סטרלינג עזר לנצח את הקליפרס / מנחם לס

 

סטרלינג עזר אמש לחסל את קבוצתו

 

 

לא השתתפתי בטוקבק בחצי הראשון כי חזיתי במשחק אצל חברים. התחלתי להשתתף רק בחצי השני.

אבל לא היית צריך להיות 'טוקבקי' כדי להרגיש מתחילת המשחק כדי להבין שכל הבלגן שקרה עם בעל הקבוצה היה יותר מדי עבור כמה שחקנים, במיוחד הגיג-מן שסיימו עם 0 ו-0 (דיאדרה ג'ורדן וגלן 'ביג דדי' דייויס).

לפני המשחק כל שחקני הקליפרס הראו את סלידתם מבעל קבוצתם כשביחד הגיעו לחצי המגרש והורידו את 'הטופס' להראות גופיות ללא לוגו הקבוצה. כולם שונאים אותו – כולל שחקניו. איזו הרגשה זאת לשחק עבור בעל קבוצה שאתה רוצה שיפסיד את מכנסיו, אבל בעת ובעונה אחת כדי שהוא יפסיד, עליך להפסיד?

מצב בלתי אפשרי לשחקן כדורסל.

 

לא הייתי הולך עד כדי כך רחוק לומר שבגלל הגזענות של בעל הקבוצה קבוצתו הפסידה. אבל אין ספק שכל הבלגן ניכנס לראשי השחקנים, עובדה שגרמה ל-BLOWOUT מביש של 97-118 שהישווה את הסידרה ל-2-2. היתרון הביתי של הקליפרס עדיין נשאר, אבל זוהי סידרה המתחילה מחדש, כשהמומנטום חוזר לקבוצה הסימפטית מגשר שער הזהב.

סטפן קרי נתן HUGE PERFORMANCE.  כשהשחקן הזה העם פני הילד הוא במיטבו, אין שחקן אחר בליגה שכיף לחזות בו מאשר ב-'עיניים כחולות/ירוקות' הזה. הוא קבר 33 נק' (7 מ-14 מאחורי הקשת) עם 7 אסיסטים, עם רק שני איבודים.

למעשה, ברבע הראשון יכולת לחשוב ששחקני הקליפרס החליטו על 'שביתה איטלקית' כשהם נתנו לווריורס לפתוח יתרון ענקי כבר ברבע הראשון.

בחצי הראשון כמעט כל הנזק ניגרם ע"י שלושה: קרי, קליי ת'ומפסון, ודייויד לי, שקלעו 47 מ-62 נקודות הקבוצה.

אין כל ספק בכלל שמנצח המשחק החמישי בלוס אנג'לס יהיה מנצח הסידרה.

אע"פ ששחקני הקליפרס לא אחראים לפיו של סטרלינג, קשה מאד לצוף, ולהישאר על פני המים כאילו מאומה לא קרה, אחרי שפיו גרם לצונמי. המסכן מכולם הוא דוק ריברס שממש גימגם בשעת הראיון איתו בו נתבקש להביע דיעה. כמובן שהוא התחמק:  סטרלינג הוא הבוס שלו, והוא חותם על הצ'קים.

מצד שני אנחנו מדברים כאן על שחקנים מקצוענים. אין כל תרוץ שאני מקבל. נפגעו 'נפשית'? DEAL WITH IT. אחרי שרואים את סרטי השואה בערב השואה בטיווי הישראלי כל הסטרלינג הדפוק הזה הופך להיות בדיחה עצובה.

שחקניו הושפעו לרעה? TOO BAD. יותר גרוע הוא הרעב במזרח אפריקה.

השחקנים לא יכלו לעשות הרבה לפני המשחק מעל ומעבר הלבשת גופיותיהם הפוך עם לוגו הקליפרס מוחבא, בשעת החימום. במשחק זה בלתי אפשרי כי שחקן חייב שם קבוצה ומספר.

כל מה שנותר לשחקני הקליפרס לעשות הוא לחזור למשחק החמישי ולנצח אותו, ואם הם מנצחים את הכל, להיעלם מרונלד סטרלינג בשעה שיקבל את גביע המנצחים הענק. ורק אחרי שהוא ייעלם מהפארקט לחזור ולחגוג עם הגביע.

אבל…כפי שאמרתי…יש…משחק חמישי… ואז ששי…ואולי שביעי…

ואז…חצי גמר…

ואז גמר המערב…

ואז מיאמי היט.

הדרך ארוכה, קומראדים.

 

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 4 תגובות

  1. הם יכלו לעמוד בפתיחה עם אגרוף מורם. אם המחאה הזו עבדה בשנות השישים, למה לא היום?
    אה, וסטרלינג הוא חלאת המין האנושי

    1. אמרתי את זה אתמול!
      אפילו את הסרטון שמתי.

      מנחם בחיאת אני בתל אביב בהשתלמות, תעשה את זה למעני… שים את האתלטים עומדים על הפודיום באגרוף מונף בכפפה שחורה…

  2. ועכשיו יש כבר דיבורים של מג'יק שהוא והמשקיעים שלו (שקנו כבר יחד את הדודג'רס וגם קבוצת WNBA ששכחתי את שמה) רוצים לקנות את הקליפרס מסטרלינג.
    אין מצב ששחקנים, מקצוענים ככל שיהיו, יכולים לעשות הפרדה מוחלטת בין הדברים ולעלות לשחק בראש שקט.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט