מעורב הופס ליום ראשון / מנחם לס

1.קיירי אירוינג מקדם סרט אנטישמי ומודיע לעולם שהיהודים הראשונים האמיתיים היו שחורים אפריקאים

בעל ה ברוקלין נטס הוא רק אחד מרבים שעלו אתמול על קיירי אירוינג וקידום הסרט האנטישמי שהוא החליט להמליץ ולקדם בחשבונות הסושיאל מדיה שלו.

טסאי אמר:

"I"I'm disappointed that Kyrie appears to support a film based on a book full of anti-Semitic disinformation," Tsai tweeted. "I want to sit down and make sure he understands this is hurtful to all of us, and as a man of faith, it is wrong to promote hate based on race, ethnicity or religion."

הסרט שקיירי המליץ עליו וברך את הוצאתו לאור נקרא "Hebrews to Negroes: Wake Up Black America". הסרט מלא עקיצות אנטישמיות, וטוען מה שקיירי אמר לפני כמה חודשים ש"למעשה היהודים הראשונים היו עם שחור שהתגורר 'במדינת חבש'" . האנטישמיות היא לא נגד 'היהודים המקוריים השחורים' אלא מה שהיצורים הלבנים עשו ממנה. הספר על כך פורסם כבר ב-2015 אך רק עתה, הסרט המבוסס על התיזה שלו העלה אותו לראש הכותרות וזינוק גדול במכירות. הסרט המבוסס על הספר יצא לאור ב-2018.

קיירי עשה שגיאה שהביע את דעתו דווקא בברוקלין המלאה יהודים ובשכונת ויליאמסבורג מתגוררים יותר מחסידים וחרדים מאשר בבני ברק ומאה שערים גם יחד.

מה ההסבר של קיירי שהיהודים הפכו משחורים ללבנים? אני משער שהוא מסביר זאת בכך שהם הוגלו מאפריקה למזרח התיכון אזור שהשמש לא חזקה מספיק להפוך אותך לכושי אז במשך הזמן כל היהודים השחורים מחבש התלבנו. נעשו לבנים או חצי לבנים 'כמו המזרחים'.

אז אילו ישבתי ליד קיירי בזמן שהוא מסביר את התיאוריות האנטרופולוגיות שלו כיצד היהודים השחורים הפכו ללבנים הייתי שואל אותו לאן נעלם לנו הניתור?

2. ראסל חזר להיות 'יהלום' כשעלה מהספסל

ראסל ווסטברוק עלה לשחק מהספסל נגד מינסוטה לראשונה מאז עונת הרוקי שלו, במשחק הפסד של הלייקרס 111-102 נגד מינסוטה טימברוולבס.

כולם היו בשוק בגלל שני דברים:

1) מוכנותו לעלות מהספסל
2) משחקו המצויין כשקם מהספסל.

לברון אמר: "HE WAS GREAT. CATAPULTED. הוא היה גדול מהשנייה הראשונה עד האחרונה ששיחק".

כל ההייטרים יאמרו מיד, "כמובן שהוא יאמר זאת כדי להצדיק את מעורבותו בהבאת ראסל מלכתחילה". אז ככה: ההייטרים יכולים לומר את מה שדהם רוצים. ובקשר ל"תקראו את מנחם לס הדוקטור הזה. כל יום מחליף דעתו".צ אז זאת האמת. אני לא מחליף את דעתי. אני חי את היום. ישנפם זקנים החיים את העבר. ישנם צעירים החיים את העתיד. אני, אמנם זקן, אבל חי את ההווה. ובהווה ראסל היה השחקן הטוב ביותר של הלייקרס בדקות ששיחק. הוא שיחק 33 זדקות – יותר דקות מהדקות שעלה בחמישייה, קלע 18 דק', קטץ 8, וחילק 3 אסיסטים. הוא לחם כגיבור ו בעוזו משך את שאר הלייקרים להשקיע יותר גאטס במאמצים. "האנרגיה שלו CATAPULTED ('משכה את כולם לעשות אותו דבר')

זה לא היה ערב מושלם מכל צד וזווית שתסתכל על מה שקרה אבל זה נתן CREDENCE לדעתו של המאמן האם שאמר אחרי המשחק:.

"Russ, my hat's off to him once again," Ham said. "Came off and showed the type of impact he can have in that reserve role and shoring up our bench — not just coming in and trying to maintain anything but coming in and taking it up a notch. So he was great in that role tonight. And I look forward to seeing him in it more once we start getting healthy bodies back."

בפעם האחרונה שדיברו על ווסטברוק כשחקן שמוטב שיעלה מהספסל הוא נראה גרוע מתחילה משמיעת נרעיון בלבד, ו-5 דקות אל תוך המשחק הוא מתח את שרירי ההמסטרינג . הפעם?

This time around, there was acceptance from Westbrook

וזה נראה במשחקו!

3. איך זה שבספארס נתנה לבחירת הלוטרי שלהם ג'שועה פרימו ללכת כבר בעונתו השנייה, וכיצד עובדת הקורלציה בין X ו-Y בדראפט ובהצלחה ב-NBA

הרוקטס שיחררו לפני כמה עימים את ג'שועה – יהושע – פרימו מהקבוצה. הוא היה בחירת דראפט שלהם בדראפט של לפני שנה. "אני מקווה שב-לונג טרם ההחלטה תהיה טובה גם בשבילו וגם בשביל הספארס.

םרימו היה בחירה מס' 12 של סן אנטוניו ספארס ב-2021. הקבוצה EXERCISED THE THIRD YEAR OPTION של בחוזה שלו שהבטיחה לו 4.3 מיליון דולארים לעונת 2023-24.

פרימו מיד יצא בהודעה הזאת:.

"I know that you all are surprised by today's announcement," Primo said in a statement to ESPN's Adrian Wojnarowski. "I've been seeking help to deal with previous trauma I suffered and will now take this time to focus on my mental health treatment more fully. I hope to be able to discuss these issues in the future so I can help others who have suffered in a similar way. I appreciate privacy at this time."

הידיעה יצאה שנה אחרי שהספארס החליטה להיפרד מהבחירה מס' 19 שלה ב-2019, Luka Samanic.

4. כיצד עוזרת הסטטיסטיקה – בערבון מוגבל – בבחירות הדראפט

אחד הדברים הקשים ביותר לניבוי הוא יכולת שחקן בשנת מכללה, או אפילו יותר שנים במכללה, או הצלחה בליגת ה-G, (ואפילו באירופה, אבל אז חייבים למצוא CO-EFFICIENT מתאים לשקלל את ההצלחה באירופה מול הצלחה במכללות) לאן תגיע יכולתו ב-NBA. ישנם כאן יותר מדי משתנים, גם פיזיים, גם מנטלים, גם רגשיים, וגם חברתיים. ה-NBA היא חייה שאין לה אח ורע בעולם, אפילו לא בעולם הספורט. המתאם בין "יכולת השחקן" כפי שהיא נמדדת לפני הדראפט והצלחתו ב-NBA הוא תמיד חיובי. סטודנטים שלי שעשו עבודות סימנריוניות למצוא את המתאם בין "יכולת השחקן" לפני הדראפט (כל סטודנט השתמש בצורה שהוא החליט עליה – בדרך כלל 'מוק דראפט שנעשה, נניח, לפני חמש שנים, ואז 'יכולת השחקן כפי שהסטודנט קבע 5 שנים אחרי הדראפט – המתאם r הוא בערך 8., הווה אומר הנבואה על יכולת השחקן לפי מה שעשה במכללה או בליגת ה-G (או באירופה) הוא בערך ב-64% עליון על בחירה בסתם צ'אנס. זה הממוצע. אבל אם משתמשים בקצוות של היכולת הכדורסלנית כולל הקצוות של ה-BELT, נניח שחקן כמו הצרפתי הענק ששכחתי את שמו הוא ראשון, ואז ב-"X" ממשיכים עם השחקן ה-5, -10, 15, וכך הלאה עד השחקן מס' 100, המתאם יהיה גבוה.

כך נראה REGRESSION LINE של קורלציה (מתאם) של בערך r=.7. כאן הנבואה של, נניח, הצלחה ב-NBA (הקו האנכי, "Y") לפי היכולת במכללה או בליגת ה-G, או בליגה הצרפתית (הקו המאוזן, "X") היא טובה ב-49% מבחירה לפי צ'אנס. אבל אפילו בקורלציה של 7., אלה שהם מעל ומעבר כל האחרים במכללות, או בליגה בצרפת, הם ברמה שה-FALSE POSITIVE לא קיים (שני השחקנים בצד העליון הימני של קו הריגרסיה). אבל ישנו שחקן שיצליח ב-NBA יותר משני הגבוהים ביותר בקו ה-X (אחד מהם הוא הצרפתי…) שזה הקו המציין 'הצלחה ב-NCAA או באירופה' (עם התאמה למה שווה הצלחה באירופה לעומת הצלחה ב-NCAA), כי הוא הגבוה ביותר בקו המאונך "Y"המציין הצלחה ב-NBA.

(בקורלציה גבוהה גם FALSE NEGATIVE כמעט לא קיים, לכן מעט מאד שחקנים שאינם נבחרי דראפט יצליחו ב-NBA. אבל במקרה של הגראף הקיים הקורלציה היא רק 7. ולכן כל השחקנים ברבע השמאלי העליון הם FALSE NEGATIVE, כלומר לא נבחרו בדראפט, אבל אילו כן ניבחרו, היו מצליחים ב-NBA..

THE SUBTLE MAGIC .5 – 'הקסם העדין' של ג'ה מוראנט

את הכותרת נתן זאק לאו בפוסט השבועי המצויין שלו https://www.espn.com/nba/insider/story/_/id/34890754/lowe-10-things-dislike-including-filthy-ja-morant-banishment-stupidest-nba-rule שקטע זה בפוסט שלי מבוסס בחלקו על מאמרו של זאק.

זהו. זה רשמי עכשיו (אם כי ידענו זאת כבר מאז): ג'ה מוראנט הוא השחקן הטלגני (TELEGENIC) ביותר ב-NBA. ההצגה הטובה בעיר. MUST SEE SHOW.

זאק כותב:

I The last player to inspire this particular visceral, tingling glee — a guy you build your schedule around because you can't bear the thought of missing something you've never seen — was the emergent, incandescent, unprecedented Stephen Curry of 2014 to 2016.

Morant's watchability applies on defense too; he has staked his claim as the new king of the chase-down block, and any Memphis Grizzlies steal might lead to some Morant-centric highlight

הצרוף של מהירות, כוח, ואירודינמיקה הוא מדהים. הוא מסביר (באותו סגנון כתבו בזמני על מייקל ג'ורדן):

Most point guards toss alley-oops. Morant finishes even wayward lobs, stretching, catching, and cramming one-handed. On his best chase-downs — the ones where he squashes the ball against the glass with both hands — he appears to still be flying upward, legs dangling below him, upon impact. You can imagine him soaring into the upper deck to admire the view and chug a beer, and then sprinting down

ג'ה מערבב, מציג, משתמש בקסם AMID THE MUNDANE – כחלק מה'ארצי', מהרגיל, והמקובל. למג'יק שלו ישנה מטרה. הוא 13 מ-23 מה-3, ולכן יותר ויותר מגינים רצים אחריו OVER SCREENS, והוא – במקום DUCKING – אחת הווריאציות שלו בפיק-אנד-רול נפתחת. פעם ככה ופעם ככה. פעם בקאקינג ופעם בניתור מעל. יש לו אוצר שלם של MOVES ויכולת נדירה להחליף ביניהן מבלי לחשוב. האם זה רפלקס? אינסטינקט? מה שזה יהיה, זה עובד.

והשמאלית 'המלוכלכת' שלו? בדריבל פנימה או החוצה שאחריו בא ONE-HANDED LEFTY GATHER. כדאי לג'בל מגי לא להיות מעורב בבדבר כזה כי הוא לא יידע אם הוא במופע התעמלות אומנותית או ריקוד סווינג.

את הקטע הבא אפילו אני לא מסוגל לתרגם. אם ישנו גולש שמוכן לקחת צ'אנס בתרגום הקטע הוורוד אזכיר זאת במפגש הופס הבא:

Holy hell. What even is that? Morant busts out that identical lefty in-and-out, knowing McGee — having just drowned in its wake — might overreact that way. When McGee leans left, Morant plants hard on his left foot, comes to an almost total paint, but look how much space he has in all directions, and slides backward and to his right for a floater. Morant is in !the thick of the maneuver

ואז משפט המחץ:

Slowing down like that keeps all four teammates in play as options, and Morant's ability to involve everyone — to empower them — is perhaps his greatest gift as a leader and foundational star. Morant is puppeteering right now the way only true superstars can. He is at the forefront of the MVP race

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
121 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
trusttheprocess
trusttheprocess
30/10/2022 4:52:59

הספרס שיחררו את פרימו כי הוא אוהב לחשוף את הזין שלו בפני בחורות סתם ככה באמצע היום

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
30/10/2022 5:08:16

חחחחחח זה רציני?זה מה שהגנוב עשה?

trusttheprocess
trusttheprocess
30/10/2022 5:10:10

כן

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
30/10/2022 5:19:55

חחחחחח איזה מהבול

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אצלך בכפר שם בגרמניה אפשר ללכת ככה חופשי גם בחוץ לא?

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
30/10/2022 6:08:48

כמו שאהובך הרשע אומר,אתה רוצה נקניקוס טובות בוא לכפר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח איזה דפוק להוציא זין בליגת הpc זהו אתה גמור. יאללה להחתים במכבי

IDO
IDO
30/10/2022 6:14:05

ועוד בטקסס….

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  IDO

שם זה לא מותר בחוות? נראה לי מותר.
אבל בליגת pc זה התאבדות או לירות לעצמך בבולבול הקבולבול

אשך טמיר המקורי
30/10/2022 7:48:01

השולף המהיר במערב

ברוך רובין
ברוך רובין
30/10/2022 6:35:19

הוא קרא את הטור של האשך ונפנף בגונסון המפגר.

אשך טמיר המקורי
30/10/2022 7:48:17

🤣

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
30/10/2022 5:07:33

בוקר טוב מנחם
תודה על מעורב נפלא
אירווינג …. שילך לגור שנה בעזה עם האחים שלו.איך הליגה המפגרת הזאת לא מענישה אותו?
ווסברוק טוב \ווסברוק לא טוב,השיקוץ אח ורע שלו\ השיקוץ מזיין את המוח
העיקר השלייקרז מפסידים

סוסמעץ
סוסמעץ
30/10/2022 5:16:56

10+

סוסמעץ
סוסמעץ
30/10/2022 5:17:41

תודה רבה דוק
==
ירד מהפסים לגמרי אירווינג עם השטויות שלו

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
30/10/2022 5:35:46

"לברון ג'יימס שוב מואשם בבגידה: נחשפה השיטה שלו ושל דיקפריו
מגישה בפודקאסט בארה"ב שוב טוענת שכוכב הלייקרס הוא נואף ידוע: "עורך הרבה מסיבות, ומחתים על הסכמי סודיות". וזאת ממש לא הפעם הראשונה"
חחחחחח התאגיד מסדר הכל
לחברי ה-ללל ידיעה מרעישת עולם,ממש רעידת אדמה
שמעון צודק

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
30/10/2022 5:38:20

האמת ה WWE הרבה יותר מעניינת מחוץ למגרש

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

השקץ צריך לבוא למפגש כזה עם מצלמת גוף ובית מרושת חחחח רק חסר לו שאיזה אהבלה תגיד שהוא הטריד אותה. והחרמת טלפונים😂😂😂

Smiley
30/10/2022 5:45:09

לא זוכר מי רשם את זה פה אבל שיש שמועות שכל הסכם הנישואים שלו עם אשתו מבוסס על זה שתתן לו "פס חופשי" בתמורה להנאה פיננסית

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

אני מחכה לראות אם באמת יש מנהרה חפורה בסטייפלס😁

דוקטור רזי הופמן
30/10/2022 7:24:54

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
במיוחד בשבילו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה פתאום הוא מגיל 16 היה רק עם אשתו. 😉
לכל סלב יש הסכם כזה גם עם אשתו גם אם הוא לא כתוב. הנשים שלהם יודעות את זה. זה חלק מהדיל. גם הן חוגגות לא מעט שלא תחשבו. במסיבות הנוצצות גם הן פוגשות סלבס אחרים.
רק נאיבי יכול לחשוב שמסי ולברון עם הנשים שלהם לבד מגיל 16😁
האנשים באלה הם לא סלבס רגילים. סלב פח רגיל טוחן כל היום.
הם הA של הסלבס.
אחד כמו השקץ מקבל רק באינסטגראהם 2000 הודעות ביום להיפגש בסתר מאיזה דוגמניות אינסטה שכולן מדוגמות אחת אחת ומביאות גם חברות.
אחכ שהוא מטייל ברחוב או איפשהו עוד 2000 באות רגיל ככה בתדירות יומית. מי נראה לכם יכול לעמוד בזה? אף אחד. ומי שאומר שכן מחרטט את עצמו הוא הראשון שיקפוץ.

אשך טמיר המקורי
30/10/2022 7:48:50

מה? מה פתאום?

Yinon Yavor
30/10/2022 9:00:33

מה?!?
אמציה?!
אמציה שלנו?!?
לא יכול להיות…

Smiley
30/10/2022 5:42:54

כמו שביירון סקוט אמר בזמנו לג'יי אר סמית': "NBA – No Babies Allowed"

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

🤣🤣🤣🤣🤣🤣

gogo
gogo
30/10/2022 5:48:33

תודה על המעורב
אחלה ערב. קבוצות טנקינג מנצחות קונטנדריות.
סטיב קר טועה כשהוא טוחן את סטף קרוב ל 40 דקות. תן לסוסים הצעירים לרוץ..
אולי מרקנן יבחר בפעם הראשונה לאולסטאר

IDO
IDO
30/10/2022 6:16:37
Reply to  gogo

הסוסים הצעירים הסריחו את הפרקט. כל שנייה שהם שיחקו היתה כאב לעיניים, ובסוף היום תרמה להפסד

gogo
gogo
30/10/2022 5:58:24

פרימו ואודוקה מקימים קבוצה..

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  gogo

🤣🤣🤣🤣🤣
לו סי קיי יהיה אחראי על הבידור בידר הלבשה

דוקטור רזי הופמן
30/10/2022 7:26:33
Reply to  gogo

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
קבוצת תמיכה דחוף. והכסף, מה יהיה עם הכסף?

Tzafriros
30/10/2022 6:13:50

רכב באמת היה טוב מהספסל למרות ה 5 איבודים אבל המטרה היא בסופו של דבר לנצח והלייקרס הפסידה ללא קרב. גם לברון מפתיע אותי בחולשתו למרות המספרים שממש לא מספרים את הסיפור המלא של משחקו. מרגיש לי שכל הנקודות שלן באות שהקצב מהיר והפיגור גדול ואז יוצר קל לחדור ולהוציא סל

IDO
IDO
30/10/2022 6:19:45
Reply to  Tzafriros

בסוף היום יש חוסר כישרון בלייקרס כמה שזה נשמע מוזר. האחוזים שלהם נמוכים. האיבודים גבוהים. אין אסיסטים וכיוון שצריך לשחק מול קבוצות ליגה לגיטימיות הם מפסידים.
אולי יגנבו נצחון מול פילי דטרויט או הנטס.

Yinon Yavor
30/10/2022 9:39:01
Reply to  IDO

יש כאן קריסה של דוקטורינת הכוכבים אל מול קונספציית הקבוצה המאוזנת.
בקצרה, לאורך השנים שלטה בליגה התפיסה לפיה כוכבים מנצחים משחקים ואליפויות. כלומר, מה שחשוב זו החוליה החזקה ביותר בשרשרת (או שתיים או שלוש).
היו כמה יוצאי דופן, ששמו דגש על עומק סגל, וניסו לחזק את החוליה החלשה ביותר בשרשרת. זה בא לידי ביטוי בקבוצות המצליחות יחסית של טורונטו בעונת האליפות ופיניקס לאחרונה. רואים את זה גם בשיטת המשחק, שמצד אחד מנסה לפזר ולאזן את העומס ההתקפי, מצד שני מתעקשת כמעט תמיד על הגנה מאוזנת ללא "חורים שחורים", ומצד שלישי מנסה לתקוף את החוליות החלשות בהגנה היריבה.
.
קשה לדעת מה נכון ומה עדיף. לאורך ההיסטוריה מה שניצח אליפויות היה דווקא הסטאר פאוור, כאשר קבוצות רוחביות רושמות הצלחה יחסית (בעונה הרגילה למשל), מגיעות לבאר (לגמר) אך לא שותות. שלוש מפסידות הגמרים האחרונות היו כאלה (מיאמי, פיניקס, בוסטון) – ומי שניצח אותן היו קבוצות כוכב/ים. גם בגמר שלפני המאבק היה בין שתי האסכולות הנ"ל, רק ששם ניצחה דווקא טורונטו את כוכבי הווריורס.
אגב – על הטיעון שישר קופץ לראש בעניין זה, לפיו הרפטורס זכו בגלל פציעות של הצד השני, אפשר לומר שני דברים:
1. נכון מאוד, בסבירות גבוהה
2. זה חלק מהעניין של בניה לרוחב לעומת בניה לעומק. אתה מתפשר על איכות הקצפת שלך, כדי ששאר העוגה תהיה איכותית יותר מעוגות אחרות.
.
על פניו, נראה שהסתמכות על כוכבים יותר מתגמלת.
מצד שני, האם מישהו בכלל חזה שקבוצות כמו טורונטו, מיאמי, פיניקס ובוסטון בכלל ישחקו את הפוזשן האחרון של העונה בשנים האלו? לדעתי, הקבוצות הנ"ל מיקסמו את הפוטנציאל שלהן באותן עונות, ואי אפשר לקרוא לכך כישלון. יותר מזה, רואים שקבוצות שכן זכו בשנים האחרונות, כמו גולדן סטייט למשל, שמו דגש מאוד גדול על סתימת החורים שהיו החוליה החלשה בשרשרת שלהם (ההגנה של סטף למשל שמאוד השתדרגה) – ולכן גם מתוך הדוקטורינה שכביכול הפסידה, אנחנו רואים איך אלמנטים חיוביים שלה מאומצים ע"י קבוצות שרוצות לעשות את האקסטרא מייל.
.
.
טוב, אני מרגיש כמו המספר ההוא מ"ביג לבובסקי" ששותה סספרילה ומאבד את חוט המחשבה שלו… אז איפה הייתי?
המסקנה העיקרית היא שבעונה הרגילה, ואת זה כמה קבוצות מוכיחות לנו בינתיים (הלייקרס והנטס מחד, יוטה, פיניקס ואחרות מאידך) – מה שחשוב זה חוזר החוליה החלשה ביותר בשרשרת (או כמה חוליות), ולא החזקה ביותר. האם זה מלמד על מגמה כללית שתבוא לידי ביטוי התארים? האם זה נכון לעונה רגילה ומתפוגג הפלייאוף? האם זו סתם המצאה של בוקר יום ראשון?….
.
.
Ah, well, the dude abides
.
https://youtu.be/sYsw0KVRjCM

אשך טמיר המקורי
30/10/2022 14:31:19
Reply to  Yinon Yavor

100+

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

Kyrie is a first class idiot
כמו שאומרים באנגלית
וכנראה שגם פרימו לא רחוק מההגדרה הזו….
תודה רבה מנחם אחלה מעורב.

רן הנרגן
רן הנרגן
30/10/2022 6:33:19

קר רצה לנצח, מאד. אני מניח שהוא ישנה גישה.
.
הדיונים על הסכם השכר החדש מתלהטים. יש המון כסף לחלק וזה אף פעם לא מספיק. בובי מארקס מדבר על תקרת השכר. מאד מענין:
https://youtu.be/hWnMvyTCKjg

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה אומר דריי בזון בתקופה היפה בחייו שם דאבל םיגרס נק כבר 3 משחקים ברצף. כנראה הכסף מדגדג

Pistons
Pistons
30/10/2022 6:46:32

העיקר שקיירי הגבר לא התחסן והפך כאן לכוכב שחלק מהמשתמשים כאן מעריצים

IDO
IDO
30/10/2022 7:04:39
Reply to  Pistons

אחת לכמה קונספירציות יש אחת מדוייקת.
כל מה שאמרו על החיסון מתגלה כנכון. כל ביקורת על מדיניות ההסגרים מתגלה כמוצדקת. כל ראש מדינה ששלט בזמן הקורנה מוחלף.
אז כן קיירי צדק שלא לקח חיסון. יש מספיק דברים אחרים שהוא טעה בהם.

Pistons
Pistons
30/10/2022 7:06:03
Reply to  IDO

נסכים שלא להסכים

IDO
IDO
30/10/2022 7:43:30
Reply to  Pistons

for sure. thanks god it behind us

גיא רוזן
30/10/2022 7:22:21
Reply to  IDO

יש הבדל עצום בין ביקורת הגיונית על תהליכי קבלת החלטות שהתגלו לא פעם כמונעות כיסוי תחת
לבין תאוריות קונספירציה מטורללות שהופצו בגלים פסיכיים של פייק ניוז ויגרמו למותם בטרם עת של כמות לא נתפסת של בני אדם.
.
במדינות מזרח אירופה, לדוגמה, תאוריית הקונספירציה הייתה שארה"ב שותלת צ'יפ מעקב באמצעות החיסון.
התוצאה היא פי 3 יותר נפטרים (פר מיליון תושבים) ברומניה בהשוואה לישראל,
פי 4 בהונגריה
ופי 5 בבולגריה.
.
היכן עובר הגבול בין ניהול בסיכונים נכון ובריאות הציבור?
לטעמי, מאז החיסונים אנחנו שם.
מי שנמצא באוכלוסיית סיכון והיה לו שכל בקודקוד לפעול,
הקטין דרמטית את הסיכון שלו.
זה אומר שלא צריך לפגוע יותר ההתנהלות היומיומית היות ויש יכולת להתמודד עם הוירוס.
.
תעזוב לרגע נתונים רשמיים –
בשיאי גלי התחלואה, חדר המיון בבית החולים בו אשתי עובדת היה מלא עד 0 מקום.
האוכלוסיות שנפגעו הכי חזק הן אלו בהן אחוז ההתחסנות היה נמוך יותר.
אלו הן העובדות. כזה פשוט.
.
יאללה,
נמאס לחפור על החרא הזה.
שנהיה כולנו בריאים.

דוקטור רזי הופמן
30/10/2022 7:29:34

+1966
אבל מה עם תופעות הלוואי?
האמת, נהיה לי בחילה וכאב ראש מתופעות לוואי.

Pistons
Pistons
30/10/2022 7:29:56

עזוב, אין עם מי לדבר. גם באוסטרליה שלו עד תחילת דצמבר 2021 הם היו עם 2100 מתים והיום עם 15600 אז אולי מבחינתו אין משמעות לחיי אדם.
צריך גם להבין שממשלות קיבלו החלטות עם נגיף לא ידוע ובמצב כזה צריך לצמצם את הסיכון.
זה שבאוסטרליה היה סגר קשוח, זה משהו אחד. בישראל בריכוזים חרדיים הם עשו מה שרצו.

דוקטור רזי הופמן
30/10/2022 7:32:58
Reply to  Pistons

+1966
הכל נכון!
כשמדברים על אבולה למשל אם יש התפרצות במערב ולא עוצרים בזמן זה יכול להרוג עשרות אם לא מאות מליונים.
התגובה היתה נכונה הסגרים היו במקום כולל חיתולי הפנים והמרוץ אחרי חיסונים.

ברוך רובין
ברוך רובין
30/10/2022 7:41:37
Reply to  Pistons

אוסטרליה הייתה בסגר קשה שנתיים, כאשר אנשים מאבדים את מקום העבודה ואת החיים שלהם. ילדים נדפקים כיוון שהם כל היום כלואים בבתים ודרושים לטיפול פסיכולגי, שכנים שמדווחים אחד על השני בביקורים, הכלכלה חטפה מכה אנושה,ואני בכלל לא מדבר על הזכויות. כיום יש מחסור חמור של מורים באוסטרליה ייש תיאומי מחירים אצל קבלנים…
.
הנזק שעשו שם המושחתים גדול באלפי מונים מכל הקורונה עצמה.

IDO
IDO
30/10/2022 7:46:54

yes. it is very true.
this year is recession. world wide. I had the worse year since I started out.

Pistons
Pistons
30/10/2022 7:49:28

אנשים מאבדים את חייהם? הנה, קיבלת עוד 13-14 אלף שאיבדו את חייהם וכבר לא צריכים טיפול פסיכולוגי. היה שווה את זה? אם אחד מהם היה מהמשפחה, גם היית חושב ככה?
ואם היו מאבדים מיליון?
אתה לא יכולת לדעת בהתחלה מה יהיה.
נ.ב.
מתו 6.5 מיליון אנשים, אז בוא נעצום עיניים ונגיד שלא קרה כלום וזה סתם חרטא

IDO
IDO
30/10/2022 8:01:17

Covid is tough and deadly.
but it target the wick only. that has been our debate from day one.

ברוך רובין
ברוך רובין
30/10/2022 8:01:51

אתה יודע כמה מתים ממחלות לב מעישון… אתה מדבר פה יחסית על מספרים אפסיים. מצד שני הסגרים גרמו למתח נפשי חרדות… שגרמו למחלות לב ולמוות אממה זה לא נספר בסטטיסטיקה שלך.
.
כמה תאי משפחה התרסקו בגלל שהפרנסה נגמרה, כמה ילדים נדפקו בגלל שהיו כלואים בבתים. מה שהיה באוסטרליה בקורונה זה אחד מהפשעים הגדולים ביותר נגד אוכלוסייה. למזלנו האוסטרים התפכחו והחלו לדבר והממשלה המושחטת שפגעה בהם כל כך מאחוריהם (הם מחליפים שם ראשי ממשלות כמו גרביים הפעם נקווה שלטובה.)

ברוך רובין
ברוך רובין
30/10/2022 8:02:18

מדוייק עידו

Pistons
Pistons
30/10/2022 8:09:44

תביא מספרים וסימוכין לאלה שמתו מהתקפי לב.
על הדרך גם תביא את המספרים של מקרי מוות שנחסכו. אם היו בסגר מטורף, מספר המתים מתאונות דרכים אמור לרדת וכך דברים אחרים.
האמת שדי מיציתי את הדיון, אני לא חושב שאלה שהיו נגד יזוזו מדעתם (במיוחד ההארד קור שמבחינתם יכולים לומר על קיר לבן שהוא שחור אם זה מחזק את טענתם) וכך גם הצד השני.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
30/10/2022 8:15:25

פיקטיבי
להשוות מחלה מדבקת למחלות שאינן מדבקות זה לא השוואה קבילה.
חישובי הנזק ארוך הטווח בין אסטרטגיות ההתמודדות עם המגיפה במדינות שונות זה משהו שאולי יהיו לו תשובות טובות בעוד חמישים שנה, וגם אז זה כנראה יהיה מאוד תלוי פרשנות של מה הדברים שאתה שם עליהם דגש כחשובים יותר. הצהרות בנושא כרגע כסוף פסוק זו האמת שמונה סימני פיסוק הם סתם קשקוש אז עדיף להשאיר אותם מחוץ לכתב או להוציא מהם את הבטחון המופרז.

ברוך רובין
ברוך רובין
30/10/2022 8:19:23

אני אקח את דבריך כאן תוג, אני אלך על הכלכלה שהתרסקה והנזק שזה עשה לאדם הנורמלי/ הבריא. אולי הוא לא מת אבל החייו שלו קרסו אליו, העלייה האפסית באחוז התמותה לא שווה את הנזק ששאר האוכלסייה סבלה וסובלת ממנו.

IDO
IDO
30/10/2022 8:24:34

פיסטון בודקים את זה בתמותה עודפת. כל החברה שלו עשו סריקה והשנה אמרו להם שיש להם דרגה שלוש או ארבע סרטן.
דלקת אוטם שריר הלב, שזה המון מהפייסר זה מאד שכיח פה. ואחד מארבע ילדים בתיכון שצריכים פסיכולוג. כיוון שאני עצמי עובד בתיכון אני יכול להעיד שיש עוד ילדים שמסתתרים מאחורי המסיכה.
המספר נכון לספטמבר 22. הוא 16.6 אחוז תמותה עודפת באוסטרליה. ושיא האשפוזים היה דווקא השנה לא באיזה פיק של קורונה.

אבל עזוב יש לנו בעיות חדשות. המדינה שלי ויקטוריה תחת מיים. אזורי הפירות וירקות הושמדו בשיטפונות. ומהכפר שלי אני לא יכול לצאת כי הכביש היחיד נעלם במפולת בוץ.
הקורונה זה כל כך אתמול…

דוקטור רזי הופמן
30/10/2022 8:26:57

אוסטרליה וניו זילנד סיפור אחר מבחינתי. בהחלט אי אפשר להשוות לאירופה וארה"ב. הסגרים אולי הצילו חיים אבל הרסו את הכלכלות. אפשר היה לסגור אחרת.

דוקטור רזי הופמן
30/10/2022 8:30:45

עידו, אני מקווה שתצאו מהברוך הזה של ההצפות ובמהרה. אצלכם הכל קיצוני, שריפות מול הצתות. סגר קורונה מטורף, המון חיות הארסיות ביותר בעולם, כולל 7 מ 10 הארסיים ביותר, שלא נדבר על ים שורץ בע"ח מסוכנים כמו המדוזה הקובייתית, כרישים שוריים. אוףףףף

Pistons
Pistons
30/10/2022 8:35:52

אני מהפלאפון, אז קצת קשה לבדוק נתונים. אם זה נכון:
https://www.abs.gov.au/statistics/people/population/deaths-australia/latest-release
אז ב-2020-2021 היו פחות מתים בממוצע משנה לפני אז שם לא היתה תמותה עודפת. לא מצאתי נתונים על 2022, אבל סביר להניח שהנתונים קפצו בגלל ה-13 אלף (בערך , תסלח לי שאני לא בודק מהפלאפון) שמתו בשנה זו.

IDO
IDO
30/10/2022 8:38:51

תודה רזי. אני טיפוס אופטימי. אין כביש נלך ברגל. הנהר גבוה נעשה קייאקים.
אני אפילו רואה את ה אן בי אי. מה שבדרך כלל אני מתחיל רק באפריל.
אפילו למדתי משהו חדש. כל כוכבי העבר. קיידי לברון רטורי הארדן אמביד כולם מסריחים וזקנים. תאריך התפוגה שלהם עבר.
אבל דור הולך לגור בא.
אדוארדס מינסוטה. גילקריסט אוקסי. אנפרוני מפורטלנד. כל מי שבספארס. יש דור חדש.

Pistons
Pistons
30/10/2022 8:39:00

ומקווה שיסתדר מבחינת מה שרשמת. זה מהגשם?
תמיד היתה לי חיבה מסויימת לאוסטרליה בגלל סדרות שאני אוהב שיצאו משם

IDO
IDO
30/10/2022 8:45:48

פיסטון העשרים אלף של הקורונה זה משנה שעברה. השנה יש יותר בגלל סרטן מחלות לב.
אפילו פייזר מול ועדה באירופה אמרו שהם הוציאו את החיסון בלי לבדוק אותו, והם שיקרו שאמרו שהוא מגן מהדבקויות. זה כבר בחוץ. כל המנדט ולקחת חיסון בשביל לא להדביק את הסבתא שלך היה הכל שקר אחד גדול. הם כבר הודו בזה. אני לא מבין את חבורת האמינו מאמינים רק בעובדות מדעיות שחורות כמו תוכי אחרי השקר הזה.
המזל שלנו האנושות זה לא החיסון, זה האומיקורן שהוא דרדלה לעומת האלפא והדלתא.
יאללה נמשיך הלאה זה מאחורינו.

Pistons
Pistons
30/10/2022 8:48:31

איך שנה שעברה אם עד דצמבר 2021 היו בערך 2000 מתים מקורונה על פני כמעט שנתיים?

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
30/10/2022 8:53:37

מה שכתבת על פייזר זה פשוט לא נכון ודיסאינפורמציה של מתנגדי חיסונים.
כל מה שפייזר אמרו זה שהניסוי מחקר הראשוני לא בדק השפעה על הדבקות. זה לא היה מידע חדש כלל. זה נתון עוד מהפרסום המקורי של המחקר. מחקרים אחרים אחרי הראו שהחיסון כן מספק הגנה מפני הדבקות.
מי שחוזר על דברים כמו תוכי כאן זה מי שחוזר על הסיפור שסיפרת כאן.

אשך טמיר המקורי
30/10/2022 8:54:35

רזי הסגרים לא הצילו חיים. הם גרמו לנזקים גם ברמה האפידימיולוגית.

IDO
IDO
30/10/2022 8:57:00

הבוחטא של המתים היתה 21-22 מהדלתא.
זה פירפר את כל השמונים פלוס כאילו אין מחר.
בגלל התרבות המקומית. שאתה מגיע לגיל הגיראטרי באוסטרליה אתה הולך לגור בדיור מוגן או בית אבות. ובגלל שהם משלמים שכר מינימום ועבודה זמנית. העובדים עוברים מבית אבות אחד לשני בשביל לסדר להם 40-50 שעות שבועיות. אז מפיצי המחלה היו העובדים עצמם. אם לא היה סגר המשפחות היו לוקחות את הסבתא הביתה.
עשו בדיוק הפוך.
בישראל לא היתה בעיה כזאת כי אצלכם העבדות עדיין מותרת. עובד זר נשאר לישון אצל המעביד. מבחינת אי הפצת מחלות זה תסריט מושלם.

Pistons
Pistons
30/10/2022 9:06:22

אל תדאג, גם אצלנו היו ישובים שבהם אחוז החולים היה גבוה מאוד (איזה קטע, אותם ישובים שדאגו לעשות מה שהם רוצים ולצפצף על החוק) והם דאגו להפיץ.
בנוגע לנתוני התמותה מקורונה – בדקתי בשלושה אתרים ובכולם ב-2022 מתו פי כמה וכמה מאשר ב-2020-2021 ביחד.
ב-2020 מתו פחות מ-2019. ב-2021 מתו קצת יותר (הגידול במתים מקורונה מסביר את זה יפה). ב-2022 אין לי נתונים כלליים אבל היתה כמות גדולה שמתה מקורונה שבהחלט מסבירה את הקפיצה.
בקיצור, אני לא רואה שום נתון שמחזק את מה שרשמת ואני רואה כאלה שמחזקים מאוד את מה שרשמתי.
אתה יכול לטעון שהיה עדיף שהם מתים ולא לעשות סגר וכו' אבל זה כבר לא קשור לתמותה עודפת.

Pistons
Pistons
30/10/2022 9:12:24

עידו, אני לא יודע אם אקרר את שאר ההודעות שתהיינה, אז התנצלותי מראש אם תגיב ולא אענה

IDO
IDO
30/10/2022 9:18:21

פיסטון. אני חושב שהנתונים מתפרסמים בינואר או פברואר לגבי השנה החולפת. בגלל זה אני אומר 2021 ואתה 2022.
אני בעיקר זוכר את מסע ההפחדות בטלויזיה והטלסקר היומי.

תקרא פה יש את הדאטא שאני מצטט לגבי תמותה עודפת.
https://www1.racgp.org.au/newsgp/clinical/why-are-more-people-dying-in-australia-many-questi

דוקטור רזי הופמן
30/10/2022 11:26:09

שי
הסגרים ועוד איך הצילו ומנעו מצב שבו בתי החולים קורסים. השאלה היא רק מדוע לא היתה פתיחה יותר מהירה, כנראה בגלל פאניקה.
אנחנו אחת הארצות הצפופות בעולם, תאר לעצמך שבשיא ההשתוללות של הווריאנטים הבעייתיים, לא היו סגרים. בתי החולים היו נסתמים מיד וקורסים, ולא היינו רחוקים מזה.
לגבי החיסון. כן הכסף מדבר אבל רוב המדענים, גם כאלה שלא בקשרים עם היצרניות בגישה שהחיסונים (לא כולם) גרמו ליותר תועלת מנזק.

דוקטור רזי הופמן
30/10/2022 11:28:24

פיסטון
אתה מתכוון לאנשי ה-הוא הוא, עם האצבע לשמיים (בעיקר בני ברק) ששלחו אנשים לגן עדן לשבת עם אלוהים.

IDO
IDO
30/10/2022 7:44:17

for sure mate. moving on

Jonathan
30/10/2022 7:38:25
Reply to  IDO

בהתחשב גודל הקונספירציה שמתנגדי החיסונים ניפחו ברשתות החברתיות אם כל מה שהם אמרו היה מתגלה כנכון היינו כולנו חולים כרונית, מתים, מצמיחים זנב בגלל הRNA או משתדרגים לקליטת סלואלרי 5G מצוינת מהגוף שלנו.

IDO
IDO
30/10/2022 7:48:30
Reply to  Jonathan

you are overreacting.
Myself and others were shout out loud against mandate and lock-downs.
unfortunately RNA critic is more than true

Pistons
Pistons
30/10/2022 7:51:29
Reply to  IDO

אני דווקא זוכר הודעות כאן שגרמו לי לחשוב שהולכים להיות הררי מתים מהקורונה.
הדביקו כל התקף לב לחיסון בין אם חוסן או לא.

אשך טמיר המקורי
30/10/2022 7:54:09
Reply to  Jonathan

תגיד תודה שאתה עדיין יכול לכתוב את השטויות שלך ושלא התפגרת בגיל צעיר "בנסיבות טבעיות" כמו רבים בתמותה העודפת שגרמו החיסונים

Jonathan
30/10/2022 8:02:53

חחחחחחח

אשך טמיר המקורי
30/10/2022 8:55:06
Reply to  Jonathan

חבל שהנושא של תמותת צעירים בריאים מצחיק אותך.

Jonathan
30/10/2022 9:37:06
Reply to  Jonathan

אין מצב שאתה חושב שזה מה שהצחיק אותי

אשך טמיר המקורי
30/10/2022 7:51:14
Reply to  IDO

אל תבלבל את ה"מדענים" עם העובדות

Pistons
Pistons
30/10/2022 7:54:27

זוכר את הארגון הקיקיוני שהבאת שהדביק דום לב מהחיסון למישהו (אולי מישהי, כבר לא זוכר) שלא התחסן (או התחסנה).
העיקר העובדות 🙂

דוקטור רזי הופמן
30/10/2022 11:32:45

שי, אגב שאלה.
אני מבין שלא התחסנת ותאמין לי שזה לא מפריע לי.
השאלה היא האם בת זוגתך הגננת התחסנה?

אשך טמיר המקורי
30/10/2022 14:51:00

לא. החיסון יכול להגביר אצלה מחלה אוטואימונית.

דוקטור רזי הופמן
30/10/2022 15:48:32

אהה עכשיו אני נזכר שאמרת משהו כזה.
והרשו לה להמשיך לעבוד כגננת או שלא היה לה תו ולכן הודרה?

אשך טמיר המקורי
30/10/2022 15:52:50

היא כבר לא עובדת כגננת

אשך טמיר המקורי
30/10/2022 15:53:34

רק כשהיא בבית…

Berch
30/10/2022 6:49:29

אחלה מעורב
לי ג'ה מזכיר את אייברסון….
😍

John
30/10/2022 6:50:42

פרימו חשף את איבר מינו בפני עובדת ספרס אבל מישהו ברדיט עוד לפני שהעניין היה קרוב לפרסום טוען שגורש ממלון במיניאפוליס אחרי שחשף את עצמו לעובדת ניקיון. זו סוג של סטייה. לכן רץ מיד עם השחרור לספר על הטראומה שלו כדי לזכות בכמה נקודות לפני שזה ייצא. קצת מזכיר את קווין ספייסי שיצא מיד מהארון כדי לזכות בנקודות כשהצעיר האשים אותו בתקיפה מינית.
מישהו זוכר שחקן עבר מליגת העל בכדורגל שנהג לחשוף איברו? לפני איזה 20 שנה בערך…

אשך טמיר המקורי
30/10/2022 8:30:36
Reply to  John

מי?

jefffoster10
30/10/2022 16:28:23

איוון ירמצ'וק, עם חיבה מיוחדת לחשיפה עצמית מול נערות צעירות

דוקטור רזי הופמן
30/10/2022 7:19:49

"אני משער שהוא מסביר זאת בכך שהם הוגלו מאפריקה למזרח התיכון אזור שהשמש לא חזקה מספיק להפוך אותך לכושי אז במשך הזמן כל היהודים השחורים מחבש התלבנו. נעשו לבנים או חצי לבנים 'כמו המזרחים"
חחחחחח, יעני השתכנזו…. איך הם עושים לי את זה?

Jonathan
30/10/2022 7:43:40

תודה מנחם.
קיירי החליט שהוא רוצה את תשומת הלב שקניה ווסט קיבל וקפץ על העגלה. עכשיו הוא אומר ש"לתייג אותי כאנטישמי זה לא מוצדק". כן, העולם אשם.
העניין זה לא עד כמה הוא מאמין לכל שטות שיוצאת לו מהפה אלא זה שהוא נרקיסיסט שאוהב ליצור בלגן.

trusttheprocess
trusttheprocess
30/10/2022 7:54:45

אם הסרט שקיירי המליץ עליו(אין לי מושג) הוא כל כך נורא ואנטישמי למה הוא ממשיך להימכר אפילו עדיין עכשיו באמזון?

אשך טמיר המקורי
30/10/2022 8:36:18

תודה רבה דוק על המעורב המצוין.
ליגת הבידורסל מספקת עוד ועוד בידור ואני כבר לא עומד בעומס.
משפט המחץ במעורב:
"אז אילו ישבתי ליד קיירי בזמן שהוא מסביר את התיאוריות האנטרופולוגיות שלו כיצד היהודים השחורים הפכו ללבנים הייתי שואל אותו לאן נעלם לנו הניתור?"

אשך טמיר המקורי
30/10/2022 8:36:33

כמובן שלא במקום

brooklyndror
brooklyndror
30/10/2022 7:59:44

נו, מעניין מה יש לאדון shadow ודומיו להגיד על האמירות האנטישמיות של אלילו קיירי? חתיכת רול מודל מצאתם לכם.

מעניין גם עם ווסטברוק יצליח להסתגל לעלייה מהספסל או יפלט מהליגה. היסטורית דווקא פוינט גארדים כוכבים (מארבורי, אייברסון, דרון ווילאמס) לא מתמודדים עם העניין כשאצל גבוהים יש יותר גמישות (כרמלו, דוויאט האווארד). כנראה שכשהכדור רוב הזמן ביד אצל פוינט גארדים אז עוד יותר קשה להסתגל לחיים בלעדיו.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
30/10/2022 8:07:45
Reply to  brooklyndror

אתה יודע שמותר להסכים עם עמדה מסוימת של אדם ולא להסכים עם עמדות אחרות שלו, כן?
(מה שכנראה אגב גם נכון לגבי הקטע הנוכחי עם קיירי והסרט)

brooklyndror
brooklyndror
30/10/2022 11:45:45

כן ברור. אבל קיירי התנגד לחיסונים לא מבחינה בריאותית אלא כי האמין שהם מזימה להשתיל לשחורים ציפ מעקב. הוא חושב שהעולם שטוח ושהיהודים הם במקור שחורים ושאנחנו גנבנו את הזהות שלהם. אז על איזה עמדה בדיוק אתה מסכים עם קיירי?

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
31/10/2022 2:24:23
Reply to  brooklyndror

לא זכור לי מעולם שקיירי ציין שזו הסיבה שהוא לא התחסן.
זה שאנשים לוקחים חופש נרחב לפרשן ולהבין את מחשבותיהם הפנימיות של אנשים אחרים לא אומר שלפרשנויות אלא יש קשר כלשהו למציאות ושאנשים אחרים שקוראים את דבריהם צריכים להסכים איתם, או להגיב להם כאילו הדברים מציאותיים.

ברוך רובין
ברוך רובין
30/10/2022 8:07:47
Reply to  brooklyndror

תגובה מכוערת ,דרך אגב מי הגדיר את קיירי כאליל או כרול מודל? כולם טוענים שהוא דפוק רק שבמקרה של הקורונה והכפיית חיסונים הוא צדק שהתנגד לכפייה.

Pistons
Pistons
30/10/2022 8:22:39

ברוך בחייאת, כמה אפשר לעוות את המציאות. הנה בשתי שניות אני אביא לך שתי דוגמאות:
"אולי בגלל שעבור עקרון בסיסי – הזכות לבחור איזה טיפול רפואי יקבל
וויתר על 100M $$$
==
לדעתי כן, סוג של גיבור"

Pistons
Pistons
30/10/2022 8:23:10

והנה דוגמה שניה:
"סליחה, אבל ההחלטות הרפואיות שלך לא מעניינות (אותי לפחות)
ודעתך על ההצלחה בטיפול במגיפה "הנוראה" היא סך הכל דעה
אמנם דעה לגיטימית – אבל יש הרבה שחולקים עליה, כולל מדענים ורופאים אם חשוב לך לדעת

אבל אדם שויתר על עשרות מיליוני דולרים עבור עיקרון של שמירת האוטונומיה על גופו – הוא גיבור בעיניי"

דוקטור רזי הופמן
30/10/2022 11:31:03

ברוך אתה הרי הודית שהתחסנת, אז מה הוויכוח?

Avri
Avri
30/10/2022 12:51:57

העמדה שלו, אם אני מבין את זה נכון, שצריך להתחסן אבל כעניין של בחירה אישית. עשיתי ברוכספליינינג.

ברוך רובין
ברוך רובין
30/10/2022 15:19:52

מדוייק, הקורונה פגעה בעיקר באוכלוסיות מוחלשות (אני כמובן התחסנתי כיוון שהסיכון בשבילי היה גדול) החיסון לא נועד למגר את המגפה ולמנוע הדבקה אלא להחליש את הלונג קוביד והמקרים הקשים. אני התנגדתי לכפייה שמסביב אם זה בסגרים בפגיעה בפרנסה… אדם בריא בן 20-30 הקורונה בשבילו היא כלום ושום דבר.

shadow
shadow
30/10/2022 16:07:16
Reply to  brooklyndror

אליל? רק מישהו עם מנטליות עבד כמוך יכול לחשוב בכיוון הזה.
מה בדיוק יש להגיד? כמו שאתה יכול לרשום פה את השטויות שלך ולהגיד מה בא לך, גם לו מותר. חופש הדיבור זה משהו שרוב הפשיסטים פה מתנגדים לו מסיבות ברורות.
.

.

אשך טמיר המקורי
30/10/2022 8:36:45

תודה רבה דוק על המעורב המצוין.
ליגת הבידורסל מספקת עוד ועוד בידור ואני כבר לא עומד בעומס.
משפט המחץ במעורב:
"אז אילו ישבתי ליד קיירי בזמן שהוא מסביר את התיאוריות האנטרופולוגיות שלו כיצד היהודים השחורים הפכו ללבנים הייתי שואל אותו לאן נעלם לנו הניתור?"

Berch
30/10/2022 9:13:53

ללא ספק שאלה לפנתיאוון
🙂

IDO
IDO
30/10/2022 10:00:40
Reply to  Berch

עזוב ניתור, איפה נעלם לנו הלונג בלאק ג'ונסון?
ככה חצינו את סיני ונשארנו עם גזר גמדי?

Avri
Avri
30/10/2022 12:50:27
Reply to  IDO

דבר בשם עצמך 😉

thetroll
thetroll
30/10/2022 19:08:49
Reply to  Avri

חחחחח

Avri
Avri
30/10/2022 12:49:42

נו, אפילו לי נמאס כבר להתווכח על קורונה.

קיירי הוא בור וכנראה גם קצת דפוק בראש, אבל גם כאן ברור מאליו שלהביא עובדות או מחקרים לא יעזור וכלום לא ישכנע אותו ואת חבר מרעיו. חברים, זה עידן הפוסט-אמת, כל אחד יכול לטעון מה שהוא רוצה ואם הוא יעשה את זה עם מספיק בטחון עצמי גם יהיה מי שיאמין לו. זה כיוון הנסיעה וכלום לא יעצור את הרכבת הזאת.

אשך טמיר המקורי
30/10/2022 14:53:09
Reply to  Avri

נכון, ומי שעושה את זה בארץ הכי טוב זה משרד הבריאות והשופרות בתקשורת

Avri
Avri
30/10/2022 15:33:22

גמלים, דבשות, בעיות ראיה, וכיו'ב.

shadow
shadow
30/10/2022 16:10:08
Reply to  Avri

פוסט אמת? מתי היה עידן האמת ומי הבעלים שלה?
מה זה, ציטוט מהספר לפשיטס המתחיל?

shadow
shadow
30/10/2022 16:08:04

😴😴

thetroll
thetroll
30/10/2022 19:08:21

מעורב מעולה תודה מנחם 🙂

M-AIR-J
M-AIR-J
31/10/2022 22:23:36

מנחם, הרגת לי את הצורה מצחוק עם העצה לג'בל מאגי