קליבלנד נגד בוסטון ופורטלנד נגד ממפיס ברביעי / עמיחי קטן ורועי ויינברג

11 משחקים יש לנו הלילה, ובראשם קרב הצמרת בין קליבלנד לבוסטון, בזמן שמילווקי ינסו לשמור על המאזן המושלם נגד דטרויט, ואחרות לשפר עמדות, כל אחת במאבק שלה.

מכאן: עמיחי קטן

0:00 פילדלפיה סבנטי סיקסרס (4-4) – וושינגטון וויזארדס (3- 4):

הסיקסרס נכנסו לאחרונה לעניינים אחרי פתיחת עונה חלשה, והם כעת עם מאזן חצוי וההתקפה השביעית בטיבה בליגה. המקור העיקרי לאופטימיות הוא טייריס מקסי שממשיך להשתפר, אבל גם הכושר של ג'יימס הארדן שמזכיר מדי פעם את ימי השיא שלו ביוסטון ויכולת טובה של אמביד לפרקים מובילים את הקבוצה לעמדה משופרת ביחס לפתיחת העונה.

וושינגטון אולי הצליחו להפוך את אנתוני גיל לשחקן רוטציה לגיטימי בתור זה ששומר על הכוכבים, אבל הניסיון המיותר לבנות סביב בראדלי ביל גורם להם להפסיד את הפוטנציאל של השחקנים הצעירים שלהם, ובראשם הפוטנציאל הגדול מביניהם דני אבדיה. כמובן שהקבוצה היא לא האשמה היחידה בפתיחת העונה הלא מוצלחת של אבדיה, אבל הוא עדיין בשלב בקריירה שבו הקבוצה צריכה לחשוב על איך לפתח אותו, במיוחד כשזאת לא קבוצה טובה בכל מקרה.

רמת עניין של משחק: C – לא כוחות ונראה שאבדיה לא יקבל הרבה דקות.

הימור: פילדלפיה ב-20.

1:30 ניו-יורק ניקס (3-3) – אטלנטה הוקס (4- 3):

הניקס פתחו את העונה טוב לפני שהגיעו הפסדי חוץ ל-2 מוליכות המזרח – מילווקי וקליבלנד – ולפחות התקפית המצב נראה טוב יותר מאשר בכל עונה קודמת של הניקס במאה ה-21 כמעט (אולי איזה עונה או 2 עם כרמלו…). ג'יילן ברונסון השתלב די טוב בעמדת הרכז הפותח, וכעת החסרונות של הניקס נמצאים בעמדות אחרות.

ההוקס גם הם פתחו טוב לפני שהגיעו 2 הפסדים רצופים לקבוצות צמרת מזרחיות, ובמקרה שלהם שיתוף הפעולה בין יאנג למארי נראה טוב בינתיים, אבל האחרים עוד לא לגמרי בעניינים באופן קבוע. הבעיה של אטלנטה נשארה הצד ההגנתי, גם אם באופן פחות קיצוני מאשר בעונה שעברה, ומעניין לראות איך מקמילן ינסה להתמודד עם האתגר הזה.

רמת עניין של משחק: B+ – טריי יאנג בגארדן ו-2 קבוצות שרוצות להראות שהן שוות יותר מהמאזן החצוי או כמעט חצוי שלהן.

הימור: שלשת ניצחון של טריי יאנג ואטלנטה ב-3.

1:30 מיאמי היט (3- 5) – סקרמנטו קינגס (2- 4):

מיאמי כבר הספיקו לרשום ניצחון והפסד גם נגד גולדן סטייט וגם נגד טורונטו, והם יקוו לעשות אותו דבר גם נגד סקרמנטו, להם הם הפסידו בשבוע שעבר. ג'ימי באטלר דווקא פתח את העונה בכושר טוב, אבל ספולסטרה עוד מתקשה לסדר את החמישייה ולמצוא את ההרכבים הנכונים ליד באטלר, כשסימן השאלה העיקרי הוא טיילר הירו שמייצר נקודות, אבל מתקשה להועיל בכל השאר.

סקרמנטו מגיעים אחרי שני ניצחונות רצופים, כשאל הניצחון על מיאמי נוסף גם אחד בשארלוט. פוקס נפצע ולא ישחק הלילה ככל הנראה, אבל קווין הרטר ודביון מיטשל הציגו שיתוף פעולה טוב בקו האחורי שסייע להשגת הניצחון על ההורנטס. המאצ'-אפ בין סבוניס לאדבאיו יהיה משמעותי יותר ללא פוקס, אבל הקו האחורי של סקרמנטו מכיל כמה שחקנים בכושר טוב שיכולים להיות משמעותיים.

רמת עניין של משחק: B- שתי קבוצות שרוצות להוכיח שמשבר פתיחת העונה מאחוריהן.

הימור: מיאמי ב-9.

1:30 קליבלנד קאבלירס (5- 1) – בוסטון סלטיקס (4- 2):

קליבלנד פתחו את העונה נהדר כשההתקפה מדורגת רביעית, ההגנה שלישית ובסך הכל הם במקום השני בנט רייטינג. הגורם המרכזי להצלחה ההתקפית בינתיים הוא דונובן מיטשל שעומד על 32.2 נקודות ב-59% אפקטיבי מרשימים מאוד, ומוסיף לכך 7.3 אסיסטים שמסייעים גם לאחרים לבוא לידי ביטוי, ובמיוחד לאלן ומובלי שבקו הקדמי. בכל אחד מהמשחקים מגיע מישהו אחר לסייע למיטשל – לפעמים לאברט, לפעמים מובלי או אלן ולפעמים קווין לאב – והגנתית הם מסתדרים היטב בינתיים.

בוסטון הגיעו לעונה הזאת עם הרבה מאוד סיפורים מחוץ לפרקט, אבל על הפרקט מדובר עדיין באחת הקבוצות הטובות בליגה, כמו שמראה המאזן בינתיים. ההתקפה של בוסטון היא זו שמרשימה בינתיים ומדורגת חמישית לעומת הגנה מחוץ לטופ 20, אבל בין אם זה בגלל עייפות של תחילת עונה ובין אם זה בגלל הפציעה של רוברט וויליאמס, הסלטיקס יכולים להיות מרוצים בנוגע ליכולת שלהם להביא את ההגנה כשיהיה בה צורך.

רמת עניין של משחק: A – קרב צמרת לכל דבר ועניין בין 2 קבוצות שכבר נפגשו לקרב דרמטי אחד העונה, ויהיה מעניין לראות את שתיהן לאורך כל העונה.

הימור: ביתיות. קליבלנד ב-5.

2:00 שיקגו בולס (4-4) – שארלוט הורנטס (3- 4):

שיקגו פתחו את העונה כשזאק לאבין מחמיץ חלק מהמשחקים בגלל פציעות, ככה שמבחינתם העמדה הנוכחית היא לא כל כך רעה, ובעיקר בהגנה הסולידית שמדורגת עשירית בליגה בינתיים. אחוזי הקליעה שלהם לא כל כך טובים, אבל הם מתקנים עם מיעוט איבודים וריבאונד הגנה טוב, וזה חלק ממה שמסייע להגנה שלהם להפתיע לטובה בינתיים, מכיוון שהיריבות מתקשות לצאת למתפרצות.

ללא לאמלו בול ומיילס ברידג'ס, שני השחקנים המובילים של שארלוט בעונה שעברה, פתיחת העונה הנוכחית מפתיעה לטובה מבחינתם כשגורדון היוורד מוביל חבורה שמשחקת כדורסל קבוצתי ומגיעה לתוצאות סבירות לחלוטין, שהן טובות מאוד ביחס לסיטואציה. אפילו דניס סמית נראה כמו שחקן טוב לפרקים.

רמת עניין של משחק: C+ – שתי יריבות שינסו לשמור על המקום מהעונה שעברה (פלייאוף אצל שיקגו ופליי-אין אצל שארלוט), על אף שההימורים נגדן.

הימור: עניין של תחושה. שארלוט ב-8.

מכאן: רועי ויינברג

2:00 מילווקי באקס (6- 0) – דטרויט פיסטונס (2- 6):

מילווקי פתחה את העונה בצורה מדהימה. היא המושלמת היחידה בליגה, לא מעט בזכות ההגנה שבמקום הראשון בדירוג ההגנתי. יאניס אנטטוקומפו משחק כמו השחקן הטוב בעולם, ברוק לופז חזר לגרסה הכי טובה של עצמו והשניים מחפים על ג'רו הולידיי ששכח איך לזרוק. איתו ועם מידלטון המאזן הטוב בליגה מרגיש כמו תרחיש ריאלי.

כרגע, בכל אופן, זה יותר ממספיק בשביל דטרויט. הפיסטונס מראים ניצוצות ובויאן בוגדנוביץ' בכושר נפלא, אבל יש לבאקס את הכלים לעצור אותם. היו הרבה הפתעות בתחילת העונה אבל קשה לראות אחת דווקא פה. מילווקי ב-16.

2:00 יוסטון רוקטס (1- 7) – לוס אנג'לס קליפרס (3- 4):

משחק בין שתי קבוצות שלא מרשימות יותר מדי, אחת כי היא לא מנסה ואחת כי היא עוד לא התחברה.

פול ג'ורג' נראה כאילו הוא לא שיחק תקופה, קוואי לנארד שיחק שני משחקים ויפספס גם את המשחק הזה ובהעדרם אנחנו רואים הרבה זריקות רעות של נורמן פאוול. למרות זאת, משחקים כמו יוסטון הם בדיוק המשחקים שהקליפרס צריכה בשביל להתחמם.

הקבוצות נפגשו מוקדם יותר השבוע במה שהסתיים ב-93:95 דחוק לקליפרס. ג'ורג' קלע 35 נקודות ונראה טוב, בעוד ביוסטון פתח רק שחקן אחד שלא נמצא על חוזה רוקי בדמות אריק גורדון. הרוקטס לא שיחקו מאז, וקשה לראות משהו משתנה הפעם. הקליפרס ב-8

2:00 סן-אנטוניו ספרס (5- 2) – טורונטו ראפטורס (4- 3):

המפגש בין שתי האקסיות של קוואי לנארד מבטיח לא מעט. רבים ציפו שסן אנטוניו תהיה עמוק בטנקינג, אבל הקבוצה של גרג פופוביץ' משחקת כדורסל טוב מאוד ובמאזן מפתיע. קלדון ג'ונסון קולע באחוזים מטורפים, טרה ג'ונס עושה אחלה עבודה כרכז הפותח ויאקב פלטל מזכיר לכולנו שהוא צריך לשחק בקבוצה טובה יותר. המאזן שלהם מושפע גם מהלו"ז (3 משחקים מול מינסוטה) וגם מהמצ'-אפ, מה שמשאיר לפלטל מבחן מעניין היום בדמות פסקל סיאקם.

הראפטורס ניצחו 3 מ-4 האחרונים, לא מעט בזכות סיאקם שהפך לסנטר ונותן עונת קריירה של 26 נקודות, 9.6 ריבאונדים ו-7.4 אסיסטים למשחק. גארי טרנט ג'וניור לא רע לידו והקבוצה קלעה 139 נקודות, בלי פרד ואן וליט, על אטלנטה.

אני חושב שנראה הפעם משהו דומה. האורך המופרע של טורונטו (בטח בחמישייה של טרנט, סקוטי בארנס, או ג'י אנונבי, סיאקם והרוקי כריסטיאן קולוקו) יהיה יותר מדי עבור הספרס, וזה יגמר בניצחון קנדי במשחק בין שתיים מהקבוצות עם המאמנים הטובים בעולם. טורונטו ב-7.

2:30 דאלאס מאבריקס (3-3) – יוטה ג'אז (6- 2):

שתי קבוצות עם עונה קצת מוזרה. בדאלאס ההתקפה מדהימה וההגנה שהרשימה בשנה שעברה נראית רע, והשאלה היא כמה זה יחזיק. האם דונצ'יץ' יכול לקלוע 36.7 נקודות ב-50% מהשדה עונה שלמה? האם כריסטיאן ווד יכול להמשיך לקלוע באחוזים מטורפים ולספוג ביקורת מקיד על חוסר המאמץ בהגנה? התשובה, כנראה, היא לא. אבל ההגנה תשתפר וזאת קבוצה שהראתה למה היא מסוגלת בניצחון ענק על ממפיס.

יוטה, מנגד, לא תשאר בצמרת המערב לנצח. הג'אז היו אמורים להיות גם הם בשיא הטנקינג ופתחו בצורה נהדרת, לא מעט בזכות לאורי מרקנן בעונת חייו, ג'ורדן קלארקסון וג'ארד ונדרבליט האנדרייטד. אני לא יודע אם מישהו משני הראשונים ישאר שם אחרי פברואר, אבל היום יש להם משימה גדולה בדמות דאלאס.

משחק מאוד פתוח, אבל אני חושב שהסיפור של הג'אז צריך להעצר מתישהו ואין להם שומר שיכול להתמודד עם דונצ'יץ'. דאלאס ב-18, ואולי המשחק שיתחיל את רצף ההפסדים המתבקש של הג'אז.

4:00 פורטלנד טרייל בלייזרס (5- 1) – ממפיס גריזליס (4- 3):

פורטלנד היא הפתעה חיובית וגדולה במיוחד. הם במאזן של 1:5, כולל ניצחון במשחק היחיד בלי לילארד (מול יוסטון). דיים מוכיח למי שכבר קברו אותו שהוא עדיין שחקן טוב, יוסוף נורקיץ' משחק כדורסל טוב ואנפרני סימונס נכנס לתפקיד של סי ג'יי מקולום. תוסיפו לזה את ג'וש הארט האנדרייטד וקיבלתם קבוצת הגנה והתקפה טובה.

בצד השני יש את אחת הקבוצות הכי טובות בליגה, לפחות על הנייר. ממפיס פתחה את העונה עם התקפה נהדרת והגנה רעה מאוד, אבל ג'ה מוראנט (33.3 נקודות ב-55% מהשדה ו-56% פסיכי מהשלוש) יחד עם דזמונד ביין (24.2 נק' ב-55.4% אפקטיבי) משאירים את הקבוצה במשחק. העדרו של ג'ארן ג'קסון מורגש, בעיקר בהגנה, אבל כרגע זה מספיק. למרות שני הפסדים מפתיעים ליוטה.

המצ'-אפ של הגריזליס מול הבלייזרס טוב יותר מאשר זה מול הג'אז, ולכן אני חושב שהפעם ממפיס תהיה טובה יותר. זה משחק ששווה לקום בשבילו בין שניים מהקווים האחוריים עם כוח האש הטוב באן.בי.איי בדמות לילארד וסיימונס נגד ג'ה וביין. מי ינצחו? אני עם הדובים. ממפיס ב-15, משחק בקצב פסיכי.

4:30 לוס אנג'לס לייקרס (1- 5) – ניו-אורלינס פליקנס (4- 2):

עונה מורכבת, העונה של הלייקרס. מצד אחד ההגנה נראית טוב, מצד שני הם לא מצליחים לפגוע מהשלוש וניצחו רק משחק אחד, היחיד בו קלעו באחוז סביר. כשהקלע הטוב בקבוצה זה לברון ג'יימס קשה להתקדם, אבל המעבר של ווסטברוק לספסל והאמונה שבברלי (19%), לוני ווקר (22%) ודיווייס (18%) לא יקלעו ככה לנצח הגיונית.

השאלה היא מה יקרה היום מול ניו אורלינס. השילוב של זאיון, ולאניוצ'אס, מקולום ואינגרם עובד עד עכשיו והם הפסידו רק פעמיים, פעם אחת לג'אז בנקודה ופעם אחת הובסו מול פיניקס.

גם אם מתחשבים בפציעות (אינגרם והרברט ג'ונס לא ישחקו למשל) הם מצליחים להיות אחת מקבוצות ההתקפה המלהיבות בליגה, מה שמחפה גם על בינוניות בהגנה, והופך את המפגש הזה למרתק.

האם דיווייס יצליח להתמודד עם כוח האש של קבוצתו לשעבר בצבע? האם לברון ינסה להראות כאילו הוא מתאמץ בהגנה? האם הלייקרס יצליחו לקלוע שלשה? הרבה שאלות, אני חושב שתהיה כאן ההפתעה של הלילה. הלייקרס ב-12.

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.

לפוסט הזה יש 154 תגובות

  1. לא הייתי מהמר נגד פורטלנד. ממפיס לא מגיעה בהרכב מלא.
    ליוטה דווקא יש מי שיעצור את דונצ'יץ', ונדרבליט.
    בכל מקרה, ערב משמים חוץ מקליבלנד בוסטון.

      1. תשמע אולי צריך להחליף את עמיחי כעורך ראשי או אפילו לשלול לו את האפשרות לכתוב באתר אחרי מה שהוא הפיץ כאן.
        כמו החייל היפני שחשב שמלחמת העולם עוד לא הסתיימה. העידן של לברון נגמר הדומננטיות שלו לא תחזור יותר ברמת השליטה בליגה.
        שמחתי לעזור

        1. אם היית מתעב אותו כמו שאני אוהב אותו, לא היית מדבר עליו כל כך הרבה.
          בכלל, הבכיב בגדול אצלך, אצל ההייטרים ובכל העולם, היא שאנשים לא יודעים להבחין מתי הם מתנהלים מתוך שנאה, שמקורה בחוסר אהבה עצמית וחוסר ביטחון.
          זה לא קשור לערכים, לא לאיך שהוא נראה, ולא איך שהוא מתנהג.
          לכולם יש את זה ברמה כזו או אחרת, חלק בוחרים לזרוק את האשפה שלהם במרחב הציבורי, וחלק לא.
          כשלברון יפרוש, אתה תבחר מישהו אחר לשנוא, וזו הבעיה העיקרית.
          אז עקיצה פה ושם זה סבבה, אבל לכתוב את אותו הדבר, כל הזמן ללא הפסקה, זה כבר סתם זיהום.

  2. פריוויו מעולה, תודה רבה חברים. קליבלנד בוסטון, ממפיס פורטלנד, והאמת גם ספרס טורונטו, ואפילו ניקס הוקס יכולים להיות מעניינים.
    .
    לא חושב שהלייקרס ינצחו הלילה, ואם יודוקה סגר בברוקלין, אז מי נשאר ללייקרס כדי להחליף את האם? ווגל?…. יהיה משעשע.

  3. בעקבות הסבוטז' המקצועי של דה שוט את שי והעגלה של הקליפרס מתגלגלת על החישוקים בדרך לתלמה ולואיז מרהיב
    העגלה של הקליפרס עם דה שוט ושי מחובקים
    https://giphy.com/gifs/turtle-wheel-Z2CTbjA4eaBEI

    יוסטון לוקחים את הפרצוף המכוער והבכייני של השיקוץ ומנגבים את הפרקט ומרימים את נקודת הלחץ עוד קצת.
    הלחץ עולה
    האוהדים בשורה הראשונה הלילה אחרי עוד משחק נפל של המפלץ המשוקץ

    ובתור בונוס הינה דה שוט בודק קסדות לסצינת השיא.
    https://giphy.com/gifs/reaction-mood-xl3Bs2qfS1jDOSHA8V

  4. Everybody is in the paint…I’m only 6-4, 6-5, I can’t just jump over everybody, man. I ain’t as tall as Giannis. Everybody be asking me to dunk the ball like it’s all peaches and cream. I’ve got to get a good lane to dunk the ball.
    .
    https://twitter.com/TheNBACentral/status/1587796939424382982
    אנתוני אדוארדס מדבר על מה שחשוב באמת… מעניין אם זה ששמים לך את רודי גובר ואת KAT בצבע משפיע על סיכוייך להטביע כשאתה איתם באותה הקבוצה.

  5. **עזרה לחבר**.
    .
    שואל בשביל חבר בצרה –
    אותו אדם תמהוני איבד עניין במשחקי הליגה ("פורטלנד-ממפיס? נו.. כמו קינוח פרווה", "מילווקי-דטרויט? כבר עדיף בייסבול" וכד'), חוץ מקבוצה אחת שרק בה הוא צופה – לעיתים בחסות שלפוחית שמעירה אותו בלילה, או משחק פוקר שמסתיים כשמשחק הקבוצה מתחיל – וכל זאת עוד הגיוני, רק שמדובר בקבוצת "איש הישר בעיניו יעשה בהתקפה, ובהגנה תעביר את הזמן או חפש טובות בקהל" הלוא היא הוושינגטון וויזארדס.
    ומה שיותר חמור – התמהוני הנ"ל תומך בשחקן אחד בלבד בקבוצה – שהוא די גרוע ונחבא אל הכלים, משל היה בשר מבשרו, ומתעב את כל שאר השחקנים. כלומר – מתוך בחירה אישית, על אף חגיגה לדמוקרטיה בדמות משחקים אחרים – הנ"ל מבכר לענות את נפשו בצפיה בחסרי מצפון שזורקים לסל על פי טיימר פנימי או ליין-אוף-סייט לטבעת, מתעלמים לחלוטין – חצי בצדק – מרצונו של אותו תמהוני שבכל התקפה ימסרו לאותו שחקן עלום ("תן לו כבר!", "הנה הוא שם בפינה, תנופף ידיים שיראה אותך!"), ועל הדרך נאלץ לראות איך לא מוסרים לו, לא מאפשרים לו, לא מפתחים אותו, מתעלמים לחלוטין מנוכחותו.
    .
    אנא עזרו לי לעזור לאותו תמהוני ("חבר") להשתחרר מצפיה בקבוצת הפח הזו וחזרה לצפיה במשחקים אחרים של קבוצות אחרות.
    .
    בברכה.

    1. חחחחח ממליץ לחבר(אתה NFS ?)
      לעלות לשבוע לעגלה המרוסקת של דה שוט ושי,
      גם תראה נופים נפלאים,תקבל הסברים מלאים תוכן על שחקנים וקבוצות הWWE
      שי יספר לך על נפלאות הגננת,ותוך כדי יתן לך סיבוב בצנטרישוט
      אני צופה חזרה מהירה לשפיות

    2. מה שיואל אמר מומלץ לעלות על העגלה של דה שוט והאשך הנטס הקליפרס. אם אתה רוצה את דה שוט וגיא יחד זה הלייקרס. אם אתה רוצה אותי ואת טראסט ודור אז את השמנים בפילי. אם בא להתחבר לרזיאל ואברי זה בוסטוניה. אם אתה רוצה את טנש אז השמשות מאריזונה.
      אם בא לך להשתעמם למוות את יאניס נוגח בכולם. מה שבטוח שבלי פציעות או טרייד מפוצץ יהיה קשה לקחת אליפות מהבאקס.

      1. 😂😂😂😂😂
        השנה נפלתי חזק בעגלות אבל לפחות החיבורים שעשיתי הם יצירתיים (כמו של לפיד באופוזיציה).
        סומך על הטמיר שיוציא את העגלות של הנטס והקליפס מהבוץ (אין סיכוי…)
        סומך על גיא שיוציא את עגלת ווסטברוק-לברון מהבוץ (אין סיכוי…)
        נשארה העגלה של מיני. אני נחוש להריץ אותה לגמר המערב (אין סיכוי…)
        בסמוטריץ ננוחם (אוי אוי)

    3. תעבור לצפייה בקבוצה שמשחקת בצורה שאתה אוהב אסטתית או תמצא קבוצה צעירה(תאנדר לדוגמה) לעקוב אחרי ההתפתחות שלה(זה עדיין בדר"כ כדורסל רע אבל מהסוג האופטימי של יש לאן להתקדם)

  6. שאק וצ'אק קוראים לקיירי אידיוט. אין על הדרמה שהבחור מספק.
    אפשר לוותר על קני סמית', ארני והראיון עם הרב מלוס אנג'לס בסוף.
    https://www.youtube.com/watch?v=ba3-mSp0_yo
    "It hurts me sometimes when we have to sit up here to talk about stuff that divides the game. That we gotta answer for what this idiot has done."

    1. הוא כל כך אנמי בהתקפה בקבוצה המבולגנת הזאת שזה מדהים. כל אחד שם לוקח כדור ועושה מה שבראש שלו והוא כאילו היחיד שעדיין מנסה להריץ תרגיל ולשחק נכון.

      1. לכן אני לא חושב שייפלט מהליגה כ"כ מהר, גם אם ישוחרר או לא יוחתם בהמשך בטוח תהיה קבוצה שתקח עליו צ'אנס לטווח קצר לפחות

        1. אני גם חושב שיש מספיק קבוצות שיקפצו על האפשרות להביא אותו, הכל כמובן תלוי במחיר של הטרייד, שכרגע עושה רושם שהוויזארדס כן רואים בו פוטנציאל אצלם (גם אם זה לא מתבטא בדקות משחק, אבל גם אבדיה צריך לקחת על עצמו יותר להיות חוצפן בדקות שהוא מקבל).
          עדיין יש לו איכויות שהרבה קבוצות יאהבו להשתמש בהם אצלן

          1. הלכתי על האפשרות הכי גרועה שיוותרו עליו אפילו בלי טרייד מרוב שהוא אנמי, וגם אז תהיה קבוצה אחרת שתנסה לראות איך הוא נראה אצלה בניגוד לוויזארדס

  7. אצל פילי יושבים על הספסל סם קאסל ודייב ייגר. בחוץ יש את ווגל ואטקינסון. הגיע הזמן להגיד שלום לריברס כי הוא די מיצא את עצמו בפילי, הם נראים כאילו אין שום יד מכוונת או מישהו יצירתי על הקווים.
    ריברס פשוט עדיין חי על אדי התהילה שלו מהאליפות בסלטיקס.

    1. דני נותן היום עבודה בהגנה, ללא ספק המגן הכי טוב של ווש בהרבה. בהתקפה החטיא מתחת לסל לבד אחרי שעבר את השחקן שלו. זה לגמרי עניין מנטלי

  8. ווואאאהההייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
    איזו ריצה של הסלטיקס לפני תום המחצית. יופי של עבודה בדקות האחרונות. גם בהגנה.

  9. הקבס חייבים להוריד את מיצ'ל בחצי השני. נראה שהוא קצת נפגע ברגל ולא שווה לסכן עונה שלמה על זה!

    1. +1966
      החתמת מיטצל זה גיים ציינג'ר מבחינתם. גארלנד ולאוורט הם באטמן ורובין לסופרמן. הם יסיימו בבריאות באחד מ 4 המקומות הראשונים. מעל ברוקלין ופילי.

  10. דווקא הירידה של סמארט מחזירה את הסלטיקס לשוויון?
    סמארט נותן האסל אבל צריך להבין שאיבד קצת תקליעה ונפח הזריקות שלו חייב לרדת.

  11. 3 החטאות מ 3 באותה ההתקפה לסלטיקס. למה הם זורקים את עצמם לדעת?
    מה יהיה עם המאמן הזה שלא עושה סטופ לגן הילדים הזה? למה לא הולכים לקליעה בצבע או לפחות לסחיטת עבירות בצבע?

    1. אני רואה שאמדדה שוב בצוע'ה….
      מתי הוא היה תקין בפעם האחרונה?
      קוואי יצא סופית משירות?
      אפשר להתייחס אליו כפנסיונר?

    1. הם כן
      אבל שוב כמו בשנה שעברה, יש להם בעייה עם הראש!
      אם יסדרו את זה ולא יזרקו כמו מצ'וגעים ל 3 כל הזמן, יגיע השיפור.

  12. עכשיו כשאינגרם עשה רטרו לאפרו, גם ציון צריך בשביל שיהיה מקום לקינון של עזניית הנגב. הצוואר של וויליאמסון שקול לעץ שיטה טוב בערבה שנת 1922. הבידורסל יחזור למקורות של שנות השבעים המגוחכות…

  13. טייטום צודק
    גארט אלן עשה עליו עבירה בכניסה לסל, השופט היה חייב לשרוק אנד וואן אבל אפשר להתעלל בגראנט וויליאמס עם פאולים שלא היו ולא נבראו.
    בידורסל

  14. כשפילי מנצחים טוב לי ובדרך כלל מקסי שורף את המגרש
    כשפילי מפסידים עוד יותר טוב לי כי כל הפסד מקרב את הסוף של ריברס האפס שבחר היום לשמור על פורזינגיס משחק שלם עם טוביאס האריס וטאקר
    win win

    1. לוקאס יש יכולות של כוכב על רק שהאופי שלו רע ואם יבין שצריך לשנות גישה ולהוריד את האגו אז הוא יהיה מעולה.

  15. ציון זה סימונס משופר. מנפח מספרים בדאנקים נגד כל מיני דטרויט בקליר פאת בעונה הסדירה. אין לו קליעה מעל חצי מטר וקונוס מוחלט בהגנה וסתם ליצן לשואו ומכירת סיפורים לwwe. יפצע עוד 100 פעם בקריירה

  16. צריך לתת קרדיט ללייקרס –
    תרגיל יפה,
    חסימה טובה של דייויס לראיין שקולה זריקה סופר קשה מהפינה (המסירה ככה ככה).
    עדיף בהרבה על עוד הירו בול של לברון.

    1. מה אתה עושה ער דוקי פופר? נפלת מהמיטה? חחחחחח טים תלמה ולואיז הערב עם שני נצחונות גדולים על אריות הליגה. ראו הוזהרתם…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט