\פאוור פורוורדים הטובים בליגה.

נתון מעניין נוסף מהמשחק הערב:

קליבלנד עם 8 שחקנים בלבד שראו פרקט היום, גולדן סטייט עם 9.

לא קיבלנו לא ג'מייקל גרין, לא וייזמן, לא מודי…וגן ראינו אנטוני לאמב ל-24 דקות משחק.

יהיה מעניין לעקוב ונראה שהנה ההצהרות של סטיב קר על שינויי סגל קורים לנו מול העיניים.

מה אני אגיד לכם חברים? איזה כיף, איזו עונה יש לנו.

מוזרה ומיוחדת במינה, ועם כל המוזרויות בצמרת ובתחתית פשוט כיף שהכדורסל חזר.

שיהיה לכולכם סופ"ש נעים ותשמרו על עצמכם (:

לפוסט הזה יש 10 תגובות

  1. תרגיש טוב שגב אחלה סיקור, וכל משחק שאתה רואה את סטף תוכל לספר לנכדים שראית אגדת אן בי איי בלייב. הכי חשוב שתהנה.

    הרגת אותי עם הגיל המופלג של לאב..

    תומפסון יתאפס אני מאמין. הוא ימצא את הפתרונות לחזור לעצמו.

  2. תודה שגב. אחלה סיקור . לגמרי יבוא היום שתוכל להגיד ראיתי את סטף בלייב . הרבה בריאות שגב, מקווה שתעבור השלבקת במהרה. לאמא שלי היא הופיעה באמת באזור גיל 65 ואז זה נמשך כמה שבועות טובים.

  3. היה לי שלבקת חוגרת – הרפס זוסטר כשהייתי בקבע (!)
    בן 22 ולקח לדוקטור רבע שעה עד שהצליח לאבחן.
    זה מאד נדיר אצל אנשים צעירים.
    ע"פ מה שהבנתי, בעיקר נובע מסטרס. במקרה שלי זה בהחלט היה שם.
    ==
    תודה על הסיקור
    וסטף קרי!! הוא פשוט תופעת טבע השחקן הזה.

  4. ראיתי את המשחק המעולה הזה במסך שלי.
    מתי שהקאבס יילמדו לנצח את הלחץ הטוטלי הזה הם יהיו קבוצה אלופה.

    יש לי הרגשה שהלוחמים על אדי הדלק האחרונים

  5. קודם כל – בריאות איתנה!!
    לילדים שלי התחילו לפני כמה חודשים משהו שנראה כמו אבעבות אבל הרופא שלל את זה והעלה אפשרות שזה שלבקת-חוגרת, בסוף הוא שיער שזה אמפטיגו וזה היה שבוע נוראי, הילדים בכו ודיממו מהפצעים. מקווה שאתה בטוב ולא סובל כל כך.
    .
    ראיתי את המשחק בנוהל שבת (מבקש מאישתי להדליק לי את המשחק בלי לראות תוצאות) וזה אחד המשחקים היותר כיפיים שראיתי השנה. הקצב היה גבוה, בלי יותר מדי עצירות. משחק שוטף בטירוף.
    כעת נכנסתי לקרוא את הסיקור שלך וזה פשוט תענוג.

    תודה רבה, ושוב, בריאות איתנה

כתיבת תגובה