דרוש קלעי – הלייקרס הפסידו לקליפרס, הסיקסרס הפסידו אחרי מותחן לבאקס / תומר שנאן

פילדלפיה סבנטי-סיקסרס (2-0) 88 – מילווקי באקס (0-1) 90

לאחר ההפסד מול הסלטיקס במשחק הראשון של העונה הסיקסרס אירחו את הבאקס במטרה להשיג ניצחון ראשון העונה. ליאניס וחבריו היו תכניות אחרות.

כמעט לאורך כל המחצית הראשונה הבאקס היו ביתרון, בעוד שהסיקסרס רודפים אחריהם פעם אחר פעם ומצליחים לצמצם את ההפרש ל-2 בלבד לאחר 24 דק' של כדורסל.

אלא שברבע השלישי, במקום לנצל את החזרה לפער מזערי של פוזשן הסיקסרס והבאקס נשארו די סטטיים מבחינת הפער עד שנותרו 5 דק' לסיומו, ואז דווקא האורחת החלה לרוץ. פורטיס, אלן ומת'יוז בניצוחו של יאניס שמו נקודות על הלוח ללא תגובה מצד המארחת, ו-10 דק' לסיום המשחק התוצאה הייתה 80:67 לטובת מילווקי.

מאותו הרגע הארדן החליט שהוא לוקח את המשחק על עצמו. הסופרסטאר של פילי קלע 16 מתוך 31 הנק' שלו ברבע האחרון, הסיקסרס קיבלו ביטחון, מילווקי החלה להחטיא ולאבד, ולרגע היה נראה שאנו עדים לקאמבק שיחזיר לקהל הביתי את הצבע ללחיים.

דקה ו-43 שנ' לסיום זה הגיע, יאניס החטיא 2 זריקות עונשין(!), הסיקסרס משכו את ההתקפה לאורך כל השעון, אמביד חדר והוציא להארדן והמזוקן קלע והעלה את פילדלפיה ליתרון 2. הבאקס יצאו להתקפה, אלן החטיא, הולידיי עם הריבאונד, אלן שוב החטיא, מת'יוז עם הריבאונד, הולידיי מוצא את אלן ששם לייאפ והמשחק מאוזן שוב.

פיג'יי טאקר נשלח אל הקו ושם 2 מ-2 אבל 24.7 שנ' לסיום ווסלי מת'יוז קולע שלשה שמעלה את הבאקס ליתרון נקודה. הארדן לוקח על עצמו את המשחק אבל מחטיא זריקה קשה, לופז נשלח לקו, קולע 1 מ-2 וקובע את תוצאת המשחק. 90:88 לבאקס בסיום.

יאניס הוביל את קלעי מילווקי עם 21 נק', 8 אס', 13 ריב' ו-3 חס'.

הארדן בלט אצל הסיקסרס עם 31 נק', 9 אס', 8 ריב' ו-2 חט'.

לוס אנג'לס לייקרס (2-0) 97 – לוס אנג'לס קליפרס (0-1) 103

הלייקרס הראו המון אופי לאחר שמחקו יתרון 16 של הקליפרס ברבע השני ויתרון 15 ברבע השלישי, אך כשהקבוצה קולעת ב-35.1% מהשדה ו-20% מהשלוש קשה מאוד לנצח.

המחצית הראשונה הייתה בסימן ריצות, "האורחת" רצה כשהמארחת מורידה את ההפרש פעם אחר פעם אחר פעם, ולאחר דקות צמודות בפתיחת הרבע השלישי כשהיתרון עובר מקבוצה לקבוצה הגיעה הריצה של הקליפרס כאשר כל החמישייה לוקחת חלק וקוברת את הלייקרס לקראת סוף הרבע.

אל הרבע הרביעי הלייקרס עלו בסערה, ווקר וג'יימס לקחו אחריות ו-8 דק' לסיום המשחק התוצאה הייתה 89:87 לקבוצה בסגול. בערך מאותו הרגע החל מופע החטאות קשה לצפייה של כלל שחקני הלייקרס פרט לווקר, דבר שאפשר לקליפרס להשתלט על המשחק, כאשר הלייקרס במהלך תמוה מאפשרים לוול להוריד את השעון ל-9 שנ' כשהאורחת ביתרון 4, לברון מחטיא שלשה וקובינגטון קובע את תוצאת המשחק מהקו. 103:97 בסיום.

פול ג'ורג' סיים עם 15 נק', 4 אס', 10 ריב' ו-2 חט' כשזובאץ הוסיף 14 נק', 17 ריב' ו-5 חס' אצל הקליפרס.

26 נק', 3 אס', 3 ריב' ו-2 חט' של ווקר, 25 נק' ו-8 ריב' של דיוויס ו-20 נק', 6 אס', 10 ריב' ו-2 חס' של לברון לא הספיקו עבור המארחת.

לפוסט הזה יש 131 תגובות

  1. 1. גיימס הארדן וואו נראה כמו לפני 4 שנים. נראה פשוט מדהים. קרוסים מובים סלשים. אני מקווה שהוא ישאר ככה. ההפתעה הכי גדולה בפתיחת העונה הזאת לטעמי. אני מבסוט. הקונה שון מארקס מתבקש להתייצב בתחנת המשטרה הקרובה.

    הקטע שאמביד נראה כמו שחשבתי שהארדן יראה :), רואים שכל הפגרה הוא הסתלבט ולא עשה חצי אימון. הוא גם לא שיחק במשחקי ההכנה בשביל להיכנס לכושר.

    2. הקליפרס בושה, הדפוקים האלה בונים שם על גון וול חחחחחחחחחח. וול בא עם פרצופים וכאילו הוא הגו טו גאי חחח היה קטע בסיום הוא מסמן לקאווי לזוז ואז מעיף קלינג מה3 על המגן חחחחחחחחח. קנארד הולך להתייבש שם (בפילי דרוש רכז מחליף לידיעת מורי).
    קאווי כבר גמור מבחינת קריירה כוללנית, יתן פה ושם משחקים ואולי יצא לו איזה עונת פוקס אבל עם השנים הוא ירד חזק.
    אם הוא לא יכול לשחק קבוע ובשיא הכוח ולטחון דקות זה כבר לא כוכב זה שחקן מחליף. מה עשו שם בקליפרס שנתיים?
    אני חותם פה קבל עם ועדה שלא הנטס ולא הקליפרס יהיו בגמר

    1. מסכים עם מה שכתבת אבל חייב להגיד השהארדן נראה עדין שמן. מה שהשתנה זה בעיקר משהו בגישה שלו. נראה נחוש. כנראה צריך כסף. אבל באמת הוא בכושר חבלז ואמביד … לפי איך שהוא נראה יקח לו איזה חודשיים להיכנס לכושר ולכושר משחק לא להאמין איזה גישה חסרת מקצוענות. גם שנה שעברה הוא התחיל ככה.
      ראס זה משהו שאם לא היה קיים היה צריך להמציא. משחק מזעזע. בדקות האחרונות האם הוריד אותו לספסל. ראס לא התנגד ראו שהוא מבין את ההשלכות אני לא אופתע אם משחק הבא הוא פותח על הספסל.
      לפעמים יש טריידים שאתה רואה אותם ולא מבין מה עבר למי שעשה אותם בראש. ואתה מנסה למצוא הגיון ולא מצליח. הטרייד על ראס הוא דוגמא מצויינת. נראה לי שהיו פה מעט מאוד אנשים שחשבו שזה רעיון טוב. מתברר שאנחנו צדקנו והג'נרל מנג'ר המוערך לברון טעה. כדאי שניתן לעצמנו יותר קרדיט. הטרייד על ראס פשוט חיסל את הלייקרז. צדקנו ופלניקה ולברון טעו. קורה במשפחות הכי טובות. איפה שאין הגיון – אין הגיון. לא יעזור.

      1. הבעיה בלייקרס היא לא ראס. אף אחד שם לא שומר. היום היה קטע יפה לאשך לברון נכנס לצבע מאבד עומד וצועק על השופטים ולא יורד להגנה שהקליפםרס רצים וחוטפים לייאפ בצד השני.
        הבעיה שם זה לברון הלייקרס עובדים בשביל הטראקר שלו זה המטרה היחידה

    2. מסכים בגדול. כפי שכתבתי בפריוויו לקליפרס אין הובלת כדור ברמה עילית וקוואי עוד מסיר חלודה. לא היה משחק טוב יותר עבור הלייקרס לתפוס אותם עם המכנסיים למטה. חוסר הקליטה של הלייקרס מאוד מדאיג. לוני הוא קלע לא משהו אבל לפחות 34-5%. נאן היה 38% במיאמי כשהוא עולה לא מעט מכדור ומאט ריאן שהובא עבור הקליעה הצליח לאפס כוונות אבל מיד הוצא מהמגרש. דווקא משחק ההגנה של הלייקרס היה לא רע הלילה. יותר מדי בליגה מהללים קבוצות עמוסות בווינגים אבל קשה להגיע לאן שהוא בלי הובלת כדור סבירה. אחרי המשחק ג'ון ווין הכה חטא על כך שלא מצא את קנארד מספיק וטיי לו יאפס שם את כולם.

    1. הבן אדם לא שיחק שנתיים. דוקא במימדים של אתלטיות דינמיות כושר גופני ומהירות הוא נראה מצוין. נראה שהחלים לגמרי מהפציעה הנוראית הזאת – מדהים דרך אגב ההתפתחות של הרפואה שמאפשרת כיום לחזור באופן מלא וכמעט ללא מגבלות מפציעה כזאת ואפילו בהסתברות די גבוהה (שדו תודה רבה ברור לי שהמקור לפציעה זה שהוא לא שיחק יחף והרופאים הם סוג של יחידת חיסול – בוא נחסוך את זה. דעתך הובהרה פה היטב אני מרשה לעצמי לחשוב אחרת ברשותך). בקיצור – צריך לתת לו זמן להכנס לכושר משחק – זה מה שנראה לי שחסר לו וזה יקח כמה חודשים.
      חייב להגיד שדוקא אצלו אני מבין את הווי או וויטנס הוא פורק תסכול מאוד ארוך. כשרואים שהוא בכושר פיזי טוב בסהכ – מה שהוא עבר ביוסטון – לא נראה לי כייפי במיוחד התעלמות מוחלטת של הקבוצה ממנו כי הוא לא בטיים ליין שלהם – זה די אכזרי- למרות שהייתי מוכן שיתעלמו ממני לגמרי בשביל 44 מליון דולר לעונה.

  2. כבר שנים שספרינגסטין זועק מעל כל במה אפשרית שג'ני באס צריכה קלעי. הוא קצת טעה באיות של השם שלה, אבל זה הגיוני לאור העובדה שהוא כתב את השיר הזה בתחילת שנות השבעים, כשהיא לא ממש הייתה.
    .

    https://youtu.be/A_BRCRkAkAE
    .
    . תודה רבה על הפריוויו המצויין

  3. תודה רבה תומר, אחלה סיקור.
    .
    אודה ולא אבוש – התעוררתי מוקדם אז צפיתי בדרבי של ל.א, ואף הפקתי תובנות מספר:
    .
    לברון – התסבוכת עם ווסטברוק עלתה לו, להערכתי, במזעור סיכוייו לטבעת נוספת כשחקן מוביל. קשה לי לראות את הלייקרס יוצאים מזה עם קונטנדרית, וכשיסיים שם כבר יתקשה להוביל קבוצה להישגים. וזה חבל כי הבחור פשוט נותן תוצרת – קליעה, קוסט-טו-קוסט עד לטבעת, אפילו הגנה כשצריך, פשוט שחקן ענק.
    .
    ראסל – 0/11 מהשדה, הבחור חייב לעוף משם.
    .
    לוני ווקר – איזה יופי, סוג של ווסטברוק – עם קפיצות ושואו, אבל קולע (קצת) יותר טוב ופשוט בחור מקסים. שמח בשבילו.
    .
    דייויס – אחד הפערים הגדולים בין הפוטנציאל למימושו בתולדות הליגה. לא יודע אם זה רק הפציעות, משהו שם נראה לי לא סגור על עצמו. קובי היה אומר עליו מה שאמר על דווייט.
    .
    קוואי – שחקן שחקן זה. חזק, חד, מקבל החלטות טובות בזמן הנכון – עבירת התוקף שסחט מחברון, קליעות טובות, חטיפות. רק שישאר בריא.
    .
    אוסטין ריבס – חכם! לא יודע מי שם בלייקרס בחר אותו, אבל צריך לתת לו בונוס.
    .
    פול ג'ורג' – הסל שלו בתחילת המחצית השניה היה לגמרי לילארד… קצת קונסיסטנטיות לא תזיק 😉
    .
    יאניס הוא הטים דאנקן של ימינו אנו, ומילוואקי הם הספרס – עובדים בשקט ומנצחים. תענוג.

      1. הבעיה בעולם היא שהוא צורך יותר מדי אנרגיה.
        ואתה כמו מדינה מתועשת בגודל בינוני – כל היום טוחן לברון, קליר פאת', ווי אר אול וויטנס.
        לא חבל על האנרגיה? חייבים להוריד פרופיל

          1. נשארת היחידי במערכה. אפילו ראס היה מסתכל ואומר "מי זה הליצן הזה ולמה הוא לא מפסיק לבלבל במוח"

            1. תיאשם לקורס יסודות הכדורסל. אחרי שתסיים אולי תבין אבל כמו שאני מכיר אותך אין סיכוי להבנה😉
              תעקוב אתה הטראקר הוא צובר תאוצה

            2. תגיד טזמ בכמה מצבים אתה מגיע? אתה מזכיר לי את הבובות לילדים שלוחצים ויש להם מספר משפטים חוזרים. כמה לך יש?

  4. תודה תומר.
    רואים שחלק מהשחקנים עוד לא נכנס לכושר (אמביד)
    חלק לקח את התגובות בהופס לתשומת לבו והתאמן בקיץ (הארדן)
    ויש קבוצות שמעולם לא שיחקו יחד (קליפרס)
    ויש את הלייקרס.

  5. תודה תומר אחלה סיקור.
    הקליפס עמוקים, יחפו על קאוואי והוא ייתן קלאץ׳.
    הטראקרס עושים מה שמצופה מקבוצה עם כוכב זקן – כולם בשביל אחד וכולם בשביל אחד. מבחינתם פתחו את העונה עם שני נצחונות. חחחח
    פילי מעולים – אבל מפסידים חחחח אולי כדאי קצת פחות סופגניות בחדר ההלבשה.
    מילווקי מפחידים מה יהיה כשמידלטון יחזור?
    בינתיים תלמה ולואיז נותנים עבודה. ראו הוזהרתם
    🙂🙂

    1. צודק לגמרי.
      .
      אבל מסתתר כאן עוד משהו – כשאתה משחק עם החברה במגרש השכונתי, אנשים עושים את זה הרבה, סתם עולים להתקפה, ואז הבחור הכי אגואיסט לוקח זריקה שלא קשורה לכלום.
      מצד שני, במקצוענים, אתה לא אמור לשחק בצורה משוחררת, אלא לחשב בראש המון משתנים, לחשוב מה המאמן רוצה, איפה החולשה של הצד השני, מאיזו נקודה לזרוק וכל זה. הראש כל הזמן עובד (ע"ע לברון, CP3, נאש וכאלה).
      ווסטברוק, למשך כל הקריירה, לא נותן "ללחץ המקצועני" להשפיע עליו, הוא משחק משוחרר ואינטואיטיבי כמו בשכונה, כמו שדה שוט אוהב. הוא ממשיך עם זה אפילו בלייקרס שם כל העולם מסתכל עליו ויורד עליו.
      בקיצור – חמור אמיתי.

      1. עגל וגיא יקרים אתם מפספסים כאן בגדול – כמו ראס בעצמו.
        כשראס עולה להתקפה בתור גארד והמגן שלו נותן לו שני מטר – הוא חייב לזרוק!!! אם הוא מחטיא – שהמאמן יוציא אותו. אם הוא לא יזרוק – המגן שלו ישמור על השאר. הוא חייב לזרוק! אין שום איגואיזם.

        1. 17 שניות על שעון ה-24. זרק כאשר אין לקבוצה שלו סיכוי לריבאונד התקפה, כלום.
          נגיד קאצ' אנד שוט אחרי פיק אנד רול. נגיד אחרי שדייויס מתחיל להתגלגל לכיוון הסל והשומר שלט משאיר אותו פנוי לגמרי –
          אז גם אם הוא מחטיא, יש סיכוי לריבאונד התקפה,
          וחשוב לא פחות, הקבוצה ככה מוכנה לחזור להגנה והיא חשופה פחות למתפרצת מהצד השני.
          אין דרך להפוך את הזריקה הזו למכונה או טובה.
          אם לטעמך הוא חייב לזרוק –
          אז בשיטה שלך לשחקן כמוהו אין מקום בליגה.

            1. אני דווקא מסכים איתך.
              נותנים לו דונם ואת כל הזמן לכוון – הוא צריך לזרוק. האמת שכמעט קלע והריבאונד נפל קרוב, אבל זה לא מופרך לחשוב שיהיה ריבאונד רחוק מזריקת שלוש, ואולי ריב התקפה

            2. למען הסר ספק – ראס עושה מספיק שטויות גם בלי הסרטון הזה. הפעם הוא יוצא זכאי

            3. Yinon,
              מה עצר אותו מלהתקדם לכיוון הסל?
              פיק אנד רול,
              חייב להיות על קו השלוש?

      1. זה כדורסל. כאשר הוא משוחק כהלכה, יש גם אפשרות שלישית.
        הוא יכול לשחק נכון.
        פיק אנד רול עם דייויס, לדוגמה.
        הוא לא הגארד הראשון עם אחוזים נוראים מטווח השלוש.
        הוא פשוט לא לומד, לא מנסה להשתפר, לא מנסה ללמוד איך למזער את החולשות ולשחק על היתרונות.
        תראה איך דרוזן משחק
        (עד כמה מטומטמים הלייקרס. כמעט להביאו את דרוזן, ואז הלכו על ווסטברוק. אהבלים)

            1. זו כמובן תגובה שמתייחסת למהות…
              .
              #כאשר_אין_משהו_חכם_לכתוב_אבל_הנרטיב_מחייב

            2. בקרב הגופות בין אלה של קוואי, ג'ורג' וג'קסון לדיוויס, לברון וווסטברוק ניצחו אלה שיש להם שחקנים משלימים טובים יותר.
              עצוב לראות את זובאץ מנצח את דיוויס בריבאונד, מה נסגר עם זה? הוא לא אמור להיות שחקן דומיננטי?
              ווסטברוק שיחק הגנה אישית טובה על קוואי, אבל הוא באופן כללי נזק עצום בהתקפה, שהשומר שלו נותן לו 2 מטרים, ולא מעניין אותו אם הוא זורק מיד ריינג' או שלשה.
              כולם נראו גרוע, היה משחק קשה לצפייה.
              הכי מייאשים הם המאמנים שאין להם שום שיטת משחק, משני הצדדים.

            3. גיא
              איך אפשר לעשות פיק אנד רול כשאין מגן בסביבה? זו סתם סיסמה

            4. Yinon,
              אף אחד לא מכריח לזרוק מ-3. פיק אנד רול ניתן לעשות גם על קו העונשין (אתה יודע כמה אסיסטים ונקודות יש ל-kj עם מהלך כזה?).

      2. למה תראה את סימונס משאירים אותו לזרוק חופשי והוא בוחר שלא לזרוק כלל.
        הוא שחקן אינטלגנטי מאוד, שמבין מה החוזקות שלו בהתקפה והם……. תזכיר לי?

    2. הייתי אומר שזה מסכם היטב את הכהונה שלו בליגה. לא רק בלייקרז. ראס בלטה קבלת החלטות מזעזעת לוקח על עצמו לא מתחשב בסיטואציה.
      ככה הוא היה וככה הוא נשאר.
      פעם היה קצת יותר אתלטי וצעיר ופה ושם גם איזו שלשה היתה נכנסת אז זה חיםה וגם בלבל הרבה אנשים. היום כשהלך הילד ונשאר כל היתר כבר כולם מבינים במה מדובר (כמעט כולם סליחה דה שוט).

        1. הייתי כמוך עד עונת ה mvp פחות או יותר
          היה היחיד שהתייצב לגמר ב 2012

          היה הזכר אלפא באוקלהומה (לא דוראנט. אין לו את האופי)

          עם הזמן חדרה ההכרה שהוא לא יעיל והמספרים שלו זה יותר סטטיסטיקה מנופחת מאשר משהו מנצח

        2. השנים האחרונות של ראס עושות עוול לשחקן שהיה כמה שנים טופ 10 באנקר.
          הוא היה הגארד האתלטי ביותר שהיה בהיסטוריה, עם קליעה סבירה בהחלט בשנים ההם, בנוסף הוא גם היה מוסר טוב ומגן טוב.
          הוא מהבודדים שהקליעה שלו נפגעה עם הזמן דעיכת האתלטיות, זה אמור להיות הפוך. כואב לי עליו.

          1. תיאור די מדויק. מסכים גם עם שי (למרות שהמיספרים בוושינגטון הביאו אותם לפלייאוף למרות פתיחה איומה).
            שני דברים – הוא לא היה מגן טוב ולא כואב לי עליו כי המצב שהוא נמצא בו עכשיו נובע מיהירות.

            1. בשיאו הוא לא היה מגן גדול והימר הרבה על חטיפות, אבל עדיין היה מגן ראוי וטוב.
              היהירות שלו נובעת מכך שקשה לו לקבל את זה שהוא לא כוכב כבעבר.
              ראס הוא מהשיקוצים שאהובים על רובם של האנשים ואני איתו כמובן באש ובמים. (למרות שהוא שורף ומטביע את הלייקרס שאני רוצה בהצלחתה), יש לי אליו פינה חמה בלב גם כשהוא מתבזה בזכות עצמו.

      1. אני ביום קצת עמוס (יום קשה בשוק) אז מגיב לכולם – הוא לא נעדר כישורים. פשוט כשהוא היה צעיר האתלטיות חיפתה על כל מה שבראס בלאטה ולכן אנשים התבלבלו ממנו. אבל תכלס כשהיא נעלמה קצת הוא מתגלה במערומיו. הוא הרס אליפויות לדוראנט לא ההיפך. היו אומרים איך יכול להיות שהוא עם האפקטיבי% 45 שלו לוקח 25 זריקות במשחק ודוראנט עם ה 60% לוקח 20. זה הראס בלאטה. וזה לא ניתן לשינוי.

  6. תודה רבה תומר וולקאם בק
    הקליפרס אמנם ניצחו הלילה אבל זה נראה רע מאוד. בידוד אחרי בידוד. שום דבר קבוצתי, שום תרגיל לקלעים. כלום. נטו ניצחון של כישרון עודף.

    1. בדיוק מה שהרגשתי.
      זובץ, קנארד והאתלטיות של וול הפתיעו לטובה מבחינתי (אחרי מדגם לא מייצג).
      רג'י, וקוואי חלודים אבל זה יעבור.
      פול ג'ורג' לא קונסינסטנתי כהרגלו.
      הבעיה העיקרית (מעבר לבריאות) שאין ממש שיטה, הכל בידודים והכל קשה.
      וול נניח נראה די טוב מבחינת יכולת אישית אבל הכל ראש בקיר.

        1. כי זו באמת ההתחלה ואנחנו לא יודעים כלום. מה נשאר לנו אם לא פנטזיות וצחוקים? הרי העונה של הלייקרס יכולה להסתיים בכל כך הרבה תסריטים שונים.

  7. אחלה סיקור תומר. אולי קצת מוקדם לזה אבל החוליה החלשה הברורה בפילי כרגע היא ריברס. הוא חייב לתת לספסל לשחק גם כדי להעלות את הביטחון וגם כדי לא לשחוק את החמישיה ולא עשה את זה בשנה שעברה מה שהוביל לפלייאוף רע וגם השנה. ההפסד לבאקס כולו עליו כי הארדן הגיע לזריקה אחרונה קשה אחרי ששיחק 40 דק ואולי עם קצת יותר אוויר זה היה נכנס וגם אין שום סיבה שאמביד ישחק ככ הרבה כשאין לו אוויר כרגיל כשהארל משחק בקושי 3 דק (אז למה הביאו אותו..?), טאקר 39 דקות – ת׳ייבול בקושי דקה, קורקמאז ושייק נמחקו, אולי אם פילי יפסידו עוד כמה מורי יבעט את דוק הביתה, שמעתי שהאקס של הג׳אז פנוי…

      1. בדיוק. נפלו על סימונס שויתר על דאנק אבל בסיטואציה שהיתה הוא בכלל לא היה צריך להיות על המגרש. ריברס הפך לסוג של תיבודו (רק עם יחצ יותר מוצלח) ששוחק חמישיות

          1. סימונס לא אשם בהפסד להוקס בזמנו. אם ראית את המשחקים אז אתה בטח זוכר שכל הקבוצה פשוט שבקה כשהיו בהפרשים גבוהים ועוד הפסידו בבית. זו פריכות מנטאלית שלמאמן יש בה תפקיד חשוב ומאנו צודק שהיו צריכים לפטר את ריברס כבר אז

  8. אז אני מבין שעכשיו 1-7 לשלוש מהארדן נחשב משחק טוב?
    ג'ון וול קטסטרוף. גוף זר בקבוצה. במקום שרג'י וקנארד ישחקו הדביל הזה מקבל את המושכות והפיפי טס לו לראש במהירות האור.
    קוואי וג'ורג' ישימו לו ברקס מהר מאוד והוא יעבור לספסל עד שמישהי תיקח אותו בטרייד.

    1. בוא נראה,
      בצמד משחקיו הראשונים העונה הארדן קלע בממוצע 33 נק' ב-65% אפקטיבי לצד 8 רב', 8 רב' ו-2.5 איבודים.
      משמעותי יותר –
      הוא משחק כמו הארדן בגרסאות טרום הטרייד מיוסטון.
      שחקן התקפי אדיר שרה מאוד לעצור או אפילו להאט.

            1. 33 נקודות למשחק ב-65% אפקטיבי בצמד המשחקים הראשונים.
              אני ממליץ לצפות בכדורסל לפני כתיבת תגובות שלא קשורות לכלום.
              .
              (גילוי נאות: אני רחוק מלהיות אוהד של הארדן.
              הייתי מראשוני מספידיו בעונה שעברה)

    2. זה רק עניין של זמן עד ששגא עולה על המוקד והופך להיות שנוא ומשוקץ. אפילו עד סוף העונה אני לא נותן לו.

  9. אין להסיק מסקנות לאחר משחק אחד בכל מקרה. אלו שצסיקים מסקנות לאחר משחק אחד לא מבינים בספורט. מה שרורים במשחק הראשון יכול תהיות הפוך בהמשך בעיקר כשצדובר ביכולת חאנטובה בקבוצה שיש בה סגל של שחקנים שהוכיחו עצמם כשחקנים נהדרים והם בהמשך יכולים להיות נהדרים כפי שהם יכולים להיות וכל הסיכויים שיהיו כאלו אם חאנייפגעו מפציעות.

  10. גם לא הבנתי איזה קלעי הלייקרס צריכים מה לברון לא קלעי? לא הגואט? מה הכוונה בקלעי? כאילו איזה צלף שלברון רק ימסור לו וירשמו להוד מעלתו אסיסט כדי לנפח את טור האס הסימונסים שלו?
    מה הבעיה בריבס נאן ווקר וכאלה לברון לא אמור להפוך אותם למכןנת קליעה ולשפר אותם?
    אמרו לי שלברון משפר קלעי 3 בצורה מדהימה פה באתר😉

  11. אין ברירה ללייקרס חייב טרייד על ראס שיכלול 2 בחירות סיבוב ראשון ולהביא את טרנר ובאדי הילד (או משהו בסגנון).
    מעבר לכך הקבוצה היא בסדר, היו מפגשים קשים והשנה הם יותר עמוקים משנה שעברה.
    פילי והלייקרס יילכו עד לאן שייקחו אותם הארדן ולברון המזדקנים (יפה יש לציין), ולא אמביד ודיוויס המתפרקים. זה כבר ברור לכל.
    לא ניתן לסמוך עליהם כבעל הבית, והם מספרי 2 בגלל בריאותם והיכולת שלהם להחזיק עונה ופלייאוף שלם.

      1. זה לעונה אחת, ראס יעזור להם בטנקינג להגיע לבחירה הראשונה הנכספת וומביאמה.
        מעבר לכך, הבחירות הם בסוף העשור שלברון ודיוויס לא יהיו והם יקבלו קרוב לוודאי 2 בחירות גבוהות.

  12. 2 מ-3 בחירות הסיבוב הראשון הבאות של הלייקרס שוות קצת פחות כי לפליקנס יש זכות להחליף עם הלייקרס במידה והבחירה של הלייקרס יותר גבוהה (בהינתן שזאיון בריא, הפליקנס צריכה להיות קבוצת פלייאוף סבירה אז הבחירות מהם לא יהיו גבוהות).
    מיילס טרנר נפצע כבר לפני תחילת העונה.
    הכי משתלם ללייקרס ולכל הליגה זה שהלייקרס יילמדו לשחק קצת עם ההרכב שלהם.

  13. מילה על גארדים שלא מסוגלים לקלוע מ-3:
    ממוצע הקריירה של דרוזן הוא 28.9% עלובים.
    ב-2020 הוא סיים עונה עם 25.7% עלובים מ-3,
    שיפור בהשוואה ל-15.6% עונה קודם לכן.
    זה לא מנע ממנו לסיים את העונה עם 22 נקודות ב- 53.5% אפקטיבי.
    מה שהוא עשה זה פשוט כמעט ולא לזרוק מטווח ה-3. סיים את העונה עם פחות מניסיון קליעה אחד בכל 2 משחקים.
    ראסל ווסטברוק מעולם לא חצה את רף 50% אפקטיבי.
    הסיבה המרכזית היא שלמרות שבקריירה הוא קולע 30% עלובים מהטווח (והאחוז יורד משנה לשנה…)
    הוא עדיין מרשה לעצמו 3.6 פעמים במשחק מ-3.
    .
    הפואנטה?
    בחירת זריקות.
    שחקן אחד חכם, יודע לשחק על היתרונות שלו.
    שחקן שני הוא ווסטברוק.
    .
    (אין דבר כזה "חייב לזרוק" אם זה פול אפ משלוש כאשר נותרו 17 שניות על שעון ההתקפה. זה נכון על אחת כמה וכמה כאשר מדובר על ווסטברוק)

    1. ממש לא הסיבה המרכזית גיא.
      דרוזאן מאז שעבר לספרס הפך לשחקן מידריינג ' מעולה וראס מעולם לא מצליח לגרד את ה-40% מלמטה. קודם שיפסיק עם אלה ואז נדבר על השלשות.

    1. נכון, אבל בכל זאת מטריד ששחקן ככ מוכשר שהכושר אצלו זו נקודת תורפה ככ מהותית כנראה לא עובד על עצמו מספיק (למרות שבשנה שעברה הוא מאוד השתפר)

    1. בעיקר רק בהגנה. נכון שזה שיפור, אבל לא בטוח שלבד זה מספיק.
      אגב גם בברלי כיכב בבחירת זריקות מזעזעות (או לפחות באחוזים).

  14. הלייקרס חייבים להוריד את בברלי או ראס לספסל.
    לעלות את נאן במקום אחד מהם קצת לרווח את המגרש.
    בשני המשחקים האחרונים הלייקרס קלעו מחוץ לקשת באיזור 20/25 אחוז מזעזעים.

    פילי עם הפסד שני, אמביד היה חלש
    הארדן הגיע טוב לעונה וזה מצוין, אולי עוד קצת הם יתחילו לרוץ טוב.
    מה היה קורה אם באמת במקום טובאיס האריס, באטלר היה נשאר….

  15. פילי לא יתקדמו במילימטר. הארדן נראה טוב מאוד אבל שאר הקבוצה תקועה לגמרי וזה הקללה שלו- הוא לא מסוגל להפעיל קבוצה ברמה גבוהה. אמביד ראה כמה קליפים של פלופים של לברון ונפל שדוד…
    אוקלהומה בגרסת דוראנט וראס הייתה הקבוצה האהובה עלי . נתקלו במשוכה ברמה של הלוחמים בשיאם אחרת היו לוקחים אליפות. מאז ראס התאהב בסטטיסטיקה ולא התבגר לשחקן קבוצתי אמיתי ברבות השנים. לדוראנט עלה השתן לראש למרות שנשאר שחקן בלתי עציר בעיני אף יותר מלברון.

  16. כל מה שצריך לצפות זה בשלשה שניצחה למילווקי את המשחק ולראות מה טוביאס האריס עושה שם
    האיש הזה הוא סרטן , הוא זבל ,הוא טיפש , אין לו מושג בכדורסל , אין לו מושג ברוטציה הגנתית , אין לו אפילו מושג להישאר עם השחקן שהוא שומר עליו

  17. כדאי לזכור – פילדלפיה קיבלו הגרלה קשה לפתיחת העונה. שתי קבוצות הגנה מעולות. מצטיינות. מה מצטיינות – מעולות אפילו.
    ומה שההגנות המעולות הצליחו לעשות זה לגרום לכל שחקני פילדלפיה לשחק לבד. ניטרלו כל ניסיון למשחק קבוצתי, אם היה כזה, ביטלו אספקט גדול של המשחק של מקסי, וגרמו לכל שחקן שרצה לעשות סל לעבוד הרבה יותר קשה לבדו מאשר שהיה עושה במשחק קבוצתי.
    אז אמביד התעייף. כן, הוא לא בכושר שיא עכשיו והוא לא צריך להיות. יש עוד עונה שלמה לשחק ופלייאוף הרבה יותר חשוב.
    אבל השאלה הגדולה היא האם אלו באמת ההגנות המעולות, מה מעולות – מצטיינות, שהפכו את המשחק של פילדלפיה לכזה בודד, או שזו כוונת המשורר פאפא דוק.

    1. הבעיה היא שאמביד עבר 2 ניתוחים בשתי אצבעות שונות בכל יד והיה לו plantar fasciitis שזאת פציעה לא קלה
      אז הכושר משחק שלו גרוע
      זה ישתפר , אני לא מוטרד מזה
      אני מוטרד מזה שריברס המטומטם משחק עם אמביד,הארדן וטאקר 40 דקות וטוביאס על המגרש ב 5 הדקות האחרונות

כתיבת תגובה

סגירת תפריט