דונצ'יץ' נגד מוראנט, מיאמי ופילי מחפשות ניצחון ראשון ובכורה של קיגן מארי ביום שבת מרתק / עידו רבינוביץ

דונצ'יץ' נגד מוראנט, מיאמי ופילי מחפשות ניצחון ראשון ובכורה של קיגן מארי ביום שבת מרתק / עידו רבינוביץ

פילדלפיה 76' (2-0) – סן אנטוניו ספרס (1-1), 01:00

הסיקסרס ישמחו להימנע מהפסד שלישי ברציפות כאשר הם מארחים את הדורבנים שירצו לעלות למאזן חיובי לראשונה בשלב המוקדם של העונה.

הספרס מגיעים לעיר אחוות האחים לאחר שני משחקים מוזרים. המשחק הראשון היה תבוסה רעה לשארלוט הורנטס המפורקים, שפירקו אותם כבר מיריית הפתיחה. זה היה משחק הבכורה הראשון מזה 14 שנים שהחבורה של פופוביץ' הפסידה, סימן לעונת הבנייה מחדש שבאה עליהם לטובה בשנת הדראפט של ויקטור וומבאניאמה. המשחק השני היה עוד מערכה לא אופיינית של שחקנים תחת קואץ' פופ, כאשר הספרס כמעט שמטו יתרון גדול לאינדיאנה פייסרס אך לבסוף החזיקו לניצחון 137:134 עם מזל גדול שיאקוב פלטל קלע 10/14 מהעונשין בדקות הסיום של הזמן החוקי.

ההתקשות ההגנתית של חבורת הצעירים לא צפויה להיפסק הלילה, כיוון שמנגד עומדים ג'יימס הארדן וג'ואל אמביד. שני הכוכבים הגדולים של דוק ריברס פתחו את העונה בניגוד לציפיות: המזוקן פתח בסערה ולקח את המושכות להתקפה – 33 נקודות באחוזים נהדרים, יחד עם 8 אסיסטים ו-8 ריבאונדים בממוצע לשני המשחקים הראשונים נגד קבוצות הגנה עצומות בדמות הבאקס והסלטיקס. ההתקפה נראית כמו היוסטון רוקטס של 17/18, הבעיה בכך היא שאמביד משחק כמו קלינט קאפלה. 20.5 נקודות ו-13.5 כדורים חוזרים אלו נתונים לא רעים, אך הנפיל הקמרוני קולע רק ב-41% אפקיטיבי ומאבד 5 כדורים למשחק. במשחק האחרון, הפסד צמוד מאוד למילווקי באקס, הוא החטיא את כל 7 הזריקות שלו במחצית השנייה וסיים אותה ללא נקודות, בעוד הארדן לא הצליח להציל את המולדת למרות 22 נקודות (יותר מכל שאר שחקני הקבוצה יחד ב-24 הדקות האחרונות).

הסיקסרס לא רוצים להיקלע לפיגור מוקדם בשלב זה של העונה במזרח הצפוף, במיוחד באותו יום בו סביר שהסלטיקס ינצחו באורלנדו מה שיפריד אותם ב-3 משחקים עוד לפני נובמבר. הם מגיעים למשחק החשוב מול הקהל הביתי שלהם ללא פציעות בדו"ח האחרון –  כנ"ל אצל היריבה מהאלאמו.

הימור: אמביד מכה בפלטל ומתפוצץ בדרך ל-40 נקודות, הארדן ממשיך לסייע והסיקסרס מסיימים את זה ב-18 הפרש.

אינדיאנה פייסרס (2-0) – דטרויט פיסטונס (1-1), 02:00

שתי יריבות בבית המזרח-מרכזי עם הרבה צעירים מעניינים נפגשות לקרב שצפוי לנפק מטח של סקורינג.

שתי הקבוצות הפסידו במשחקן האחרון לאחר תצוגת נפל הגנתית – הפייסרס נכשלו בניסיון הקמאבק מול הספרס, להם הרשו 137 נקודות, ואילו הפיסטונס לא היו קרובים לניקס שהמטירו עליהם 130 נקודות קלילות.

החמישייה של דטרויט דווקא ניפקה מספרים יפים במשחקם האחרון נגד הניקס: בויאן בוגדנוביץ' היה המבוגר האחראי עם 18 נקודות ב-9 זריקות בלבד, סאדיק ביי התעורר עם 26 נקודות ו-4/8 מעבר לקשת (סימן מעודד לאחר הערב השקט מול אורלנדו ביום הפתיחה של הקבוצה מאילינוי), ג'יידן אייבי הרוקי המשיך להרשים עם 17 נקודות ו-9 אסיסטים וגם קייד קאנינגהם קלע 15 והוסיף 8 ריבאונדים עם 7 בישולים. הבעיה שלהם הייתה מהספסל – קיליאן הייז, חמידו דיאלו, קווין נוקס וקורי ג'וזף זרקו 17 זריקות וקלעו 2 מהן בלבד.

בדומה להם, גם בצד של הפייסרס אין הרבה ממה להתלהב מלבד ההופעה הטובה של הרוקי החדש. בנדיקט מאת'ורין צלף 26 נקודות מהספסל נגד סן אנטוניו, אך זה לא הספיק למחוק את כל היתרון העצום של הספרס, שהגיע ל-21 ברבע השלישי.

הפיסטונס ניצחו את סדרת העונה שעברה בין הקבוצות בתוצאה 3-1, האם הם יוכלו לשחזר את הקסם גם השנה נגד הקבוצה של ריק קרלייל?

שלושה ביגמנים אצל הפייסרס יחסרו את המשחק הלילה – מיילס טרנר, ג'יילן סמית' ודניאל ת'ייס.

אלק ברקס, מרווין באגלי ואייזיאה ליברס לא יתלבשו אצל דויין קייסי.

הימור: קייד יתן משחק אדיר ללא שומר פרימטר חזק מהצד השני והפיסטונס יקחו את המשחק ב-9 הפרש.

אורלנדו מג'יק (2-0) – בוסטון סלטיקס (0-2), 02:00

הסלטיקס מעוניינים לסיים את הגיחה שלהם לפלורידה במיני סוויפ בעקבות הניצחון על ההיט אמש, המג'יק מנגד ישמחו לגנוב ניצחון מהירוקים האורחים במשחק הבית הראשון שלהם העונה.

פאולו בנקרו, הרוקי שנבחר בבחירה הראשונה בדראפט האחרון, יעמוד מול המבחן הקשה ביותר שלו עד כה בקריירה המקצוענית הקצרצרה שלו בקרב ישיר מול ג'ייסון טייטום – שחקן שלבטח באנקו מידל חלק מסגנון המשחק שלו על פיו. הוא היה השחקן הטוב ביותר של המג'יק בשני המשחקים הראשונים שלהם, הוא נתן הופעה מיני-לברונית בערב הפתיחה מול הפיסטונס עם 27 נקודות, 9 ריבאונדים ו-5 אסיסטים ביום רביעי ובשישי השלים את הדאבל-דאבל הראשון שלו עם 20 נקודות ו-12 כדורים חוזרים בנפילה נגד ההוקס.

"קרדיט לחבריי לקבוצה שמצאו אותי, זה תמיד נחמד לקבל את הכדור בשלב כה מוקדם עם סלים קלים. אני משחק מפנים החוצה, קודם כל בצבע ואז מפתח את המשחק ככל שהזמן עובר" אמר באנקרו השבוע במסיבת העיתונאים הראשונה שלו במדי הכחולים-שחורים.

גם לסלטיקס לא חסרים כוכבים צעירים. טייטום ובראון, שני שחקני הכנף שגילם המשותף לא מגיע ל-50, קלעו 70 נקודות יחד נגד הסיקסרס ו-57 נגד ההיט. הסלטיקס בכלל להטו נגד הקבוצה הראשית בפלורידה כאשר קלעו 14/23 מדאונטאון אמש.

לבינתיים, לא ניכר כי ההשעייה של אימה אידוקה משפיעה על הסלטיקס, שכרגע מאומנים על ידי ג'ו מאזולה, שהיה עוזר מאמן בירוק בשלוש השנים האחרונות.

דניאלו גאלינרי ורוברט וויליאמס ימשיכו להמתין להופעות הבכורה שלהם תחת מאזולה בשל הפציעות שלהם.

ג'יילן סאגס, מרקל פולץ, גארי האריס, מו וואגנר וג'ונתן אייזיק לא יהיו זמינים לג'מאל מוזלי הלילה.

הימור: בוסטון משייטים לניצחון ב-32.

מיאמי היט (2-0) – טורונטו ראפטורס (1-1), 03:00

ההיט מארחים משחק שני ברצף בסאות' ביץ' נגד קבוצה צפונית, כאשר הפעם תור הדינוזאורים מקנדה להגיע ל-FTX ארנה.

ההיט התמודדו עם שתי יריבות קונפרנס לא פשוטות בשני המשחקים הראשונים. דמאר דרוזן התעלל בהם במשחק הראשון, מערכת הפתיחה הראשונה שההיט הפסידו בבית מאז 2007, ויומיים לאחר מכן הפסידו גם לאלופת המזרח עם תצוגת קלאץ' חשובה של ג'ייסון טייטום שגדע את ניסיון הקאמבק האמיץ ברבע האחרון כאשר ההפרש ירד כבר ל-5 בלבד.

נקודת האור העוצמתית ביותר בקבוצה של אריק ספולסטרה הוא לחלוטין טיילר הירו. הגארד הצעיר שחתם על הארכת חוזה גדולה ממש לאחרונה פתח בחמישייה על חשבון מקס סטרוס בשני הקרבות הראשונים של ההיט העונה והיה פשוט פנטסטי.

24 נקודות יעילות, 6 כדורים חוזרים, חטיפה ובלוק בממוצע בין השניים הראשונים – שורה סטטיסטית שכיף לראות אם אתם אוהדי מיאמי, קל וחומר אם אתם מאלו שחששו ליעילות של מספר 14 בחמישייה במקום בספסל.

הראפס גם הפסידו את המשחק האחרון שלהם נגד יריבה מזרחית, כאשר המלחמה העיקשת מול הברוקלין נטס הסתיימה לטובת קווין דוראנט וחבריו. פאסקל סיאקם נתן משחק מפלצתי עם 37 נקודות וטריפל דאבל ב-21 זריקות בלבד. כל שאר שחקני החמישייה גם תרמו בספרות כפולות אבל תצוגה רעה מהספסל הדליל של ניק נרס שקלעו רק 9 נקודות ב-13 זריקות חתמו את תוצאות המשחק לטובת הנטס.

כריס בושה ואוטו פורטר ג'וניור יישארו מחוץ לפרקט אצל הקנדים, ויקטור אולדיפו ועומר יורצבן יתלבשו על אזרחי בצד השני.

הימור: מיאמי מנצחים את המשחק הראשון שלהם בעונה בקושי, 3 הפרש בבאזר האחרון לאחר הארכה.

שיקגו בולס (1-1) – קליבלנד קאבלירס (1-0), 03:00

הבולס מחפשים נקמה לאחר הפסד כואב מאוד בבירת האומה, ואילו הקאבס רוצים להשיג ניצחון בכורה על מנת לחזור למאזן חצוי כאשר הם מגיעים להתארח ב-"יונייטד סנטר" האגדי.

קשה להשיג זריקה טובה יותר ממה שדמאר דרוזן, אחד משחקני הקלאץ' הטובים ביותר בעונה שעברה, השיג בשניות האחרונות מול הוויזארדס. הוא החטיא את השלשה שלו, דני אבדיה קטף את הכדור החוזר וגמר את המשחק בתוצאה 102:100 לטובת המכשפים.

ההתקפה של הבולס לא הבריקה לאורך כל המשחק, הם קלעו 41% מהשדה ו-25% מעבר לקשת. דרוזן כמובן שוב הוביל את השוורים עם 32 נקודות, 6 כדורים חוזרים ו-6 אסיסטים, אבל זה לא הספיק נגד הוויזארדס המתעלקים שטרם הפסידו העונה.

גם האבירים מאוהיו הפסידו במשחק צפוף, הפרמיירה של דונובן מיטשל הייתה טובה אבל הקאבס צריכים להיות מודאגים מהשחקן השני בקו האחורי שלהם – דאריוס גארלנד. נשים בצד את המשחק הרע שלו בדקות שהיה על הפרקט (2/8 מהשדה, 4 נקודות, 5 איבודים), החלק המדאיג יותר זו הפציעה בעינו שתשבית אותו לפחות למשחק הלילה. מיטשל ייאלץ לקחת על עצמו עוד יותר מהנטל ההתקפי. הוא קלע 31 נקודות והוסיף 9 אסיסטים בערב הפתיחה, והלילה הוא ישמח לשחזר את התצוגה היעילה שלו, אך יהיה חייב לקבל עזרה משחקנים שלא תפקדו במערכה הקודמת כגון אייזיק אקורו. האייס ההגנתי מוכרח להראות שיפור התקפי כלשהו, הוא זרק זריקה אחת ב-12 הדקות ששיחק במשחק הקודם, שלשה פנויה לגמרי שלא הייתה קרובה לרשת.

יחד עם דאריוס גארלנד, גם ריקי רוביו ודילן ווינדלר לא יעלו לפרקט.

אצל בילי דונובן, זאק לווין ולונזו בול עדיין מושבתים.

הימור: משחק עם תוצאה סופית נמוכה בו הקאבס ינצחו ב-5 הפרש.

מילווקי באקס (0-1) – יוסטון רוקטס (2-0), 03:00

האיילים מוויסקונסין מקבלים לידיהם את הרקטות מטקסס שנוחתות ב-"פיסרב פורום" למשחק היחיד שלהם במדינת הגבינה לשנה זו.

הלילה הוא ספתח לשישה משחקי בית רצופים במילווקי שמתחילים עם הרוקטס ויסתיימו עם שניים רצופים מול הפיסטונס בתחילת החודש הבא. הלו"ז של הבאקס לתחילת העונה הוא אחד מהקלים ביותר, עד ה-27 לנובמבר (משחק בית מול דאלאס), הם לא צריכים להתמודד מול קבוצה חדשה שעברה סיבוב בפלייאוף, בנוסף ל-13 משחקים בית ב-21 הקרבות הראשונים שלהם.

זה לא לומר שהבאקס עומדים לנוח על זרי הדפנה, הם זוכרים טוב מאוד שקווין פורטר ג'וניור, הגארד הנפיץ של יוסטון, קלע 50 נקודות נגדם. בנוסף אליו, הרוקטס מציגים גם את ג'יילן גרין שסיים את העונה שעברה בכושר אדיר, יחד עם הרוקי ג'בארי סמית' שלדעת רבים היה מועמד רציני לבחירה הראשונה בדראפט האחרון.

הבאקס ניצחו את הסיקסרס במשחק חפירות עם הגנה עצומה מברוק לופז, ששיתק את המועמד ל-MVP אמביד במחצית השנייה והותיר אותו על 0 נקודות. זה לא יהיה קל, אבל הם יכולים להגיע לדצמבר עם 3 ניצחונות או פחות מה שיקנה להם מרחב נשימה חשוב כשכל הפציעות והעייפות יתחילו להצטבר.

הרוקטס מנגד הפסידו ולא היוו יריב למועמד MVP אחר, ג'ה מוראנט, שניהל קונצרט התקפי עם 49 נקודות משלו וגם חילק 8 בונבונים לחבריו לקבוצה בניצחון 129:122 של ממפיס. זה היה ההפסד השני שלהם העונה.

קריס מידלטון, פאט קונאטון וג'ו אינגלס בחוץ אצל מייק בודנהולצר.

ג'יישון טייט וטייטיי וושינגטון גם כן לא יעלו לשחק מאידך.

הימור: הבאקס נשארם מושלמים עם ניצחון ב-12.

דאלאס מאבריקס (1-0) – ממפיס גריזליס (0-2), 03:30

שתיים מהקבוצות המלהיבות ביותר בקונפרנס המערבי שנעצרו בעונה שעברה רק מול האלופה הנכנסת מהמפרץ נפגשות בדאלאס, לוקה דונצ'יץ' ראש בראש מול ג'ה מוראנט, בטקסס, המדינה בה הכל גדול יותר.

המאבס ניצחו את שלושת המשחקים האחרונים שלהם נגד הגריזליס בהפרש ממוצע של 16, ג'ייסון קיד זקוק להאריך את הרצף לארבע כדי להשכיח את המפלה מול הסאנס במשחק האחרון. המאבריקס החזיקו ביתרון גדול עד שהסאנס נגסו בכולו וניצחו מסל קלאץ' של דמיון לי מכל האנשים. משום מה, קיד החליט להוריד לספסל את כריסטיאן ווד לחלקים נכבדים מהמחצית השנייה, הרכש החדש שהגיע מיוסטון ושם 25 נקודות על הלוח ב-24 דקות בלבד היה מאוכזב שלא שיחק בשלבים המכריעים. "לוקה סמך עליי, אם אתה שולח שמירה כפולה עליו, אתה תצטרך להתמודד איתי בשורט רול ועם קלעי שלשות מצוין בצד החלש. קשה לשמור על זה" אמר ווד במסיבת העיתונאים האחרונה.

ג'ה מוראנט בצד השני מקבל דקות בלי הגבלה ולא מפסיק לקלוע. 34 נקודות בניצחון מול הניקס ו-49 בניצחון על הרוקס. יש לו הרבה להוכיח העונה, בעיקר שהמאזן הנהדר של קבוצתו בשנה שעברה לא היה הבלחה חד פעמית.

לבינתיים, שני ניצחונות מרשימים מחזקים את הקייס של הגארד האקסקלוסיבי, אך הוא יודע שזו רק ההתחלה. לא יהיה פשוט להמשיך ככה ללא דילון ברוקס, ג'ארן ג'קסון ודני גרין שפצועים לזמן ממושך.

דאביס ברטנס ופרנק ניליקינה לא ישחקו הלילה אך צפויים לחזור במשחקים הקרובים.

הימור: המאבס משאירים את הנקודות בבית עם ניצחון ב-6.

דנבר נאגטס (1-1) – אוקלוהומה סיטי ת'אנדר (1-0), 04:00

הנאגטס באופוריה לאחר הניצחון על האלופה היוצאת מהמפרץ, הם לא אמורים להתקשות מול הת'אנדר שלא יבכו על הפסד נוסף בדרך לקרב הלוטורי הרותח.

ההפסד במשחק הראשון מול הג'אז המפורקים גרם לכמה אנשים להרים גבה, אבל הנאגטס ישר התעשתו וניצחו משחק חוץ קשה מאוד בצ'ייס סנטר עם משחק מאוד מסודר של החמישייה הפותחת. עוד יום במשרד עבור ניקולה יוקיץ' שהעמיד טריפל דאבל ויום מושלם מקו העונשין. כל שחקני החמישייה זרקו בין 10 ל-14 זריקות, כאשר כולם חוץ מארון גורדון קולעים מעל ל-50% מהזריקות שלהם משדה. באופן די משעשע, כל החמישייה של הנאגטס היו במדד פלוס/מינוס שלילי, ואילו כל חמשת שחקני הספסל סיימו לפחות עם 8+ בקטגוריה הנ"ל.

הת'אנדר החביבים לא הצליחו לגבור על הטימברוולבס על אף שהגיעו לרבע המכריע בשוויון ועם מומנטום. שיי גיליג'יוס אלכנסדר היה מצוין כהרגלו עם 32 נקודות אפקטיביות. ג'וש גידי הוסיף דאבל דאבל אך הת'אנדר לא קיבלו הרבה תפוקה מעבר לכך.

אוקייסי לא מסתירים שהם רוצים את וויקטור וומבניאמה, שיכול להיות אחד מצמד הרוקיז המשוגעים ביותר בתולדות הליגה יחד עם צ'ט הולמגרן שישחק את משחק הבכורה שלו רק בעונה הבאה בשל הפציעה ברגלו.

ביג צ'ט השחקן היחיד שאינו זמין בסגל של מארק דייגנולט.

ג'מאל מארי וקולין גיליספי לא ישחקו אצל מייק מאלון בצד השני.

הימור: הנאגטס מטיילים לניצחון ב-21.

סקרמנטו קינגס (1-0) – לוס אנג'לס קליפרס (0-1), 05:00

דרבי של קליפורניה סוגר לנו את הלילה. הקליפרס יקוו לגבור על עוד קבוצה מהמדינה שלהם כאשר הם מטיילים לבירה למפגש עם המלכים.

לא הרבה קבוצות שלטו ביריבה שלהם כפי שהקליפרס שלטו בקינגס. ממרץ 2013 עד לשנה שעברה, הקליפרס ניצחו 15 משחקי חוץ רצופים נגד הסגולים. הרצף שלהם נקטע בחמישי לדצמבר של שנה שעברה, אבל הם חזרו לדרך המלך עם שני ניצחונות רצופים על הקינגס עד סוף העונה. הפעם הקינגס ייאלצו גם להתמודד עם קוואי לאונרד, שעשה את החזרה הגרנדיוזית שלו למגרשים בדרבי של עיר המלאכים, שם עלה מהספסל ותרם 14 נקודות בניצחון על הלייקרס.

הוא היה אחד משלוש סקוררים בספרות כפולות שעלו מהספסל של טיירון לו, וצפוי לפתוח כבר מהלילה.

"עשינו סימולציות באימון, הרגשתי שזו הדרך הכי טובה בשבילי לחזור לשטף של משחק פעיל" אמר לאונרד, שלא שיחק מול הקינגס מאז פברואר 2021.

הזרקור בצד של הקינגס יופנה לרוקי המבטיח שלהם, קיגן מארי, שהיה חולה בזמן משחק הפתיחה נגד הבלייזרס אך צפוי לעלות לדקות ראשונות כבר הלילה מול לוס אנג'לס.

אין פציעות משמעותיות בדו"חות העדכניים של שתי הקבוצות, נכון לכתיבת שורות אלו.

הימור: אלך על הקליפרס ב-12.

לפוסט הזה יש 167 תגובות

    1. לא נשמע לך הזוי שמישהו לא פצוע צריך מנוחה? מנוחה ממה? העונה רק התחילה והם בקושי שיחקו. כסילים מוחלטים. רפי הבנה

      1. קודם כל, אני זה שהמצאתי את זה? זה מה שכתוב בסיבת ההעדרות שלהם.
        שנית, לשחקן שחזר אחרי שנה מפציעה ושחקן שעשוי מזכוכית כמו וול?
        ממש לא הזוי

        הם גם יכולים להרשות לעצמם במקום לזרוק למשל את דייוויס ולברון שישחקו לעצמם את הגוף

        1. שיב לב שלא אמרתי שהמצאת את זה אלא שאלתי "אם זה לא נראה לך הזוי?" והנה ענית שלא.
          .
          אז לי זה נראה הזוי. אם אתה בריא אז אתה בריא ואם אתה לא אתה לא. אין להיות חצי בהריון זה או כן או לא. וכשאתה באמת בריא אז כמו שעגל כתב למטה זה לא קופת חיסכון גם בכיוון השני. כשאתה בריא זה אומר שאתה כבר לא פצוע כלומר חזרת למצב האופטימלי. כמו שכשאתה חולה אתה לא בסכנה גדולה יותר לחלות שוב אחרי שהבראת, להיפך אחרי שהבראת אתה בדרך כלל חזק יותר לא חלש יותר.
          כמו שזה נראה הדיסוננס הגבוה ביותר נמצא בתפיסה של מה זה באמת להיות בריא.

          1. שחקנים שכבר נפצעו כמה וכמה פעמים כל פציעה דווקא מחלישה את הגוף שלהם. פציעות אינן כמו שפעת. שחקן פציעה נחלש מכל פציעה וגם אחרי פציעה ראשונה שהיא פציעה קשה הגוף נחלש יותר ממה שהיה לפני הפציעה הראשונה וגם אחרי שהילדים מפציעה ויכול לשחק כרגיל, הגוף כבר אינו יכול להיות כמו שהיה לפני הפציעה.

    2. יש להם מחר באק טו באק בבית מול פיניקס
      וההחלטה של הצוות הרפואי שלהם שהם לא משחקים בינתיים באק טו באק, עדשיחזרו לכושר משחק.

      1. באק טו באק? אל תשאל גם אני מחר לא מופיע לעבודה, משוגעים באק טו באק טו באק טו באק כל השבוע כל שבוע. שחס וחלילה אני לא אנקע את הקרסול או אעקם את הברך ואני עוד הולך יחף אתה יודע איזה מסוכן זה?!

  1. מכירים את זה שאתם חוטפים כדור לאצבע בכף היד ואז היא מתנפחת וכואבת. מצד אחד זה אומר שיש לכם אצבעות חלשות שזקוקות לאימון מצד שני אם לא טיפלתם בזה נכון אתם יכולים בעתיד להיפצע במקום אחר בגוף בעקבות אותה פציעה באצבע. נניח במרפק או בכתף אבל גם בברך או כל מקום אחר. לא חבל על כל הכאב, הסבל, הזמן ה"אבוד",החופש? וכסף כמה כסף שעובר לידיים של נוכלים מושחתים.

    1. קרה לי הרבה פעמים שחטפתי כדור באצבע והיא כאבה אבל אף פעם זה לא עבר לחלק אחר בגוף.
      אז כנראה שלא הבנתי אלא אם יש כאן משל מתוחכם

      1. זה לא "עובר" לחלק אחר בגוף. זה משפיע עליו כי חלק אחר בגוף זה עדיין חלק מאותו גוף. זה קצת מעגלי אבל הגוף הוא אחד למרות שאתה יכול לחלק אותו באופן קונספטואלי לחלקים.
        בנוסף כתבתי בדרך כלל במידה ולא החלמת. וזה תלוי כמובן באיזו פעילות אתה עוסק. ככל שהיא יותר דורשנית מן הסתם יש סיכוי גבוה יותר.
        ולסיום אני די בטוח שאתה לא מודע למה מצב השרירים הגידים והשלד שלך אבל אם תגע תגלה הרבה אינפלמיישן מתח ואי נוחות. אני לא יודע מה רמת הכושר שלך אז די אי רלוונטי אם אתה חושב שזה השפיע או לא. בשביל זה צריך לבדוק במציאות לא בהודעות.
        לדוגמא אם תנסה לעשות עמידת ידיים אפשר יהיה לבדוק את זה.
        באמת בתור פיזקאי אתה לא רואה קשר בחולשה מסויימת בשרשת לשאר השרשרת? אתה כל כך נעול במיינדסט של לנפנף את המידע ולהגחיך אותו שאתה מכבה לחלוטין את ההיגיון.🤷‍♂️

        1. בתור פיסיקאי אני נעול על עובדות (לפחות משתדל).
          🙂
          הגוף זו לא שרשרת כי לשרשרת יש מימד לינארי, הגוף יותר דומה רשת עם חיבוריות מסוימת בין האיברים.
          עמידת ידיים זה דבר שדורש אימון, מאז ומעולם הייתי חלש בזה. אני יותר בעניין של סיבולת ריצה/רכיבה וכאלה

          1. נעול על עובדות? מה זה אומר?
            בכל במקרה הגוף במקרה הזה הוא אנלוגיה לשרשרת ולא לרשת ובטח לא לאחת עם חיבורים מסויימים ומה שכתבת על עמידת ידיים מעיד על זה. בתור פיזקאי אתה אמור להבין שהסיבה שאתה לא מסוגל לעשות עמידת ידיים היא לא אימון. אימון אולי יכול להחזיר לך את היכולת אז אולי עדיף לקרוא לזה שיקום. הסיבה היא שהגוף חלש ועקום ולכן לא מסוגל לבצע את הפעולה הטבעית הזו. אתה בעניין של מה שהמוח שלך חושב שאתה מסוגל לעשות ומתרחק מכל מה שהוא מרגיש חלש בו. זה דיי טבעי אבל החולשה הזו היא הבסיס לכל פציעה.
            בהזדמנות שנפגש אני אסביר לך את הפיזיולוגיות ללמה אתה לא מסוגל לעשות עמידת ידיים. ניחוש אחד הוא שהכתפיים שלך נוטות קדימה ויש לך עקמומיות בגב. ניחוש שני האגן,

  2. כאמור, קאוויי וג'ון וול לא ישחקו הלילה.
    .
    הסיבה היא שהמשחק הלילה הוא הראשון בצמד משחקי באק-טו-באק והקליפרס (בצדק רב) נזהרים מאוד עם הבריאות של שחקנים (בוחרים לשמור את הצמד למשחק מחר מול הסאנס).
    קאוויי סוחב טנדינופתיה בגיד ה-4 ראשי ב-2 הרגליים. המשמעות היא שכאשר מתכננים את העומסים של עונה בת 82 משחקים (וחשוב יותר, את זמני ההתאוששות),
    משחקי באק-טו-באק הם בעייתיים.
    .
    ברור לי שהמקהלה כהרגלה תחגוג,
    אבל זו גישה בהחלט הגיונית לאור העבר של הצמד.

      1. אני אתעלם מהקלולסיות, ואתן תשובה רצינית.
        .
        א. אתה מבלבל בין מנוחה להחלמה.
        ב. כאשר דנים בטנדינופתיה, משמעותי לא פחות ממה שהתרחש בתקופת ההחלמה זה איך מונעים חזרה של התסמונת כאשר חוזרים למאמצים –
        לגיד שהיה פגוע יש נטייה "לתקן" עצמו לא כראוי. הדרך להתמודד זה סרגל מאמצים ואימון מיוחד לגיד שמטרתו לעזור לו לחדש עצמו כראוי.
        משחקי באק-טו-באק פוגעים ביכולת לתת טיפול שכזה.
        .
        השורה התחתונה היא שאנחנו נראה משטר המנעות מבק-טו-בק ודקות קפדני עבור קאוויי.
        המטרה של הקליפרס היא להגיע עם סגל מלא ובריא לפלייאוף,
        גם אם המשמעות היא כמה הפסדים בדרך.

        1. רגע הקליפרס לא ניסו את זה לפני שנתיים ואז קאווי נפצע בפלייאוף? 😁😁
          מי יצאו פה הקלולס?
          כדורסל הוא משחק מאד פשוט או שאתה יכול לשחק ובכושר או שאתה לא.
          אין דבר כזה לשחק 5 דק פה 5 דק שם משחק פה משחק שם.
          לראפס יצא פוקס בדמות ברט בראון ובן סימונס זו הסיבה היחידה שקאווי קיבל האדרה כלשהי יעני יצא חכם. תכלס היה צריך לשבת בבבית.
          לואד זה אבי אבות הטומאה מאז שפופוביץ התחיל עם זה הליגה הפכה לבדיחה.
          עדיף שקאווי בכלל לא ישחק ויעלה ישר בפלייאוף מה אומר? זה הכי בטוח למה להסתכן?

            1. מצטער, אין לי את זה בתקציר…

            2. אבל בגלל שאני מרגיש נחמד עם תחילתו הרשמית של אחרי החגים
              .
              these injuries typically result from excessive load (acute or chronic) placed upon the tendon with inadequate time for recovery.
              .
              משפט מפתח –
              ללא זמן מספק להחלמה.
              באק-טו-באק, עבור שחקן כמו קאוויי, עם הסטוריית פציעות שכזו,
              עבורו זה לא מספיק זמן להחלים.

        1. אז אתה מתכוון שמנוחה היא לא קופת חיסכון ולא הכושר, תקן אותי אם אני טועה. לכושר יש דווקא אלמנט של קופת חיסכון. אתה לא מאבד אותו מיד ואתה יכול לשפר אותו ככל שאתה משקיע בו. אולי לא האנלוגיה הכי מוצלחת?
          מנוחה יותר מזכירה שינה מאשר כושר. שינה היא משהו שאי אפשר לצבור אבל עייפות כן.

          1. מנוחה אי אפשר לצבור אבל גם עייפות לא ממש – אם אתה עייף מאוד אחרי שני ימים קשים או אחרי 4 ימים כאלה, השינה שתחזיר אותך למצב תקין תהיה (כמעט) זהה בשני המקרים.
            לגבי כושר זה נכון, בוא נאמר שזה חצי קופת חיסכון, כשאתה עובד הרבה ולאורך זמן אתה בונה את עצמך, ואז גם הפסקה מסוימת תשאיר אותך עדיין במקום טוב. ישנה תורה שלמה שהגה מאמן הריצה הבריטי המפורסם של רצי המרתון . . . ששכחתי את שמו. אבל זה לא נצבר באופן לינארי, זאת היתה הכוונה בכל המקרים האלה.
            שתי תקופות של פעילות ושתי תקופות של הפסקה, לסירוגין, לא שוות תקופה אחת של פעילות כפולה באורכה ועוד תקופה של הפוגה כפולה.

            1. לא מדוייק אם לא תישן רצוף בנקודה מסויימת תתעלף או תמות ולכן עייפות כן מצטברת.
              שמונה שעות וגם 10 לא יכפרו על 4 ימים, על יומיים אולי כן. הכוונה שאם תישן "אקסטרא" מה שזה לא אומר, ה"אקסטרא" הזה לא "ישמר".

            2. עייפות מצטברת והגוף לעולם לא ישלים את השינה שאבדה.
              הוא מנסה, תישן יותר שעות ויותר REM אבל לעולם לא ידביק את הפער.
              עייפות מצטברת, מניעת שינה ממושכת מסתיימת במוות.

  3. ממפיס בבק-טו-בק ושוב בלי JJJ, ברוקס וזאייר. יהיה קשה לנצח ככה את לוקה, גם אם ג'א יחליט לשבור את שיא הנקודות של הקבוצה שוב.

    אולי קיד יחליט להושיב את ווד סתם בשביל הכיף, ואז יש סיכוי? או שלוקה שוב יקלע סל ניצחון תוך כדי נפילה?

  4. מכירים את זה שאתם לא מודעים לזה שפעילות גופנית בעומסים של ספורט מקצועני זה עולם אחר לגמרי מהפעילות הגופנית האהובה על שעות הפנאי שלכם (וכן גם מהמקסימום של הפעילות הגופנית שאנשים חיו והגוף האנושי התאים את עצמו לקיים מבחינה אבולוציונית)?
    מכירים את זה שדברים הם בינאריים לחלוטין כשזה דרוש לטענה כלשהי ושהם בעצם רצף אינסופי כשזה דרוש עבור טענה אחרת?
    מכירים את זה כשאתם כבר לא יודעים מה המשמעות של מילים אז אתם משתמשים בהן בהתאם למה שהאגו השברירי שלכם צריך באותה נקודת זמן, וכאשר מעירים לכם על זה אתם מאשימים אנשים בכך שהם עושים לכם עוד מילה שאתם לא יודעים את המשמעות שלה ומשתמשים בה לא נכון?
    מכירים את זה שכדי לדרדר דיון שאין לכם יכולת לנהל אתם פשוט מתחילים לשאול מה ההגדרות של מילים בלי שום כוונה לקבל תשובה שכן אלא רק בשביל להוציא כל משמעות מהמילים?
    מכירים את זה שאנשים לא מקבלים את הקשקוש שאתם מספרים להם אז אתם פשוט מאשימים אותם שהם מסומאים וישנים?

    1. חחחחחח ענק. התגלגלתי מצחוק.
      אחת התגובות הטובות ביותר שקראתי באתר.
      "מכירים את זה שדברים הם בינאריים לחלוטין כשזה דרוש לטענה כלשהי ושהם בעצם רצף אינסופי כשזה דרוש עבור טענה אחרת?" – פרייסלס. רק לפני כמה ימים הוא רשם על דרגות פציעה ושהן רצף אינסופי ופתאום זה פצוע או לא פצוע.
      "מכירים את זה שכדי לדרדר דיון שאין לכם יכולת לנהל אתם פשוט מתחילים לשאול מה ההגדרות של מילים בלי שום כוונה לקבל תשובה שכן אלא רק בשביל להוציא כל משמעות מהמילים?" – כנ"ל

  5. מכירים את זה שאתם צוחקים על המקצוענות של שחקני כדורסל מקצועני כשהם נפצעים ומשווים אותם בלגלוג ציני לגלדיאטורים תוך כדי שאתם לא יודעים שגלדיאטורים היו מופיעים רק 2-3 פעמים בשנה?

    1. אם אני זוכר נכון נאמר על גלדיאטורים שהם הופיעו *בכל חייהם* כ- 4-5 פעמים.
      לא יודע אם הממוצע הזה כולל גם יציאה לפנסיה וגם מוות.
      אולי אני טועה.

  6. חבר'ה אני רוצה להתייעץ אתכם לגבי הפנטזי.
    לגבי ראסל ווסטוברוק ורוברט וויליאמס.
    לגבי ראסל, האם כדאי לשחרר אותו להביא שחקן אחר, או לשלוח אותו בטרייד?
    לגבי וויליאמס, שמעתי מהפרשנים שהוא חוזר בחודש ינואר, האם לשחרר ולהביא מישהו אחר?
    עוד משהו, מיילס טרנר, מתי הוא חוזר?

    תודה חברים.

  7. בגלל רעש ובלאגן בחוץ קמתי ויוצא לי לראות ספרס, למרות שדי התייאשתי מלעקוב אחריהם עד שפופ ישחרר אותנו כבר.
    החבר'ה סבירים, תוכנית המשחק של פופ היא לתת לג'וש "הנגר" ריצ'רדסון להעיף שלשות כל התקפה.
    אה כן ולא לאפשר דקה בעונה לשחקן הפרנצ'ייז העתידי שלנו, מלאכי ברנהאם, כדי שחס וחלילה לא ישתפשף וייכנס לעניינים.
    כך נוכל להטריד אותו במצב כמו חדש בסיום חוזה הרוקי.
    # פופ תתפטר, נמאסת
    # בקי תחזרי וקחי את המושכות
    # דם זקן בעורקים של צעירים
    # ייאוש מתמשך

  8. ובינתיים, ציטוט אמיתי של דודי אמסלם כמופע מחצית:
    אמסלם הביע תמיכה בתכנית סמוטריץ׳ למערכת המשפט ואמר כי ״לממשלת ימין אין זכות קיום בלי ביטול עבירת המרמה והפרת אמונים״.
    זאת המציאות בה אנו חיים.
    לכן עדיף כבר הבידורסל.

  9. תמא טקס בפילי הצליחו להפסיד בבית לנס ציונה שבאה בבק טו בק לא מבין את הארדן היה בברוקלין בקונטנדרית – עבר למדבר

  10. פילי בזיון להפסיד לאספסוף של הספרס? אמביד זייף בהגנה .. הנקודה היחידה שחייבות זה שסוף סוף השמנמן נצן משחק התקפי טוב ואלי יחזור לכושר

  11. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    ולא אתחיל את היום באיזה צחוק טוב?
    לא
    אז מה מצחיק. אסור? אז נמציא תירוץ. למה הכוונה? הסלטיקס רוצים לתת מנוחה לאל קשישא קיהההחיייייי (כ) זה באק טו באק. אז המפיאו פציעה בשבילו. זה נקראאאאא lowoooooooooooooooo back stiffnessssssssssss…………………….
    איבקי עליק בקי
    WWA

  12. מה עם שיר הלילה רזי "טבריה" או "נומי נומי"?
    אני רואה הקבוצה של דוק ריברס נראית מעולה כמו תמיד. אין לפילי ספסל ואין לה מאמן

    1. אין לי שום בעיה עם הקבוצה.
      יש ביקורת על המשחק הספציפי הזה. שיחקו רע אבל מה שחשוב, ניצחו בסוף. השורה התחתונה היא שבבוסטון יש קבוצה טובה מאד, אבל ידעתי את זה גם לפני 3 שנים.

        1. ברור שיעשו
          יש שם קבוצה טובה.
          נכון באק טו באק אבל קבוצת הגנה לא יכולה לתת 120 נקודות שעשו כל כך הרבה טנקינג.
          מה שחשוב, שהדקו את ההגנה ב 3 הדקות האחרונות.
          עכשיו ינוחו קצת.
          קמתי

  13. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    מה יש לקחת שם טיימאאוט? המשחק גמור. יש 9 שניות הסלטיקס מובילים ב 6.

  14. מה אני אקח מהחצי השני? כלום ושום דבר, נו טוב ניצחון.
    באל נצחונות כאלה על קבוצה חסרת ניסיון בבנייה? אוייה לי, צא דיבוק, הנח לי לנפשי.
    🙂

  15. דאלאס רוצחת את ממפיס בהגנה שלוש פעמים ב3 הדקות האחרונות גרמו לממפיס לשרוף את השעון עד הסוף שלוש פעמים.

  16. שהיינו משחקים בשכונה היינו מתחלקים לשני קבוצות ולפעמים זה היה לא כוחות כזה זה המשחק בין דאלאס לממפיס

    1. הפסדת לספרס בבית שהם בבק2 בק. אמביד צריך מכונת הנשמה זה ספורטאי זה? כושר משחק מחפיר זה ככה שנחים 4 חודשים ורק טוחנים אוכל. הארדן כל פעם שרואה את הספרס זה כמו אני שרואה את מס הכנסה נעלם!!!!

            1. Too early to call.
              I'll get back to you

            2. אוקי בוסטון. ואז באקס מיאמי, טורונטו, שיקגו.
              יאבקו. פלייאין: קאבס, ניקס, מכשפים. פילי ונטס.

    1. אני מבין את האסטרטגיה שם. עונה אחרונה לטאנקינג ואחר כך קבוצה מעולה לעשר שנים.
      כבר עכשיו בלי לואדינג הם טופ עשר.

      1. הם שם.
        וואלק קשה המזרח.

        במערב
        שקנאים, לוחמים, דאלאס, דנבר קליפרס ראשונים. דאלאס מקום ראשון.
        פורטלנד, שמשות עושים פלייאוף.

        ופלייאין מינסוטה שחייבים להתחבר מתישהו, ממפיס ומלמטה ומאבק משולש על מקום עשירי בין לברון, אוקייסי וספיירס. לברון ייקח כי השאר יעברו לטאנקינג.

        עונה משוגעת

  17. איך אני תמיד שמח לפתוח בוקס סקור ולראות שהארדן עם 4-18 מחפירים מהשדה. אני יודע שזה לא יפה לשמוח לאיד, אבל זה גדול ממני. שימון אמרת שאם הוא ימשיך ביכולת שלו מהמשחקים הראשונים בפליאוף אז תהיה חגיגה. שכחת שפליאוף הארדן זה עגלה, אז קיבלת תזכורת לכך כבר במשחק השלישי של העונה הרגילה

    1. עזוב את הסטט'. ראיתי אותו יותר ממחצית בלייב. שערורייה של אדם, ושחקן. לא זז, לא מתאמץ, לא שם זין.
      שפת גוף של ניהליסט נרקיסיסט וזה מחלחל לכולם (חוץ ממקסי).
      זה כוכב של ספורטק ושכונות.

  18. יש לספרס שחקן שיכול להתפתח לקוואי הבא. קוראים לו מלאכי ברנהאם. יושב על הספסל 48 דק' משחק שלישי רצוף ועובר סדנת שבי.
    אתה מעלה אותו עכשיו והוא כבר הסקורר הכי טוב של הקבוצה, וגם יודע להוביל כדור ולמסור.
    יש עוד אחד, בלייק ווסלי. שחקן חצוף כזה שאוהב לזרוק אבל גם אתלטי וגם פוטנציאל לא רע, יכול לשים מלא נק' מהר כשחם.
    היום, גם על הספסל לא היה.
    הוא הוגלה כי הכפתורים של החולצה, החגורה, כפתורי המכנסיים והריצ'רץ' לא היו בשורה אחת במסדר בוקר.

    1. אתה חדש פה?? היום זה לא שנות השמונים. אתה צריך חמישיית אולסטארים. יש לך שתי ילדים פוטנציאלים…. תחביר אותם תדריך שלישי. תעשה פריי אייגנסי על ארבע וחמש ולך לשרוף.

  19. מחדל ענק בספרס. בעקבות 2 הנצחונות, התכנסה ההנהלה וראשים יעופו.
    פופ בתגובה התנצל והגן על הדרך: לפחות, אני ממשיך לקבור את הרוקיז שלי.
    בפילי לעומת זאת, מדובר ביישור קו:
    קשה לנו להתעלות מעל רמת ההנהלה והאימון, אמר המזוקן.
    אמביד הגיב בזעם: מי שטוען שאני לא בכושר, משקר. כל הקייץ השקעתי שעות כל יום ברשתות החברתיות. לא פלא שהאצבע כואבת.

  20. ג׳ורג׳י בוי נותן עבודה הקליפס עמוקים בלי וול וקאוואי יש שם על הספסל שחקנים שפתחו לפני שנה. חייב לצאת מהבית – אל תפשלו (חוץ מזיו חחחח)

  21. 6 דקות להפסד נוסף של הקינגס,
    והטרקר שטמיר שכח להפעיל העונה מראה שב-2 משחקים (פחות 6 דקות) יש לסבוניס + הולמס ביחד 26 נקודות באחוזי ווסטברוק.
    פחות ממה שאייטון קלע במשחקו האחרון.
    #קללת_האשך
    .
    (השנה אין לי ספק שזו שנת קללת האשך. קארוסו הלילה עם 2 נקודות. הולמס עם 0. מקונל עם 2 נקודות.
    קטלני…)

      1. ברגע בו הם מבינים שלא העונה הם יתחרו על מקום הפלייאוף,
        כל קבוצה עם חוזה נגמר מתאים ובחירות דראפט מעומדת לטרייד שכזה.
        אישית, הייתי שמח לראות אותו מגיע לסאנס במקום קראודר, סאריץ' ובחירת דראפט (נותן לנו עומק רציני בעמדות שחקני הכנף עם שלוב של 3 שיודעים לקלוע ולהגן),
        אני ממש לא אופתע לראות דווקא את הלייקרס הולכים על זה בשילוב קבוצה נוספת (הבחירות שלהם שוות הרבה יותר משל הסאנס).
        תחשוב על הלייקרס עם חמישייה של 2 גארדים + בארנס + לברון + דייויס.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט