You are currently viewing הווריורס יגיעו לאורלנדו והנאגטס יתארחו באוקלהומה בליל חמישי מצומצם/ רותם אלרן

הווריורס יגיעו לאורלנדו והנאגטס יתארחו באוקלהומה בליל חמישי מצומצם/ רותם אלרן

1:00 – אורלנדו מג'יק (7-1) VS גולדן סטייט ווריורס (5-3)

המשחק שיפתח את ליל המשחקים הקצרצר שלפנינו יגיע אלינו מפלורידה, שם המג'יק יארחו את הווריורס, כשאורלנדו תנסה להמשיך להפסיד בתקווה לשפר מיקומים לקראת הדראפט בעוד גולדן סטייט תקווה לצאת מהמצב הבעייתי שנקלעה אליו בפתיחת העונה.

המג'יק בחרו בדראפט האחרון את פאולו באנקרו עם הבחירה הראשונה, ועד כה דבר זה אמנם לא מתבטא בניצחונות, אך בהחלט משתלם מבחינת הרמה שמציג באנקרו – הגבוה, אשר יחגוג 20 רק בעוד מעט יותר משבוע, נכנס לליגה בסערה ובשמונת המשחקים הראשונים של העונה קולע 21.8 נקודות, קוטף 7.6 ריבאונדים ומוסר 3.6 אסיסטים למשחק. באנקרו הוא ממש עוד לא שחקן בשל לחלוטין או כזה שיכול להוביל קבוצה מנצחת, אך במשחקים הראשונים שלו ב-NBA הוא מראה הרבה הבטחה, ואפילו מצליח לשפר את הקבוצה, אשר הרייטינג ההתקפי שלה משתפר ב-6.3 נקודות ל-100 פוזשנים כאשר הוא נמצא על המגרש.

אורלנדו לא מוצפת בכוכבים ובאנקרו ללא ספק צפוי להיות השחקן המוביל שלה, אך מסביבו נבנה סגל איכותי מאוד שפשוט כיף לראות. פרנץ ואגנר ממשיך להיראות טוב לאחר עונת רוקי מצוינת, וונדל קרטר ממשיך להשתפר, קול אנתוני וג'יילן סאגס ממשיכים לבסס את עצמם בקו האחורי של הקבוצה ואפילו בול בול לראשונה מקבל דקות משמעותיות, אותן הוא מנצל ל-2.6 חסימות למשחק. אני מאוד בספק אם המג'יק יהוו תחרות כלשהי לקרי והווריורס במשחק זה, אך לצד זאת גם מאמין שהם יסייעו להפוך אותו למשחק מאוד מהנה לצפייה.

מהצד השני, האלופה המכהנת אמנם הראתה חיבור נהדר בפלייאוף האחרון וניצחה באמצעות כדורסל קבוצתי בהובלת סטף קרי, אך בפתיחת העונה הזו היא מתקשה לצבור ניצחונות. ההבדל המשמעותי בין העונה הקודמת לנוכחית הוא הרמה בו הקבוצה תלויה בקרי – באופן טבעי, גם בעונה החולפת גולדן סטייט הייתה תלויה מאוד בסופרסטאר, כשהרייטינג ההתקפי שלה יורד ב-7.8 נקודות ל-100 פוזשנים כאשר הגארד לא נמצא על המגרש, אך העונה המצב הזה החמיר באופן ניכר, דבר שניתן לראות בכך שהרייטינג ההתקפי של המועדון צונח מ-117.4 כאשר הוא על המגרש ל-91.8 כאשר הוא נח על הספסל. יש לציין שמדובר במספר משחקים זעום וישנה סבירות גבוהה שהמספרים יחזרו לאיזורים דומים בהם היו בעונה הקודמת, אך כשזה קורה לאורך רצף של 8 משחקים יש בכך סיבה כלשהי לדאגה. לאור המצב שלה, אורלנדו היא בדיוק מה שהיא צריכה על מנת מעט לאושש את האגו ולהיראות יותר טוב, אך לצד זאת, מצב בו היא מפסידה עלול להוריד באופן משמעותי את הביטחון של הקבוצה. על הנייר זה שלהם, אבל צריך לראות האם יצליחו לשבור את החולשה שהם מציגים ללא קרי מאז פתיחת העונה.

אני מהמר כאן על ניצחון מוחץ של גולדן סטייט.

2:00 – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (3-4) VS דנבר נאגטס (3-4)

המשחק השני מהשניים שנקבל הלילה יתרחש באוקלהומה סיטי, שם הת'אנדר יארחו את דנבר כשהשתיים במאזן זהה לאחר שבעה משחקים.

לאחר שהגיעה לדנבר לפני כשבוע וחצי וספגה הפסד ב-5 נקודות, אוקלהומה תהיה הפעם הקבוצה הביתית ותקווה להגיע למאזן שווה עם הנאגטס. לאחר שבעונה שעברה סיימו עם המאזן ה-27 בטיבו בליגה כשניצחו רק ב-24 משחקים, הת'אנדר מגיעים גם לעונה זו עם שאיפות להמשיך את שיטת הטנקינג שהם נוקטים בה בשנים האחרונות, במטרה להשיג את ויקטור וומבנייאמה. למרות הרצון להגיע גבוה בדראפט בתום העונה, בינתיים הקבוצה פתחה את העונה מצוין – עם 4 ניצחונות בשבעת משחקיה הראשונים, הרייטינג ההגנתי השישי בטיבו בליגה והנט רייטינג השישי בטיבו בליגה עד נקודה זו, אוקלהומה מובלת על ידי שיי גילג'ס אלכסנדר (31.5 נקודות, 6.8 אסיסטים ו-4.8 ריבאונדים למשחק) ונראית טוב.

הלילה היא תשחק בסגל מלא, לאחר שג'וש גידי חזר מנקע בקרסול במשחק מול המג'יק, מסר 10 אסיסטים וסייע לת'אנדר לצאת מהמפגש עם ניצחון בהפרש 8 נקודות. אף על פי שהם מגיעים למשחק הזה במומנטום טוב וכשהם מחזיקים ביתרון הביתיות, הת'אנדר דווקא לא מגיעים אליו כפייבוריטים, בעיקר לאור העובדה שהם מגיעים למשחק שני בשלושה ימים לעומת הנאגטס, אשר קיבלו מנוחה של ארבעה ימים לאחר משחקם מול הלייקרס. מצב שבו המארחים מנצחים כאן ריאלי לחלוטין, אך הם מגיעים מנקודת נחיתות למשחק.

מנגד, דנבר תבוא הלילה כשהיא רעננה לאחר המנוחה הארוכה שקיבלה, כשהמנוחה משמעותית במיוחד לאור המצב הבריאותי של הקבוצה – כששניים משלושת הכוכבים המובילים של המועדון רק חזרו מפציעות ומעונה שבה לא שיחקו או כמעט ולא שיחקו, הנאגטס יקוו לתקופות מנוחה ארוכות ככל האפשר, והשבוע הם קיבלו אחת מכובדת ביותר. הקבוצה לא מבריקה בתחילת העונה והיה מצופה ממנה לנצח יותר מארבעה משחקים לאור לוח המשחקים שקיבלה בשבועיים הראשונים של העונה הטרייה, אך אני מאמין שהלילה היא יכולה להראות את הגיבוש שבין הכוכבים ואת הסגל המצוין שנבנה סביב ניקולה יוקיץ'.

הסרבי לוקח רק 12.4 זריקות למשחק עד כה העונה, ובזמן שזה מדגם זעום שסביר להניח שלא מצביע על מגמה של ממש, כוכב בסדר הגודל של "הג'וקר" צריך לסיים כל משחק עם כמות זריקות גבוהה בהרבה מזו. בעונה שעברה יוקיץ' נאלץ לסחוב כמעט לבדו את הקבוצה, ועקב כך העמיד 17.7 זריקות למשחק, אך לאור כך שהוא קלע ב-62.0% אפקטיבי במהלך העונה הזו, הייתי שמח להמשיך לראות אותו ממשיך לככב כסקורר דומיננטי במיוחד. הנאגטס לא בולטים במיוחד בצד ההגנתי של המגרש, אך כשהת'אנדר מדורגים במקום ה-25 בליגה במדד הרייטינג ההתקפי, דבר זה לא צריך להדאיג יותר מדי את מייק מאלון, במיוחד לאור כך שאוקלהומה בעצמה תתקשה להתמודד עם המסיביות של יוקיץ' בצבע ועם הריווח סביבו.

אני מאמין שהמשחק הזה יהיה צמוד בהרבה מכפי שהרבה אנשים עשויים לחשוב, אך שבסופו של דבר יסתיים בניצחון משכנע של דנבר.

Subscribe
Notify of
112 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Guy d
Guy d
03/11/2022 17:53:03

תודה רותם, אחלה פריוויו למרות מיעוט המשחקים

Avri
Avri
03/11/2022 17:59:42

בינתיים המרשתת (סוג של) סוערת על התגובה של אדם סילבר לעניין קיירי. הולך לעשות לו נו נו נו, וקיירי יוציא איזה 'סליחה עם מישהו נפגע' והכל יחזור על מקומו בשלום.

yaniv
yaniv
03/11/2022 20:04:40
Reply to  Avri

הבנתי שהוא כבר התנצל ואפילו תרם חצי מיליון דולר לליגה נגד אנאישמיוצ או משהו כזה

אור
אור
03/11/2022 20:13:19
Reply to  yaniv

לליגה נגד השמצה (לא יודע מי אלה בדיוק), הוא חצי מיליון והנטס חצי מיליון
.
מצד שני:
Kyrie Irving still won’t apologize in train wreck press conference: ‘I cannot be anti-Semitic’
.
https://nypost.com/2022/11/03/kyrie-irving-still-wont-apologize-i-cannot-be-anti-semitic/

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
04/11/2022 0:06:39
Reply to  אור

https://en.wikipedia.org/wiki/Anti-Defamation_League
הם

.
אם אתה ממש רוצה להכנס לזה אז הוא כן אמר שהוא לא מחזיק בדעות אנטישמיות, אבל זה לא כל כך משנה כשמדובר על אדם שלא מדבר בקוהורנטיות רבה ולא מסוגל לזהות אותן אפילו אם הן יושבות לו על קצה האף. (שלא בשונה מאנשים כאן שלא מסוגלים לזהות גזענות מיזוגניה וכו' כאשר היא מופיעה מצידם.

אור
אור
04/11/2022 1:47:10

תודה, אז הם כן ארגון יהודי אם כך

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
04/11/2022 2:20:59
Reply to  אור

כן

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor
Reply to  yaniv

כן…
הוא ממש לא לקח אחריות (אמר ש"לא הייתה כוונה לגרום נזק. הוא לא יצר את הדוקו") אבל אמר שהוא לוקח אחריות עליהם בלי להוריד אותם או שהתנצל עליהם, לא הראה שהוא מבין או רוצה להבין את הנזק שזה יכול לגרום, ובסופו של דבר גם ענה לשאלה "האם אתה אנטישמי?" במילים "אני לא יכול להיות אנטישמי אם אני יודע מאיפה באתי" שככל הנראה (זה קיירי. הוא מומחה בלהיות מעורפל) מרפרר לאותה אנטישמיות שהוצגה בדוקו שהוא פרסם שהשחורים הם היהודים האמיתיים. בסופו של דבר זו סתם הצהרה חסרת מחוייבות מצד קיירי עם זריקת כסף לצדקה (ואנחנו יודעים שאין לקיירי בעיה לזרוק הרבה יותר כסף בשביל תיאוריות קונספירציה מטופשות אחרות, אבל עם מקור זהה).
לא הייתי קורא לזה התנצלות. גם אדם סילבר לא, והוא אמר שישב עם קיירי לשיחה השבוע. אני לא צופה שמשהו בדעותיו של קיירי ישתנה. וכמו עם תיאוריות הקונספירציה הקודמות שלו, אני צופה שהליגה לא באמת תדע איך להתמודד, לא תאתגר את מה שהוא אומר, לא תציב עובדות מולו, והוא יחזור מהר מאוד לטעון שהוא הקורבן פה ושהתקשורת רודפת אחריו בכל פעם שמישהו ינסה לדחוף אותו קצת.

יהלי אולמר
Editor
03/11/2022 18:04:15

נהדר ומעמיק רותם
הווריורס במומנטום רע ולדעתי פאולו יעשה קציצות מכל מי שהם ינסו לזרוק עליו. לאורלנדו יש סיכוי טוב להפתיע היום. מקווה גם שהרוקי השני, קיילב יוסטן, יהיה אקטיבי יותר.
אפרופו אקטיביות, מי שמצטיין בזה הוא ג'יילן וויליאמס של אוקייסי. ראינו את זה מול דאלאס עם החטיפות וההגעה לטבעת. הוא שחקן בשל יותר שיצא אחרי 3 שנים בסמטה קלרה וזה בהחלט מורגש כעת. בצד של דנבר כריסטיאן בראון נכנס לרוטציה וגורם לאנשים להתבלבל בינו לבין ברוס (האחרון סופר אנדרייטד ומתאים לקבוצה הזאת כמו חמאת בוטנים לג'לי שהוא הבטן של יוקיץ')

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לדעתי גולדן מנגבים אותם 25 פלוס

Berch
03/11/2022 18:32:48

תודה על הפרוויו
הכי כיף בחדר ההלבשה של אורלנדו לפני משחק:
"חברה… אתם הולכים לשחק מול השחקנים הכי טובים בעולם.
אם תנצחו סבבה
אם תפסידו סבבה
יאללה… לכו תתנו להם פייט
קחו כדור חמודים וצאו לשחק
אוהב אותכם
"
🤣

גיא הירוק
Admin
03/11/2022 18:56:11
Reply to  Berch

האמת?
כיף גדול למי שאוהב את אורלנדו.
יש עתיד מבטיח שבהינף מעט מזל יכול להפוך לממש מבטיח. עם המאזן שלהם, יש להם 40% לבחירה טופ 3.
אין לי מושג מי השחקן ה-3 בטיבו בדראפט,
אבל הנדרסון עושה רושם של אחלה בחירה.
.
כך שאם הם מפסידים?
קדימה שיריונרים!
מנצחים?
איזה כיף, הפתעה.
Win Win אף פעם לא כלל שאיפה גדולה כל כך להפסדים…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Berch

חחחחח צודק

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

משחקים מהנים לצפיה, תודה רבה רותם.

Smiley
Editor
03/11/2022 19:30:37

Ex-Employee Suing Spurs, Primo
Former Spurs psychologist is also filing criminal complaint alleging Josh Primo exposed himself to her nine times

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor
Reply to  Smiley

אה, אוקיי. אז אני לוקח כל מה שאמרתי על הספרס. זה פשוט זוועתי מצידם. טיפונת יותר טוב מכמה אחרים, אבל עדיין עמוק בצד הנורא. מקווה שהם יובסו בצורה קשה במשפט. ועוד כמה דברים.
סגנון הכדורסל עדיין סבבה לפעמים.

trusttheprocess
trusttheprocess
03/11/2022 19:38:33

אחרי עדויות היום שכל הנהלת הספרס כולל פופ ידעו על מעשיו של פרימו כבר תקופה ארוכה ולא עשו כלום אני מקווה שברור לכולם שפופ יוכרח לפרוש ממש בקרוב
אני לא אומר שזה בסדר אני רק אומר שזה מה שיקרה בסופו של דבר

אור
אור
03/11/2022 19:44:05

בנטס כבר הביעו עניין?

Avri
Avri
03/11/2022 19:57:39
Reply to  אור

😁מצויין

האווי לאסוף
האווי לאסוף
03/11/2022 20:17:08
Reply to  Avri

פופ אמר שהוא חשב שזה טבעי שפרימו ערום כל הזמן, ככה גם החברים שלו הסנילים בבית האבות מסתובבים כל היום

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

🤣🤣🤣🤣

לא הבנתי היא פסיכולוגית לא שלחו אותו אליה שתטפל בדיוק בבעיה הזאת?

אשך טמיר המקורי
03/11/2022 22:10:18

חחח זה מה שתהיתי גם
אבל כנראה לא. היא פסיכולוגית ספורט, לא בולבולים.
לא נראה לי שזה נכנס להגדרת תפקיד שלה.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
03/11/2022 20:18:12

קצר ולעניין, תודה רבה רותם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה ערב צעמום לשועלים מזל יש מכבי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הארדן השמן בחוץ.לחודש

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ESPN story on Sixers star James Harden expected to miss a month with a right foot tendon strain:

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

תגובתו של קיירי לשאלה אם הוא אנטישמי:
"Any label you put on me I'm able to dismiss because I study. I know the Oxford dictionary."
אין ספק, הוא הגואט של המילונים.
.
.
אולי חוץ מהאות A, כי הוא לא יודע את משמעות המילה Apology.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
03/11/2022 23:59:11

קיירי היה משתלב כאן באתר מצויין.

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor
shadow
shadow
03/11/2022 23:32:54

הארדן בחוץ? מה אין איזה שיקוי קסם? נעליי העל חלל מקצף קוסמי בולם קרינה אלקטרומגנטית לא שמרו לו על הגיד?
מתי נייק מוציאים נייק אייר ירך אחורית, אייר קרסול, זום זעזוע מוח?

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
04/11/2022 0:00:36
Reply to  shadow

אתה מוזמן לעולם הפוטבול לבחון את טכנולוגיות הקסדות האחרונות.

רפיקי
04/11/2022 1:22:01

מי שער ממליץ לצפות בווריורס.
נראה כמו משחק החזרה של קליי

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
04/11/2022 1:39:17
Reply to  רפיקי

בלתי אפשרי. המגרש באורלנדו זה פשע נגד העיניים.

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

מארק סטיין מדווח שסקאוטים של קבוצות ששיחקו נגד ברוקלין מספרים לו שהשחקנים פשוט הפסיקו להקשיב לנאש. אומרים שהם ראו הרבה פעמים את סטיב נאש קורא למהלך מסוים בהתקפה רק כדי לראות את קיירי עושה משהו אחר לחלוטין במקום.
אני מניח שזו הסיבה שברוקלין ממש רוצים את אודוקה. הם מחפשים מאמן שלא מוכן לקבל "לא" כתשובה.

אור
אור
04/11/2022 1:48:15

יפה

רפיקי
04/11/2022 1:44:40

מסקנה מהמשחקים האחרונים של הווריורס:
האליפות בלבלה את הגרעין הצעיר.
משחקים עם בטחון מופרזז עושים שטויות ולא מצאמצים מספיק

Dipsy
Dipsy
04/11/2022 1:47:47
Reply to  רפיקי

לא חושב שיש להם אובר ביטחון אלא להיפך. הם צריכים לטעות ולשחק הרבה כדי להתפתח, ובמערכת שרוצה לנצח כאן ועכשיו קשה להם לבוא לידי ביטוי.

Smiley
Editor
04/11/2022 1:50:03

Shams Charania
@ShamsCharania
·
Follow
Nets statement on Kyrie Irving: “We are of the view that he is currently unfit to be associated with the Brooklyn Nets. We have decided that Kyrie will serve a suspension without pay until he satisfies a series of objective remedial measures…”

Smiley
Editor
04/11/2022 1:50:22
Reply to  Smiley

Chris Mannix
@SIChrisMannix
·
Follow
The Nets have suspended Kyrie Irving for at least the next five games, per team.

אור
אור
04/11/2022 2:23:59
Reply to  Smiley

פשש.. איזו פצצת-שאמס. לא ציפיתי לזה
.
קיירי כזה עקשן שהוא מסוגל להגיד "לא בא לי" למלא אחר התנאים לחזרה למגרש וכך לשבת בצד הרבה יותר מהחמישה משחקים האלה

ברוך רובין
ברוך רובין
04/11/2022 2:25:36
Reply to  אור

מטומטם דוראנט שבחר את הדביל הזה לבנות איתו עתיד, לך תקח אליפות עם חמור.

אור
אור
04/11/2022 2:27:43

לצערי נראה שגם דוראנט לא חכם במיוחד

Pistons
Pistons
04/11/2022 2:25:57
Reply to  אור

הלוואי ישעו אותו עד סוף העונה. זה יחסוך לי את האמביוולנטיות של האם לרצות שהנטס ינצחו בגלל דוראנט או יפסידו בגלל קיירי.

מדהים השחקן הזה. אין עונה שהוא לא מעורב בפציעה או סקנדל

אור
אור
04/11/2022 2:28:38
Reply to  Pistons

זה בידיים שלו זה בידיים שלו כפי שזה נראה וגם המהלך החכם לעשות מבחינתם

Pistons
Pistons
04/11/2022 2:32:48
Reply to  אור

נחזיק אצבעות או מקלדות שקיירי יצייץ עוד איזה משהו מפגר ויושעה מכל העונה.

אור
אור
04/11/2022 2:33:45
Reply to  אור

הניחוש שלי שהוא פשוט לא ימלא אחר התנאים של הנטס לסיום ההשעייה

אור
אור
04/11/2022 2:31:00
Reply to  Pistons

אגב, נראה כרגע שיש מנצחים בויכוח איזה חוזה הוא יקבל מעכשיו, אלה שטענו שהוא יקבל הצעות נמוכות ביותר עקב האופי שלו ולא אלה כמוני שצחקו עליהם עקב יכולות הכדורסל שלו

Pistons
Pistons
04/11/2022 2:35:20
Reply to  אור

אני כבר רשמתי שקיירי פרש רשמית ואולי ינסה לעקוץ חוזה אחרון העונה ואז יעלם לו בעונות הבאות.
מדהים שהנטס צריכים לסחוב שני חוזים עצומים של שני ראשי בול עץ. סימונס ליד קיירי עוד נראה נורמלי.

TRIP
TRIP
04/11/2022 1:57:48

הלכה האליפות טעות קשה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
04/11/2022 2:25:01

שיר הלילה לכל המרחפים

יונה פעמונה, עם פרשנות מה אין בי איי

שָׁם הַרְחֵק עַל הַגִּבְעָה
אֳהָלִים יֵשׁ אַרְבָּעָה
זֶהוּ כָּל הַמַּחֲנֶה
כָּךְ נָאֶה וְכָךְ יָאֶה.
.
הֵי הֵי יוֹנָה, הֵי יוֹנָה פַּעֲמוֹנָה
הֵי הֵי יוֹנָה, הֵי יוֹנָה פַּעֲמוֹנָה
.
זֶהוּ אֹהֶל הַבָּנוֹת
כָּל אֶחָד יָכוֹל לִרְאוֹת
שָׁם נָקִי כָּל הַיָּמִים
וּבָנוֹת לָאֲלָפִים.
.
הֵי הֵי יוֹנָה…
.
זֶהוּ אֹהֶל הַבָּנִים
כָּל אֶחָד יָכוֹל לְהָבִין
מְלֻכְלָךְ כָּל הַיָּמִים
וּזְבוּבִים לַאֲלָפִים.
.
הֵי הֵי יוֹנָה…
.
זֶהוּ אֹהֶל מְשֻׁתָּף
לַזָּקֵן וְגַם לַטַּף
הַבָּנוֹת עַל הַמִּטּוֹת
וְהַבָּנִים עִם הַבָּנוֹת.
.
הֵי הֵי יוֹנָה…
.
זֶהוּ אֹהֶל הַמִּטְבָּח
שָׁם יוֹשֵב לוֹ הַטַּבָּח
הוּא יוֹשֵׁב בֵּין הַסִּירִים
וּמְבַשֵּׁל אֶת הַבֵּיצִים.
.
הֵי הֵי יוֹנָה…
.
זֶהוּ שִׁיר נֶחְמָד נוֹרָא
עַל בָּחוּר וּבַחוּרָה
זֶהוּ שִׁיר מִלֵּב אֶל לֵב
שֶׁאוֹתוֹ אֲנִי אוֹהֵב.
.
הֵי הֵי יוֹנָה…
.
הִנֵּה שָׁם עוֹמֵד בָּחוּר
בָּחוּר מַקְסִים עִם פֶּה פָּעוּר
הוּא יוֹשֵׁב וּבָהּ מַבִּיט
בִּשְׁבִילוֹ הִיא הַלָּהִיט!
.
הֵי הֵי יוֹנָה…
.
הִיא עָלָיו קְצָת מַבִּיטָה
הוּא שָׂרוּף וְהִיא דְּלוּקָה (לברון את רס)
זוּג אוֹהֵב עַכְשָׁו בּוֹעֵר
מַיִם לְהָבִיא מַהֵר!
.
הֵי הֵי יוֹנָה…

Smiley
Editor
04/11/2022 3:08:48

פששש אורלנדו, איזה קאמבק!

shadow
shadow
04/11/2022 3:31:20

איזה שריקת אויר וצ'אלנג' כושל. עובדים על הצופים בעיניים

shadow
shadow
04/11/2022 3:40:43

למרות השריקה הבזויה לטובת הרמאות של קרי, אורלנדו ניצחו בסוף. האמת שהם עשו הכל כדי להפסיד אבל לא היום.

thetroll
thetroll
04/11/2022 3:46:26
Reply to  shadow

מסכים שהצ'לנג' הלך לסטף אבל היה צריך ללכת לאורלנדו.

thetroll
thetroll
04/11/2022 3:43:03

מי שהפסיד ללוחמים את המשחק הזה זו החמישיה השניה של הצעירים. אפשר לראות בפלוס מינוס. למרות ההפסד מה שסטף עשה במשחק הזה בעיקר ברבע האחרון זה לגזור ולשמור . עדין הרבה בעיות בהגנה של הלוחמים. אורלנדו קבוצה מעניינת.

ברוך רובין
ברוך רובין
04/11/2022 4:22:16
Reply to  thetroll

זה הספסל הגרוע בליגה הרבה אשמה בגלל קר שפשוט עשה הפרדה ומשאיר להם פירורים, מה שקר עשה מוויסזמן זה פשע נגד השחקן ועילה לתביעה.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
04/11/2022 3:44:36

הגיע הזמן לשלוח את דוראנט חזרה לתאנדר.

רן הנרגן
רן הנרגן
04/11/2022 3:59:59

ג"ס בצרות צרורות. אין הגנה. רבע אחרון אורלנדו טילו לסל פעם אחר פעם. לבטח יש קשר לכמות העברות שכבר היתה לכל שחקן ובכל זאת. השיפוט מוזר בעיני (לא ראיתי את רוב המשחק). יחס כזה של קליעות עונשין בין קבוצות, לא סביר.

shadow
shadow
04/11/2022 4:05:42

מה שמוזר זה איך שלושה שופטים צופים בוידאו של קרי קופץ על המגן ועדיין נותנים לו שלוש זריקות

thetroll
thetroll
04/11/2022 4:22:42
Reply to  shadow

צודק

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
04/11/2022 5:08:51
Reply to  thetroll

יקירי, במשחק האחרון מיאמי לקחו צאלנג וביטלו 3 זריקות לקרי כי היק של קרי היא זו ששיחקה עם עיד של ג'ימי (ראה תגובה שלי בפרוויו הקודם) זה הרי ברור שכשסטף קולע יש מי שינסה לחסום לו. אי אפשר להתייחס לכל נגיעה כפאול. אם כבר אז הפאול על סטף/הארדן/דיים/טייטום….

thetroll
thetroll
04/11/2022 7:42:09

מסכים אבל סטף עשה את זה הערב בכזאת מומחיות הרפלקסים שלו מטורפים שאפילו בצ'לנג השופטים טעו. זה נראה היה שוגנר פשוט לא משאיר לו מקום אבל זה בכל זאת הוא שזרק את עצמו עליו וגם התכבד על הדרך לשחרר זריקה. לדעתי לפחות.

shadow
shadow
04/11/2022 4:02:32

שגא כזה טוב או שזו הרכות המלטפת של ההגנה של דנבר? אולי גם וגם

ברוך רובין
ברוך רובין
04/11/2022 4:17:47
Reply to  shadow

שגא שחקן עליון, מדברים על זה כבר שנתיים שלוש באתר פשוט פרסטי מקפיא אותו, אבל זה חכמה בדיעבד.

ברוך רובין
ברוך רובין
04/11/2022 4:54:18
Reply to  shadow

מה שהופך את שגא לכל כך בלתי עציר זה השחיטה המופלאה שלו בגוף ובשני הידיים, לא מדובר באתלט עליון אבל הבן זונה מחזיק בכמעט כל סקיל של כדורסל שהחולשה היחידה שלו זה הקליעה מהטרי (הוא מסוגל להיות ספוט אפ שוטר מצויין) וכמות איבודים שתרד ברגע שישחקו איתו שחקנים ברמה של הnba ולא חברה אלמוניים , הוא מסוגל לעצור על רגל ציר, לקלוע בפידאווי לחדור באותה רמה בשני הידיים, להשעות את הגוף שלו אחרי החדירה. במקרה של שמירה כפולה מדובר גם במוסר מצויין.
.
הבעיה היחידה זה פרסטי שהולך להכניס את היהלום הזה שוב להקפאה

אשך טמיר המקורי
04/11/2022 5:10:31

האמת, יש לו שלשה מצוינת וגם מכדרור (בלי לבדוק, מבחן העין).
ובמיוחד בקלאץ'.

shadow
shadow
04/11/2022 4:07:18

דנבר נתנו גז ונראה שסגרו את המשחק

ברוך רובין
ברוך רובין
04/11/2022 4:28:16

שגא בלתי עציר מצחיק לחשוב שפרסטי רצה למכור אולי בשביל קניגאהם ועוד להביא להם את הבחירה ה6 , מזלו שדטרויט זה הזבל של הליגה וסירבו לטרייד הזה. עצוב לראות כשרון כמו שרגא מתבזבז בזבל שנקרא אוקלוהמה החברה ששיחקו איתו זה כמה חברה שהיו מחליפים אצל שמעון בשכונה

אשך טמיר המקורי
04/11/2022 5:12:16

מדהים אם זה היה על השולחן.
שרג"א לדעתי כבר שנתיים לא נופל מלוקה.
והוא הרבה יותר יעיל ממנו, והרבה פחות אגואיסט.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא אשך. שגא לא קרוב ללוקה. הוא מוביל שוב להפסדים 😁.
תשמע הוא תותח והתחיל את העונה מדהים אבל הוא צריך נצחונות כדי להיכנס לדרג ה1.

אשך טמיר המקורי
04/11/2022 9:10:36

לא באשמתו.
הוא לגמרי ברמה של לוקה כמו שאמרתי לך כבר בעונה שעברה.
אוק' מבצעת פשעים נגד הכדורסל בייבוש שלו שם.

IDO
IDO
04/11/2022 9:14:35

איך יינצחו ושאר הרביעייה לא אופייה. (שלישיה. את דורט אני אוהב)

אשך טמיר המקורי
04/11/2022 5:32:16

לא מצליח להבין מה הסיפור הגדול שעושים עם קיירי.
אז הוא שיתף משהו בחשבון שלו.
who cares?
שיעשה מה שהוא רוצה. למה זה עניינם של כל העולם ואשתו להטיף לו ולהעניש אותו.
זכותו לשתף בחשבון שלו מה שבא לו.
הוא לא כתב כלום, רק שיתף.
מישהו בכלל ראה את הסרט הזה ויודע מה יש שם? (אני לא)
ממה שהתרשמתי זה בעיקר הזוי (מה שמאוד מתאים לו).
.
העיסוק האובססיבי באיזה שטות שמישהו שיתף כאילו רצח משהו ומצד שני שלילת זכויות פרט ופגיעה אנושה בזכות האדם על גופו (קורונה) זה בדיוק למה מרצ והעבודה נמחקו.
טרלול פרוגרסיבי.
אין לזה הרבה קונים חוץ ממיעוט צעקני וצדקן.
ובמעבר אלינו, מפלגות ליברליות שהטיקט שלהם זה זכויות אזרח שפועלות ישירות נגד הערכים הבסיסיים שלהן שלא יתפלאו שלא מוכנים להצביע להן. הן בגדו בבוחרים שלהן וירקו להם בפרצוף.
בשמאל אין הצבעה אוטומטית למנהיג / מפלגה, יש הצבעה לערכים. פישלת? שילמת.
אתן אשמות, לא יאיר לפיד (מיכאלי ירדה לתחתית של התחתית. יותר מהלייקרס. הגופה ממרצ לא הרחק מאחור).
צריך לקום שמאל ליברלי חדש ונקי ושפוי. לא פמינאצי. לא מבלבל ת'מוח בשפה מוזרה. באמת חותר לשמירה על זכויות אזרח – כל אזרח, באשר הוא – ולא פונה לאפיקים פשיסטיים כשזה מתאים לו.
התפקיד של עבודה-מרצ הסתיים.
שייעלמו או שייתאחדו ל"מפלגה הפרוגרסיבית" ויקבלו את קולות האינקוויזיציה שלהם ששווים בערך 4 מנדטים ביחד, אולי.
טוב נראה לי גלשתי קצת אבל בלי מעורבים צריך קצת אקשיון.

shadow
shadow
04/11/2022 6:05:56

פשיזם בגלוי ללא בושה. מבלבלים לאנשים את המוח שלא יתעסקו עם דברים רציניים יותר.
תאטרון בובוץ

אשך טמיר המקורי
04/11/2022 6:24:47
Reply to  shadow

הבנאדם לא תמך בשום אלימות נגד אף אחד, לא עבר שום חוק.
יתרה מכך, לאחר שנהיה בלאגן הוציא הודעה משותפת עם הליגה נגד אנטישמיות שהוא לא אנטישמי ולא גזען נגד אף אחד!
מה עוד הם רוצים ממנו?
ההשעייה הזת עכשיו זה בדיחה ועוד גלישה במדרון החלקלק של הפשיזם הפרוגרסיבי, משטרת המחשבות.
קיצונים מימין ומשמאל זה אותו דבר – פרקטיקה של השתקה ודיכוי.
חחח הנבלות דרשו ממנו להזריק בכוח משהו שהוא לא צריך, ושעלול לסכן אותו, ולקחו לו את העבודה כשסירב.
אבל לשתף פוסט על איזה שטות הזויה?! חס וחלילה! להשעות! להעמיד כנגד הקיר! לצלוב ולשרוף! לא בהכרח בסדר הזה.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
04/11/2022 6:34:20

יש לך פרשנות מאוד מעוותת וחסרת הבנה של מה התרחש כאן.
הבעת ביקורת פומבית בתגובה לדברים פומביים של מישהו זה לא סתימת פיות.
כשעסק קונס עובד שלו כדי לשמר את הלקוחות שלו כי הוא לא רוצה שהרווחים שלו יפגעו בעקבות נזק תדמיתי שעשוי להגרם לו בעקבות שיוך בין דבריו ו/או מעשיו של עובד זה אין כאן שום אלמנט של פרוגרסיביות או פשיזם, אלא סתם דאגה עסקית עלובה לשורת הנטו.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
04/11/2022 6:40:48

comment image
ובגרסה הפשוטה לקשיי הבנה כרוניים

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
04/11/2022 6:48:00

Welcome to 1984
R U ready for the third world war
U 2 will meet the secret police
They’ll draft you and they’ll jail your niece

ורק השבוע קוננתי על מותו של D. H פליגרו המתופף של דד קנדי'ז

אשך טמיר המקורי
04/11/2022 6:30:07
Reply to  shadow

בנאדם תוקף בזדון ובאלימות קשה חבר לעבודה —–> קנס וחזרה לחיים כרגיל
בנאדם משתף שטות הזויה בחשבונו האישי, מבהיר שהוא לא אנטישמי או גזען ותורם כסף לליגה נגד אנטישמיות —–> unfit, השעייה ללא מועד חזרה
.
מה שנקרא, הטרלול הפרוגרסיבי in a nutshell

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

🤣🤣🤣 תכלס אמת. אבל איך שגס נראים עדיף שישאירו את דריי 🤣🤣

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
04/11/2022 6:27:33

#כשאתה_ליברלי_אבל_לא_יודע_מה_זה_פשיזם_ולא_מסוגל_להבחין_בו_כשהוא_ממש_מולך_אז_אתה_מבקר_אנשים_שמקדמים_את_החופש_שלך_ומאפשר_לפשיסטים_אמיתיים_לתפוס_מקום_בשלטון.

אשך טמיר המקורי
04/11/2022 6:41:54

בלה_בלה_בלה_לא_טרחתי_לקרוא_את_השטויות_שלך_כבר_מכיר_אותן_היטב_ומיציתי_מזמן

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
04/11/2022 7:13:00

זה מצחיק שאתה, שמתבכיין הכי הרבה כאן על סתימת פיות, בעצם הבן אדם שמנסה לסתום להכי הרבה אנשים כאן את הפה.
כל הבכי שלך על פשיזם פרוגרסיבי סתימת פיות וכו' זה רק השלכה של מה שקיים בך.

אשך טמיר המקורי
04/11/2022 8:55:47

דביל, אני לא מנסה לסתום לך את הפה. אני רק אומר שלא מעניין אותי בשיט הדעות שלך (לא מבוקס סקור – ממראה עיניים – מניסיון עבר בדיונים איתך). ספר למישהו שזה כן מעניין אותו.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
04/11/2022 10:04:08

אם היה לך טיפת מושג היית מבין שאני לא מדבר על עכשיו ועלי. הדעות שלי לא מעניינות אותך כי אתה פחדן שלא מסוגל לשמוע כשלא מסכימים עם השטויות שהוא אומר ומסבירים למה מדובר בשטויות, אז במקום להתמודד כמו מבוגר אתה אוטם אזניים וצועק.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
04/11/2022 6:40:53

יש גם צדק בדבריך וכל זאת קצת עצוב ששתי מפלגות דמוקרטיות, על אמת (פריימריז), נעלמות ונישתות על ידי מפלגה של איש אחד דיקטטור שאין לו ממש מושג מה הוא עושה והוא בסך הכל איש מכירות (אנשי תקשורת הם מבחינתי אנשי מכירות).
ובנימה קצת אופטימית, אני חושב שזו הקדנציה האחרונה של משפחת נהנתניהו. הוא מעין לברון כזה….
חושב שהוא מחפש כיום מחליף יותר טוב ממנו ולדעתי ילך על דרמר או כהן.
אם הייתי נהנתניהו, הייתי הולך על דרמר שיש לו כנראה יכולות, הבעייה היא שאין לו כנראה כריזמה, אולי יוסי כהן יותר יתאים אם אנשי ה PC לא יתלבשו על מערכות היחסים שלו ויחפשו שלדים בארון.
לגבי משפטי נתניהו אחריהם אני עוקב כולל תמלילי החקירות והעיוותים שמתרחשים בבית המשפט (לעומת התמלילים בלהב), אני עדיין בגישה שזה לא ייגמר בשוחד או מרמה אלא אולי בהפרת אמונים, גם בזה אני לא בטוח. אבל שנחיה ונראה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אתה נאיבי רזיאל. ביבי יהיה פה עד שהוא בעצמו יפרוש או שלא יוכל יותר לתפקד בריאותית

ברוך רובין
ברוך רובין
04/11/2022 7:14:18

גם אז הוא יישאר או שהבן שלו יירש את התפקיד

thetroll
thetroll
04/11/2022 7:37:43

הוא כבר הודיע שהוא מחכה לשחק עם יאיר על אותו מגרש ורק אז ישקול פרישה מחכה שאיזה מפלגה תיקח את יאיר בדראפט.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
04/11/2022 7:44:44
Reply to  thetroll

מה אתה רוצה שיגיד? הוא צריך לרצות את בנו הבטלן ואשתו, זו אחת מהבעיות שמגיעות עם משפחת נתניהו הקרובה.

אשך טמיר המקורי
04/11/2022 8:56:17
Reply to  thetroll

מדויק

IDO
IDO
04/11/2022 7:21:24

שמול ביבי יש לייצן כמו לפיד, אין לו מה לדאוג.
היה שיוויון במספרים ולפיד הצליח להפסיד בעשר קולות. הא ב של בחירות. תספור את הקולות, אל תהיה מופתע.

ברוך רובין
ברוך רובין
04/11/2022 7:30:32
Reply to  IDO

השמאל הפרוגרסיבי אכל מכה אנושה אני לא חושב שזה אשמתו של לפיד, מרץ ועבודה איבדו את זה לגמרי. לצערי הבחירות האלה גמרו את מערכת המשפט, לא ייאמן איך סמוטריץ ובן גביר הקיצוניים קיבלו כל כל הרבה קולות.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
04/11/2022 7:33:45

אויי ואבוי, זה יכול להיות נורא…..
זה חלום הבלהה של ביבי והחלום הרטוב של שרית.
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

IDO
IDO
04/11/2022 8:16:31

רובין. בן גביר וסמורטיץ מתפצלים כל אחד לוקח את החכים שלו.
בשמאל מרץ והעבודה רבו, ולא התאחדו, יכלו לחלק שמונה חכים בינהם או שש עכשיו העבודה נשארה עם ארבע ובדרך לאפס, כי מי שמצביע להם זה סבתא שלי.
בלד פרשה מחדש כי הם לא ציונים. היו יכולים לחלק שבע חכים. יצאו עם אפס. זה הנהלת חשבונות לא אידאולוגיה.
ביבי עם שישים זה לפיד לעוד חצי שנה.

אשך טמיר המקורי
04/11/2022 9:00:55

מגמה ברורה ומתמשכת. העם נהיה יותר ויותר ימני, הדמוגרפיה הולכת ומחזקת את החרדים והמתנחלים – ימנים.
הצעירים היום לא יודעים מי זה בן גביר ומה עשה בעבר.
זה עוד פה גדול שעושה רוח ומשדר "כוח, ימין" וקל להם מאוד להתחבר אליו.
אין להם שמץ מי זה בן גביר, זה הדבר הטרנדי עכשיו והכי ימני שיש אז נלך עליו.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
04/11/2022 10:56:00

שי
העם נהיה יותר ימני בגלל המצב הביטחוני פה. המפד"ל החדשה ימנית ביותר עם 14 מנדטים שחלקם מוכזבי ביבי. הם מחפשים מי שילחץ לכיוון של פעולות יותר קשוחות מול ערביי ישראל הסוררים בחיפה, ירושליים ולוד. הם רוצים מכות נמרצות לבדואים שמשתוללים בכבישי הדרום ומשתלטים על אדמות מדינה. הם רוצים יד קשה מול הטרור ביהודה ונגד עזה. נתניהו שמאלני לטענתם, וזה אחרי שיחה עם ביביסטים שערקו לסמוטריץ ו-כ"ך מרוכך…..
🙂

אשך טמיר המקורי
04/11/2022 8:57:10
Reply to  IDO

לפיד היה המבוגר האחראי בכל הסיפור הזה. היחיד שאין בו גרם של אשמה.

Jonathan
Editor
04/11/2022 9:06:09
Reply to  IDO

השמאלנים נפלו בגלל שהם היו טהרנים מכדי לשתף פעולה ביניהם?
לא יכול להיות.
אני בהלם.
(המגיב הוא שמאלני)

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
04/11/2022 7:32:52

שמע, בנימין יהיה בן 77 או 78 בעוד 4 שנים. מתישהוא הוא חייב לפרוש, את שלו הוא עשה לטוב ולרע. מישהו אחר יצטרך להמשיך מטעם הליכוד. אני חושב שהוא כבר מבין את זה וחוץ מברקת אני לא רואה מי שיכול לקחת את מקומו. אני (כמו ביבי) מעריך מאד את היכולות והשכל של דרמר אבל ריאלי לגבי עניין הכריזמה. ראש ממשלה צריך בימנו להיות אדם כריזמטי, במיוחד בישראל. לפיד אולי לא גאון כמו שהוא חושב (זה לא אומר שאני חושב שהור טיפש!) אולי לא דמוקרט כמו שהוא חושב חחחחחחחחחחחחחחחחחח (דמוקרט? מיי אסססס) אבל יש בו כריזמה.
ושוב לגבי דרמר, נתניהו כבר הציע לו תפקיד בממשל החדש אותו הוא דחה ועכשיו עובדים על תפקיד אחר. נראה מה יבחר לעשות.
הייתי שמח אם היה מתמנה לשר החוץ של ישראל אבל ביבי זה לא לפיד, יש ליכוד שנבחר בפריימריז. אם ביש עתיד מי שקובע זה יהיייייר, בליכוד ביבי חזק אבל המפלגה חזקה ממנו הוא צריך להלך בין הטיפות. יהיו מינויים שלו ויהיו מינויי פשרה עם הכוחות האחרים במפלגה, זו המשמעות של מפלגה דמוקרטית למרות שרוב הכח אצל הנהנתן שחוזר לבלפור משופץ לקול מצהלות הבטלן והמוזרה.

אשך טמיר המקורי
04/11/2022 9:02:33

הליכוד אין לו אף יורש, והוא טרח כל השנים לדאוג לזה.
מנהיג הימין הבא זה או המשך השושלת (זרע עמלק) או בן גביר.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
04/11/2022 10:58:51

🙂
אתה מרואי השחורות….
לזרעון ולמופרעון אין תקומה!

אשך טמיר המקורי
04/11/2022 11:26:26

קוראים לזה ריאליסט

IDO
IDO
04/11/2022 7:18:11

רזי,
מי שמרגיש לזכויות אדם לא יכול להיות ציוני ולהפך. מרץ גמרה. המצביעים שלהם לשעבר מצביעים היום לחדש.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
04/11/2022 7:34:46
Reply to  IDO

עדיין יש לי כבוד אליהם ולעבודה. הם צריכים הנהגות אחרות.

אשך טמיר המקורי
04/11/2022 9:06:30

נגמר הסיפור איתם. צריך להחליפם במשהו חדש.
למשל, המחנה הדמוקרטי ז"ל ששפיר ניסתה להוביל.
למשל, אנשים כמו אבידר, יאיר גולן. אנשים שהם לא PC ופרוגרסיביים אלא ליברליים והגיוניים.
למשל, החבר'ה האלה שהתקשורת דאגה באדיקות שלא לסקר פן חס וחלילה יתפסו תאוצה:
https://www.facebook.com/OmetzParty/posts/pfbid0AFGLdojEG43hNpXQBmvguPwJ5v6R5npKfhr6SUj3wJCuPgznFnfeRosdZyJ18qXjl

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
04/11/2022 11:01:01

למשהו האחר הזה קוראים גנץ ויהיר, זה המשהו האחר הזה..

אשך טמיר המקורי
04/11/2022 11:27:33

לא זה עוד מאותו דבר.
יהיר היה הרע במיעוטו. (הצבעתי לו)
גנץ אשפה מוחלטת.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

וואלה יהלי צדקת המגיק ניגבו סחתיין😲😲

John
04/11/2022 7:20:02

יש כאן כמה תגובות קורעות! עשיתם לי את הבוקר אחרי לילה דכאוני!

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
04/11/2022 10:06:33
Reply to  John

לילה דכאוני? אנחנו לקראת 4 שנים דכאוניות (אם לא יותר)