יום שישי הגדול בו נציג את מדד הפניקה! / דור בלוך

יום שישי הגדול בו נציג את מדד הפניקה! / דור בלוך

הליגה נפתחה והרבה דברים הם לא מה שציפינו שהם יהיו, וחשוב מכך הם לא מה שהקבוצות ציפו שהם יהיו, וזאת הזדמנות טובה לשלוף את מדד הפניקה כאשר 0 אומר שאנחנו זן מאסטרים ו-10 אומר שאנחנו הלוס אנג'לס לייקרס.

אז בואו ניגש לאקשן!

2:00 דטרויט פיסטונס (4-1) – אטלנטה הוקס (1-3):

דטרויט 6:

מבין הקבוצות שבחרו הרבה בחירות ראשונות בשנים האחרונות, דטרויט הייתה אמורה כבר להיות קצת יותר קדימה באבולוציה שלה בדרך חזרה להיות קבוצה מנצחת. עם קייד בשנה השניה שלו כשחקן דיי בשל, רוקיז כג'יידן אייבי וג'יילן דוראן, ולא מעט כישרון מסביב, הפיסטונס היו אמורים להיות קבוצה שלפחות מנסה לגרד את הפלייאין וכשהם קיבלו כמעט בחינם את בוגדנוביץ' היה אפשר לחשוב שזאת תהיה קבוצה מעניינת.

אבל אחרי ניצחון בפתיחה על אורלנדו, באו ארבעה הפסדים ואף אחד מהם לא היה מול אחת מאריות הליגה, הפסדים בהם ההגנה של דטרויט נראתה מחריד, אולי הגרועה בליגה וזה מעורר חשש כי הגנה היא עניין של תרבות, ואם התרבות בדטרויט לא מתחילה לעשות את השיפט לתרבות מנצחת יהיה לזה השפעה גם על השחקנים הצעירים שלה.

אטלנטה 2:

העונה של אטלנטה התחילה לא בלא חששות. אחרי כישלון יחסי בעונה שעברה והתדרדרות אחורנית, אחרי שניסו לשלוח את השחקן השני הטוב ביותר שלהם בטרייד למי שרק הייתה מוכנה לקחת ונכשלו, ההוקס הלכו על דג'ונטה מארי, מהלך שהעלה לא מעט שאלות, שבינתיים מקבלות תשובות טובות מאוקד. ההוקס אומנם ניצחו רק קבוצות תחתית, כולל דטרויט עצמה אבל החיבור בין יאנג למארי נראה טוב, ההגנה נראית מצוין ובאטלנטה יכולים לפנטז על להיות מרחק מהלך אחד מלהיות קבוצה טובה באמת

הימור: ההוקס ניצחו ב-5 את המשחק הקודם בין השתיים בטרויט, ואין סיבה לחשוב שהם לא יוכלו לעשות את אותו דבר בבית. ההוקס ב-8

2:00 אורלנדו מג'יק (5-0) – שארלוט הורנטס (2-2):

אורלנדו 7:

אז צריך להגיד שאורלנדו יכולה להרשות לעצמה עוד עונת טנקינג, בדומה לדטרויט זאת קבוצה צעירה מאוד, אבל אני חושב שהציפיות מהם היו להיות יותר קומפיטנטים גם מול קבוצות טובות, במיוחד לאור היכולת המצויינת של פאולו בנקארו שנראה כמו הבחירה הנכונה בדראפט הקודם. הבעיה אני חושב היא שמלב פרנץ ווגנר וקול אנתוני דומה שכל יתר השחקנים עשו צעד אחורה, ג'יילן סאגס שיחק רק 2 משחקים והוא חלק קריטי ביכולת של הקבוצה הזאת להתקדם, התקדמות שאנחנו פשוט לא רואים בינתיים.

שארלוט 5:

שארלוט צריכה לעשות טנקינג זאת קבוצה שבנויה בלי גרוע בלי נכסים משמעותיים ובלי אופק קדימה מלבד בחירה מאוד גבוהה בדראפט, בינתיים היא פשוט בסדר, והיא הייתה רחוקה נקודה בניו יורק מלהיות 1-3 כרגע, אבל הדבר הזה לא מוביל לשום מקום, כמו כל השנים האחרונות של ההורנטס

הימור: זמן טוב לשבור את רצף ההפסדים עבור אורלנדו, בבית, מול יריבה נוחה ששיחקה הארכה זה עתה. אורלנדו ב-12

2:30 בוסטון סלטיקס (1-3) – קליבלנד קאבלירס (1-3):

בוסטון 4:

אחרי שערוריות הקיץ החלפת המאמן והשמועות על ניסיון טרייד על ג'יילן בראון, חוסר וודאות מסויים עטף את הפינליסטית של השנה שעברה, אבל פתיחת העונה הטובה שלה ובעיקר של ג'ייסון טייטום שנראה וואו ונצחונות על פילי ומיאמי הרגיעו את השטח לעת עתה. טייטום עם 32.5 ו-8 ריבאונדים למשחק נראה כמו מועמד ל-MVP ובוסטון נראית כמו מועמדת לחזור לגמר, ואת זה כבר ראיתם?

קליבלנד 3:

ללא גארלנד הפצוע ולאחר הפסד במשחק הפתיחה לטורונטו בקאבס היו דיי מודאגים מהתפתחות העונה שלהם שהבטיחה כל כך הרבה אחרי העונה שעברה והפגיעה בול בדראפט, אבל שלושה נצחונות רצופים ובעיקר היכולת של דונובן מיטשל החזירו הרבה אופטימיות לקליבלנד.

אם תשאלו אותי מלכתחילה לא הייתה סיבה לדאגה, מיטשל ומובלי לבד מספיקים לעונה סדירה סבירה ומעלה, קליבלנד אמורה להיות בשישיה של המזרח, השאלה תמשיך להיות האם מיטשל מסוגל להוביל קבוצה להישגים בפלייאוף, ובמיוחד במזרח הכל כך עמוס של השנה.

הימור: במה שבהחלט יכול להיות פריוויו לסידרת פלייאוף, אני רואה את בוסטון רוצה ומצליחה לתת הצהרה. בוסטון ב-12

2:30 טורונטו רפטורס (2-3) – פילדלפיה 76'ס (4-1):

טורונטו 4:

אחרי שפתחה את העונה עם שני הפסדים רצופים טורונטו התאוששה בשני המשחקים האחרונים עם נצחונות על מיאמי ופילדלפיה, שממקמים את טורונטו בעיני כקבוצת ה-high floor low cieling האולטימטיבית. כל עוד סקוטי בארנס לא הופך להיות סופר דופר סטאר, היחידה של סיאקאם, אננובי, בארנס, ואן וליט וטרנט עם בושר ופרשס מהספסל היא קבוצת מרכז טבלה קלאסית שנאה בין המקום ה-6 למקום ה-10, היא לא תגיע ללוטרי אלא אם תחליט שזה מה שהיא רוצה לעשות, אבל אני מתקשה לראות אותה מנצחת יותר מסדרת פלייאוף אחת. האם זה טוב או לא תחליטו אתם אבל זאת בוודאי לא סיבה לפניקה.

פילדלפיה 9:

אם לא היו לייקרס בעולם המספר כאן היה 10. פילדלפיה נראית וואו רע, ובעיקר היא לא נראית בליגה של הקבוצות החזקות להן היא הפסידה – סלטיקס ומילווקי.

האופן שבו ריברס משתמש בהארדן, על אף שהארדן עצמו הגיע בכושר הטוב ביותר שלו מזה שנים לעונה, הוא לא כדורסל מנצח, הוא לא כדורסל שמוציא את הטוב ביותר מאמביד, הוא לא כדורסל שנותן למקסי סיכוי להתפתח למה שהוא יכול להיות.

במילים אחרות, דוק ריברס לא ידליק נרות חנוכה בהיכל.

הימור: טורונטו ב-8

2:30 וושינגטון וויזארדס (1-3) – אינדיאנה פייסרס (4-1):

וושינגטון 3:

זה לא שיש הרבה מה להתלהב מהוויזארדס, הבעיות ידועות, אבל לאור העובדה שהם שמו את גורלם בידיהם של ביל ופורזינגס, כך שאין להם ממש מהלכים ולעשות, ולאור כמה רע זה יכל להתפתח הפתיחה שלהם אפילו קצת מעודדת. הם משחקים הגנה ראויה, נותנים דקות לצעירים, ושומרים על תקווה לפלייאין, עם איך שהארגון הזה מנוהל אי אפשר לקוות להרבה יותר מזה.

אינדיאנה 0:

אין שכל אין דאגות שנו חכמינו, ואנו נגיד אין ציפיות אז אין אכזבות, הפייסרס בנקודה הזאת בזמן הם אולי קבוצת הטנקינג המובהקת ביותר והם עושים עבודה טובה בכך, עד כה.

הימור: וושינגטון ב-5

3:00 מילווקי באקס (0-3) – ניו יורק ניקס (1-3):

מילווקי 0:

מילווקי מצדיקה את מעמדה כקונטנדרית מספר אחת, בוודאי במזרח וכנראה שגם בליגה. אם תשאלו אותי מילוווקי הייתה לוקחת את התואר בשנה שעברה אם מידלטון לא נפצע והיא הייתה קרובה מאוד לקחת אותו גם כך.

יאניס ממשיך, לא יאומן ככל שזה נשמע, להשתפר מעונה לעונה, והבאקס ניצחו בקלילות שתייים שמתיימרות לאתגר אותה – ברוקלין ופילי – ללא אותו מידלטון וכאשר ההתקפה היא למעשה כולה בידיים של יאניס. אם הבאקס ישארו בריאים קשה לראות מי יעצור אותם בדרך להחזיר את התואר הביתה.

ניו יורק 2:

אני חושב שהגענו לנקודה שבה אפשר להגיד שמקבלי ההחלטות בניקס הם הקומפיטנטים ביותר שהיו לה מאז שנות ה-90. החתמת בראנסון נראית מצוין ותיראה טוב יותר כאשר תיקרת השכר תעלה. הוא שיחרר את ראנדל לעשות את מה שהוא יודע, והקבוצה נראית כיודעת מה היא רוצה. אני לא חושב שת'יבס הוא המאמן הנכון עבורה, ונצחונות על דטרויט אורלנדו ושארלוט הם לא בדיוק אינדיקציה לאיכות של קבוצה, אבל לפחות נכון לעכשיו, נראה שהניקס לא עשו טעויות קשות בקיץ. במקרה שלהם, זה הרבה.

הימור: מילווקי ב-20

3:00 מיניסוטה טימברוולבס (2-3) – לוס אנג'לס לייקרס (4-0):

מיניסוטה 5:

המספר הזה יכל להיות גבוה יותר, אחרי הכל הוולבס כמעט עשו סיבוב שני בפלייאוף כבר בעונה שעברה. יש להם את אחד הצעירים המלהיבים בליגה ועל הליבה שלהם הם הוסיפו את אחד הסנטרים ההגנתיים הטובים בהיסטוריה של המשחק.

הפסדים ליוטה והספרס, יכלו להיות מלחיצים יותר אם כך לולא היינו זוכרים ששילוב גבוהים הוא עניין של זמן, הרבה יותר משילוב של גארדים או שחקני כנף, אם הזאבים יחטפו 122 מסן אנטוניו ו-132 מהג'אז במרץ, אני אהיה מאוד מודאג, כרגע, יש עדיין זמן.

לייקרס 10:

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

הימור: מיניסוטה ב-5

3:30 סן אנטוניו ספרס (2-3) – שיקאגו בולס (2-3):

סן אנטוניו 0:

במידה מסויימת הספרס במקום הכי טוב שהם יכולים להיות.

מה אתה רוצה עם אתה הספרס?

לעשות טנקינג אבל כזה שאתה יוצא איתו בתחושה טובה, ושמעלה את הערך של הנכסים שלך ובעיקר אלו הצעירים, וזה בדיוק מה שהספרס עושים. לו הם היו עכשיו ב-5-0 זה היה מטריד כי זה היה מוריד את הערך והציפיות לעתיד מקלדון ג'ונסון והחברים. אם הם היו ב-1-4 או היו מנצחים קבוצות טובות יותר מהקבוצות שהם ניצחו (אינדיאנה, פילי, מיניסוטה) היינו מתחילים להרגיש שהם בונים בור עמוק מדי של נצחונות, נכון לעכשיו אני מניח שהספרס יצליחו להשיג בדיוק את מה שהם רוצים.

שיקאגו 3:

הבולס סיימו את העונה שעברה בצורה מאכזבת משהו ופתחו את העונה הזאת בצורה מדאיגה, אבל נצחון מרשים מאוד על הסלטיקס וניצחון נוסף על אינדיאנה ייצבו את הספינה. דריגץ' נראה ממש לא רע כשחקן שישי, קארוסו מתחיל לחזור לעניינים והליבה של לווין, דרוזן, וויליאמס וווץ' נראית קומפיטנטנית. זה אומר שלפחות כרגע הבולס לא צריכים לעשות מהלכי פאניקה והם יכולים לחכות שקבוצת הטנקינג הנכונה תחפש לזרוק את השחקנים שלה עליהם ברגע הנכון.

הימור: שיקאגו ב-12

4:00 דנבר נאגטס (2-3) – יוטה ג'אז (1-4):

דנבר 4:

הסופרלטיבים שהורעפו על דנבר כקונטנדרית השנייה באיכותה אחרי גולדן סטייט מוגזמים בעיני, אני מחזיק פחות ממה שיש מאחורי שלושת הכוכבים שלה מאחרים ואני חושב שספק גדול האם ובאיזה רמה שני החוזרים מפציעות יצליחו להופיע על פני 82 משחקים + פלייאוף.

כך שאולי למול הציפיות, הפסדים לפורטלנד ויוטה יכולים להיות מטרידים, אבל לאור העובדה שאנחנו בתחילת העונה, ומארי זה עתה חזר לשחק כדורסל אחרי שנה וחצי צריך לקרות הרבה כדי שפעמוני האזהרה יתחילו להדהד בקולוראדו

יוטה 10:

מה לעזזאל?

אם הטריידים על גובר ומיטשל לא הבהירו מספיק לאן הג'אז רוצים ללכת המהלך של בוגדנוביץ' תמורת אוליניק הבהיר שדני איינג' רוצה להפסיד הרבה ומהר. אבל מה לעשות שלאורי מארקנן מחזיק בתכניות אחרות? שונדרבילט הוא שחקן חמישיה לגיטימי לקבוצה שרוצה פלייאין. שמייק קונלי, קלארקסון וגיי הם וטראנים עם יותר מדי גאווה כדי פשוט לעלות לטנק. וכל זה כשסקסטון עדיין אל ממש תורם.

צפו לטריידים נוספים. בקרוב.

הימור: דנבר ב-15

5:00 פיניקס סאנס (1-3) – ניו אורלינס פליקנס (1-3):

פיניקס 3:

סיום העונה שעברה ולא פחות מכך ההתבטאויות בעקבותיה, היו מדאיגות מאוד עבור פיניקס, התחושה שאין הרמוניה בין אייטון לקבוצה ובעיקר למאמן ותחושת הנבגדות שלו, והתחשה שעם לחץ אפקטיבי אפשר להוציא את פול מאיזון נתנו תחושה שהקבוצה הטובה ביותר בעונה הסדירה של השנה שעברה, מתחילה להתקרב לסוף הדרך שלה, שהחלון נסגר.

אבל פתיחת העונה הזאת מספרת סיפור אחר. ברידג'ס ובוקר עושים כרגע קפיצת מדרגה, איטון עושה סביב ה-15 ו-15 שלו מדי ערב גם אם הוא מחמיץ פנים מדי פעם וכריס פול הוא עדיין כריס פול והיעילות שלו סופר מרשימה כשהנצחון על האלופה ב-20 הפרש כבר היה הצהרה, לא יכול להגיד שאני מוכן להכתיר אותם כיריבה המרכזית של הווריורס במערב בהכרח, אבל כבר אי אפשר לפסול את התרחיש של חזרה לגמר עבור הסאנס, אולי עם ברק אובמה כבעלים, מי יודע.

ניו אורלינס 2:

הקבוצה שבמידה מסויימת התחילה את הסחרור של פיניקס חוזרת לסיבוב נוסף, והפעם עם טנק בצורת ציון וויליאמסון.

הפליקנס היו רחוקים נקודה מלהיות במאזן מושלם, ואולי טוב שכך, הפליקנס צריכים להיבנות בהדרגה על הפלייאוף, למצוא את הדרך לשלב בין מקאלום ציון ואינגרם בצורה יעילה תוך שהם נותנים לכולם דיי מנוחה ולהמשיך לפתח את הצעירים שלהם שהרשימו במיוחד בפלייאוף הקודם.

הימור: הסאנס ב-5

5:00 פורטלנד טרייל בלייזרס (1-4) – יוסטון רוקטס (4-1):

פורטלנד 0:

אולי הקבוצה שהתחושה מסביבה היא הטובה ביותר בשלב הזה של העונה.

הטרייל בלייזרס הכריזו שהם לא הולכים לטנקינג אחרי ששלחו את מקאלום לפליקנס והסיבה העיקרית שזה נכון היא שדיים חזר להיות דיים אחרי הפציעה שלו, דבר שממש לא היה מובן מאליו.

הבלייזרס נעצרו לאחר נצחונות על דנבר ופיניקס עם הפסד מול מיאמי, אבל המחצית השניה החלשה לא אמורה להעלות את מד ההיסטריה בפורטלנד, כאשר סימונס ממשיך לקלוע היטב, ג'רמי גראנט ממשיך להשתלב היטב לצד לילארד וג'וש הארט ממשיך להראות ניצוצות כאשר גם שארפ מראה שהציפיות ממנו לא היו מוגזמות כשהרוקי עולה היטב מהספסל. כשגארי פייטון יחזור לשחק, אפשר לצפות שפורטלנד תהיה קבוצה מהנה ואיכותית.

יוסטון 6:

קצת כמו אורלנדו ודטרויט, היה אפשר לצפות שיוסטון תיראה קצת יותר טוב נכון לעכשיו, אבל למעט הניצחון על יוטה הם נראים דיי מזעזע בשני צידי המגרש, ולמעשה יש מעט מאוד דברים שאפשר להצביע עליהם כחיוביים. בקבוצה שמחזיקה בכל כך הרבה כישרון גולמי בג'יילן גרין, קווין פורטר, שנגון וג'בארי סמית' היה אפשר לצפות ליותר בנקודה הזאת, אל הרוקטס נראים כמו עדר ללא רואה, ויכול להיות שהתכנית היא ללכת שוב לדראפט, מה שמחזק את הצורך בתיקון החוק כך שלא ניתן יהיה לבחור כל כך גבוה כל כך הרבה פעמים ברציפות

הימור: פורטלנד ב-8

לפוסט הזה יש 130 תגובות

  1. תודה
    כפי שציינת הכל תלוי ברצון. שהסלטיקס יתעסקו יותר בכדורסל ופחות בשופטים.
    6 קליעות סתם שנתנו במשחק הקודם בגלל טכניות, אני מדבר עליכן….

      1. WWA קיבלו החלטה להעניש את הסלטיקס. גרנט וויליאמס לא ישחק הלילה בגלל שנגע בשופט. מעניין שלברון נוגע לא פעם בשופטים ולא חוטף לא טכנית ולא השעייה. אני נותן היום פור לקבס לנצח את הסלטיקס באדיבות ה WWA וחוקיה המטומבלים.
        רק שהסקאביאס לא ישכח לגזור שם קופון….

  2. נהדר דור, מדד הפניקה- מעולה, תודה רבה על סרטון האנימה המשעשע, בבקשה תכלול עוד פרקים בסקירות הבאות. ברק אובמה לפיניקס? סתם בדיחה או יש פה משהו שלא שמעתי עליו עד עתה? אתה חושב כמו מהמר אמיתי ובודק גם מצב מנטלי וכדומה שמאוד משפיעים, מעניין כמה מדליות תצבור הפעם אחרי שבפעם הקודמת בכל המשחקים שניחשת נכון (5/11) צברת מדליות , בהצלחה

  3. משום מה, זה עובר בשקט בשקט מתחת לרדאר.
    .
    שחקן א (5 משחקים) קולע 30.8 נק' ב-61.4% אפקטיבי אדירים ו-45.8% נפלאים מהשלוש לצד 6 אסיסטים, 6 ריבאונדים ו-1.4 חטיפות.
    יוצא מן הכלל.
    שחקן ב' (4 משחקים) קולע 32.5 נק' למשחק ב-60.2% אפקטיבי ו-48% מהשלוש לצד 5.8 אסיסטים, 3 ריבאונדים ו-1.3 חטיפות.
    .
    שחקן א זה סטפן קרי, שבצדק מזכירים אותו בכל דיון על השחקנים הטובים בליגה.
    שחקן ב זה דווין בוקר.
    מי שצפה השנה בסאנס יודע שהוא משחק כדורסל אדיר,
    המספרים רחוקים מספר את כל הסיפור.
    .
    (במאמר מוסגר –
    טפו, טפו, טפו! וכמה חמסות שצריך)

  4. תודה מצויין . מעניין אם הכושר יאניס קשור להשתתפות באליפות ארופה ותהייה מתישהו ירידה טבעית , עוד חןדשיים נגיד . או שהוא ימשיך להתקדם בקצב הלא הגיוני שלו לשחקן הכי טוב בהפרש גדול מהאחרים

  5. בהקשר של הפאניקה והלייקרס, מזכיר לי את "העולם הערב" זצ"ל עם "ולא להזריק אטרופין!".
    .
    * מי שצחק או אפילו הבין את זה, אתם זקנים…

  6. רק חושב על זה שבויאן עבר באינדיאנה ויוטה ועכשיו בדטרויט, נשאר לו מינסוטה ואוקלהומה והוא משלים את כל החורים הכי גרועים לשחק בהם בארה"ב
    תודה דור, אכן פאניקה 0 בשדות התירס, מתקדמים כמתוכנן ואפילו טרנר חזר לפרקט, להציגו לראווה שייקטף בקציר הקונטנדריות הבא תמורת המרבה במחיר

  7. תודה דור
    מעניין לראות את התופעה מפורטלנד ללא לילארד
    האם מקאלום יזכר היסטורית כרודי גיי של פורטלנד?
    .
    אצל קליבלנד הפוחזים אפשר לציין כדאגה את אייזיק אוקורו שמתהדר בסטטיסטיקה של בן סימונס אם הוא היה משחק בלייקרס, 1.5 נק למשחק ב25% למשחק

  8. מדד הפניקה קנה אותי,אחלה רעיון דור
    פילי+דוק ריברס, איך מורי נותן לחננה הזאת להרוס עוד עונה?
    ממש לא מבין.
    השלייקרז הפכו לבדיחה נוראית,אבל לא נורא,
    מי שהולך לישון עם זבלה,קם מסריח.

  9. לזכרו של אחד מהגדולים מכולם, שהלך היום לעולמו.
    וזיכרון מ 1989 הייתי בשלוחה של סאן רקורדס בלונדון שם קניתי מספר תקליטי רוקנרול מעניינים.
    חדר המדרגות של החברה היה מעוטר בצילומים של ג'רי לי שהיה טיפוס מפוקפק אבל פרפורמר אדיר.
    1, 2, 3
    https://www.youtube.com/watch?v=ve9UFWdrzvs

  10. תודה דור.
    מדד הפניקה מעולה.
    הערב, לעומת זאת, די חלש.
    צודק – יוסטון עם כל כך הרבה כשרון משחקים שכונתי ולא מצפים לכלום.

  11. אחלה פרוויו
    לאורי מרקנאן, דה פיניש בוצ'ר, מחזיק את הראש של המורמונים בגאווה מעל פני המיים בסולט לייק, סיטי.
    הטירוף ביוטה בעיצומו
    מסיבות חציר בכל עיירה נידחת
    ההצגה הכי טובה בליגה
    אם היה לי כסף הייתי שם על יוטה לאליפות.
    מעבר לקצב הפיני מטריף את הליגה אוליניק, האיש בעל הקוקיה האחת וכמובן קונלי, האיש עם הקשיחות ממפיס.
    כבודדדד
    💪

  12. Adrian Wojnarowski
    @wojespn
    ·
    Follow
    Davis’ absence likely means Russell Westbrook remains in the starting lineup tonight.
    Dave McMenamin
    @mcten
    Anthony Davis is out tonight, per the Lakers. Lower back tightness.

    1. מחושים בגב התחתון? ממש תעלומה מה זה. מספיק מבט אחד על דיוויס בשביל להבין שהוא עקום. יוגה יעזור לו אבל אין סיכוי שמישהו יעניין אותו בזה, עדיף שיקוי קסם.

      1. מסכים, זה אחד המוזרים בהתחשב בעובדה שהוא בחירת לוטרי שלהם (12, לפני שנה), שהם בחרו אותו כחתיכת פרויקט לפיתוח ובוסרי מאוד, ככה סתם לחתוך הגיוני שזה בגלל עבירת משמעת.

      1. הלם
        אבל גם קצת מסביר למה הוא לא מצליח להתרומם למרות הפוטנציאל המטורף.
        וגם – כשיתגבר על הקשיים ויחזור הוא יחזור בוודאות אלינו, אחרי שנהגנו בו בהגינות כזאת.
        עוד נראה אותו מצליח אצלנו

  13. Marc J. Spears
    @MarcJSpears
    Josh Primo is a great young talent. Scores easy. Just 19 years old. Spurs had been developing this kid. The small market Spurs don’t just drop a player like that unless something detrimental happened off the court. Not sure what. Coach Pop declined comment. Very odd situation.

  14. בנקרו נראה כמו גבר שמשחק עם ילדים.
    ההורנטס עם 30 נקודות במחצית… בשביל זה החזירו את קליפורד?!?! שיחזיר את פלאמלי וישחק עליו כאילו זה מינימום יוקיץ'…

  15. בפייסרס נגד הוויזארדס, כשהאלי מנהל את ההתקפה זה נראה לא רע בכלל ומאת'ורין ממצב את עצמו כגו טו גאי. מאוד אוהב את ג'קסון וחושב שצריך לשלב אותו ליד סמית', ולתת יותר דקות לנייסמית' ע"ח הילד. מעבר לזה, הייתי רוצה להפריד את הדקות של נמבהארד ומקונל, לנסות אולי לשים את האלי ליד מקונל שישחק דקות אוף דה בול ולנסות את נמבהארד בתפקיד שלו כרכז קלאסי ולא סקנד גארד. סה"כ הגרעין הצעיר מתפקד לא רע (חוץ מדוארטה שמהמעט שראיתי רק נסוג אחורה). 101 נק' על הראש של וושינגטון ב-3 רבעים, לקבוצה בוסרית כמו הפייסרס זה יפה גם מול ההגנה המחפירה של הוויזארדס.

  16. מיילס טרנר נראה טוב מאוד עד כה, יש חמישייה שלו והמחליפים עם מקונל האליל שמפעיל אותו, והוא מול מחליפי וושינגטון שזה גאפורד ככה שלא פלא שהוא משחק ככה. ג'יילן סמית' חייב להתחיל להביא את הנתונים הפיזיים שלו לידי ביטוי ולהיות פיזי יותר, לא לפחד ממגע, בהגנה כמו בהתקפה.
    ובינתיים, אנסלד שכח את אבדיה על הספסל, למרות שבדקות שראיתי (מתחילת הרבע השלישי) הוא סטטיסט, משחק רחוק מאוד מהכדור, בלי תנועה בכלל. בהגנה הוא קיבל את האליברטון, האלי לא זרק אבל הניע היטב את הכדור.

  17. בזמנו, חגי ניסני כתב על אוהדי ספורט, מה עדיף, נקניקיות אמריקאיות או אלימות אירופאית, וצידד באמריקאים. יכול להיות שהוא צודק, אבל אוהדים אמריקאים זה פשוט דוחה לראות, כל פעם מחדש.

      1. ברור, פשוט נעשתה ההשוואה אבל אני רואה את האוהדים של וושינגטון ועולה בי תחושת קבס עזה מהרדיפה אחרי המצלמות ומחוסר העניין במשחק

  18. קשה לי לראות את הלייקרס יוצאים עם ניצחון היום למרות שהם קרובים חסר להם הדיוויס ללירה. מהצד של מיני זה ממשיך להיראות לא טוב

  19. וושינגטון זה גועל נפש מזוקק, תמצית של איך כדורסל לא אמור להיות, ביב שופכין של אינטלגנציית משחק, הדמייה מדויקת של חירוב רעיון משחק הכדורסל, בית ספר לניהול כושל של קבוצה, ארגון ושיטת משחק, בית קברות לכשרונות, תמהיל של חומרי הרדמה וטשטוש מהזן הנחות ביותר, ערב רב של סתמיות וטפשות שלובות, גן עדן לחסרי דעת, עדות לעולם הולך וקמל.
    ובזה נסתתמו טענותיי.

    1. תגיד, בשם הפרובינציות או המשמעות הפטריוטית מותר לרשום תגובות בשפה כזו, אחרי שכל הזמן אתה (בדרך כלל) זה שרושם ומגנה תגובות המשתמשות בשפה כזו?

    2. שקלת לכתוב ספר? תגובה טובה. אהבתי. רדידות השפה מתבקשת והיא אף עושה עם וושינגטון חסד ביחס למה שרצוי וצריך לאמר על ה(לא)קבוצה הזאת.

        1. שנה שעברה בשלב הזה הם היו במקום הראשון כמדומני.
          כמי שחוזה מידי פעם במשחקי ה(לא) קבוצה הזאת אומר רק שהתגובה האת היא כאין וכאפס לעומת מה שאני הייתי כותב אם הייתי מרשה לעצמי לשחרר באופן מלא את חרצובות לשוני.

  20. תוצאה שלא משרתת אף אחד מהצדדים, למעט העלאת ערכם של טרנר והילד בדרך (אולי) לטרייד עתידי. ההגנה של וושינגטון פשוט לא קיימת, עם כל הכבוד לדני אבדיה ול"טיקט ההגנתי", גם אם הוא שומר, ולא ראיתי ממנו הגנה גדולה, הקבוצה חייבת לשמור, לא מספיק אחד. בוושינגטון זה "איש הישר בעיני ביל יעשה, כל אחד לעצמו בנוסף לסגל שבנוי מאוד לרוחב, ובנוי לא טוב.

  21. הזוי לראות את דני רץ בהגנה אחרי כל שחקן שמקבל את הכדור. הוא רץ משחקן לשחקן ואף אחד אפילו לא עושה כאילו הוא עוזר לו. חוסר אכפתיות כזה לא ראיתי באף ספורט מקצועני ולמאמן זה לא מזיז את הזרת.
    בנוסף, שמתי לב שבNBA אם שורקים עבירה לא יראו שידור חוזר שלה כדי שלא תוכל לשפוט בעצמך ולראות שזאת שריקת אוויר.
    המוצר פשוט איבד מהערך שלו.

    1. וושינגטון זה גועל נפש מזוקק, תמצית של איך כדורסל לא אמור להיות, ביב שופכין של אינטלגנציית משחק, הדמייה מדויקת של חירוב רעיון משחק הכדורסל, בית ספר לניהול כושל של קבוצה, ארגון ושיטת משחק, בית קברות לכשרונות, תמהיל של חומרי הרדמה וטשטוש מהזן הנחות ביותר, ערב רב של סתמיות וטפשות שלובות, גן עדן לחסרי דעת, עדות לעולם הולך וקמל.
      ובזה נסתתמו טענותיי.

    2. קיבלת בזה הרגע חוזה mle בשבר תמשיך ככה תגיע למקס.
      למה שמישהו ישמור בליגה חחח גם לדני ירד האסימון בקרוב פשוט יש לו לחץ חוזה כרגע אז הוא שומר אחרי החוזה הוא יהיה כמו כולם.
      החוזים בליגה הם על נק למעט מקרים חריגים מאד של טפשות כמו אצל גובר האדרה העצמית ורכיבה על כוכבים כמו דריי או סתם הייפ של בחירה 1 כמו סימונס.
      קלעת יותר קיבלת יותר נוסחה פשוטה. אז בווש כולם מחפשים חוזים.

  22. גארלנד מי? מיטצל וקריס לה-ורט השתלטו על עמדות הגארד של קליבלנד. חבל רק שאני לא רואה את לה-ורט נשאר בריא עונה שלמה.

  23. 5:0 לא נעים . הוא אומר עכשיו רק פעם אחת בהיסטוריה שהלייקרס היו במיניאנפוליס עונת 56/55 התחילו ככה.
    ומה שהנמלה עשה עכשיו לראס למרות ששרקו זה שיא ההשפלה לקח לו כדור בשני ידים כשניסה להטביע.

  24. NBA.com/Stats
    @nbastats
    ·
    Follow
    Tyrese Maxey is the 3rd player in NBA history to record 40+ PTS and 9+ 3PM in a game while shooting 75%+ from the field and 75%+ from 3.

    He joins:
    Kyrie Irving: 50 PTS, 9 3PM, 78.9% FG, 75% 3pt FG on 03/08/2022
    Klay Thompson: 44 PTS, 10 3PM, 85% FG, 90.9% 3pt FG on 01/21/2019

  25. מה קרה ציון השמן שוב פצוע חחחח מה קרה לאינגראהם גם נפצע? דיוויס? 😂
    הכנה לקויה לעונה חגגו כל החופש בטח שתו בלי סוף עישנו זיינו חודש חעונה כאילו התחילו להתאמן. לא שיחקו בכלל בליגות קיץ ומשחקי הכנה סתם שמו שרשר והרביצו הופעה ביציע והם העונה התחילה 4 5 משחקים והם גמורים חחחחח ואחכ אומרים לנו שזה בגלל העומס,של 82 משחקים 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 ואנשים אוכלים את השטות הזאת
    בדיחה

    1. אתה חושב שזה קל? לשתות,לזיין,לבלות ,לאכול כמו חזיר ואז לשחק כדורסל?
      עשיתח את זה במשך שנתיים כשגרתי בוגאס , לקח לי חצי שנה להתאושש

      1. חחח
        אתה אוכל את השטות הזאת?
        אם לא היה שותה כמו חזיר עם שרשר לא היה לו זעזוע או מח חחחח
        אם היה משחק כמו שהטבע ברא אותו בלי תחתונים אז הוא לא היה מזדעזע כל כך בקלות
        חחחח
        די לרמות אותנו עם עובדות

        1. 4 מחזורים בעונה חצי ליגה בחוץ. אלו הן העובדות. אין שום עומס וכלום. עובדות.
          אה זה בגלל 82 משחקים הם מסכנים😉
          אולי תבין שהחברה האלה עושים עליך הצגה ואתה בולע בשקיקה הכל? לא קצת נאיבי?
          הם לא בכושר לא מכינים את עצמם נכון בפגרה, לא צריך להיות גאון בשביל לראות את זה. העובדות מדברות בעד עצמן. חצי ליגה בחוץ במחזור 4!!! לא מחזור 66.
          אף אחד לא התלונן על השטויות האלה בעבר פשוט באו ושיחקו.
          היום קשה להם לשחק, קשה להם לשמור, קשה להם לרוץ 😉
          הבדיחה על חשבונך

      2. חח זה כוון לכלל השחקנים המושבתים כבר במחזור 4. 4ני לא מתעדכן פרטני בכל אחד אבל היי שלא ימכרו סיפורים של 82 משחקים. אנחנו במחזור 4 וחצי ליגה גמורה מושבתת. אז יש כמה צדיקים ביניהם שהפצעו אולי מזעזוע מוח וכאלה אבל אתה מבין את הכיוון הכללי.

  26. דונובן מיצל מפלץ השתלט לחלוטין על הקאבס.
    אולי הבעיה בפילי היא טמביד? כאילו הוא מדהים והכל אבל לא נראה שנגיע איתו לאנשהו בשורה התחתונה כל פעם יש תירוץ אחר איתו. הוא לא שיחק היה הגנה סוף כל סוף במקום הקליר פאת שלו.
    גם על דירק אמרו ככה שנים בסוף הביא טבעת אבל זה היה אחרי המון שנים ולא נראה לי שטמביד שם. הוא עצלן ולא בכושר למרות שבלתי עציר. אם העונה אין גמר אני מתחיל לשקול להטריד את טמביד

    1. הבעיה שאתה לא יכול לשחק עם אמביד,טאקר והאריס בחמישיה , שלושה כבדים שלא יכולים לזוז , טוביאס צריך לעוף לספסל ובתקווה שיעוף לאוקלהומה ומלטון או טייבול צריכים לפתוח

      1. גם שבר איזה שיא מונפץ, בונוס.
        שימחה וששון בלייקרס ניישן
        אם אתה רוצה לראות משהו מצחיק לך לכאן:
        https://youtu.be/Dude0uO3G7A?t=94
        רוב פארקר מתפוצץ על ג'יי ג'יי רדיק שאמר אחרי ההפסד הראשון של הטראקרס לגולדן במשחק הפתיחה שכולנו צריכים להפסיק לרדת על הלייקרס ופשוט לשבת ולהנות משבירת השיא של השקץ

  27. זה לקח כמה רגעים,
    אבל הציוץ של קיירי הופך לטרנד,
    והנטס שגם ככה עסוקים בעיקר בלאכזב מוצאים עצמם (שוב) פיונים במשחק המוחות המבריק של הגארד המוכשר…
    .
    התחרות בין 2 מגדולי הפורוורדים שהליגה ראתה קשה, ממש –
    מי דפוק יותר?
    לברון והטרייד עבור ראסל ווסטברוק
    או
    דוראנט שעזב את גולדן בשביל לשחק עם קיירי??!

    1. קיירי ראה מה קורה עם קניה ווסט וחשר החליט לקפוץ גם על הסוס הזה. לא יודע אם מתוך רצון להגן על ווסט או כי הוא זיהה הזדמנות חדשה לבלגן.
      לא שאני בעד לבטל אנשים (אפילו לא את קיירי) אבל את ווסט יכלו לאפסן כבר לפני שנים, למשל כשהאשים את השחורים בזה שהיו עבדים לאורך זמן כרגע בטוויטר יש די הרבה אנשים שמגנים על העמדות של שני המנוולים האלה.

  28. בס"ד
    תודה רבה.
    נהדר ומעניין מדד הפאניקה.
    לא מסכים עם 2 דברים:
    יוסטון, היה ברור שהם הולכים על טנקינג, ויקטור הוא חייזר….
    ללייקרס. הייתי נותן 9, רק כי ראס עדיין משחק, תמיד יש את התקוה הלא ממומשת לאייד על ראס.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט