הסלטיקס נגד הנאגטס, בנקארו נגד הסאנס, יאניס נגד הספרס, הגריזליס נגד הזאבים, גולדן סטייט נגד הקאבס ולברון נגד הקינגס ביום שישי הגדול! / דור בלוך

הסלטיקס נגד הנאגטס, בנקארו נגד הסאנס, יאניס נגד הספרס, הגריזליס נגד הזאבים, גולדן סטייט נגד הקאבס ולברון נגד הקינגס ביום שישי הגדול! / דור בלוך

2:00 בוסטון סלטיקס (3-8) – דנבר נאגטס (3-8):

שתיים מהקבוצות הטובות בליגה נכון לאמצע חודש נובמבר? נכון

שניים מהמועמדים הבכירים ל-MVP? נכון

שתי קבוצות שאם יגיעו לגמר השנה זה יהיה סיפור ענק הענקים? נכון נכון נכון

דנבר מגיעה לבוסטון אחרי שלושה נצחונות רצופים, כשההתקפה שלהם נראית שמימית כפי שהיה ניתן לדמיין כשהקבוצה פתחה את העונה עם התקווה שעם חזרתם של הפצועים שלה היא תחזור להיות הקונטנדרית שהיא הייתה אמורה להיות מסביב לניקולה יוקיץ'.

עם זאת, צריך לצנן קצת את ההתלהבות בקולוראדו, הנצחונות הושגו על אוקלהומה, סן אנטוניו ואינדיאנה, ועד רצף ארבעת הנצחונות האלה דנבר הייתה רחוקה מאוד מלהרשים. הראייה הרחבה יותר הזאת של מצבם של הנאגטס הופכת את המשחק הלילה למעניין אף יותר.

ומעניין יהיה בעיקר לראות איזה תשובה בוסטון מתכננת ליוקיץ', והאם הם מתכוונים לנסות להוציא אותו מניהול המשחק, או לתת לו את המבטים מרחוק ולא לתת לו לצבור נקודות קרוב יותר לטבעת.

עוד מוקדם לומר האם בוסטון השאירה מאחוריה את סאגת המאמן אבל ארבעאה נצחונות רצופים כולל נצחונות על שיקאגו וממפיס, מהווים סימן חיובי לקראת המשך הדרך, והדברים אמורים בעיקר על ג'ייסון טייטום, שנראה שלקח את האתגר של ההפסד לגולדן סטייט, והצורך שלו לעלות עוד מדרגה בדרך להיות שחקן דורי ברצינות תהומית. עם 31 נקודות למשחק ג'ייסון טייטום ממקם את עצמו בשורה הראשונה של הפורוורדים בליגה אבל גם הוא יודע שהמבחן האמיתי שלו יהיה כשיגיע זמן הפלייאוף והכסף יהיה על השולחן.

הימור: בוסטון ב-8

2:00 אורלנדו מג'יק (9-3) – פיניקס סאנס (3-8):

המשחקים של אורלנדו שווים צפייה מסיבת אחת בלבד וקוראים לה פאולו בנקארו. מראש הוא היה המועמד מספר 1 לרוקי השנה ועל אף היכולת של מטרין לא נראה שאף אחד יקח מבנקרו את התואר. עם יכולת קליעה שלא מתאימה לרוקי, הוא לוקח על עצמו את אורלנדו על הגב השנה, זה אומנם מספיק כרגע למאזן חלש יחסית, ולא בטוח שאורלנדו לגמרי החליטה האם היא הולכת על הפלייאין או על וומבניאמה, אבל לבנקארו, עוד ספצימן פיזי מהסוג שהליגה יודעת למשוך אליה, כל זה לא ממש משנה.

עם זאת יתר השחקנים הצעירים באורלנדו לא מצליחים לעשות את קפיצת המדרגה המצופה מהם וזה אם תשאלו אותי מטריד למדי. במיוחד אמורים הדברים על פרנץ ווגנר עם פתיחת עונה פושרת קול אנתוני וג'יילן סאגס ששיחק רק 7 משחקים וקלע 12.6 למשחק בלבד.

בצד שני הסאנס ממשיכים להחזיק מעמד למרות מאמן שלא מדבר עם הסנטר שלו, ובעלים שמתחלף תוך האשמות קשות על התנהלות ותרבות ארגונית, הסאנס ממשיכים לעשות את מה שהם עושים כבר שנתיים וחצי לערך – לנצח המון בעונה הסדירה.

והם עושים זאת למרות נסיגה משמעותית בתרומה ההתקפית של כריס פול, ובעיקר בזכות דווין בוקר, אולי הסופרסטאר הכי לא מוערך מספיק בליגה, ואם תשאלו אותי אני לא אתנגד לקרב ראש בראש שלו מול הבחור עליו דיברנו במשחק הקודם בגמר.

הימור: פיניקס ב-8

2:30 ניו יורק ניקס (6-5) – דטרויט פיסטונס (9-3):

בפעם שעברה שהשתיים נפגשו זה היה לפני שבועיים והניקס פירקו את הפיסטונס. זה היה הודות לשלישייה שמובילה את הקבוצה הזאת רנדל-בראנסון-בארט, ונגד דטרויט של העולם זה יספיק אבל האם זה יספיק ליותר ממאזן 50% והדחה בפלייאין או לכל היותר בסיבוב הראשון בפלייאוף?

התשובה שלי ברורה – המהדורה הנוכחית של הניקס תחת ת'יבס לא הולכת לשום מקום, בראנסון הייתה תוספת טובה ואפילו סבירה במחיר שלה, אבל הניקס יצטרכו עוד כמה מהלכים כדי להפוך לחזרות לרלבנטיות אמיתית. עם זאת זה בסדר לתת להנהלה החדשה כמה שנים של חסד כדי לבנות קבוצה אחרי שנים של כישלונות.

אם נעבור לדטרויט, אני באופן אישי מאוכזב מהפיסטונס., אני חשבתי שעם התוספת של אייבי ועם הטרייד המוזר שהביא להם את בוגדנוביץ' דטרויט אמורה להיות מסוגלת לעשות יותר מלרוץ אל המקום האחרון בליגה אבל נכון לעכשיו זה בדיוק מה שהיא עושה.

הימור: ניו יורק ב-20

3:00 אוקלהומה סיטי ת'אנדר (7-4) – טורונטו רפטורס (5-7):

SGA ממשיך להראות מה הוא יכול לעשות כשנותנים לו לכל הרוחות לשחק, והוא עומד כרגע על ממוצעים מטורפים למדי של 32 נקודות ו-54% מהשדה. אף אחד לא מדבר על זה כי זה קורה באוקלהומה שלאחר הפציעה של הרוקי שלה והשבתתו לכל העונה, הבהירה שהיא הולכת להיות קבוצת טנקינג גם השנה, אבל הגארד האקספלוסיבי שלהם זכאי ליותר תשומת לב משהו מקבל נכון לעכשיו.

גם הרפטורס עומדים בערך איפה שצפו שהם יעמדו, וקצת בדומה לניקס הם תקועים באמצע בלי תקווה אמיתית לאתגר את מילווקי ובוסטון. פסקאל סיאקאם משחק היטב, אבל רוקי העונה שעברה סקוטי בארנס דעך מעט ובוודאי לא עשה קפיצת מדרגה ויהיה מעניין לראות איך טורונטו מפתחת אותו בהמשך.

למרות היתרון האיכותי של טורונטו חשיבות הביתיות לשתי הקבוצות מייצרת אפשרות למשחק שקול. הרפטורס מחזיקים במאזן חוץ חלש של 4-2 בעוד הת'אנדר מחזיקים במאזן בית טוב יותר מהמאזן הכולל שלהם גם אם לא מרשים – 3-3.

הימור: אוקלהומה ב-5

3:00 סן אנטוניו ספרס (7-5) – מילווקי באקס (1-10):

אז הבאקס כבר לא מושלמים אחרי משחק בו ההתקפה שלהם נתקעה לחלוטין מול אטלנטה, אבל עם המאזן הטוב בליגה, השחקן הטוב בליגה, וליבה עם ניסיון בשלבים הכי מכריעים של העונה, הבאקס אמורים להרגיש טוב עם עצמם וכשמידלטון יחזור הבאקס אמורים להיות כוח שאף קבוצה בליגה לא יכולה להתמודד איתו.

הספרס לעומת זאת, פתחו את העונה טוב מהצפוי אבל הם סופרים כבר 5 הפסדים רצופים מאז התבוסה המשפילה 100-143 מול טורונטו. הם אומנם איתגרו את ממפיס ודנבר לפני שנכנעו בשני המשחקים האחרונים, אבל נכון לעכשיו הם נראים בדרך הנכונה לטנקינג המקווה.

כדי שיהיה אפשר לקרוא לעונה הזאת עונה טובה עבור הספרס סוהאן צריך להתייצב. בין משחקים של דו ספרתי ב-80% מהשדה כמו מול מיניסוטה וממפיס למשחקים של 2 נקודות כמו מול טורונטו או דנבר, הרוקי מראה ניצוצות אבל עוד לא ברור האם יש לו את מה שצריך כדי להראות את זה מדי ערב.

הימור: מילווקי ב-15

4:30 ממפיס גריזליס (4-8) – מיניסוטה טימברוולבס (7-5):

בואו נדבר על דזמונד ביין, האם שמתם לב שמדובר באולסטאר?

אולסטאר?! כן אולסטאר.

עם 25 נקודות למשחק 5 ו-5 והגנה ברמה הגבוהה ביותר, הוא הסקוטי פיפן של ג'ה מוראנט ובשקט בשקט הבחירה מספר 30 של דראפט 2020 הופך לנגד עינינו לסופרסטאר, וממפיס הוא סיפור כל כך מהנה, כל כך מלהיב, כל כך יפה לעין שאפשר רק לקוות שהוא פשוט לא ייפסק.

גמר מילווקי – ממפיס מישהו?

הלילה הם יפגשו את הקבוצה שהיא איך נאמר בעדינות, לא סיפור יפה במיוחד.

ההיסטוריה של המהלכים הלא מוצלחים של מיניסוטה לא התחילה עם השלטון הנוכחי, ואפשר לבחור כדוגמא את המהלך על דאנג'לו ראסל, אבל מיניסוטה גם עשתה הרבה דברים יפים כמו הבחירה באדווארדס, ואנדרבילט ויצירת זהות שלקחה אותם עד מרחק סנטימטרים מלהדיח את ממפיס עצמה.

אלא שמיניסוטה היא סיפור של חוסר סבלנות. שמעתי הבוקר סטטיסטיקה לפיה כמעט כל השחקנים שהיו מובילים בקבוצה אלופה היו בני 27 או יותר. מיניסוטה צריכה הייתה להבין שהשחקן הזה עבורה אינו קארל אנתוני טאונס והוא גם לא יהיה, זהו אנתוני אדווארדס, שהכשרון הגולמי שלו עוצר נשימה. ובהינתן זאת ציר הזמן שלה מוביל לגמר עוד 3 או 4 שנים לא עכשיו.

במקום לאגור שחקנים שנמצאים באותו מקום כמוהו על ציר הזמן, מיניסוטה עם בעלות חדשה איבדה סבלנות והלכה על השחקן שמעבר למטען הרב שמגיע איתו מיוטה, הוא גם השחקן בערך הכי לא מתאים למה שאדווארדס צריך לצידו כדי לפרוח כפי שהוא עצמו ציין.

בלי קשר ליכולת של גובר לכשעצמה שאינה מרשימה כרגע, הוא הפך את טאונס לשחקן רגיל כי הוא נאלץ לשחק רק בחוץ ולא יכול לנצל את יתרונותיו כשחקן מגוון שמהווה בעיית מיסמאץ', ותקע את הצבע עבור אדווארדס.

האם לניסוי הזה יש סיכוי לעבוד? אני סקפטי

הימור: ממפיס ב-10

5:00 גולדן סטייט ווריורס (7-4) – קליבלנד קאבלירס (3-8):

עוד לא זמן ללחוץ על כפתור הפאניקה בגולדן סטייט אבל יש סיבות לדאגה והן קשורות לניסוי הנועז ביותר בתולדות הליגה – הניסיון של גולדן סטייט לבנות מחדש ולקחת אליפויות במקביל.

הצדדים היפים יותר של הניסוי הזה באו לידי ביטוי בשנה שעברה, אבל השנה באו לידי ביטוי הצדדים המכוערים יותר. בראש ובראשונה עומד האגרוף של גרין לפול כמובן והירידה ביכולת של שניהם שנגזרת מכך, אבל לא רק זה גם הפרידה מפייטון ופורטר, וכתוצאה מכך הצורך לתת במקביל ובאופן מיידי דקות לוייסמן, מודי וקמינגה (כולם על 15 דקות או יותר למשחק) עולה לווריורס בנצחונות, ואולי העובדה שבעוד מאזן הבית של הווריורס טוב, מאזן החוץ שלהם עומד על (6-0) אינו מקרי, שחקנים חסרי ניסיון מתקשים יותר בסביבה לא מוכרת בואכה עויינת.

הלילה הם יארחו בביתם, חדשה טובה לכאורה, אבל היריבה היא יריבה מהסוג שיכולה לאתגר אותה יותר מאחרות. קליבנלד עשתה את אחד המהלכים הטובים של הקיץ כשהביאה את מיטשל במקום סקסטון מה שאפשר לגארלנד להתייצב בדיוק במקום המתאים לו והשניים האלה יחד עם מובלי הם איום ביג 3 אמיתי.

מובלי הוא הצלע המעניינת מבין ה-3, ביל סימונס קורא לו: "קווין גארנט הצעיר" ומי שראה כדורסל בשנות ה-90 יודע שאין הרבה מחמאות גדולות יותר שניתן לתת לגבוה צעיר, חובת ההוכחה היא כעת עליו, כמה רחוק קליבלנד הזאת יכולה ללכת? נכון להיום היא הקבוצה ה-3 באיכותה במזרח, ואנחנו עוד רחוקים מאוד מהשיא הפוטנציאלי של הפרויקט הזה.

הימור: קליבלנד ב-3

5:30 לוס אנג'לס לייקרס (9-2) – סקרמנטו קינגס (6-4):

חחחחחחחחח

סליחה

האפיזודה האחרונה באופרת הסבון הסאטירית שנקראת הלוס אנג'לס לייקרס היא הקריאה הפומבית של לברון ג'יימס לציבור: leave kyrie alone! כי הרי מהי קצת הגנה על אנטישמיות בוטה בתמורה לסיכוי (?) לעוד עונה אחת של רלבנטיות. הטרייד ראסל תמורת קיירי כבר כותב את עצמו, כאשר ארווינג עושה כל מה שהוא יכול כדי להראות לברוקילן שכנכס כדורסל לא ייצא להם ממנו כלום וכדאי שהם יחליפו אותו תמורת משהו כל עוד הם יכולים.

האם הטרייד הזה יכול להפוך את הלייקרס לרלבנטיים? כנראה שלא. דיוויס לא נראה כמו דיוויס של עונת האליפות מאז אותה עונת אליפות ונראה שהשינוי בו הוא פרמננטי ולא תלוי נסיבות או זמן. לברון בירידה זה ברור, הוא עדיין אחד מהשחקנים הטובים בליגה ומה שהוא מסוגל לעשות בגילו הוא לא פחות ממפעים, אבל אין מה לעשות, זה כבר לא לברון של 2018. הזמן לא מחכה לאף אחד.

ולגבי קיירי עצמו אצטט אחרים – הוא עדיין מסוגל לקלוע 40 נקודות כשהוא משחק פעם בשבוע מול אורלנדו, אבל בסדרת פלייאוף שלמה מול קבוצה שמתכוננת אליו? אני פשוט לא קונה את זה, וזה כשאני שם בצד את כל מה שלא קשור לכדורסל ואלוהים יודע שיש הרבה.

בצד השני של המשחק הלילה מתייצבת הקבוצה שאולי יותר מכל קבוצה אחרת לחוצה להגיע השנה לפלייאוף, ובינתיים יש להודות שזה לא נראה משהו ומה שנראה רע במיוחד הוא הטרייד של סאבוניס תמורת הליברטון.

סאבוניס עומד כרגע (ואני מזכיר שאנחנו כבר אחרי 10 משחקים) על 8% משלוש ובמילים – שמונה, eight, תמניה. נקודות האור – קיגן מארי נראה כמו בחירה טובה במונחי הקטסטרופה שהיא בחירות הדראפט של הקינגס בשנים האחרונים וקווין הורטר קולע 50% משלוש ונראה שמגשים את התקוות ממנו.

הקינגס מנצחים משחק כן, משחק לא. הלילה כן

הימור: הקינגס ב-8

לפוסט הזה יש 175 תגובות

  1. מעולה!!! דור, תודה רבה.
    .
    הרגע החשוב ביותר במשחק הלילה נגד מילווקי הוא החיבוק בין פופ ליאניס בסיום. מה נאמר שם? האם זו הסיבה שיאניס ביקש טרייד לספרס בסוף העונה? על כך, ועוד, לא יסופר בשנים הקרובות.
    .
    סלטיקס נאגטס מעניין מאד
    .
    הפעם עוד לפני המשחק – אני מבקש שהזוועה של הלייקרס תיפסק. לא תשים מכשול בפני עיוור. די כבר.

      1. אמרתי לך, אני מת על קליי, אבל אין מצב שאתה יוצא מזה בלי לשלם על זה בבחירות (גילוי נאות, כך חשבתי גם על גובר ואיינג' קיבל עליו מיליון בחירות, אז לא בטוח שכדאי לך להקשיב לי, אבל בכל זאת, אין לי מה לעשות עם קליי, חוץ מאולי פלייאוף, שלא ממש עוזר לי בשום מובן).

  2. פינת ג"ס: המצב בטטה.
    .
    כימיה. כשסטפ קולע מיליון נקודות ומחזיר את הקבוצה מהקבר הצעירים יושבים עם הראש שפוף. היכן צהלות השימחה של דימיון לי וJTA?
    .
    פינוק. קלי תומפסון משחק רע, משני צידי המגרש, אבל הוא מתנהל בתחושת בעלות מוחלטת על המשבצת. האיש משתכר 40 מיליון דולר בשנה. הגיע הזמן שיתבגר. זה משליך רע על הצעירים.
    .
    פינוק 2. כשגיימס ויזמן מנופף בידים לסטפ וזועק אלי, אלי ואז מוריד אותן בתנועת יאוש בולטת זה מסכם את כל מה שפגום בבחירה מס 2 של ג"ס. הבחור אולי יהיה שחקן טוב באחד הימים אבל זה לא יהיה בג"ס של קרי.
    .
    בקיצור ההרכב שנבנה ובחירות השחקנים במבקומות הגבוהים בדראפט האחרונים לאור הקווים המנחים של הבעלים מעמידים את בוב מיירס בפניה המשבר הקשה ביותר שעליו לפתור בעשור שהוא ה GM. דבר אחד ברור כשמש, ליקוב לא ישלם 370 מיליון דולר עבור מקום בפלי-אין. רצוי שהקורא קלי תומפסון יפנים.

    1. עוד לפני הדראפט שלו טענתי שגולדן צריכים להטריד את הבחירה, אבל אתה ולייקוב לא הקשבתם לי. מוטב מאוחר מאשר אף פעם לא – שוב מציע את פולטל/ריצ'רדסון/מקדרמוט/לא יודע איזה שחקן שלנו מרוויח בערך כמוהו, אבל לא אחד מהצעירים, עבור וייצמן ובחירה.

      1. כבר עניתי שאין סיכוי שתקבל בחירה עבור ויסמן. החלפה שלו אינה הדבר הכי חשוב מבחינת מיירס. אם יגיע הרגע שיחליטו להפטר מהחוזה של קלי, ז"א יגיעו למסקנה שהעונה אבודה ואין טעם לשלם 200 מיליון על השירותים של קלי, יהיו מוכנים בלית ברירה לשלם בבחירת סיבוב ראשון. בתור תמורה לויסמן , אני לא מתלהב מפולטל. לא נראה לי מגן מספיק טוב. אני יותר מחזיק מקולינס אבל הבחור מושבת לחודש לכל הפחות עם שבר ברגל ואני לא זוכר עונה אחת שלא נפצע.

      2. וויסמזן ובחירה? הרצחת וגם ירשת. וויצסמן יש לו כשרון, זה שקר הופך אותו ללוני זה אשמתו של קר. בספרס הילד יפרח

    2. צהלות שמחה של הצעירים אתה רוצה? דמיון לי וטוסקנו לא נבחרו 2 ו-7. הצעירים בוכים ובצדק. גם גולדן רצו נגר היו עושים טרייד דאון. שמח שזה התפקשש להם. קר מראה שהוא סתם רוכב על הגב של סטף. שסטף יפרוש כולם יבינו מי זה קר. אתה לא בוחר בחירה 2 והופך אותו ללוני.
      קבוצות בוחרות בבחירה 2 בשחקן שמאמינות שהולך להיות סופרסטאר ולשלוט בליגה.

        1. אני מוכן לתפקיד שכר מינימום בליגה ואני בא. חמוש במגבות שאגות שרירים טראש טוק פרצופים אחרי סלים של סטף והכל. אני אפילו לא דורש לשחק רק להיות החב והמאחד של חדר הלבשה משהו כמו התפקיד של איגי שם, אולי הסגן שלו.
          דריי כבר לא עושה את סה מאז שחוגג בדאבל פיגרס כל משחק.

  3. יש מצב שכל השחקנים בכותרת לא ישחקו הערב…
    לברון ויאניס בחוץ ובאנקרו שלא שיחק במשחק הקודם בספק גם הוא.

  4. אני לא דואג בנוגע לגולדן והדקות שהצעירים מקבלים ישתלמו בעתיד. נראה לי הלילה משחק שאסור לפספס נגד הקאבס
    דווקא אוהב את המשחק של סבוניס בסוג של פוינט סנטר.

  5. תודה דור
    .
    ווגנר על 18 נקודות למשחק. לא יודע כמה עוד אפשר לצפות ממנו להשתפר. הוא ובנקרו יכולים להיות צמד פוורדים אימתני סטייל טייטום ובראון.

  6. ג"ס – קליבלנד צפוי משחק אש .
    הבעיה המרכזית של הלוחמים עד עכשיו היא קליי תומפסון . צל של עצמו , עצבני ,פזיז בקבלת החלטות ואיטי בהגנה .
    גם ג'ורדן פול בתקופה רעה ובעיקר סובל מחוסר יציבות .
    וג'יימס וויסמן ? הקשר בינו לקבוצה מקרי בהחלט . ביזבוז של דראפט .

    1. קליי אומנם ירד בתפוקה ובאיכות אבל איך אפשר להגדיר אותו כבעיה של הקבוצה שהוא לפחות קולע בדרך כלל נקודות דו ספרתיות לעומת ג'ורדן פול שמוביל בגאון את החמישייה השנייה עם מדדי +/- איומים ועם 2 נקודות במשחק האחרון… איך נתנו לו 140 מיליון. כמו איך שהוא ניראה בזמן האחרון זה שוד לאור יום!

  7. תודה על הפריוויו.
    אני קצת לא בלופ בימים האחרונים, אז אולי פספסתי, אבל לברון אומר שהוא צריך ללמוד לעשות פלופים כדי לקבל יןתר שריקות כבר היה?
    https://mobile.twitter.com/michaelcorvoNBA/status/1590592850009341953?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1590592850009341953%7Ctwgr%5E0be20182235fae9bab0f4ef3c77f40440fe8e679%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fd-28115467753393379444.ampproject.net%2F2210272257000%2Fframe.html

      1. טוב שהיה.
        לא רציתי לגנוב לאף אחד את הת'אנדר…
        כמו מאנו, גם לי כבר לא נעים קצת לצחוק על הלייקרס. אבל אני לא יכול להפסיק.

          1. זו דווקא הגרסה האסייתית, אם להאמין לסדרות. מהניסיון הדל שלי פולניה זה קצת יותר "דאנק ברוני? זה דווקא נחמד. אתה יודע, שמעתי שיודל'ה הבן של שניקווה כבר עושה ווינדמיל. אבל גם דאנק זה נחמד, באמת"

            1. אני רואה שאתה יותר מנוסה ממני בקראפט הזה…

            2. Story of my wif…. Life, off course I meant life

    1. חרם על המונדיאל. החל מהשחיתות שהביאה אותו לקטר וכלה במאות או אלפי הפועלים שמצאו את מותם בעבודה על האיצטדיונים.

    2. זיו, תודה על ההזמנה אבל כפי שאמרתי לפני כמה ימים, את המונדיאל הזה אני אפספס בכוונה.
      אתה לא רוצה נרגן כמוני שיפזר רעל ואני נמנע כרגע מעוד פוסטים פה באתר בנוגע לאירוע כדי שלא יתפלק לי…

  8. מצוין דור
    יהיה מסקרן מול מילווקי היום גם בלי הפריק הענק וההולידיי המוצלח. אם קלדון יקלע טוב אפשר לנצח.
    הוא לא משחק היום אבל שיידון שארפ בפורטלנד נראה מפחיד מבחינת אתלטיות, זה כאילו הוא לא יורד חזרה לפרקט וממשיך לעלות למעלה עד שהוא קולע ואז נזכר לנחות. אחד מפלאי העולם.

  9. באיזה יקום דוראנט יקבל את ראס חזרה אליו לנטס? הוא לא נמלט ממנו לזרועותיהם החמימות של הספלאש ברדרז?
    קיירי עדיין שחקן מצוין כשהברגים מחוברים בכיוון הנכון – משהו שכנראה כבר לא יקרה…

  10. לא יודע, אותי קיירי בלייקרס זה די מפחיד. יש שני מיכלים לשחקן, אחד של מייליג' ואחד גבוה יותר, נקרא לו שפיות כללית. כשאתה חושב על קיירי וראסל, די בטוח שהמיכל העליון ריק, וכנראה תמיד היה. במיכל השני, הרזרבות של קיירי גדולות יותר לדעתי.
    תודה רבה על הפריוויו ושבת שלום

  11. NBA Retweet
    @RTNBA
    ·
    Follow
    Luka Doncic on his NBA-high usage rate:

    “I don’t watch the statistics because nowadays you guys have statistics for everything.. whoever drinks one espresso before the game and scores five points gets the record." 😂

    (H/T @CallieCaplan)

  12. בינתיים וומבניאמה בהופעת בכורה(?) בנבחרת הבוגרת במוקדמות אליפות העולם מסמן לרודי גובר להתחיל לחפש אזרחות חלופית.
    20 נקודות + 9 ריבאונדים בקריעה של הליטאים (שתי הנבחרות כמובן בהרכבים משניים).

  13. יפה שהווריירס חוזרים.
    אבל אני לא חושב שאפשר לנצח משחק במדים האלה. הצהוב בדיוק במקומות שבהם בורח לאנשים.

  14. דיוויס נראה יותר עם חשק היום האם זה כי להגרויין בליימס לא משחק?
    דווקא הייתי מנצל את ההזדמנות לפתוח עם ראס במקרה כזה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט