You are currently viewing הסאנס מארחים את הווריירס והפליקנס מחזירים עטרה ליושנה עם פציעות – פריוויו שלישי/ אינדיאני

הסאנס מארחים את הווריירס והפליקנס מחזירים עטרה ליושנה עם פציעות – פריוויו שלישי/ אינדיאני

תגידו אתם אמיתיים? יוטה ופורטלנד?

אזהרה: מספרים הזויים לפניך

הערב יהיה איתנו אלבום הפריצה של אחד המוזיקאים החשובים והמשפיעים של העשור האחרון. ילדים וילדות – good kid m.A.A.d city של קנדריק למאר

02:00     וושינגטון וויזארדס (1-2) – דטרויט פיסטונס (2-1)

הביתית

וושינגטון במאזן חיובי, לא עניין של מה בכך. שני המשחקים האחרונים הראו שלפחות על הנייר יכול להיות המקום לוושינגטון איפשהו באמצע הטבלה של המזרח. הניצחון על שיקגו וההפסד בהארכה לקליבלנד הראתה שוב שבכל הנוגע לשחקנים מוכשרים התקפית של למכשפים מה למכור. השאלה המרכזית, שעדיין מוקדם מאוד לענות עליה היא האם יתכן שהקבוצה תצליח לייצר כמה עצירות. ההתקפה לא תלויה אך ורק בביל (שנמצא במקום ה 82 באחוזי usage בכל הליגה) והיא יכולה לעבור גם דרך קוזמה או פורזינגיס. למרות משחק איטי ועם מיעוט אסיסטים וושינגטון מאבדת 18 כדורים למשחק (מקום אחרון בליגה), לא משהו שמעיד על תיאום כלשהו בין השחקנים. המבחן האמיתי של הקבוצה לא יהיה הערב מול החבורה הצעירה והבוסרית של דטרויט וגם לא מול הפייסרס במשחק העוקב. נוכל לדעת לאיזה כיוון וושינגטון הולכת לאחר רצף המשחקים שיתחיל בסוף החודש מול בוסטון, פילי (פעמיים), ברוקלין וממפיס. שיהיה בהצלחה.

האורחת

כצפוי, תוצאות הן לא בדיוק מה שבדטרויט מחפשים. הקבוצה שמשחקת במצב פיילוט תעשה את המקסימום בכדי להראות כמה שיותר פוטנציאל ולהפסיד בכמויות. ראויים לציון הנעת הכדור של הקבוצה (27.7 אסיסטים למשחק) וריבאונד התקפה (14 למשחק, מכובד), שני אלמנטים שמראים לפחות על משהו שמזכיר האסל ומשחק קבוצתי. כיאה לקבוצת תחתית דטרויט משליכה שלשות בלי הכרה וקולעת באחוזים לא טובים בכלל (מישהו אמר אוקלהומה?). בוגדנוביץ' אמנם פוגע מכל הכיוונים (אלא מה תחילת עונה) אבל קנינגהאם וביי צריכים לשים לב לבחירת הזריקות שלהם. זה לא מפריע לעובדה ששניהם היחידים איתם הקבוצה נמצאת ב +- חיובי. הלילה ההגנה הלא קיימת שלה תפגוש את האולי-הגנה של וושינגטון במשחק שאמור להיות עם סקור מאוד גבוה.

הפצועים והנעדרים: קיספרט בוושינגטון, בורקס ובאגלי לא יתלבשו במדי דטרויט הלילה.

עוצרים בווגאס: בראדלי ביל. וויזארדס ב 12. 

02:30     ניו אורלינס פליקנס (1-2) – דאלאס מאבריקס (1-1)

הביתית

תיראו מופתעים. אחרי ששחטו את ברוקלין, גברו על שארלוט ונכנעו בהארכה ליוטה (מה נסגר איתם?) בפליקנס חוזרים על הנושא המוכר והאהוב: פציעות. אינגראם ככל הנראה לא ישחק הלילה במשחק החשוב מול לוקה וחבורתו וזאיון, בפעם המי יודע כמה, בספק. באופן אישי אני חייב לומר שאני קצת שמח: הפציעות של שניהם ייתנו כנראה יותר זמן מסך לשחקן האהוב עליי בקבוצה – וולנצ'ונס. בעונה הקודמת ממפיס הייתה במקום הראשון באחוזי ריבאונד התקפה עם 33.8%. היום, לאחר שלושה מחזורים, ניו אורלינס עומדים על 40.9%. כמובן שהמספרים הולכים להתיישר אבל הם בהחלט מראים על תכנית משחק שמנסה לחפות על הקליעה הלא יציבה של הקבוצה (מקום 12 באחוזים אפקטיביים) דרך יצירת עוד פוזשנים ומי שאחראי על כך הוא וולנצ'ונס עם לא פחות מ 6 ריב' התקפה למשחק. כל זה לצד 7 ריב' בהתקפה, 17 נקודות באחוזים טובים וגם 3 אסיסטים. האפשרות של הקבוצה לתת לו לשחק בסנטר ולתת חופש לזאיון יכולה להיות המפתח לאחת ההתקפות היפות שנראה השנה, אם כולם יהיו בריאים כמובן. הלילה היא תנסה לעמוד בפני מבחן לא פשוט מול לוקה וחבריו ללא אינגראם וזאיון.

האורחת

אחרי הפסד צמוד בשחזור חצי גמר המערב דאלאס הגיעה לממפיס בהצהרה חד משמעית. מדובר בפתיחה לא קלה עבור הטקסנים וגם הלילה לא הולך להיות להם פשוט (למרות החיסורים אצל השקנאים) אבל כמו שזה נראה מהמדגם הפעוט המאבס הולכים לדבר חזק השנה. הם הצליחו להחזיק שתי קבוצות מעולות מתחת ל 110 נקודות וממשיכים לכפות את המשחק האיטי שלהם על היריבות. ההערה היחידה (שהיא לא מאוד חדשה) קשורה בכמות השלשות הפסיכית שלוקה זורק. בשני המשחקים האחרונים דאלאס קלעה ב 42% כאשר לוקה עצמו זורק 9.5 שלשות למשחק וקולע ב 31.6%. כמו שזה נראה כרגע אפשר לסמוך על הקלעים שסביבו וחלוקה נכונה יותר של הכדור (שוב מעט מאוד אסיסטים) אולי לא תביא לו את ה MVP אבל תועיל לקבוצה. הלילה יהיה לקבוצה עוד מבחן בדמות קבוצה מהירה יחסית והיכולת של דאלאס לספק עצירות. יהיה מעניין.

הפצועים והנעדרים: אל אינגראם וזאיון יצטרף הרברט ג'ונס על הספסל, בדאלאס ברטנז וניקילינה לא יתלבשו הלילה.

עוצרים בווגאס: הפעם זה יהיה יותר פשוט עבור המאבס. דאלאס ב 15.

03:00     אוקלהומה סיטי ת'אנדר (3-0) – לוס אנג'לס קליפרס (1-2)

הביתית

הנמושה היחידה בליגה שלא עושה קולות כאילו היא רוצה פלייאוף. אחת מתוך 4 הקבוצות היחידות ללא ניצחון אחרי שבוע של משחקים וזה לא אמור להיות שונה מול הקליפרס.

האורחת

בגנים בתל אביב יש מה שנקרא "תקופת הסתגלות". מביאים ביום הראשון את הילד לשעה וההורים לוקחים אותו בחזרה הביתה כדי שלא יהיה לו יותר מדי. לאחר כמה ימים הוא יכול כבר להישאר בגן לשעה ורבע, שעה וחצי וכו' עד שבשבוע האחרון הוא יוכל להישאר שם 4 שעות תמימות. אז קוואי. הבחור נמצא במקום השמיני ברשימת הדקות של הקליפרס בתקווה שברגע האמת הוא יוכל לעשות מה שעשה עם טורונטו בעונת האליפות. קוואי של המשחקים הראשונים עדיין רחוק מאוד מהיכולת המוכרת שלו בעיקר בגזרת השלשות – הוא קולע 0.5 שלשה מתוך 3 ב 2 המשחקים בהם שיחק עד כה. הלילה הוא יעלה לשחק ללא פול ג'ורג' ומרכוס מוריס וייתכן שיקבל קצת יותר הזדמנויות לחזור לעניינים. הקליפרס מחזיקים בהתקפה הגרועה ביותר בליגה מלבד הלייקרס וזה כאשר היא במאזן 1-2 עם נצחונות לא מאוד מרשימים על שתי קבוצות שעדיין לא ניצחו העונה. האם הפתיחה העגומה היא סימן לבאות? האם הקליפרס יצליחו למצוא את הלכידות והנחישות שאפיינו אותם בעונה הקודמת? ומה לעזאזל יהיה עם קוואי? הערב, מול הת'אנדר, לא נדע את התשובה.

הפצועים והנעדרים: שג"א, ג'וש גידי בחוץ הלילה, בקליפרס כאמור ג'ורג' ומוריס יקבלו כרטיסים לשורה הראשונה.

עוצרים בווגאס: אתן לשדות פופ לנצח עוד חומר לסטטיסטיקה. רעמים ב 3.

05:00     פיניקס סאנס (1-2) – גולדן סטייט ווריירס (1-2)

הביתית

למרות ההפסד בהארכה לפורטלנד (מה נסגר עם לילארד?) הסאנס נראים לא רע. נקמה קטנה בדאלאס במחזור הפתיחה וטאטוא מהיר של הקליפרס המסכנים מחזיר את הקבוצה מאריזונה הביתה לשישה משחקים במגרש הביתי, שניים מול פורטלנד לה הפסידה בחוץ לפני שני מחזורים. מסקנות ממדגם קטן? כריס פול מתחיל להפוך לראסל ווסטברוק, ולא בטוח שיש עם זה בעיה. אם פול משחק נהדר הוא יכול להיות תוספת משמעותית אבל הקבוצה לא יכולה לבנות על זה בגילו המתקדם. למרות כל הדיבורים בקיץ השחקנים משחקים משחק קבוצתי בדומה למה שהיה בשנה שעברה והמטרה צריכה להיות זהה לעונה הקודמת: תצליח עד כדי כך שאף אחד לא מדבר עליך. כי כשהזרקור מתחיל להאיר על השחקנים של מונטי וויליאמס הם מתחילים לאבד את זה. תשאלו את אייטון.

האורחת

משחק חוץ ראשון לאלופה אחרי שהשיגה את שני הניצחונות שלה בדומה לקליפרס מול הלייקרס והקינגס. הניצחונות אמנם היו יחסית חלקים אבל מתחת לפני השטח נראה שעדיין לא ברור איזו קבוצה תשחק בצ'ייס ארנה בעונה הזאת. הווריירס הפסידו לדנבר שהייתה ממש לא "רק יוקיץ'" וסיימה את המשחק עם 7 שחקנים בספרות כפולות. תידרש הרבה עבודה בשביל להחזיר את ההגנה של הלוחמים לימיה היפים ופיניקס אמורה להיות מבחן חשוב לכך. כל זה כמובן לצד הופעות בלתי נשכחות של סטף הבלתי נגמר ומשחק מהיר מדי שעלול להיות יפה מדי על חשבון ניצחונות. כמובן שהכל בערבון מוגבל עקב משחקים מול קבוצות עם קצב משחק מהיר מאוד מה שיהפוך את פיניקס, שמשחקת לאט אבל קבוצתי, למבחן אולטימטיבי לחבורה של סטיב קר.

הפצועים והנעדרים: איגואדלה ודיוונצ'נזו בחוץ אצל ג"ס, איש וויינרייט וקראודר (עדיין) לא יעלו למגרש.

עוצרים בווגאס: זה של השמשות הלילה. סאנס ב 7

Subscribe
Notify of
115 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Li Ming
Li Ming
25 באוקטובר 2022 18:51

תודה אינדיאני. דעתך על התביעה של הנס נימן נגד קרלסן ונקמורה? יש לו סיכוי? לי אישית זה נראה כמו משהו קלוש, יותר ניסיון להאיר אותו באור חיובי מאשר אפשרות אמיתית לנצח

גיא הירוק
Admin
25 באוקטובר 2022 19:35

סיבה מצויינת לקום ב-05:00 בבוקר,
משחק מול הלוחמים.
נקווה שתהיה לי סיבה טובה לבוקר טוב.
(בשביל זה צריך את אייטון, לשם שינוי, במשחק עם פחות מ-4 עבירות לפני המחצית…
בוקר יהיה סבבה,
ופול?
אני דווקא חושב שבטווח הארוך זה טוב לסאנס, ללמוד לשחק בראש ובראשונה על בוקר ואייטון.
לפעמים הצורך הוא אבי ההמצאה)
.
תודה, אינדיאני. אחלה פריוויו.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
25 באוקטובר 2022 20:02

מצוין אינדיאני, תודה רבה.
.
אני לא אופטימי לגבי וושינגטון, אבל נראה. פיניקס וגולדן יהיה מעניין, ואם זאיון משחק גם דאלאס ניו אורלינס.

Hen
Hen
25 באוקטובר 2022 20:13

אשמח לדעת איפה אפשר לראות את המשחק של ג"ס מול הסאנס…

עמיחי קטן
Admin
25 באוקטובר 2022 20:28
Reply to  Hen

לא משודר בארץ לדעתי (לקחו את וושיגנטון-דטרויט כמובן). יש ליג פאס או אתרי סטרימינג

Hen
Hen
25 באוקטובר 2022 22:46

תודה.
ממש מבאס כל הקטע של שידורי ספורט בארץ

thetroll
thetroll
26 באוקטובר 2022 1:28
Reply to  Hen

רק אומר שליג פאס ירד ל 350 שח לכל העונה כולל הפליאוף. אפשר לראות את כל המשחקים בלייב וכמובן שידורים חוזרים וכ'. בשביל מה לחפש לינקים שנתקעים?
בערוץ הספורט המשחקים שמשודרים הם זועה עם כל הפרסומות. לדעתי.

עמיחי קטן
Admin
25 באוקטובר 2022 20:29

תודה אינדיאני. פיניקס זו קבוצה שהסגל שלה על הנייר יכול להיות בין הטובים בליגה, אבל הם צריכים למצוא מחדש את האיזון הקבוצתי שאבד להם. המשחק הלילה יכול להיות שלב בתהליך הזה עבורם.

Jonathan
Editor
25 באוקטובר 2022 21:41

תודה רבה. אחלה פריוויו ואחלה בחירות מוזיקליות.

סגן יו"ר נטולי ההבנה העולמי
Editor
25 באוקטובר 2022 22:23

אחלה פריוויו אינדיאני, לקחת הימור מטורף עם אוקלהומה ב-3 , בטח השם האמיתי שלך זה "ביצים של בופאלו" או "הולך על חבל דק" 😉 , מחזיק לך את כל האצבעות אצלי לניחושים מוצלחים ועלייה בסולם הדירוג, זאת הפעם הראשונה השנה שמהמר מנסה בפעם השניה

IDO
IDO
25 באוקטובר 2022 22:42

You have real estate in his head.

IDO
IDO
25 באוקטובר 2022 22:43

Hi indiany
Can you put times in
Australia east coast time?

Smiley
Editor
26 באוקטובר 2022 0:14
Reply to  IDO

פשוט כנס ל-ESPN וזה נותן לך את שעת המשחקים לפי ה-IP של המחשב

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
26 באוקטובר 2022 0:59
Reply to  Smiley

גם בהקלדת nba בשורת החיפוש בגוגל נותן את את המשחקים על פי הזמן המקומי

Berch
25 באוקטובר 2022 23:12

תודה על הפרוויו
🙏

צפנת פענח
צפנת פענח
26 באוקטובר 2022 0:21

הקליפרס באיזשהו מקום מזכירה את הלייקרס טרום עונה שעברה , עת הצביעו עליה כמועמדת לאליפות ונגמר בעליבות. אומנם רק שלושה משחקים עברו אבל יש סימנים שג'ון וול הוא הווסטברוק של הקליפרס, סוג של הברווזון המכוער . גם קוואי נראה כרגע צל של עצמו , צל שמן . בחוזה של פול ג'ורג' יש סעיף שמאפשר לו לבחור יום חופשי אחד בשבוע ?

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
26 באוקטובר 2022 1:03

מה הלחץ בדיוק? הקליפרס ב2-1 אחרי שני משחקים כאשר ידוע מראש שיקח זמן עד שיתברר אם קוואי יהיה מתישהו כשיר לחזור לשחק כמו הסופרסטאר שהיה. וול עם כל הקשקושים כאן באתר נותן תוצרת מעל המצופה עבור שחקן שלא שיחק המון זמן ונמצא בקבוצה חדשה.

thetroll
thetroll
26 באוקטובר 2022 1:30

תודה אינדי אחלה פריוויו

ברוך רובין
ברוך רובין
26 באוקטובר 2022 4:27

דונציץ פשוט מפחיד, כשרון התקפי חד פעמי. קניגאהם מוביל את דטרויט לבחירה הראשונה בדראפט, הייתי בטוח יראה יותר טוב אבל האיש שובר את הסלים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קייד זה מה שאתה רואה ברוך שחקן סבבה סולידי חמישייה שמידי פעם יבריק זהו. הוא לא יהיה סופרסטאר ברמות של טייטום לוקה טריי בוקר וכאלה שכח מזה. הוא איטי מידי ועם כדרור חלש מידי בשביל להיות בלבל הזה.
גיילן גרין לעומת זאת יהיה גם יהיה

אשך טמיר המקורי
26 באוקטובר 2022 6:00

חילזון מוגבל

אשך טמיר המקורי
26 באוקטובר 2022 6:00

או לחליפין "סלו-מו עם יח"צ"

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

🤣🤣🤣🤣

גיא הירוק
Admin
26 באוקטובר 2022 4:41

עוד משחק בו הרווחיות הקבועות של קיד פשוט לא עובדות.
הם איבדו יתרון של 22 נקודות מול הסאנס,
והם קיבלו ריצת 22 – 8 מול פליקנס בהרכב חסר שהפך יתרון 7 לפיגור ב-7 נקודות.
.
הפליקנס, להבדיל, עושים פלאים עם השחקנים המשלימים.

גיא הירוק
Admin
26 באוקטובר 2022 4:52

גראהם, שחקן של יותר מ-80% מהעונשין בקריירה,
מחטיא בדקות האחרונות פעמיים מהעונשין ונותן לדאלאס כדור אחרון בפיגור 2.
אם יהיה כאן הללוקה, זה יהיה בניגוד גמור למתרחש על הפרקט ברבע האחרון.

Smiley
Editor
26 באוקטובר 2022 4:52

הפליקנס קבוצה מהנה לצפייה, וזה עוד בלי זאיון ואינגרם היום.
דיוויד גריפין בנה שם אחלה סגל עם הרבה כשרון. הטרייד על מקולום היה בינגו עבור הקבוצה הזו.

גיא הירוק
Admin
26 באוקטובר 2022 4:54

יופי של ניצחון לפלי-נס. איזה עומק יש לקבוצה הזו.
סמיילי צודק, מקולם בול פגיעה.
עכשיו הם צריכים קצת מזל בנוגע לבריאות (הרבה במקרה של ציון).

גיא הירוק
Admin
26 באוקטובר 2022 4:55

פלי-נס זו טעות הקלדה ממש משמחת.
הפליקנס הם כל מה שפלי (פילדלפיה) הם לא.

shadow
shadow
26 באוקטובר 2022 4:59

ניו אורלינס מנצחת את דאלאס ללא ציון ואינגרם. עובדים עלינו יום יום עם גונבי הדעת האלה שנקראים "כוכבים". מעניין מתי יבינו בליגת הבידורסל הזו שכדורסל זה משחק קבוצתי.

shadow
shadow
26 באוקטובר 2022 5:00

אוקלהומה רוכבת על הקליפרס אבל כנראה יצליחו להפסיד את זה בסוף

shadow
shadow
26 באוקטובר 2022 5:02

כמה גלדיאטורים יושבים לנוח היום לקחת אויר מהבוץ הלבנוני? ישנים עמוק😴😴

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טריי מאן מקבל פתאום דק ומנגב את הקליפרס יחד עם שגא כמו שאמרתי. הבחור שחקן אדיר אם יקבל דק ינגב.
מצחיקים אותי שאנשים מתלהבים שנא מנצחים בלי ציון חחח עונה שעברה עשו פלייאוף בלי האהבל הזה. ציון זההעודף משקל לקבוצה הזאת השחקן הכי מיותר טרייד היום.
בעוד שנתיים שירצו להטריד אותו כמו פילי עם סימונס ערכו יהיה פחות. רפי ההבנה בנא יבינו עוד שנתיים עד אז יעשו את הטעות שפילי עשו עם סימונס והמפגרים יחשבו שהוא באמת כוכב עם הקליר פאת.
טרייד על ציון יהפוך את נא לקבוצה נהדרת אולי אפילו קונטנדרית. סינגי ואינגראהם הרבה יותר חשובים שם מציון הנוכל שמקודם כאילו הוא הכוכב שלהם. הוא מס 3 ושם ולא מס 1 כפי שהליגה מנסה למכור לנו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אוק צריכים להבין שגידי מאן שגא חייבים להיות בחמישייה זה העתיד ושלישייה נהדרת. את צאט הם חייבים להטריד הוא לא יוסיף להם כלום שם יהיה סתם כמו פורזי במאבס שהיה משליך שלשות ומידי פעם קולע צט לא פרנצייז,שיסחב קבוצה למעלה. הם צריכים סנטר חזק במקומו שחיית הגנה ויהיו קבוצה חזקה מאד

Smiley
Editor
26 באוקטובר 2022 5:37

ג'ורדן פול זה יותר מונטה אליס עם קליעה מאשר סטף קארי הבא.
אני לא בטוח כמה הוא יכול להחזיק קבוצה בתור ה-PG הפותח שלה, בטח שהוא לחלוטין PG של "קליעה קודם".

רן הנרגן
רן הנרגן
26 באוקטובר 2022 5:40
Reply to  Smiley

הוא 5 מ 6 בקליעות עם 2 אסיסטים פלוס המסירה לוויגינס שקיבל 3 קליעות עונשין

Smiley
Editor
26 באוקטובר 2022 5:42

זאת יותר תחושה כללית מאשר למשחק הזה ספציפית.
הווריורס משתמשים בו בתפקיד "ג'ינובילי" לחמישייה השניה (ומישהו שיכול גם לסגור משחקים לצד קארי ותומפסון).

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

יפ מונטה אליס זה דוגמא טובה
מונטה אליס=קלרקסון משופר?

Smiley
Editor
26 באוקטובר 2022 5:46

לא. מונטה אליס כרגע היה טוב משניהם, גם מפול וגם מקלרקסון. הבנאדם היה סקורר עילאי בתקופתו בווריורס, היה עושה סלים בקלילות על כל אחד.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

לא יודע אם בקלילות אבל קצת אמת.

אשך טמיר המקורי
26 באוקטובר 2022 5:58
Reply to  Smiley

הוא לגמרי השנה גם פסיליאטור

רן הנרגן
רן הנרגן
26 באוקטובר 2022 5:38

נחת לו על הרגל, יש יותר ברור מזה?

רן הנרגן
רן הנרגן
26 באוקטובר 2022 5:44

חחח שופטים

Smiley
Editor
26 באוקטובר 2022 5:43

מוזס מודי שחקן. כל פעם שאני רואה אותו אני שואל את עצמי למה הוא לא יותר "חוצפן" במשחק שלו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לנדייל משחק טוב לא פראייר הבחור של האשך. פופ ייבש לו את התחת

אשך טמיר המקורי
26 באוקטובר 2022 5:57

מה זה ייבש. ייבש, קלה וטחן.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

🤣🤣🤣

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שריקת אוויר על סטף. איליגל זון טרת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

למה קראודי לא משחק? פצוע בשריר החשק?

אשך טמיר המקורי
26 באוקטובר 2022 5:56

i don't wanna be here

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מוכן לקחת לפילי/הוקס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חח איזה איירבול אייטון דפק מתחת לסל מזל שברידגס תיקן זה היה שאקטין

אשך טמיר המקורי
26 באוקטובר 2022 5:56

הצטרפתי. פייי איזה משחק!

אשך טמיר המקורי
26 באוקטובר 2022 6:03

שמעון אתה לא מעריך מספיק את ג'ירדן פול. שחקן ענק

thetroll
thetroll
26 באוקטובר 2022 6:04

+30

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני חושב שהוא קלרקסון משופר בפוטנציאל. הוא נראה טוב נגד חמישיות שניות ומעולם לא נשמר רציני. זה לא שהוא עכשיו נשמר כמו כוכב או עי המגן הכי טוב של היריב. יש כמוהו עוד 100 שחקנים בליגה שיכולים לתת מה שהוא נותן. הוא גם מאד חד גוני לטעמי. שחקן של 2 מובים שעושה אותם טוב מאד. אני לא תופס ממנו סטאר

אשך טמיר המקורי
26 באוקטובר 2022 6:18

100? הייתי אומר 10

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הזמן יגיד

thetroll
thetroll
26 באוקטובר 2022 6:03

שוב הלןחמים חוטפים 70 נק במחצית. מה עובר על ההגנה שלהם ? משחק מעולה בכל מקרה… 🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thetroll

קליר פאת מוחלט חח. הגנרל סוגר את החצי עם הבאזר מה3 והולך כאילו הוא איש השעה😁
אפילו אייטון שם גאמפ בסיבוב ונתן טראש טוק ראית 🤣🤣

thetroll
thetroll
26 באוקטובר 2022 6:50

ראיתי כן… טוב נו תם הטקס פעם הרבע השלישי היה של הלוחמים עכשיו זה ההיפך.

shadow
shadow
26 באוקטובר 2022 6:04

לגולדן אין הגנה. כל משחק חוטפים 70 נקודות בחצי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אשך כריסטיאן לא בטיים ליין ווד נתן 23 גם היום😁

אשך טמיר המקורי
26 באוקטובר 2022 6:19

גם עבור דטרויט הוא לא היה בטיימליין. שחררו אותו בחינם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

🤣🤣🤣 זה הכינוי שלן. יש טיים לורד אז למה שלא יהיה טיים ליין?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דריי עושה רק הצגות כמו לאורי ופול חח כל הזמן נופל להוציא תוקף אוויר ומקבל אחד כזה עכשיו מתנה

ברוך רובין
ברוך רובין
26 באוקטובר 2022 6:22

אייטון אייטון

אשך טמיר המקורי
26 באוקטובר 2022 6:23

לך תזדיין דריימונד גרין. איש חצוף. לפחות השופטים שמים לו ברקס.
לך תזדיין קר שתמיד מגבה את השטויות שלו ולא שם לו גבולות.
גווו שופטים

רן הנרגן
רן הנרגן
26 באוקטובר 2022 6:23

השופטים באו עם פתק מסילבר

ברוך רובין
ברוך רובין
26 באוקטובר 2022 6:25

אייטון 2 איבודים והחטאה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נוראי בדק האחרונות

אשך טמיר המקורי
26 באוקטובר 2022 6:25

אי אפשר לשחק עם שחקן שמסרב לאיים על הסל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דווקא היום הוא באחד ממשחקי השיא שלו חחח אולי יגיע ל14 נק עד סוף המשחק

אשך טמיר המקורי
26 באוקטובר 2022 6:27

ההתנהגות הביריונית של גרין ממשיכה – כי מחליקים לו אותה.
חייבים לשים ברקס לביריון אחרת הוא מתחזק.
ראיתם איך עכשיו צרח על השופט אנד 1 אחרי הטכנית הקודמת?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כן הוא יודע שלא יעשו לו כלום זה בנוהל

thetroll
thetroll
26 באוקטובר 2022 6:53

תכלס כל משחק כמעט הוא צריך לצאת בשתי טכניות . מקבלקופונים ומבצעי הנחות מהשופטים כל משחק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח איזה טראש טוק קליי מריץ 🤣🤣🤣🤣

רן הנרגן
רן הנרגן
26 באוקטובר 2022 6:30

תומפסון ממש נזק

אשך טמיר המקורי
26 באוקטובר 2022 6:35

עצוב מה שנהיה ממנו. קליי האמיתי נלקח מאיתנו בטרם עת ולא יחזור.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח הגנרל מתדרך את השופטים שעה ומעצבן את קליי איזה צחוקים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חח קליי הורחק על טראש טוק שדריי כל המשחק עושה ליגה מצחיקה

shadow
shadow
26 באוקטובר 2022 6:37

תמיד מצחיק אותי לראות את תומפסון משחק אותה גאנגסטר.

אשך טמיר המקורי
26 באוקטובר 2022 6:39

תמיד אהבתי את קר אבל אני מפתח שינאה לפרצוף שלו

shadow
shadow
26 באוקטובר 2022 6:44

המשחק הזה גמור

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שריקת אוויר נגד פול ועוד קליר פאת פאול חח

thetroll
thetroll
26 באוקטובר 2022 6:53

תם הטקס

אשך טמיר המקורי
26 באוקטובר 2022 6:57

נראה שפיניקס לא בדרך לקריסה שחשבתי. די אותו דבר כמו שנה שעברה.

אשך טמיר המקורי
26 באוקטובר 2022 7:00

איזה סנטר התקפי מצוין זה לנדייל

Smiley
Editor
26 באוקטובר 2022 7:02

הווריורס לא מסוגלים לקלוע לאוקיינוס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאללה הסטפן הזה תופר את השלשות שלו מקילומטר חח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שו קאם עכשיו בשבילך שאדו את רואה? הקהל צריך להניף נעליים

אשך טמיר המקורי
26 באוקטובר 2022 7:12

חחח בקרוב יתממש חזון הקאם ג'ונסון, שצריך לנופף בבולבולים…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח זה ישר ללוח המודעות

אשך טמיר המקורי
26 באוקטובר 2022 7:16

היה כבר…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

המנחה שם עם אותו קול של כריס רוק חח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תם הטקס

thetroll
thetroll
26 באוקטובר 2022 7:17

מה שחשבתי מקבל אישור רשמי השדר עכשיו שזו ההפעם הראשונה בהיסטוריה שלהם שהלוחמים מקבלים 3 מחציות ברציפות מעל 70 נק. משהו לא עובד שם בהגנה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

KAWHI LEONARD TO MISS 2 GAMES DUE TO STIFFNESS IN RIGHT KNEE 🙂

אשך טמיר המקורי
26 באוקטובר 2022 7:38

אאוץ'

גיא הירוק
Admin
26 באוקטובר 2022 7:49

מה אתה אומר, שמעון? זה לא בגלל שהוא פצוע?
הוא הרי נח שנה…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אם הוא פצוע שישב עוד שנה יבוא אחרי מנוחה של 3 שנים יתפוצץ ישר

גיא הירוק
Admin
26 באוקטובר 2022 7:59

מנסים להסביר לך, ללא תועלת. החזרה אחרי פציעות כמו של קאוויי היא קשה ומסובכת,
ובעיקר עם המון עלייות מורדות.
שנה בחוץ זו לא מנוחה,
זו היתה קשה ומפרכת.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הי איז נוט הלטי מאן. אני בספק אם הוא יוכל לשחק עוד כדורסל סביר לאורך זמן ממושך לפי איך שזה נראה. אי אפשר לשחק ככה משחק כן 3 לא זה לא כדורסל, זה מזיק לקבוצה ומחליש את השחקן במאמץ

אשך טמיר המקורי
26 באוקטובר 2022 9:04

נראה שהסיפור איתו גמור.
צריך לקבל חוזי מינימום כמו ג'ו ג'ונסון בזקנתו.
שאולי יצליח לעלות לתת משהו באיזה משחק פלייאוף.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אמרתי מה שאמרתי כבר לפני כמה זמן אני מטריד את המדדה כמה שיותר מהר

אשך טמיר המקורי
26 באוקטובר 2022 9:04

לא נראה לי שמישהו ייקח עכשיו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אשך אם לא שמת לב אתה ודה שוט יחד על העגלה של גון דה וול

אשך טמיר המקורי
26 באוקטובר 2022 7:56

הבן של קרואלה?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קומינגה נראה כאילו קר שאב ממנו כל שמחת חיים שהייתה הוא ישר מוסר, מאומן להיות דריי 🙂

thetroll
thetroll
26 באוקטובר 2022 7:24

טוב זאת שחיטה. פיניקס משחקים יפה ממש וגם יעיל. איטון גבר גבר אחרי כל מה שעשו לו הוא בעניינים לגמרי לא נראה לי שיטרידו אותו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

וואלה פגעתי בול דריי סיים עם 14 נק. משחק שיא 🙂

thetroll
thetroll
26 באוקטובר 2022 7:28

🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

האיש שלי טרה מאן
https://www.youtube.com/watch?v=Z12ckLRy_iA
נוספו לו כמה קעקועים בפגרה 🙂

גיא הירוק
Admin
26 באוקטובר 2022 7:37

יופי של ניצחון במשחק עם הרבה עצבים וטראש טוק.
2 הקבוצות רצו להוכיח משהו,
הסאנס הצליחו יותר…
.
בוקר טוב!!!