ברוקלין נגד אינדיאנה – סיקור מהשטח / אור ילובצקי

ברוקלין נגד אינדיאנה – סיקור מהשטח / אור ילובצקי

29.10.2022 בארקלייס סנטר, ברוקלין

ברוקלין פותחת את עונת 22/23 ברגל שמאל, אבל לפחות היא מקבלת חזרה את סט' קרי שישותף לראשונה העונה.

החבורה הצעירה של אינדיאנה, בהובלת טייריס האליברטון והרוקי המרשים בנדיקט מת'ורין, בעיקר חושבת על פיתוח שחקנים וסיכוי לבחירת דראפט גבוהה.

חשוב לציין שזה המשחק הראשון שהלכתי אליו ככתב, ואחרי שהלכתי קצת לאיבוד מצאתי את המזנון שהפתיע לטובה.

לא תראו תמונות של שחקנים מתחממים כי התעסקתי בעיקר במציאת השער היעודי לכניסת מדיה והסתובבות בקומת הקרקע של האולם, אבל בשביל זה יש פעם ראשונה לא?

לפני המשחק סטיב נאש נשאל על התקרית של קיירי וג'ו טסאי, אך כמובן ענה בהתחמקות של "אני לא ממש מכיר את הנושא" ו"קיירי יוכל להסביר יותר טוב מנקודת המבט שלו". אחר כך עברו לכדורסל ונאש דיבר על אינדיאנה שהיא קבוצה צעירה ואיכותית ובאה למשחק בלי שום דבר להפסיד, וידע שזה משחק חשוב בשביל המורל של הקבוצה.

חמישיות:

ברוקלין: בן סימונס, קיירי ארווינג, קווין דוראנט, רויס אוניך וניק קלקסטון.

אינדיאנה: טייריס האליברטון, באדי הילד, כריס דוארטה, ג'יילן סמית' ואייזאה ג'קסון.

רבע ראשון

בן סימונס פתח היטב עם סל ועבירה ונראה שאולי יצליח לעבור את הדאבל פיגרס בנקודות (ספוילר אלרט – הוא לא).
הנטס המשיכו בפתיחה החזקה שלהם ועלו ליתרון 9, אך מטח שלשות של האליברטון והילד החזיר את היתרון לפייסרס. בסופו של דבר, הרבע נגמר בשוויון 26, 2 נקודות בלבד לדוראנט.

רבע שני

פאטי מילס עם 5 נקודות מהירות העלה את ברוקלין ליתרון 31-26, ועוד 5 נקודות של יוטה ווטאנבה קבעו יתרון שיא במשחק, 36-26. הפייסרס הגיבו עם 2 שלשות של הילד ומת'ורין, ועם מטווח שלשות של שניהם יחד עם האליברטון, הם חזרו למשחק ואף עלו ליתרון 58-51 2 דקות לסיום המחצית הראשונה.
יכולת אדירה של מת'ורין השאירה את הפייסרס על ההובלה, שירדו ביתרון 63-62 בסיום המחצית. דוראנט עד עכשיו רק עם 4 נקודות.

רבע שלישי

הרבע השלישי היה צמוד לכל אורכו כאשר ההובלה מתחלפת בין פוזשן לפוזשן, ולשמחת ברוקלין דוראנט התעורר, אך אינדיאנה רושמת ערב היסטורי מה-3, כאשר הגיעו ל18 קליעות ב 60% מהשלוש. שיא הפרנצ'ייס למשחק כרגע עומד על 21.
שלשה נוספת של דוארטה קבע יתרון 92-84 לפייסרס, 3 דקות לסיום הרבע, הנטס צמצמו לפיגור 2 נקודות בלבד ונכנסו לרבע האחרון בתוצאה 92-90.

רבע רביעי

משהו רע עובר על ברוקלין ברבע האחרון. גם מבחינה הגנתית וגם מבחינה התקפתית. הנטס לא מצליחים לשמור על החבר'ה הצעירים של אינדיאנה, ובצד השני ממשיכים להחטיא שלשות.
אינדיאנה פתחה מבערים ועלתה ליתרון דו-ספרתי 105-95 כאשר נשארו 9 דקות לסיום. משם הנטס לא הצליחו לחזור כאשר היתרון טפח בשיאו ל-15, בעוד ברוקלין ממשיכים להירדם בהגנה:

4 שחקנים של ברוקלין בצבע, ג'קסון מגיע ראשון לריבאונד.

תוצאת סיום: 125:116 לאינדיאנה.
32 למת'ורין שממשיך להציג עונת רוקי פנטסטית, 26 להליברטון
קיירי עם 35 נקודות, דוראנט התעורר במחצית השנייה עם 22 נקודות ו-26 סך הכל, שלא מנעו הפסד לחבורה הצעירה מאינדיאנפוליס.

סיכום משחק:

הנטס קיוו לצאת מהמשחק הזה עם ניצחון, אך נתקלו בערב היסטורי של הפייסרס מקו ה-3, כאשר קלעו לא פחות מ 23 שלשות ב50% ושברו את שיא המועדון.
שינוי רציני צריך לקרות אצל הנטס, שעל הנייר עם סגל שאמור להגיע עמוק לפלייאוף, אך ניהול כושר של השחקנים וחדר הלבשה טעון, מוביל להפסד רביעי רצוף וניצחון אחד בלבד העונה אחרי 6 משחקים. האם סטיב נאש יהיה המאמן הראשון שיפותר העונה?

Subscribe
Notify of
8 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
שחר דלאל
30/10/2022 20:40:26

מברוק אור!
ספויילר: המזנון בברוקלין הרבה יותר טוב מזה של MSG.

Li Ming
Li Ming
30/10/2022 20:53:20

ברוך הבא.

ראיתי רק את הרבע הרביעי, אבל היה אפשר להבחין בבירור בחוסר האכפתיות בברוקלין. הגנה מזעזעת, אפס סגירה בריבאונד, ובהתקפה מהלכים אינדיבידואלים בעיקר של דוראנט עם אפס ניסיון לשתף את הצוות המסייע. מצד שני, גם אותו צוות מסייע היה חלש מאוד… קבוצה בינונית ולא מאומנת שלא מסוגלים אפילו לנצח בבית קבוצה בטנקינג שמגיעה בבק-טו-בק. לא יודע אם להחליף את הצוות המקצועי שם יכול לעזור, אבל ברור ששינוי כלשהו צריך להגיע

אצל הפייסרס אפשר בהחלט לבנות על מת'ורין והליברטון לעתיד. מצד שני הם מסתכנים בלנצח יותר מדי ולאבד את הסיכוי שעוד קיים לויקטור, זאת דילמה שהם יצטרכו לפטור

אשך טמיר המקורי
31/10/2022 3:42:17

תודה ובהצלחה
הנטס והקליפס לא מסוגלים להתרומם, כשהעול שלי + דה שוט רובצים עליהם.
אף אחד לא היה יכול.
אבל הם יכולים להקל במעט את הלחץ אם יחתימו מאמן.

ירון, החלום
ירון, החלום
31/10/2022 4:19:01

בס"ד
שלום עליכם.
מה שמפתיע שהנטס מפסידים משחקים צמודים,
כששם היה אמור להיות להם יתרון, עם 2 כוכבים, שיודעים ליצור בהתקפה.

מנחם לס
31/10/2022 4:49:13

סיפתח טוב. להבא צרף יותר תמונות מהחימום של הקבוצות כי אז מןתר לך לעלות על הפרקט.

gogo
gogo
31/10/2022 5:28:39

תודה על הפוסט
תמשיך להנות

Wave Bull
31/10/2022 6:57:24

אור, טיפ להבא ממי שסיקר בעבר את הלייקרס/ קליפרס: מהלך המשחק והנתונים הסטטיסטיים פחות מעניינים. חשוב לתאר את האווירה, אנקודוטת שונות, חוויות על מראה והתנהגות השחקנים, המאמנים הקהל והסדרנים וכדו׳. זאת כמובן עם תמונות אותנטיות לא רק של המזנון. סיקור בכורה אז נסלח לך אבל לפעם האה האתר הזה ראוי להרבה יותר. עלה והצלח!

ג'ורג' עובדיה הסקרן

תודה אור ומברוק