דונצ'יץ' הוביל את המאבס לניצחון והווריורס ניצחו את ההיט במשחקי חמישי / תומר שנאן

ברוקלין נטס (4-1) 125 – דאלאס מאבריקס (2-2) 129 לאחר הארכה

אמנם המפגשים שלהם עד כה העונה לא היו קלים, אמנם הם היוו תחרות ראויה בכל משחק, אבל אחרי חמישה משחקים הנטס סופרים כבר הפסד רביעי.

המשחק עצמו היה צמוד מאוד, רווי בריצות עבור שתי הקבוצות כאשר עד ההארכה לא היה ניתן לדעת לאן זה הולך.

המשחק התחיל בריצת 9:2 של הנטס שנענתה בריצת 10:0 של המאבס, לאחר רבע צמוד האורחים רצו שוב לקראת סיום הרבע ושלשה של דונצ'יץ' קבעה 30:23 לאחר 12 דק' של כדורסל.

הנטס נגסו בהפרש בהדרגה ושש דק' לסיום המחצית דוראנט קבע 42:41 עבור ברוקלין. הפורוורד המוכשר וחבריו החלו לרוץ וכעבור דקה וחצי ההפרש היה כבר 8 עבור המארחת. לקראת סיום הרבע השני דאלאס החלה לרוץ, ושלשה של בולוק שלוש שניות לסיום הרבע קבעה 61:59 לדאלאס בסיום המחצית הראשונה.

הרבע השלישי היה צמוד לכל ארכו, לאורך רובו היו אלו דווקא האורחים שרדפו אחרי ברוקלין, אך לקראת סיומו דאלאס הפכה את התוצאה כאשר שלשה של טים הארדוואי אחרי אסיסט יפהפה של דונצ'יץ' קבעו 90:84 למאבס בסיום 36 דקות.

הרבע הרביעי נפתח בשלשה של גרין שקבעה יתרון 9 אך שתי שלשות מהירות של קיירי אירווינג צמצמו את הפער לשלוש בלבד תוך פחות מדקה. 3.5 דקות לסיום הנטס עלו ליתרון 4, המאבס הזעיקו טיים אאוט אחריו דונצ'יץ' והארדוואי הפכו את התוצאה בדרך ל-112:110 דקה ועשרים לסוף. שתי הקבוצות לא הצליחו לקלוע למשך זמן ממושך כולל חסימה אדירה של דוראנט לנסיון לייאפ של דונצ'יץ'. ואז 12 שנ' לסיום זה קרה – בן סימונס וקיירי הצליחו לחנוק את דונצ'יץ', סימונס חטף את הכדור, יצא למתפרצת, מצא את KD שעם צעד וחצי מהשלשה וניתור כמעט מקו העונשין בדרך לדאנק קבע שוויון 112. המאבס הזעיקו טיים אאוט, כדור אחרון של דאלאס.

דונצ'יץ' חדר ומצא עם מסירה אדירה את בולוק, אך האחרון לא הצליח לנצח את המשחק. לאחר 48 דק' של כדורסל יש כאן תיקו, הולכים להארכה.

לצערם של הנטס, ההארכה הייתה סיפור אחר לגמרי. דקה וחמישים ושלוש שניות לסיום דונצ'יץ' קבע יתרון 9 למאבס. ברוקלין עוד הצליחה לחזור לפער של 3 נק' 16.5 שניות לסיום, אך קליעת עונשין של בולוק 7.5 שניות לסיום והחטאת שלשה של דוראנט קבעו את תוצאת המשחק. 129:125 לדאלאס לאחר 53 דק' של כדורסל!

דונצ'יץ' סיים עם טריפל דאבל מפלצתי שכלל 41 נק', 14 אס', 11 ריב' ו-3 חט' אצל המנצחת.

אירווינג סיים עם 39 נק', 4 אס', 7 ריב', 3 חט' ו-4 חס' ודוראנט הוסיף 37 נק', 5 אס', 3 ריב' ו-2 חט' עבור ברוקלין.

אוקלהומה סיטי ת'אנדר (3-2) 118 – לוס אנג'לס קליפרס (3-2) 110

הקליפרס הגיעו ללא קוואי, פול ג'ורג' היה אנמי ושג"א הוביל את הת'אנדר לניצחון שני העונה במשחק אדיר.

המשחק נפתח בריצה של אוקלהומה על חשבון האורחת שלא כל כך הבינה מה קורה בדקות הראשונות. ו-3 דק' לסיום הרבע שלשה של שיי קבעה 30:12(!) עבור הת'אנדר, בור ממנו היה נראה שלקליפרס יהיה קשה מאוד לחזור.

רבע שני אדיר של 36:19 עבור האורחים בהובלת רג'י ג'קסון וג'ון וול עוד נתנו ל-LA תקווה, אבל ככל שהמשחק התקרב לסיומו אוקלהומה השתלטה של המשחק והגדילה את הפער, כשבסיום מעבר ללהמתיק מעט את הגלולה הקליפרס לא יכול לעשות יותר מדי בכדי למנוע את ההפסד הזה.

אצל הת'אנדר שיי סיים עם 24 נק', 6 אס', 5 ריב' ו-3 חט'. דורט הוסיף 21 נק', 4 אס', 3 ריב' ו-2 חט' משלו.

21 נק' ו-3 ריב' של נורמן פאוול, 18 נק' ו-4 אס' של רג'י ג'קסון ו-17 נק', 6 אס' ו-3 ריב' של וול לא הספיקו עבור האורחת.

גולדן סטייט ווריורס (2-3) 123 – מיאמי היט (4-2) 110

ממליץ לכולם לקרוא את הסיקור הנהדר של שגב מטוס מהצ'ייס סנטר

הווריורס שלטו לאורך כל המשחק, כאשר פעם אחר פעם ההיט ניסו לבצע קאמבק ולנטול את ההובלה. מפתיחת הרבע הרביעי גולדן סטייט החלה לרוץ ולא השאירה סיכוי ליריבה מפלורידה בדרך לניצחון השלישי של קרי ושות' העונה.

קרי סיים עם 33 נק', 9 אס' ו-7 ריב', קליי הוסיף 19 נק' משלו ואנדרו וויגינס סיים עם 18 נק' ו-10 ריב' אצל הווריורס.

ג'ימי באטלר סיים ערב אישי נהדר מבחינתו עם 27 נק', 8 אס', 6 ריב' ו-6 חט' ובאם הוסיף 26 נק', 8 ריב', 4 חט' ו-3 חס', אך שאר הצוות המסייע של ההיט סבל מיום חלש וזה פשוט לא הספיק מול המכונה מסן פרנסיסקו.

סקרמנטו קינגס (4-0) 110 – ממפיס גריזליס (1-4) 125

הקינגס סופרים הפסד רביעי בארבעה משחקים, הגריזליס ממשיכים להרשים וכרגע הם בין המועדונים בכושר הטוב ביותר בליגה.

סקרמנטו הצליחה להוביל לאורך רוב הרבע הראשון, במהלכו אף עלתה ליתרון דו ספרתי הודות ללייאפ של סאבוניס. אך מפתיחת הרבע השני דזמונד ביין וג'ה מוראנט נכנסו לקצב, הובילו את ממפיס ליתרון ומשם האורחת לא הסתכלה לאחור כאשר הרבע האחרון כבר היה ברובו גארבג' טיים אחד מתמשך.

ביין סיים עם 31 נק', 4 אס' ו-6 ריב' וג'ה הוסיף 22 נק', 6 אס' ו-5 ריב' אצל הגריזליס.

בסקרמנטו 27 נק' ו-6 ריב' של פוקס ו-20 נק', 3 אס' ו-3 ריב' של האריסון בארנס היו מעט מדי.

לפוסט הזה יש 16 תגובות

  1. תודה תומר. בגלל שראיתי את ממפיס- קינגס אז בגזרת הרוקיז' עד כה (אין כמו מסקנות ראשוניות ונמהרות) קיגן מורי נראה עוד יותר טוב אפילו עד כה ממה שאני לפחות ציפתי ויש לי תחושה ראשונית בקצה האצבעות שממפיס עשו זאת שוב ולארביה עוד יזכה בעתיד הלא רחוק לטיקט של גניבת דראפט ביחס למקום ה-19 בו נבחר.

  2. סיקור מעולה, רק נשמטה השורה עם הסטט' של הכוכב השלישי של הנטס:
    סימונס עם 7 נק', 8 ריב' וארבעה אסיסטים

  3. אני שם רגע בצד את הטווח הפסיכי של קרי מחוץ לקשת, מיאמי עם נחיתות מוחלטת בריבאונד (שוב). אדבאיו שומר עילית והרבה פעמים לוקח את הגארד של היריבה, אבל ההחטאה הופכת לריב' התקפה כי מיאמי נמוכה מדי. לא הגיע הזמן לנסות משהו אחר?

      1. כל פעם אני חושב, לא רק על סטפ אלא בכללי, שזה נורא מוזר לחגוג בצורה כל כך מוחצנת, אולי אפילו שחצנית. ואז אני נזכר שהם בוחרים צעירים שעושים את העבודה שלהם מול 20 אלף איש, בשידור חי לעוד מיליונים. דרך מוזרה לנהל את החיים

      2. אתה אומר את זה בגלל שהוא לבן
        🙂
        אני מסכים עם לאסוף, וגם בעיני אין הבדל בין סטף לבין אחרים שמגזימים עם החגיגות והטפיחות על החזה כמו ילדים מלאים בהורמונים.

  4. תודה על הסיקור
    משחק משוגע בברוקלין, הפרשים של כדורגל.
    ארווינג ודוראנט במספרים מופרעים, כל השאר חושך
    🤣

  5. תודה.
    "קליפרס רעים מאוד עד כה. אם שיי משחק הם מפסידים."
    .האשך 27/10/22
    נמאס.
    מקרי. לא חשוב. גם לנבא לפני הפליאוף שהלוחמים יקחו אליפות ? מול בוסטון? זה גם מקרי? כל הפליאוף?
    מה קרה בסוף????
    חוסר היכולת של אנשים לפרגן היא רעה חולה מספר אחת של האנושות קוראים לזה תסמונת הפוץ או תסמונת הנאד הנפוח.
    בעעעעעעהההההה.
    נמאס מהזלזול באנשים שלא מחזיקים phd בפיזיקה גרעינית כי זה לא ממש מעניין אותם לא כי הם לא יכולים .
    איזה מאוס.
    כל הכבוד בקיצור וכל החכמים עלאק…
    עדיף שאני לא אמשיך

כתיבת תגובה

סגירת תפריט