You are currently viewing אטלנטה תארח את הסיקסרס, הטרייל בלייזרס יגיעו ללואיזיאנה ושני משחקים נוספים בפריוויו ליל חמישי/ רותם אלרן

אטלנטה תארח את הסיקסרס, הטרייל בלייזרס יגיעו ללואיזיאנה ושני משחקים נוספים בפריוויו ליל חמישי/ רותם אלרן

מנת השף

3:00 – ניו אורלינס פליקנס (5-6) VS פורטלנד טרייל בלייזרס (3-8)

המשחק הגדול של הלילה שלפנינו הוא גם המאוחר ביותר מבין הארבעה, כאשר הפליקנס הצעירים יארחו את הבלייזרס, אשר לאחר עונה חלשה מראים סימנים של חזרה לעניינים.

הפליקנס מגיעים למשחק לאחר ניצחון ביתי צמוד מול שיקגו אתמול, כאשר ארבעה שחקנים בחמישייה מסיימים עם 17 נקודות או יותר ומסייעים להוביל את הקבוצה למאזן חיובי. החזרה של זאיון וויליאמסון למגרשי ה-NBA דוברה רבות לפני תחילת העונה, כשהיו לא מעט תהיות לגבי כיצד הפורוורד הצעיר ייראה ובאיזה כושר יחזור, ובתשעת המשחקים ששיחק עד כה הוא נראה מצוין – עם 22.7 נקודות, 6.7 ריבאונדים, 3.8 אסיסטים ו-1.1 חטיפות למשחק, הוא מרשים ומצליח להתאים באופן מצוין לקבוצה שנבנתה ככל שהתקדמה העונה הקודמת.

סי ג'יי מקולום מנצל את נוכחותו של זאיון ומחזיק עד כה בממוצע האסיסטים הגבוה בקריירה שלו, ברנדון אינגרם שיפר את האחוז האפקטיבי ב-4.9% מהעונה הקודמת, שחקני השנה השנייה הרב ג'ונס, טריי מרפי וחוזה אלברדו ממשיכים להשתפר, יונאס ולנצ'יונאס ממשיך להיראות מצוין ובאופן כולל ניו אורלינס נראית כמו קבוצה מחוברת, מלוכדת ובעלת כימיה טובה. עדיין יש שם על מה לעבוד ומה לשפר, כשגם וויליאמסון בעצמו עוד לא קולע ביעילות שראינו ממנו ב-2020/21, כך שהחלון לשיפור רק מראה לנו כמה הקבוצה הזו עוד יכולה להיות בעתיד הקרוב.

מנגד, פורטלנד תבוא היום כשהיא מחזיקה במאזן השני בטיבו במערב (בשיוויון עם הסאנס) ותקווה לעלות אל המקום השני באיזור ולמקם את עצמה מאחורי הג'אז המפתיעים בטבלה. על הנייר, היא אמורה להגיע למשחק הזה עם יתרון בולט על פני הפליקנס, אך כשיוסוף נורקיץ' וג'רמי גראנט נמצאים בספק אליו הכוחות יותר מאוזנים כאן, וייתכן שזה יוביל למשחק מאוד מהנה לצפייה. דמיאן לילארד אמנם החמיץ את רובה הגדול של העונה החולפת, אך כעת ממשיך היכן שהפסיק וקולע 28.6 נקודות למשחק ב-59.6% אפקטיבי, ולצידו אנפרני סיימונס משתפר אפילו יותר וקולע 22.0 נקודות למשחק ביעילות מעולה. לניו אורלינס יש מספר מגנים נהדרים ודבר זה עשוי להכביד על הקו האחורי של הטרייל בלייזרס, אך הם גם מחזיקים בשחקן הטוב ביותר במשחק, יתרון משמעותי בפני עצמו. חיסורים פוטנציאליים של גראנט ונורקיץ' עשויים לפגוע בהם ולהפוך את ההתמודדות לקו הקדמי של וויליאמסון את ולנצ'יונאס קשה מאוד, אבל בהחלט יש להם סיכוי טוב להשיג ניצחון במשחק זה.

אני מהמר שנראה כאן משחק צמוד, מהנה ומלא בהתקפה איכותית, שממנו יצאו הפליקנס עם ניצחון מרשים.

שאר המשחקים

2:00 – וושינגטון וויזארדס (6-5) VS דאלאס מאבריקס (4-6)

המשחק המוקדם של הלילה יפגיש בין הוויזארדס המדשדשים למאבריקס, אשר יגיעו ללא כריסטיאן ווד.

וושינגטון תגיע למשחק כשהיא אחת מארבע הקבוצות ברות המזל שלא נאלצו להשתתף בליל המשחקים של אתמול, אשר כלל 13 משחקים, וכשהיא פוגשת את דאלאס, אשר נחלה הפסד למג'יק, מנוחה זו בהחלט מהווה יתרון משמעותי. דבר אשר מאזן את היתרון הזה הוא העובדה שבראדלי ביל לא ישתתף במשחק, מה שמוריד באופן משמעותי את היכולת של וושינגטון ואת הסבירות שתצליח להכניע את דונצ'יץ' והמאבס.

בין כה וכה הוויזארדס לא טובים במיוחד התקפית העונה, והחיסרון של בראדלי ביל רק ידגיש זאת יותר – כשהכוכב ישב על הספסל או לא שיחק העונה, הקבוצה מחזיקה ברייטינג התקפי של 101.6, שאם היה מדורג בטבלת הליגה היה החלש ביותר בפער של 1.6 נקודות ל-100 פוזשנים (עם ביל הקבוצה מדורגת במקום ה-25). דאלאס אמנם תגיע תשושה ולאחר משחק חלש מצד דונצ'יץ', אבל קשה לי מאוד להאמין שוושינגטון תצליח להכריע אותה, גם במצבה הנוכחי.

המאבריקס לא יגיעו למשחק הזה במצב מושלם או אפילו קרוב אליו, כשהחיסרון של כריסטיאן ווד בלט מאוד במשחק האחרון. נבנתה שם קבוצה שמתבססת על לוקה כמוביל התקפי מוחלט, ולאור הכישרון יוצא הדופן שהוא זה עובד כל עוד ווד מסוגל לספק תמיכה, אך כשהגבוה נעדר אין לדאלאס מספיק כלי נשק התקפיים סביב הסלובני על מנת שהקבוצה תוכל להסתדר בלעדיו. המגמה הזו בלטה במשחק מול אורלנדו, כשלמרות היכולת החלשה של דונצ'יץ' (9/29 מהשדה) הוא החזיק בפלוס מינוס של 3-, מהגבוהים בקבוצה. גם כשהוא משחק ברמה נמוכה בהרבה מהרמה הרגילה שלו, הוא עדיין משפר את דאלאס באופן משמעותי מאוד באמצעות תשומת הלב ההגנתית שהוא מושך ויכולת ניהול המשחק שלו. הלילה הוא יפגוש קבוצת הגנה חלשה (וושינגטון מחזיקה ברייטינג ההגנתי ה-22 בטיבו בליגה), ואני מהמר שהוא יתאושש מהחולשה של המפגש מול המג'יק ויסיים עם טריפל דאבל.

ההימור שלי כאן הוא כמובן על ניצחון בהפרש דו ספרתי של דאלאס בזכות משחק מרשים של דונצ'יץ'.

2:30 – אטלנטה הוקס (4-7) VS פילדלפיה סיקסרס (6-5)

משחק שמהווה מועמד ראוי מאוד למשחק המעניין ביותר של הלילה יתרחש בג'ורג'יה, כשאטלנטה תארח את הסיקסרס נטולי הארדן.

ההוקס יגיעו למשחק השני בבק טו בק, כשאתמול הפסידו לג'אז, במשחק שנערך גם כן באטלנטה. היו ציפיות שיהיו לדג'ונטה מארי קשיי התאקלמות מסוימים ושייקח זמן עד שהוא וטריי יאנג ילמדו לעבוד יחד, אך בינתיים השניים משפרים אחד את השני וגורמים לאטלנטה לזוז כמו מכונה משומנת היטב. ב-254 הדקות שחלקו על המגרש בעשרת המשחקים ששיחקו יחדיו עד כה העונה, צמד הרכזים מחזיק בנט רייטינג של 12.0, הכי גבוה מבין כל צמדי השחקנים באטלנטה אשר שיחקו 50 דקות או יותר יחד העונה. הלילה הם יפגשו קבוצה בעלת קו אחורי מפוקפק הגנתית, והקושי ההגנתי שבלשמור על קו אחורי של הארדן וטייריס מקסי נעלם עקב הפציעה של הארדן. אני בספק גדול שפילדלפיה תצליח להגביל בצורה כלשהי את יאנג ומארי, ומאמין שנראה לפחות 20 נקודות מכל אחד מהם.

ההתמודדות בקו הקדמי תהיה מעט יותר קשוחה, כשלא בטוח שיש להוקס את מה שדרוש בשביל להאט בצורה כלשהי את ג'ואל אמביד, אך אני מאמין שזה לא יהיה הכרחי על מנת שהם יצאו מהמשחק הזה עם ה-W. יש לאטלנטה די והותר כישרון התקפי, אשר יפגוש הגנה שמלאה בחורים ונקודות חיסרון, בעוד שבצד השני דג'ונטה מארי לחלוטין מסוגל להגביל את התפוקה של טייריס מקסי, ולא אופתע לראות את האחרון מסיים עם אחוז שדה הנמצא באיזור הדרומי ל-40%.

מנגד, הסיקסרס מגיעים לאחר ניצחון מול הסאנס וכשהם קיבלו מנוחה של שלושה ימים, לעומת ההוקס שכאמור יגיעו למשחקם השני ביומיים. יתרון הטריות והמנוחה עשוי להיות משמעותי ביותר, במיוחד מול קבוצה שמחבבת משחק מהיר (אטלנטה מחזיקה בכמות הפוזשנים השביעית בגודלה בליגה נכון לעכשיו), אך לא בטוח שהוא יהיה מספיק כאן. אמביד הוא אחד משחקני העונה הסדירה הטובים בליגה ומסוגל לעשות שמות בקלינט קאפלה וג'ון קולינס, אך ללא הארדן הסיכויים של הסיקסרס במשחק הזה צונחים משמעותית. לא מופרך שהם יצאו מהמשחק עם ידם על העליונה, אך לאור פתיחת העונה המצוינת של ההוקס וההתחלה המגומגמת של פילדלפיה אני מאמין שהמארחת היא הפייבוריטית הלילה.

אני מהמר על ניצחון צמוד של אטלנטה.

2:30 – מיאמי היט (7-4) VS שארלוט הורנטס (9-3)

המשחק האחרון של הפריוויו יגיע מפלורידה, שם ההיט המאכזבים יארחו את ההורנטס, שאמנם לא מאכזבים לאור מחסור בציפיות, אך מציגים רמה לא מרשימה גם הם.

לאחר שבעונה שעברה סיימו עם המאזן השלישי בטיבו בליגה (בשיוויון עם הווריורס), הגיעו לגמר המזרח, החזיקו ברייטינג ההתקפי הרביעי בטיבו בליגה, את העונה הזו ההיט פתחו באופן מאוד מהוסס כשהם קוטפים רק 4 ניצחונות ב-11 משחקים, כשבין היתר הם מפסידים לקינגס ולפייסרס. בין אם מדובר בחור שנוצר כתוצאה מהעזיבה של פי ג'יי טאקר, מחסור בקליעה (נמצאים כרגע במקום ה-20 בליגה באחוזים משלוש) או הסתמכות גדולה מדי על קייל לאורי בן ה-36, מובהק שיש במיאמי לא מעט קבוצות שיצטרכו לעבוד עליהן ולראות כיצד הן הולכות להיפתר. הקבוצה הידרדרה באופן משמעותי הגנתית, כשקשה לראות את היכולת ההגנתית המרשימה שהציגה שנה שעברה, וכרגע היא נמצאת במקום ה-17 ב-NBA במדד הרייטינג ההגנתי.

היא מתקשה גם בהתקפה ומחזיקה רק ב-109.7 נקודות ל-100 פוזשנים, אבל למזלה היום היא תפגוש קבוצה שנראית אפילו פחות טוב ממנה העונה. לאחר סיפור מיילס ברידג'ס, ההורנטס נותרו ללא השחקן השני שלהם בהתקפה וכתוצאה מכך מחזיקים ברייטינג ההתקפי ה-28 בליגה, כשבמפתיע דווקא ההגנה היא זו שבולטת, כשהקבוצה ממוקמת במקום ה-15 בליגה. מיאמי לא טובה כרגע, אבל היא כן מגיעה עם יתרון הביתיות וכשהיא עדיפה מבחינת כישרון השחקנים בקבוצה, במיוחד כשההורנטס ישחקו ללא לאמלו בול וגורדון היוורד.

ללא שניים משלושת השחקנים המובילים שלה, אשר גם איתם היא לא נראית טוב במיוחד, הסיכויים של שארלוט להתחרות ראש בראש מול מיאמי הלילה נמוכים מאוד. טרי רוזייר אמנם בולט לעיתים העונה וקולע 21.8 נקודות למשחק (גם אם ביעילות נמוכה), אבל הוא לא הולך להספיק להורנטס בשביל להפריע בצורה כלשהי להיט, אשר יקוו שניצחון כאן מעט יחזיר אותם למסלול אשר היו בו בעונה החולפת.

ההימור שלי כאן הוא על ניצחון בהפרש דו ספרתי של ההיט.

Subscribe
Notify of
60 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אשך טמיר המקורי
10/11/2022 18:13:01

קרב השיקוצים הגדול, הוקס-פילי, חבל שהארדן מבריז

אשך טמיר המקורי
10/11/2022 18:13:22

ידוע גם כדרבי הפרטי של שמעון

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
10/11/2022 18:24:37

יד שמאל נגד יד ימין

shadow
shadow
10/11/2022 19:34:39

הוא לא הבריז. רדף אחרי צבי עד שנתפסה לו הירך האחורית

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

😁 איזה שעה דפקו למה לא 5 בבוקר שם שמים תמיד את הטראקרס

Berch
10/11/2022 18:29:19

תודה על הפרוויו
הזמן של אמביד לזרוח
🙂

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

ערב של תיקו – שני משחקים מעניינים ושני משחקים זוועה…
.
הטרייד של מקולום לפליקנס עשה טוב, שלא לומר מצוין, לשתי הקבוצות. כיף לראות טרייד כזה, שבלי קשר לכל מיני סוגיות פיננסיות וטיימלייניות, אשכרה הופך את שתי הקבוצות לטובות יותר, גם אם זה פעם בירח כחול… נותן סיבה להמשיך לזמום טריידים.
.
תודה רבה רותם אחלה פריוויו.

shadow
shadow
10/11/2022 19:36:20

האם דני ינטרל את לוקה?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  shadow

חחח לוקה אחרי ניגור באורלנדו לא נראה לי ינגר שוב דני פספס הזדמנות

Om3r
Om3r
10/11/2022 20:12:32
Reply to  shadow

אף אחד לא יכול לשמור את לוקה, אבל אם דני יקבל דקות זה יהיה בעיקר כדי להאט אותו כמה שאפשר.
ככה או ככה המאבריקס הולכים להשפיל את הויזארדס, זה לא משנה

דה שוט
דה שוט
10/11/2022 20:15:06
Reply to  shadow

ווש ינצחו הערב. דאלאס עייפים וקצרים

דה שוט
דה שוט
10/11/2022 20:08:33

תודה רותם אחלה פריוויו.
״קרב השיקוצים״ במזרח או ״הדרבי של שמעון״ חחחחחח גוד וואן
😂😂
והשאלה הגדולה של הערב – האם פאני יעמוד בפיתוי? (אני אומר שלא… חחחח)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

חחחחח זה אחרי הפוקר של ימי ה אין מצב שהוא יבריז הוא חובש תחתוני מס 9

דה שוט
דה שוט
10/11/2022 20:14:06

😂😂😂😂😂😂
לגמרי
פילי לא ינצחו דג׳ונטה בטירוף

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

פילי מנגבים היום טריי ינגב אותם ואמביד יצליף בהם עם הטוסיק. 10 פלוס לפילה

NFS
NFS
11/11/2022 7:47:39
Reply to  דה שוט

חחח…
לא מאשר ולא מכחיש

האווי לאסוף
האווי לאסוף
10/11/2022 20:15:06

תודה רבה על הפריוויו המצויין

ארבל חילבה
ארבל חילבה
11/11/2022 2:34:01

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
קייל קוזמה קורא מהספסל לדני ונוזף בו על איך ששמר את לוקה
והשדרנים של וושינגטון משבחים אותו על המנהיגות שלו

IDO
IDO
11/11/2022 2:52:56

דני יודע אנגלית?

IDO
IDO
11/11/2022 2:52:25

אמביד מייצר בעיקר איבודים. גדול. חזק. טיפש!

Smiley
Editor
11/11/2022 3:08:52

יאנג הגיע במוד הנכון

Smiley
Editor
11/11/2022 3:13:45

דז'ונטה סוף סוף למד משהו מג'יי קרוסאובר והתחיל לקלוע מחצי מרחק

Smiley
Editor
11/11/2022 3:44:57

דונצ'יץ' כבר משחק שני רצוף לא פוגע

Smiley
Editor
11/11/2022 4:27:07

כל מה שההוקס צריכים זה לשחק מהר מול הסיקסרס האיטיים, אמביד כבר לא יעמוד בקצב, בטח ששוב הוא מקפיץ את עצמו לדעת מהשלוש לכיוון הצבע.
מתי ריברס יסדר לו תרגיל לקבל את הכדור בתוך הצבע?

Smiley
Editor
11/11/2022 4:30:37

מארי עם ידיים כמו של תמנון, אי אפשר לכדרר או למסור לידו

Smiley
Editor
11/11/2022 4:42:37

רענן כץ צריך להחליף מזוזות שם באולם של מיאמי

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
11/11/2022 4:46:27

אני רואה, כולם ישנים.
עורו, הקיצו וראו
מה גדול היום הזה, היום הזה.
אש יוקדת בחזה
והמחרשה שוב פולחת בשדה.
.
את, מכוש, טוריה וקלשון,
התלכדו בסערה,
ונדליקה שוב את האדמה,
בשלהבת ירוקה.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
11/11/2022 4:49:30

כשלוקה עם 3 מ 9 מהקו, אין מצב שדאלאס מנצחים….

Smiley
Editor
11/11/2022 4:50:47

הארדן אולי "זקן, שמן וצולע…", אבל מה שהוא שכח על להיות PG וסקורר בליגה הזו מקסי עוד צריך ללמוד

Smiley
Editor
11/11/2022 4:52:10

ג'ימי באקט פשוט משחק לבד מול ההורנטס בדקות האחרונות

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
11/11/2022 4:52:42

פילי משחקים יותר טוב בלי הגועל?

Smiley
Editor
11/11/2022 4:59:44

וואו!! איזה האלי הופ של יאנג-קולינס מאחרי החצי
https://twitter.com/ATLHawks/status/1590902220786003969?s=20&t=SL-FP10AuJwXndFXA6Evyg

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
11/11/2022 5:01:11

טמביד הזה, לעולם לא יהיה לו תואר אם ימשיך ככה.
הוא צריך מאמן אמיתי ולעזוב את פילי.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
11/11/2022 5:05:32

אני חוזר על דברי מלפני כ 10 שנים, המזל של דוק ריברס שאיינג הביא לו את גארנט וריי וששם לצידו את טיבס (מאמן בינוני +).
כל החוזים שלו אחרי בוסטון הם בזכות אותה אליפות שבכלל לא רשומה על שמו. ריברס מאמן כושל שלא הצליח בלי טיבס למרות שקיבל קבוצות טובות.
לא ברור מדוע פילי החתימו אותו אחרי כל הפיאסקואים שלו, שוב ושוב ושוב….

אשך טמיר המקורי
11/11/2022 5:21:00

כי פילי אחד האירגונים הכושלים בליגה.
הם סחבו שנים עם ברט בראון, ונתנו לבן שימוש הארכה לחוזה מקס…

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
11/11/2022 5:49:45

+1966

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אמת לצערי. פילי צריכים לחשב מסלול מחדש הם לא יגיעו לכלום גם השנה. אפילו בעונה הסדירה מתקשים יצאתי רפה הבנה. שלא נדבר על הפלייאוף.
מכרו לנו את טאקר חתול בשקית ויש לנו את טוביאס שמשחק כמו 5 מיליון ולא 40. ואת ריברס שכמעט ברמה של בראון.
ואת גואל השמן העצלן שלא בכושר ובפלייאוף תמיד "פצוע".
צריך לפרק שם הכל. כולל טרייד על אמביד (כי קשה לי להאמין שיביאו שם מאמן נורמלי ואמביד גם בעייתי עם כמה שהוא טוב)

Smiley
Editor
11/11/2022 5:10:42

הבלייזרס קשוחים השנה, לא נשברים בקלות

Smiley
Editor
11/11/2022 5:13:33

ריילי חייב להביא לבאטלר עזרה במיאמי, הירו פצוע ולא עמיד ואולדיפו לא חוזר, וככה באטלר נסחט כי אין להיט התקפה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
11/11/2022 5:17:33

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח, גימי דחף את אוברה וגם לו לעשות צעדים.
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח. גיים אובר בגלל שאוברה לא נפל אלא עשה צעדים במקום….
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
בשביל 1, 2, 3 עוד חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

אשך טמיר המקורי
11/11/2022 5:19:34

חרגת לגמרי, ראה עצמך מנוע מח'תים עד סוף השנה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
11/11/2022 5:51:47

חח
🙂
אני צוחק צחוק מתגלגל מכל הלב, זה אמיתי. 3 ח'תים זה לא הצחוק שלי….

Smiley
Editor
11/11/2022 5:17:41

Hoop Central
@TheHoopCentral
·
Follow
Assist of the year. 💀
https://twitter.com/TheHoopCentral/status/1590902982182600704?s=20&t=CiUuSF8Tz5mEI9tb3utXsg

אשך טמיר המקורי
11/11/2022 5:18:43

מדהים איך שפורטלנד ובילאפס סובבו את הספינה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
11/11/2022 5:22:13

צונסי אור מאן
אבל א-שוס, חבל שלא ראית את השניות האחרונות במיאמי.
היית צוחק כמוני.

Smiley
Editor
11/11/2022 5:19:57

הבלייזרס מחצית שניה נעלו את הסל, אינגרם ומקולום נעלמו והשאירו את זאיון לבד

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
11/11/2022 5:21:05

זימי זה ארס בן ארס
קודם דחף נכון את אוברה ואחרי זה נתן חזה במצח של טרי. הוא ניצח עם ספק עבירות את עכברי שארלוט….
כל ה 15 שניות האחרונות זה גיימי באטלר וזה כל הסיפור!!!!!

Smiley
Editor
11/11/2022 5:21:40

איזה חוסר מזל להורנטס. גם השריקה לצעדים לאוברה וגם סמית' מעקם קרסול

אשך טמיר המקורי
11/11/2022 5:22:39

בבטן-יש-לו-בן סתם דורס אנשים.
פליקנס לא מאומנים מספיק טוב.
בילאפס תותח.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
11/11/2022 5:25:17

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ותזכר לטוב המעיכת ראש של ההההה
עכברוש…..
אולי בפוסט ההומוריסטי הבא שלך.

אשך טמיר המקורי
11/11/2022 5:34:51

עוד חחחחחחחתים??
חחחחחחחחחחחחחחוטא, חחחחחחחחחחחחחחחחרגת לחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחלוטין !!!

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
11/11/2022 5:53:22

גם הולך
🙂
משטרת החיתים בעטר (הראובן המקורי) הופס?

Smiley
Editor
11/11/2022 5:23:02

ניצחון גדול לבלייזרס

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
11/11/2022 5:24:00

זימי באטלר חתיכת זים של שחקן

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
11/11/2022 5:58:41

סורי, כל החיתים האלה הופכים את עטר הופס לעטרת לא רצינית, כמעט עטרה. הידעתם שיש נשים ששמן עטרה?….
הקטע שגרם לי לצחוק מתגלגל זה 15 שניות של סיום הארכה במיאמי איך היד של זימי והראש, סליחה אני אתקן למצח של גימי שנתן נגחה על רוזייר, של זימי זה כל מה שחשוב בשניות אחרונות של משחק כדורסל. היד והראש קבעו עוד ניצחון לספולסטרה.
אותי זה הצחיק ברמה ההיסטרית….

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פאני ירד מהעגלה של דני הוא בא עם דאבל פיגרס 😲

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לוקה נפל לפחי המזרח חחחח מעד חזק שם 🤣🤣

PhillySpecial
Editor