הגיגים לפתיחת העונה/טז"מ

עברנו קצת משחקים (בשביל שחקני הליגה זה כנראה הרבה כי הם נופלים כמו אבני דומינו, הרבה עומס יש על החבר'ה האלה) וניתן כבר לזהות קצת מגמות, מי הרוויח, מי הפסיד, מי צריכה שינויים ומי נותן בראש.

  1. הניצים והדובים- שני הקבוצות נראות באותו מקום, עם אותה תקרה והשינויים נחוצים להן. חסר להן אגרסיביות, כוח, גודל אבל הכי חשוב עוד יוצרים שהכל תקוע בפלייאוף מול הגנות העילית בשלבים המאחורים. בשניהן משחקים שחקנים לפחות מהטופ 10 בליגה ושניהן קיבלו עוזרים בדמות ביין ומורי אבל השאר מסביב לא מספיק לריצת פלייאוף עמוקה ובטח לא לקחת את המערב/מזרח. עם כל הכבוד לדיאנרה האנטר, קאפלה, קולינס, סטיבן אדמס, דילון ברוקס וסנטי אלדמה (לא שכחתי את JJJ אבל הוא לא השובר שיוויון), איתם לא זוכים באליפויות ועושים גמרים. חייבים לחשוב שם על טריידים חזקים שיביאו אותן לרמה הבאה עוד העונה. שחקנים כמו טרנר, באדי הילד, קלרקסון, קראודר, בויאן מארקנן, ועוד כמה בהחלט יכולים לסייע לקבוצות האלו. אפילו לשחקנים כמו שג"א יש מחיר לדעתי וכדאי להן לנסות.
  2. הפרשים דוהרים- את מה שעשו הקאבס היו צריכים לעשות 2 הקבוצות בסעיף 1 לעיל. דונובן מיצל פנוי, אין מצב שאתה לא מנסה להנחית אותו. הקאבס עשו וכנראה זכו בקופה הגדולה (זה עוד לא כל הקופה-אליפות אבל צעד ענק ומי יודע מה יזמן יום). דונובן מיצ'ל נראה העונה מפלצתי ולי נראה שהוא נהיה יותר מהיר גם ממה שהיה ביוטה ונותן כרגע עונה ששמה אותו במירוץ לMVP. דריוס גארלנד הוא הפתעה ענקית בשבילי, לא חשבתי שהוא יצא שחקן בכלל קרוב לזה ומגיע קרדיט פה לדדי שתמיד אמר שהוא יהיה כוכב. הם קו אחורי שקבוצות מאד יתקשו להגן מולם ובהגנה בפלייאוף יש מי שיחפה עליהם וגם הם משקיעים לא מעט מאמץ בהגנה מה שאותי קצת הפתיע, מיצ'ל לא שמר ככה בחיים ביוטה והיה בעיקר על תקן קונוס. צוות החיפוי כולל את איוון מובלי וגארט אלן שקופצים על כל דבר ונועלים את הצבע היטב. נק החולשה שלהם זה אוקורו, הם צריכים לנסות להביא SF קשוח לקבוצה שחקנים כמו קראודר, ונדרבילט יוסיפו להגנה שלהם ויהוו סיוט ליריבים. הספסל שלהם גם לא רע בכלל עם רוביו שיחזור לפלייאוף, לבארט שכרגע פותח, עוסמאן שהשתפר מאז ימי הלברון וקווין לאב שנראה עם אנרגיות. אני אזרוק פה הצהרה חזקה אני רואה את הקאבס כרגע כקונטנדרית 2-3 בליגה ואם כולם יהיו בריאים בפלייאוף לא אופתע אם יקחו את המזרח. הם נראים נהדר ובנויים נהדר. לא ציפיתי שמיצ'ל יראה ככה העונה, כ"כ טוב, חשבתי יהיו קרבות אגו קצת והתאקלמות אבל הוא הפך לאבא של הקבוצה מהשנייה הראשונה בלי לשאול אף אחד אולם אליה וקוץ בה לא רואה את מובלי הופך לסופרסטאר שם ומקבל נתח בהתקפה בשנים הקרובות, הוא יהיה יותר בתפקיד של אייטון בסאנס, הגנה רצחנית ויתמודד על תארי הגנה ובהתקפה לובים, לייאפים, פירורים ומידי פעם מיד ריינג'ים, הוא לא השחקן שיקבל כדורים מכריעים במאני טיים. זה מעולה לקבוצה, פחות טוב למובלי אישית.
  3. רשתות קרועות- הנטס היו מזמן צריכים להעיף את סימונס וקיירי, עדיף שישבו בחוץ, ככה תהיה קבוצה לוחמת שמנסה לפחות. בטרייד העונה כבר לא נראה לי שמישהו יקח אותם ולא שווה לתת להם לשחק כי סימונס פשוט לא ברמת NBA (גם לא יורוליג) וקיירי לא בראש לכדורסל בכלל ומשמש כקונוס, מרעיל את הקבוצה ויוצר בלאגן, ההתקפה שלו לא שווה את הנזק שהוא יוצר, להושיב אותו בבית שיתקרב לאללה ולצאת למלחמה עם היתר ולנסות לארגן טריידים על איזה ביגמנים. בכל מקרה לדעתי הם גמורים גם אם פתאום ינצחו קצת, חלון ההזדמנויות שלהם נגמר ולא רואה שום סרט שהם מצליחים לזכות באליפות מתישהו בשנים הקרובות. אני הייתי מטריד גם את דוראנט בחלון הקרוב אם יהיה עליו תמורה הולמת.
  4. מי הMVP ומיהם שחקני הטופ 10 בליגה- יאניס ולוקה הפכו לאבא והאמא של הליגה העונה (סטף הדוד). יאניס מפלצתי כהרגלו בניגוד לכמעט כל היתר ברשימה משחק גם בצד הפחות זוהר של המשחק, ה-דיפנס, ושולט ביד רמה בליגה כאשר קבוצתו ניצבת בגאון ראשונה לכן המקום הראשון שייך לו בMVP, מעמיד ממוצעים של 32.6 נק (57.6% אפקטיבי), 5.8 אס, 12.9 ריב ב-33.5 דק. לוקה השנה הוסיף כדרור ומשחק כמו הבראדרס בשכונות, מובים בין הרגליים ותרגילי שואו, פשוט רמה בפני עצמה ולדעתי השחקן מס 1 בעולם קל (מעמיד העונה ממוצעים של 36 נק (57.2% אפקטיבי), 8.6 אס, 8.8 ריב ב-36.5 דק) אך ההישגים הקבוצתיים מציבים אותו רק במקום השני. במקום ה-3 נמצא דונובן מיצ'ל המוביל את הקאבס למקום השני בליגה עם ממוצעים של 31.1 נק (56.9% אפקטיבי), 7.1 אס, 4.1 ריב ב-39.7 דק). את מקום 4 תופס ג'ייסון טייטום עם מספרים של 30.3 נק (58.8% אפקטיבי), 4.2 אס, 8 ריב ב-37.6 דק. המקום ה-5 שייך ל-דווין בוקר עם 27 נק (53.9% אפקטיבי), 5.1 אס, 3.9 ריב ב-35.7 דק. אחריהם מגיעים בסדר הבא טריי יאנג (28.2 נק, 9.4 אס), ג'ה מוראנט (29 נק, 7 אס), פסקאל סיאקם (24.8 נק, 9.3 ריב, 7.7 אס), ניקולה יוקיץ' (20.3 נק, 10.8 ריב, 9.2 אס) ואת הרשימה נועל לאורי מארקנן (22.2 נק, 9.4 ריב). בלי קשר למירוץ אלו 10 השחקנים הטובים בליגה נכון להיום ללא סדר מסויים, יאניס, סטף, לוקה, יאנג, מוראנט, טייטום, מיצ'ל, יוקיץ', בוקר, דוראנט כאשר המאכזבים הם אמביד ודיוויס שנראים רע מאד ושבעים אף יותר.
  5. 76 סיבות לפטר את ריברס- אין לי כוח למנות הכל אבל הוא מרגיש מאד שבע ומאמן חלש שהפתיע אותי אפילו בכמה שהוא גרוע. פילי לא יגיעו איתו לשום מקום ומעניין כמה זמן יקח להם להבין את זה. כמו כן יש להיפטר בדחיפות מטוביאס האריס. פילי צריכה למצוא מחליף טוב לאמביד שלא בכושר. אם העונה פילי לא תיקח את המזרח אני שוקל ברצינות טרייד על אמביד ולפרק את כל החבילה חוץ ממקסי. כמה אפשר כבר לחכות לו שיגיע למאני טיים?
  6. התרסקות הטילים- יוסטון נראית חושך, צוות אימון והנהלה שתמיד הייתה חושך מצטרפים לשחקנים חושך ומלאי אגו. גבארי סמית נראה כמו שחקן בינוני לכל היותר ובטח לא כוכב, ג'יילן גרין שהיה התקווה הגדולה מתגלה כפלופ מוחלט וכעוד גאנר חסר שכל, קווין פורטר נראה הכי טוב שם וזה מעיד על הסיפור, קבוצה שפורטר הכוכב שלה תגיע היישר למקום האחרון. אם הם בונים על ויקטור בדראפט מה הם יעשו איתו? יהיה להם מספיק כדורים לויקטור גם בנוסף לביג 3 העכשוי? אכזבה נוראית, הייתי בטוח שיראו קצת כמו קבוצת כדורסל אבל מה שהכי גרוע שלא רק שהם הכי גרועים בליגה אלא הם גם נראים הכי גרועים בליגה. ההגנה שם היא ברמת ליגת ילדים קטסל ב', המלצה בלבד. מזעזע לראות את זה ויותר מזעזע לראות את מי שנמצא שם מרוויחים מיליונים בשביל לזעזע אותנו.
  7. פאולו בנקרו- נראה הריל דיל עם פוטנציאל בשמיים. רציתי לרשום שלא ראינו מפלצת כזאת הרבה שנים על ההתחלה אבל ראינו את לוקה טריי ומוראנט אז אי אפשר לומר את זה. בכל אופן למג'יק יש פרנצייז אמיתי לשנים הקרובות עכשיו השאלה אם יהיה להם מספיק בינה לבנות סביבו. הבעיה החמורה שם הם הגארדים כולם גרועים עם כל הכבוד לקול אנתוני, סאגס ופולץ הם לא ברמה להוביל קבוצה חזקה.
  8. גוויית השקנאים- בניגוד להרבה דעות מקובלות אני חושב שהם בדרך לאסון בשנים הקרובות, אני לא רואה אותם מתרוממים מעבר להגעה בפלייאוף. אינגראהם תמיד פצוע כבר כמה עונות וגם ציון. אני במקומם מנסה להטריד את ציון ועושה חושבים בכללי בסיום העונה, יהיו הרבה קבוצות מאוכזבות השנה ואז אפשר לרקוח טריידים.
  9. שג"א- אם דדי יכול להיות צודק אז גם האשך יקירנו. שג"א היה האיש שלו תמיד והעונה מתעלל בשומריו, נראה פשוט מדהים ומראה שהוא שורף את זמנו בטנקינג הרקוב של פרסטי. מעניין אם קבוצות מציעות עליו הצעות בסתר. שחקן שיכול לשנות פרנצייז בטרייד הנכון.
  10. הזאבים אכלו באגט מקולקל- הטרייד על גובר נראה מצחיק מיום ליום ויראה מצחיק יותר בפלייאוף. אני לא מבין מי חשב לתת על שחקן שיוטה בכלל לא רצו אותו אצלם כ"כ הרבה? יש אנשים הזויים בליגה הזאת אני אומר לכם. לא היה עדיף להביא לכם את דונובן מיצ'ל? מי היה עוצר אותו ואת אדוארדס?

לפוסט הזה יש 50 תגובות

  1. תודה שימון. אחלה הגיגים. באנקרו באמת נראה מעולה בפתיחת העונה, לוקה נראה כרמה בפני עצמה , לא זוכר כזו פתיחת עונה של שחקן.
    לגבי ממפיס אני דווקא חושב שאתה טועה במקרה הזה, זו אותה קבוצה שהגיעה לסיבוב השני עונה אחרונה ומיררה לאלופה שבדרך את החיים, הם התבגרו בשנה, ג'ה וביין מראים שיש להם עוד קפיצה קדימה והמרקם הקבוצתי-חברתי שם לפחות למתבונן מבחוץ נראה מושלם, זה מסוג המקרים שיש לדעתי סיכוי גדול שאם אתה נוגע עכשיו אתה עלול רק להזיק.

  2. תודה רבה שמעון
    .
    בשפתך אומר על הפוסט הזה:😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣 תודה שריכזת את כל השטויות שלך לכדי פוסט אחד.

            1. לפחות אנחנו מסכימים שזה סרט ענק

  3. לממפיס יש סגל טוב סביב ג'ה, אולי אין שם מספר 2 מובהק, אבל ברוקס,ביין וjjj שלישייה איכותית מאוד.
    היכולת של ג'ה לתרגם את כישרונו לתועלת הקבוצה תעשה את ההבדל בין קבוצה טובה למועמדת לאליפות.
    אטלנטה לעומת זאת תלוייה בשחקני משנה בלתי מוכחים שהאנטר, בוגדן, קולינס ייצטרכו להראות שהם מספיק איכותיים לרמות הגבוהות, כי צמד כוכבים טובים יש שם.
    שג"א נראה כמו טופ 10 לגיטימי ביותר, מגוון ושחקן הגנה התקפה איכותי. חייב לבנות קבוצה סביבו עכשיו ולא לבזבז שנות שיא יקרות.

  4. מעולה שמעון כיף לקרוא. קולח ומדוייק ברוב המקרים (לפחות לפי דעתי). לא מסכים לגבי מיני – הזמן יגיד. בינתיים יוטה נראים טוב ומיני פחות – אבל אני חושב שהדברים יתיישרו וכל אחת מהקבוצות תמצא את מקומה. אני נשאר עם הקמפיין של מיני לגמר המזרח! (חחחח בטח אזכה בתואר רפה הבנה).
    על באנקרו – מעולה. "גויית השקנאים" חחח גדול.
    שמתי לב שלא הכנסת את קיידי לרשימת ה-MVP בחירה מעניינת וטובה. ראיתי אותו השנה בכמה משחקים – לדעתי חסרות לו רגליים. אולי הזדקן קצת. השלשות קצרות.
    הטמיר היה הראשון על העגלה של שג"א. כל הכבוד לו. אני נזהר לא לעלות שם כדי לא להרוס לו.

    1. תראה דה שוט, אני איתך בזה שמינסוטה עוד לא התייצבה ויש לה את היכולת להיות קבוצה מפחידה.
      מה שלא נראה לי, ואני מוכן לשים על זה כל סכום/כמות בירות/ כינוי (רפה הבנה או אחר), זה שהם יצליחו להגיע לגמר המזרח. תחשוב מחדש על הקמפיין שלך?

      1. חחחחחחח צודק מערב מערב…
        אני יודע שזה סיכוי נמוך מאוד, כמעט אפסי, אבל לדעתי חוץ מפיניקס – הם יוכלו לעמוד מול כל קבוצה אחרת בסדרה. אם ההגנה שלהם תתייצב – הם יהיו אגוז קשה. אדוארדס ימשיך להתפתח. מקסימום – אצא רפה הבנה (שוב)
        🙂

            1. מה זה בית ספר,סיבסבו אותך

          1. אשך אתה ודה שוט על העגלה של שני המועדונים הללו זה יותר מדי עבור הקליפרס והנטס.. מודה אגב שאם הקליפרס גם אני מתבדה בנתיים. אצלם בניגוד לנטס עוד יכול משהו להשתנות, בסיס כוכבים פחות הד קייסי. למרות שלך תדע מה עובר בראשו של המדדה.

        1. יש להם בעיה רצינית להצליח בפלייאוף. כבר חשפו את גובר בהגנת חילופים ובפלייאוף ישחקו על זה. גם טאונס וגם אדוארדס עוד לא מצליחים לבוא לידי ביטוי יחד באותו משחק ומישהו חייב להאכיל את גובר בכפית כדי שהוא יהיה אפקטיבי בהתקפה.

          יש להם את הפוטנציאל על הנייר אבל אני לא בטוח שצוות האימון יכול לעשות את זה ושהחיבור בין השחקנים מספיק חזק כדי להפוך אותם לקבוצה רצינית.
          המחיר על גובר היה מוגזם כמעט בכל קנה מידה, בטח בהתחשב בזה שיוטה רצו להיפטר ממנו.
          הם נראים כמו ניו אורלינס של לפני הפלייאוף שעבר, קבוצה שיש לה שמות מוכרים ופוטנציאל אבל עוד רחוקה מלהיות כוח משמעותי בתחרות.
          אבל אם שקלת את הקמפיין על גמר המזרח אני את שלי עשיתי.
          🙂

  5. הגיגים מצוינים שמעון יא אלוף!

    גארלנד ומיצל יכולים לתת בראש לכל קבוצה.. דוראנט ללוחמים במקום כמה מהצעירים הפוטנציאלים בקבוצה סוגר תפינה? כל הצדדים מרוויחים
    ברוקלין תחזור להיות קבוצה צעירה ללא דרמות
    דוראנט יחזור לסופרסטאר בלי דרמות
    קרי יחזור לחייך

    ובא לציון גואל

  6. מעניין..
    1. ממפיס – לא מסכים. אם היית בודק את סטף קארי ב 6 העונות הראשונו שלו בליגה היית מטריד אותו ..
    לבנות קבוצה מהדראפט לוקח זמן, לפחות שלוש / ארבע שנים.(בניגוד לדוגמה לבוסטון שלקחו את גארנט ואלן ויצרו
    קבוצה מנצחת תוך שנה) לפעמים גם עושים התאמות (החלפת מאמן/שחקן) אבל חייבים סבלנות.
    2. קאבס – מסכים איתך, השתלבות מדהימה של מיטצ'ל, אחלה שחקן. אם כולם בריאים יגיעו רחוק.
    3. ריברס – מסכים.
    את אמביד לא צריך להטריד. הוא לא הבעיה, ולא תמצא מישהו יותר טוב ממנו.
    תחליף מאמן, תן להארל לשחוק את עצמו בעונה הסדירה ותקבל את אמביד בריא כשזה חשוב.
    4. נטס -מסכים מאוד. לא האמנתי שיצליחו מהשנייה הראשונה וזה גם לא יקרה.
    אחרי מה שקיירי עשה בבוסטון ובנטס לפני דוראנט זה בטוח לא שחקן לבנות עליו.
    5. מיסוטה – חכה קצת. תן להם לרוץ שנה ואז תשפוט. למרות שבגדול – שילמו מחיר מופקע מאוד על שחקן שצריך לדעת לשחק איתו, שלא היתה לו דרישה בשוק והקבוצה שלו לא רצתה אותו.
    6. שג"א – מסכים מאוד. סתם מתבזבז בקבוצה שלא רוצה לנצח.

  7. רק תיקון קל לגבי יאנג,בעונת הרוקיבחצי הראשון של העונה הוא לא היה טוב בכלל ורק בחצי השני של העונה הוא התחמם .
    לגבי פליקנס לא מסכים איתך בכלל,יש להם קבוצה נהדרת,יצא לי לראות אותם בכמה וכמה משחקים יש להם על הנייר הכל.כוכב עליון שיכול לעשות סל מתי שהוא רוצה.כוכב משני-שרק משתפר בכל עונה ונראה יותר יותר טוב .כוכב ותיק-זה הבינגו הכי גדול שלהם,יצא מהצל של לילארד ונראה מדהים.שחקני הגנה מדהימים-ג'ונס/אלברטו.שחקני רול פלייר טובים שיודעים את מקומם-ולנצואנס,נאנס.
    הקיצר בהינתן בריאות(שאצלהם זה על אחת כמה וכמה) ניו אורלינס בהחלט יכולים להגיע לגמר

  8. תודה רבה שמעון, אחלה פוסט. מסכים לגמרי בנוגע לקליבלנד, ברוקלין ואפילו פילי (חוץ מלהטריד את אמביד, זה לא צריך לקרות). בעניין האחרים לדעתי מוקדם לקבוע, אבל אני מסכים שיוסטון נראים לא טוב אפילו לקבוצת טנקינג בעונת ויקטור.

  9. תודה רבה
    הניצים והדובים לא באותה ליגה בכלל. ראשית, לדובים יש מאמן מעולה לעומת המאמן הבינוני והמקובע של הניצים.
    שנית, כי לניצים שני שיקוצים על מלא, שיתחילו לריב על הכדור ועל הכבוד ככל שהעונה תתקדם, לדובים שיקוץ אחד בלבד וגם הוא על תנאי.
    שלישית, הצוות המסייע יותר טוב אצל הדובים.
    באנקרו – ראיתיו לראשונה בליגת הקיץ והיה ברור שהוא יהיה אדיר. גם ניימולוגית הוא באנקר.
    שרג"א – עם עונות קודמות התעלל בשומריו, פשוט אף אחד לא טרח לראות אותו (כמה שנתנו לו לשחק לפני ההשבתה המסורתית).
    השנה גם הסגל שלהם טיפה יותר חזק.

    1. תוכל בבקשה לתת פרטים קצת יותר מדויקים ופחות אמורפיים בנוגע למועד המריבה אצל הניצים ובמה בדיוק היא תתבטא?

      1. חצי שני של העונה. ידיעות על כך שמאריי לא מרוצה מסגנון המשחק של העכברוש, ושהוא רוצה לשחק יותר עם הכדור.
        כנ"ל מצד העכברוש.
        תסתיים בכך שמאריי ידרוש טרייד.
        עוד לא יצא לי לראותם השנה אז אין לי פרטים מדויקים עדיין.

  10. קליבלנד עשו בינגו עם מיטשל ונראה שבנו שם בחוכמה וסבלנות קבוצה לא רעה בכלל.
    לא צריך 76 סיבות להעיף את ריברס אלא רק 1: הוא גרוע ונחנק כל שנה בפלייאוף. פילי כהרגלם נראית נורא וכל הבעיות וההבטחות משנים קודמות לא הלכו לשום מקום.
    כמו שזה נראה עכשיו אפשר להגיד די בוודאות שג"ס לא יזכו באליפות השנה כי עד כמה קרי יכול לסחוב לבד?
    כל מה שקורה לנטס- מגיע להם בריבוע. הסיכום שנרשם למעלה – כל מילה מיותרת

  11. תודה שימון
    חד כרגיל. אפשר להסכים ואפשר לא אבל עבודה טובה.
    השור הנוגח הוא ה MVP כרגע. מה היה באליפות אירופה?…

  12. תודה שמעון. אחלה כתיבה אבל לדעתי מוקדם מדי לסמן מגמות כי בטור כזה בשנה שעברה היה בטח כתוב שהסאנס אלופים, הסלטיקס יורדים ליגה ו KD MVP… ומי בכלל יזכור ששג״א נתן עשרה משחקים טובים כשהוא יושבת לחצי עונה.. השאלה כרגיל היא מה יקרה בפלייאוף. מה שכן אני מסכים לגמרי שהקאבס for real ושחברנו ריברס צריך לארוז

  13. שמעון, כשאתה כותב פוסטים אתה הבסט שבבסט. כתיבה מכובדת ומנומקת, בלי כל השטויות שאתה מפציץ בתגובות. כבוד.

  14. אמממ
    .
    מה יש לומר, אחלה פוסט.
    אני אצא לרגע 100% אשכנזי ואוסיף מחמאה פולנית –
    .
    כאשר אתה משחרר את הנדל"ן יוצא לך לא רע בכלל…
    .
    (האשכנזים האלו)
    .
    למהות –
    .
    גם לדעתי, הפרשים קונטנדרית.
    מיצ'ל, גארלנד והגבוהים המפחידים זה המון כישרון הגנתי להתקפי.
    מה שממש מרשים זה הגיל הצעיר של שחקני הקבוצה –
    העתיד נראה מבטיח באוהיו.
    .
    יאניס mvp,
    גם כאן אני מסכים.
    קשה לראות איך הוא לא זוכה השנה,
    עם איך שהוא משחק ואיך שהקבוצה משחקת (וזה ללא מידלטון. מפחיד)
    .
    מוקדם מאוד לשפוט את סאגס. מול גולדן הוא היה אדיר,.עכשיו מעט יציבות תעזור
    (לא פעם יציבות היא נגזרת של גיל)
    .
    עוד מוקדם לשפוט את הטרייד על גובר,
    אבל אין ספק.
    עדיף היה להם להביא את מיצ'ל.
    אני לא חושב שמינסוטה האמינו שזה אפשרי.

  15. אתה תמיד קופץ ישר למחוזות הטרייד בלי לחשוב בכל שיש תמיד שני צדדים לסיפור הזה והאם טרייד באמת ישפר את הקבוצה (בטח שהיא מביאה אולי שחקן שרצתה, אבל השאלה ממה היא נפתרת).
    .
    ממפיס עד עכשיו נראים בקרוז קונטרול. יש שם כל כך הרבה פוטנציאל והם סופר אתלטים, שמוראנט וביין עוד אמורים להשתפר והרבה תלוי בחזרה של JJJ.
    .
    יוסטון לא כיוונו לכלום השנה מלבד הרצת כלים לקראת הדראפט ושיפור השחקנים הצעירים, בעיקר גרין (ואיך השילוב שלו עם פורטר) וסמית'. אין שם שום רצון או תחושה שהם היו אמורים להגיע לפלייאוף, הם חד משמעית עדיין במחוזות הטנקינג.
    .
    שג"א – שחקן מוכשר ללא ספק אבל פה נשאלת השאלה האם מדובר בשחקן שנותן מספרים יפים כי אין פשוט שום דבר סביבו והוא מקבל אור ירוק לעשות ככל העולה על רוחו.
    .
    הפליקנס עדיין פצועים כל יומיים. זאיון עם הרגל ואינגרם היה בפרוטוקול זעזוע מוח. הם עדיין לא למדו לשחק עם השלישייה המובילה שלהם ביחד.
    יש שם סגל ממש עמוק שעדיין צריך לראות את זאיון ואינגרם משחקים יחד.

  16. יפה מאוד שמעון. אהבתי במיוחד את התגובה של גילרי מסכים איתו כמעט בהכל (אהה הוא לא הגיב).
    בכל מקרה לדעתי העונה כרגע מסיימת את שלב הגישושים ואם כי פה ושם כבר נראה שמתחילות להסתמן מגמות הדרך עדין ארוכה וצפויות עוד אי אילו תהפוכות.
    אני בכל מקרה לא הייתי ג'מפינג אינטו קונקלוז'נס בשלב הנוכחי.
    טנקס שמעון פוסט יפה מאוד.

  17. בס"ד
    תודה רבה שמעון.
    חברים, לא מבין אתכם.
    קבוצה שרצה לאליפות, אמורה לבנות סגל חזק ומנצח.
    לפי זה, קבוצה שדוהרת לויקטור ב צריכה סגל חלש ומפסיד…
    ואת זה יוסטון עושים הכי טוב.
    מסכים ששנה הבאה. הם יצטרכו להשתפר,
    אבל השנה המטרה שלהם להפסיד כמה שיותר….

  18. עד שמשהו לא לוקח אליפות אנחנו לא יודעים שהוא שחקן אליפות.
    גרו הולידי יש לו פרצוף לאליפויות? וואלה ההזדמנות נפלה עליו והוא לקח אותה.
    קאבס יכולים לקחת אליפות כבר השנה.
    רק תיקון קטן. כריס פול. אין לו פרצוף של אליפות.

  19. אחלה פוסט
    רק המשפט האחרון מעט צרם לי כי בדיעבד כולם חכמים.
    אולי מינסוטה היו צריכים להביא את גובר ומיטצ'ל ביחד
    🙂

  20. כתוב קולח. למרות שלא זיהיתי חלק מהקיצורים.
    לגבי דוראנט.
    גם אחרי הפציעה.
    שחקן ייחודי.
    של פעם בהרבה שנים.
    מה ההגיון לשלוח ולהכנס לבנייה כשבסוף הפרוסס, עם הרבה מזל אפשר יהיה לשים את היד על שווה ערך איכות לדוראנט?

כתיבת תגובה

סגירת תפריט