ספורטלנד- שמש של בוקר

ספורטלנד- שמש של בוקר

פיניקס סאנס ( הפחות מבולבלת ממה שחושבים ) הגיעה לפורטלנד לפגוש את הפרוייקט של צ'ונסי. זה נגמר רק אחרי הארכה 111-113 לבלייזרס. אנפרני עם סל נצחון, דיים חזר לדפוק כרטיס עם 41 נקודות. ראיון בלעדי עם דאריו סאריץ' המשתקם .

כבר עברה שנה מאז שהמודה סנטר אירחה משחק כדורסל בעל חשיבות ו-19,393 האוהדים באו לראשונה העונה כדי לראות שיש סיכוי למשהו טוב . זה נפתח בצורה מהוססת כאשר רק לילארד באמת הגיע לעבודה בחצי הראשון (28 נק') אבל הסתיים בטעם מתוק , תרועות ותקווה להמשך. עזרו לו יוסוף עם 20 בוסניות ו17 הרצגובינות , אנפרני סיימונס עם 16 באחוזים רעים , ג'וש הארט עם 10/7/4 . מהצד השני בוקר הפציע עם 33 רוברטים ואייטון עם 26 סארברים אבל החטיא שתי זריקות עונשין מכריעות בסוף ההארכה.

עבור הסאנס זה סתם הפסד מעצבן למשחק שיכל ללכת לכאן ולכאן. בוקר אמר שאין תחושה של שינוי והקיץ הבעייתי לא משפיע על מה שקורה על המגרש וגורמים בתוך הקבוצה הוסיפו שקיים וואקום בנושא הבעלות המתחלפת והזעזועים לא הגיעו לחדר ההלבשה. ההחתמות של הקיץ ( אוקוגי , דמיון לי וטורי קרייג בנתיים משתלבים סביר ) , אייטון הוא מפלצת בהתהוות עם סט כישורים רחב , גוף ענק וחזק ולא ניכר שהוא ממורמר. האווירה בחדר ההלבשה הייתה חיובית ושמחה, השחקנים מחוברים מאוד ובטוחים בדרכם. בוקר ואייטון מנייה, הפעלתנות של ברידג'ס,קמרון פיין וקאמרון ג'ונסון ( נפצע קצת אתמול וזה אולי יפתח לסאריץ' להכנס לרוטציה ) תמשיך להביא את הקבוצה להרבה נצחונות ליגה, אבל בסופו של דבר זאת קבוצה שתשען על היכולת של כריס פול להיות שם בקלאצ' בפלייאוף וזאת נראית מנייה בירידה . ( סורי גילרי: מפצה אותך בווידאו של ריקודים לפני העלייה בקבוצה שמראה את החיבור):

ככה נראית קבוצה מגובשת שנהנית לנצח ביחד וסומכת אחד על השני. ( בוקר ופול מתחבאים מאחורה…)

בסוף המשחק עשיתי ראיון עם דאריו סאריץ' ,קפטן נבחרת קרואטיה (שעוד לא ראה דקות העונה )על העבר, ההווה והעתיד :

החברה' קוראים לו שישי.

אצל הבלייזרס החשדנות לאט לאט מתחלפת בחיוכים. הקבוצה חדשה,צעירה ורחוקה ממשכנעת, ובעיקר משווית כל הזמן לקבוצות שהיו פה בתקופת סטוטס והחסרון של מקולום. יש תקווה גדולה לאפקט דומינו חיובי כדי שהקבוצה תייצר הרגלים וחזרות על דברים שעובדים לה. צ'ונסי מאמן בוסרי אבל כבר ניכרת טביעת אצבע: הוא מדבר ומיישם כדורסל קשוח, סיומות קרוב לטבעת והליכה לעונשין בכדי לשלוט בקצב וייצור איכות מקצועית. (36 מול 21 של הסאנס, 5 חסימות, -ו-8 חטיפות) הארט, ווינסלו, יובנקס וגראנט מביאים מחוייבות הגנתית שלא נראתה במחוזותינו. לחץ על הכדור, חסימות, חטיפות ושאר האסל שחייבים בקבוצה שרוצה ,לחוצה וחייבת לנצח. הכמות נקודות של דיים אתמול, על אף שלא ניפק באמת משחק גדול ( איך התברכנו ) הוכיחו שהקטר עזב את התחנה ומוכן לשעוט קדימה. הוא היה קצת עצבני השבוע שנשאל על כך וענה בדרך הכי טובה שהוא יודע. עדיין נראה מאוד עייף ובהחלט נמצא בכושר של פתיחת עונה אבל גם למד לתת לסיימונס את הכדור והצ'אנס להשלים אותו ולשים נקודות על הלוח שצריך. מחר נותנים האסל אצל ראסל.

בוקר מוחא
ג'רמי גראנט במחווה לגילברט ארינאס. התווכחנו בחדר עיתונאים אם המדי רטרו של האבדיות אתמול מקושרים יותר להיבאצ'י או לתקופת ג'ורדן במועדון.

בנתיים הליגה נפתחה ברגל ימין ונקווה להמשיך ככה.

נותן גם בטוויטר : orenmanor26@

לפוסט הזה יש 3 תגובות

כתיבת תגובה

סגירת תפריט