חם מהתנור: פורסם העונש הכבד של בעלי הקליפרס/רועי ויינברג

לאחר התבטאויות גזעניות של בעלי לוס אנג'לס קליפרס, דונלד סטרלינג (סטרלינג צוטט כאומר שורת אמרות גזעניות, ביניהן "בישראל מתייחסים לשחורים כמו לכלבים", כעס על חברתו אשר הצטלמה עם אפרו-אמריקאי, שהיה לא אחר מאגדת הכדורסל מג'יק ג'ונסון, ורבות אחרות), היום (ג'), הליגה הודיעה על עונש חסר תקדים לסטרלינג.

העונש הנקבע הינו קנס בשווי לא פחות מ-2.5 מיליון דולר, סכום עתק, אך לא יפגע משמעותית בסטרלינג, אחד מאלף האנשים העשירים בעולם (שווה 1.9 מיליארד דולר, נכון לספטמבר 2013), והשעייה לכל החיים מהליגה. יאסר עליו להיות קשור לקליפרס. השמועות אמרו ששותפי סטרלינג ישארו בעלי הקבוצה, אך לליגה יהיה אישור לקבוע מי ינהל הקבוצה. סטרלינג מורחק מכל פעילות של הקבוצה, וישיבות בעלים. סילבר אמר כי יכנס ישיבת בעלים במטרה לכפות על סטרלינג למכור הקליפרס.

סטרלינג חטף ביקורת ציבורית כבדה עקב התבטאויותיו, כאשר אנשים כמו מג'יק ג'ונסון, מייקל ג'ורדן, ונשיא ארצות הברית ברק אובמה, גינו מעשיו בתקשורת. שחקני קבוצתו עצמם ביצעו מחאה לפני תחילת המשחק הרביעי בסיבוב הראשון של הפלייאוף, כאשר כיסו סמלי המועדון במהלך החימום. שחקני קבוצה אחרת, מיאמי היט, הביעו מחאה באמצעות לבישת בגדיהם הפוך במהלך החימום, ולאחר מכן, ביצעו צעד זהה לזה של הקליפרס, וזרקו חולצותיהם לאמצע המגרש.

העונש, אשר הוטל על ידי הקומונישנר החדש של הליגה, אדם סילבר, שמחליף את דיוויד סטרן המיתולוגי, זכה לביקורות אוהדות ברחבי הליגה, כאשר צ'ארלס בארקלי, שחקן העבר ופרשן ההווה, וג'ייסון קולינס, השחקן הראשון בליגה שהינו הומוסקסואל מוצהר, בין התומכים.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 58 תגובות

  1. משהו מאוד מוזר.
    אם הוא מורחק, מי ישלם לשחקנים את המשכורות ?? ואם הוא מחויב למכור, אז עכשיו בעצם המחיר של הקליפרס הוא ברצפה, בגלל שכל העולם יודע שהוא מחוייב למכור.

    הוא יכול לתבוע את הנהלת הליגה על הנזק הזה?

    בכלל המועדון שייך לבעלים ??
    או לליגה ??

  2. העונש הפיך ? יש לו ודאי סוללת עורכי דין
    הוא חטף סטירה רצינית על משהו שנאמר בחדרי חדרים , אני לא משפטן אבל נראה לי שיש לו קייס עם תחנות יציאה בן 80 יכול להוכיח דימניסיה
    שימוש בכדורים אלכוהול ,בכל מקרה כדאי לו לעזוב בעצמו הוא נקלע לסיטואציה בלתי אפשרית יכל לצאת גדול אם היה מוכר את הקבוצה

  3. 1984 זה כאן.
    שיחה ללא הסתה ללא קריאה לפעולות גזעניות. רק הבעת דעה בשיחה פרטית של איש זקן קנאי ודביל שמדבר שטויות וכזאת תגובה קיצונית?
    הפוליטיקלי קורקט עוד יקבור את כולנו.

    1. מסכים לחלוטין. בארץ חופש הביטוי כולם ירדו מהפסים. אמירה פרטית בעידנא דריתחא. מה גם שהוא מינה GM שחור ומאמן שחור.

      מדובר על סחרור וירידה מוחלטת מהפסים.

  4. ישנן כמובן שתי אפשרויות:
    1. הוא יחליט למכור את הקבוצה ולהיעלם בשקט
    2. הוא יכריז על תביעה משפטית שבוודאי תיארך שנים על גבי שנים, ותעלה לו עשרות מיליונים.

  5. נראה שבמקרה הזה אי התערבות היא מדרון חלקלק. כאן מדובר בסימון בגבול של מה מותר ומה אסור לבעלים בעל כוח להגיד. סטרלינג לא חזר בו ולא פרסם התנצלות או הכחשה ולמעשה פתח חזית נגד כל מי שמתנגד לאמירות שלו, במיוחד מול סילבר.

  6. סטרלינג ינהל את המשבר כעסק כלכלי
    דבר ראשון יתן לזמן לחלוף עד שהרוחות יירגעו
    ייחפש למכור למרבה למחיר או שיצהיר שהוא מעביר לבניו שיצאו כנגד אמירתו, ובא לציון גואל.
    הכל חארטה, באמת חבר'ה.

  7. ממש משטרת המחשבות… איזו חוצפה!!!! מה אנחנו חיים ברוסיה?? כל אדם יכול להגיד מה שבא לו בביתו הפרטי בטח כשהדבר אפילו לא מתקרב למשהו שמזכיר עבירה פלילית כגון הסתה או משהו בסגנון… אני מקווה(ולצערי אני חושב שאתבדה) שהטרח הזקן ילחם בבולשיביקים האלה בבית המשפט ויתן להם בראש…

    1. האמירות הן דוחות ומגעילות, והאיש הזה טיפוס חשוך ומחליא, אבל אם היו משקיעים את אותה אנרגיה בחינוך ומיגור התופעעות הללו ארה"ב הייתה מדינה עם פערים חברתיים קטנים בהרבה ולכידות חברתית. זו חלק מהצביעות האמריקאית. מותר לחשוב ולומר בחדרי חדרים, אבל אם נתפסת איש לא יעמוד לצידך.

      1. תפסיק לחיות בסרט שהפוליטיקלי קורקט שלך ושל האמריקקים הדמוקרטים מחייב כל נפש חיה בעולם. כל אחד יכול להגיד או לעשות מה שבא לו כל עוד הוא לא עובר על החוק. זה פשוט דוחה הצביעות וההתייפיפות של הציבור והתקשורת האמריקאית בפרשה…

      2. כנראה שאכן מדובר באדם דוחה, אבל הפרשה הזו מעלה דיון פילוסופי נהדר. כמו שכתב דורפן בדה-באזר, בביתנו שלנו כולנו, אבל כולנו מתבטאים פה ושם בצורה מזעזעת, ואומרים דברים שברור לנו שאנחנו לא מתכוונים אליהם (תזכרו לדוגמא במה שהוא אמר על ישראל). אם נשתיל מקרופון בביתו של כ ל א ד ם, תוך שנה נקבל לקט אמירות מזעזעות. בביתנו הפרטי והמוגן אנחנו לא תמיד שמים פילטרים, ורחמנא לצלן, כולנו לפעמים מדברים בלי לחשוב.

        השאלה החשובה והמעניינת היא איך הליגה מתמודדת עם זה, הרי אם נקליט את מארק קיובן, מיקי האריסון, ג'יני באס או דולן 24/7 בבייתם (או שוב, כל אחד מאיתנו בביתנו) נוכל בסופו של דבר לדוג אמירות די נוראיות. לגבי התגובה של הליגה, לדעתי הצביעות היא התרופה היחידה כאן ואכן צריך היה להעיף אותו. אין מה לעשות, לאור הנסיבות הנפיצות פשוט אין תגובה אלטרנטיבית טובה מכך. זה רע הכרחי, ומה גם, שבמקרה הספציפי של האדון סטרלינג זה משום מה לא מרגיש מוגזם.

        לסיום, רועי, כתבת שהוא שווה 2 מיליארד, אז לפי הערכות השווי של הקליפרס הוא עכשיו יהיה שווה 2.6 מיליארד, ויתקדם עוד כמה שלבים בסולם העשירים העולמי. סוג של פרדוקס.

    2. אם אין לך בעיה עם האמירות שלו, תחשוב על העובדה שהוא מנהל עסק שמרוויח בעיקר משחורים אמריקאיים. אם הליגה לא היתה עושה משהו בנידון השחקנים היו מתמרדים נגדה, כפי שכבר הראו עם המחאות הקטנות. הקליפרס היא קבוצה בליגה ויכול להיות שכוכבים לא היו רוצים להגיע אליה או הקהל או משהו בסגנון אם לא היו ננקטים צעדים. זה פחות עניין של משטרה ומשמעת ויותר שמירה על המותג ומה שהוא מייצג. כמו שטייגר וודס נאלץ לוותר על חוזי פרסום למרות שלא ביצע עבירה פלילית עם המעשים שלו. אחרי כל העניין והפירסום השלילי שהגיע עד לגינוי של הנשיא יהיה לסטרלינג מאד קשה להגן על עצמו. בעניין הזה ארה"ב זה לא ישראל, כאן אמירות כאלה מתקבלות בסלחנות רבה יותר

  8. הבעיה לדעתי היא לא סטרלינג עצמו אלא מה שהוא משקף. הרי כולם ידעו מה דעותיו ואיזה איש דוחה הוא, וכולם חיו עם זה בשלום עד היום כל זמן שהוא לא הביע זאת באזני כל האומה. האיש הזה הרי מייצג רבים באומה האמריקאית ששותפים לדעותיו, וכאלה שגם לא מסתפקים באמירות. סטרלינג חוטף בשביל כל הגזענים האחרים, אבל ספק אם זה ישנה משהו מהותי.

  9. המיליארדרים האחרים מוכנים לזרוק לפח את זה מהם שבטיפשותו גורם לכל החבורה נזק תדמיתי כבד (שכמובן יש לו משמעות כספית). זה כל מה שקרה. נראה לי שזאת זכותם. לא?

    1. ברור ! תפוח רקוב חייבים לזרוק, וקרבן חייבים להקריב כדי לשכך את זעם האלים. העיקר שנוכל להמשיך לשחק בצעצועים השחורים שמספקים בידור להמונים.
      הצביעות בהתגלמותה

  10. הגזימו לגמרי.
    לבן אדם מותר לחשוב מה שהוא רוצה, ובשיחות פרטיות גם להגיד מה שהוא רוצה.
    אני חושב שהבן אדם דוחה, ביזיוני ומגעיל, אבל להיות כזה זה לא עבירה על החוק.

    לדעתי עושים לו עוול…

    1. עבירה על איזה חוק?
      לא מדובר פה על חוקי ארה"ב.
      זה גוף פרטי שמנהל כסף.
      החוק אומר שלבעלים מותר להדיח אותו.
      זה מה שכרגע נראה שהם יחליטו. זאת חברה שלהם, הם מנהלים אותה ויחליטו.
      וגם הקומישינר הוא נציג הבעלים שמינו אותו לעשות את ההחלטות האלה.
      אתם מדברים כאילו זאת פסיקה של בית משפט.

      1. אבל למה לבן אדם אסור להגיד משהו בשיחה פרטית?
        זה לא שהוא כינס מסיבת עיתונאים לצד מג'יק ג'ונסון והתחיל להריץ עליו דאחקות.
        הוא דיבר בשיחה פרטית עם מישהי (כנראה לא כל כך אמינה…)

        מבין שזה פוגע באינטרס הכלכלי של הליגה (צביעות לא קטנה בפני עצמה, מה שאכפת להם זה הכסף שהם מפסידים, לא גזענות ולא נעליים…), אבל לדעתי הכח שנתנו לקומישינר ולליגה קצת מוגזם.

  11. החלטה אמיצה וחשובה. ברור שלאדם יש זכות להביע דעות חשוכות ופרימיטיביות בשיחות פרטיות וציבוריות, אבל לארגון שמעסיק רוב של שחקנים שחורים ופונה גם לקהל השחור, יש זכות לבעוט אותו מכל המדרגות.
    אפשר אולי להציע לסילבר את תפקיד יו"ר ליגת העל הכדורסל?

  12. יאיר-אני איתך
    אבל פני הדור הדור כפני הכלב-אנחנו מדינה גזענית וכך וגם הספורט\התקשורת
    פיני גרשון גם מלכלך בצורה קיצונית ומגעילה על שרון דרוקר,בצורה שכבר מיזמן עברה את גבול הטעם הטוב,ועדיין הוא ממשיך לקבל במה ואף אחד לא אומר כלום[מעניין אותי מה היה אומר אהרון הפטריוט על זה שפיני הצהיר בשידור לייב את רצונו שהקבוצה הבולגרית תנצח את הגלבוע..]

    1. היי חום :
      1. מצחיק אותי שכל דבר אתה לוקח איכשהו למכבי .
      בגלל שמעניין אותך אענה לך
      2.עקרונית לא אהבתי את מה שאמרו לי שפיני גרשון הצהיר.
      כמו שמאד לו אהבתי שפיני גרשון אמר מה זה יולב …
      ולמרות שלא אהבתי את מה שפיני אמר …אני מרשה לעצמי לומר מה זה בלקנית ?? המפעל הכי מיותר שאי פעם קבוצה ישראלית שיחקה בו כולל גביע הטוטו ולמעט האינטרטוטו .
      לכן ייתכן מאד שמה שהוא אמר זה סוג של בדיחה /זלזול בוטות אופיינית וכד' אני בכל מקרה תמיד אבל תמיד (גם באינטרטוטו ) אהיה בעד קבוצה ישראלית גם אם יקראו לה הפועל אושיסקין תל אביב .

      3. יחסי פיני גרשון /שרון דרוקר.
      אתה מלכלך חזק על פיני כי …זה מסתדר לך לתזה …ואת דרוקר אתה מוציא חלק….ע"פ השמועות שהם אמנם שמועות …אך מכמה כיוונים שונים ….דרוקר חתר חזק תחת גרשון במכבי ….ע"פ השמועות זו לא הפעם הראשונה שזה קורה לו ולכן (ע"פ השמועות כמובן) הוא לא צדיק כ"כ גדול ….אני לפחות מעדיף את הבוטות והדוגריות של פיני על פני המשחקים והתחחנות מאחורי הקלעים לכאורה של דרוקר.

      4. שרון דרוקר לאן :
      הוא היה מאמן שלא תמיד הצליח אך הגיע להשיגים יפים.
      פסגת הישגיו היה גביע היול"ב עם ירושלים …אך מאז עבר עשור.
      אז אמנם דרוקר אימן בהצלחה בבלגיה וגם לקח תואר קטן עם אוראל גרייט …אך בגדול הוא לא התרומם …המשרה הנחשקת של מאמן מכבי התרחקה ממנו והיום הוא כבר לא נחשב כמועמד רציני ….מאז שחזר לארץ הוא נחל כישלון מהדהד בירושלים אשתקד (וניסה להאשים את כל העולם ואשתו שהם אשמים…וכשזה לא הלך הוא שינה אסטרטגיה ולומר שבעצם …זאת הצלחה כבירה ).
      גם העונה בגליל הוא אכזב בענק.
      ניחא המקום השמיני המאכזב …אך גרוע מזה זה שהוא הפך את הגליל להיות כלום ושום דבר …כפי שכתב יאיר באחד מטוריו (….נכון הגליל כבר כמה שנים בדרך לכלום הזה …אך דרוקר דחף חזק לכיוון).
      לא ישראלים ,לא אטרקטיביות ובטח שלא הישגים …אפילו את אליפות הבלגנית המפעל המיותר הזה הוא איבד .

      חבל שקריירה כ"כ מבטיחה דועכת.
      אם דרוקר לא יבצע שינוי חשיבה והתאמות הוא מהר מאד יהפוך לפרשן בערוץ של אחיו .

      1. +1
        לחום יש נטיה לירות את החץ ואח"כ לסמן את המטרה סביבו. מזל שיש את פיני שיציל את המצב, אחרת עוד היינו נזכרים בשירי השואה של אוהדי הפועל ת"א.

  13. חום אפשר לחשוב שאתה מנופף דגלים צהובים כחולים במשחקי מכבי באירופה. איך זה קשור לענין ? רק אתה יודע

  14. א אני בהחלט לא מנופף בדגלים צהובים
    ב פיני כמו אהרון הוא פטריוט דגול והפלא ופלא הוא רצה שהקבוצה הישראלית תפסיד,אני בעד שליללת אזרחות לשנתיים..זה פטריוט זה??

  15. תישמע..יכול להיות ..אני לא מבטיח
    פנחס שיחק בהפועל רגל בתור ילד וגם כמאמן שנה לא היה מוצלח בימיוחד..
    אפשר ליצחוק כמה שרוצים..אנשים פה מזדעזעים [ובצדק..] מהאמירות של
    סטרלינג אבל ליפני כמה חודשים פיני היה רק "השולף המהיר" ו"הדוד הקשקשן" ואלוהים יודע מה.
    שני מיקרה גיזענות,שתי תגובות שונות לחלוטין.

  16. ברור אחי,לא העובדה שלפיני גרשון הוא גיזען עם קבלות היא הבעיה,אלה העובדה שאני שונא את מכבי.
    אבל ככה זה כשאין שום טיעון הגיוני,אפשר פשוט להגיד "אתה שונא את מכבי"
    ואגב,אם ארז היה גזען הוא לא היה המאמן של הפועל בחיים.
    אני בכלל לא הזכרתי את מכבי,אתה הזכרת את זה שהגזען סמל אצלכם..

  17. התגובות כאן רק מדגישות את ההבדל בין ישראל לארה"ב.
    הנושא של שחורים ואיך מתייחסים לגזענות מאד רגיש שם, ולא מתייחסים בסלחנות לאמירות גזעניות שמתפרסמות, גם אם דרך הפרסום נעשתה בצורה שמריחה לא טוב.
    הדעות של סטרלינג נחשפו והוא פגע קשה מאד בליגה ולא הותיר ברירה לסילבר. אפילו הנשיא הגיב לכך.
    פיני גרשון לעומת זאת הריץ צחוקים גזעניים לא פחות עם עשרות קציני צהל ואף אחד לא הפסיק או השתיק אותו והוא לא שילם מחיר כבד כמו סטרלינג.
    סטרלינג ייאלץ לשמש דוגמא להרתעה נגד גזענות ואם כבר, אז עליו לרחם, יש לו מספיק בשביל לספוג את העונש.

  18. שתי נקודות:
    מבחינה חוקית אסור בקליפורניה להקליט אדם ולפרסם אותה בפומבי כמוצג משפטי או אחר מבלי שהאדם שהוקלט ייתן את הסכמתו לכך. רק מבהחינה הזו לדונלד הקמצו יש קייס משפטי מצויין. גם במשפט שלו נגד אלג'ן ביילור, הג'נרל מנגר הוותיק שלו, שהאשימו בהתעמרות על רקע גזעי, הוא זכה.

    פרנק מק'קורט, איל מגרשי חניה מבוסטון, קנה בשעתו את האל-איי דודג'רס בעזרת מינופים פיננסיים מסובכים וחלקלקים בפחות ממיליארד דולר כמדומני. אחרי פרשת הגירושין המגעילה מאשתו הוא מכר את הקבוצה לקבוצת גוגנהיים ומג'יק ג'ונסון ב-2.2 מיליארד דולר.
    באטם ליין: כסף זה לא הבעיה של סטרלינג (לעבר טוטקביץ', בן למהגרים יהודים ממזרח אירופה ששינה את שמו וידע כנראה מה הוא עושה)

  19. לדעתי הדברים שאמר אכן קשים , אבל נסחפו עם משפט השדה.

    הבן אדם עשרות שנים בליגה, הקליטו אותו בחשאי ושלושה ימים מרגע שזה קורה מעיפים אותו לאלף עזאזל ללא שום סנטימנטים וללא תחנות או אפשרויות של חזרה בתשובה.
    לא קצת נסחפנו?! !!!!
    אוהבים אותו ? לא אוהבים אותו? לקח קבוצה מסן דייגו ובתהליך מאד מאד ארוך הפך אותה למועמדת לאליפות בלוס אנגלס. כל העשייה נמחקת בהבל פה? יש מצב שזה קצת פופוליזם? איפה המבוגר האחראי בכל הספור? שטרן?!

    לדעתי האקטים של השחקנים ביחד עם קריאת הרגעה של הליגה וחקירה מעמיקה תוך כדי דיאלוג היו עושים הרבה יותר טוב.
    מעריך מאד בדרך כלל את ראש העיר קווין גונסון, אבל הריקוד שרקד אתמול לסטרלינג על הדם היה מתלהם ומאד לא מוערך בעיני.

    אם כל הרגישות וכל התחושות ברגעי משבר כאלה צריך להיות אחראי. שלפו מהר מידי!

  20. החלטה מצוינת. לסילבר יש ביצים. אנשים פה לא מבדילים בין גוף פרטי שזה הNBA לבין מדינה פדרלית (ארה"ב או קליפורניה). בבית משפט אני לא חושב שהוא היה מקבל על זה כלום, אם בגלל ההקלטה בסתר, או גם בת'כלס שהוא לא אמר שם משהו יוצא דופן, סתם אידיוט שהביע את דעתו, ושחברה שלו ניסתה למשוך אותו בלשון שם.
    לעומת זאת הNBA זה גוף פרטי שמייצר ואכפת לו רק מדבר אחד וזה כ-ס-ף. ואת זה מייצרים השחקנים, שרובם שחורים. ואתה לא יכול לתת לאדם שידוע כגזען גם בלי המקרה הזה לנהל עסק ולשלם לשחקנים שחורים, בידיעה שזה מה שהוא חושב עליהם. חוץ מזה, תסמכו על סילבר שהוא דיבר עם מספיק בעלי קבוצות שמבינים שזה יכול לפגוע בליגה ועדיף להעיף את האידיוט לכל הרוחות.

  21. לא קראתי את התגובות בכוונה בכדי לא להטות את ראשי.
    הבעלים הזה הוא לא כוס התא שלי.
    אך העונש שהוא קיבל בעייתי ממספר סיבות.
    1.זהו עונש פופולסטי : זה מה שנקרא בית דין שדה …אף אחד לא שמע אותו מה יש לו לומר להגנתו …בקיצור צביעות אמריקאית במיטבה.
    במילים אחרון סילבר רצה להוכיח לכל העולם ואשתו שהוא נכנס לנעלי שטרן.
    2. מסופקני האם העונש הזה חוקי …בטח בכל הקשור לקנס.
    הוא הבעלים של הקבוצה ….אמנם זכות השחקנים לא לשחק אצלו …אך אי אפשר ככה לקחת לבן אדם קבוצה.
    יתרה מכך ניחא היו מגיעים לבורר מוסכם על כמה הקבוצה הזו שווה ומפצים אותן …אך להכריח אותו למכור כשכל העולם יודע …זה אמור /עשוי לגרום לו להפסד מרובה…ולכן הוא יוכל לקרוע את הצורה לסילבר.

    3.ההקלטות היו הקלטות פרטיות ולכן כמה שידוע לי יש בעיה להרשיע אדם על סמך קלטות אלו.
    בשורה התחתונה:
    הוא סתם חמור …אין לי כל אינטרס להצדיק אותו מצדי שיהיה עני ואביון .אך הליגה פעלה ממניעים פופוליסטים וזה דבר שמאד מתאים לחברה האמריקאית. (וסליחה מראש ממנחם ומכל מי שנפגע…יש גם דברים טובים באמריקה).

    1. אינני בקיא בחוק האמריקאי, אבל בארץ, ולפי מיטב ידיעתי גם בארצות אחרות, מספיק שאחד מהמשתתפים בשיחה מודע להקלטה כדי שהיא תהיה חוקית. כלומר: אם אני מנהל שיחת טלפון עם דונלד, לי ולו יש זכות להקליט את השיחה, לגורם שלישי לו.

    2. 1. אדם סילבר דיבר איתו. לטענתו, סטרלינג הודה ולא הביע חרטה.
      2. חוקי. ע"מ להחזיק קבוצה אתה נדרש להתקבל ע"י שאר הבעלים. אם יש רוב בבעלים, ניתן להדיח אותך ולגרום לך למכור את הקבוצה (יש עניין שאולי הוא יוכל להעביר אותה לאשתו או ילדיו, לא ברור עדיין אם יקרה או אם ירצו ואפשר למנוע את זה).
      3. לפי כמה שידוע, ההקלטות חוקיות, במובן שהוא ידע על ההקלטה, לפי השמועות ההקלטות זה משהו שנעשה בהוראתו ויש יותר מ100 שעות של הקלטות שנועדו כדי להזכיר לו דברים שהוא אומר ושוכח, או משהו מגוחך כזה, כאשר האשה שבעניין טוענת שהם בכלל לא זוג, אלא רק בקשרי עבודה (לא מסביר את השמועות שהוא קנה לה 4 רכבי פאר).
      לגבי שאר הבעיות המשפטיות, אדם סילבר עו"ד בעצמו והתייעץ עם עורכי הדין של הליגה. גם אם סטרלינג יתבע וינצח, לא נראה לי שאני או מישהו אחר כאן בפורום יכולים למצוא טעות חוקתית שלא תאפשר את המהלכים שהוא קבע…

      דבר אחרון ובנימה אישית, ברוך שפטרני מעונשו של זה. רציתי שיםסיק להיות בעלים עוד לפני כל הסאגה הזו.

    3. אהרון זה בדיוק ההבדל בין גוף פרטי לכלכלי. הוא אמר את הדברים ולא התנצל או חזר בו. גם אם יתבע מישהו, שיתבע את זו שהקליטה אותו. קבוצה בליגה היא פרנצ'ייז, כלומר מנוהלת ע"י זכיין ועליו לעמוד בדרישות הליגה. ממש כמו שמנהל מקדונלדס או ארומה, או מלכת יופי מחוייבים לקוד התנהגות מחמיר יותר מהכתוב בחוק. לכן גם אם לא עבר על החוק ניתן להעניש אותו ובגלל חומרת האמירות, יהיה לו מאד קשה להגן על עצמו.

  22. California Wiretapping Law

    California's wiretapping law is a "two-party consent" law. California makes it a crime to record or eavesdrop on any confidential communication, including a private conversation or telephone call, without the consent of all parties to the conversation

  23. הוא חייב למכור או למסור את זה לילדים שלו כמו שמישהו הציע למעלה
    כי בתאוריה הליגה יכולה גם להחליט שמשנה הבאה יהיו רק 29 קבוצות והוא יפסיד הכול
    אין לו קלפים נגד הליגה
    אבל מצד שני אם פליסיאן יצא מזה אז כולם יכולים

כתיבת תגובה

סגירת תפריט