פילדלפיה יפגשו את וושינגטון וממפיס יחפשו נקמה ביוטה במשחקי יום שני / עומר בקאל

אחרי ערב גדוש במשחקים מוקדמים אתמול אנחנו חוזרים למתכונת הרגילה עם שבעה משחקים בליגה הטובה בעולם.

שארלוט הורנטס (3-3) – סקרמנטו קינגס (4-1) 1:00

ההורנטס צפויים להגיע למשחק הזה בהרכב חסר יותר מהרגיל. מלבד לאמלו בול שעדיין לא פתח את העונה בשל הנקע בקרסול אותו ספג במשחקי קדם העונה גם טרי רוזיר (קרסול) וקודי מרטין (שריר הארבע ראשי) יוכלו להצטרף אליו על הספסל בהחלטה שתיעשה בצמוד למועד המשחק. המרוויח הגדול ביותר מהמחסור של ההורנטס בשחקנים לקו האחורי הוא דניס סמית' ג'וניור שרושם כמעט 12 נקודות למשחק ומעל שישה אסיסטים במטרה להרוויח את מקומו בחזרה בליגה, הוא צפוי לפתוח הערב בהרכב. הצרעות רשמו ניצחון גדול במשחקם האחרון, כשגברו על האלופה המכהנת בזכות 31 נקודות של פי ג'יי וושינגטון.

בצד השני הקינגס מגיעים למשחק הערב אחרי שהם הצליחו לרשום את הניצחון הראשון שלהם לעונה הנוכחית, במשחק האחרון נגד מיאמי. למרות שדיארון פוקס פתח את העונה מצוין, 27 נקודות על 55/39 מהשדה, מי שהיה רשום על הניצחון הוא קווין הוארטר שסיים עם 27 נקודות ועמד על 7/8 מחוץ לקשת. סאבוניס ינסה לנצל את העובדה שאין לשארלו קו קדמי מאיים במיוחד ולחזור לכושר משחק שכן בחמישה משחקים מאז פתיחת העונה הוא רושם פחות מ10 זריקות למשחק. הקינגס ינסו להשיג ניצחון נוסף לפני שהם חוזרים לפגוש את מיאמי ביום רביעי.

הימור: במידה וטרי רוז'יר לא יישחק הערב זה משאיר את שארלוט עם דניס סמית' ג'וניור כמוביל הכדור העיקרי לצד הייווארד. סקרמנטו מנצחים.

וושינגטון וויזארדס (3-3) – פילדלפיה 76' (4-3) 1:00

וושינגטון מגיעה למשחק אחרי הפסד מוחץ לסלטיקס במשחק שנגמר כבר ברבע הראשון, עוד לפני שבאמת התחיל. האם בראדלי ביל שווה את החוזה הענק שקיבל? הסקורר של וושינגטון אמנם מוביל את הקבוצה אבל הוא קולע קצת מעל 20 נקודות בזמן שהכדור נמצא אצלו בידיים למשך רוב ההתקפה וזאת תהיה השאלה שתרחף מעל העונה של הוויזארדס. הפציעות של דלון רייט (האמסטרינג) וקורי קיספרט (קרסול) נותנות לווס אנסלד הזדמנות לבחון את ג'וני דייוויס, הרוקי שנבחר במקום העשירי, שעדיין לא הראה שהוא מסוגל להיות שחקן רוטציה משמעותי. וושינגטון לא הפסידו לפילדלפיה מאז דצמבר 2021.

אבדיה לא פתח את העונה כמו שהיינו רוצים. למרות שהוא קולע באחוזים טובים מחוץ לקשת (רק שתי זריקות למשחק) הוא מתקשה לסיים בתוך הצבע ולא מצליח להגיע למצב שהוא מוביל כדור בהתקפה של וושינגטון בשביל לנצל את יכולות המסירה שלו.

בצד השני הסיקסרס צריכים כל ניצחון שהם רק יוכלו לקחת, אחרי פתיחת העונה הנוראית של הקבוצה. החיסרון של אמביד מהמשחק נגד טורונטו (מחלה) פתח את נתיבי הצבע בשביל טייריס מקסי שסיים עם 44 נקודות לאחר מכן אמביד בעצמו הוביל את הסיקסרס לניצחון שני בback to back עם 25 נקודות נגד שיקגו. עם בראדלי ביל ומונטה מוריס בקו האחורי ג'יימס הארדן, 21 נקודות ותשעה אסיסטים עד כה העונה, וטייריס מקסי חייבים לקחת פיקוד מול הוויזארדס. פילי יחפשו לרשום ניצחון שלישי רציפות לפני המשחק הנוסף בין שני הקבוצות ביום רביעי.

הימור: פתיחת עונה פושרת לשני הקבוצות, רק שאחת מהם נמצאת בדרך למעלה ומתחילה לתפוס תאוצה. פילדלפיה מנצחים.

ביל נגד אמביד.

ברוקלין נטס (5-1) – אינדיאנה פייסרס (4-3) 1:30

קווין דוראנט וקיירי אירווינג רושמים מעל 62 נקודות למשחק בכדי לשמור את ברוקלין בעניינים הנטס מחזיקים בהגנה הגרועה ביותר בליגה. בן סימונס קנה את הטיקט ההגנתי שלו על ידי שמירה של מובילי כדור והוא לא מצליח לשחזר את אותה יכולת הגנתית כשהוא נדרש לשמור על על שחקנים מהקו הקדמי בתור חמש בהרכב נמוך. ברוקלין תקווה להשיג ניצחון נגד הפייסרס הערב אחרי שפשוט לא הצליחה לעצור את בנדיקט מאת'ורין וטייריס האליבורטן שעשו מה שהם רוצים על המגרש. סת' קרי (קרסול) רשם את הופעת הבכורה שלו במשחק האחרון אבל סיים עם 0/5 מהשדה, הוא נמצא בספק למשחק הערב.

כנראה הניצחון הגדול ביותר של הפייסרס הגיע במשחק האחרון. טייריס האליבורטן סיים עם 26 נקודות, 8 אסיסטים ושלוש חטיפות בזמן שבנדיקט מאת'ורין להט עם 32 נקודות כולל 6/9 מחוץ לקשת. אינדיאנה ככל הנראה תיאלץ להמשיך להסתדר בלי אארון ניסמית' (כף רגל), טי ג'יי מקונול (ברך) ודניאל ת'ייס (ברך). למרות שלא הצליחה לעצור את שני הכוכבים של ברוקלין במשחק הקודם אינדיאנה חייבת לבנות על העובדה שהיא תצליח לקלוע יותר נקודות מהם, גם הערב.

הימור: האם פתיחת העונה של הנטס גרועה כל כך שהיא תפסיד לפייסרס בשני משחקים רצופים בבית? אני מאמין שלא. ברוקלין מנצחים.

טורונטו ראפטורס (3-3) – אטלנטה הוקס (2-4) 1:30

למרות ש3-3 זה לא מאזן מעודד במיוחד, טורונטו פתחה את העונה נגד הקבוצות הטובות ביותר במזרח, ברוקלין, מפגש כפול עם מיאמי ופילדלפיה, והיא תמשיך כך גם הערב. אחרי ניצחון גדול על פילדלפיה, 27 נקודות לגארי טרנט ג'וניור ו13 אסיסטים לפסקל סיאקם, טורונטו לא הצליחה לעצור את טייריס מקסי שניצח לפילי את המשחק השני. הערב היא תקווה שסיאקם, 25 נקודות, 9.2 ריבאונדים וכמעט 8 אסיסטים עד כה, יוכל להישאר בכושר הנהדר שלו. בין בארנס, אנובי, בנטון ואפילו פרד וואן ווליט לראפטורס יש מספיק שחקנים לזרוק על טריי יאנג ודג'ונטה מארי בקו האחורי של ההוקס. טורונטו תיאלץ להמשיך להסתדר בלי אוטו פורטר שמחמיץ זמן עקב סיבות אישיות.

בצד ההגנתי של המגרש ההגעה של דג'ונטה ממלאת את מקומה עד כה. מאחת ההגנות הגרועות בליגה אטלנטה התייצבה באמצע הטבלה, רק שבצד השני של המגרש הוא וטריי יאנג, שעומד על 31 נקודות וכמעט 10 אסיסטים למשחק, מנהלים את ההתקפה בסוג של תורות ופוגעים בשטף שלה וזה עדיין מספיק לפתיחת עונה נהדרת. אטלנטה תיאלץ להסתדר בלי בוגי (ברך) מה שמשאיר אותה עם האחים למשפחת הולידיי בתור היוצרים היחידים מהספסל. פסקל סיאקם הוא לא יאניס, שעבר דרך ההגנה של ההוקס במשחק הקודם, אבל הוא יכול לחשוף את אותם נקודות תורפה בהגנה של הקבוצה שמתקשה להתמודד עם מובילי כדור גדולים ופיזיים.

הימור: האורך והאתלטיות של טורונטו יוציאו את ההוקס מהמשחק שלהם. טורונטו מנצחים.

יאנג נגד הידיים הארוכות של טורונטו

מילווקי באקס (0-5) – דטרויט פיסטונס (5-2) 2:00

גם בלי קריס מידלטון מילווקי רושמת פתיחת עונה מושלמת עד כה. יאניס כנראה התגעגע לפרס הMVP כי הוא רושם 34.4 נקודות, 14 ריבאונדים וכמעט שישה אסיסטים על 60% מהשדה, מספרים באמת בלתי נתפסים. הערב הוא צפוי להמשיך בכושר הנהדר שלו שכן אני לא רואה מספיק שחקנים שיוכלו לעמוד בדרכו מהסגל הצעיר של דטרויט. מלבד תפקידו כפוינט גארד בהתקפה הולידיי יקבל את השמירה הצמודה על קייד קאנינגהאם הערב, הזריזות והפיזיות של הולידיי בנויים בדיוק בשביל הפוינט גארד הצעיר במצ'אפ מעניין במיוחד.

דטרויט מגיעה למשחק הערב אחרי ניצחון ביתי אדיר על האלופה המכהנת. קאנינגהאם כמעט סיים עם טריפל דאבל, אייזיאה סטויארט סיים עם שיא קריירה בנקודות ושלט בכדורים החוזרים וסדיק ביי הוביל את הדרך עם 28 נקודות. מלבד מרווין באגלי ואלק בורקס (כף רגל) ג'יילן דורן חווה פציעה לא נעימה נגד גולדן סטייט כשהאמידו דיאלו נחת לו על הקרסול אחרי ניסיון חסימה, הוא מוגדר בספק למשחק הערב. דטרויט צריכה להגיע למילווקי ולשחק את המשחק שהיא שיחקה עד כה העונה, לרוץ מהר אחרי חטיפות, לזרוק הרבה מחוץ לקשת, לקפוץ על הריבאונדים ההתקפיים ולסמוך על קייד כשהכדור אצלו.

הימור: משחק צמוד, מהיר והתקפי מאוד רק שבסוף הגריק פריק יצא עם ידו על העליונה. מילווקי מנצחים.

יוטה ג'אז (2-5) – ממפיס גריזליס (2-4) 3:00

מי אמר שיוטה מכוונת למקום הראשון בדראפט? אחרי פתיחת עונה כמעט מושלמת הג'אז אירחו את ממפיס במשחקם האחרון ונהנו מ46 נקודות משותפות שלך אוליניק ומרקאנן (23 כל אחד) עד שהגיע מייקל ביזלי עם שניצח את המשחק עם שלשה מדויקת מהפינה וריקוד קטן אל מול אוהדי הקבוצה. רודי גיי וקסלר ווקר (מחלה) מוגדרים בספק למשחק הערב, את תפקיד הסנטר הפותח מילא אבאג'י במשחק האחרון רק שהוא סיים עם הפלוס מינוס הנמוך ביותר בקבוצה (12-) אז סביר להניח שביוטה רוצים לראות את הרוקי הנהדר בחזרה במגרש.

הגריזליס פתחו את העונה בסערה, עד לאותו הפסד נגד הג'אז, והם יקוו להראות הערב שזאת הייתה מעידה חד פעמית. ג'ה רושם כבר 32.6 נקודות לצד 6.8 אסיסטים ואחוזי יעילות מטורפים שעומדים על 53% מהשדה ו56.5% משלוש(!) ובקבוצה יקוו שהוא יוכל לשחק הערב שכן הוא מוגדר בספק בשל מחלה. דזמונד ביין מוסיף גם הוא 24.6 נקודות ונמצא רק מאחורי קרי במספר השלשות שהוא קולע למשחק עם 4.2. ממפיס הראיתה גם העונה שהיא מסוגלת למצוא שחקנים נהדרים והפעם ג'ייק לאראביה וסנטי אלאדמה יהיו נחוצים מאוד נגד הסגל העמוק של הג'אז.

הימור: במידה וג'ה לא ישחק הערב אני חושב שיוטה מסוגלים להפתיע את ממפיס פעם נוספת. הג'אז מנצחים.

ניצח את המשחק הראשון נגד ממפיס

לוס אנג'לס קליפרס (4-2) – יוסטון רוקטס (6-1) 4:30

קוואי לנארד ימשיך להחמיץ משחקים בשביך הקליפרס (ברך) והוא יצטרף לרוברט קובינגטון שנמצא תחת פרוטוקול הקורונה, ג'ון וול מוגדר בספק. עד שקוואי יחזור הקליפרס צריכים נואשות שפול ג'ורג' יחזור לכושר משחק, הפורוורד רושם רק 19 נקודות העונה על 38% מהשדה ו25% מהשלוש ביחד עם 4 אסיסטים ו3.6 איבודי כדור. מי שימשיך לקבל את ההזמדנות להוכיח את עצמו הוא נורמן פאוול שקלע 18 נקודות במשחק האחרון נגד הפליקנס והיה השחקן היחיד שניסה לשמור על הקליפרס במשחק. במידה וג'ון וול ישחק הערב זאת תהיה ההזדמנות שלו לנקום ביוסטון, בטח נגד הקו האחורי הצעיר שלהם, אחרי שהם שלחו אותו הביתה בעונה האחרונה מבלי לתת לו לשחק.

יוסטון השיגה את הניצחון היחיד שלה העונה נגד הג'אז, אבל אני לא בטוח כמה זה מפריע לבעלי הקבוצה כשכרגע הם בין המובילות להשיג את וואמבאניימה בקיץ הקרוב. ג'יילן גרין מראה סימנים של סקורר נהדר אבל הוא ממשיך להיות לא יעיל מהשדה ולכפות את ההתקפה שלו על הקבוצה, הוא עומד על כמעט 20 נקודות על רק 37% מהשדה. יוסטון יאלצו להסתדר ללא המבוגר האחראי בהרכב, אריק גורדון, הערב בזמן שהוא ישב על הספסל. המעחה הגדולה ביותר של ג'בארי סמית' הייתה הזריקה מחוץ לקשת ואחרי שהוא התקשה לפגוע בתחילת העונה, הממדים השתפרו וכרגע הוא עומד על 35% מחוץ לקשת, נקווה לשיפור.

הימור: לוס אנג'לס ישיגו את העבודה נגד יוסטון. הקליפרס מנצחים.

לפוסט הזה יש 105 תגובות

      1. לדעתי הוא כבר שם. זו לא אשמתו אבל הוא מוקף כסילים במצב שינה מתקדם שעוקצים אותו על ימין ועל שמאל. חבל על הסבל.

  1. סיקור נחמד.
    מה שרוב הישראלים לא מבינים לגבי אבדיה הוא שהמאמן שם בכלל לא קובע.
    מי שמחליט הוא בראדלי ביל והוא השחקן שבמקרה ודני לא יקשיב לו אז יצתרך להתייבש בספסל
    גם אם הספסל שלהם הוא בחזקת נגרים מהג'יליג.

    הבעיה היותר גדולה של דני היא שהויזארדס עדיין לא חושבים שהם קבוצה בפירוק מחדש.

  2. בנתיים הוא ממשיך להיות רוב הזמן התקפית על תקן ניצב. מחכה בצד ומקווה שמדי פעם יפול לו כדור ליד, מיצוי הפוטנציאל שלו מועט מאוד ועבורו זה מתחיל להיות קריטי במיוחד שהוא בסוג של שנת חוזה מבחינת ההחלטה האם לתת לו הארכה.

    1. האמת שזה נכון שהוא ניצב התקפי.
      בכל מקרה בטבלה הרשמית של הליגה נכון לרגע זה הוא מדורג 4 בכל האן בי איי בדיפנסיב רייטינג…. אופס סליחה… באופנסיב רייטינג. אכן שיפשפתי את העיינים וחשבתי שאני הוזה אבל לא. זו לא טעות. מקום רביעי בליגה באופנסיב רייטינג. וזה רבותי מוזר. זה כנראה אומר שהוא משפר את ההתקפה בניצבות שלו.כלומר הוא כנראה מכוון ניצחון ולא סטטיסטיקה אישית – דרך לא הכי מומלצת להתנהל בליגה הזאת.

  3. אבדיה לא מספיק מוכשר כסקורר של 15+ בעתיד.
    הכדרור שלו בעייתי וכך גם הקליעה מבחוץ.
    הדבר היחידי שהוא טוב בו זה ההגנה האישית וגם בו הוא לא שומר מהעילית של העלית, הוא שומר בצורה טובה ולא מעבר.
    כבחירת טופ 10 הוא אכזבה, הוא היה צריך להיבחר כבחירת סוף סיבוב ראשון ולא יותר.
    אבדיה נבחר גבוה כמו שדרגאן בנדר נבחר גבוה.
    שניהם פוורוודים גבוהים עם יכולת הובלת כדור.
    החיפוש אחר יאניס הבא גובה הרבה נפילות גבוהות בדראפט.
    כספי לעומת דני, עם פחות פוטנציאל אבל הרבה יותר פרקטי במשחקו: אמין מבחוץ, משתמש בגודל שלו להשיג נקודות קלות בחיתוך לסל.

  4. אין שחקן שאני יותר אוהב מקווין דוראנט, אבל לשחק עם אנטישמי ארור פסיכופט זה הגבול, מקווה להפסד של הנטס עד סוף העונה.

    הזוי שלא עושה לאנטישמי כלום, על מאיירס לאנרד יצאו ב200 קמ״ש על אמירה של מילה לא ראויה תוך כדי משחק מחשב, על פרסום סרט אנטישמי(איך התועבה הזאת חוקית בארה״ב) דממה, בושה וחרפה.

    1. מאותה סיבה שכאן באתר אנחנו משתדלים להתעלם ממשתמשים מסוימים שלא משנה כמה תסביר להם, זה לא יכנס לראש.
      אני מזמן רשמתי באתר שקיירי פרש מכדורסל. הצבוע הזה פתאום רואה כסף וחוזר לשחק כדי לקבל עוד חוזה ואז שוב יעלם.
      אני מאוד אוהב את דוראנט (ווסטברוק הקאפקייק עולה מהספסל חחח) אבל לא סובל את קיירי

  5. הפוטנציאל של אבדיה הוא של אולסטאר ויותר, מאחר והוא כבר עכשיו מאוד מגוון ואין אף תחום בו הוא רע במיוחד, ומצד שני אפשר לציין את ההגנה האישית, יכולת ניהול המשחק (בעיקר בהתקפות מעבר) ופוסט-אפ כתחומים בהם הוא טוב משמעותית מממוצע הליגה. לפי איך שוושינגטון מתנהלים, הפוטנציאל שלו עלול להתממש חלקית בלבד, אבל עוד מוקדם להספיד אותו.

    1. וושינגטון החליטו שלא לתת לאבדיה הזדמנות אמיתית כמוביל כדור או לפחות כשחקן שמהווה חלק משמעותי במשחק ההתקפה, ולכן הם מפסידים את הפוטנציאל שלו. אם הוא היה מקבל הזדמנות היה אפשר לבחון האם הוא עומד בפוטנציאל או לא.

      ותודה עומר.

    2. אני לא יודע אם זו הייתה (גם) תגובה אליי, אבל תודה עמיחי. בתסריט הכי הכי אופטימי, עם מערכת תומכת וקבוצה ראויה, מה התקרה שאתה צופה לו, ומה ייחד אותו במקרה הזה כשחקן טופ-20-30 (אולסטאר ומעלה)??

      1. היו כמה שהתייחסו אל אבדיה כאן, אז זה כולל גם אותך. אני חושב שהתקרה של אבדיה היא משהו בסגנון של בן סימונס עם 35% מחוץ לקשת – שומר אישי טוב מאוד, מנהל משחק טוב מאוד, יכול לקלוע או למסור מחדירה או מפוסט-אפ ומדי פעם גם לקלוע, בעיקר בקאץ'-אנד-שוט.

          1. אני יודע שאני מאוד אופטימי (ותמיד אוכל לטעון שוושינגטון הרסו אותו…), אבל סט התכונות הפוטנציאליות של אבדיה מאוד מגוון (ואת זה גם רואים בפועל מדי פעם – משחק אחד הוא קולע, באחר מרשים בהגנה, בשלישי שולט בריבאונד וכו'), ועם עבודה נכונה יש שם הרבה מקום לשיפור (והוא עוד לא בן 22)

    3. קשה לי להאמין שהוא יהיה באיזור של האולסטאר.
      נכון שוושינגטון מכבים אותו, אבל מעבר להגנה האישית, הוא לא הראה משהו יוצא דופן באספקטים אחרים (למעט ניצוצות פה ושם).
      הוא לא סטופר עלית כמו אנדרה רובינסון (ששיחק עם דוראנט וראס) שאפשר לתת לו דקות רק להגנה.
      כרגע שהוא כשחקן משני הוא יהיה חייב להיות טוב ואמין מבחוץ, ואם לא הוא יסופסל רבות.

      1. מסכים איתך שהוא לא סטופר כמו אנדרה רוברסון, אבל קשה לומר על היכולת שלו בתחומים שבהם הוא לא קיבל הזדמנות רצינית.
        לדעתי, 13 המשחקים האחרונים של העונה שעברה הם דווקא דוגמה טובה למה קורה כשהוא מקבל קצת יותר הזדמנויות – 12.8 נקודות ב-50.7% אפקטיבי ו-33.8% לשלוש, 6.1 ריבאונדים ו-3.8 אסיסטים למשחק.

    4. חחחח
      עמיחי, זה נשמע כאילו הפוטנציאל שלו זה סימונס. טוב בהגנה (אם אפשר לקרוא לו טוב אחרי שלוקה ניגב אותו) ובפאסט ברייק

  6. איזה אולסטאר עמיחי אבדיה שלנו? בשביל להיות אולסטאר אמיתי צריך קליעה וכדרור ודני מאד חלש בשניהם.

    אם אתה מתכוןן ל"אולסטארים" כמו קורבר, מגלור, דריי, סימונס וכאלה אז הוא צריך להיות לב ומנוע ליד שחקנים כמו סטף ודוראנט וכאלה ולהוביל אותם לנצחונות 🙂

    לאבדיה אין שום קשר ולא יהיה כזה לאולסטאר.

    אם יצליח להיות שחקן חמישייה טוב שיגיד תודה. בקצב שהוא משחק הוא עלול להיפלט מהליגה עוד כמה שנים.

    1. צריך לעשות היכל התהילה של "שחקני הלב והמנוע".
      דריימונד הוא הgoat של ההיכל בפער.
      אבדיה צריך לעבור לקבוצה מנצחת כדי שהוא יהיה בכלל בדירוג, אבל מבחינת יכולת כרגע הוא לב ומנוע ולא יותר.
      כספי עדיף עליו באותו הגיל עד כה וכנראה שגם באופן כללי.

  7. שמעון אני מת
    “ During a recent loss to Dallas, Simmons was fouled underneath the rim and several Mavericks tried to convince the referee that he was in the act of shooting. (He wasn’t.)”

    חהחהחהחהחהחה

    1. חחחחחחחחחחלחחחחחחחחחחחח
      ענק.
      זה מזכיר לי את המשחק פלייאוף (נדמה לי מול אטלנטה) שסימונס נמצא בחצי של פילי והשחקן ששומר עליו מחכה באזור החצי כדי שסימונס יעשה תנועה לעברו והוא יעשה פאול, וסימונס ממשיך לעמוד באזור קשת השלוש של פילי ולא עולה להתקפה.

  8. אני מנסה לראות את כל המשחקים של אבדיה שאני יכול, ואני מאוד בעדו. בסוף השנה שעברה הוא באמת העלה את הרמה, והיה מגן חזק מאוד. גם עכשיו הוא מגן הכי טוב בוושינגטון ורואים את זה, גם אתמול הוא היה עם ההפרש הכי טוב כשהוא על הפרקט. הבעיה שהוא נהיה גרוע עוד יותר בהתקפה, ואני לא מסכים שלא נתנו לו נסיונות, נתנו לו פשוט זה הלך מאוד מאוד רע, אז ירדו מזה מהר, הוא כבר שנה שלישית, לא רוקי, אי אפשר להפסיד 20 משחקים בשביל לתת לו את הבטחון, הוא צריך לקחת את זה!! ויש לו איזה עניין מנטאלי, הוא לא מצליח. בגלל החמישיה ואיך שוושינגטון משחקים הוא לא רואה הרבה כדורים בהתקפה זה נכון, אבל הוא גם לא מראה איזה חיתוכים אלא פשוט יושב שם בפינה. עכשיו וושינגטון נכנסים לפיגור מוקדם מול הקבוצות הטובות, ואז למאמן אין סיבה להשאיר אותו על הפרקט, כי איתו הם לא יעשו ריצה התקפית, והם בפיגור רציני. אז הוא מכניס את האצ'ימורה שיודע לקלוע ולא מפחד לזרוק, אבל גרוע בהגנה ובסוף מכניס אותם לפיגור גדול יותר.

    קיצר דני לא יכול לבכות על הסיטואציה כל הזמן, הוא חייב לתת משהו אקסטרא, לא יתנו לו בקבוצה הזאת, והוא לא נפל על ס"א או ג"ס או אפילו אינדיאנה. הוא חייב לקחת, בין אם זה להתרכז רק בהגנה ולזרוק רק שלשות חופשיות, או להחליט שהוא יוצא מהשיטה מידי פעם ומנסה לעשות משהו התקפית. אם איך שהוא משחק כרגע יכול למצוא את עצמו מחוץ לליגה עוד שנה שנתיים, למרות שיש לו את היכולות לדעתי והוא בהחלט יכול להיות רול פלייר טוב מאוד (סטייל סימונס או דריימונד גרין שלדעתי הוא מאוד יכול להדמות אליו).

    1. אם וושינגטון היו קבוצה טובה הייתי מקבל את הטיעון שלא משתלם להם לתת לצעירים להפגין פוטנציאל, אבל הם לא והם מפסידים את הצעירים שלהם רק "To pay the Bill"

      1. תגובה אמיתית עומר.
        עמיחי לא קראת מילה ממה שעומר רשם, וחבל.
        הישראלי שחקן משלים הוא צריך לשרת את הקבוצה לא שהקבוצה תשרת אותו.

        נכון לעכשיו השומר של דני פוזל לצבע ומפריע לפורזינגיס וביל לעשות את הנקודות שלהם.
        ברגע שנפתח הפרש מוציאים אותו ומפה זה רחוב חד סיטרי

      1. אני אוסיף שאני שותף חלקית לביקורת עליו אבל אני יותר בצד של עמיחי בדיון הזה. אני גם חושב שאוסוולד ג'וניור לא אוהב אותו. מי שדוחף אותו בקבוצה זה הג'י אם שבחר אותו זו היתה הבחירה הכי גבוהה שהיתה לווש בשנים האחרונות. אז המאמן חייב לתת לו את הצ'אנס,אבל תכלס הוא מורה לו להתנצב בפינה ולא להשתתף במשחק ההתקפה. לא בונים תרגילים בשבילו ולמרות שיש לו יכותת גבוהה לא משתפים אותו במשחק.

  9. פורסם בערוץ הספורט שה-NBA שללה מפילדלפיה את בחירות הסיבוב השני שלה ב-2023 ו-2024, לאחר שהסיקסרס ניהלה מו"מ עם שחקנים חופשיים לפני פתיחת השוק בקיץ האחרון.
    מרתיע 😂😂 הם בחיים לא יעשו זאת לעולם אחרי הסנקציה הזאת.
    מזכיר לי את הסנקציות של ההאו"ם נגד איראן.😂😂
    בדיחה הליגה הזאת.

  10. רשמים מהירים מוויזרדס – פילי: וושינגטון מפתיעים לטובה במסירות, תנועה, שיתוף הרבה שחקנים בהתקפה, כמעט ואין מהלכי אחד על אחד מיותרים.
    מהצד השני – שיתוף הפעולה בין הארדן לטאקר פשוט מעולה, כאילו הופרדו בלידתם

כתיבת תגובה

סגירת תפריט