הכל בראש/ יומן אליפות קליפרס #5 – אסי שלם

פתקה

בס"ד

הכל בראש/ יומן אליפות קליפרס #5 – אסי שלם

איזה יום שישי נפלא, לפגוש את מנחם וכל החבורה, לשחק כדורסל במגרש ממש מחורבן בהרכב נמוך(זעפרני ב5??, הוא 1.70 מ' על עקבים) ולנצח את גבוהי ממפיס ב'סמול בול' מושלם(11-6). היה שווה את הכלים שחיכו לי בכיור ואת כל ההכנות לשבת שזרקתי על אישתי.  אבל היא לקחה את הריבאונד יותר טוב מדיאנדרה ג'ורדן וסגרה את הפינה. האוכל בארוחת שבת היה מעולה, תודה שהתעניינתם. הספקתי גם לראות את הקליפרס ממש לפני שבת מנצחים בצורה מרשימה את הווריורס ומובילים 1-2.

נגמר? הרבה מים עברו בנהר של סטרלינג וכרגע הכל יכול להיות.

אם היינו יכולים לקבל הצצה לפתקה המפורסמת שיושבת אצל המאמן בכיס המקטורן היינו יכולים לראות את הכיתוב הבא:

פתקה
במשחק הזה לא היו דברים יוצאי דופן:

הספסל עשה את שלו באופן יחסי: קרופורד התפוצץ עם 26 נק' ב27 דק'. גריפין עשה את המספרים שלו, ואפילו תומפסון היה בבעיית עבירות. נו… אז מה השתנה? למה הקליפרס קיבלו בראש אתמול?

הצצה בפתקה של ריברס מראה שהעוגן המרכזי בהגנה דפק נפקדות אתמול. דיאנדרה ג'ורדן(0 נק', 6 ריב' ו2 חסימות) במשחק הכי חלש שלו הראה שבלי העוגן המרכזי שלך אין לך סיכוי גם מול משחק בינוני + של היריבה(אחרי הכל, הם לא משחקים מול ה'בובלעך'). כל נורות האזהרה שהדלקתי אחרי ניצחון במשחק 2 הבהבו בספינה השוקעת במצולות:

ההגנה של LA לא היתה קיימת.

1. להפסיד לקבוצה כמו גולדן סטייט(שוב, בלי בוגוט) בריבאונד 32-34.

2. לשחק עם טורקוגלו ודייויס ביחד(5 כדורים חוזרים ביחד!!) זה אומר שאין לך הגנה מאחורה, לא כדורים חוזרים ולא חסימות.

3. קארי פתח בסערה עם 17 נק' ברבע הראשון, מזה לא הצליחו האורחים להתאושש. איפה הגנת ה"תג-מחיר" שהוציאה את הsplash brothers משיווי משקל?

כל הדיבורים על טקטיקה וניתוחים מקצועיים יכולים להיות יפים על הנייר אבל אם החרם הקטן של השחקנים(וגם המאמן ריברס לא נראה מוטרף במיוחד לאור היכולת העלובה) הולך להמשיך אפשר לקפל את הבאסטה. זה נגמר.

שביתה איטלקית?

המשחק הבא, ובמיוחד המצב רוח שיגיעו איתו למשחק, הולך לקבוע את המשך הסדרה.

 

לפוסט הזה יש 27 תגובות

  1. דובי תרשה לי לעשות סדר קצר בדברים
    סטרלינג טיפוס נאלח, כמו הרבה מאוד מליארדרים (זה נתון ידוע שהם בעלי יכולת אמפתיה מינימלית ע"פ מחקרים רבים).
    הסיפור הוא שהוא חי בנפרד מאישתו ויוצא (כלומר רוכש) את תשומת לבה של גולד דיגריט בת 30 ומשהו (חצי שחורה ודי מעאפנה לטעמי). עכשיו אישתו תובעת ממנה את הרכוש שהוא פינק אותה (פרארי ועוד) ופירסום ההקלטה שעשתה הגולד דיגריט בא לוודא שאישתו לא תתבע אותה (חלק ממסע סחטנות).
    חוכמה גדולה למשוך זקן סנילי, אכול קנאה ב"חברתו" ש"מסתובבת" עם כל העולם, במלותיו.
    ודרך אגב הוא ציין את הערכתו הרבה למג'יק בשיחה.
    וזו חלק מאמריקה, גזענות, צביעות, סחטנות וצדקנות (כולם קצת גזענים), ומהסיפור הזה אף אחד לא יוצא טוב, גם לא אני.

    1. רמי, אני אוהב אותך אבל אל תבאס.
      תן למצות את הסיפור הזה עד הסוף.
      את סטרינג צריך לשים גבוה כדי שיראו וייראו. ברור שהוא לא הגזען הגדול בעולם ובטח לא היחיד, אבל חובה עלינו להשתמש בזה בשביל האמירה.
      אם אתה מרגיש שנעשה לסטרלינג עוול, תגיד.

      1. המקרה מעניין כי יש לו השלכה מיידית על קבוצה שהייתה מועמדת רצינית, ופתאום ברגע, הוציאו לשחקנים את החשק.
        בין השחורים הכינוי לאחד שמציית ללבן מושחת הוא הדוד טום (uncle tom) ואני בטוח שמילים אלו נאמרו לשחקני הקליפרס.
        פשוט חבל שכך קרה ונראה אם יצליחו להתמודד עם המקרה.
        אוהב אותך שבעתיים.

  2. זה נאחס רציני. מצד אחד, ריברס וכל החברים, מתים לזכות באליפות בשביל עצמם והמקום שלהם בהסטוריה של הNBA. ויש להם הזדמנות לעשות את זה השנה, לא בכל יום בונים קבוצה כזאת. מצד שני, לכל הישג שהם ישיגו, שותף גדול ובכיר יוצא הבעלים סטרלינג הטיפש והגזען, שיותר שמהוא כזה, הוא בעיקר המילארדר שחושב שהוא יכול לעשות ולהגיד מה שהוא רוצה, בגלל שיש לו כסף.
    האמת, לדעתי מי שיכול לצריך להוציא את העגלה הזאת מהבוץ זה ריברס (אפשר בהחלט יחד עם פול): הוא צריך ללכת לסטרלינג ולהציג לו אולטימטום – או שהוא יוציא איזה הודעה סופר מתנצלת וסופר מתרפסת ושמסבירה כמה הוא היה אידיוט ושזה נורא ואיום בכלל להגיד דברים כאלו ושזה לא תירוץ שמשכו אותו בלשון ולא תירוץ שום דבר (מה שלא יקרה כי הוא נראה זקן עקשן ומיליונר שלא מוכן לקבל תכתיבים משפילים) או שהוא מודיע שכדי למנוע נזק לקבוצה ולאוהדים ולמועדון, הוא משעה את עצמו, ומעמיד את הקבוצה למכירה. האולטימטום של ריברס הוא: אם אתה לא עושה זאת, אין סיכוי שננצח ונעלה שלב, אני וכל השחקנים יחפשו חוזים אחרים ויעשו הכל כדי לא לתת תמורה לחוזה הנוכחי בלי להיפגע מתביעות, ובכך למעשה יפגעו קשות בשווי של הקבוצה – לא יהיו מינויים, לא יהיו שידורים, לא יהיו פרסומות.
    זה משהו שיותר קל להם לעשות מאשר להנהלת הNBA שמורכבת מבעלים כמו סטרלינג שמתים מפחד מתסריטים כאלו ולא ירצו להפעיל אותם על סטרלינג.

  3. אסי מתי תבין שהקליפרס זה מועדון שלא יכול לקחת אליפות
    מסורת מסורת ועוד מסורת כאחד ממועדוני הספורט הגרועים בהיסטוריה של אמריקה
    באשר לסטרלינג הוא גזען משחר נעוריו וסירב להשכיר מבנים שברשתו בעבר להיספאנים ושחורים . בגלל יהודים שכמותו ימשיכו לא לאהוב אותנו וחבל . אבן שטיפש זורק לבאר גם 100 חכמים לא יצליחו להוציא וסטרלינג זרק בלוק לפרצופה של האומה האמריקית ולקינוח השתין מהמקפצה .

    1. "בגלל יהודים שכמותו ימשיכו לא לאהוב אותנו וחבל"

      אתה לא רציני אחי.

      אני רוצה להאמין שכתבת את זה בציניות.

      1. מה ג'ורדן עשה? אם זה ההימורים זו לא סיבה בעיני, אני אישית נגד הימורים אבל זה עדיין חוקי בארצות הברית וזה הכסף שלו.

    2. אני רוצה להאמין שאתה טועה. הליגה הזו היא ליגה של שחקנים לפני הכל.מייקל עשה את שיקגו, מאלון וסטוקטון את יוטה ועוד.נכון שהסלטיקס והלייקרס מועדונים גדולים אבל עובדה שביום שאחרי קובי הם בהמתנה למשיח החדש.

  4. האמת מה שמעניין כאן זה ששנים טוענים שרק בגלל סטרילינג והקמצנית שלו הקלי פרס לא מגיעים לשום מקום והנה עד שהוא פותח את הכיס ומעמיד קבוצה מדהימה הוא בא והורס הכל הבן אדם אין ספק מוכשר בטירוף

  5. אני קורא קצת ברחבי הרשת על מג'יק ותוהה מאיפה הוא הולך להביא 2 מילארד דולר לקנות את הפרנצ'ייז בשביל "לדפוק" את סטרלינג.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט