ברוקלין במילווקי בראש עשרה משחקים – פריוויו למשחקי רביעי / עמיחי קטן

10 משחקים יש לנו הלילה, כאשר זה שבין מילווקי לברוקלין ממשיך את הלו"ז הקשה בפתיחת העונה של שתי הקבוצות, אם כי הן נחות יותר מרוב האחרות בינתיים. הלייקרס ואורלנדו יחפשו ניצחון ראשון בזמן שמיאמי ינסו להנחיל לפורטלנד הפסד בכורה, יוטה ויוסטון ייפגשו שוב אחרי המשחק הדרמטי ביניהן מוקדם יותר השבוע, ויש עוד משחקים.

2:00 קליבלנד קאבלירס (2- 1) – אורלנדו מג'יק (0- 4):

ללא גארלנד, שנפצע במשחק הפתיחה, ורוביו שהספיק לעשות זאת עוד קודם לכן, קליבלנד משאירים את ניהול המשחק בידיו של דונובן מיטשל ולאברט שמחלקים יחד 13.3 אסיסטים למשחק. בינתיים ההגנה של הקאבס מדורגת רביעית, ההתקפה חמישית, הרבה מזה בגלל שהם מובילים את הליגה באחוזים מחוץ לקשת בינתיים, ורק דאלאס עם נט רייטינג עדיף, מה שמוכיח שהנתון הזה לא שווה הרבה במדגם של שבוע, מכיוון שדאלאס עם מאזן שלילי.

אורלנדו עוד לא בשלב של התעניינות וניצחונות, ולמעשה מדובר באחרונה מחוץ לקליפורניה שעוד לא ניצחה העונה (סקרמנטו ואחת שתוזכר כאן בהמשך). כן מעניין לציין שהמג'יק אחרונים באסיסטים למשחק עם 18 קבוצתיים כאלה בלבד ובאנקרו עם 3/16 לשלוש שפוגמים במספרים שלו. בצד החיובי, באנקרו עם 22.75 נקודות ו-7.5 ריבאונדים ויש למג'יק 7 קלעים בדאבל-פיגרס בממוצע למשחק, כשזה אפילו כולל את בול בול שמפתיע לטובה מהספסל.

רמת עניין של משחק: B- – קליבלנד היא קבוצה מאוד מסקרנת העונה, וגם לאורלנדו יש לא מעט שחקנים צעירים מעניינים.

הימור: אורלנדו יחפשו ניצחון בכורה במקום אחר, ואולי במשחק הבא שיהיה השני שלהם מול הקהל הביתי בסך הכל. קליבלנד ב-17.

2:00 דטרויט פיסטונס (1- 3) – אטלנטה הוקס (2- 1):

דטרויט מגיעים יממה אחרי תבוסה בוושינגטון, כאשר גם ההתקפה וגם ההגנה שלהם היא בין 5 הפחות טובות בליגה. קייד קנינגהם שיפר קצת את קבלת ההחלטות, אך מתקשה נגד השומרים הבכירים של הליגה, ומי שרושם בינתיים מספרים נאים הוא בויאן בוגדנוביץ' שעומד על 15/29 לשלוש ב-4 המשחקים הראשונים, ובסך הכל על 20.75 נקודות למשחק ב-65.7% אפקטיבי.

אצל אטלנטה, ההרכב של יאנג, מארי, האנטר, קולינס ואוקונגו עובד מעולה וניצח את היריבות 46- 33 ב-3 המשחקים הקודמים. החמישייה הרגילה סובלת מחוסר ריווח אצל קבוצה שמדורגת 27 באחוזים מחוץ לקשת עם 30.8%, כאשר בדקות של קאפלה הקבוצה עומדת על 24.5% מחוץ לקשת (13/53) לעומת 39.5% בדקות בלעדיו (15/38). חלק מזה גם על טריי יאנג שעומד על 7/28 מחוץ לקשת העונה.

רמת עניין של משחק: C+ – צמד הגארדים של אטלנטה ושיתוף הפעולה ההתקפי ביניהם, שעוד ישתפר ככל הנראה, הוא הדבר העיקרי ברשימת הדברים המסקרנים.

הימור: ההגנה של ההוקס דווקא פתחה לא רע. אטלנטה ב-10.

2:30 ניו-יורק ניקס (2- 1) – שארלוט הורנטס (2- 1):

עיקר ההצלחה של הניקס בעונת 2021 הייתה בחלק ההגנתי, כאשר הם סיימו את העונה עם רייטינג הגנתי של 107.8, שמיקם אותם במקום הרביעי בליגה, ואילו בעונה שעברה הייתה להם רגרסיה בתחום, כשהם סיימו אותה עם רייטינג של 110.2 והמקום ה-11 בליגה. העונה הנוכחית בינתיים נפתחה טוב מבחינתם גם בהגנה, כשההגעה של ברונסון בינתיים משפיעה לטובה גם על היעילות ההתקפית של רנדל והאחרים.

שארלוט הביסו בקלילות את הספרס ואטלנטה, כשבין לבין הגיע הפסד לפליקנס, ובינתיים הם מסתדרים ללא כל השחקנים שחסרים להם בעיקר בזכות 41.6% מחוץ לקשת (מקום 3 בליגה), ויכולת טובה של רוזיר, היוורד, אוברה, הרוקי המפתיע ניק ריצ'רדס ואפילו דניס סמית. בין כל אלה, ג'יילן מקדניאלס תופס מקום של כבוד עם 9.3 נקודות למשחק ב-10/18 מהשדה ו-6/9 לשלוש שהם 72.2% אפקטיבי.

רמת עניין של משחק: B- – שתי קבוצות שסיימו במקומות 10-11 במזרח בעונה שעברה, ושתיהן נראות ככאלו שיכולות לאיים לפחות על הפליי-אין.

הימור: שארלוט מאוד לא יציבים, אז נלך על הביתיות. הניקס ב-8.

2:30 טורונטו ראפטורס (2-2) – פילדלפיה סבנטי סיקסרס (1- 3):

טורונטו פתחו טוב הגנתית בינתיים, אבל דווקא בצד ההתקפי הם מתקשים וקולעים רק 105 נקודות למשחק (מקום 27). סיאקם עומד על 26.5 נקודות, 10 ריבאונדים ו-6.75 אסיסטים, אבל אחוזי הקליעה שלו לא מספיק טובים, השחקנים האחרים פחות פעילים, וכך הקבוצה שמדורגת רביעית באחוזים מחוץ לקשת מדורגת רק במקום ה-19 בכמות הזריקות למשחק.

הכותרת המרכזית לשבוע הראשון של העונה מבחינת פילי הייתה הכושר הטוב שבו ג'יימס הארדן פתח את העונה, כך שלקח זמן עד ששמו לב לכך שהם פתחו את העונה עם 3 הפסדים רצופים. הפסדים לבוסטון ומילווקי לרוב מתקבלים בלי דאגה יתרה, בניגוד להפסד השלישי נגד הספרס, אך פילדלפיה יצטרכו להתחיל לצבור ניצחונות שיאפשרו להם להרגיש בנוח עם מקומם בצמרת, כמו בכל העונות הסדירות האחרונות.

רמת עניין של משחק: B+ – שחזור של סדרת פלייאוף די מסקרנת שהייתה, כשטורונטו אולי פוגשת פילדלפיה פגיעה יותר מאשר בפלייאוף שעבר.

הימור: נדמה לי שדווקא האורחים זקוקים לזה יותר ויצליחו לנצח. פילדלפיה ב-6.

2:30 מילווקי באקס (2- 0) – ברוקלין נטס (1- 2):

הבאקס שיחקו רק 2 משחקים בינתיים העונה, והם ניצחו את שניהם בתצוגות שהבליטו בעיקר את ההגנה החזקה שלהם. מידלטון עדיין פצוע והולידיי, לופז וגרייסון אלן לא ממש פוגעים בינתיים, אז ההתקפה נשענת יותר מהרצוי על יאניס שקלע 65 נקודות ב-2 המשחקים הראשונים של העונה, כולל 3/6 מחוץ לקשת ו-70.3% מהשדה. עכשיו הזמן של האחרים להתחיל לקלוע.

הפעם הבאקס יקבלו קרב קצוות, מכיוון שברוקלין מחזיקים בהגנה הגרועה ביותר בליגה בינתיים, והם ספגו 130 ו-134 נקודות ב-2 ההפסדים לפליקנס וממפיס לעומת 105 בניצחון על טורונטו. דוראנט וקיירי פתחו די טוב את העונה מבחינה התקפית, על אף שהקליעה משלוש של שניהם עוד לא מאופסת, פטי מילס הוא האיש שכן קולע שלשות בינתיים, וניק קלאקסטון עושה עבודה טובה מאוד בקליעה מהצבע.

רמת עניין של משחק: A – ברוקלין יסקרנו העונה בין אם בגלל היכולת ובין אם בגלל העלילה מסביב, ומילווקי זו אולי הקבוצה הטובה בליגה בהרכב מלא.

הימור: ההגנה הטובה בליגה נגד ההגנה הגרועה בליגה. מילווקי ב-10.

3:00 שיקגו בולס (2-2) – אינדיאנה פייסרס (1- 3):

שיקגו לא פתחו טוב כל כך את העונה מבחינה התקפית, כשהם עומדים בינתיים על 43.7% מהשדה ו-32.7% לשלוש, אבל הם מאבדים רק 13 כדורים למשחק, קולעים טוב מהעונשין וההגנה שלהם די סולידית בינתיים, אולי אפילו בניגוד לציפיות, כשהיריבות לא ממש זוכות בריבאונד התקפה. דרוזן פתח טוב את העונה, ואם הוא ישמור על היכולת הטובה אולי הבולס יוכלו להכניס את האחרים לעניינים יותר בקלות.

אינדיאנה פתחו את העונה עם התקפה די סולידית שמדורגת 12 בליגה בינתיים, כשטייריס האליברטון מנהל אותה היטב עם 24 נקודות למשחק באחוזי 95-52-43, יחד עם 39 אסיסטים ב-4 המשחקים הראשונים של העונה. גם מאת'ורין הרוקי פתח טוב מאוד את העונה, אבל בשאר הגזרות אוהדי הפייסרס יצטרכו להתאזר בסבלנות בינתיים, ובעיקר בטור הניצחונות כמובן.

רמת עניין של משחק: C+ – שיקגו צריכים ניצחונות. אינדיאנה זקוקים לאופטימיות.

הימור: בהמשך למשפט הקודם, שיקגו ב-13.

3:00 מינסוטה טימברוולבס (2-2) – סן-אנטוניו ספרס (3- 1):

יקח למינסוטה זמן לפענח את הניסוי עם רודי גובר בצד ההתקפי, אבל הגנתית זה כבר עובד טוב ובדקות שלו יש להם הגנה מהטובות בליגה. הנפגע העיקרי בינתיים הוא טאונס שעומד על הכי מעט נקודות למשחק מאז עונת הרוקי שלו ואחוזים נמוכים מחוץ לקשת, תוך כדי שהוא מנסה את מזלו כמוסר מצד אחד, אך גם מאבד לא מעט כדורים מצד שני. לפחות הם היו פעמיים נגד אוקלהומה ודאגו לנצח שם…

הספרס פתחו טוב מהצפוי את העונה, כשאם מתעלמים מהתבוסה הביתית לשארלוט במשחק הפתיחה הם מרשימים מאוד מבחינה התקפית. כתבתי עליהם קצת אתמול, אבל מה שלא הוזכר שם זה הקצב המאוד מהיר שבו הם משחקים, מה שמאפשר להם לנצל את היתרונות של הסגל הצעיר שלהם. יהיה מעניין לראות מה תהיה המדיניות של פופ ביחס לשחקנים הצעירים, בעיקר אלו שעוד לא קיבלו את ההזדמנות.

רמת עניין של משחק: B+ – הניסוי של מינסוטה מסקרן מאוד, ותמיד מעניין לראות קבוצה לא צפויה שפותחת טוב ולבדוק האם ועד כמה זה יכול להחזיק.

הימור: הטימברוולבס עוד לא ממש בעניינים כמו שהם היו רוצים להיות. הספרס ב-11.

4:00 יוטה ג'אז (3- 1) – יוסטון רוקטס (1- 3):

שלשום הרוקטס השיגו ניצחון בכורה והנחילו לג'אז הפסד בכורה, וכבר הקבוצות נפגשות שוב. הג'אז פתחו עם 3 ניצחונות רצופים, כשהרווח החשוב ביותר עבורם הוא כנראה האפשרות להגדיל את ערכם של שחקנים מסוימים בשוק הטריידים, ויש לשער שמי שהולך לקחת את התפקיד הזה כאן אצלנו בעוד כמה חודשים יצטרך לעבוד לא מעט. מרקאנן וקלארקסון הם הבולטים, אבל גם את קונלי, ביזלי, רודי גיי ואולי אפילו סקסטון כדאי לקחת בחשבון.

יוסטון כבר בשלב מתקדם יותר של הבנייה מחדש, ויש להם צמד צעירים שאמור לבלוט בדמותם של גרין וסמית, שני השמות הגנריים ביותר ב-NBA אחרי וויליאמס. מצד שני, יש ליוסטון גם את בובאן, שהדבר האחרון שאפשר לומר עליו זה שהוא גנרי, אבל הוא קיבל 4 דקות מצטברות העונה, אז זה לא אומר הרבה. ההגנה של יוסטון תהיה רעה העונה, אבל אם הם ישפרו את משחק ההתקפה זה יהיה צעד משמעותי בכיוון הנכון מבחינתם.

רמת עניין של משחק: C+ – לכאורה קרב בין 2 קבוצות תחתית, אבל ייתכן שהג'אז עוד לא הבינו את זה והם זקוקים לעוד רמזים מדני איינג'.

הימור: קשה לראות את הרוקטס לוקחים שניים רצופים ככה. יוטה ב-15.

5:00 דנבר נאגטס (2-2) – לוס אנג'לס לייקרס (0- 3):

ההגנה של דנבר רעה מאוד העונה, כשהם סופגים 124.5 נקודות בממוצע למשחק העונה. ההתקפה גם לא מרשימה למעט אותו משחק של 130 נקודות נגד גולדן סטייט, אבל יש לדנבר מקום להאמין שעד סוף העונה יהיה לג'מאל מארי מספיק זמן לחזור לכושר של 2020-1, ואיתו לצד ה-MVP ניקולה יוקיץ' אולי תהיה לדנבר סוף סוף קונטנדרית רצינית.

הלייקרס פתחו את העונה נהדר מבחינה הגנתית, ולפחות בעיה אחת מרכזית מהעונה שעברה הם פתרו. עכשיו הם צריכים לחשוב על ההתקפה, כשלברון ודיוויס עוד מצליחים לייצר לעצמם ביעילות סבירה, אבל האחרים נראים רע בחלק ההתקפי, אולי חוץ מלוני ווקר במשחק אחד בודד שהלך לו טוב. זו אמנם העונה השישית ברציפות שהלייקרס פותחים עם הפסד, אבל זו רק הפעם השנייה בתקופה המדוברת שהרצף הראשון מגיע ל-3 הפסדים, ועם 4 הפסדים רצופים הלייקרס לא פתחו עונה מאז 2016.

רמת עניין של משחק: A- – יוקיץ' מול דיוויס זה מאצ'-אפ מעניין, ואולי ההתקפה של הלייקרס תתחיל להיראות קצת יותר טוב.

הימור: ההגנה של דנבר תצליח לגרום ללייקרס להיראות טוב. הלייקרס ב-6.

5:00 פורטלנד טרייל בלייזרס (4- 0) – מיאמי היט (1- 3):

הבלייזרס פתחו את העונה עם 4 ניצחונות רצופים, ונותנים תחושה שאולי הפעם הם תיקנו חלק מטעויות העבר ובנוי קבוצה טובה מסביב ללילארד. סיימונס הוא הגארד ליד שיכול גם להחליף אותו בניהול המשחק, גרנט הוא אולי שחקן הכנף היוצר הטוב ביותר ששיחק בפורטלנד בקריירה של לילארד, הארט הוא שחקן משלים טוב מאוד ואפילו נורקיץ' נראה לא רע בפתיחת העונה.

מיאמי דווקא פחות מרוצים מאיך שהעונה מתפתחת בינתיים, ובעיקר בצד ההתקפי שם הם מתקשים. באטלר והירו קולעים היטב, אבל האחרים לא, והתוצאה היא שההיט קולעים הכי מעט בליגה חוץ מהלייקרס והקליפרס. רק 4 קבוצות זורקות פחות שלשות ממיאמי ורק 4 קבוצות קולעות פחות, ובקבוצה שנשענה על הקליעה מבחוץ כנשק מרכזי בשנים הקודמות זה קצת מדאיג.

רמת עניין של משחק: B+ – לילארד והחברים מחפשים להוכיח שהם חזרו אחרי קצת הפסקה. מיאמי רוצים לעצור את הסחף.

הימור: צמוד ובסוף לילארד מכריע. פורטלנד ב-3.

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.
Subscribe
Notify of
164 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
onetwo3
26/10/2022 17:59:23

מילה טובה לעמיחי – עמיחי, ההספק שלך הוא מדהים, כל הכבוד. בנוסף, ברהיטות והכתיבה הפשוטה והמדויקת הן נכס.
תודה

Dor
Dor
26/10/2022 19:24:03
Reply to  onetwo3

+1

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  onetwo3

100+

golan
golan
26/10/2022 20:52:05
Reply to  onetwo3

+102 תודה

מנחם לס
26/10/2022 18:10:28

הנטס חייבים לנצח את המשחק הזה, או שהם יירדו מהטופ לעונה זו

דה שוט
26/10/2022 18:41:39
Reply to  מנחם לס

מדוייק מנחם – חד כתער

דה שוט
26/10/2022 18:42:30

גמר המזרח הערב. ימים קשים בשווקים אולי אגיע לחצי השני. טמיר תן בראש. דוקטור פופר שים קסדה
😝😝😝

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
26/10/2022 20:17:30
Reply to  דה שוט

הרוצח יצא מהצנטרישוט להוציא חוזה.
אתה כוכב לוח המודעות דה שוט
ווינק ווינק
גמר הבואשים הלילה מילוואקי תבצע מעשה מגונה הלילה + מירוק פרקט עם השטוח ואוכל החינם ו
למעלה הדובדבן בצורת קאפ קייק

onetwo3
26/10/2022 18:45:47

ברוקלין הפסידה לשתי מערביות וניצחה מזרחית אחת

שדות פופ לנצח
26/10/2022 19:02:10

פריוויו משובח עמיחי והימורים אמיצים, אני חושב שהלכת קצת רחוק עם פילי (שבכל המשחקים שלה חזאי הופס נתנו ניצחון וכידוע היא כבר עם 3 הפסדים) אני הייתי הולך נגדה, ההימור על הלייקרס בחוץ נגד הנאגטס כשדנבר אחרי הפסד נראה לי גם חתיכת סיכון , וכך גם הספארס ב11 על מינסוטה, אחרי ההפסד במשחק הראשון ביניהם הזאבים יבואו לדעתי לנקום (דינמיקה של שחקנים)…הלוואי שאני טועה ואתה צודק, מחזיק לך אצבעות, הדיווח שלי על המתרחש בזירת ההימורים השבוע יעלה בשבת

אור
אור
26/10/2022 20:36:42

הכניסו אתכם ללחץ עם ההימורים האלה

Jonathan
26/10/2022 20:45:37
Reply to  אור

תשמע, בין "הימורים אמיצים" לדיווח בשבת – פתאום להימורים בפריוויו יש מחיר גבוה יותר

אור
אור
26/10/2022 21:54:59

לשם הבהרה אני מודע לזה שגם ההימורים של המסקרים וגם המעקב של שפ"ל הם בשביל הכיף בלבד

TRIP
TRIP
26/10/2022 19:27:54

הנטס תמיד משחקים רציני נגד מילווקי. אין להם תשובה לקיריי, סימונס יסיים את המשחק עם טריפל דאבל לא כולל פאולים

Dor
Dor
26/10/2022 19:32:36

שחקן שקצת עבר לי מתחת לרדאר זה הארט מהבלייזרס. גם שומר טוב וריבאונדר נהדר (ממוצע של 10 ריב׳ למשחק עד עכשיו) וסוגר לבלייזרס את הבור שתמיד היה להם ב 3 וגראנט סוגר ב 4. סופסוף נראה שהסתדר משהו לאורן וראובן באורגון. תודה עמיחי על פריוויו מדויק והימורים אמיצים

thetroll
thetroll
26/10/2022 20:43:20
Reply to  Dor

כל החבורה שהגיעה מהלייקרס בטרייד ההוא אינגרם הארט קוזמה טובים (על רנדל למיטב זכרוני הדלוח הם ויתרו בנפרד).
הארט אחלה שחקן

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מצוין עמיחי תודה רבה.
.
משחקים מעניינים – טורונטו ינצחו, גם הבאקס, נראה לי שגם דנבר ולא יודע להחליט בין פורטלנד למיאמי.
.
ספרס – נהיה מפחיד להמר נגדנו, אז לא אעשה זאת, ובטח שלא אהמר נגד יוטה. אולי רק אם נפגוש אותם בגמר המערב.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
26/10/2022 20:12:39

פריוויו מעולה, תודה רבה עמיחי

אשך טמיר המקורי
26/10/2022 21:50:55

מקצועי ומשובח

Berch
26/10/2022 22:26:01

אחלה פרוויו
זורם עם ניצחון דחוק לפילי וליילארד עם שלשה מנצחת
🤣

ירון, החלום
ירון, החלום
27/10/2022 1:57:02

בס"ד
תודה רבה, הרבה משחקים מעניינים.
חבל שלא משדרים את מילווקי ברוקלין פה.

אשך טמיר המקורי
27/10/2022 2:53:51

וואו איזה גרוע סימונס
איזה חטוטרת על הקבוצה
מצופף את הצבע בהתקפה, לא מסוגל למסור כבר, תנועה איטית ומבולבלת על המגרש, נראה כמו חובבן שעלה לפרקט.
בנוסף הוא מחזיק את הגב אחרי ניסיון ליי-אפ.

אשך טמיר המקורי
27/10/2022 2:54:47

הם צריכים נואשות את האריס, וורן ובעיקר סת' קארי ויותר דקות למילס.
ומאמן.
קשה בלי מאמן.

אשך טמיר המקורי
27/10/2022 2:55:09

מה הסיפור עם קארי ו-וורן, מישהו יודע?

אשך טמיר המקורי
27/10/2022 3:00:46

סימונס כמעט עושה איירבול בפלואטר. גירד קלות את הטבעת

דוקטור רזי הופמן
27/10/2022 3:01:12

חחחחחחחח, הזרל בן סימונס, כבר עדיף שהיה מוותר. איזה קלע עלוב.

דוקטור רזי הופמן
27/10/2022 3:03:04

WWA, הדביקו עבירה לדוראנט

אשך טמיר המקורי
27/10/2022 3:06:58

לבוא לראות את סימונס משחק זה כמו מופע בקרקס, לצד האישה עם זקן, האיש הרזה בעולם וכו'

דוקטור רזי הופמן
27/10/2022 3:10:25

שכחת את הלבקן ליד האשה עם הזקן ואצבעות הרגלים של השקץ.

אשך טמיר המקורי
27/10/2022 3:15:52

זה רק למזוכיסטים++

דוקטור רזי הופמן
27/10/2022 3:08:46

לילה טומב אוף דה דד
אי אם גוינג טו סליפ אגיין

אשך טמיר המקורי
27/10/2022 3:09:42

רעיון חכם

אשך טמיר המקורי
27/10/2022 3:09:11

בלתי אפשרי בלי מאמן.
ברוקלין הרבה יותר גרועה ממה שדמיינתי.
נאש כ"מאמן" מוחק כל זיכרון חיובי שלו כשחקן, והוא ייזכר בעיניי כבדיחה לא מצחיקה.

אשך טמיר המקורי
27/10/2022 3:12:20

וואו איזה דאנק של מיצ'ל בסיום המחצית בקליבלנד !!!

אשך טמיר המקורי
27/10/2022 3:14:55

הוציאו את הפריק מהקרקס, הכניסו במקומו איזה שחקן כדורסל אלמוני (סאמנר), והנטס מתחילים להיראות כמו קבוצת כדורסל

אשך טמיר המקורי
27/10/2022 3:31:52

ספרס נותנים פייט גם במשחק השני במינסוטה, למרות שבלי הקלע המוביל (ואסל), ומבול שלשות של מיני (9 כבר ברבע ה-1).

אשך טמיר המקורי
27/10/2022 3:38:26

10 שלשות למיני ברבע הראשון, שיא מועדון

IDO
IDO
27/10/2022 4:12:28

סימנס קורע את יאניס

IDO
IDO
27/10/2022 4:32:28
Reply to  IDO

יאניס בתגובה מסיים את רבע שלוש עם 17

IDO
IDO
27/10/2022 4:13:13

אוניל מצדיק את השם שלו האחר בול מפואר.
Oh nill

IDO
IDO
27/10/2022 4:23:55

מושג חדש השומר של יאניס סובל מstd
Scared to death

IDO
IDO
27/10/2022 4:26:05

סטיב נאש בקריז.

IDO
IDO
27/10/2022 4:28:49

מילווקי ביתרון. קיידי וקיירי זוזו טמבלים אנחנו נסתדר לבד

IDO
IDO
27/10/2022 4:31:47

מה עם פילי? איך יעשו מקום ראשון???

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  IDO

יפתיעו בפלייאוף כנראה😁
הם בושה

IDO
IDO
27/10/2022 5:02:37

מתחילים במינוס עשרים לעשות את זה יותר מעניין.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בוקר צח איפה כולם? יאללה נראה את יאניס נוגח בנטס? בן סימונס הכוכב עם 4 נק הוא בטח יחגוג באבע האחרון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאניס מנגב הנטס סופט בייבי סופט.
אם הנטס רוצים לעצור את יאניס צריכים להחתים את ננו גינצבורג

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מדהים שעדיין נותנים לבן סימומס לשחק במקום מילס סאמנר קרי ואחרים לא יאמן חחח בן קלאץ סימונס.
איזה אנשים יש בליגה הזאת 🤣🤣🤣

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אם הנטס רוצים לנצח קצת הם צריכים להושיב את סימונס היכן שישב שנה שעברה ולשלם לו. למי שם יהיה אומץ לעשות את מה שכולם רואים? מרקס? נאש? טסאי? 😂😂😂
הם אשכרה מכריחים בחמישייה שחקן שלא ברמת nba בכלל סתם גבוה ומתעקשים עליו אחרי שיודעים מה הוא חחחח
יותר דפוקים שם מפילי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח בן סימונס שומר את יאניס זה אחד הדברים המצחיקים לצפייה 😂😂😂

IDO
IDO
27/10/2022 5:06:19

אני חושב שהבעיה העיקרית זה שלא מפרסמים את תאריך התפוגה על השחקנים. כל מוצר אחר מגיע עם תאריך תפוגה אבל לא שחקנים באנביאיי.
בן סימנס היה צריך להיות פג תוקף בסוף העונה הראשונה. רוקי השנה ופרישה. סטיב נאש לפני שעבר ללייקרס פג תוקף לאלתר.
קיירי אירווינג. מיד לאחר שלקח אליפות. זהו שחקן שפג תוקףו

גיא רוזן
27/10/2022 5:07:47

אני לא זוכר מתי הייתה הפעם האחרונה שאפשר היה לכתוב בלב שלם על מעומד ברור מוביל ל-mvp אחרי 3 משחקים בלבד.
רק לוקה יכול לאיים השנה על יאניס. זהו.

IDO
IDO
27/10/2022 5:09:23

דיימו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כרגע זה דיים דולה

IDO
IDO
27/10/2022 5:08:37

אגב מילווקי הגיעו למאה ראשונים ולכן יינצחו.
נטס לא יינצחו כי סימנס וקיירי פג תוקפם. וקיידי התעייף.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח בwwe מנסים לעבוד על אנשים מראים כיתובית במשחק עם הכותרת ביג 3 ורואים שם את בן סימונס עם 4 נק ב2 מ7 מהשדה ו9 אס חחח
איזה ביג 3? חחח הוא אפילו לא ביג 10 בנטס.
אנשים הזויים בליגה הזאת

IDO
IDO
27/10/2022 6:37:22

חופשי.
מבחינת ערך מתימטי זה ביג 1.59

ג'ורג' עובדיה הסקרן

היפני מסוף הספסל של נאש עדיף על סימונס בכל תחום. ההופעה שלו היום הייתה מביכה, נוראה. "9 האסיסטים" שלו זה בעיקר האנד אוף לדוראנט ולקיירי. בהגנה רוב הזמן הוא לא היה קיים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ברור. רק שבנטס הם בהכחשה הוא ביג 3 😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה קרה למייקל פורטר כבר התעייף? כבר לואד או שהגב כואב?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אייברי חבר שלי שון מרקס שואל על מרקוס סמארט תמורת בן סימונס. בוא תחתום לו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גמיל דה מורי נהיה נגר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יוקיץ פשוט מטייל בהגנה נוראי קליר פאת מהלך

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הצטרפתי לקלאץ ביוסטום יוטה יותר מעניין מהלייקרס דנבר

שי אבן צור
27/10/2022 6:09:42

למה ראסל לא משחק?

גיא רוזן
27/10/2022 6:10:12

פציעה.

שי אבן צור
27/10/2022 6:21:24

מתי הוא הספיק?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פצוע בשרירי החשק

גיא רוזן
27/10/2022 6:12:22

בשעה טובה הלייקרס חזרו לשחק עם לברון כמנהל המשחק,
זה נראה טוב בהרבה.
.
(כמובן שבעודי כותב את התגובה הוא מאבד כדור בהתקפה…)

ברוך רובין
ברוך רובין
27/10/2022 6:13:10

לברון מכדרר למוות ומוסר ליריב, התקפה טובה סך הכל. לליקרס אין קליעה לא ייאמן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אם אין קלעים איך קלעתם 54 בחצי? יש מספיק.
דיוויס הפך את יוקיץ לכלבה שלו. יוקיץ בושה

ברוך רובין
ברוך רובין
27/10/2022 6:15:24

בדנבר כבר דאגו לכריסמס והביאו עץ אשוח בדמות יוקיץ, מי אמר שהוא מגן טוב אין מסוגל לקלוע עליו. בול עץ

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הוא חרפה פשוט מטייל נראה עייף

ברוך רובין
ברוך רובין
27/10/2022 6:16:22

מזל שאפס לא משחק, לוני ווקר אדיר. אסור לו לעלות על הפארקט

trusttheprocess
trusttheprocess
27/10/2022 6:23:14

פילי חייבים לעשות שני דברים
דבר ראשון וזה קל זה לפטר את ריברס , אין לו מושג מה הוא עושה ,ילד בן 5 היה עושה עבודה יותר טובה
דבר שני זה להיפטר מטוביאס , זה מאד קשה כי הוא שחקן ספסל שצריך לשחק 15 דקות למשחק על חוזה מקס , כמו בן סימונס בערך.
הם חייבים למצוא איזה קבוצה שרוצה את ויקטור ולמכור להם את טוביאס הטנק קומנדר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מי יפטר 🤣🤣🤣🤣 צריך לשלם לו ולברט בראון
אז ישלמו לעוד חמור שיביאו במקומו?
הבעיה בפילי זה רכות מלטפת לילי כריות כל משחק חוטפים 120 130 נק קליר פאת בחסות האיש הגדול גואל וטוביאס. אף אחד לא עושה הגנה.

Florida man
Florida man
27/10/2022 6:58:14

שלושה וחצי שחקנים עושים התקפה, אין ספסל ומאמן נחנק סדרתי. שום דבר לא ישתנה שם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Florida man

יש ספסל המאמן לא יודע מה לעשות איתם. הבעיה זה הגנה. אמביד לא שומר אוויר מוחלט. טוביאס תמיד היה גרוע בהגנה. הארדן חלש בצד הזה גם, כנל מקסי שנלחם ומנסה לזכותו יאמר. וטאקר זה חתול בשק שמיאמי דחפו לנו כצפוי, זקן מידי, הוא נלחם נהדר והכל אבל כבר לא יכול כמו פעם. חסרים לנו פיטבולים רגליים צעירות וטריות בהגנה בעמדות 3-4. כרגע אנחנו נראים גירסה של פורטלנד הישנה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קווין פורטר זה אסון והבעיה שהוא קולע הרבה ויחשבו שהוא הכוכב הוא מקבל את כל הכדורים והכל חחח
אם גרין פתאום רואה כדור הוא ישר זורק מהר שפורטר לא יקח חחחח
גברי סמית צריך עוד כדור בשבילו המסכן איך יקבל כדור? חחח
יוסטון ככ מטומטמים שזה מדהים

Smiley
27/10/2022 6:33:32

זה בדיוק המרשם למטנקק המתחיל….

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

איזה מטנקק הם מנסים לנצח🙄

Smiley
27/10/2022 6:37:15

הרוקטס?!?! נראה לי התבלבלת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

מנסים במשחק אני רואה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

חוץ מזה איזה טנק? הם בחרו כבר 2 ו-3 מה יעשו עם עוד כוכב? איפה יש כדורים?

שי אבן צור
27/10/2022 6:27:56

החטאת הלייאפ הזאת של יוסטון חצי דקה לסיום בלתי נסלחת

Smiley
27/10/2022 6:32:00

הג'אז נראים קלילים אחרי שאיינג' הוריד מהם את "המשקולות" של גובר ומיטשל…

סוסמעץ
סוסמעץ
27/10/2022 6:34:39

בוקר צח חברים
==
אין כמו החטאת לייאפ וצעדים של השיקוץ לפתיחת היום
==
זה הולך להיות ארוך וכואב לשלייקרס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דנבר בבעיה מורי נהיה כמו ראס בקליעה

סוסמעץ
סוסמעץ
27/10/2022 6:37:21

הערב אין להם שום בעיה

סוסמעץ
סוסמעץ
27/10/2022 6:38:04

ראית את דייוויס?
כבר מתפרק לו – שחקן מנייר

shadow
shadow
27/10/2022 6:58:30
Reply to  סוסמעץ

מה פתאום מנייר יש לו נעלי על חלל עם כוורת דבורים וכריות שקר כל שהוא שמגינות עליו מפציעות בולמות את כל הזעזועים של הפרקט מבטון רגע… לא משנה הוא עושה מזה מליונים את ה"בריאות" תשאיר לקצבים

אשך טמיר המקורי
27/10/2022 7:17:39
Reply to  סוסמעץ

הוא גמור כמו קוואי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא חושב הוא פשוט כבוי ליד סאורון זה ככה

Smiley
27/10/2022 6:49:49

ההורנטס ויתרו על כיילב מרטין. הבחור הגיע למיאמי והפך לשחקן

אשך טמיר המקורי
27/10/2022 7:17:57
Reply to  Smiley

הוא dog

shadow
shadow
27/10/2022 6:52:23

אז מה אני רואה הפציעה של ראסל פטרה את כל הבעיות בלייקרס. רגע… פציעה? טוב עזבו גם דניס שרודר ותומאס בראיינט הצטרפו ל"מקצוענים"

shadow
shadow
27/10/2022 7:00:47

לא לדאוג בליימס יוביל את הקבוצה לקאמבק מטורף ברבע הרביעי וכל הקבוצה תתקבץ מאחריו ותעזור לו להגיע למעכסה היומית.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  shadow

הגיע כבר למכסה

Florida man
Florida man
27/10/2022 7:01:39

מיאמי (סופסוף) נראים מצוין בפורטלנד. 6 שחקנים בדאבל פיגרס בתחילת רבע 4 .
מחר משחקים אצל הלוחמים- ניצחון שם ייתן תנופה

דוקטור רזי הופמן
27/10/2022 7:04:14

טוב, הצטרפתי לרבע הרביעי בדנוור.
האם השקץ יהפוך את התוצאה או שבסך הכל יערבב את הצוXה?

hazani
hazani
27/10/2022 7:09:36

אפשר קישור ללייקרס? הליגפס מתעקש להראות לי משחק אחר

אשך טמיר המקורי
27/10/2022 7:16:45
Reply to  hazani

לליגפס חשובה הבריאות הנפשית שלך

דוקטור רזי הופמן
27/10/2022 7:18:24

לפחות אצל הפירטים אתה יודע שאם יש תקיעה יש עוד אופציות.

אשך טמיר המקורי
27/10/2022 7:25:15

בשופר?

דוקטור רזי הופמן
27/10/2022 7:30:56

בחצוצרה שנתביישה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  hazani

כן חחחחחחח היה להם תקלה כל הרבע ה3 חחח איאספיאן פורטוגל הם שידרו והיה ש.ח של באקס נטס

shadow
shadow
27/10/2022 7:34:44

אין להם בושה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  shadow

חצי מחיר חצי שירות
הם אפילו עלו על הקומבינות של הVPN ההודי וכבר זה לא קיים 🙂

Dipsy
Dipsy
27/10/2022 7:15:30

לברון חוגג בגארבג' אני רואה..

דוקטור רזי הופמן
27/10/2022 7:16:30
Reply to  Dipsy

menapeach

אשך טמיר המקורי
27/10/2022 7:15:59

הצטרפתי ברצף של איבוד (השדרים אמרו עוד איבוד) והחטאת 2 שלשות של השקץ + 0 הגנה
100% אפקטיבי בלגרום לקבוצה שלו להפסיד

דוקטור רזי הופמן
27/10/2022 7:17:07

ראית איך הגבבון עשה עבירה וגם נפל על הרצפה?
גבבון בחולם!

אשך טמיר המקורי
27/10/2022 7:18:38

ראיתי. היה מרגש

דוקטור רזי הופמן
27/10/2022 7:24:48

העיקר, לא קיבל טכנית אבל כשהגאון נגע בהתקפה כן נתנו טכנית.
כולם עובדים אצל השקץ. חחחחחחחחחחחחחחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הם מ-פ-ח-ד-י-ם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הכל בגלל ראס. אם יושיבו אותו ינצחו

דוקטור רזי הופמן
27/10/2022 7:19:18

אז מה, אתה על העגלה? אתה תלמה ומוריה לואיזה?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראיתם איך השקץ מטייל כחלוץ בצד השני שכולם רצים להגנה 🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דה שוט אפילו אהרון גורדון מגלגל כדור ובלייקרס אין לאף אחד כוח לרוץ אליו 🙂

דוקטור רזי הופמן
27/10/2022 7:23:28

איכככככככככככככככככככככססססססססססססססססססס, העבירות הטכניות האלה על נגיעה בשחקן בדרך לסל.
בדיחה. הורסים את המשחק WWA במייטבו. בועעעככככככככככככ

אשך טמיר המקורי
27/10/2022 7:24:35

טוב הימורים מתי הלייקרס ינצחו לראשונה.
מי האמיץ שייקח את ההימור.

דוקטור רזי הופמן
27/10/2022 7:25:51

נגד אורלנדו?

אשך טמיר המקורי
27/10/2022 7:26:31

אורלנדו יותר טובה בבירור

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

משחק הבא מול גובר 🙂

אשך טמיר המקורי
27/10/2022 7:32:52

אפילו לא לדעתי

חתוליו
חתוליו
27/10/2022 7:35:32

זה יהיה סימלי ומתוק אם לברון יוביל את הלייקרס לשיא הפסדים חדש בפרנצ'ייז, ואז אקזיביט יעניק לו פרס כי הוא הצליח לשבור את השיא בזמן שהוא שובר את השיא

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  חתוליו

זה יותר מידי לבקש אבל אפשר לפנטז. בקרוב יגיעו כל המגיק ודטרויט אוק יוסטון ואלה והם יצברו W

חתוליו
חתוליו
27/10/2022 8:18:58

אגב, העונה הכי גרועה שלהם היתה ב2016, עונת הפרישה של קובי עם 62 הפסדים. אם אני זוכר נכון קובי רדף אחרי ג'ורדן כל העונה בטבלת הנקודות, לא מאוד שונה מהוד מלכותו לברון. נותר רק לקוות שההיסטוריה תחזור על עצמה.
אגב 2- לברון צפוי לעבור את קארים בערך במשחק ה50 העונה לפי הערכות גסות

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
27/10/2022 10:19:02
Reply to  חתוליו

בריאנט עקף את ג'ורדן בדצמבר 2014. כל מה שלא היה בעונה האחרונה שלו בלייקרס לא קשור למרדף כלשהו אחרי ג'ורדן

חתוליו
חתוליו
27/10/2022 10:39:56

אמת, תודה על התיקון : )

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פורטלנד ראו קצת קשיחות כבר נמסו

דוקטור רזי הופמן
27/10/2022 7:29:31

טוב, אני רואה מיאמי ניצחו ולייקרס זה גארבג'
בוקר טוב לכולם, אני פורש בשיא….

אשך טמיר המקורי
27/10/2022 7:30:36

חבר'ה אמרתי לכם בקדם עונה, אם הלייקרס רוצה להיות קבוצה תחרותית (מפסידה אבל לפחות לוחמת ומדי פעם מנצחת) זה רק בלי הביג 3 הרקובים שתוקעים להם את כל המשחק ולא שומרים בצד השני.
צוות המחליפים יהיה קבוצה נחמדה עם אנרגיות וכדור שזז, הגנה, ולפחות כיף לאוהדים – וגם יותר W בסופו של דבר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

האמת שאתה צודק חחחח. חסר לי בלייקרס רק את בן סימונס וגון וול שיצטרפו ויהיה תענוג. יהיה אפשר להוציא עליהם סידרה חדשה WEEPING TIME

אשך טמיר המקורי
27/10/2022 7:39:30

ניחוש פרוע:
האם התכוון לפתוח עם ראס על הספסל וראס "נפצע".
.
האם מתחיל להרגיש את הלהבה מתחת לטוסיק שווגל עבר.
איך לנסות להפוך חרא לזהב כשיורים עליך.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחח ראס פצוע בשרירי החשק והמורל. בא לי דיפוק להם לואד ואז השקץ יצטרך גם להעביר את החצי

Jonathan
27/10/2022 7:39:39

הלייקרס מפסידים כי סידרו להם לו"ז ממש קשה. כבר משחק רביעי רצוף נגד קבוצת NBA.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

ישר ללוח המודעות

אשך טמיר המקורי
27/10/2022 7:41:39
Reply to  Jonathan

בליימס מאשים את סילבר בתיכנון מכוון של הלו"ז.

צפנת פענח
צפנת פענח
27/10/2022 7:42:42

כל עוד דיוויס ולברון יהיו שם , הלייקרס ישארו בבור

אשך טמיר המקורי
27/10/2022 7:44:50

אמת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רק היום רק היום מי רוצה להפוך לקונטנדרית מיידית? דבר כזה לא ראיתם בחיים מי רוצה את לברון וקאווי וציון יחד בקבוצה אחת???? הזדמנות שלא תחזור, שלא תגידו יהיה חסר הגנה וכל מיני דברים אתם מקבלים כמעט במתנה גם את בן סימונס ודריימונד גרין וישלים לכם חמישייה כמו שלא ראיתם מעולם מאוזנת וקטלנית עם 5 סטארים ושחקני ההגנה של העונה

תתארו לכם את הצגת השחקנים, כמה כסף תעשו

פוינט-בבבבבןןןןןן סימונסססססססס
שוטינג-קאאאאוווייייייייייייי לאונרדדדדדדדדדדד
סמול- דה גואטטטטט מיסטר אקרון אוהיו לברוןןןן ג'יימסססססססססס
פאוור- ביג טנק זאיווווווןןןןן וויליאמסוןןןן
סנטר- לג'נד דרייייייימונדדדד גריןןןןן

פוטנציאל לחמישיית כל הזמנים ושושלת

התמורה מעטה כוכבים צעירים לא מוכחים+בחירות דראפט ואתם קונטנדרית!!

אשך טמיר המקורי
27/10/2022 7:55:16

וראס עולה מהספסל…

IDO
IDO
27/10/2022 8:24:37

Expired

הייט אשברי
הייט אשברי
27/10/2022 10:21:54

הלייקרס מכוונים לטנקינג .
יש השנה פרס צרפתי שמן .

גיא רוזן
27/10/2022 10:27:59

הדרך היחידה שהלייקרס משיגים פרס צרפתי שמן זה אם הם מחליטים להחתים את בוריס דיאו…
.
בדראפט השנה הבחירה שלהם ככל הנראה תתחלף עם זו של הפליקנס.

גיא רוזן
27/10/2022 10:34:15

זה יהיה ממש משעשע אם מהוליווד תצא הפקת הפילקנס בגרסה המודרנית ל-"השמן והרזה…"

גיא רוזן
27/10/2022 10:23:13

אני מצטער להיות זה שמנפץ את חלומותיהם של ללל
אבל אי אפשר להעביר את לברון בטרייד העונה.

אופיר נ.
אופיר נ.
27/10/2022 10:33:37

לא חושב שיש קבוצה אחת שפויה בליגה שתוותר על טנקינג על וונבנימה, לטובת טרייד על לברון.
אני שב וכותב, הסיכוי היחידי של הלייקרס לבנות את עצמה מחדש,
היא להטריד את AD לקבוצה עם שאיפות, ובהמשך את ראס לקבוצה עם תזרים פנוי,
ובמקומם להביא שחקנים צעירים ובחירות דראפט.
לברון כבר יפרוש לבד.

גיא רוזן
27/10/2022 10:45:22
Reply to  אופיר נ.

א. אפשר לעשות טרייד גם בלי לוותר על טנקינג צרפתי. פשוט שמים על הבחירה הגנה.
ב. אין קבוצה שפויה בליגה שתסכים לקחת חוזה נגמר (גם אם אפשר היה לשלוח את לברון בטרייד) ולתת תמורתו בחירת לוטרי.

אשך טמיר המקורי
27/10/2022 11:37:50

אתה מתבלבל. אנחנו רוצים שיישאר בבור הצואה שכרה לו בלייקרס עד הסוף המר.