You are currently viewing פיניקס מארחת את מינסוטה, גולדן סטייט ומיאמי מנסות לצאת מהבוץ בערב של משחקי בחירות! / אינדיאני

פיניקס מארחת את מינסוטה, גולדן סטייט ומיאמי מנסות לצאת מהבוץ בערב של משחקי בחירות! / אינדיאני

מתוך 8 הקבוצות שמשחקות היום 6 היו אמורות להגיע אל הערב במאזן חיובי, רק 2 עשו זאת. העונה ההפכפכה ממשיכה לתת אותותיה והלילה הליגה פינקה את יושבי הארץ בכל טוב לקראת הלילה הלבן של ספירת קולות הבוחרים בארץ הקודש. מי ינצח? מי לא יעבור את אחוז החסימה? כל זאת ועוד באתרי החדשות, אנחנו נישאר בכדורסל.

לכבוד יום הבוחר נוסיף כמה צלילים ברוח החג שנכפה עלינו, בוחרים ובוחרות, שירי בחירות:

01:30     ברוקלין נטס (5-2) – שיקגו בולס (4-3)

הביתית

ברוקלין עצרה את הדימום מול הפייסרס במחזור הקודם. הבעיה היא שהמשחק ההוא אמר את מה שאנחנו כבר יודעים – השחקנים של הנטס יודעים לקלוע. אינדיאנה קבוצת הגנה גרועה כמעט בכל פרמטר (ועדיין טובה יותר מברוקלין) כך שלא צריך יותר מאשר התקפה סבירה בשביל לעבור אותם. וזה אולי מה שמדאיג יותר מכל: אין אף קבוצה בליגה שיכולה להתהדר בשני שחקנים עם יותר מ 30 נקודות למשחק ועדיין המשחק של דוראנט, קיירי ושאר החברים לא מתחיל להזכיר משהו שעובד. אין ריבאונד (מקום אחרון בליגה), אין שלשות (מקום 25 באחוזים לשלוש) וכאמור גם הגנה אין (מקום 29). סת' קרי הגיע למשחק אחד ולא קלע אף ניסיון מתוך החמישה שלו מרחוק, פטי מילס לא מקבל המון דקות וניק קלקסטון מתאים יותר לקבוצה בבנייה מאשר לכזאת שמתיימרת להיות קונטנדרית. אולי מול שיקגו המקרטעת יבוא השינוי?

לא ישחקו הלילה: סת' קרי, טי ג'יי וורן, סימונס בספק (דה?)

האורחת

פתיחה לא אידיאלית לשוורים שמגיעים לברוקלין אחרי שני הפסדים רצופים – הראשון לפילי העדיפה והשני מול סן אנטוניו שלא ברור מה נסגר איתה. החיסרון של לונזו כמנהל משחק והעובדה שלאבין שיחק רק במחצית מן המשחקים עד כה (בספק למשחק הערב) נותנים הנחות לקבוצה שאין סיבה שלא תראה את הכדורסל המהיר והמלהיב של השנה שעברה. דרוזן מוביל את הקבוצה באסיסטים עם 4.6 מה שאומר ששיקגו משחקת בלי מנהל משחק טבעי שיכול לנהל את ההתקפה. נקודה מעניינת: שיקגו הייתה רביעית בעונה שעברה באחוזים לשלוש עם 36.3% כאשר מיאמי הייתה במקום הראשון עם 37.9%. נכון לעכשיו שיקגו עם מספרים דומים מאוד אבל ניצבים בתחום רק במקום ה 13 בליגה. 9 קבוצות קולעות באחוזים גבוהים יותר מהטריי מאשר הקבוצה שעשתה זאת הכי טוב בעונה שעברה. סטייה של תחילת העונה או שינוי מגמה? נדע רק בהמשך. בכל מקרה שיקגו לוקחת מעט מאוד זריקות לשלוש ומתבססת כמעט באופן מוחלט על היכולות האישיות של הטריו שלה. נקווה שלבילי דונובן יש כמה תכניות חלופיות.

לא ישחקו הלילה: דראמונד בחוץ, לאבין וקובי ווייט בספק.

לקראת המשחק הלילה

לראות את קרוסו מציק לשחקנים פי שניים מהגודל שלו זה תמיד נחמד. קלקסטון הוא לא פולטל ובטח שלא אמביד כך שווצ'ביץ' אמור לנצל את העמדה שלו כדי לשלוט בצבע ולהכריח את שחקני ברוקלין לזרוק מרחוק. במידה ולאבין לא ישחק ההגנה של ברוקלין תוכל להיות יותר ממוקדת בדרוזן ותתן לשחקנים המשלימים להתבלבל עם הכדור. בהנחה שתהיה להם תשובה לווצ'ביץ'.

תוצאות המדגם: ברוקלין לא קבוצת כדורסל עד שיוכח אחרת. בולס ב 10 ומלא נקודות.

01:30     מיאמי היט (5-2) – גולדן סטייט ווריירס (4-3)

הביתית

מפגש שני בשלושה ימים בין שתי הקבוצות שפתחו את העונה בצורה רעה מאוד. מיאמי מגיעים לצ'ייס סנטר אחרי הפסד מביש לסקרמנטו (אחת הקבוצות היחידות עד כה שמקיימת את מה שהבטיחה בתחילת העונה – בינוניות). שני ניצחונות בלבד יש לקבוצה המכובדת שפשוט לא מצליחה לקלוע. בתור קבוצה שמשחקת יחסית לאט מיאמי מאבדת המון (20.5 איב' למשחק, רק הווריירס והרוקטס המהירות מאבדות יותר), לאורי חלש מאוד, סטרוס עדיין לא הראה את קפיצת המדרגה המיוחלת ובעיקר הולך אחורה, האדמה בלעה את דנקן רוביסון ובאטלר, כמו בכל העונות הרגילות האחרונות, פשוט לא זורק. מיאמי כבר ידעה מצבים כאלה והשנה היכולת שלה לצאת מההתחלה הגרועה נמצאת על הכתפיים של הירו ואדבאיו. הראשון שיפר קצת את בחירת הזריקות הנוראית והשני נראה לפרקים אנמי מדי. מזל שהיא פוגשת קבוצה עייפה ושבעה יותר.

לא ישחקו הלילה: אולדיפו, עומר יורצבן (היה איתי בשכבה).

האורחת

האם נשארו לסטיב קר טריקים בשרוול? האלופה לא ניצחה עדיין מול קבוצה בעלת מאזן חיובי והיא מסתמכת יותר ויותר על השאריות של העונה שעברה. סטף קולע בלי הכרה וכל השאר מנסים להחזיק את הראש מעל המים. העובדה שג"ס קולעת הכי הרבה נקודות למשחק לא משנה בכלל פשוט כי התיאום ההגנתי לא עובד והאיבודים נותנים לקבוצות היריבות הרבה מאוד הזדמנויות. לא ברור למה הקבוצה רצה מהר כל כך במקום לנסות לבנות מהלכים ולהסתמך על התיאום שהיא מכירה בין השחקנים. גרין נראה רע מאוד, קליי לא פוגע והספסל אחראי לרוב הריצות של היריבות. חוץ מקרי שקולע 31 נק' למשחק יש ללוחמים שלושה שחקנים עם פוטנציאל 22-25 נקודות לעונה ושלושתם רחוקים משם מאוד. הניסיון לעקוץ יריבות בהתקפות מעבר עובד מצוין כשהשחקנים מתואמים ויש הגנה שמתאימה לסגנון משחק כזה. לגולדן סטייט הנוכחית אין לא את זה ולא את זה והתוצאה היא ערמות של איבודים ופוזשנים שהולכים לפח. מעניין איך הקבוצה תגיב למיאמי העייפה.

לא ישחקו הלילה: איגואדלה ודיבנצ'נזו, כרגיל.

לקראת המשחק הלילה

זה היה אמור להיות המשחק המרכזי של הערב אבל בפועל כנראה נראה שתי קבוצות עם מעט מאוד רצון לשמור. מאמין שנראה מבול של שלשות שרק חלק קטן מהן ייכנסו. אם מיאמי תמצא את עצמה שוב ושוב במצבים בהם הירו צריך לשמור על סטף יש מצב שה MVP של הגמר יחגוג את המשחק הראשון שלו עם 40+ נקודות.

עוצרים בווגאס: שתי הקבוצות נראות רע. לג"ס של את סטף, למיאמי יש ספסל. היט ב 15 והרבה מאוד נקודות.

02:00     אוקלהומה סיטי ת'אנדר (3-3) – אורלנדו מג'יק (6-1)

הביתית

ההפתעה של העונה? לא כל עוד יוטה והספרס ממשיכות בחוצפתן לטרוף את כל הקלפים. ועדיין, יש מצב שהת'אנדר עוד ימצאו את עצמם בפלייאוף השנה. איך אני יודע? כי שלושת ההפסדים הראשונים של אוקלהומה הגיעו מול קבוצות טובות ממנה בהרבה (מיני ודנבר) מה שאומר שהם לא מהווים אינדיקציה לרמה של הקבוצה. מה כן יכול לתת רמז? הניצחון על דאלאס במחזור האחרון. שישה משחקים לתוך העונה והרעמים עם רייטינג הגנתי מכובד מאוד וכוכב שכבר כמה שנים מנסה לרמוז שהוא הדבר האמיתי. אוקלהומה מובילה בכמעט 10 נקודות כששג"א נמצא על המגרש והבחור פשוט עושה הכל. הקבוצה הצעירה עדיין מחפשת זהות (וגם שרוך אחד שהלך לה לאיבוד בדראפט) אבל היא יכולה להקשות בכל ערב נתון על לא מעט קבוצות בליגה ואולי להגיע לפלייאין. אחרי המשחק הקרוב היא ככל הנראה תיכנס למאזן חיובי ורצף ארבעה ניצחונות. לא בא ברגל.

האורחת

עוד משחק חוץ לאורלנדו שרק העובדה שעוד לא שיחקה את המשחק הקרוב מונע ממנה להיות בעלת המאזן הגרוע בליגה.

תוצאות המדגם: OKC. ב 17.

04:00     פיניקס סאנס (1-5) – מינסוטה טימברוולבס (3-4)

הביתית

מקום שני בהתקפה, מקום רביעי בהגנה – פיניקס היא הקבוצה היחידה שתשחק הערב בלי סימני שאלה. בוקר בלתי עציר, אייטון בלתי עביר ופול לאט לאט מוריד את כמות הזריקות. הסאנס משחקים שוטף בשני הצדדים של המגרש ומסתמכת יותר על חדירות לסל מאשר זריקות לשלוש. הפסד דחוק אחד, ניצחונות משכנעים על קבוצות טובות ובעיקר שקט תעשייתי. הלילה היא תפגוש את החתול בעל שלושת הראשים בפעם הראשונה העונה כשאת רצף משחקי הבית יסיימו צמד משחקים מסקרנים מול פורטלנד. הטים טו ביט במערב. שאין הרבה מה לומר עליה פשוט כי היא נראית נהדר. רק חבל שאייטון נפצע.

לא ישחקו הלילה: אייטון, קרייג.

האורחת

שלושה מתוך 7 המשחקים של מיסוטה היו נגד הספרס מה שאומר שהמדגם הקטן ממילא של המשחקים לא יכול לספק תמונה ברורה בנוגע למצבה של הקבוצה. מה שכן אפשר לומר שהיא מתקשה מאוד מול המשחק המלהיב והשיתופי של החניכים של פופ (הפסידה להם פעמיים וניצחה פעם אחת). כרגע זה נראה שמיני קצת מסתבכת מול התקפות מבוססות הרבה מסירות ושיתוף של הכדור, בין השאר בגלל הנוכחות הכבדה של גובר בצבע. אבל יותר מכך נראה שההתקפה של הזאבים עדיין לא מצאה את עצמה: טאונס אמנם נראה משוחרר יותר מחוץ לצבע אבל הוא מכריח את עצמו לזרוק יותר מדי מרחוק וראסל מעלה בפעם המי יודע כמה את השאלה האם הוא עוזר לקבוצה או מפריע. מדובר כמובן בשלב מוקדם מאוד של העונה והלילה עומד בפני הקבוצה מבחן אמיתי ראשון. גובר קוטף כמעט חמישה ריבאונדים בהתקפה והלילה זה עשוי להיות קריטי מול פיניקס נטולת אייטון. מצד שני יכול להיות שהסאנס ינסו להעניש את הגודל של היריבה על ידי משחק סמול בול והכרחת גובר אל מחוץ לצבע ושמירה באחד על אחד. מפגש משונה ביותר.

לא ישחקו הלילה: אנדרסון בספק.

תוצאות המדגם: יש ריחות של הפתעה באוויר. וולבס ב 4

Subscribe
Notify of
140 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
האווי לאסוף
האווי לאסוף
1 בנובמבר 2022 18:02

אחלה שירים ואחלה פריוויו, אבל מה הסיפור של דודו טסה? למה הוא מקסס בעודו לובש את הפיג'מה של חוליו איגלסיאס?
תודה רבה אינדי

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
1 בנובמבר 2022 18:24

במקום שיר הלילה, כתבה מעניינת שמדרגת את השירים שנחשבים בסצנת הגוטיקה. מנות השבעים המוקדמות (דייויד באוי) ועד לסוף התשעים.
לפחות שליש מהאלבומים שמהם נלקחו השירים עדיין מתנגנים אצלי בבית.
https://www.rollingstone.com/music/music-lists/the-50-best-goth-songs-of-all-time-1234614460/bauhaus-1234615576/?fbclid=IwAR1-CmaZi9Q1Ev2r135jgrWKYJrn9FqGDbz1y2PYUztRF_Joula7dHpuevs

רן הנרגן
רן הנרגן
1 בנובמבר 2022 18:55

פינת ג"ס: אם לא מתיחסים לעונת 2020 ואני לא מתיחס אליה אז זו הרמה ההגנתית הכי גרועה של הקבוצה מאז 2012 וזה ממש לא טוב

רן הנרגן
רן הנרגן
1 בנובמבר 2022 18:56

ריצל ניקולס מדווחת שסטיב נאס בחוץ.

TRIP
TRIP
1 בנובמבר 2022 18:58

סטיב נאש הלך הביתה ברוך שפטרנו. קיריי הולך להתפוצץ על שיקגו

רן הנרגן
רן הנרגן
1 בנובמבר 2022 19:00
Reply to  TRIP

לא יודע לגבי שיקגו אבל בנקודת זמן די קרובה קיירי יתפוצץ. זה בטוח.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בעצם אם בן סימונס לא ישחק יש לנטס סיכוי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  TRIP

חחחח הבולס יתפוצצו עליכם אולי תביא אצלכם את סילי בילי😂😂

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
1 בנובמבר 2022 22:15

+111111
מאחל לברוקלין דריסה ובעיטה לאכוז,כל עוד קיירי שם,שיחנקו.
כדאי למאמן הבא שמגיע לעבוד עם זוג ה00 לחתום חוזה ארוך ובלי סעיפים,
אין לו צ'אנס לממש את החוזה,אבל פנסיה מוקדמת יקבל בכיף

TRIP
TRIP
1 בנובמבר 2022 18:59

איחור של שנתיים אבל מאמין שפרנק ווגל יגיע

גיא הירוק
Admin
1 בנובמבר 2022 19:12

אני שמח בשביל נאש שהוא עוזב את בית המשוגעים הזה שיש מי שמכנים אותו בשם "ברוקלין נטס".
.
בשביל להצליח להפוך את הנטס לקונטנדרית ברור היה שנאש לא מספיק, בשביל זה צריך מינימום קוסם שיצליח יש מאין לייצר שם הגנה…

trusttheprocess
trusttheprocess
1 בנובמבר 2022 19:15

מעבר לבית משוגעים, נאש הוא לא מאמן ואף פעם לא היה מאמן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

עזוב 99 אחוז לא מאמנים בליגה. 90 אחוז רפי הבנה וליתר ה9 אחוז איש לא מקשיב. זה ליגה של כוכבים. כל אחד עושה מה בא לו ומתרפסים לפניו. הם גיבורים על מיירס לאונרד וקווין פורטרים וגוש פרימו.
אבל דוראנט יכול לשלוף את האנקונדה שלו ולהצליף איתו במרקס ואיש לא יגיד כלום.
כנל קיירי וכל הכוכבים.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
1 בנובמבר 2022 19:20

100+

גיא הירוק
Admin
1 בנובמבר 2022 19:14

אני מת לדעת מה חושבים חבריו של קיירי לקבוצה על השטויות שלו. אני בספק למי מהם באמת אכפת מהתוכן, אבל הקרקס שהוא מייצר (ע"ע מסיבת העיתונאים אחרי המשחק האחרון של הקבוצה) פוגע בקבוצה.

אופיר נ.
אופיר נ.
1 בנובמבר 2022 19:17

אני שמח בשביל נאש שיצא מהקבוצה החולה הזו.
3 המוסקטרים צריכים מאמן קשוח שלא ידפוק להם חשבון.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אופיר נ.

מי זה המוסקטר ה3?

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
1 בנובמבר 2022 19:22

תודה רבה אינדיאני, אחלה פריוויו. מיאמי וגולדן יהיה מעניין, כמו גם לראות את לונדייל מול גובר.

דן רוזנבלום
1 בנובמבר 2022 19:28

אז מה אני שומע פיטרו את נאש?
מה קורה בברוקלין? איפה החרדים בסיפור?
מישהוא מכיר שם מפעל לחמוצים במקרה?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נאש קיבל את הפתקה הורודה ממנחם כבר אתמול😁

thetroll
thetroll
1 בנובמבר 2022 19:43

פיטרו. לא שהוא היה טוב אבל יש אחד שהביא את סימונס.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מנהלי הנטס הם חרפה בלתי ניתנת לתיאור היה שנה שעברה ברור שנאש לא מסתדר ואיש בקבוצה לא רוצה אותו אבל עדו דווקא להראות שהם יוצאים חזקים מול דוראנט חחחח כאלה דבילים ואלה מקבלים מיליונים.
אני חוזר ואומר טרייד היום על קיירי ודוראנט. שום אליפות לא תהיה שם. הם בהזייה מוחלטת.
טרייד היום יקבלו ימבה על דוראנט ממלא קבוצות.
גם הקליפרס בהזיות קשות עם המדדה שתכף הוא מביא להם אליפות. טרייד מיידי כבר היום.

MacLeod 1
MacLeod 1
1 בנובמבר 2022 19:48

תכלס כן.
המדדה הגעתי למסקנה שהטא גורף מה שהוא יכול כל עוד לא עולים עליו שהוא גמור.זה לא שהוא עושה טובה שהוא משחק, נראה לי זה שהוא מתאמן בכלל זה נס

MacLeod 1
MacLeod 1
1 בנובמבר 2022 19:49

סטיב נאש יהיה אחלה מאמן כדורגל

דה שוט
דה שוט
1 בנובמבר 2022 19:50
עידו גילרי
Admin
1 בנובמבר 2022 19:56
Reply to  דה שוט

😂😂😂

NFS
NFS
1 בנובמבר 2022 20:17
Reply to  דה שוט

חחח.. גדול

עגל
עגל
1 בנובמבר 2022 20:50
Reply to  דה שוט

🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

😂😂😂

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
1 בנובמבר 2022 22:30
Reply to  דה שוט

חחחחחחחחח דה שוט
איזו הרמה להנחתה

אשך טמיר המקורי
2 בנובמבר 2022 6:18
Reply to  דה שוט

חחח

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

שאמס מדווח שמועמד חזק כרגע להחלפת נאש הוא אימה אודוקה. כן, כי הבעיה של הנטס היא שאין מספיק פרשיות מתוקשרות ורעילות.

John
1 בנובמבר 2022 20:13

נאש היה מפוטר לא משנה מה. הוא לא היה מאמן טוב בלי קשר לטיפול שלו בכוכבים. בעניין הזה דוראנט צדק בקיץ. מבחינת X ו-O הוא לא מאמן טוב. מרקס הוא הבא בתור אם בן סימונס יתברר כצל של מה שהיה. בינתיים גם סת' קארי עוד לא בעניינים מהטרייד ההוא. אני עדיין דבק בזה שרויס אוניל החתמה טובה וגם וורן היה שווה את הסיכון גם אם נקבל רק 70% ממנו כשיחזור. הנטס לא טיפלו בעניין הגבוהים כאשר הם שחררו את כל הגבוהים הוותיקים וסמכו על הקפיצה של קלקסטון
רק שמול הרכבים מאסיביים קלקסטון הרזה מתקשה. שנה שעברה היה להם את דראמנד וגריפין ועוד מהסגנון הזה. הם חייבים קצת מאסה. בנוסף יש לי איזה קונספירציה שמאז שקאם ג'ונסון דפק קטע על נאש בליגת הקיץ הוא הוקפא בקבוצה. אני לא טוען שהוא השחקן הכי טוב אחרי דוראנט וקיירי אבל הוא בטח לא השחקן ה-11 בקבוצה. הוא נראה מעולה בקיץ

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  John

ברור שהוקפא ובצדק. הפוץ הזה מטטרש על המאמן

עידו גילרי
Admin
1 בנובמבר 2022 21:21

קאם תומאס. הג'ונסון שלנו משפריץ רק שלשות.

John
1 בנובמבר 2022 21:42

חחחח… ווישפול ת'ינקינג.

John
1 בנובמבר 2022 21:44

אודקה המאמן החדש. השלב הבא הוא להחתים את ג'וש פרימו ומיילס ברידג'ס. אולי מייארס לנארד גם פנוי. הנטס יכולים להפוך לחלום הרטוב של תוכניות הספורט של espn ו-fox

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
1 בנובמבר 2022 21:58
Reply to  John

כתכנית ריאליטי זה ימכור כמו לחמניות חמות עם קראק. גם יביאו את ג'ונתן אייזק כאורח הפתעה באמצע העונה.

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

אפשר למנות את רויס ווייט כמנחה?

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
1 בנובמבר 2022 23:44

😬

Berch
1 בנובמבר 2022 23:19

תודה על פרוויו משובח
🙏

IDO
IDO
2 בנובמבר 2022 0:10

תודה אינדיאני.

Smiley
Editor
2 בנובמבר 2022 2:03

דוראנט פשוט עושה סל מתי שבא לו. הבעיה שהוא יצר לעצמו את הבית משוגעים הזה בברוקלין…

IDO
IDO
2 בנובמבר 2022 3:36
Reply to  Smiley

זה היה פעם. מעכשיו רק נצחונות

TRIP
TRIP
2 בנובמבר 2022 2:04

רבע ראשון מעולה מרגישים את את ההשפעה של אידוקה. דוראנט אגרסיבי בשני הצדדים

Smiley
Editor
2 בנובמבר 2022 2:10
Reply to  TRIP

סימס להם קשיחות בהודעות….

trusttheprocess
trusttheprocess
2 בנובמבר 2022 3:54
Reply to  Smiley

סימס דיק פיק

TRIP
TRIP
2 בנובמבר 2022 2:08

איך מיאמי איבדו את טאקר והפכו ליותר גמדים

Smiley
Editor
2 בנובמבר 2022 2:09

מיאמי עברו לאזורית = game changer

TRIP
TRIP
2 בנובמבר 2022 2:23

דרגיץ' לא מפספס , כל שחקן לשעבר מפציץ מולנו גריפין הבא התור

TRIP
TRIP
2 בנובמבר 2022 2:47

למרות שקיריי ללא נקודות במחצית אני מאמין שהוא מפנה את הבמה לצוות המסייע. לקח 3 זריקות שיחק רק 13 דקות אנחנו עדיין מובילים בק טו בק הבעיה העיקרית זה ריבאונד מבחינתו

Smiley
Editor
2 בנובמבר 2022 3:19

איך שהנטס משחקים רק מחזק לי את המחשבה שהשחקנים פשוט עשו סבוטז' לנאש

TRIP
TRIP
2 בנובמבר 2022 3:23

טובים יותר בלי נאש. אידוקה יודע איך להשתמש בסימונס

IDO
IDO
2 בנובמבר 2022 3:31

מצטרף לבלוג החיי.
ברכות לכל הפאשיסטים הביהיסטים הדוסים והמתנחלים על הנצחון המזהיר!

איפה חבר של בנשימוש?

IDO
IDO
2 בנובמבר 2022 3:35
Reply to  IDO

בן סימונס זה רק נשמע כמו בית שימוש

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  IDO

🤣🤣🤣

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  IDO

🤣🤣🤣 זה ישר ללוח המודעות

IDO
IDO
2 בנובמבר 2022 3:32

זהו מותחים קו. מעכשיו לא מפסידים יותר עד סוף העונה. יאללה נטסן.

IDO
IDO
2 בנובמבר 2022 3:41

לווין הורס לי את התוכניות

Smiley
Editor
2 בנובמבר 2022 3:41

זאק לאבין התעורר לרבע האחרון

IDO
IDO
2 בנובמבר 2022 3:47

זהו אני מכריז שיקגו מנצחת. הגיע למאה ראשונים.
זהו מותחים קו. ממשחק הבא רק נצחונות.

IDO
IDO
2 בנובמבר 2022 3:50

אני מכריז גם את הלוחמים שהגיעו למאה ראשונים . למרות שאין לי עניין בחברות הגריאטרים שמשחקים שם.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 בנובמבר 2022 3:52

ביי ביי ברוקלין

Smiley
Editor
2 בנובמבר 2022 3:53

במקום לקחת את המשחק עליהם, דוראנט וקיירי מוסרים לאחרים שיחטיאו.
ברוקלין היו אחלה 3 רבעים ואז ההגנה, ואיתה ההתקפה, קרסו ברבע הרביעי

IDO
IDO
2 בנובמבר 2022 3:54
Reply to  Smiley

דוראנט וקיירי החטיאו בלי הפסקה רבע אחרון. מעבר לכמות מטופשת של איבודים ומסירות אוויר. אין אוויר.

IDO
IDO
2 בנובמבר 2022 3:53

איך קבוצה עם דוראנט וקיירי לא מגיעים למאה?
אולי המאמן החדש ילמד אותם לקלוע. או למסור.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  IDO

הם לא חטפו 130. זה גם הישג

Smiley
Editor
2 בנובמבר 2022 3:55

קיירי שוב ברוגז עם העולם?? הפעם לא נתנו לו לבחור מאמן או משהו…
4 נקודות ב-100% אופטיות

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 בנובמבר 2022 3:55

יופי של פירואט של גימי את סטף

trusttheprocess
trusttheprocess
2 בנובמבר 2022 3:55

קיירי לך לבכות זבל עופות
אתה וסימונס צמד בטלנים

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 בנובמבר 2022 3:59

פצצת אטום באין בי איי, ביטלו לסטף עבירה עם 3 זריקות ובצדק. השופטים ראו במוניטור שסטף נגע בגימי בכך היד אחרי הזריקה ולא גימי נגע בסטף…..

TRIP
TRIP
2 בנובמבר 2022 4:00

מרוצה מההפסד. נגמר לנו האוויר ברבע האחרון. רוטציות קצרות בק טו בק מובן לגמרי. יש סיבות לאופטימיות

IDO
IDO
2 בנובמבר 2022 4:01
Reply to  TRIP

אוהד מהגיהנום אתה…. ☺️

IDO
IDO
2 בנובמבר 2022 4:00

אני מריח הארכה במיאמי

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 בנובמבר 2022 4:02

והנה ג'ימי מנצח את המשחק

Smiley
Editor
2 בנובמבר 2022 4:02

Jimmy Bucket 🪣

TRIP
TRIP
2 בנובמבר 2022 4:02

גם קראו לפול סחיבה וצעדים איזה שלוש פעמים.

IDO
IDO
2 בנובמבר 2022 4:03

אין הארכה ואין נעליים ברח ללוחמים הצב. הצליחו להפסיד משחק שכבר הכרזתי להם. זקנים מידי.

נכון לעכשיו קליפרס, לייקרס, לוחמים מחוץ לפלייאין.

רפיקי
2 בנובמבר 2022 4:04

אני אחד האוהדים הגדולים של קליי תומפסון אבל הבן אדם מפסיד לווריורס משחקים במו ידיו.

רפיקי
2 בנובמבר 2022 4:05

ג'ורדן פול בחיים לא יהיה חצי מסטף קרי.
אין לו את האיי קיו

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 בנובמבר 2022 4:06
Reply to  רפיקי

צודק, לגמרי.

IDO
IDO
2 בנובמבר 2022 4:07
Reply to  רפיקי

מסכים. דביל מידי ועשיר מידי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  IDO

גורדן קלרקסון משופר ואני שוקל להוריד את המשופר אולי קלרקסון עם פוטנציאל? בגלל שהוא יעני צעיר?
איזה סטף חחחח אין לו שום יכולת שקרובה לסטף חוץ מהטראש טוק. הוא אפילו שומר פחות טוב מסטף. אם היה מקבל את השמירה שסטף מקבל הוא קולע 5 נק למשחק

TRIP
TRIP
2 בנובמבר 2022 4:06

קרי לא קלאץ'. חיפשו שלשות בכל מחיר הפסד שלהם מאשר ניצחון של מיאמי

IDO
IDO
2 בנובמבר 2022 4:08

העולם שייך לצעירים. אני מכריז על המגיק שהגיעו למאה ראשונים אבל כרגע המשחק בכמעט שיוויון.

IDO
IDO
2 בנובמבר 2022 4:14

אורלנדו חרא של קבוצה. לא עומדים בלחץ מינורי

Smiley
Editor
2 בנובמבר 2022 4:21
Reply to  IDO

הדבר היחיד שקרוב שם למבוגר אחראי זה ג'ונתן אייזק וגם הוא עזב לכנסייה…

גיא הירוק
Admin
2 בנובמבר 2022 4:19

אני כאן בשביל המשחק של הסאנס, ככה מתעדכן על התוצאות על הדרך.
מה קרה לקיירי???
שביתה איטלקית?
מישהו כינה אותו יהודי לפני המשחק?
איזה עיתונאי ניסה לברר למה הוא מרגיש רדוף?
.
התחושה הראשונית היא "מסכן דוראנט" אבל זו קלחת שהוא השף הראשי שלה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נתן משחק הוקרה לסימונס
Negroes to aussies

גיא הירוק
Admin
2 בנובמבר 2022 4:24

בהעדרו של אייטון, המשחק בין הסאנס למינסוטה הופך לממש מעניין –
הגובה האדיר של מינסוטה מול הפורוורדים הניידים של הסאנס.
בינתיים קמרון ג'ונסון הוא הראשון לנצל את המיס מאצ',
אבל עוד חזון למועד.

Smiley
Editor
2 בנובמבר 2022 4:37

זה נראה כאילו רק אדוורדס מסוגל לשים סל בטימברוולבס

Smiley
Editor
2 בנובמבר 2022 4:38

Nets Videos
@SNYNets
·
Follow
Kevin Durant said he woke up from a nap at 1:15pm this afternoon and saw the news about Steve Nash's departure on ESPN:

"Shocked, you're always shocked when a move like this happens. But it's normal in the NBA"

Smiley
Editor
2 בנובמבר 2022 4:41
Reply to  Smiley

Rob Perez
@WorldWideWob
·
Follow
ok so whose fault is it now

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
2 בנובמבר 2022 5:03
Reply to  Smiley

דוראנט את קיירי
זוג מוצצי גוויות אחד אגו מנייק פחדן השני "לא יודע איך לתאר אותו"
שיחנקו על הכדור הכתום

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

🤣🤣🤣🤣

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 בנובמבר 2022 5:02

האם יכול להיות שבפיניקס יש שחקן עם שיער יותר מוצלח מזה של תרה יאנג?….

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 בנובמבר 2022 5:04

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
לשלוח את גובר למיני זו חתיכת עקיצה של איינג'
זה נגרברה.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
2 בנובמבר 2022 5:07

צריך טיפש לטנגו

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 בנובמבר 2022 5:08

הבדיחה כרגע על חשבון מיני. אם היו לוקחים את מיטצל במקום ובאותו המחיר….

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
2 בנובמבר 2022 5:07

שילמדו בנטס\שייקרז איך עושים את זה נכון

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
2 בנובמבר 2022 5:08

מיני קבורים בבינוניות נהדרת לעשור.
יופי של החלטות של בעלים חדש

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 בנובמבר 2022 5:09

מיני כבר הצליחה להתקרב שם למינוס 2 אבל הסאנס תיקנו.

Smiley
Editor
2 בנובמבר 2022 5:12

השלב הבא של מינסוטה זה לראות מה אפשר לקבל עבור ראסל

גיא הירוק
Admin
2 בנובמבר 2022 5:34
Reply to  Smiley

יש מצב שראסל ווסטברוק פנוי…

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 בנובמבר 2022 5:12

קומדייה שם בניצוחו של ציפטפוט….

Smiley
Editor
2 בנובמבר 2022 5:44

הסאנס ממש לא צריכים להתאמץ כדי למצוא את החורים בהגנה המחפירה של הטימברוולבס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בדיחה הגובר הזה חח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קאם מוציא את הגונסון ומצליף איתו במיני

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מ😂ה עם ה140 של גורדן פול?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רפי ההבנה בתקשורת מנסים להריץ את ברידגס לאולסטאר 😂😂 כאילו הוא טוב אבל אין שום קשר לאולסטאר.
אגב יודעים מתי זהיר סמית עולה בפילי ומככב אצלנו?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שגא מנסה לקלוע כמה שמותר לפני שיספסלו אותו עוד כמה משחקים פרסטי עצבני

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מונטי קמת נרדם עם ההרכבי מחליפים שלו. גם ה4 של בוקר בעיה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שריקה חרפה לבלתי ספורטיבית צח

TRIP
TRIP
2 בנובמבר 2022 6:10

פיניקס צוקרים. טורי קרייג אנדרייטד צריך לקחת יותר זריקות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  TRIP

מה צוקרים זה המאמן המפגר עולה עם חמישיית מחליפים שבקושי יכולה להוציא זריקה מול החמישייה של מיני

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הסאנס פשוט עם הרכב מחריד נותנים למיני לחזור חחח משחקים חמישיית פחים מחליפים מול החמישייה של מיני בחייאת. מונטי נרדם מלקראת סוף הרבע ה3 ואין מי שיביא לו כאפות להעיר אותו אולי ישפכו עליו דלי מים?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קיירי עשה ערב הוקרה לבן סימונס אני רואה😁

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
2 בנובמבר 2022 6:15

שקיירי יחנק על בננה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

למה הוא נותן אחלה שואו

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
2 בנובמבר 2022 6:24

שיקח את השואו שלו ושילך הביתה.הוא מייצג כל מה שאני מתעב בWWE

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חח גובר משתגע עליהם איזה רפי הבנה במיני כריס פול שעתיים מאותת ימינה למינד ריינג צד ימין הולך וקולע חחח 20 שנה בליגה לא למדו את המוב שלו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שאמאט המפגר הזה שלא ידוע למה הוא במגרש מנסה להרקיד את אדוארדס ב1 על 1 חחחחחח וחוטף בלוק פייס טו םייס בהוצאת זריקה אפילו זה היה אחד הניגובים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ביסמקקקק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ברגע זה חמישייה מול חמישייה בערך תם הטקס

TRIP
TRIP
2 בנובמבר 2022 6:23

סאנס חייבים לנצח אייטון לא משחק אין את מי להאשים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רודי גובר עוד יביא אליפות למיני חכו🤣🤣🤣😂
זריקה אחת לסל

אשך טמיר המקורי
2 בנובמבר 2022 6:31

זה הכל חוכמה בדיעבד.
לא ניתן היה לדעת את תוצאות הטרייד המצוין של גובר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

😂😂😂

shadow
shadow
2 בנובמבר 2022 6:35

עכשיו באים? זו לא חוכמה היית אומר בזמן אמת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הבחירות דראפט שנשללו מפילי זה על הונאה לא על טמפרינג. הם גרמו 4 שנים לאוהדים שלהם להאמין שבן סימונס אולסטאר

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
2 בנובמבר 2022 6:35

😆😆😆

trusttheprocess
trusttheprocess
2 בנובמבר 2022 6:43

הארדן גאון איך הצליח לברוח מהברוך של הנטס
עכשיו מבינים שהוא האחרון שהיה אשם שם במה שהלך

גיא הירוק
Admin
2 בנובמבר 2022 7:20

לאור ההצלחה המסחררת של קמפיין להב"א –
בשם ארגון אוהדי הסאנס סניף צפון מזרח נשר,
אני מבקש מהטמיר הכביר. שחרר את לנדייל.
תראה מה עשית להולנד המסכן שלא נצליח השנה להגיע ל-5 נק למשחק.
חבל.

אשך טמיר המקורי
2 בנובמבר 2022 7:36

בוקר טוב?