דונצ׳יץ׳ רוצה להביס, יוטה ישמחו להפתיע את ממפיס והקרב על ראשות המזרח ביום שבת מרתק / עידו רבינוביץ

סקרמנטו קינגס (4-0) – מיאמי היט (4-2), 01:00

המלכים עדיין מחפשים ניצחון ראשון העונה בעוד ההיט ינסו לסגור את הפער שנוצר בצמרת המזרח.

שתי הקבוצות מגיעות לבירת קליפורניה לאחר התחלות מאכזבות לעונה. הקינגס נותרה אחת משתי קבוצות בלבד שעדייןלא יצאו עם ידם על העליונה באף משחק בכל הליגה, יחד עם הלייקרס.

על אף ההפסדים, הקינגס נלחמו עד הסוף וסיימו בהפרש חד ספרתי בשלוש מארבעת ההפסדים שלהם, כולל במשחקיםקשים נגד הווריורס והקליפרס. הרוקי המלהיב, קיגן מארי, פספס את המשחק הראשון אך מאז כמעט ולא ירד מהפרקט. הואמוביל את הקינגס בדקות למשחק, קולע 17.7 נקודות למשחק עם 3.3 שלשות באחוזים יעילים במיוחד וגם תורם את חלקועל הקרשים. יחד איתו, גם דיארון פוקס פתח את העונה בצורה חזקה מאוד עם 30.5 נקודות בממוצע לארבעת המשחקים הראשונים. 

אין מנוס מלתהות איך הייתה נראית הקבוצה הזו אם טייריס האליברטון היה נשאר בעמדה מספר 2. דומאנטס סאבוניס נותן תפוקה סולידית בעמדת הסנטר, אבל הוא מבוגר ב-4 שנים מהאליברטון וכנראה כבר הגיע לשיאו או קרוב לכך. טייריס רקממשיך להוסיף אלמנטים למשחק שלו באינדיאנה, שם קיבל את המושכות להתקפה של ריק קרלייל.

אם כבר מדברים על גארדים צעירים ומוכשרים, מספר 14 אצל מיאמי, טיילר הירו, קיבל את האור הירוק לפתוח בחמישייהלאחר שזכה בתואר השחקן השישי בעונה שעברה. מצד אחד, הוא קולע נהדר, להוציא את המשחק האחרון הוא קלע 19.6 נקודות למשחק – נתון נהדר בקבוצה ששומרת על קצב נמוך כמו מיאמי. אמנם, דווקא במשחק שהיו צריכים אותו הכי הרבה, ביום חמישי נגד גולדן סטייט, הוא מעד. 7 נקודות בלבד באחוזים רעים, כל זאת במקרה נדיר בו גם ג׳ימי וגם באם מתעליםעל עצמם התקפית מול קבוצת הגנה חזקה. 

החבורה של אריק ספולסטרה צריכה להתעשת על עצמה כדי לשמור על פער סביר מאריות המזרח, בעיקר מהבאקס שעדייןלא הפסידו. אל תתפלאו אם פט ריילי ישלוף את האקדח מהנרתיק ויעשה טרייד בשלב מוקדם של העונה אם המגמההמדאיגה הזו תימשך.

קווין הרטר צפוי לשחק למרות הפציעה אצל הקינגס, דויין דדמון ועומר יורצבן לא יתלבשו מנגד במדים האדומים. 

הימור: מיאמי תתחיל רצף ניצחונות ותתפוצץ על הקינגס עם ניצחון ב-25.

שארלוט הורנטס (3-2) – גולדן סטייט ווריורס (2-3), 02:00

הצרעות מוכרחות לנער את ההפסד המביך למג׳יק, אך הן מקבלות משוכה קשה מאוד בדמות האלופה היוצאת המפרץ המערבי שמגיעה למשחק הראשון והאחרון שלה בצפון קרוליינה העונה. 

באופן מפתיע, ההורנטס ניצחו 3 מ-5 המפגשים האחרונים שלהם נגד הכחולים-צהובים, כולל המשחק האחרון ביניהןשהתקיים בנובמבר של השנה שעברה. הבעיה – שלושת הקלעים המובילים שהיו במשחק ההוא, לאמלו בול, טרי רוזיירומיילס ברידג׳ס, לא ישחקו הלילה, כל אחד מסיבותיו שלו.

החבורה של ג׳יימס בורגו מאוד הפכפכים העונה – לחלקים הם נראים כמו מועמדים רציניים לקליטת ויקטור וומבניאמהבדראפט הקרוב כמו עם ההפסד המביש למג׳יק אמש שחסרים בין היתר את קול אנטוני, ג׳יילן סאגס וגארי האריס. אולם, בשתי הניצחונות הם גברו על שתיים מהקבוצות המפתיעות בליגה השנה: הספרס שניצחו ארבע מששת המערכותהראשונות שלהם וההוקס שלא הפסידו לאף אחת מלבד ההורנטס עד כה ויכולים לעלות למקום הראשון במזרח הלילה אםינצחו את הבאקס. יהיה מסקרן לראות אם הם יצליחו לקטול עוד טיטאן הלילה.

גולדן סטייט התאוששו מסאגת האגרוף מהר מאוד, מה שמעיד רבות על התרבות שלהם בתוך המועדון. סטף קרי קולע מעל30 נקודות באחוזי אבסורדיים מעבר לקשת של 45%, דריימונד גרים וג׳ורדן פול לא מראים שום כעס או טינה על הפרקטושני ההפסדים שלהם היו נגד הנאגטס והסאנס, שתיים מהקבוצות האימתניות של הקונפרנס. 

ניצחון הלילה יכול להזניק אותם חזרה למיקום על יתרון ביתיות, מיקום שלא סביר שיוותרו עליו למשך רוב העונה. 

הימור: אלך על ההפתעה, שארלוט מגרדים ניצחון ב-3. 

ברוקלין נטס (4-1) – אינדיאנה פייסרס (4-2), 02:30

פרויקט הגלאקטיקוס של ניו יורק מתדרדר מרגע לרגע, דוראנט והרשתות באים רעבים להוכיח את עצמם מול החבורההצעירה מאינדיאנפוליס. 

קיירי אירווינג וקווין דוראנט קלעו 39 ו-37 נקודות בהתאמה במשחקים האחרון שלהם נגד המאבריקס ועדיין הצליחולהפסיד. בן סימונס נראה לא קשור לענף עם כמה החטאות שכבר תפסו נתח רחב מהבדיחות ברשתות החברתיות והספסלמרגיש כמו מחולל שמות רנדומליים שלא תורמים במיוחד. כאשר דייויד דיוק (שחקן כדורסל, לא הסופר הפשיסט) הואהשחקן השישי שלך, אתה יודע שאתה בבעיה (הוא קלע 10 נקודות, יצא בעבירות וסיים עם מדד פלוס מינוס מחריד של 23- נגד דאלאס).

דוראנט כבר מותש, קיירי עכשיו יצא בהצהרה ותמך בעוד סרט קונספירציות בניסיון להתעלות על קנייה ווסט בתור הסלבהשנוא בשבוע האחרון, אפילו סטיב נאש איבד את העשתונות והורחק מהקווים במשחק האחרון. לג׳ו טסאי כבר נמאסלהוציא הצהרות יח״צ גנריות על כל השטויות שמקיפות את הקבוצה הזו, מישהו חייב לרענן את המערכת, על המגרשומחוצה לה. אולי פיטורים של נאש יעזרו לזעזע קצת את הנפשות הפועלות. 

בצד השני, האינדיאנה פייסרס הגיעו לעונה ללא הרבה ציפיות מלבד צפייה בהתפתחות הצעירים, ובינתיים זה עובד להםמצוין. בנדיקט מאת׳ורין כבר זכה בלב האוהדים עם תצוגות סקורינג גדולות מהרגע שדרך על המגרש, טייריס האליברטוןממשיך את היכולת הפנטסטית שלו, ואפילו ג׳יילן סמית׳ שהגיע מפיניקס עושה חייל על הקרשים.

האכזבה כרגע היא מכריס דוארטה, שעדיין לא מצא את מקומו העונה ברוטציה החדשה לאחר שנים עונת רוקי לא רעה בכללבשנה שעברה. הידית מעבר לקשת טרם התאפסה, אך אני סבור שככל שהעונה תתקדם הכשרון שלו יתעלה על התקלותשל ההווה. 

מרקיף מוריס וטייג׳יי וורן לא צפויים לשחק בשבוע הקרוב אצל נאש, מנגד רק דניאל ת׳ייס מושבת אצל הקבוצה האורחת. 

הימור: הכשרון של הנטס ינצח כאן, דוראנט קולע 50+ בדרך לניצחון שני בלבד של ברוקלין העונה. 

שיקגו בולס (3-3) – פילדלפיה 76׳ (4-2), 03:00

השוורים מעיר הרוחות ישמחו לנער את ההפסד אמש עם ניצחון על אחת מההגנות המחוררות בליגה שמגיעה מעיר אחוותהאחים למפגש מסקרן ביונייטד סנטר. 

דמאר דרוזן שיחק אתמול נגד קבוצתו הישנה והפך לשחקן ה-50 בלבד בהיסטוריה של הליגה שקולע 20 אלף נקודות(וחובה לציין לחיוב את פופ, מאמנו לשעבר, שקרא טיים אאוט ישר אחרי הסל ונתן לו חיבוק מחמם לב) אך הבולס עדייןהפסידו לזאטוטים מהאלאמו. השוורים ניצחו את ההיט והסלטיקס בצורה מאוד משכנעת, אך נחלו הפסדים לוויזארדסוהספרס שלא מיועדים לגדולות. 

אני מאמין שהבולס, בדומה לדרוזן, רוצים להתנער מהתדמית הבינונית שנדבקה להם בשנים האחרונות. דמאר עשה אתקפיצת המדרגה ונתן עונה של שחקן טופ 10 אשתקד, עכשיו זה הזמן של ההנהלה להראות שהם שונים מקודמיהם בתפקיד. בילי דונובן יכול להיות האדם הראשון שחוטף אם הוא ימשיך להיכשל מול קבוצות קטנות. 

אולם, אם לבולס יש קצת בוץ שמלכלך את הנעליים, הסיקסרס כבר מתקשים לנשום תחתיו. 

ההגנה של פילי אחת מהגרועות בליגה, מרשה שלשות בקצב היסטורי ואחוזים בלתי נתפסים באזור הצבע. טייריס מקסינמוך, טוביאס האריס כבד, פי.ג׳יי טאקר לא בגיל ומאטיס תייבול כבר אינו פקטור.

ההתקפה שלהם נהדרת, במיוחד בחצי מגרש כאשר הארדן, שנותן עונה שמזכירה נשכחות לימי יוסטון, מפרק לגורמים אתהיריבה. זה רק הופך את הכשלון ההגנתי לכואב יותר. 2 ניצחונות בלבד בשלב הזה של העונה זה בלתי מתקבל על הדעת, ובדומה לדונובן של שיקגו, גם הוא יכול למצוא את עצמו במקום אחר בקרוב מאוד.

זאק לוין ולונזו בול חסרים אצל שיקגו, ג׳ואל אמביד בספק בצד השני.

הימור: פילי מצליחה לנצח בשיניים, 2 הפרש. 

מילווקי באקס (0-4) – אטלנטה הוקס (1-4), 03:00

המשחק שיקבע את זהות מוליכת המזרח בסיום הלילה. האיילים מוויסקונסין יקוו להמשיך לדהור מבלי שהעיטים מג׳ורג׳יהינקרו את עיניהם.

הבאקס טרם פגשו ביריבה חזקה העונה. (בכושר הנוכחי שלהן, הסיקסרס והנטס חלשות מאוד, המשחק מול הניקס היההקשה ביותר על הנייר) היום יהיה להם מבחן מול הקבוצה מאטלנטה שהתגבשה מהר מהצפוי. 

הציוות של דז׳ונטה מארי, שהגיע בטרייד שנוי במחלוקת, עם טריי יאנג, הוכיח את עצמו עד כה. מארי הוא שר ההגנה שלהקו האחורי, בדיוק המשלים ליאנג שמעדיף להתרכז בסלים חלקים ואסיסטים חלקים עוד יותר. 

מלבד ההפסד המוזר להורנטס, ההוקס לרוב שלטו בקלות ביריבותיהם. אך גם הם פגשו בעיקר את היוסטון והאורלנדו שלהליגה. במשחק האחרון שלהם נגד הפיסטונס, על אף תצוגה מחפירה של ג׳ון קולינס, הם המטירו 136 נקודות על דטרויטהאומללים, 62 מהן הגיעו מהצמד שמוזכר לעיל, בנוסף לשלושה קלעים דו ספרתיים מהספסל. 

הימור: אטלנטה מפתיעה וגונבת ניצחון ב-5.

דאלאס מאבריקס (2-2) – אוקלוהומה סיטי ת׳אנדר (3-2), 03:00

לוקה דונצ׳יץ׳ כבר שש לקיים את ההבטחה שלו לפרס ה-MVP וניכר כי הוא בהלך רוח של קילר עם כמעט 40 נקודותלמשחק. מנגד, הת׳אנדר יכולים להפתיע אפילו את עצמם עם ניצחון שיעלו את הקבוצה של מארק דייגנולט למאזן חצוי.

המאבס הפסידו פעמיים העונה בהפרש כולל של 4 (סאנס, פליקנס) וניצחו פעמיים בהפרש כולל של 45 (גריזליס, נטס). מאגדי לוח הזמנים לא התחשבו בדאלאס ונתנו להם מסע קשוח לפתיחת העונה, לפני הרגיעה היחסית בשלושת המשחקיםהקרובים נגד קבוצות שנלחמות על מיקום בדראפט. 

אני צופה שהמשחק הלילה יציג לנו את דונצ׳יץ׳ בכושר שיא, במיוחד במשחק בו לו דורט פצוע ולא יהיה מאה אחוז, אם בכלליהיה כשיר לשחק.

שיי גיליג׳יוס אלכסנדר גם כן פצוע בצד של אוקייסי, ובלעדיו הם כנראה מציגים את הסגל הגרוע ביותר בליגה. 

הימור: דאלאס מנגבים את הרצפה עם 43 הפרש. 

יוטה ג׳אז (2-4) – ממפיס גריזליס (1-4), 03:00

המשחק האחרון של הלילה הוא קרב בין שתי קבוצות צעירות, ג׳ה מוראנט רוצה להמשיך ולהוכיח שהוא סופרסטאר שיכוללהוביל קבוצה עד הסוף ואילו הג׳אז העיקשים, בהובלת לאורי מרקנן שחווה רנסנס לקריירה, ישמחו לשחק ספוילר ולהגיעלניצחון חמישי העונה (רק פורטלנד השיגו חמישה ניצחונות בליגה עד כה).

הג׳אז אמנם הפסידו את משחקם האחרון ב-16 לדנבר נאגטס, אך הם יכולים להיות גאים בכך שעצרו את ניקולה יוקיץ׳ על12 נקודות ב-3/10 מהשדה. 

מרקנן ממשיך להיות הברומטר ההתקפי של יוטה עם 17 נקודות ודאבל דאבל עם כדורים חוזרים. מגמה נהדרת שהתחילהעוד באליפות אירופה בקיץ. 

ממפיס בעיקר ממשיכים את המגמה של העונה שעברה, התקפה אימתנית בהנהגת מוראנט עם התפוצצויות אקראיות שלהחברים, בעיקר דזמונד ביין שהפך לאחד השחקנים היעילים אך המהנים ביותר לצפייה.

הימור: הדובים מטנסי יגיעו ויקחו ניצחון באחד המגרשים הביתיים ביותר בשנים האחרונות, ממפיס ב-8.

לפוסט הזה יש 109 תגובות

  1. נכון לעכשיו ג'ה לא משחק (בספק בשל מחלה שאינה קורונה). מאמין שממפיס עדיין ינצחו, אבל יהיה צמוד. בכל מקרה, גם המשחק הבא הוא נגד יוטה.

    1. ממפיס הראו עונה שעברה שהם יכולים להסתדר בלעדיו לתקופות קצובות, בטח מול יוטה. מבחן ראשון מעניין לאטלנטה העונה מול הבאקס, נראה לי שיאניס ירמוס וידרוס.

  2. יופי של פריוויו מושקע ונרחב, ואהבתי את ההפתעות בתחזיות.
    רק תיקון קטנטן, הקבוצה מהמפרץ היא האלופה המכהנת, נמתין עוד קצת זמן לראות אם היא תהיה גם היוצאת

  3. הגיע הזמן להחזיר את המשחק המוקדם גם בשבת, למען הצופים בארץ הקודש.
    תודה רבה על הפריוויו המשובח

  4. ג"ס יצאה למזרח ל 5 משחקים בשבעה ימים. משחק אחד מנוחה לותיקים זה בטוח, יתכן שניים. למשחק הלילה רשומים כולם אז לא נראה לי שקר מתכוון לותר עליו.

      1. לסיטגיק יש כל מיני שותפים שאם מזמינים את הכרטיס בעזרתם אפשר לקבל הנחה. אני זוכר תמיד שבסרטונים של bball breakdown ביוטיוב היה קוד הנחה של 20$, ראה לי שווה בדיקה

  5. " אלופה יוצאת " מונח שנאמר על אלופה שאיבדה סיכוי לאליפות הקרובה, יש עוד 75 משחקים ועדיין הווריורס בתמונה !

  6. תודה רבה על פירוויו מעולה
    מעניין אם גם היום נראה את טרי יאנג עדיין כועס על הבאקס של 2021? (משחק נגדם בין טוב למדהים במדגם הקטן שהיה מאז)

    הקטע של הקינגס לבחור שחקנים שמתלבטים בעונת הרוקי שלא יקחו אותם לשום מקום זה כבר מסורת אה?

  7. תודה על פריוויו משובח.
    מקווה שתראה את התגובה הזו ואולי תוסיף הפרש לנצחון החזוי של הנטס.
    43 הפרש לדאלאס, וואו…. זה מה שדאלאס נתנה לממפיס באחרון ביניהם …צחוק הגורל אם המשחק הערב יסתיים בסוף 6+ (מה שהמרת כנגד ממפיס) , הימור אמיץ על שרלוט ב-3 כנגד הווריורס…אחרי הפסד לא חושב שכדאי להמר כנגד הלוחמים….המשחק המעניין הוא שיקאגו כנגד פילי…האם פילי הסיקו מסקנות (מפתחות אצל מקסי) ונערכו מחדש או שהנצחון האחרון שלהם היה הבלחה….בכל מקרה הם זכו להגרלה סופר קשה והמספרים הנוכחים שלהם עשויים להיות טעות סטטיטסטית של התחלה

    1. מאונן בפרהסיה… הפרימו.
      הפרימו הזה פרימאצור….הוא כבר לא יגיע לפריים .
      בטקסס על פחות מזה יורים בך. שיביאו אותו לניקס או הנטס ירגיש שם בבית.

  8. אני אעשה שמעון ובלי לראות שנייה מהמוסד אני מכריז על אינדיאנה כי הנטס זקנים מידי וטיפשים מידי. כבר אמרתי שהם פג תוקף. הסחורה לא טרייה. להוריד מהמדפים

  9. הנטס בבית מול קבוצה בטנקינג שמשחקת בק טו בק בחוץ עדיין מצליחים להפסיד. הופעה פשוט עלובה בעעקר בהגנה ובריבאונד, איזו קבוצה כושלת. וברנדן מת'ורין שחקן!

      1. כרגיל,
        מגיב מהבוקס סקור.
        .
        אם היית צופה במשחק היית יודע שבמשך מרבית המשחק אטלנטה הצליחה להקשות יחסית על יאניס ולהתמודד עם הבאקס במאבק על הריבאונד.

        1. חחח מרבית המשחק חחחחחחחחחחח כמו הפסידו עם כבוד. מה שמעניין זה שורה תחתונה. הפסידו וחטפו 123 נק.ראיתי את 6 הדק האחרונות היה חרפה.
          אתה שרפת משחק שלם כדי לדעת את מה שהבוקסקור כבר יודע 😂😂😂😂
          גוד וואן מרבית המשחק טוב שלא כתבת הובילו ברבע הראשון 😁
          וההגנה שלהם נהדרת 123 נק חחחח

          1. אממ
            הפסידו בחוץ לקבוצה החזקה בליגה אחרי משחק צמוד.
            אז לא זאת בלבד שלא צפית במשחק,
            גם תהליך הסרת המסקנות שלך לא מרשים במיוחד.
            .
            כאמור, אם היית צופה היית רואה שההתמודות עם יאניס הייתה באמת לא רעה.
            הם הצליחו להפוך פיגור בתחילת הרבע הרביעי ליתרון אחרי פיגור במשך מרבית המשחק,
            אבל אז נגמר להם הדלק במיכל.
            .
            זה בסדר,
            תמשיך לצפות דרך הבוקס סקור, לכתוב שטויות ולעשות מעצמך צחוק. התרגלנו.

            1. תספור עד שלוש גיא.

            2. גיא
              1. ההוקס הפסידו
              2. הם חטפו 123 נק
              3. יאניס קלע 34 ו17 ריב
              4. מבחן העין שלי של 6 דק אחרונות ראה הוקס גרועים

              שורה תחתונה העובדות שאתה אוהב לא בעד הטיעון שלך. הפסדת. תודה וזהו. יהיו לך הרבה משחקים אחרים אל תדאג.

              דבר נוסף תגיד מה קרה לגה מוראנט יש איזה עומס במחזור 5 בסרגל המאמצים שלו?

            3. מבחן העין של שמעון …
              הוא תופס ל-6 דקות במשחק.
              .
              יאניס קלע כמעט מחצית מהנקודות שלו ב-6 הדקות האחרונות.
              .
              אני ממליץ קודם לצפות, ואז להגיב.
              השיטה שלך של "אני רואה ש…" כאשר הרגע התעוררת וקפצת לבוקס סקור זו בדיחה.
              .

            4. נו כדורסל משחקים 48 דק חחח לא 24 דק. חחח סופרים בסוף המשחק לא באמצע. שורה תחתונה הוא ניגב אותם ואיש לא עצר אותו. זה שבמחצית הראשונה אולי עצרו אותו (צריך לראות בעצמי לא מאמין לכם יש לי תחושה שיאניס פשוט היה פחות אגרסיבי בעצמו). גיא לא מתאים לך ככה להתעלם מהעובדות

            5. אבל גיא ב6 דק שלי אני מסיק מסקנות יותר נכונות מ40 דק שאתה רואה. אתה סתם שורף זמן. אז צפית בהכל והגעת למסקנות שגויות מה זה נתן. היה ברור שההוקס יפסידו היום. כמו שידוע שאין להם הגנה בכלל.
              אגב יאניס והבאקס לא אמורים היו להיות גמורים ועייפים הם באו מבק טו בק. 😁

            6. מילווקי הקבוצה הטובה בליגה.
              יאניס השחקן הטוב ב-nba.
              ברור שמילווקי היו צפויים לנצח,
              מי כתב אחרת?
              .
              כתבתי שזה אחלה משחק (היה צמוד צמוד עד לדקה האחרונה) ושההגנה של אטלנטה הפתיעה לטובה (עד ל-6 הדקות האחרונות יאניס התקשה. זה שהוא עשה יאניס במשטרת האחרונה?
              זה תלוי יותר בו מאשר בכל אחד אחר. הקבוצה מנהלת את הדקות שלו עם פינצטה כך שהוא משחק הרבה פחות.
              אם היית צופה במשחקים אולי (אני בספק, אבל עדיין, אולי) היית מבין.

            7. גיא אל תיקח ללב מאמין לך שהיה משחק אבל התוצאה צפויה. הבעיות של ההוקס משנה שעברה לא נפתרו. ההגנה מאד רכה וגון קולינס מחריד לרמות האלה.
              תן לנו איזה מערוף את קראודר תמורת איזה פח.
              לא חושב גם שהבאקס הקבוצה הטובה בליגה העונה. אולי רק נכון לכרגע

  10. לפילי יש סגל לאליפות ומאמן ליגה זין בעין
    החמישיה שלו דפוקה,הרוטציות שלו דפוקות,אפילו כשהוא עושה משהו טוב שעובד הוא מיד בורח מזה למשהו שלא עובד
    שייק מילטון היה מצוין בחצי הראשון מהספסל ולא ראה דקה בחצי השני ופועלי בנין כמו דונל האוס רואים דקות
    אני לא יודע מה אני רוצה , אם הם מנצחים ריברס נשאר , אם הם מפסידים אולי הוא יפוטר
    אין מצב שילך הביתה לטפל בנכדים? אני מוכן שיבוא לטפל בילדים שלי רק שיעזוב אותנו

כתיבת תגובה

סגירת תפריט