מעורב הופס ליום שלישי: אני נאלץ לרדת מהערצתי לראסל ווסטברוק / מנחם לס

1.זהו. אחרי מספר שנים אפילו אני נאלץ TO GIVE UP על ראסל ווסטברוק

אלה שקוראים אותי יודעים שאני נשארתי אחרון המוהיקנים שהאמין בראסל ווסטברוק.

אז אחרי כל השנים שאני מחזיק לו אצבעות אני חייב להודות שגם לי נגמר ממנו. שימו לב למה שקרה אתמול: הלייקרס הובילו 95-102 נגד פורטלנד עם 1:56 דק' לסיום. הלייקרס הפסידו 105-104. ווסטברוק היה 4 מ-15 מהפארקט, כשהלייקרס מובילה בנקודה, עם 27 שניות לסיום. עם 16 שניות בשעון ה-24 דווקא הוא היה זה שלקח זריקה מ-5 מטרים שכמובן החטיאה, וכמובן שהשאירה מספיק זמן לבלייזרס לזריקה לנצחון.

ה-4 מ-15 בא בעקבות ה-0 מ-11שלו ביום חמישי במשחק ההפסד לקליפרס. זה חתם לו יומיים של משחקים עם אחוז קליעה של 15.4%, הנמוך ביותר בתולדות הלייקרס. סליחה – שווה לגרוע ביותר, כשהשחקן עם 'ממוצע שני המשחקים הנמוך בלייקרס הוא…צדקתם, אותו ראסל ווסטברוק.

ראסל הוא היום בעייה ללייקרס, וכל שחקן בקבוצה – כמו המאמן וה-CEO רואים ויודעים זאת. גם יריבי הקבוצה יודעים זאת ועובדה שהתחילו לשמור עליו עם סנטרים כדי לגרותו לזרוק מה-3 ולעשות DISPACING. ווסטברוק עצמו לא רואה דבר שלא בסדר עם משחקו, וזאת בעייה נוספת. לאיש אין מושג מה הלייקרס יכולה לעשות עם הבעייה הזאת הנקראית ראסל ווסטברוק.

2. תנו מבט בסרטון וראו את לברון ג'יימס SO FED UP עם הזריקה של ראסל ווסטברוק (עם 27 שניות לסיום, ו-16 בשעון ה-24)

ווסטברוק ניסה להצדיק את עצמו שהוא ניסה ללכת "TWO FOR ONE" . אתה לא מנסה ללכת 'TWO FOR ONE' עם 27 שניות לסיום ויתרון 1. אתה מנסה לחסל כל שנייה בשעון לתת לפורטלנד פחות זמן לזריקת נצחון.

מה שראסל היה חייב לעשות במצב שהיה בו היה לחכות עוד איזה 8-10 שניות ואז להיכנס לסל בתקווה לסל או שיעשו עליו פאול, או למסור לאחד הקלעים הטובים של הלייקרס.

3. שאק הולך וויירל עם ההערה שלו על הלייקרס

שקיל או'ניל עושה זאת שוב. אחרי ה-9 מ-45 של הלייקרס מהטריי שקיל הגיב,“They are like Gated Community Gangsters,” said O’Neal of the Lakers. “They ain’t got no shooters.”

4. לא כולם בלייקרס נגד ווסטברוק

חואן טוסקנו-אנדרסון לןבש אחרי האימון חולצת אימון של ראסל ווסטברוק כסימן של תמיכה בראסל

5. יוטה ג'אז היא הרבה יותר מ-"לא יודעת לטנקק" (זכות יוצרים לדוק…); היא יודעת גם לנצח קבוצה טובה במשחק חוץ!

פעם שחקן הסלטיקס; היום נשיא יוטה ג'אז

כולם אומרים אותו דבר על יוטה ג'אז: באוצר המילים שלהם אין את המילים “Victor Wembanyama”. הג'אז היו אמורים להיות אחרונים בליגה העונה. בתחתית הבאר אחרי שעשו את ה-FACELIFT הדרמטי שלהם הקיץ עם הטריידים של שתי אבני הפינה שלהם, דונובן מיצ'ל ורודי גובר. גם שחקני חמישייה חשובים – ברויס או'ניל ובוג'ן בוגדנוביץ' – הועברו בדילים אחרים.

ובכן, להפתעת כולם – מלבד השחקנים המעורבים – יוטה היא בינתיים בלתי מנוצחת בשלושה משחקים.

הנצחון המשכנע 102-123 על דנבר נאגטס וה-MVP שלה ניקולה יוקיץ', ואז לגבור על מינסוטה עם רודי גובר 132-126 שיכנע רבים שמשהו טוב קורה בבירת המורמונים,. הנצחון השלישי על ניו אורלינס פליקנס במשחק חוץ הוכיח לי שהיא הרבה יותר ממה שגרם להרבה לומר על יוטה ג'אז: "היא לא יודעת כיצד TO TANK", אלא שמה שהיא כן יודעת זה לנצח קבוצה טובה מאד במשחק חוץ.

היי. אלה רק שלושה משחקים והתחתית עלולה עדיין ליפול מתחת רגליהם אבל הנה מה שעשתה יוטה מאז הטרייד של מיצ'ל וגובר:

— Undefeated
— 1st in total points
— 3rd best offensive rating
— 1st in 3-pointers
— 3rd in 3P%

למרות שיוטה חתכה בבשר החי, עדיין נשארו לה כמה שחקנים מעולים: מייק קונלי, והאיש הששי של העונה האחרונה ג'ורדן קלרקסון. מהטרייד האחרונים יש לה היום את מייק ביזלי, קולין סקסטון, וולקר קסלר – שעולים מהספסל, וכמובן שיש לה את ה-FLOOR STRECHING BIGS לאורי מכרקנן וקלי אוליניק שיחד קולעים בממוצע 35 בשלושת המשחקים. מאמנם החדש וויל הארדי עושה עלי רושם מצויין, ואני מקווה שההתחלה הטובה תימשך!

6. שאלה חשובה: כיצד תנהל הווריורס את הרוטציה שלה (הרבה קבוצות היו מתות שזו תהיה הבעייה הראשית שלהן!)

במשחק פתיחת העונה גולדן סטייט ווריורס השתמשה ברוטציה של 11 שחקנים ותשעה מהם שיחקו מעל 15 דקות. 10 שחקנים שיחקו במחצית הראשונה. כיצד יתנהג סטיב קר עם כמות כזאת גדולה של שחקנים שנראה שהוא בוטח בהם?

בינתיים זה מצב אידיאלי כי דריימונד גרין וקליי תומפסון לא מוכנים לשחק דקות רציניות, ואיגודלה עדיין לא CLERARED TO PLAY AT ALL. למשחקים הראשונים רוטציה רחבה היא אידיאל. אבל בקרוב סטיב קר וצוות האימון שלו יעמדו בפני בעייה. סטף קרי אמר אחרי המשחק הראשון נגד הלייקרס ש-"יש לנו 11 שחקנים שמגיע להם דקות רציניות".

אבל 'דקות רציניות' ל-11 גונב דקות מהבחמישייה ואולי עוד שני שחקני רוטציה רציניים. קרי הוסיף בפוסט ב-ESPN שחלקים ממנו אני משתמש כאן:

" "There's going to be different lineups every night, especially early in the year. … We're going to have to develop that chemistry as we go. You're going to continue to try and experiment and give guys opportunities to go out and hoop."

סטיב קר: "אנחנו קבוצה של ווטרנים, למרות שיש לנו כמה צעירים טובים מאד. זוהי אולי הקבוצה 'העמוקה ביותר' שהייתה לי בגולדן"

הקבוצה איבדה את פורטר ג'וניור וגארי פייטון II. אבל הביאה את ג'מייקל גרין ודיבינצנזו. גרין מביא FLOOR SPACER וDiVincenzo מביא עוד מוביל כדור וסטריק שוטר מה-3. אבל מה שבאמת מרחיב את הרוטציה הם הצעירים ג'ונתן קמינג ומוזס מודי, שלא לדבר על ג'ורדן פול שהוא "צעיר מבוגר". קוון לוני הוא הסנטר אבל וייסמן דופק בדלת.

צרות של עשירים: רוטיישיון ודקות יינתנו משך העונה. בינתיים הם UP FOR GRABS. אבל יכולתו של סטיב קר לחלק את הרוטציה והדקות בין כל כך הרבה שחקנים מצויינים שכל אחד רוצה את דקותיו יהיה משתנה קריטי בנסיונה של גולדן לעוד REPEAT!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
166 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
חתוליו
חתוליו
25/10/2022 4:10:04

תודה דוק על מעורב מצוין!

thejanitor
thejanitor
25/10/2022 5:12:40

קצת התבלבלת עם הוואן פור טו (טו פור וואן). ראסל ניסה להשיג שני פוזשנים, אבל המושג של טו פור וואן לא רלוונטי לרבע האחרון הוא רלוונטי רק ל-3 הרבעים הראשונים. רק רפה הבנה כמו ראסל יילך על טו פור וואן שאתה מוביל ב-1 27 שניות לסוף.

אשך טמיר המקורי
25/10/2022 11:06:26
Reply to  thejanitor

למה בעצם?

thejanitor
thejanitor
25/10/2022 5:13:44

וכמובן תודה על המעורב ותודה על ההיתפכחות לגבי ראס. היייתי בדיסוננס רציני כל פעם שקראת לנו רפי הבנה לגביו

סוסמעץ
סוסמעץ
25/10/2022 5:57:53

תודה רבה דוק
==
ראס תמיד היה רפה הבנה, גם כשהיה MVP
==
פשוט תענוג לראות את השלייקרס

אשך טמיר המקורי
25/10/2022 7:56:54
Reply to  סוסמעץ

1+

Tzafriros
25/10/2022 6:24:32

מה שמדאיג אותי בלייקרס הוא שלא נראה שהם מודעים לבעיות כי רק לפני שבועיים הם הצהירו שכל אחד מהשלישייה צריך להיות עצמו ולא לחשוב על החברים. ככה זה גם נראה. האמת במצב של הלייקרס ולא נראה שלג׳ני יש את הביצים לזה הייתי מטריד את לברון כי הוא באמת מעבר לשיא ועדיין אפשר לקבל עליו משהו. דיוויס אחריו ברשימה כי אני לא רואה אותו משחק 82 משחקים וראס יכול להישאר עד סוף החוזה. קבוצה שרואה עצמה מועמדת ולאליפות ומתחילה 0-3 נראית מוגבלת ו בחירת דראפט הבאה בשנת 27. כלומר שנים ושנים של דישדוש. חובה לפעול עכשיו לפני שג׳רי מתהפך בקברו.
הלייקרס משחקים כדורסל לא חכם ואני לא מאשים את המאמן. האחוזים באים גם בגלל זריקות בלי טעם ולפעמים הכדור לא נע בכלל וזה היה בסדר עם הכוכבים היו בשיא אבל הם לא. זה גם פגע בקלעים כמו ווסלי מתיוס שאומנם מעבר לשיא אבל אחרי שראיתי אותו בלייקרס וחשבתי שהוא גמור הוא חתם באלופה דאז ומספק דקות טובות בבאקס.
כל הכבוד להאם על ששיפר את הגנת הלייקרס שנמצאת בטופ 5 בליגה. לא יאמן.

etayef
etayef
25/10/2022 7:37:41
Reply to  Tzafriros

צפריר, לא מסכים עם שום דבר מהניתוח שלך.
מה שאתה מבטא הוא פאניקה של אוהד.
מי שנכשל כאן זה ההנהלה, ורוב פלינקה שפשוט הביאו צוות מסייע כושל, וכמובן מי שאחראי על הטרייד של ווסטברוק.
דיוויס ולברון עושים את העבודה, ועם כל הכבוד למאמן, מי שייצב את ההגנה הוא דיוויס, שלא היה נוכח כמעט בשנה שעברה.
המחליפים של הלייקרס מפספסים זריקות פנויות שמסדרים להם, ומדהים לראות איך לברון מצליח למצוא שחקנים פנויים גם היום. נכון, הוא כבר לא יכול לסחוב קבוצה לבד כמו בימי קליבלנד.
הטרייד על ווסטברוק גמר את הקבוצה, ובלעדיו, הם היו במצב הרבה יותר טוב.
מה שאתה בטוח לא עושה, זה להטריד את השחקן הכי טוב שלך, שעוד נותן תפוקה טובה, אלא אם כן החלטת ללכת על בנייה מחדש ופירוק סופי.
מעבר לזה, עוד יכול להיות שיפור בקבוצה, אם הם באמת מאמינים במחליפים שלקחו, להתייאש אחרי 3 משחקים זה קצת מוגזם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  etayef

לברון לא עושה שום עבודה הוא מחריד. משחק חלוץ

דדי
דדי
25/10/2022 10:17:59
Reply to  Tzafriros

אי אפשר להטריד את לברון העונה.

Tzafriros
25/10/2022 14:46:27
Reply to  דדי

המטרה של הלייקרס העונה כמו כל עונה היא אליפות (ומכירת כרטיסים אבל בלי פלייאוף זה נזק כלכלי)
אם אליפות בלתי ניתנת להשגה כל דבר אחר היא בזבוז זמן. לכן להטריד את כל מי שאפשר בשביל ליצור סיכוי לחזור לפסגה בעתיד. אני לא מסתפק באולי פלייאוף. המצב הנוכחי טוב לסיקסרס או הנטס שאליפות אצליהם היא חלום רטוב. אצל הלייקרס הציפיות שונות.
דיוויס משחק מדהים בשלושת המשחקים הראשונים. האם הוא יכול לסחוב קבוצה לאליפות בלי ג׳יימס? האם הוא יהיה בריא?

yairhamami
yairhamami
25/10/2022 6:59:39

הלייקרס טרגדיה מתגלגלת. נראה שגם לברון איבד משהוא בשיקול הדעת.
יוטה לא יחזיקו מעמד אם לא יקבלו תרומה נוספת פרט לחמישייה. כרגע, סקסטון זו החתמה כושלת.

Dor
Dor
25/10/2022 14:54:14
Reply to  yairhamami

סקסטון שיחק 3 משחקים וכבר החתמה כושלת… נו שויין

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Dor

הוא ינפח ערך בהמשך העונה

גיא רוזן
25/10/2022 7:31:53

פתיחת העונה הזו זה הדבר הכי טוב שיכל לקרות לאוהדי הלייקרס.
כרגע יש הצדקה לטרייד על ראסל + בחירת/בחירות דראפט גם אם התמורה היא לא עוד איזה סופרסטאר, או אפילו אולסטאר גבולי…
נגד פורטלנד הם היו לא רעים בכלל (פורטלנד פתחו את העונה מצויין, והם משחקים אחלה כדורסל, לשם שינוי גם בהגנה),
אם במקום ראסל ווסטברוק היה להם עומק שמסוגל לקלוע מבחוץ כאשר הוא חופשי,
התוצאות היו שונות.
.
ווסטברוק עצמו?
לא ראיתי דבר כזה. הוא מנותק לחלוטין, לא רק מהקבוצה (שזה לשם עצמו מובן), אלא מכל תהליך קבלת החלטות סביר.
הנזק התדמיתי שהוא עושה לעצמו מטורף
(למזלו נותר לו האוהד האחרון, דה קי-שוט…)

אשך טמיר המקורי
25/10/2022 7:58:24

כי לפני זה לא הייתה מספיק הצדקה?

אור
אור
25/10/2022 16:17:06

אם למישהו יש הצדקה למה הביאו אותו בכלל, אשמח לשמוע

yairhamami
yairhamami
25/10/2022 8:59:26

ומי ייתן משהוא כזה על וובטברוק? עם שחקן בעל ערך, הבחירה של הלייקרס עלולה להיות עם ערך נמוך.

thetroll
thetroll
25/10/2022 10:20:09

ווסטברוק תמיד היה מנותק. לכן הוא ראס בלאטה. יש לו רק סוג משחק אחד זה מה שהיה תמיד. במוח יש לו בטון. מה שיש לו שם זה מה שיש לו. אי אפשר לא להכניס לשם כלום ולא להוציא משם כלום.
זה הבן אדם. תמיד אמרו עליו יש לו כל כל כך הרבה יכולת אם רק יעשה שינוי קטן אז… ואף פעם שום שינוי לא קרה.
אני חושב שהפעם היחידה שהוא עשה איזה שהוא שינןי היה כששיחק ביוסטון אאלט. דאנטוני אאלט הגביל את כמות הזריקות שלו מהשלוש במשחק ל 3 או משהו כזה. לי נראה שזו היתה הוראת מאמן. זו היתה הפעם היחידה שראיתי איזה שהוא שינוי במשחק שלו וזה היה אחרי שהוביל את הליגה (מלמטה כמובן) באחוזים מהשלוש.
שחקן מוכשר עם פוטנציאל והכל אבל הראש אטום ובעיית ראש היא הפציעה הכי קשה שיש לשחקן.
זהו. זה הסיפור.

אור
אור
25/10/2022 16:24:09
Reply to  thetroll

לא בדיוק מה שרשמת אבל מזכיר לי את הבת של אל באנדי, אם מכניסים לה למוח אינפורמציה חדשה אז הישנה עוזבת
.
https://youtu.be/KMlRuM3r1O8
https://youtu.be/8rlsrzh9UKY

thetroll
thetroll
25/10/2022 17:33:28
Reply to  אור

חחחחחחח :))))))
הרגת
ודרך אגב :
scuse me while i kiss the sky
זה מ purple haze
הנדריקס בשיאו.

אור
אור
25/10/2022 17:35:45
Reply to  thetroll

מודה שהידע שלי בתחום שואף לאפס

thetroll
thetroll
25/10/2022 17:36:58
Reply to  thetroll

מודה שהשיא היה קצר מתאר לי את החיים איתו מעל גיל 27 גיל ההתאבדות (ג'ופלין ווינהאוס הנדריס קוביין מוריסון)… להמשיך?

אור
אור
25/10/2022 17:53:22
Reply to  thetroll

על גיל ההתאבדות שמעתי..

הייט אשברי
הייט אשברי
25/10/2022 18:43:57
Reply to  אור

רובם לא מהתאבדות אלא משימוש בסמים .
זה נקרא מועדון ה-27.

אשך טמיר המקורי
25/10/2022 18:42:49
Reply to  אור

גדול

Li Ming
Li Ming
25/10/2022 11:16:03

הפייסרס הציעו לפני תחילת העונה את הילד וטרנר תמורת ווסטברוק ובחירות דראפט. הלייקרס סירבו – הבחירות יגיעו כבר אחרי שלברון יעזוב ויהיו די גבוהות, וגם עם חיזוק של שתי שחקנים טובים הלייקרס עדיין יגרדואת הפלייאוף ולא יגיעו יותר רחוק מסיבוב שני.
לפי דעתי בלייקרס נבינים שהעונה הם לא יגיעו לשומקום, וכנראה גם מתכננים כבר את היום שאחרי לברון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Li Ming

זה שקר. זה דיווח של התאגיד.
אבל בליגה של ככ מפגרים לא יפתיע גם אם זה היה אמת 😁

Li Ming
Li Ming
25/10/2022 12:04:54

גם ווג' וגם שאמס אישרו את הידיעה. אבל מה הם מבינים לעומתך🤷

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Li Ming

ווג ושאמאס מדווחים מה שאומרים להם לדווח. אתה באמת לא מבין איך זה עובד?

Li Ming
Li Ming
25/10/2022 13:37:20

נראה לי שכן – אתה יודע יותר טוב מכולם מה הולך נאחורי הקלעים, לכן צריך להקשיב רק למה שאתה אומר. אני מבין נכון?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אמרתי שייתכן שאתה גם צודק. זה ליגה של מלא רפי הבנה אז ייתכן. אני אישית לא מאמין שמנהלי אינדי עד כדי כך מפגרים אבל לא אופתע אם כן.
אולי יגידו שהם לא בטיים ליין ויביאו אותם ללייקרס בחינם?

Li Ming
Li Ming
25/10/2022 13:56:59

לא הבתנתי מה מפגר במנהלי שני הצדדים.

אינדי בטנקינג, טרנר בשנה האחרונה לחוזה, הם היו שמחים להחליף אותו ואת הילד בשתי בחירות דראפט גבוהות

הלייקרס מבינים שגם עם שניהם במקום ראס הם לא יגיעו רחוק, והם דנים את עצמם למרתפי הליגה אחרי שלברון יפרוש. אז הם סירבו.

נשמע לי כמו התנהגות הגיונית של שני הצדדים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה שמפגר שאינדי צריכים להחתים את טרנר בעצמם למה את מי הם ישיגו או שהוא לא בטיים ליין כמו ווד?
שבאדי יעלה מהספסל. יציעו להם משהו טוב שיטרידו. בחירות דראפט כל קבוצה יכולה לתת להם.
אני בכלל לא מטריד את טרנר כמה קבוצות ישלמו לו כבר 5 מיליון? אני נותן לו 6 ומשאיר אותו אצלי. במקרה הגרוע סנטר מהספסל אם יהיה נכה. אם יהיה כמו שהיה סנטר סבבה לחמישייה.

etayef
etayef
25/10/2022 7:40:53

אגב, הצהרה "אני נאלץ לרדת מהאהדה לווסטברוק" לא מספיקה כאן. יש להוסיף: אני מודה שאני רפה הבנה, שבניגוד לכולם חשב שווסטברוק שחקן, וזה הזמן להכיר בטעות ובמצב.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
25/10/2022 10:27:35
Reply to  etayef

יש לו יכולות של שחקן גדול ואופי של חמור גדול, גדול יותר מכישרון הכדורסל שלו!!!

רן הנרגן
רן הנרגן
25/10/2022 7:42:20

הדרישה הבסיסית בג"ס מהשחקנים היא מאמץ בהגנה. בשלושת המשחקים עד כה הצעירים לא סיפקו את הסחורה. קר מטעמיו שלו העלה הרכב שני שבו שני ותיקים חדשים שמולבים עם פול וויסמן וקמינגה / מודי. ההרכב הזה לא מספק את הסחורה ההגנתית ואחרי המשחק מול קינגס קר וקרי בשאלות לעיתונאים די קיסחו לצעירים את הצורה על העדר מאמץ בהגנת מעבר.
.
הקורבן לעובדה שלג"ס יש סגל עמוק , כרגע לפחות, הוא קמינגה. הוא צריך דקות משחק ורצוי עם ותיקים ולקר יש מעט דקות לתת לו ובגלל העדפה שלו לשחק עם הותיקים יחד, קמינגה מוצא את עצמו עם ויסמן באותו הרכב. בהתקפה שניהם יושבים פחות או יותר על אותה משבצת וויסמן מקבל עדיפות. בליגות הכדורגל שחקן כמו קמינגה היה מושאל לעונה לקבוצה אחרת כדי לקבל דקות משחק. בנבא אין את האופציה הזו (בשלב הזה של העונה ה ליגת הפיתוח אינה הפתרון)

Jonathan
25/10/2022 7:55:13

קומינגה ממש לא צליח כרגע לעשות את מה שוייסמן עושה. העבודה של וייסמן השתלמה ואנחנו תחילים לראות הרבה משחק פיק אנד רול והנד אופס עם פול. ממש אהבתי את מה שראיתי במשחק ההתקפה שלו מול סקרמנטו (בוא נתעלם רגע מההגנה). לקומינגה אין עדיין את צורת המשחק הזו ואם גם הוא היה מסתנכרן יותר טוב היינו רואים ממנו דברים נפלאים.
לגבי ההגנה? אני משער שעובדים איתם על זה. זה נראה די זוועה כרגע.

John
25/10/2022 18:01:48
Reply to  Jonathan

וויסמן התבקש לעשות עבודה שמתאימה לנתונים שלו. קומינגה לא.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
25/10/2022 7:42:48

תודה מנחם
אנחנו ב-ללל מעריצים את ווסטברוק
בנינו לו פסל חדש לחגיגות הסתיו.
ראסל ה-MVP MVP MVP
כל תמונה של השיקוץ סובל , שווה את עליית הקיא מלראות אותו.
לדה שוט יש פטיש על ראסל,כל לילה כשהוא נכנס לצנטרישוט הוא מביא אלבום תמונות של ראסל

אשך טמיר המקורי
25/10/2022 7:59:05

חחחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הבעיה הכי גדולה בלייקרס זה השקץ. הם עסוקים בטראקר. הוא תוקע את המשחק, משחק לאט, לא שומר וכל היום שולח את התאגיד לדבר בשבחו ונגד ראס ויתר הקבוצה ובעצמו מצהיר על תמיכה 🙂
מעניין שרק אצל כל השנים תמיד בוכים שמשהו חסר….למה חסר להם קלעים? יש קלעים נהדרים. ומה השקץ הגואט ומלך הסלים של כל הזמנים זה לא קלעי? אז מה זה? יש לו גם אפקטיבי נהדר אז איך הוא לא שולט בליגה בנצחונות?
יש לליגה הסכם לא כתוב איתו אנחנו ניתן לך לקלוע כמה שבא לך שתצא טוב, לא נשפיל אותך אבל הקבוצה לא תנצח. ככה כולם מרוצים.
העונות האלה הם תמונת מראה לקריירה של לברון אם היה משחק את כולו במערב. לא היה מגיע במערב ליותר מגמר אחד.
האליפות בבועה באה רק אחרי חופשה ארוכה שאף אחד לא התאמן אחרת גם זה לא היה קורה.
תחשבו אותו בקאבס ובהיט במערב מישהו חושב שהוא היה מגיע לגמרים בכלל? חחח התרמית הגדולה בהיסטוריה.
עכשיו הוא שוב בנרטיב של אין לי עזרה שמשחקים לצידו סופרסטאר ואחלה שחקנים. מחפש כוכב שלישי או עוד שחקנים מעולים לרכב להם על הגב ולהאדיר את עצמו.
אני פלייאוף מוד, המנהיג, יודע מה צריך ובלה בלה בלה בלה, דברים שאוכלים בטנש.
אם בליגה היו שומרים עליו הוא היה נראה כמו ראס.
טרייד עליו יהיה נהדר לייקרס איזה קבוצה מפגרת ונואשת תביא עליו סחורה טובה. ראס לא יהיה שם בעונה הבאה והלייקרס יוכלו להיראות נהדר. דיוויס יקבל שמחת חיים ויהיו סביבו שחקנים טובים נמרצים.
הלייקרס הולכים להיות בחרא מאד גדול בשנים הקרובות והשקץ יעזוב ישאיר שם אדמה חרוכה בלי בחירות וכלום כמו שהוא עושה תמיד.
אבל למי כל זה אכפת? הטראקר דופק נהדר, צוברים וצוברים הליגה בווי אר אול וויטנס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אגב שמעתם פעם את סטף מתלונן חסרים לי שחקנים נובלה בלה בלה? רק לשקץ כל הזמן חסר משהו חחח

למייקל וקובי היו קלעים בקבוצה שלהם? חחחח אז שאדון שקץ יקלע בעצמו כמו שהם קלעו ויפסיק לבלבל את המוח.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
25/10/2022 10:29:40

למייקל וקובי היו בהחלט קלעים נהדרים בקבוצותיהם. אין קבוצת צמרת בלי קלעים איכותיים בחמישייה ובספסל.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חח מי סטיב קר ופקסטון הורי ופישר חחחח יש ללברון גם כאלה בקבוצה ריבס נאן ראיין ווקר והם שחקנים גם הרבה יותר טובים מקר ופקסטון וכו חחח
אם השקץ היה משחק היום עם םיפן רודמן לונגלי והרפר הוא היה בוכה כל היום ומלכלך עליהם כמו ראס לא היה להם בכלל קליעה היה מסיים איתם מקום 13 במערב.
יש ללייקרס,קבוצה נהדרת. צעירים כשרוניים שיכולים לרוץ וללחוץ אבל מנסים להתאים אותם לצורך ניפוח הסטט של השקץ לכן הם נמצאים איפה שהם נמצאים.

Dipsy
Dipsy
25/10/2022 9:01:31

מדויק!!!!! לברון רמס את ראס מנטלית. אפילו דוראנט יצא להגן על ראס

שייקה
25/10/2022 12:00:26

חח איזה קשקוש.

Jonathan
25/10/2022 7:59:42

לשלוח את לברון בטרייד זה לא רעיון כזה רע. זה ייסדר ללייקרס בחירות דראפט במקום כל אלו שאיבדו/סוויפפו – וייסדר ללברון לחגוג את זה שהוא עבר את קארים בנקודות בקבוצה יותר מרשימה.
קארים עבר את וילט ב-1984 בלייקרס שהיו בדרך לגמר שלישי, לא בלייקרס שהפכו לגאג מתמשך.

MBK
MBK
25/10/2022 8:09:17
Reply to  Jonathan

צודק לגמריי
טריידים על AD ולברון הם צו השעה עבור בלייקרס או שיהיו בביב השופכין עד 2033

Jonathan
25/10/2022 8:16:26
Reply to  MBK

לא בטוח מה תקבלו תמורת AD. אף קבוצה לא תרצה לחתוך בשחקנים שאולי יביאו אותה לאליפות או בבחירות דראפט גבוהות תמורת שחקן שהוא אמנם מצוין – אבל נראה כאילו הוא עומד להיפצע בכל נחיתה.

אשך טמיר המקורי
25/10/2022 9:54:33
Reply to  Jonathan

הוא כבר לא שחקן מצוין

Jonathan
25/10/2022 13:20:23

הוא כן. אם הוא לא היה כל כך מועד לפציעות לא הייתה קבוצה שהוא לא יכול לתרום בה.

אשך טמיר המקורי
25/10/2022 18:45:34
Reply to  Jonathan

הוא גרוטאה שמשליכה לבנים משלוש ולא מעניין אותו להשתפר או טובת הקבוצה.
לא מעניין אותו כדורסל בכלל

אור
אור
25/10/2022 16:30:21
Reply to  MBK

הלייקרס לא יהיו בביב השופכין עד 2033 כיוון ששחקנים כמו לברון תמיד ירצו להגיע לשם גם בלי בחירות דראפט

MBK
MBK
25/10/2022 19:30:08
Reply to  אור

זה כל כך לא נכון …
בקיץ של 2016 השוק החופשי היה מוטרף והלייקרס גמרו אותו עם מוזגוב ולואל דנג
אף אחד לא רצה להגיע
לברון כי זה שירת את האינטרס שלו
ודיויס הגרופי שהגיע בטרייד

אור
אור
25/10/2022 22:02:56
Reply to  MBK

זה משרת את האינטרסים של לא מעט כוכבים
גם קוואי רצה להגיע אם לא לברון
אמנם לא קורה כל קיץ אבל פעם אחת כל כמה שנים זה מספיק

etayef
etayef
25/10/2022 9:03:15
Reply to  Jonathan

הליחקרס צריכים למצוא טרייד לווסטברוק אם אם רוצים לנצח.
כל השאר זה בנייה מחדש, ולפרק תמיד אפשר.
כשיש לך את דיוויס ולברון, אין טעם לפרק.
צריך לזכור שהסיבה שהם מלכתחילה לקחו את לברון ודיוויס, היא שהם לא יודעים לבנות קבוצה, ודישדשו 8 שנים לפני.

Jonathan
25/10/2022 13:21:40
Reply to  etayef

אני מהמר על מכונית מעופפת לפני טרייד על ווסטברוק שיעזור ללייקרס לנצח.

אוהד ס"א
25/10/2022 9:55:51
Reply to  Jonathan

ברשותכם, אולי אפשר לייסד קטיגוריה חדשה לכבודו של השיקוץ: "לגאסי עם כוכבית" או בקיצור: "סוברו לגאסי".

Jonathan
25/10/2022 13:18:49
Reply to  אוהד ס"א

לא. הוא שחקן ענק. העונות האחרונות אכן לא עושות לא טוב לרזומה אבל לא צריך להקטין אותו.

Jonathan
25/10/2022 13:51:23
Reply to  Jonathan

בכל מקרה – מסתבר שאי אפשר להטריד את לברון העונה.
אם העונה תימשך ככה, מעניין איך אוהדי הלייקרס ירגישו עם שבירת השיא…

אור
אור
25/10/2022 16:28:09
Reply to  Jonathan

לא רואה למה שבירת השיא אמורה להזיז לנו. המצב של הקבוצה בהחלט כן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

מה זתומרת? הקבוצה זה לברון ולברון זה הקבוצה

אור
אור
25/10/2022 17:00:07

Follow my lead 🙂

MBK
MBK
25/10/2022 8:07:55

תודה מנחם
טוסקאנו עם חולצה של ווסטבורק להזכיר לו איזה 00000000 הוא, לא הערכה ולא בטיח.
הפער בין היכולת המנטלית של ווסטברוק ליכולת הפיזית שלו הוא כמו הפער מהחורתחת של מומי לשפיץ החציל
גולדן סטייט קיבלה את גמר המערב על מגש הודות לפיאסקו של ראסל בגיים 6 (5 איבודים ב 2 דקות)
כשהוא הוא היה אתלטי וגנב ריבאונדים לחברים שלו לקבוצה זה נראה כאילו מדובר במכונת טריפל דאבלס, תכלס זה אחד השחקנים הכי בית שימוש בתולדות המשחק
הלייקרס צריכה להמתין בסבלנות לשובו של דניס שרודר ואז יהיה אפשר לאפסן את ווסטברוק במחסן באיסט אל איי, אולי הוא עוד יופיע בפרק של מלחמת המחסנים וגם אז לא יציעו עבורו יותר מ 15 דולר

asaf
25/10/2022 8:24:04
Reply to  MBK

גדול מידן. אני מדמיין את הפרק שבו מישהו קונה את אותה יחידת אחסון עם ווסטבורק בתוכה , פותח אותה ומבין שאפילו את ה-100 דולר ששילם על היחידה אין לו איך להחזיר עם ראסל.. האיש גמור ואף על פי כן בעיניי הוא ממש לא הבעיה הכי גדולה של הקבוצה הזו שפשוט נבנתה הפוך על הפוך בתקווה שלברון וקרסולי החרסינה דיוויס יצילו אותה ..
בעונה היחידה שזה עבד בבועה ללייקרס הייתה קבוצה שמותאמת להם עם ווטרנים יעילים וקלעים סביבם ואז פירקו ובנו מסביבם בצורה הזויה עם הטרייד על ווסטבורק והחתמות של שחקנים שבדיוק הפוכים מהשיטה הזו. לא תורם במיוחד גם שנראה שאת לברון קודם כל מעניין לעבור את קארים וההישגים הקבוצתיים משניים .

אשך טמיר המקורי
25/10/2022 9:55:42
Reply to  MBK

100+

thejanitor
thejanitor
25/10/2022 10:46:43
Reply to  MBK

הלייקרס צריכים להתחיל בטרייד בין פלינקה לדני איינג. אחרי זה לתת לאיינג למכור את לברון ודיוויס לכל המרבה במחיר עתידי, אחרי זה לתת לראס להוביל את הקבוצה לתמהון ולצבור עוד בחירות בשנתיים הקרובות, ואז אחרי שנתיים לעשות טרייד נוסף על דני איינג תמורת גי אם אחר שיודע לבחור בדראפט/להטריד בחירות דראפט. הרצתי אלגוריתם שמוצא את הדרך המהירה ביותר לאליפות של הלייקרס וזה היה התוצר שלו..

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thejanitor

🤣🤣🤣🤣🤣🤣😀
וורי גוד וואן.
צודק.
אגב אפשר לחסוף להם את איינג אני מתנדב לזה בחצי מהשכר שלו. גם רבע מקובל אם הם קשוחים איתי במומ

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  thejanitor

מעולה!

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

תודה רבה מנחם, אחלה מעורב.
.
בעניין ווסטברוק – אני התייאשתי ממנו עוד ב-2016 או משהו כזה, אבל מה שקורה עכשיו זה באמת חסר תקדים. נראה לי שילוב של אבדן בטחון עצמי לאיבוד הטאץ' למשחק, אבל יתכן שזה גם משהו פיזיולוגי. רן הנרגן אמר פעם שלפעמים הגוף כבר לא יודע לעשות מה שבראש אומר לו, ושאפשר לעבוד על "חיווט מחודש" באימונים. כך או אחרת, אם אפשר לשפר משהו אז זה לא יהיה בלייקרס. יש שמועות שהלייקרס רוצים את ריצ'רדסון, שזה הגיוני, אז אפשר לדבר על ראסל לבחירות עבור ריצ'רדסון, מקדרמוט, ועוד כמה חתיכות לאיזון משכורת. הבעיה היא שפופ הצדיק לא יחליט לשחרר את ראסל אלא לשקם אותו… מצד שני זה אומר שנטנקק כמו שצריך… עולם הפוך
:-))))

Jonathan
25/10/2022 8:20:37

מעניין באמת אם היה מקרה של נפילה כמו ווסטברוק – לפני ווסטברוק. לא זוכר משהו כזה.
רוב השחקנים שמאבדים מהיכולת פשוט מתפיידים בכבוד על איזשהו ספסל של קבוצה נחמדה ולא הופכים לאתנחתא הקומית של הליגה.

trusttheprocess
trusttheprocess
25/10/2022 8:39:11
Reply to  Jonathan

אייברסון

Jonathan
25/10/2022 13:22:10

לא זכרתי שעד כדי כך… זה אור שגם לראס יישכחו?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

אייברסון הגיע עד בשיקטש.

Jonathan
25/10/2022 13:48:52

אירופה זה לא איפה שמשחקים כדורסל רציני?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כן לכן אייברסון שרד שם חודש😉

A Ljos: Resurrection
25/10/2022 14:48:18
Reply to  Jonathan

בסוף לכולם שוכחים.
או שלא, דווייט וראסל נפלו בדיוק בתקופה שהכדורסל החדש והקהל הצעיר יותר מכיר אותם רק כנופלים ופחות כנפילים.
אבל אני מאמין שגם להם יגלו פתאום כמה הם היו טובים לפני ואחרי מספיק זמן ישכחו את התקופה הרעה.

Dor
Dor
25/10/2022 15:03:44

לא ממש

אור
אור
25/10/2022 16:34:22

מה שאתה מדבר עליו נקרא yips אם בא לך לקרוא על זה
אבל לא נראה לי שזה המקרה אצל ווסטברוק, הנפילה שלו לא פתאומית אלא די הדרגתית

האווי לאסוף
האווי לאסוף
25/10/2022 8:11:20

תודה רבה על המעורב המעולה

אשך טמיר המקורי
25/10/2022 8:24:01

תודה רבה דוק, כיף שחזרת.
ברוך שובך ממחוזות ההזייה לגבי ראס.

Dipsy
Dipsy
25/10/2022 8:40:38

מנחם תודה על המעורב וחבל שירדת מהעגלה של ראס, אני חושב שיש לו עוד דלק במיכל ושלברון פשוט דרס אותו מנטלית.
ראיתי ראיון איתו שהוא מדבר על הביקורות שהוא מקבל בלייקרס ועל כך שהילדים שלו רואים בכל מקום שיורדים על אבא שלהם, ושהם הפסיקו להגיע למשחקים כי הוא מתבייש ששומעים רק שיורדים עליו- אני חושב שעם כל השטויות שהוא עושה, נהיה מעין ספורט לרדת עליו, מין שנאה לא ברורה כזאת לראות מי יורד עליו יותר חזק. אין עוד שחקן בליגה שמקבל את כמות הביקורות שהוא מקבל

ראס רק לפני שנתיים הוביל את וושינגטון לפלייאוף, עם סיום עונה מהסרטים.

לוקה הושפל השנה באליפות אירופה כפייבורט גמור ותשמע את הראיון מננו על אורח החיים שלו
יוקיץ האם וי פח שנתיים רצוף עף בפלייאוף כמו אוויר ( הוא לא מספר אחד ולא יכול להיות מספר אחד בקבוצה )
קוואי לנארד חוזר מפציעה לנוח וזורק זין על כל האוהדים עם כל מיני המצאות ( להזכיר שקליי תומפסון חזר מ2 פציעות קשות ושנתיים בחוץ ושיחק באק טו באק למרות הכל, כנל דוראנט)
טאונס לאבין וביל עם חוזים יותר גדולים משל ראס מגרדים פלייאוף.
כל השחקנים האלו לא קיבלו עשירית מהביקורת שראס מקבל

ראס חוטף אש ובצדק אבל לדעתי מישהו בלייקרס מפמפם לתקשורת מסרים מאחורי הגב נגד ראס כדי להפיל עליו את האשמה.
הוא לא אשם במצב של הלייקרס

ושוב תודה על המעורב מקווה שיחזור לעצמו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Dipsy

אמת. נחש מי בלייקרס דואג לקמפיין נגד ראס 🙂

רמז: זה אותו אחד שמנסה לגרום להנהלה לוותר על עוד 2 בחירות דראפט ונותרו להם כדי שיוכל לרכב על גב של עוד כוכבים שיבואו ולנפח מספרים לטראקר.
זה חלק ממסע הלחצים על ההנהלה ניתנה הוראה לתאגיד לנסות לגרום לטרייד בכל הכוח.
מעולם לא הופעל כזה תאגיד נגד שום שחקן בליגה. מקווה שראס יחרב לו כמה שיותר. אם תהיה עוד עונה בלי פלייאוף ך"גואט" אני יוצא לרקוד במחול, זה יהיה יותר תענוג מכל דבר

etayef
etayef
25/10/2022 8:58:30
Reply to  Dipsy

ראית משחק של הלייקרס העונה?
שומרים עליו עם 2 מטרים רווח.
זה סופרסטאר?
47 מיליון לעונה זה לא מספיק כדי שיהיה לך ביטחון לקלוע ג'אמפ חופשי שכל שחקן מכללות קולע?
היא יכול לבוא בטענות רק לעצמו, נותנים לו את כל הבמה בלייקרס.

Dipsy
Dipsy
25/10/2022 9:25:55
Reply to  etayef

ראיתי אותו משחק ורואים שזה נטו עניין של ביטחון וכן גם אם אתה מולטי מיליונר אתה עדיין בנאדם. נותנים לו במה כדי לדרוס אותו אולי.

etayef
etayef
25/10/2022 9:45:31
Reply to  Dipsy

אם הוא לא עומד בלחץ של קבוצה גדולה עם ציפיות, שיחזור לככב בטקסס.
רואים שהוא מתאמץ, אפילו מאד בצד ההגנתי, אבל זה פשוט לא מספיק. יש לו יותר מידי חסרונות.

אור
אור
25/10/2022 16:46:43
Reply to  etayef

הניסיונות להאשים את לברון או כל דבר אחר ביכולת של ראס כאלה מגוחכים בחיי

Berch
25/10/2022 8:52:34

תודה על המעורב
אני עדיין בעד ווסטברוק.
חוץ מהעניינים השוליים של הסטטיסטיקות הגרועות ובחירת ההחלטות הנתונה מאוד לוויכוח הבנאדם פרפורמר ברמה שלא ראינו.
הבחור מרתק ומחוייב למקצוע המשחק.
דרמה שוברת לב
קומדיה של טעויות
אנרגיות מטורפות
פריק שואו אתלטי
והעיקר… התשוקה הבלתי נגמרת.
יש הכל. החבילה השלמה.
וכולל בונוס – תופעת צבע בביגוד לפני המשחק.
לא יודע מה אתכם
בשביל זה אנשים קונים כרטיסים
🙂

Dipsy
Dipsy
25/10/2022 9:03:27
Reply to  Berch

מדויק מסכים בכל מילה.

Om3r
Om3r
25/10/2022 8:53:29

ווסטברוק הוא אחת מני הבעיות הרבות של הלייקרס, אבל לא העיקרית שבהן (למרות שהוא חד משמעית מוצג כשעיר לעזאזל בכל הזדמנות).
סגנון המשחק שלו מצריך לידו קלעים טובים מה-3 ושחקנים שיכולים לרווח, ורק בקבוצות בהן יש לידו כוכב דומיננטי שעושה את זה, הוא יכול לתת תפוקה. הוא שחקן שמשחק כל הזמן כשהכדור בידיים שלו. לצד לברון הוא לא מתאים בשום צורה.
ללייקרס עצמה אין קבוצה טובה או מאורגנת. היא מלאה בשחקני ספסל חביבים עד טובים, בלברון, דיוויס וראסל. זאת הבעיה העיקרית. הסגל הזה פשוט לא בנוי ללעשות כלום, ולכן לא יעשה כלום.
ווסטברוק הוא גם הפתרון לבעיות הלייקרס, כי טרייד שלו תמורת טרנר + הילד שצריכים לעזוב את אינדיאנה המתחדשת העונה לפחות יתן ללייקרס את מה שהם צריכים כדי להגיע לפלייאוף (גבוה שקולע מ3 ומגן טבעת טוב מאוד, ואחד השחקנים עם היד הכי רכה מ3 שיש בליגה). עם זאת, אינדיאנה דורשת ובצדק יותר מרק ווסטברוק עבור חבילה כזאת כי לכשעצמו, הוא חסר ערך עבורם ואותם מעניין מה יש לתת בגזרת הדראפט או הצעירים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Om3r

למה שאינדי תביא ללברון את הילד וטרנר בלי הוראה מהתאגיד? אין שום היגיון בזה. בחירות דראפט הם יכולים להשיג מכל קבוצה. אם יהיה טרייד שכזה זה כי ניתנה הוראה מהתאגיד לחזק את השקץ ואת המותג.
אחכ אגב יגידו שהילד וטרנר זה סתם נגרים שלברון הפך אותם לטובים ולימד אותם לקלוע ולהגן בגלל המנהיגות ומוסר העבודה המדהים שלו לא?
הרי לפני הם לא היו טובים, לברון רצה אותם כדי לפתח אותם 🙂

vcx
vcx
25/10/2022 16:33:57

בטח שיש היגיון, ראס חוזה נגמר טרנר חוזה נגמר שלא ישאר אצלם בסוף העונה והילד תוקע את ההתפתחות של מאתורן. ושתי הבחירות של הלייקרס ב2029 ו2027 יהיו ממש גבוהות.

onetwo3
25/10/2022 9:00:06

התגובות הביקורות לווסטברוק כאן מאנשים שלא ברור אם אי פעם היו שותפים למשחק תחרותי הן מביכות.
ווסטברוק בשלבי הקריירה והיכולת שלו בירידה תלולה.
מכאן ועד מה שאנשים כותבים עליו הדרך ארוכה וחבל שלא יודעים להעריך כאן שחקנים כמוהו, שהעניקו אינסוף דקות של הנאה לצופה הממוצע

אשך טמיר המקורי
25/10/2022 10:00:46
Reply to  onetwo3

לרפה ההבנה הממוצע

סוסמעץ
סוסמעץ
25/10/2022 11:28:57

חחחחח – בול

גיא רוזן
25/10/2022 17:52:05
Reply to  onetwo3

באתר אינטרנט בו השורש ש.ק.צ מאכלס אחוז נכבד מהתגובות,
התגובה הנ"ל מרגישה קצת מדי, מאוחר מדי.

Shay36
Shay36
25/10/2022 9:03:10

ווסטברוק זה פשוט מכה.
חייב להוריד אותו לספסל.

MacLeod 1
MacLeod 1
25/10/2022 9:39:59

תודה דוק על מעורב משובח.
הלייקרס אני מאמין תיכננו מראש למשוך כמה שצריך עם הטרייד המשדרג, עד שקבוצות ייסגרו על הטנקינג שלהן.
ברגע שיותר קבוצות יקבלו החלטה סופית אז יפתחו הרבה יותר אופציות לטרייד משדרג, אין לליקרס שום סיבה ללכת לטרייד עכשיו כשיש אופציה להביא כוכבים (בייל?) בשלב מאוחר יותר.
יוטה זה ענק, זאת דוגמה מאלפת לבולשיט שנותנים פה על חוסר תחרותיות- שחקנים רוצים לתת בראש בכל משחק נתון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  MacLeod 1

חכה אתה בתחילת העונה 😁 תראה איזה לואד יהיה שם באמצע ולקראת סוף העונה.

Lior
Lior
25/10/2022 9:51:38

הבעיה של הלייקרס היא שתפיסת המציאות של הקבוצה הזאת מעוותת – כמו בהרבה קבוצות גדולות. הסגל של הלייקרס שווה מקומות 7-11. פלייאין עם יתרון ביתיות במקרה הטוב או מחוץ לפלייאוף במקרה הרע, בעוד שבעיני רוחם הם קבוצת פלייאוף לגיטימית שווה למובילות המערב או לפחות לדרג השני.
ווסטברוק הוא רק סממן לבעיות ולטעויות של הקבוצה, להיעדר ניהול ומנהיגות בה וחוסר סמכות של המאמן, הוא לא הגורם המרכזי לבעיות – בתור שחקן ספסל שנותן אנרגיה, בדקות שלברון אל על המגרש, הוא יכול היה להיות מעולה שם.
בשביל זה רצוי היה לא למעוך לו את הביטחון עם מכבש…

MacLeod 1
MacLeod 1
25/10/2022 10:19:29
Reply to  Lior

הם במרחק טרייד מלאיים על האליפות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  MacLeod 1

חחח זה נכון לגבי כל קבוצה כמעט בליגה. השאלה למה אתה חושב שהם יקבלו משהו טוב בלי הוראה מלמעלה (בהחלט יכול להיות אגב לקבל את ביל על ראס וכאלה לא יפתיע אותי אם הליגה תיזום מהלך דומה לזה צריך גואיש מאני בכל זאת ולהאדיר את הגואט).

MacLeod 1
MacLeod 1
25/10/2022 12:02:52

נו אתה שואל ועונה… הפוטנציאל שלהם לטרייד איכותי יותר גדול מרוב הקבוצות בליגה ולכן יש להם פוטנציאל להיות קונטנדרס יותר מרוב הקבוצות. יש מעט מאוד קבוצות שטרייד הגיוני יקפיץ אותן למעלה כמו את הלייקרס.
וגם לליגה יש אינטרס 😀

אשך טמיר המקורי
25/10/2022 11:16:14
Reply to  MacLeod 1

אליפות הפלייאין?

אור
אור
25/10/2022 16:48:43
Reply to  MacLeod 1

בטרייד כזה אתה צריך לתת משהו בעל ערך לקבוצה אחרת, אז לא ברור לי על מה מדובר

popo
popo
25/10/2022 10:38:27

תודה מנחם
הנפילה של גארדים אתלטים בגלאי 33/4 היא טרגית וקשה לצפיה.
ככל שאתה יותר אתלט כך בגידת הגוף קיצונית יותר.

האמת שאין בלייקרס שום שחקן לאהוב, לברון מסתמן כחרא של אישיות, מרוכז בעצמו ברמה שצריך את צ'רצ'יל כדי להגדיר עד כמה היא דוחה, דייויס נשמה של ציפור שיר עם קול עורב, ווסטברוק בשלב פאתט של פוזה שימפנזית אחרי כל לייאפ ילדים כתה ג'.
נשאר את ריבס האליל בן דמותו של קארוזו מסרט כדורסל אנדרדוג קלאסי, זהו.

ועוד פלינקה קיבל הארכת חוזה על ההצלחה בבנית פאזל האימה הזה, וואלה, לפעמים גם שימעון צודק.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  popo

במיוחד גארדים בלי קליעה או קטנים פיזית

אשך טמיר המקורי
25/10/2022 11:20:38
Reply to  popo

לברון "מסתמן" כחרא של אישיות?…
האנדרסטייטמנט של שנות האלפיים…
אין בלייקרס שום שחקן לאהוב?
דווקא השנה יש שם שחקנים נחמדים כמו ריבס, אנדרסון, גבריאל, ווקר. ועוד כמה צעירים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זוכרים שאמרתי לכם כמה פעמים שבן סימונס היה שחקן של 6 8 נק בישראל וביורוליג?
היו פה כמה ליצנים שגיחכו וצחקו?
נחשו מה הממוצע שלו בwwe? 😂😂
אז בהחלט טעיתי אם היה משחק בישראל וביורוליג היה קולע 2 4 נק ממוצע, מתקן את עצמי אני הגזמתי ממש ב8 נק תקרה שנתתי.
מישהו יכול לנחש האם ומתי בן סימונס יעלה על מדי נבחרת אוסטרליה? 🤣🤣🤣🤣🤣

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ועוד משהו
תומר גינת>בן סימונס

גיא רוזן
25/10/2022 11:14:51

אותי משעשע שיש מי שחושב שניתן לפגום ולו במעט בביטחון העצמי של ראסל ווסטברוק…
הבן אדם הראה במשך כל הקריירה 0 מצפון/חשש מזכירה רעה.
גם כאשר הוא שיחק לצדו של דוראנט,
לא היה משהו או מישהו שיכול לגרום לו למצמץ.
.
מה שמתרחש כרגע הלייקרס?
מרגיש כמו שילוב של סביבה רעילה שלא מנסה לעודד שחקן להיות חלק מקבוצה ושל שחקן שהאוטומט שלו זה ראש בקיר.
.
השורה התחתונה ברורה ופשוטה –
זו כבר קבוצה שלישית בשלוש וקצת השנים האחרונות שרוצה להעביר אותו בטרייד.

אשך טמיר המקורי
25/10/2022 11:23:17

אבל השלישייה דיברו ביניהם לפני הטרייד והסכימו לעשות ויתורים! אז למה זה לא עובד?

גיא רוזן
25/10/2022 11:52:44

אין שכל, אין דאגות…
.
(יצאו מטומטמים שלא להאמין. דרוזן כבר כמעט והיה הלייקרס)

אשך טמיר המקורי
25/10/2022 13:10:11

הוא אמר בריאיון שכבר היה בטוח שזה סגור והוא שם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דרוזן ניצל מטבח תאמין לי. מי היה נותן לו בלייקרס לכדרר ולהרים גאמפים בסיבוב על 2 שחקנים חחחח.
לברון היה הופך אותו לקאץ אן שוט מה3 בפינה ומייבש אותו בקלאץ נותן לו לעשות הגנה חחח
ואז היו מאשימים את דרוזן שהוא לוזר ומחרב ללייקרס, מכיר את המנגינה?
צריך להגיד הגומל תאמין לי

דה שוט
25/10/2022 12:00:48

המצב של ראס נוראי. באשמתו המלאה. לברון לא אשם (היה טוב במשחק האחרון, ראס חירב).
אבל דברים ישתנו לטובה.

אור
אור
25/10/2022 16:54:18
Reply to  דה שוט

גם קצת באשמתך.. 🙂

אשך טמיר המקורי
25/10/2022 18:48:09
Reply to  אור

חחחחח

דה שוט
25/10/2022 21:32:36
Reply to  אור

צודק. נטשתי אותו בשנה שעברה

דדי
דדי
25/10/2022 12:08:26

הלייקרס במרחק שחקן אחד מאליפות.
.
.
.
.לוקה, ג׳יאניס, ג׳וקיץ׳, סטף…

גיא רוזן
25/10/2022 12:59:09
Reply to  דדי

קטע. טרייד של קרי על ווסטברוק עובר בטרייד מאשין.
מי אומר לא???
.
(דה שוט מאשר…)

דדי
דדי
25/10/2022 13:41:48

אני לא בטוח שווסטברוק יתאים לשיטה של גולדן סטייט.
כלומר לנצח משחקים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דדי

יש להם את סטף הבא גורדן פול. אין להם מה לדאוג, סטף רק מעכב את ההתפתחות שלו 🙂

דה שוט
25/10/2022 16:11:11

לא מאשר.
סטיב קר זחוח

golan
golan
25/10/2022 13:24:20
Reply to  דדי

אחלה מעורב.
יוטה – משחקים כדורסל. שאפו לשחקנים
לייקרס -ראס הוא לא הבעיה של העיקרית של הלייקרס.
מי שהביא אותו, לא הטריד אותו לאינדיאנה כי חשב על 2 בחירות דראפט.
מי שנותן לו לשחק במקום להעלות שחקן צעיר עם סיכוי להתקדם.
מי שנתן לשחקן שעשה הכל כמו קארוסו ללכת. אחרי שכבר ויתר על כל הספסל שלו.
מי שנותן לשחקן במועדון לנהל אותו.
הוא אחראי, אין לו מה להאשים אחרים (שגם להם תרומה לכישלון) אבל אחראי זה מי שנתן את ההוראות ומאשר את הדברים.
ועדיין, צריך לזכור שמדובר בבן אדם, שחקן שבאמת נותן הכל (נכון לא בצורה חכמה או יעילה) והתגובות המעליבות והבוז שהוא מקבל עברו קצת את הגבול לטעמי.

אור
אור
25/10/2022 16:53:56
Reply to  דדי

🙂

אבג
אבג
25/10/2022 13:14:27

ראיתי את הלייקרס נגד הקליפרס ובעיית הקליעה היא ברורה. לא מבין למה לרשום שלא.
לדוגמא בברלי שחקן יותר טוב מקורוסו, אבל את הזריקות שהוא החטיא והחטיא ושוב החטיא קארוסו היה שם.
לא ברור אם זה הלחץ ששחקנים לא עומדים בו כי בברלי לא קלעי כזה גרוע בעבר.
בעניין ווסטברוק, זה שהוא זורק לא אומר שיש לט ביטחון בזריקה, ולפעמים זה באמת בראש, למרות שבמקרה שלו הוא אף פעם לא היה קלעי גדול.
וזה שסטף לא התלונן כשלא היו לידו קלעים, לא אומר שהקבוצה הצליחה, הוא פשוט פחות מהסוג המתלונן. עדיין כשקליי היה פצוע הקבוצה לא הצליחה כי היו חסרים קלעים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אבג

קארוסו היה שובר את הקרשים בסטייפלס על מה אתה מדבר? כל פעם שהיה זורק לסל היה נשמע קלינג והיו מפעילים אזעקה.
לראס פשוט אין קליעה ואף פעם לא הייתה לו טובה אבל בשנים האחרונות היא נעלמה לחלוטין שהאתלטיות דעכה אין לו כוח כבר אפילו ברגליים.
לא יודע סטף לקח אליפות שנה שעברה עם פחים בלי שום אולסטאר בסגל. לברון עם הסגל הזה היה מסיים מקום 13 והיה מטריד את כולם ומתלונן שאין לו כוכבים

אבג
אבג
25/10/2022 13:20:59

שמע זה קל להגיד פול פח גרין פח סטיב קר פח ואז להגיד שזה רק סטף.
במציאות היתה קבוצה טובה ומאמן מעולה וסטף קיבל מה שהיה צריך משאר השחקנים והמאמן.
קארוסו שם שלשה ששווה אליפות….

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אבג

שורה תחתונה לקח אליפות בלי אף אולסטאר בסגל כמו דירק. זהו.
וגרין באמת פח. פול הוא שחקן שיש כמוהו עוד 100 בליגה. הוא פחות טוב משרודר אפילו. קר מאמן חלש הוא חי על סטף, בלי סטף אתה תראה מה הוא יהיה שווה, כמו פפ בלי מסי.

מה חסר ללייקרס בדיוק? פט בברלי אחד המגינים הטובים בליגה, פרח במיני שנה שעברה, שרודר שחקן נפלא, סקורר בחסד. דיוויס סנטר טופ 3 בליגה. ווקר שחקן בעלייה מתמדת, גבריאל מגן נהדר והאסלר, ראיין ונאן צלפים, תומאס בריאנט סנטר לא רע. קבוצה שכל כוכב אחר בליגה היה מסיים איתה 1-2 באזור שלו. שים שם את סטף למשל או את לוקה ותראה מה הם עושים.
אבל אצל לברון מנסים למכור כאילו הוא משחק עם פלאמלי, דריימונד, סימונס. בחייאת חלאס לנסות לעבוד עלינו

אבג
אבג
25/10/2022 13:59:11

כשקרי לא הגיע לפלייאוף מה לדעתך היה ההבדל? לדעתי הוא שיחק טוב מאוד ופשוט השחקנים האחרים לא היו טובים.
הלייקרס אספו שחקנים אבל ללא קליעה מבחוץ. דייויס ובעיקר לברון מכווצים את ההגנה ומוסרים לשחקנים שלא פוגעים. אולי זה המאמן, אולי שחקנים לא בכושר אבל מהצד זה נראה שפשוט בחרו שחקני משנה לא מתאימים.
דוקא ההגנה בינתיים נראית טוב יותר משנה שעברה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אבג

ללייקרס לא חסר קלעים אבג. זה נרטיב שמנסים למכור לך כי הם רוצים עוד איזה כוכב שם שלברון ירכב לו על הגב.

אבג
אבג
25/10/2022 17:19:29
Reply to  אבג

לא יודע אם חסרים. בשלושת המשחקים הראשונים מי שזרק לא פגע.
אולי יתיישר בהמשך ואז נראה אם זו הבעיה העיקרית או שיש עוד בעיות

רן הנרגן
רן הנרגן
25/10/2022 17:37:27

ניסיון אחרון. שמעון מספיק עם הזלזול בגרין. הוא הציר שסביבו סובבת ההגנה של ג"ס, ההגנה הכי טובה בעשור האחרון. מי שצופה במשחקים רואה את זה והסטסטיסטיקה תומכת. גם במשחק ההתקפה הוא גורם חיובי. ראה את כמות האסיסטים לקרי. אי אפשר לפטור את זה בכל אחד יכול לאסוף אסיסטים כשהוא משחק עם קרי כי אין עוד אחד כזה במערכת של ג"ס בעשור האחרון.
.
לגבי פול, הוא עוד צעיר, אבל מה שהוא הראה, בשונה מעוד מאה אחרים, שהוא לא סובל מפיק ברכיים במשחקים חשובים. ראה דרק וויט בגמר האחרון ובמידה מסויימת גם סמארט.

Dipsy
Dipsy
25/10/2022 16:15:59
Reply to  אבג

גולדן בלי סטף לא עושה פלייאין, ואני די בטוח שלייקרס בלי לברון עושה פלייאוף

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Dipsy

קליל

אבג
אבג
25/10/2022 17:01:22
Reply to  Dipsy

לא יודע על סמף מה הנתונים שלך, אבל תבדוק +.- בדקות שהשחקנים לא על המגרש.
הירידה בלייקרס עצומה
ובכל מקרה כל מיני נראה לי ואילו זה שאלות היפותטיות. במציאות סטף כשהיה עם קבוצה חלשה לא הגיע לפלייאוף. כשללברון היו שחקנים משלימים שתרמו לקח אליפות.

Ohad
Ohad
25/10/2022 13:58:33

דעה (לא פופולארית):
1. מרבית הזריקות של ווסטברוק במשחק האחרון היו טובות. המון חדירות טובות שלו לסל שהסתיימו בהחטאה במקום ליי אפ. זו אמנם מגמה העונה הקודמת, אבל הוא צריך להתמיד בזה בתקווה שבסוף זה יתיישר.
2. ווסטברוק נלחם במשחק, לקח ריבאונדים ומסר לא מעט מסירות לסלים קלים (חלק פשוט לא נכנסו לחברים שלו).
3. הלייקרס בנויה מזעזע בכל קנה מידה. זה לא רק שאין קלעי שלשןת. זה חמור יותר כי כלי אפקטיבי של ווסטברוק זה חדירה והוצאה לשלוש. בפועל אין מי שיקלע.
4. הלייקרס הפסידו בסוף כי לברון הרשה חדירה פשוטה של גראנט עליו
5. התקפה קודם לילארד קולע שלשה על לוני ווקר. מישהו מוכן להסביר לי למה בברלי לא שמר על לילארד בפוזישן הכי חשוב במשחק?? למאמן הפתרונות…
6. מי לעזאזל הsf בקבוצה?? לווקר פשוט אין את הגובה לזה..
7. חזרה לווסטברוק. קל ליפול עליו אבל בסוף אוסטין ריבס הוא השחקן השישי כיום בקבוצה. אני חוזר, אוסטין ריבס!!!
8. קנדריק נאן, בברלי וטוסקנו פשוט חלשים. נאן בקצב הזה בדרך לחוזה מינימום. פשוט אנמי.
9. בראיינט ןשרןדר שהם למעשה הזפסל של הקבוצה פצועים. נקווה שכשיחזרו הלייקרס יתאוששו קצת

yaniv
yaniv
25/10/2022 15:28:58
Reply to  Ohad

דווקא מסכים איתך עם רוב מה שכתבת. רק נוסיף שלא רק שלברון לא שמר על גארנט גם הזריקה במהלך האחרון הייתה מטופשת,אם כבר זריקה קשה לפחות תיקח אותה מהשלוש

אור
אור
25/10/2022 16:56:46
Reply to  yaniv

התרגיל האחרון היה לא טוב או בוצע בצורה גרועה, מאיפה שהוא קיבל את הכדור כבר לא היה זמן או מצב פיזי לרוץ עם הכדור מחוץ לקשת ולזרוק שלשה שגם אולי תיכנס

yaniv
yaniv
25/10/2022 17:25:35
Reply to  אור

מסכים,הבעיה הייתה שהם בכלל הגיעו למצב שבו הוא לוקח זריקה כזאת קשה.התכוונתי שאם כבר אתה לא חודר תעשו תרגיל לזריקה משלוש

אור
אור
25/10/2022 17:31:41
Reply to  yaniv

מסכים, השאלה אם מה שתוכנן נתקע בביצוע או שלא תוכנן כמו שצריך

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Ohad

מה רע בריבס? קולע נהדר נע שומר בסדר משקיע נלחם. תביא אותו לפילי אני לוקח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נותן לך את טוביאס יש טרייד?

Ohad
Ohad
25/10/2022 18:09:58

ריבס שחקן ממש חמוד. אבל זה לא שחקן שאמור להיות השחקן הראשון שעולה מהספסל.
ולגבי טוביאס – ברור

John
25/10/2022 15:40:47

תודה מנחם. מתנצל מראש זה הולך להיות ארוך…
.
ללייקרס יש את אחת ההגנות הטובות בליגה ואת אחד ההתקפות הכי מזעזעות שהכדורסל המודרני זוכר.
יש קלעים אבל הם נמוכים ברוטציה (ריאן, סווידר). יש קלעים שכלום לא נכנס כרגע אבל יתיישרו בהמשך (ווקר, נאן).
ווסטברוק יכול להיות אחלה רול פלייר. אבל הוא צריך לעשות שינוי דרסטי בחשיבה. בשלושת המשחקים בפעם הראשונה מזה זמן רב, נראה לא רע בהגנה. מי שהיה רגיל להיות התחנה הראשונה ולרוב גם האחרונה בהתקפה יתקשה ללמוד בגיל כזה מה עושים כשאין כדור. זה שחקן שמעולם לא עשה חסימות או נע ללא כדור. הוא עדיין אתלטי, עדיין חזק ועדיין בעל רצון לתת את כולו על המגרש מבחינת אנרגיה. ברור לי שהוא לא קלעי כזה נורא. שיתחיל בזה שיעלה מהספסל כשחקן אנרגיה ל-10 דקות מול מחליפים ויבנה את עצמו מחדש. He ain't that dude anymore
.
למשתייכים לכת המעריצה את סטיב קר, נא לדלג. הוא מאמן מצויין שלקח אליפויות בקבוצה שלא היתה קונטנדרית לפני שהגיע. מגיע לו המון תשבוחות על האליפויות שלו.
.
יופי אפשר להתחיל: סטיב קר כבר כמה שנים מרגיז אותי. אבל זה קשה לסמן אדם כשהוא בפסגה. ג"ס בעלת צוות הפיתוח הטוב בליגה כבר כמה שנים. יש מאמן על כל 2-3 שחקנים (שעושים עבודה מצויינת. במיוחד דיון מילוייביץ' על לוני וויסמן) . זה לא התפקיד של קר. קר צריך להביא את סה"כ היכולות של שחקניו לידי ביטוי. עד כה וגם רוב שנה שעברה, היו תקופות ארוכות שלא עשה זאת. כשדריימונד נפצע וכשקרי לא שיחק, הווריורס לא נראו כמו שום סוג של קבוצה. השנה הוא יוצר הפרדה חברתית בין הצעירים לחמישייה.
.
לפני העונה, הוא הצהיר על שישה שחקנים כשחקני ה'ליבה' כאשר הצעירים נאלצים לאכול פירורים ועוד להגיד לו תודה. קונטנדרית לא אמורה לבחור בבחירה ראשונה, שביעית או אפילו 14 בדיוק בגלל זה. הווריורס מחזיקים 3 שחקני לוטרי שהיו מקבלים 25-30 דקות בכול קבוצה כדי להתפתח. השנים האלה בגילאיים האלו הן קריטיות. אי אפשר לקבל אותם בחזרה. סטיב קר חושב בתבניות וכששחקנים לא מתאימים לו בול לתבנית הוא לא הופך יצירתי. הוא מביא להם מנטורים שתפקידים להכניסם לתלם.
.
קר החליט שקומינגה הוא הדריימונד שלו. דריימונד רוכב עליו במשחקים בלי סוף כדי ללמד אותו את תפקיד הגבוה הנייד. אבל קומינגה הוא לא דריימונד. הוא SF אתלטי שנועד להיכנס לסל וליצור. הוא לא ארוך ידיים כמו דריימונד, שוקל 30 פאונד פחות ממנו ובעל כוח קטן בהרבה בפלג הגוף העליון. קר טוען שקומינגה משלים את זה באתלטיות. זה פשוט לא עובד. קומינגה נראה אבוד ומתוסכל וקר כמובן מגלגל אותו מתחת לגלגלים. בראיונות טען שהשמועות שקומינגה לא 'משקיע' באימונים זה שטויות. אבל הקבוצה ממשיכה להדליף את הסיפור על מוסר העבודה של קומינגה כמקור לסיבה למה הוא לא מתיישר. בנוסף אחרי החזרה של הקינגס למשחק שלשום, קר התלונן על ה'אנרגיה הנמוכה' של החברה הצעירים. קומינגה, שגדל בפאקינג קונגו והתחיל לשחק בגיל 16 כשהוא הופך מנו בודי לפרוספקט טופ 5 בשנתיים וחצי, מקבל קיטונות על מוסר עבודה…
.
גם ג'יימס וויסמן, למרות המחמאות האחרונות, לא אמור להפוך לקייוון לוני או ג'בל מקגי. אבל לשם זה הולך. Keep it simple. הבעיה היא שברגע שעילויי היצירתיות נעלמים לך (קרי, תומפסון, גרין), כל החיילים הממושמעים שגידלת, תקועים בקופסה. הם משחקים 'נכון' אבל יפסידו משחקים שמוכרעים על יצירתיות. מה שעצוב הוא שהיצירתיות הזו אצל שחקנים כמו קארי, תומפסון או גרין, נולדה בכמה שנים בהם הווריורס לא היו קונטנדרים והם קיבלו אור ירוק להיות מי שהם ולהשתולל. אם קרי לא היה מכונת איבודים כל כך גדולה בתחילת הדרך (עדיין נוטה לאבד קצת יותר מדי), הוא לא היה לומד איך לעשות את הדברים המדהימים שהוא עושה. לפול הם בהחלט נתנו אור ירוק כי הגיע בעונה גרועה. גם וויסמן היה שם. אבל אצל פול זה הפך לסיפור פולקלור על איך השחקן הנוראי הזה עם הביטחון העצמי המופרז הפך למה שהוא היום. את עונת הרוקי של וויסמן עד הפציעה מחשיבים כקטסטרופה למרות שנתן לא מעט הופעות מדהימות של כדרור, קליעה ויצירה על הדרך. הקבוצה מתנהגת כאילו רק השנה הרים כדור בפעם הראשונה. אז האחוזים שלו נראים גבוהים כי הוא בעיקר מתגלגל לסל. אבל להוציא מוויסמן ג'אבל מקגי זה כמו לקחת את העגבניה הכי מובחרת בעולם ולהכין קטשופ. בטוח שזה טעים, אבל מה איבדנו בדרך.
.
בדיוק הקשבתי לראג'ה בל בפודקסט של דה רינגר מדבר על איך כמעט כל הרול פליירים בליגה היו פעם כוכב מכללות\תיכונים שיוצרים מכדרור או לוקחים על עצמם את המשחק. המעבר הזה הוא קשה. אבל הוא נחוץ עבור שחקנים שאין להם ברירה אחרת לא יקבלו מקום בליגה. כישרון היי אנד כמו צעירי ג"ס הם בדיוק ההפך. תראו איך טייטום קיבל תשבוחות על כך שהפך לרול פלייר כרוקי. מזל שהוא לא הקשיב לשטות הזו חזר למעבדה של מאמנו דרו האנלן, והתעקש להיות מי שהוא: יוצר מכדרור עם משחק מיד ריינג' ושלשלות.
.
קומינגה צריך להתעקש על האמת שלו. אותו כנ"ל וויסמן ומודי. ג"ס לא באמת תיתן להם את המושכות. קרי ימשיך לקבל כסף גדול עד סיום הקריירה, פול וויגינס חתמו והווריורס צריכה לבחור בין הצעה לדריימונד או להשאיר את קליי (או שקליי יוותר על כסף). וויסמן יהיה בדיוק בתחילת שנת התשלום שלו. איזה כסף יוכל לקבל כגבוה שהוא רול פלייר. אייטון צריך להוות תמרור אזהרה לוויסמן. בסוף הוא ניצל וקיבל חוזה גבוה. כמה כבר ישלמו ל'מחליף של לוני' כאשר לוני אהוב ליבו של קר (ושחקן נהדר) בקושי בן 27. קומינגה ומודי יצטרכו להתמודד עם חוזים גדולים אחרים שיסתמו את השכר של הווריורס. העתחד של הווריורס בעיני אלו לא הצעירים המשחקים כרגע על הספסל. רובם יהפכו לעתיד של קבוצה אחרת…
.
טוב לקחתי את הכדורים, לגמתי תה עם נענע והכול טוב עכשיו ..

Jonathan
25/10/2022 16:10:44
Reply to  John

אני לא מעריץ אף אחד. אבל הטיעון הזה בעייתי.
אי אפשר לטעון על קר – שהחיה את הקריירה של ג'אבל מגי וGP2 ומצא דרך להפוך את ג'ורדן פול למעין כוכב – שהוא מחסל קריירות של שחקנים בגלל התעקשות על שבלונה.
אם קומינגה היה יכול לעשות נקודות כפינישר אתלטי אז הוא היה מקבל את המקום – אבל לא נראה שהוא מסוגל ליצור לעצמו כמו לברון או יאניס או להיות מסיים פיק אנד רולים. אז כן יש ניסיון לפתח אותו בעוד כיוונים.
יש סיכוי שהצעירים באמת ייפרחו יותר בקבוצות אחרות. יש גם סיכוי שהם יגיעו לקבוצות אחרות וייתברר שבאמת אין הרבה מה שייפרח שם מעבר. האריסון בארנס הגיע מהחמישיה של גולדן סטייט לסקרמנטו, קבוצה שהרף שהיא דורשת משחקנים בשביל דקות הוא לכאורה לא מהגבוהים בליגה – ודשדש מאז.
קווין קוק?
אריק פסקל?
JTA עד כה?
בהחלט החיינו כמה קריירות אבל אני לא בטוח שייצרנו אחד שהפך לאולסטאר בקבוצה הבאה שלו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

מי שהחייה את הקריירות שלהם זה סטף. עם סטף את תמיד לבד בלי שמירה. קר מגיע לו כבוד על השיטה אבל זה הדבר היחיד שהוא יודע בלי סטף לא שווה כלום.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  John

מסכים גון. קר מונע משחקנים לפרוץ בכללי. מי רוצה להיות דריי? רק נגר יסר כשרון שיודע דהוא כסה ירצה את זה

ברוך רובין
ברוך רובין
25/10/2022 17:40:05
Reply to  John

תגובה פנטסטית כרגיל גון, מסכים בכל מילה.

רן הנרגן
רן הנרגן
25/10/2022 18:18:26
Reply to  John

לגבי מאמני פיתוח, היתה להם מערכת לא טובה. לכך בקייץ הקודם (לא האחרון) הם זרקו חצי ממנה, הביאו את מהלאלה לנהל את התחום את אטקינסון לתת לו עצות ואת דקי לאמן את ויסמן (לוני זכה מההפקר).
.
קשה לבוא בטענות לקר לגבי הגמגום של הקבוצה בשנה שעברה בתקופה שגרין, קרי , GP2 ופורטר היו פצועים. כולם הגיעו, יחד עם קלי, לפליאוף כשירים ומוכנים.
.
לגבי ההפרדה בין צעירים לותיקים, זו עובדה. גם אני לא מתלהב בההפרדה בין החמישיות אבל יכול להיות שזה ענין של תחילת העונה. בכל מקרה קר צריך לבנות רוטציה למשחקים שקלי, קרי וגרים ישבו, ביחד או לסרוגין.
.
איזה שחקן גבוהה הוביל את הקבוצה שלו לאליפויות בשנות האלפיים שלא קוראים לו דנקן? וויסמן לא מגיע עם עשירית מהטכניקה שהיתה לדנקן כשהוא הצטרף כרוקי לאדמירל. וויסמן כבר נותן את התוצרת של מגי בהתקפה. השלב הבא עבורו זה להיות בוגוט בהתקפה. אם יגיע לשם , דיינו ואם ילמד לשלב זריקות משלוש זה היה שחקן של 25 נקודות בערב. אבל אם זה לא ילווה בלפחות 2 ריבאונד התקפה במשחק זה יהיה חבל.
.
אחרי כל זה הוא חייב ללמוד להגן כדי להשאר על המגרש. בשלושת המשחקים הוא מינוס 14, מינוס 10 ומינוס 11.
.
כבר כתבתי שקמינגה נמצא בסיטואציה לא טובה עבורו. הוא חייב לקבל דקות משחק ובהרכב מלא הוא יכול לקבל בין 5 ל 10. מצד שני הוא חייב הדרכה אינטנסיבית. הוא לא שיחק בקולג ולמעט אתלטיות אין תחום אחד שהוא טוב מאד בו. הוא נבחר גבוה בעיקר על בסיס האתלטיות שלו. הוא חייב לשחק כ PF כי אין לו יכולת הובלת כדור טובה והקליעה בתנועה ממש גרועה. בנבחרת הלאומית הקבוצה שלו הפסידה בכל המשחקים. שחקנים טובים גורמים לאחרים סביבם להיות טובים. אצלו זה לא קרה. אבל הוא תקוע בג"ס כי אין למיירס יכולת, גם לו רצה, לבצע עליו עסקה כדאית. אני לא חושב שהוא ימלא אחר הציפיות של ליקוב.

ברוך רובין
ברוך רובין
25/10/2022 20:06:29

אני חולק על דעתך לגבי קומינגה, בליגת הקיץ שקיבל הזדמנות ליצור ולהראות הוא נראה כמו סופרסטאר עתידי. פיזיות חדירה

ברוך רובין
ברוך רובין
25/10/2022 20:07:56

קליעה מחצי מרחק, הוא לא הטייפ של גולדן סטייט אבל הפוטנציאל שלו בשמיים.
.
לגבי וויסמן כמו שגון הראה בעונה הראשונה הוא הראה יד רכה מחצי מרחק, ויכולת להוריד כדור לרצפה במקום לשבח אותו קר ודריימונד גערו בו, פול מתאים בול לשיטה ולכן פורח.

רן הנרגן
רן הנרגן
25/10/2022 20:24:06

גם השנה הוא זורק מחצי מרחק. במשחק האחרון אני זוכר לפחות שני סלים מהטווח הזה. ההבדל הוא לגבי הובלת כדור מחוף לחוף וקליעה מהשלוש. זה נעלם מהרפרטואר שלו. יש שיפור ביכולת תפיסת הכדורים אבל יש הרבה מקום לשיפור, ביחוד כשמדובר בכדורים נמוכים.
.
רוצה את קמינגה, תן הצעה אבל חייבת להיות כזו שעונה על הפרמורים של ג"ס. ערך תמורת ערך (הם מחזיקים ממנו) ולא להוסיף כסף לתקציב.

Pistons
Pistons
25/10/2022 16:11:12

אני מסכים עם שמעון לפחות בנוגע לגמר. לא יאמן 🙂
לא על דיבורי התאגיד או הקליר פת' שחוזרים על עצמם (שמעון, אל תעשה שאדו. לא צריך לחזור חמישים פעם על זה.
בגמר דריימונד היה חלש מאוד בהתקפה. קליי היה חלש. ויגנס סבבה. פול פחות התאים בגלל הסייז של בוסטון. קוון לוני שחקן אפור מאוד בהתקפה שלא מסוגל לעשות הרבה.
אם לא סטף, הם מפסידים כל משחק ב-20 הפרש בגמר.
אני חושב שהוא לא קיבל את הקרדיט שמגיע לו על הגמר הזה. הוא היה פנומנאלי כששאר הקבוצה שלו בכלליות היתה חלשה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Pistons

זה חזק ממני יש את זה כל הזמן. שהשקץ יפרוש המינון ירד לדעתי. עד אז אני לא מתחייב.
אני אחזור שוב סטף זה המסי של גס בלעדיו הם כלום ושום דבר. הכל הנוי סביבו שומרמם עליו 2 3 שחקנים כמעט תמיד, כולם משקשקים ממנו, הוא נע בלי סוף וכולם לבד לחיתוכים הטבעות וכו. בלי סטף כל השחקנים שם יעלמו.
מישהו פה בלב שלם יכול לומר לי שנכון לעכשיו לכרגע ולא בפוטנציאל גורדן פול טוב מגורדן קלרקסון? קלרקסון לדעתי אף עולה עליו נכון לרגע זה.
עשו אותו איזה כוכב.

shadow
shadow
25/10/2022 16:54:49

הירידה של ווסטברוק מעידה אימון לקוי. סבירות גבוהה שרוב ההחטאות שלו נובעות מחולשה בשרירים שיוצרים זריקה לא "יציבה". אני מקווה שזה לא מעיד על משהו עמוק יותר כמו ה"מערכת" העיצבית שמשפיע על "מערכת" השרירים.
זה כנראה מלווה אותו כל הקריירה אבל עם הגיל זה מחמיר אם לא מתאימים את רמת האימון.

ברוך רובין
ברוך רובין
25/10/2022 17:41:10
Reply to  shadow

הוא אף פעם לא התאמן על הקליעה, איך יקלע?

shadow
shadow
25/10/2022 19:22:57

יכול להיות שזה נובע מגוף לא מאוזן וחלש בכיוונים מסויימים בכל זאת הוא נפצע כמה בקריירה זה מעיד על כך.

thetroll
thetroll
25/10/2022 17:28:10

מנחם יש לי רק משפט אחד לאמר על המעורב המעולה הזה:
מודה ועוזב…
נו טוב אין צורך להרחיב.
בעייני הוא אף פעם לא היה שם אבל יאללה מתקדמים.
בסטף ננוחם.

רן הנרגן
רן הנרגן
25/10/2022 19:03:08

משחק מענין הלילה. ג"ס מתארחת במדבר (אחת הסיבות למחסור במים בדרום מערב ארה"ב ההתעקשות לבנות ערי ענק במדבריות ולהשתמש בכמויות אדירות של מים כדי לתת לאנשים הרגשה שהם גרים במיין). מה שלא היה בפליאוף עקב הקריסה של הסאנס יהיה בצורה מוקטנת הלילה. למשחק בודד אין בדרך כלל משמעות בעונה של 82 אבל הכבוד. ננצח.

ירון, החלום
ירון, החלום
26/10/2022 0:52:07

בס"ד
תודה רבה.
טוב שהתפכחת לגבי ראס.
העבר שלו היה מצויין, ההווה עצוב ביותר.