הווריורס מסתבכים והנאגטס מנצחים במשחקי יום חמישי / תומר שנאן

אורלנדו מג'יק (7-2) 130 – גולדן סטייט ווריורס (6-3) 129

הווריורס ממשיכים להפסיד בחוץ. המג'יק הציגו משחק התקפה מרשים, קרי ות'ומפסון ירו מנגד ושתי הקבוצות לא תפקדו בצד האפור של המגרש בדרך לאחת מהתוצאות היותר מפתיעות העונה.

בתחילת המשחק זה היה נראה שהווריורס בדרך לבלואו אאוט קליל כאשר חמש דק' מפתיחת הרבע לוני השתלט על ריבאונד וקלע לייאפ בדרך לריצת 11:0 שקבעה 18:8 לאורחת. אלא שהמג'יק לא אמרו נואש (לא בפעם האחרונה לערב זה) ושתיים וחצי דקות לסיום הרבע ואגנר קלע פלאוטר בדרך ליתרון 26:25 עבור אורלנדו. לאחר שהרבע השני נפתח בשוויון 30 הווריורס הראו יכולת התקפית מרשימה והצליחו לעצור את אורלנדו בהגנה כשדאנק של דריימונד ולייאפ של סאגס בצד השני קבעו 65:53 עבור הקבוצה מסן פרנסיסקו במחצית.

קרי ושות' עלו לרבע השלישי כפי שהתרגלנו שקרי ושות' עולים לרבע השלישי, המג'יק לא הצליחו לעצור אותם ופחות מארבע דקות אל תוך המחצית השנייה היתרון כבר עמד על 16 לטובת גולדן סטייט. גמור? תחשבו שוב. לאחר דקות ארוכות בהן המג'יק מנעו מהווריורס לברוח לקראת סוף הרבע המארחת התחילה בקאמבק שלא היה מבייש אף קבוצה בליגה, האורחת נכנסה להלם ו-12 שניות לסיום הרבע דאנק של האריס קבע 98:96 בלבד לווריורס בדרך לרבע אחרון מותח.

דקה אל תוך הרבע הרביעי והמג'יק כבר ביתרון לאחר ארבע קליעות עונשין מוצלחות. משם היוצרות התהפכו והווריורס החלו לרדוף אחרי אורלנדו כאשר שבע דקות לסיום המשחק שלשה של המפטון קבעה 113:104 עבור המג'יק. קרי וקליי השתלטו על המשחק, ושלוש דקות לבאזר סטפ בק מהאלבואו של ה-MVP של הגמר האחרון קבע 118:117 לטובת האורחת.

אם מישהו ציפה שההגנות יצטופפו, המתח יעלה והקבוצות יחלו להחטיא אכזבה צפויה לו. סל לטובת המארחת רדף סל לטובת האורחת ושתיהן נשארו צמודות עד הרגע האחרון. שובר השוויון הגיע לאחר חטיפה גדולה של סאגס וסחיטת עבירה שישית מדריימונד גרין לאחר שלשה גדולה שלו שקבעה 129:126 עבור המג'יק. הגארד קלע 1 מ-2 והווריורס הזעיקו טיים אאוט אחריו קליי קלע שלשה שצימקה לנקודה בלבד. 29 שניות לסיום, פוזשן של אורלנדו. המג'יק הורידו שעון כמצופה אך הסתבכו וקבלת החלטות רעה של פאולו בנקרו הסתיימה באיבוד 4.9 שניות לסיום, טיים אאוט ווריורס, דרמה במיטבה. הכדור הולך לקרי שמקבל שמירה כפולה ומוצא את ת'ומפסון, הקלע מנסה זריקה א-לה קוואי לנארד נגד פילי בפלייאוף 2019, אך הכדור היה קצר. סיום המשחק, 130:129 למג'יק.

ג'יילן סאגס סיים עם 26 נק' (15 מתוכן ברבע הרביעי), 9 אס' ו-4 חט' ובנקרו הוסיף 22 נק', 3 אס' ו-8 ריב' אצל המג'יק.

39 נק', 9 אס' ו-3 ריב' של קרי ו-27 נק', 3 אס' ו-4 ריב' של ת'ומפסון לא הספיקו.

אוקלהומה סיטי ת'אנדר (4-4) 110 – דנבר נאגטס (3-5) 122

10 דק' טובות של הת'אנדר בין הרבע השלישי לרביעי הספיקו כדי לעורר לא מעט דפיקות לב בקרב האורחת, לצערה של אוקלהומה זה לא הספיק.

הנאגטס פתחו בסערה וכבר ברבע הראשון עברו את רף ה-15 נק' יתרון. ברבע השני ההפרש אף צמח ובשיאו הגיע ל-19 לטובת דנבר. הת'אנדר עשו קולות של קאמבק אך יוקיץ' ושות' דאגו להוציא להם את הרוח מהמפרשים והמחצית נגמרה בתוצאה 71:57 לנאגטס.

אל המחצית השנייה האורחת עלתה מנומנמת משהו, ושיי ניצל את זה כדי להוביל את אוקלהומה לקאמבק הירואי בסיומו הת'אנדר נטלו את היתרון הודות ללייאפ של פוקושבסקי. הנאגטס הקצו משנתם והרגישו את הניצחון חומק להם מבין הידיים, אז מארי החליט ש-enough is enough, השתלט על המשחק עם 14 נק' ב-62.5% מהשדה ו-100% מקשת השלוש ברבע האחרון ונתן לדנבר את הניצחון אחרי רבע של 31.8% מהשדה ו-9.1% לשלוש של אוקלהומה. סיום המשחק, 122:110 לנאגטס.

אארון גורדון סיים עם 27 נק', 3 אס' ו-5 ריב', מארי הוסיף 24 נק' ו-5 ריב' וניקולה יוקיץ' סיים עם טריפל דאבל שכלל 15 נק', 14 אס' ו-13 ריב' אך גם 10 איבודים אצל הנאגטס.

שג"א הוביל את קלעי המארחת עם 37 נק', 3 אס' ו-4 ריב'.

לפוסט הזה יש 85 תגובות

  1. תודה רבה תומר.
    בנקרו את ווגנר זה פוטנציאל מפחיד. לבנקרו בנוסף ליכולות הפיזיות שלו והקליעה יש ראיית משחק טובה מאוד. אם אני המג׳יק אני מתחיל מאתמול לשחק איתו כפוינט פוורד

    1. תוסיף פוטנציאלית את השרוך הצרפתי, ובכלל אתה מקבל פוטנציאל לא נתפס.
      .
      בנקרו ממש מזכיר את לברון בגרסתו הצעירה. לא בכל יום רואים שחקן בממדים האלו עם שליטה כזו בכדור.

      1. פוטנציאל לא נתפס יהיה לכל קבוצה שתגריל את הצרפתי. זו יכולה להיות גרסת 2023 לשאק-וובר שלא קיבלנו באורלנדו…

    1. סאגס היה פשוט ענק. הנטל עליו להראות שזה לא היה מקרי כי בינתיים הוא על תקן תרנגול עיוור שפוגע לפעמים, שעון שבור שמדייק פעמיים ביום, וכיוב.

  2. תודה תומר
    ג'יילן סאגס היה חתיכת אקס פקטור הלילה, הזכיר את ימי גונזאגה העליזים. יוסטן בקושי גירד חמש דקות ופאולו המשיך בשלו. הם צריכים יותר כוח אש אבל ברור שהם עלו פה על משהו.

  3. הווריורס סופגת 77 נקודות במחצית השניה !
    אין ספק שהסיפור שלהם מתחילת העונה זה האין הגנה בכיכובם של וויסמן ( הטרייד מתקרב ? ) וג'ורדן פול הלא יציב . נוסיף לזה את תומפסון האיטי והכבד ואנדרו וויגנס שלא מזכיר את היכולת ההגנתית משנה שעברה .
    ומה זה אומר שקומינגה לא ראה פרקט כבר משחק שלישי או רביעי ??
    המסע למזרח נגמר בנוק אאוט 4-0 והלילה לקינוח מתארחים אצל ציון

    1. שיפסידו, לא צריך להתרגש יותר מידי מהעונה הרגילה. יותר חשוב לתת דקות לצעירים שיקבלו נסיון ויתקדמו, ולשמור לא לשחוק את סטף וקליי שישארו בריאים. לצערי הם לא עושים לא את זה ולא את זה.

  4. יש כשרון שבמג'יק, עכשיו רק צריכים לחלק אותו נכון ומאוזן בסגל.
    יש עוד פצועים שיכולים לתת שם בוסט לסגל שמתחיל להיראות עמוק.
    בנקרו חיית משחק, הבנאדם הרבה יותר כשרוני ממה שהוא הראה במכללות. יכולת להוביל כדור ולקרוא מהלכים.
    ווגנר הולך ומשתפר וסאגס גם מראה ניצוצות ממה שקיוו שיהיה עוד במכללות (רק שישמור על יציבות ובלי פציעות מטופשות).
    יש שלד צעיר, ועם קצת מזל אולי גם יקבלו את וומבניאמה.
    עדיין קצת מוגבלים בעמדות הגארד, אבל יש להם הרבה אופציות לטריידים

    1. מסכים – אם יזכו בוואמבניאמה זה יהיה פסיכי. אם לא – כמות הכשרון שכבר קיים היא מכובדת בהחלט, ועם כמה מהלכים נכונים הם יכולים לחזור בעונה הבאה למחוזות הפלייאוף. באנקרו הוא בחירה ראשונה ראויה ביותר.

  5. תודה על הסיקור.
    .
    דכאון עם ג"ס. כל מה שעשה את האליפות בשנה שעברה – העומק וההגנה הקבוצתית כאילו התפיידו להם. עומק עוד יש על הנייר, אבל החמישיה השניה לא מאוד מתפקדת.
    אם מסתכלים על הטבלה במערב מהסוף – אז זה הרוקטס בטאנקינג אקטיבי ואז 4 הקבוצות מקליפורניה – שלכולן היו יומרות כאלו ואחרות, אפילו לקינגס.

      1. זה קצת ביצה ותרנגולת… האם אין ביצועים כי קר לא נותן להם לרוץ או שקר לא נותן להם לרוץ כי לא צפויים ביצועים. הבעיה היא בתוצאה.

    1. בונה בריכה. אתה יודע כמה מלחיץ זה? אישורים מהעיריה, לריב עם הקבלן, באמצע מגלים שחייבים לתקן משהו אחר. קשה להתרכז ככה בעבודה.

  6. כמה נקודות לגבי ג"ס:
    .
    וויסמן וג"ס של קר לא מתאימים. אני נוטה להשתכנע שהבעיה יותר הצד של וייסמן. יותר מכל הוא רך. זה דבר שפני הרדאווי אמר כבר כשאיתר אותו וניסה לתקן. אבל גם הצד השני של המשוואה בעייתי. לקר אין את הכשרון לטפח צעירים. זה יותר תלוי בהם מאשר בו. גם תפקיד הסנטר בשיטת המשחק שלו לא מתאים ליכולות והכישורים של וויסמן. הבעיה של מיירס, השווי שלו כרגע נמוך מאד.
    .
    קלי, למרות השיפור שהראה היום, צריך לעלות מהספסל. הסיבה, גורדן פול. הוא משחק הרבה יותר טוב כשהוא פותח. הבעיה, האגו של קלי יקשה עליו לעשות איגואדלה. אבל עם 40 מיליון לשנה הוא צריך לחשוב על טובת הקבוצה.
    .
    המחליפים, בלי קשר לרמת הכישרון, הרבה פחות טובים מאלו שפתחו את העונה בשנה שעברה. ויסמן וקמינגה לא עומדים בציפיות, גמייקל גרין רחוק מלהיות אוטו פורטר, דה וינצנזו פצוע. קלי לא יעיל וחלש בהגנה.
    .
    בשלושה מארבעת ההפסדים האחרונים ההרכב הראשון לא הצליח לנצח את המשחק למרות שזה היא אפשרי בדקות הסיום. לא זכור לי מקרה דומה בעשור האחרון. זה על קר, קרי, גרין, קלי וויגינס ולוני. וזה מצביע על עומק הבעיה.

    1. הבעיה עם מעבר של פול לחמישייה הראשונה זה מצב שאין לחמישייה השנייה שחקן יוצר, ותומפסון עדיין מגן טוב יותר מפול, בטח שפיזית הוא יכול לשמור על יותר עמדות, מאשר קו אחורי קטן וחלש של קארי-פול (זה עדיין לא אומר שכל השלושה לא יכולים לשחק יחד, כי זה כוח אש גדול).
      תומפסון פשוט לא שחקן יוצר כמו שקארי ופול מסוגלים לתת.
      העניין עם פול והחמישייה השניה, שפול קיבל לחלוטין את המפתחות ואור ירוק להשתולל במצב כזה, וחוסר היציבות שלו יחד עם קבלת החלטות לא טובה זועק לשמיים. אז יש הרבה ימים שהוא משתולל והכל נכנס, ואז זה נראה פנטסטי, אבל פול עדיין לא שחקן אחראי. והוא לחלוטין גארד סקורר שחושב קודם קליעה מאשר מסירה (וזה גם מה שהביא לו את ה-140 מיליון – היכולת לעשות סל שהכל תקוע).
      במצב כזה שפול משתולל ולוקח את רוב הפוזשנים לשאר שחקני החמישיה השניה, שאלו הצעירים, הוא משאיר להם פירורים לגעת בכדור ולהתפתח.
      אז מודי הוא יותר 3&D שיכול לשחק ללא הכדור, אבל וויזמן וקומינגה חייבים נגיעות וחייבים את הכדור כדי ליצור ולהתפתח. וויזמן לא מנצל עשירית מהפוטנציאל שלו כי כל התפקיד שלו זה לחסום ולהתגלגל להאלי-הופ, וקומינגה בגלל נקבר במעמקי הרוטציה.

      1. מסכים עם הרבה ממה ששניכם כתבתם אבל לגבי פול בחמישיה -סמיילי צודק. הם ממש חייבים פליימייקר נוסף מהספסל, פול בינוני בזה, לכל היותר. עדיף אחד עם גובה ומאסה – גם כדי להכשיר אותו להיות גירסה של גרין. איכשהו הם קיוו שזה יהיה קומינגה אבל לא נראה לי שכרגע יש לזה אחיזה במציאות. ואז הם גם יוכלו באמת להתגמש עם החמישיות.
        .
        גם הפגרה לא הייתה משהו – הדיבורים על אולי להחזיר את דוראנט והאגרוף של דריימונד אמורים להשפיע לרעה על כל קבוצה. אולי הם לא עשו כלום, אבל טוב זה לא עשה.
        .
        בכל מקרה – קר כבר אמר שהוא הולך להתחיל לשחק עם ההרכבים…

      2. סמילי אתה סותר את עצמך. מחד אתה אומר שפול צריך לשחק בהרכב השני כי הוא שחקן יוצר ומצד שני את הטוען שהוא לא טוב בזה במיוחד. אני מסכים שהוא נוטה להסתבך בכידרורים אבל הוא מוסר טוב. יש לו 5 אסיסטים למשחק ב 29 דקות.
        .
        אם קרי משחק 32 – 34 דקות (זה רע מאד שהוא משחק יותר מזה על תחילת העונה) ופול עוד 36 (כרגע הוא משחק בערך 24) דקות זה מאפשר לפחות 20 דקות חפיפה בינהם ובכל רגע נתון לפחות אחד מהם על המגרש. פול לא מגן טוב כמו קרי אבל אם הוא המגן החלש היחיד בחמישיה זה סביר. גם קרי בשנותיו הראשונות נחשב למגן גרוע. הבעיה שקר לא מצליח לבנות הרכב שני עם מגינים טובים כדי לכסות על פול.
        .
        מסכים עם ג'ונתן שהכנה ללילה לא היתה מוצלחת. יכול להיות שזה קשור למסע ליפן. גם המסע לסין לפני 5 שנים עשה בלגן במוכנות לעונה.
        ..
        קר העדיף את טי גרום על קוונדרי בגלל יכולת ניהול משחק. בגלל שעות המשחקים במזרח לא ראיתי אם הוא צדק בגישה. קוונדרי הוא מגן טוב יותר.

        1. אני אומר שפול עדיף בחמישייה השניה כי הוא שחקן יוצר, דבר שתומפסון פחות טוב ממנו, ועדיף את ההגנה של תומפסון לצד קארי.
          .
          פול כשחקן באופן כללי לדעתי עדיין לא בשל להיות מנהל משחק בגלל שהוא שכונתי מדי וקבלת ההחלטות שלו לא טובה, בנוסף לזה שהוא קודם כל סקורר בחשיבה שלו.
          .
          לא חושב שיש פה סתירה

  7. תודה על הסיקור
    אורלנדו באמת נראית עם פוטנציאל.
    השאלה מה יקרה כשיתחילו הציפיות והלחץ.
    גם אוקייסי נראתה נפלא עם שלושת המוסקיטרים.
    גם ברוקלין על הנייר הייתה ועדיין קבוצה מפחידה
    🤣

  8. הנהלת הnba פרסמה את הסיבה האמיתית שבגללה ארווינג הושעה.
    ארווינג אמר בנחרצות שהעולם היה עגול בעבר, והיהודים תעבי הבצע שיטחו אותו כדי שהוא יזכיר להם מטבע זהב.

  9. תקציר מצויין
    פתיחת העונה הזאת מראה כמה שהווריורס היא מבין הקבוצות הכי חלשות שזכו בטבעת אליפות.
    ההגנה שלהם פשוט הובכה מול שחקנים כמו אוקיקי ובאנקרו שאף אחד לא יזהה ברחוב.

    ג'יימס וייסמן אחרי הפציעה נראה כמו שחקן שכבר לא יממש את הפוטנציאל שבו.
    סיכוי גדול שהם ישלחו אותו בטרייד בעתיד הקרוב.

  10. תודה רבה תומר, אחלה סיקור.
    .
    לא מבין את ההתלהבות מאורלנדו – לדעתי הם אמורים לנצח הרבה יותר.
    .
    בעניין וייסמן – אני מוכן לקחת אותו, אאל"ט הוא מרוויח בערך כמו פולטל, לא יודע אם זה עובר, אבל אם כן, אני מוכן לקחת אותו עבור פולטל, בחירת סיבוב ראשון, ובחירת סיבוב שני רחוקות של הלוחמים. טוק טו מי רן, טוק טו מי.

    1. מילא אם פלוטל היה מגן טוב, אבל הוא לא. גם אם הוא היה שחקן הגנה טוב אין שום סיכוי בעולם שג"ס יוסיפו בחיר.ות דראפט כדי להפטר מויסמן. כבר עדיף להם לתת לו להתיבש על הספסל או לשלוח או ל G ליגה. אחרי שפול היה של כשחקן שנה שניה לאף שחקן אין פתחון פה לומר שהוא לא רוצה.
      .
      אני מוכן להחליף ראש בראש ויסמן מול זאק קולינס וטרה גונס, כפוף לבדיקה רפואית. אתה ממילא בטאנקינג ויש סיכוי שפופ יהפוך את ויסמן למה הבעלים של ג"ס חלם שהוא יכול להיות ואז בעוד שלוש שנים כולם יאמרו ששדדת את ג"ס

      1. לא מבין למה אתה חושב שפולטל לא מגן טוב, לטעמי הוא מגן מצוין – קל רגליים יחסית לסנטר, מסתדר בחילופים, אינטליגנטי. אם כבר יש בעיה איתו היא קשורה בהתקפה בכלל, ובקליעות מחוץ לצבע ומהעונשין בפרט. ועדיין, הפלוס מינוס שלו תמיד מרקיע שחקים. בדיוק השחקן שיתאים ויבין את השיטה של קר וגולדן סטייט. לכן, לדעתי, המחיר שלו הוא לא רק וייסמן אלא גם תוספות. אבל הימים שבהם הכרחתי מנג'רים אחרים להסכים לעסקאות איתי, תוך שאני מאיים עליהם עם ההוביצר של פרימו, חלפו לבלי שוב, אז אני מוכן לזרום על קולינס תמורת וייסמן ובחירת סיבוב ראשון – אתם מקבלים בחור ארוך שיכול לשחק סנטר בסמול בול ולקלוע משלוש, והחוזה שלו בכל מקרה בקושי מובטח אז תמיד תוכלו להיפטר ממנו בשנה הבאה ולחסוך איזה חמישים מיליון דולר בקנסות על חריגה. גם שחקן יותר מתאים, וגם חמישים מיליון דולר חסכון שווים בחירת סיבוב ראשון רחוקה.

        1. שמע, פרימו זו מכה. אני מניח שמעכשו קבוצות ינסו לבצע צחקירים גם על התחום הזה ואולי יוסיפו ראיון עם פסיכולוג חובה למועמדי דראפט. מענין כיצד הוא הצליח להסתיר את זה בזמן הקולג.

  11. רציתי להעלות "חם מהתנור, המדור המשפטי", אבל אין לי זמן אז קבלו בתגובה:
    .
    קיירי הושעה על ידי ברוקלין לחמישה משחקים מאחר ולא הסכים להתנצל מפורשות על האמירות האנטישמיות שלו. השילוב בינו לבין אודוקה מבטיח המון במישור המשפטי.
    .
    מיילס ברידגס הגיע להסדר שמשאיר אותו מחוץ לכלא – ישלם הרבה כסף לחברתו לשעבר, ומחויב לכל מיני דברים בשנים הקרובות, אבל אולי יוכל לחזור לליגה.
    .
    מתברר שפרימו התערטל מספר פעמים בפני הפסיכולוגית של הספרס, והיא תובעת אותו, ואת הספרס, בטענה שהם ידעו ולא עשו כלום. מאשימה ישירות את המנג'ר ברנדן רייט, לא ברור אם פופ ואחרים ידעו.
    .
    עד כאן, לפי שעה, מבית המשפט.

        1. פחדה ממה? היא פסיכולוגית לא? היא אמורה לטפל בו. הזיה מוחלטת ערימות של כסילים חסרי מושג. אנשים נרפים, חלשים חסרי עמוד שדרה ויכולת לעמוד על שלהם. גנון.

    1. כדאי לציין, ה"התנצלות" של קיירי הייתה כל כך גרועה שב-ADL סירבו לקבל את הכסף שלו.
      https://twitter.com/IanBegley/status/1588333293342437376
      כן, זה בעייתי שאנשים עשירים פשוט זורקים כסף על בעיה כדי שתעלם במקום לקחת אחריות, אבל להגנתם בדרך כלל זה עובד להם. קיירי היה כל כך גרוע שאפילו את המינימום הזה הוא לא הצליח לעשות.
      הגואט של הסקילס לא אמור להפיל ככה את הכדור.

        1. כן, אחרי שסוף סוף פעם ראשונה מאז שהוא התחיל להנפיץ תיאוריות קונספירציה, דחפו אותו בחזרה, אפילו הקבוצה השעתה אותו (רק אחרי שצחקו, תקפו, התלוננו והציקו להם לעשות משהו), הוא הסכים להתנצל. הגיע הזמן.
          אני חושב ששלושתנו סיכמנו בסוף יפה את מה שקרה איתו במהלך הלילה לפי הסדר. אבל זה קיירי, אז לך תדע אם מהרגע שבו התחלתי לכתוב את התגובה הזו ועד שאלחץ פרסום יקרה משהו הזוי חדש.

          1. זה ככה עם התנהגויות כאלו. בין נרקיסיזם להנאה לעשיית גזלייטינז. כשאתה נותן להם להמשיך לפלוט בולשיט ולהגן על עצמם אתה בעצם מצטרף לנסיעה. ברגע שאומרים "עד כאן" יש תוצאות יותר טובות. גם אם הם שוברים את הכלים התוצאות יותר טובות. ואפילו אם ה"עד כאן" הוא חסר פרופורציות למעשה לפעמים זה עדיף.

            1. מרגיש כאילו אתה מדבר על האתר כאן wink
              לא יאמן כמה נסק קיירי עושה לקבוצה. גם מקבל המון כסף, גם תופס מקום בתקרת השכר, גם לא תמיד משחק, גם עושה נזק תדמיתי למועדון וגם גורם לזה שהמועדון כל הזמן עסוק בשרפות שהוא עושה במקום להתרכז בכדורסל

            2. מסתכל ימינה. מסתכל שמאלה.
              כן…

            3. חחחח 🙂

            4. לא. אני לא מדבר על האתר. יש כאן, כמו בכל מקום אחר אנשים שמנהלים מערכת יחסית מורכבת עם המציאות… ורוצים שגם כאלה שהולך להם יותר פשוט ייצטרפו אליהם.
              כאן בהופס, כמו בכל זירה ציבורית, אתה יכול לבחור אם להתייחס אליהם או לא. קשה מאוד למשטר את זה וגם עדיף שלא.
              כשאתה בקשר עסקי, רומנטי, משפחתי עם כאלה – זה משנה את התמונה.

            5. יונתן, הסברת יפה.

            6. תגדיר למשטר את זה. זה לא בינארי, וכשנותנים לאנשים עם מערכות יחסים מורכבות עם המציאות לקשקש עצמם אחד לשני למוות ללא תגובה מקבלים במוקדם או במאוחר שיח של פורצ'אן.

            7. לא התכוונתי לזה שאתה מדבר על האתר אלא על זה שהדברים יפים גם למה שקורה פה.

            8. כתבתי מה שת'וג כתב רק בצורה ארוכה יותר. שלו עדיף.

            9. ת'וג – זה באמת תלוי ולא בינארי. בגלל זה "עדיף שלא" ולא "אסור".
              .
              פיסטונס – אני לא בטוח שהבנתי למה אתה מתכוון עכשיו.

  12. אני לא מאמין שגולדן סטייט יהיו יותר גרועים העונה מיוסטון ומאורלנדו (עם כל הכבוד לנצחון שלהם היום) והפיסטונס. אז שאלה לJohn: חוץ מויקטור וסקוט – מה עוד יש גבוה בדראפט ששווה לעשות בשבילו טאנקינג?
    😏

  13. תודה רבה על סיקור מעולה! לילה של 2 משחקי קצה על הנייר, שגם התחילו בבלו-אאוט של הפייבוריטית, ובסוף היה ממש כיף של כדורסל
    .
    פעם ראשונה העונה שישבתי מול OKC משחק שלם, ומאוד אהבתי מה שראיתי. פשוט עצוב הפציעה של הולמגרן

  14. אוקיי, ברוס בראון. איפה אתה היית כל החיים שלי?
    עזבו את ההתקפה הזו – https://twitter.com/Adam_Mares/status/1588415494109138944 זה פשוט ניקולה "לא נעשה מאז ווילט" יוקיץ' מנווט התקפה של יוקיץ'. אבל תנועה יפה של ברוסי.
    עזבו גם את זה https://twitter.com/JB_DenverSports/status/1588365490979684352 . יש לו שם חיתוך נחמד שמרמז למה שהוא יכול לעשות, אבל זו התקפה בתנועה במיטבה. זה עניין של כל הקבוצה.
    אני יותר מדבר על זה – https://twitter.com/stevejones20/status/1588350297587740672 . שחקן, לא מה"שלישייה הגדולה", שלוקח את הכדור, שובר פנימה, מכווץ את ההגנה ומוצא את האחרים פנויים בחוץ. זה טוב זה.
    אה, וגם בסוף דנבר הייתה צריכה קצת הגנה (לעזור לגארדים שנשחטו על ידי אוקלהומה) אז ויתרה על פורטר בשביל לתת לברוס לשחק זה גם משהו חשוב, אני מניח.

  15. אם אנחנו כבר בעניני עסקאות. מה אתם מציעים עבור קלי? רק הצעות רציניות יענו ואין לי כוונה לתת בחירות, בין היתר עי טכנית זה מסובך מאחר שהבחירה של 24 כבר הועברה.

    1. למה שלא תרגע קצת ותן לקליי את הזמן שלו לחזור לעצמו. אתמול היו דקות שהוא נראה כמו קליי הישן והטוב, ותכלס אתם צריכים אותו כי בלעדיו אין לכם תקווה לאליפות, וגם לא תקבלו בעדו שום דבר שיקרב אתכם לשם. קיצר, הוא התקווה היחידה שלכם אז תפסיק לחשוב איך להעיף אותו ותתחיל לחשוב לטווח הארוך, אל איך מטפלים בוא ומחזירים אותו לכושר.

  16. אני חושב,שהלוחמים בדרך הנכונה . יש שם חבורת צעירים מוכשרים שהם אספו אבל עדין הם צעירים. וצריכים נסיון. ולימוד. אז היום ההרכב הראשון היה :

    פלוס 3 5 10 13 4
    והשני
    מינוס 10 9 15 9
    אני חושב שקר עושה נכון הוא נותן לצעירים לשחק לבד וכך לומד אותם ונותן להם לבוא לידי ביטוי.
    באעזה שהוא שלב הוא יתחיל לערבב בין החמישיות ונראה דברים אחרים. קליי היה מצוין הלילה גם דריי וסטף היה פשוט עילאי. לא ניתן לתיאור היכולת הפנומנלית של השחקן הזה.
    מאמין שהם יפתרו את הבעיות אם כי מתחילה להיווצר מסה קריטית מסויימת שעלולה חגרום לאנשעם להתחיל לחשוב שבאמת יש בעיות.
    אני עדין מאחה שחושבים שאין.
    אני לא עושה שום טרייד על קליי ובודאי שלא על וייסמן הילד חזר מפציה קשה מאוד ארוכה אין לו עדין כושר משחק. ס ב ל נ ו ת.

    1. אני אולי אסביר למה אני מתכוון יותר לעומק. יש ללוחמים חבורה צעירה שאין לה זמן לגדול בנחת (כמו למשל החבטרה הצעירה והמעניינת ששיחקה מוחה הערב,של אורלנדו). זו חבורה שצריכה לגדול מהר לקראת מאבק הפליאוף השנה כדי להוות בו פקטור. אני בטוח שכל תנועה מנותחת על צוות האנליזה של קר שלדעתי הוא הטוב בליגה (ראה ההתפוצצות הקבועה ברבע השלישי זה לא מקרי ולדעתי מבוסס על ניתוח של נתוני המחצית הראשונה וההתאמות הנרדשות) .מאמין שבקרוב יתחילו להגיע תוצאות אם כי שוב… צעירים זה צעירים. זה לוקח זמן. אתגר לא קטן. נראה.

      1. אתה צודק כשאתה קורא לסבלנות. אבל החבל שיש להנהלה מצידם של הותיקים ובעיקר מצידו של קרי הוא די קצר. בשנה שעברה הצליח להנהלה. הצעירים לא פגעו ביכולת של הקבוצה לנצח. הם גם לא שיחקו הרבה. השנה , בעיקר בגלל הנטל הכספי שנובע מהשכר של הותיקים שגרר ויתור על GP2 ו OPJ אבל גם מהרצון לקדם את הצעירים, הם קיבלו הרבה יותר אחריות והם לא עומדים בה. אז כמובן שזה לא רק הם. גם גמייקל גרין לא באמת מספק את הסחורה (הגנה) וגם קליי לרוב לא אבל זה לא משנה. בנקודת זמן לא מאד רחוקה בעתיד קרי ירמוז שנגמרה לו הסבלנות. בינתיים אני כמו כל GM ראוי לשמו, בודק אלטרניטיבות. אם כל מה שאקבל זה מה שמאנו מציע זה די עגום. אבל אני אופטימי.

        1. כל מה שאמרת – מדויק. אני חושב אותו דבר. אני כמוך אופטימי כי אני חושב שאצל הלוחמים בסופו של דבר,זו מערכת משוכללת שיודעת ליצר ערך מוסף ברמות שהן אחרות לגמרי מיתר הליגה.
          תודה ו… נראה.

  17. 1984
    🙊🙈🙉
    משטרת המחשבות במיטבה. הנזק גדול מהתועלת.
    מיניסטריון "האמת" מזכיר לכם:
    "War Is Peace, Freedom Is Slavery, Ignorance Is "Strength

      1. זה נראה כמו משהו בין לבין. מזכיר קצת אותך שנראה כאילו עברת תהליך לחוסיזציה תוך כדי כך שלחוס עצמו נמצא בתהליך גילריזציה מתקדם. כמה אנשים אתה בעצם? שלושה או שפיספסתי אחד שניים או שבעה בדרך? (ההערכה שלי היא אחד עם פיצולים לשלושה ארבעה מסכים על ידי מעבד קוונטי). אבל זו רק ההערכה שלי (המעבד קוונטי היה סוג של מחמאה – אין לי מחמאות אחרות בארסנל המתכלה מיום ליום שלי).

כתיבת תגובה

סגירת תפריט